Van Hintum: We hopen hem nog steeds naar Vitesse te kunnen halen

    Van Hintum: "We hopen hem nog steeds naar Vitesse te kunnen halen"

    maandag 20 augustus 2018 om 08:30

    Vitesse hoopt deze week te horen of Martin Odegaard naar Arnhem komt. De club is een belangrijke kandidaat om de middenvelder van Real Madrid te huren.

    Dat meldt De Telegraaf. "De komende dagen zullen we weer contact hebben. Het is niet eenvoudig, want er zijn veel clubs die interesse in hem hebben, maar we hopen hem nog steeds naar Vitesse te kunnen halen", vertelt technisch directeur Marc van Hintum aan de ochtendkrant. 

    Ook sc Heerenveen was in de markt voor Odegaard, maar het is niet duidelijk of die club nog steeds belangstelling heeft. De eerste geruchten over een Eredivisie-terugkeer doken vorige week voor het eerst op in Spanje, waarna de Nederlandse pers met het bericht kwam dat niet Heerenveen, maar Vitesse mogelijk de nieuwe club van de Noor (19) wordt. 

    Plaats een reactie

    Eddy T67 +1716
    maandag 20 augustus 2018 om 08:33
    graag of niet
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    maandag 20 augustus 2018 om 08:38
    Waar moet hij spelen?
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    maandag 20 augustus 2018 om 10:13
    Dat maken de spelers zelf maar uit. Dat de beste moge spelen. Odegaard is wel een type middenvelder die we nog niet echt hebben. Zou een beetje in de rol van Mount kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    maandag 20 augustus 2018 om 10:22
    Odegaard had 2 goal en 1 assist, dan lever je nogal in als je het vergelijkt met Mount.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    maandag 20 augustus 2018 om 10:32
    Bij Heerenveen speelde hij volgens mij meer vanaf de vleugels. Ik zou hem achter de spits zetten. Maar je hebt gelijk. Qua statistieken komt hij niet in de buurt van Mount. Maar mijn gevoel zegt dat hij goed bij Vitesse past en hij een speler is die iets toevoegt wat er nu nog niet genoeg is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    maandag 20 augustus 2018 om 10:35
    Dat is misschien ook beter. Hij heeft wel heel veel creativiteit en centraal ook meer ruimte.
    Alleen weet ik niet of hij direct iemand uit het team speelt, al vind ik Foor niet briljant, en dan weet ik weer niet of het voor hem en Real interessant is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:42
    Ik zie hem graag komen voor een bredere selectie ! Maar de prioriteit is echt een centrale verdediger! Weer heeft van der werff ons punten gekost. met zo'n verdediger is het moeilijk aan te haken om bij de eerste 4 te eindigen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:10
    Thomas Kalas, gráág aub, odegaard erbij en dan doe je zeker bij de top 4 mee
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:52
    Niet nodig! Kon het niveau bij Heerenveen amper bijbenen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Misschien tegenvallend in statistieken, maar qua voetbal was hij wel een van de beteren bij Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3264
    maandag 20 augustus 2018 om 08:59
    Helaas uitgeschakeld voor de EL, anders waren de kansen een stuk groter geweest. Zal niet raar opkijken als Odegaard en Real daar ook naar kijken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:06
    Hoop dat dit rond gaat komen. Geweldige speler, en denk beter geschikt voor het spel van Vitesse, dan voor Heerenveen. We hebben een goede selectie, maar Foor, Bero, Bruns zijn een beetje van hetzelfde. Ook heb ik ergens gelezen dat ze bezig waren met Kalas. Wat er van waar is weet ik niet, maar zou een geweldige aanwinst zijn(de Kalas van 5 jaar geleden was geweldig)Clarke Salter en Kalas zou een perfect duo kunnen zijn, met snelheid, kracht, opnouwende kwaliteiten. Voor de rest zit het prima on elkaar. Om Heerenveen zo te domineren na ren Europese wedstrijd, vind ik heel knap. Het verschil was heel erg hoog, wat bewijst dat we een stuk verder zijn dan Heerenveen, wat je toch ook wel tot de Subtop kan rekenen.
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    maandag 20 augustus 2018 om 09:12
    Dat zou echt geweldig zijn. Kalas als rechter centrale verdediger. Werff is een pakezel.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:21
    Ik zou van hintum op de blote knieën danken als hij dat voor elkaar krijgt. Dat was echt een geweldige verdediger en in zijn vitesse tijd ook 1 van de belangrijkste spelers in de ploeg.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1094
    maandag 20 augustus 2018 om 09:36
    Foor, Bruns en Bero van hetzelfde? Bruns en Bero enigszins vergelijkbaar maar Bero stukken beter. Foor heel ander type. Denk dat het op t middenveld prima staat zo, zou eerder versterkingen achterin zoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:17
    Je bedoeld dat vitesse wat meer te besteden heeft want met een aantal jaar zakken ze enorm terug.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:34
    Denk dat Heerenveen er niet meer bij komt. 10 jaar geleden werd dezelfde onzin verteld als dat jij nu doet. Het is eerder dat je het wil, toch?
    Vind ik leuk
    Pieterke +45
    maandag 20 augustus 2018 om 09:47
    Eerder een verdediger erbij halen voor het centrum denk ik ?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6572
    maandag 20 augustus 2018 om 12:06
    Zie hem liever terug keren naar Heerenveen.
    Vind ik leuk
    0260165 +662
    maandag 20 augustus 2018 om 13:49
    We hebben genoeg aanvallende middenvelders, zie liever een verdedigende middenvelder of een box-to-box player komen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    maandag 20 augustus 2018 om 15:49
    Ik heb liever dat ze een goede centrale verdediger halen, daar hebben we veel meer aan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:50
    Hij is vandaag op Papendal gesignaleerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws