LIVE-discussie: Heerenveen met Kongolo in de basis, verwachte elf bij Vitesse

    LIVE-discussie: Heerenveen met Kongolo in de basis, verwachte elf bij Vitesse

    zondag 19 augustus 2018 om 15:46

    SC Heerenveen en Vitesse trappen zondagmiddag in Friesland af voor hun tweede competitieduel. Beide ploegen gaan op zoek naar de tweede zege van het seizoen.

    De thuisploeg moet het doen zonder de geschorste Morten Thorsby De 20-jarige Rodney Kongolo is zijn vervanger. Verder nog een verandering ten opzichte van vorige week: Doke Schmidt staat niet in de basis, voor hem start Lucas Woudenberg.

    Vitesse begint met de verwacht elf namen aan het uitduel tegen sc Heerenveen. De ploeg van Leonid Slutsky was vorige week met 5-1 van FC Groningen, maar werd doordeweeks wel uitgeschakeld in de Europa League door FC Basel.

    Opstelling sc Heerenveen: Hahn; Woudenberg, Høegh, Pierie, Bulthuis; Kobayashi, Kongolo, Vlap; Zeneli, Lammers en Mihajlovic

    Opstelling Vitesse: Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner; Serero, Bero, Foor; Beerens, Matavz en Linssen

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 15:51
    Zie Vitesse wel winnen...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:17
    Nou ik denk dat we het moeilijk krijgen tegen H’veen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    zondag 19 augustus 2018 om 21:26
    Brilletje kopen ?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    zondag 19 augustus 2018 om 15:56
    Word makkie voor Vitesse.
    Heerenveen is net zo slecht als PEC.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:18
    Maar jij hebt onze verdedigers nog niet gezien
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    zondag 19 augustus 2018 om 21:29
    Dan schat jij Vitesse dus net zo slecht in als PEC gezien de uitslag,.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:56
    Kan Vitesse zich meten!!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:56
    Ik verwacht een leuke open wedstrijd!
    Vind ik leuk
    mason +1867
    zondag 19 augustus 2018 om 16:01
    Als we een goed resultaat boeken tegen vitesse dan weten we denk ik ook ongeveer waar we staan. Dus ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:02
    Vitesse heeft de betere spelers,dus ik denk 0-2.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:37
    Gaat lastig met 1-0 achter
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:03
    3-1 voor Heerenveen.. 😍
    Vind ik leuk
    The Iceman +7901
    zondag 19 augustus 2018 om 16:04
    1-3
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:05
    Heerenveen mist hun beste speler... Ook al heeft vitesse het vaak lastig met heerenveen , winst wordt verwacht ! Vooral als je bovenin wilt meedraaien moet je dit soort wedstrijden winnen.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +311
    zondag 19 augustus 2018 om 16:11
    Stijntje Schaars
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:43
    Ook , en dan thorsby
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:38
    Kun je nagaan als vitesse gaat verliezen hoe slecht ze dan zijn
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:19
    Kom op Vitesse,zal moeilijk worden.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:28
    Hopelijk net als vorig seizoen 0-4! 💛🖤
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:34
    Come on boys !! Lastige wedstrijd, 1-2 '85e min - Linssen.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +127
    zondag 19 augustus 2018 om 16:38
    apart dat zenelli nog niet weg is, goede test voor kara trouwens. vitesse zal het wel lastig krigen zo 3 dagen na basel, ik denk dan ook een nipte overwinning voor heerenveen of gelijkspel. ik hoop trouwens dat gong speelt en ben heel erg benieuwd lammers. GO VITESSE
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:46
    Test voor Kara?? Eerder een test voor Zeneli 😉
    Vind ik leuk
    Ossenaar +26
    zondag 19 augustus 2018 om 16:53
    Op basis van de voorbereiding schat ik Vitesse hoger in. Ik moet hier wel bij zeggen dat Heerenveen mij vorige week positief verrast heeft, dus ik ben benieuwd naar de pot. Vitesse zal wel flink aan de bak moeten, want in een heksenketel als het Abe Lenstra Stadion sta je op voorhand al met 1-0 achter.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20833
    zondag 19 augustus 2018 om 17:40
    Heksenketel😂
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    zondag 19 augustus 2018 om 17:02
    Is Rodney familie van Terence?
    Vind ik leuk
    The Iceman +7901
    zondag 19 augustus 2018 om 17:13
    Dit gebeurt dus elke wedstrijd van Vitesse: er kan altijd wel iemand een keer vrij inkoppen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:29
    Ja ze hebben niks geleerd van vorig seizoen, nog steeds dramatische verdedigers op Kara na... die Russen moeten eens de knip trekken ipv gratis niets zeggende spelers
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:36
    Vitesse gaat de 2de helft omdraaien,1-1 of 1-2 einduitslag.
    Let maar op mijn woorden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20833
    zondag 19 augustus 2018 om 17:57
    Die Bulthuis kan er echt niks van.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zondag 19 augustus 2018 om 18:13
    Mulder fluit niet heel sterk he?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20833
    zondag 19 augustus 2018 om 18:24
    Daar is ie dan de dik verdiende 1.1
    Vind ik leuk