Assist opsteker voor Larsson: 'Speelt echt met zak steen op zijn rug in De Kuip'

    Assist opsteker voor Larsson: 'Speelt echt met zak steen op zijn rug in De Kuip'

    zondag 19 augustus 2018 om 15:35

    Feyenoord leidt halverwege tegen Excelsior door een goal van Robin van Persie. Wat bij die treffer verder opviel was de splijtende pass van Sam Larsson en daarvoor de schitterende opening van Jordy Clasie.

    "Clasie speelt goed vandaag", stelt analist Kenneth Perez op FOX Sports. Volgens Arnold Bruggink moet Clasie op zoek naar zijn ritme. De manier waarop hij Larsson vrijspeelde was bijzonder fraai. "Een van de sportieve hoogtepunten: het bijna achteloos met je verkeerde been deze bal openen. Dan heb je toch wel redelijk wat vertrouwen", aldus Bruggink.

    Volgens Bruggink is het voor Larsson ook prettig dat hij een assist op zijn naam heeft kunnen zetten. "Want die speelt echt met een zak steen op zijn rug in De Kuip. Die moet op zoek naar heel veel vertrouwen en misschien zal hij dat meer krijgen nu Boëtius wegvalt."

    Plaats een reactie

    Voebtal +5583
    zondag 19 augustus 2018 om 15:38
    Lek is echt boven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    zondag 19 augustus 2018 om 15:40
    ze gaan europa in....
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1497
    zondag 19 augustus 2018 om 17:25
    Ja op vakantie
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    zondag 19 augustus 2018 om 17:55
    Om er daarna gelijk uit vliegen, moet maar zien of het lek echt boven is, zien is geloven!
    Vind ik leuk
    Dharmpie +533
    zondag 19 augustus 2018 om 18:56
    Zo lang wij deze Genie als trainer hebben gaan wij nergens heen.
    Als we Alfa mannetjes als een Dirk Kuyt hebben dan kan het nog wat worden, als we alleen maar van die jaknikkers in het team hebben dan gaat het niks worden.!
    Vind ik leuk
    Nuance +8490
    zondag 19 augustus 2018 om 19:20
    Flauw stratum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    zondag 19 augustus 2018 om 19:26
    weet ik
    Vind ik leuk
    Nuance +8490
    zondag 19 augustus 2018 om 19:29
    Ok, dan is het goed. Fijne avond jongen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    zondag 19 augustus 2018 om 19:34
    dat gaat helemaal goed komen , van hetzelfde geniet er van
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1413
    zondag 19 augustus 2018 om 15:43
    Nu worden ze zeker kampioen als klaas weer een bal gaat raken.
    Vind ik leuk
    PRICE +31964
    zondag 19 augustus 2018 om 15:43
    Lek is boven??? Het begin van,.......lijkt me eerder
    Vind ik leuk
    The Duke +326
    zondag 19 augustus 2018 om 15:42
    Een glas, een pass en alles.....
    Vind ik leuk
    The Duke +326
    zondag 19 augustus 2018 om 15:44
    Wel een lekkere steekpass en ook klasse afgemaakt door van Persie.
    Die is nu, volgens de media natuurlijk weer helemaal top? Waan van de dag.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:46
    Tegen dit zwak Excelsior speel je al snel goed...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:47
    Larsson duidelijk aanwezig vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:50
    Larsson is typisch z,n speler als Lurling vroeger, m.a.w. hij heeft Kuipvrees.
    Vind ik leuk
    mason +1871
    zondag 19 augustus 2018 om 15:59
    Volgens mij ligt ie hier ook niet lekker in de groep. Heb je de reactie gezien van van persie toen larsson hem wilde omhelsen na die goal. Dat ging niet van harte. Dus Ik denk niet dat het kuipvrees is. Maar niemand moet hem.
    Vind ik leuk
    Legion73 +77
    zondag 19 augustus 2018 om 23:00
    Dat idee heb ik ook.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3690
    zondag 19 augustus 2018 om 15:59
    Die El Hankouri lijkt daar geen last van te hebben, mischien moeten ze die is de kans geven?
    Vind ik leuk
    tremere +635
    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Hankouri was vorig jaar bij Willem 2 ook geen opvallende speler (lang niet altijd basis) dus verwacht niet dat hij wel bij Feyenoord het eventjes laat zien. Hoop het natuurlijk wel maar zie er geen aanwijzingen voor.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zondag 19 augustus 2018 om 15:52
