Assist opsteker voor Larsson: 'Speelt echt met zak steen op zijn rug in De Kuip'

Assist opsteker voor Larsson: 'Speelt echt met zak steen op zijn rug in De Kuip'

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 15:35zo 19-08-2018 om 15:35

Feyenoord leidt halverwege tegen Excelsior door een goal van Robin van Persie. Wat bij die treffer verder opviel was de splijtende pass van Sam Larsson en daarvoor de schitterende opening van Jordy Clasie.

"Clasie speelt goed vandaag", stelt analist Kenneth Perez op FOX Sports. Volgens Arnold Bruggink moet Clasie op zoek naar zijn ritme. De manier waarop hij Larsson vrijspeelde was bijzonder fraai. "Een van de sportieve hoogtepunten: het bijna achteloos met je verkeerde been deze bal openen. Dan heb je toch wel redelijk wat vertrouwen", aldus Bruggink.

Volgens Bruggink is het voor Larsson ook prettig dat hij een assist op zijn naam heeft kunnen zetten. "Want die speelt echt met een zak steen op zijn rug in De Kuip. Die moet op zoek naar heel veel vertrouwen en misschien zal hij dat meer krijgen nu Boëtius wegvalt."

Plaats een reactie

Voebtal +7497
zondag 19 augustus 2018 om 15:38
Lek is echt boven.
Vind ik leuk
stratumseind +191497
zondag 19 augustus 2018 om 15:40
ze gaan europa in....
Vind ik leuk
Red de Kuip +2171
zondag 19 augustus 2018 om 17:25
Ja op vakantie
Vind ik leuk
Glazenbol +151
zondag 19 augustus 2018 om 17:55
Om er daarna gelijk uit vliegen, moet maar zien of het lek echt boven is, zien is geloven!
Vind ik leuk
Dharmpie +892
zondag 19 augustus 2018 om 18:56
Zo lang wij deze Genie als trainer hebben gaan wij nergens heen.
Als we Alfa mannetjes als een Dirk Kuyt hebben dan kan het nog wat worden, als we alleen maar van die jaknikkers in het team hebben dan gaat het niks worden.!
Vind ik leuk
Nuance +10427
zondag 19 augustus 2018 om 19:20
Flauw stratum.
Vind ik leuk
stratumseind +191497
zondag 19 augustus 2018 om 19:26
weet ik
Vind ik leuk
Nuance +10427
zondag 19 augustus 2018 om 19:29
Ok, dan is het goed. Fijne avond jongen.
Vind ik leuk
stratumseind +191497
zondag 19 augustus 2018 om 19:34
dat gaat helemaal goed komen , van hetzelfde geniet er van
Vind ik leuk
Herendivisie +1966
zondag 19 augustus 2018 om 15:43
Nu worden ze zeker kampioen als klaas weer een bal gaat raken.
Vind ik leuk
The Duke +310
zondag 19 augustus 2018 om 15:42
Een glas, een pass en alles.....
Vind ik leuk
The Duke +310
zondag 19 augustus 2018 om 15:44
Wel een lekkere steekpass en ook klasse afgemaakt door van Persie.
Die is nu, volgens de media natuurlijk weer helemaal top? Waan van de dag.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:44]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 15:46
Tegen dit zwak Excelsior speel je al snel goed...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 15:47
Larsson duidelijk aanwezig vandaag.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 15:50
Larsson is typisch z,n speler als Lurling vroeger, m.a.w. hij heeft Kuipvrees.
Vind ik leuk
mason +2385
zondag 19 augustus 2018 om 15:59
Volgens mij ligt ie hier ook niet lekker in de groep. Heb je de reactie gezien van van persie toen larsson hem wilde omhelsen na die goal. Dat ging niet van harte. Dus Ik denk niet dat het kuipvrees is. Maar niemand moet hem.
Vind ik leuk
Legion73 +183
zondag 19 augustus 2018 om 23:00
Dat idee heb ik ook.
Vind ik leuk
Juventus FC +3869
zondag 19 augustus 2018 om 15:59
Die El Hankouri lijkt daar geen last van te hebben, mischien moeten ze die is de kans geven?
Vind ik leuk
tremere +733
maandag 20 augustus 2018 om 10:12
Hankouri was vorig jaar bij Willem 2 ook geen opvallende speler (lang niet altijd basis) dus verwacht niet dat hij wel bij Feyenoord het eventjes laat zien. Hoop het natuurlijk wel maar zie er geen aanwijzingen voor.
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
zondag 19 augustus 2018 om 15:52
Nou met middelmaat moet je ook van excelsior winnen idd
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 15:53
Het is al te zien dat Feyenoord zich volledig kan focussen op de competitie :p
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
zondag 19 augustus 2018 om 15:56
Clasie gaat voor de gouden hengel.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 15:58
Wat speelt ie matig !!
Vind ik leuk
Lubje +768
zondag 19 augustus 2018 om 16:00
Larsson met een zak stenen op z'n rug? Volgens mij heeft heel Feyenoord betonblokken op de rug. Hier zit toch helemaal niets in. Tegen een hele zwakke tegenstander. Nee, die doen deze competitie echt niet mee om de bovenste plaatsen.
Vind ik leuk
Guust +6075
zondag 19 augustus 2018 om 17:36
Zegt niets, Ajax en PSV was ook weer niets.
Vind ik leuk
Lubje +768
zondag 19 augustus 2018 om 20:05
Oke, maak jezelf wat wijs en hou de moed er maar in!
Vind ik leuk
Barry Engels +32289
zondag 19 augustus 2018 om 16:03
Waldorf & Statler.... laat ze alsjeblieft gaan sjoelen
Vind ik leuk
derksen +9004
zondag 19 augustus 2018 om 16:08
Rvp gaat 90 minuten vol maken dus
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:09
Drie punten voor Feyenoord. Gun het mijn vriend Hup Wimpie wel...
Vind ik leuk
Blindsy +17234
zondag 19 augustus 2018 om 16:34
De assist was goed, maar verder was het weer angstig hoor...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:34
Larson was wederom niks, El Hankouri kan er ook geen hout van, echt treurig die linkervleugel van ons.
Vind ik leuk
Lvdd99 +505
zondag 19 augustus 2018 om 18:06
Sam is een uitstekende voetballer, maar geen dragende speler. Draait prima mee als het team goed loopt, maar is wel een echte buitenspeler. (In de zin van de ene wedstrijd een 4 en de andere een 9)

Vind dat Larsson meer naar binnen moet trekken als een type Coutinho bij Barca, zodat Malacia en Haps de ruimte krijgen om de hele flank te domineren. Daarnaast speelt Larsson dan ook meer in z’n kracht. Zijn visie, dribbels en korte passes zijn prima, en dat kan-ie vanaf een meer naar binnen getrokken positie, naar mijn mening, beter doen. Hoop dag Gio het met me eens is haha
Vind ik leuk
repeP +2075
maandag 20 augustus 2018 om 00:02
Larsson komt op linksbuiten nog geen lantaarnpaal buitenom voorbij. Die positie is voor hem een kwelling.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws