Feyenoord moet niet rekenen op mooi bedrag voor Amrabat: 'Clubs zijn niet gek'

Feyenoord moet niet rekenen op mooi bedrag voor Amrabat: 'Clubs zijn niet gek'

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 17:25zo 19-08-2018 om 17:25

Sofyan Amrabat heeft te kennen gegeven dat hij Feyenoord wil verlaten. De middenvelder wil deze zomer nog vertrekken. Dat verbaast Kenneth Perez enigszin.

Amrabat werd in de zomer van 2017 nog voor vier miljoen euro overgenomen van FC Utrecht. Nu nadert zijn exit. "Een jaar geleden is hij opgehaald bij FC Utrecht, dat gaat snel", stelt Perez bij FOX Sports.

De hoofdprijs zal Feyenoord volgens hem niet krijgen voor Amrabat. "Wat voor bedrag denk je dat Feyenoord voor Amrabat krijgt? Clubs zijn ook niet gek. Ze weten dat hij buiten de selectie valt en op te halen is. Ze gaan daar echt niet de hoofdprijs voor krijgen."

Volgens Arnold Bruggink zal Amrabat niet lang hoeven zoeken naar een nieuwe uitdaging. "Ik denk dat Amrabat makkelijk een nieuwe club vindt", vult hij aan. "Ik denk dat hij het in het buitenland prima gaat doen. Als hij naar Duitsland gaat denk ik dat hij daar prima past, met zijn loopvermogen en fysieke kwaliteiten", besluit hij.

Plaats een reactie

Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 17:26
De VAR van gisterenavond: Edwin van der VAr
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 17:27]
Vind ik leuk
Herendivisie +1966
zondag 19 augustus 2018 om 17:28
Edwin van der var wie kent hem niet
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Vark Overmars.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 17:33
We zijn wel off-topic Wim et al, maar zelfs jij als feyenoorder zit niet op dit topic te wachten.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 17:43]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:48
Ik doe gewoon met de meute mee, zo ben ik wel. Ik pas mij graag aan.
Vind ik leuk
Wilex +2268
zondag 19 augustus 2018 om 17:52
Jankende PSVARtjes.
Wat is jullie probleem?
We hebben toch met zen alle afgesproken dat we met dit systeem gaan werken? En iedereen was daar toch enthousiast over?
Die 2 beslissingen van gister waren gewoon terecht, of je dit nou wel of niet leuk vind.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
Spiegel +10841
zondag 19 augustus 2018 om 17:55
Waar zie je op dit topic jankende psvers?

De beslissingen waren inderdaad terecht, daar hoor je mij niet over. Je hoort me wel over het gezeik dat PSV altijd maar geluk heeft, terwijl Ajax gisteren natuurlijk niet te klagen had.
Vind ik leuk
Enden +4561
zondag 19 augustus 2018 om 18:11
PSV had gisteren toch ook gewoon geluk......
Wil jij soms zeggen dat over AJAX nooit gezeken wordt dat ze geluk hebben?

Geluk dwing je af vind ik. Wanneer je 15 keer in de 16 van de tegenstander komt is de kans dat jij bevoordeeld wordt (terecht/onterecht) nu eenmaal groter.

Daarnaast vind ik het late scoren van PSV ook wel een soort van kwaliteit omdat het zo vaak gebeurt.
Vind ik leuk
pietprecies +10462
zondag 19 augustus 2018 om 18:12
De beslissingen waren terecht: over geluk niet te klagen.

Meen je dat serieus?
Vind ik leuk
Itsese +5945
zondag 19 augustus 2018 om 18:46
Mwah:p 3 punten paar minuten voor tijd, daar valt toch niet over te klagen? Ajax lekker, PSV lekker, betekend tenminste dat beide er weer vol voor gaan tot de laatste minuut! VAR is gewoon kut, maarja ga er maar is tegenin he, er komen wedstrijden dat Ajax net die 1 niet scoort vanwege VAR dat is voor mij voldoende:D
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:04
Als iedereen voor shirtje trekken een pingel krijgt, wel.
Dan zul je mij niet meer horen.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:04]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13258
maandag 20 augustus 2018 om 00:20
Neeeeeee ! dat willen we helemaal niet........wat moeten we dan ? ik mis de rijmpjes ( nou ja, riiijjjmen ) nu al....
Vind ik leuk
Itsese +5945
zondag 19 augustus 2018 om 18:06
Hahah 1 supporter van PSV hier die er wat over zegt, wat maak jij je belachelijk joh.. er zijn nog andere clubs dan PSV man. Ga nou niet het hele seizoen zo doen en dat we aan het einde weer bij je terug moeten komen.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:42]
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 17:36
Wilex is getriggerd, de VAR had ook rood moeten geven aan VVV. Correcte counter van Spiegel.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:05]
Vind ik leuk
HanV +5118
zondag 19 augustus 2018 om 18:04
Rupsje nooitgenoeg.
Vind ik leuk
jamesquinn +3858
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Als je dan offtopic een grapje maakt, doe het dan goed.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 17:36
Overshoot kills. De VARiatie in beoordeling door de VAR geeft Edwin van der VAR en VARk Overmars de kans om het geVAR van verliespunten af te wentelen.
Vind ik leuk
TheMariner +3935
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Ik dacht Marc OverVARs.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
zondag 19 augustus 2018 om 17:35
Deze topic gaat over?
Vind ik leuk
Mr bien +5878
zondag 19 augustus 2018 om 17:39
In Rotterdam maken ze er ook gebruik van.
VARkenoord
Vind ik leuk
davidben +6131
zondag 19 augustus 2018 om 17:47
Daar heb je een flinke tijd op zitten broeden. Geen bericht die deze grap ons zou onthouden. 🙈
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 17:53
Maak je geen zorgen, ik heb juist nederlandse turk de ruimte gegeven om een leuke grap te maken. Ik doe het voor dat jochie.
Vind ik leuk
davidben +6131
zondag 19 augustus 2018 om 19:00
Het zou wat zijn als ik me zorgen zou maken over zaken die op VP gebeuren. Vind je vondst van een prachtige kinderlijke naïviteit getuigen.
Mooi man!
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 19:04
Het getuigt van puberale naiviteit om te veronderstellen dat uw cynisme niet wordt doorzien davidben el gourion.
Vind ik leuk
davidben +6131
zondag 19 augustus 2018 om 19:13
Nee hoor, ik meen het. Over smaak valt niet te twisten.
Ben weleens met mijn schoonouders naar een klucht van Jon van Eerd geweest en die mensen lagen heel de voorstelling in een deuk. Ieder zijn humor. Daarom vind ik jouw vondst simpel doch geniaal. Hij is goed en slecht. Mijn gevoel is wat ik je zojuist stuurde en geen verborgen cynisme. Je lijkt me een lomperik met een groot hart. Dat bedoel ik op een meest positief mogelijke manier.

PS
Vorige keer stuurde je die ook, maar het is Gurion.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 19:25
Sorry, maar ik check dat niet, zal het nakijken. Dat ik het eerder heb gestuurd wist ik niet, sorry / saai. Naïef mag je me vinden, lomperik mag je toelichten. Nu ik me toch blootgeef, nee ik had er niet op zitten broeden, was een ingeving. Als ik erop broed hoort het niveau te stijgen, hoewel de kracht van een oneliner soms in de improvisatie en spontaniteit zit. Lomp?, liever niet.
Vind ik leuk
Robert_b89 +477
zondag 19 augustus 2018 om 19:21
Ja daarom werd er ook geen rood gegeven voor de overtreding op frenkie
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 19:27
Was dieprood. Mee eens.
Vind ik leuk
Robert_b89 +477
zondag 19 augustus 2018 om 19:57
Dus hoezo had ajax alles mee... Nee we hadden een idiote scheidsrechter die elke wedstrijd van ajax beïnvloed en nu gecorrigeerd wordt.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 19:59
Ik oordeel niet, maak alleen een flauwe grap. Maar jij ziet alles met je Ajax-ogen. Ik zie hier van meerdere clubs ogen, ik heb de mijne nog.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
Robert_b89 +477
zondag 19 augustus 2018 om 20:19
Waar blijft dan VAR Bommel?
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 19 augustus 2018 om 20:29
Die mag jij maken.
Nu ging het over Ajax mbt VAR en niet over Feyenoord of PSV. Als ik de volgende maak getuigt dat niet van originaliteit. VARk VAR Bommel had de Jong een vrije schop gegeven, voorafgaande aan 1-1, en had de Jong een strafschop gegeven toen hij bij open kans, net als Huntelaar, duw in rug kreeg. VARk OverVARs had VVV-speler rood gegeven.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:27
2 euro is genoeg 😝
Vind ik leuk
Hoogeveen +6067
zondag 19 augustus 2018 om 17:27
3 miljoen D mark dan maar..
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
zondag 19 augustus 2018 om 17:28
Een verhuur zou beter voor deze jongen zijn.
Vind ik leuk
jamesquinn +3858
zondag 19 augustus 2018 om 17:28
Tweede bundesliga misschien? Mogen championsship clubs nog spelers halen? Veel hoger moet ie niet mikken...
Vind ik leuk
Romario9 +13170
zondag 19 augustus 2018 om 17:38
Nee, de transfer window is al gesloten in Engeland.
Vind ik leuk
Leedz +7460
zondag 19 augustus 2018 om 17:47
Championship mag nog spelers halen en of huren
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:45
Niet waar.
Vind ik leuk
Leedz +7460
zondag 19 augustus 2018 om 20:03
Onzin, Martina is deze week nog verkast naar Stoke City, gebruik de zoekfunctie hier op VP en je komt er zo achter, Check Your Facts
Vind ik leuk
Rodajc +18133
zondag 19 augustus 2018 om 22:49
Dat was slechts na toestemming van de FA, in principe kunnen ook Championship clubs geen spelers meer halen. Check your facts.
Vind ik leuk
Leedz +7460
woensdag 22 augustus 2018 om 11:51
Lees je mee dat El Ghazi naar Engeland (Aston Villa) gaat?

Of moet ik weer mijn Facts gaan nakijken?

en ik weet dat je nu niet gaat reageren want je ongelijk toegeven is moeilijk
Vind ik leuk
Rodajc +18133
woensdag 22 augustus 2018 om 13:29
Je hebt gelijk. Zo, nu heb je tenminste nog ongelijk over iets ;-)
Vind ik leuk
Leedz +7460
woensdag 22 augustus 2018 om 13:34
HAHA
Vind ik leuk
phritzzz +4241
zondag 19 augustus 2018 om 17:28
Nee echt? Wat een nieuws!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Minimaal 2 miljoen. En anders heeft hij pech.
Vind ik leuk
Nielsk +2203
zondag 19 augustus 2018 om 21:26
Precies, of je verhuurt hem en hij kan zich bewijzen
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:50
Dikke miskoop helaas. Ben bang dat Larson dat ook gaat worden. Die kan echt niets met links.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Marokkaanse international , naar het WK geweest fysiek sterk en jong. Daar moet je makkelijk wel wat winst op kunnen maken, anders gewoon verhuren.
Vind ik leuk
Horas +583
zondag 19 augustus 2018 om 17:39
Verhuren is inderdaad wel een idee.
Vind ik leuk
Romario9 +13170
zondag 19 augustus 2018 om 17:40
Misschien als Marokko het wat beter had gedaan. Dat ie aanwezig was op het WK heeft in zijn geval weinig tot niets toegevoegd.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:43
Verkozen in een WK selectie is nooit slecht voor je transferwaarde , lager wordt je waarde er niet van of je moet volkomen falen.
Vind ik leuk
jari_ +893
zondag 19 augustus 2018 om 17:30
Hmm, waarom wil hij weg? Is dit duidelijk? Nu lijkt het erop dat hij de strijd niet aan wil gaan voor een basisplaats.

Ben benieuwd op basis waarvan Bruggink denkt dat Amrabat wel gaat slagen in het buitenland. Met loopvermogen en fysiek vermogen kun je wellicht slagen in een triathlon, maar of je dan perse in het voetbal slaagt....
Vind ik leuk
RtdDub +13421
zondag 19 augustus 2018 om 17:36
Wordt ook niks die triathlon. Amrabat verzuipt al bij Feyenoord
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 19:02
En een triathlon is vooral een mentaal ding. Nog een reden dat dit niet gaat lukken.
Vind ik leuk
Streaker +3741
zondag 19 augustus 2018 om 17:30
Als een Duitse club hem haalt dan tikken ze gewoon die 4 miljoen af gezien de lengte van zijn contract. Leuk een half-dichte deur proberen dicht te trappen, maar dan moet je hem wel goed raken, Perez.
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 19:03
Precies. Jong, WK ganger, potentie. Gewoon dokken.
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
zondag 19 augustus 2018 om 17:30
Wellicht inderdaad Duitsland, maar dan wel het derde of vierde niveau.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:33
2.5 Miljoen is wel de max.
Vind ik leuk
Johan_D +3515
zondag 19 augustus 2018 om 17:35
Clubs weten ook van de situatie dus zullen zeker niet de hoofdprijs willen betalen .

En zijn er überhaupt wel clubs in hem geïnteresseerd?

En wil je wel een speler die nogal snel de handdoek gooit als hij niet wordt opgesteld.

Handjeklap voor 2 mil.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1855
zondag 19 augustus 2018 om 17:37
Echt belachelijk is 2 klasse beter dan clasie
Vind ik leuk
Horas +583
zondag 19 augustus 2018 om 17:40
Misschien niet qua mentaliteit. Kan het niet tippen aan Ayoub of El Ahmadi.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:46
Hahahh dan heb je er zo geen kijk op , heb je die openingen van Clasie gezien? Geef hem nog 3 weken en Clasie is weer een van de beste middenvelders van de eredivisie.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
zondag 19 augustus 2018 om 17:59
Haha hou toch op man. Weer ? Hij heeft nooit tot de besten gehoord. Een uit de kluiten gewassen peuter die af en toe eens een leuk balletje geeft maar verder alles inleverd en door grotere spelers compleet overlopen wordt. Zelfs tegen die Slowaken werd hij afgetroefd op kracht.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:02
Ook jij hebt er geen kijk op, we gaan het eind van het seizoen wel zien.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
zondag 19 augustus 2018 om 18:08
Vandaar ook dat hij bij Southampton en Club Brugge zo gigantisch goed was 😂 wordt alleen maar opgehemeld omdat hij kind van de club is.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1855
zondag 19 augustus 2018 om 18:14
Maar wat denk jij dan aan t eind van t seizoen ???
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 19:05
Lekker laten gaan. Alsof Van Gaal, Rutten en Koeman het verkeerd zagen bij Feyenoord en Oranje.

Geef Clasie nog een paar weken en hij is weer de uitblinker.

Blijkbaar is men vergeten hoe hij drie, vier jaar terug uitblonk in de wedstrijden tegen PSV en Ajax.
Vind ik leuk
Polly11 +4093
zondag 19 augustus 2018 om 20:47
Dat mocht, toen werden wij kampioen
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 20:58
Aston Villa?
Vind ik leuk
Polly11 +4093
maandag 20 augustus 2018 om 07:24
Ja, ook ik weet wat pijn leiden is, PSV blijft mij eerste club hoor
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
maandag 20 augustus 2018 om 08:41
:-)

Aston Villa blijft een mooie club met een waanzinnig tenue :-)
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1855
zondag 19 augustus 2018 om 18:13
Hou toch op 100% dat amrabat wel meekomt in het buitenland , goed gezien van bruggink ... met je openingen van clasie , had die tegen trencin moeten doen
Vind ik leuk
Tfoe +3890
zondag 19 augustus 2018 om 18:17
Bruggink.....pfffffff
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 19:06
Oké. Dank je.
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 19:03
Ja.
Vind ik leuk
stratumseind +191631
zondag 19 augustus 2018 om 17:37
in de regionalliga dan misschien
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
zondag 19 augustus 2018 om 17:39
2 ton is een mooi bedrag toch ?
Vind ik leuk
pico323 +7310
zondag 19 augustus 2018 om 17:41
Kan die Jan Joost vangangelen niet per direct van de tv. Denkt hij dat die een komiek is, wat een sukkel is dat.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:45
United 3-1 haha.