    Nou met middelmaat moet je ook van excelsior winnen idd
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:53
    Het is al te zien dat Feyenoord zich volledig kan focussen op de competitie :p
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    zondag 19 augustus 2018 om 15:56
    Clasie gaat voor de gouden hengel.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:58
    Wat speelt ie matig !!
    Vind ik leuk
    Lubje +731
    zondag 19 augustus 2018 om 16:00
    Larsson met een zak stenen op z'n rug? Volgens mij heeft heel Feyenoord betonblokken op de rug. Hier zit toch helemaal niets in. Tegen een hele zwakke tegenstander. Nee, die doen deze competitie echt niet mee om de bovenste plaatsen.
    Vind ik leuk
    Guust +5503
    zondag 19 augustus 2018 om 17:36
    Zegt niets, Ajax en PSV was ook weer niets.
    Vind ik leuk
    Lubje +731
    zondag 19 augustus 2018 om 20:05
    Oke, maak jezelf wat wijs en hou de moed er maar in!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    zondag 19 augustus 2018 om 16:03
    Waldorf & Statler.... laat ze alsjeblieft gaan sjoelen
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    zondag 19 augustus 2018 om 16:08
    Rvp gaat 90 minuten vol maken dus
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:09
    Drie punten voor Feyenoord. Gun het mijn vriend Hup Wimpie wel...
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1450
    zondag 19 augustus 2018 om 16:21
    Ayoub wil ook weg ! Hij ziet ook dat Clasie er nooit uit zal gaan .
    Vind ik leuk
    Blindsy +10329
    zondag 19 augustus 2018 om 16:34
    De assist was goed, maar verder was het weer angstig hoor...
    Vind ik leuk
    Ropa +17
    zondag 19 augustus 2018 om 17:19
    Als Boetius weggaat is dat voor Larsson niet bepaald ideaal. Straks wordt daar een andere speler neergezet op links buiten en dan mag hij hopen dat die slechter is dan hemzelf om een basisplaats af te dwingen.
    Het laatste redmiddel voor Larsson is dat hij meer voor zichzelf gaat kiezen en gewoon zijn tegenstanders omspeelt en te kakken zet. Doet hij dat niet dan bewijst hij zichzelf daarmee een slechte dienst. Als je beter wil worden dan moet je wel ontwikkelen en dat ook laten zien in de wedstrijden. Hij lijkt bang te zijn de bal kwijt te raken aan de tegenstander en is zo voorspelbaar met dat iedere keer naar binnen trekken en de tegenstander continu uit de weg te gaan. Laat hem de beelden van Berghuis eens zien, die gaat gewoon het duel aan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:34
    Larson was wederom niks, El Hankouri kan er ook geen hout van, echt treurig die linkervleugel van ons.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1038
    zondag 19 augustus 2018 om 17:47
    Zou Larsson toch echt een op 10 willen zien. In de korte ruimte goed en een goede steekbal. Op de flanken komt hij er veel te weinig langs en is het altijd hetzelfde. De assisten die hij tot nu toe gaf bij Feyenoord waren ook bijna allemaal naar binnenkomen en vanaf die 10 positie een steekbal geven.
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +525
    zondag 19 augustus 2018 om 18:06
    Sam is een uitstekende voetballer, maar geen dragende speler. Draait prima mee als het team goed loopt, maar is wel een echte buitenspeler. (In de zin van de ene wedstrijd een 4 en de andere een 9)

    Vind dat Larsson meer naar binnen moet trekken als een type Coutinho bij Barca, zodat Malacia en Haps de ruimte krijgen om de hele flank te domineren. Daarnaast speelt Larsson dan ook meer in z’n kracht. Zijn visie, dribbels en korte passes zijn prima, en dat kan-ie vanaf een meer naar binnen getrokken positie, naar mijn mening, beter doen. Hoop dag Gio het met me eens is haha
    Vind ik leuk
    repeP +715
    maandag 20 augustus 2018 om 00:02
    Larsson komt op linksbuiten nog geen lantaarnpaal buitenom voorbij. Die positie is voor hem een kwelling.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Assist opsteker voor Larsson: 'Speelt echt met zak steen op zijn rug in De Kuip'