Nog geen berichtje op VP, over een mooi doelpunt.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 19 augustus 2018 om 17:46
10.000 voor Amrabat.
5.000 voor Labyad.
5.000 voor Ayoub.
10.000 voor Haller
Vind ik leuk
cj_fey +4384
zondag 19 augustus 2018 om 22:33
Bitcoins?
Vind ik leuk
derksen +9001
zondag 19 augustus 2018 om 17:48
Amrabat met zijn dikke vette pleuris reet!
Roep al een. Jaar dat die niet vooruit is te branden
Gaan sommige domstomme met dementie nog zeggen dat die voor oranje moest kiezen stelletje rand de bielen!
Vind ik leuk
bennings +353
zondag 19 augustus 2018 om 18:24
Juist ,helemaal met je eens,en zo traag als dikke stront
Vind ik leuk
derksen +9001
zondag 19 augustus 2018 om 17:49
Nee wil niemand ermee kwetsen die er mee te maken heb heb zelf schoonpapa die helemaal de weg kwijt is en niet zo oud is , amrabat gadverdamme!
Vind ik leuk
tikkietoe +5930
zondag 19 augustus 2018 om 17:56
Het is dat Utrecht nu al genoeg middenvelders heeft, al heeft Overeem een rode kaart gehad.
Vind ik leuk
rober2704 +818
zondag 19 augustus 2018 om 17:57
Ik ga me steeds meer ergeren aan die eigenwijze alles altijd beter wetende muppet van een Bruggink. Tuurlijk staan de clubs in het buitenland in een rij om Amrabat op te halen op basis van al die vaardigheden en kwaliteiten die professor Bruggink opnoemt...als Amrabat nou werkelijk over al die vaardigheden en kwaliteiten zou beschikken en niet onbelangrijk ze ook zou laten zien op het veld dan had deze meneer toch zonder meer elke week in de basis gestaan bij Feyenoord. Maar ik stel maar zo een vraag terug aan professor Bruggink, zou het niet een mentale kwestie wezen dat Amrabat niet slaagt bij Feyenoord? Als iemand al na een jaartje bij club uit de top van de eredivisie het voor gezien houdt omdat er geen basisplaats in zit dan heeft zo'n knaapje ten eerste zijn overgang van Utrecht naar Feyenoord zwaar onderschat en mist op mentaal gebied alles om ooit hogerop in het voetbal te kunnen slagen.
Vind ik leuk
TonS +54
zondag 19 augustus 2018 om 18:00
Leuke speler voor Emmen??
Vind ik leuk
bennings +353
zondag 19 augustus 2018 om 18:21
Komt gewoon tekort voor de top ,en als meneer 2x wissel staat wil hij weg en word het een vervelend ventje ,strikje erom en weg ermee .Word nog moeilijk zat voor hem om een leuke club te krijgen of denkt meneer dat de clubs op hem zitten te wachten .
Vind ik leuk
Mo +12336
zondag 19 augustus 2018 om 18:31
Niet de hoofdprijs? Meer dan 1,5 miljoen zal Feyenoord er echt niet voor krijgen, toch een hele beperkte voetballer gebleken.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:56
Gaat hem niet worden voor 1,5 miljoen. Feyenoord schrijft echt geen 2,5 miljen af in 1 jaar.
Heeft bovendien een meerjarig contract. Dan een gokje wagen en hem 1 jaar verhuren en daarna verder kijken.
Vind ik leuk
Mo +12336
zondag 19 augustus 2018 om 20:40
Hij is zowat niks meer waard, bij Feyenoord volledig uit beeld.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:25
Jaartje verhuren is de beste optie. Als hij het goed gaat doen, is het win win situatie.
Nu heb je niks.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:39
Ik vond : volgens amsterdams regelement leuker....
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:03
Vraag Overmars om hem te helpen verkopen:
Die kan van een zak uien nog twintig miljoen maken
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:47
Nee, natuurlijk krijg je niet veel voor Amrabat. Een groot ego hebben is geen kwaliteit. Geflopte Marokkaan, bankzitter bij Feyenoord en zijn povere nationale ploeg.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:53
Bruggink heeft weer een mening...
Er is 4 miljoen voor die jongen betaald, clubs zullen hun beurs moeten trekken omdat die jongen wel
degelijk kwaliteiten heeft en dat weet Feyenoord ook. Heeft bovendien een meerjarig contract. Minimaal 3 miljoen en doorverkoop percentage.
Vind ik leuk
FACT +2314
zondag 19 augustus 2018 om 19:54
Dat is toch die ex-aanstaande speler van Oranje?
Vind ik leuk
fr1963 +4052
zondag 19 augustus 2018 om 22:19
Mooie zin eruit gelicht als kop weer...lekker positief.
"Hij past met zijn loopvermogen en fysiek prima in Duitsland" had ook een kop kunnen zijn....maarja, dat klinkt te positief natuurlijk. Het is Kluivertje niet of Younes..
Vind ik leuk
Spekholz +545
zondag 19 augustus 2018 om 22:52
Beetje een type Kimmich, maar dan 3 klasses minder. Wellicht iets voor een middenmoter als Frankfurt..
Vind ik leuk
repeP +2088
zondag 19 augustus 2018 om 23:58
Clubs zijn niet gek, Feyenoord ook niet. Iemand die met zijn volle verstand een contract voor 4 seizoenen tekent en dat na 1 seizoen wil openbreken is niet in de positie om veel noten op zijn zang te hebben.

Zou mij niet verbazen wanneer Feyenoord hem zal verhuren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws