Feyenoord kan wat leren van harde werker Tadic: 'Zie ik niet bij Feyenoord'

    Feyenoord kan wat leren van harde werker Tadic: 'Zie ik niet bij Feyenoord'

    maandag 20 augustus 2018 om 08:42

    Dusan Tadic blijkt een zeer harde werker, vertelde Youri Mulder zondagavond bij Rondo van Ziggo Sport. De Ajacied stond in zijn FC Twente-tijd urenlang op het trainingsveld.

    "Een geweldige speler. Het is mooi voor de Eredivisie dat hij de Premier League opgeeft om hier te komen voetballen", analyseert Mulder. "Hij vindt Ajax een mooie club en vindt het een eer om hier te spelen. Ik heb hem bij FC Twente meegemaakt. Hij was als eerste op de club. Ik denk dat hij zes, zeven uur per dag traint."

    Mario Been kijkt met een tikkeltje jaloezie naar Ajax, want hij ziet dat 'zijn' Feyenoord behoorlijk kwakkelt. "Bij Ajax zie ik spelers lopen en dan zie ik dat ze bij Feyenoord gewoon een stukje creativiteit missen. Die voetballen allemaal wat makkelijker."

    Mulder ziet ook dat Tadic bereid is iets extra's te doen. "Tadic heeft er iets extra's voor over. Ik zie niemand bij Feyenoord lopen met zo'n kastje als Tadic. Je hoort vaak dat hij spelers meetrekt het krachthonk in, extra trainen, er meer voor doen. De Nederlandse voetballer kan daar misschien wel iets van leren."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18891
    maandag 20 augustus 2018 om 08:44
    Ik ben blij met Tadic!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 08:45
    Ik ben blij voor jou!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18891
    maandag 20 augustus 2018 om 08:52
    Hehe ;)
    Vind ik leuk
    Foden +3661
    maandag 20 augustus 2018 om 08:56
    Ik ben blij dat jij blij bent voor hem!
    Vind ik leuk
    Springbok +1237
    maandag 20 augustus 2018 om 09:40
    Ik ben blij dat jij blij bent voor hem die blij is voor een ander.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    maandag 20 augustus 2018 om 10:15
    Tadic is ook blij dat jij naar hem kijkt...
    Vind ik leuk
    Springbok +1237
    maandag 20 augustus 2018 om 10:21
    Dat hoop ik wel. Nou moet ik nog blij van Tadic worden. Tegen VVV was het weer met de hak over de sloot voor Varjax.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1292
    maandag 20 augustus 2018 om 10:57
    Varjax haha ik vind hem leuk.
    Maarja, Blom is natuurlijk gered door de VAR
    Vind ik leuk
    Adjab +732
    maandag 20 augustus 2018 om 12:55
    En terecht
    Vind ik leuk
    Bhj +1249
    maandag 20 augustus 2018 om 14:31
    Wat een blindlegger pooooeeee ik hou het niet meer, wie houd me vast whahahaha.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10705
    maandag 20 augustus 2018 om 10:31
    Ik ben blij dat iedereen blij is voor elkaar!! En nu gauw afsluiten voordat mn upper is uitgewerkt.. 😉
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:34
    Feyenoord is kapot.. We zijn binnen 4 jaar failliet als dit niet stopt.. 

    Voordat martin kwam waren supporters/spelers/de club nog boos dat t niet goed ging. Nu is IEDEREEN trots als je met 5 1 verliest van een club als AGOVV! Wat zegt dat... Dat je sportief al fucking failliet bent.. 

    Dan financieel, van 33 miljoen schuld aan de bank naar nu 33 milj schuld aan de vvf(ja dat is een schuld want je bent verplicht t terug te kopen anders heb je de club namelijk voor een fooi verkocht) en dan nu ook nog eens 7 -17 miljoen aan golden sucks.. 

    Voordat martin kwam hadden we iig nog een goudmijn aan spelers lopen in de jeugd die we konden gebruiken. Die pot is nu ook leeg. Al dat geld is vern**kt en er is bijna niets meer te verkopen. Je hebt Vilhena jorgensson en berghuis nog maar die leveren op dit moment ook geen drol op omdat niemand ze meer wilt.. 

    Verder heb je nog wel wat jeugd maar die rennen massaal zo hard mogelijk weg omdat ze anders dankzij van kut maar 1x per maand spelen. Ook zien ze al jaren dat allerlei tribuneverwarmers miljoenen krijgen betaald maar jeugd telkens in een hoekje mag gaan staan. Dus ook deze stroming is opgedroogd. 

    We hebben zelf al geen cent te makken dus maw.. aankomende jaren nummer 4-8.. 

    Gevolg: kuip en inkomsten gaan naar beneden. Sponsoren lopen weg. Plus te grote huishouding = failliet.. 

    Nou gaat iedereen me weer een azijntoeter ofzo noemen en dat mag.. Ik snap dat jullie liefde voor Feyenoord ook jullie grootste probleem is met feyenoord. 

    Jullie zijn te dom om te beseffen dat niet alles wat een feyenoord embleem opgeplakt heeft gekregen ook beschermt dient te worden tot in den treure.. Zelfs als dit lijdt tot een faillissement zullen de tokkies niet naar het grote plaatje kunnen kijken omdat er een man voor staat(martin) met een Feyenoord embleem op.. dit lijdt tot de volgende reactie:

    " oeee een feyenoorder. Ik ook feyenoord. Is 1 van mij. Is mijn familie. Moet ik beschermen. De rest interesseert me niet. Ik ga voor hem door t vuur wat hij ook doet. ik ook een feyenoorder ?FEYENOORD FEYENOOOORD NIETSSS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD?. ik ooook feyenoorder. Hij ook! " 

    Nou bovenstaand niveau en hoe tragisch ook, liefde, gaat ervoor zorgen dat we dit x over t randje gaan.. 

    Er is maar 1 oplossing en dat is martin eruit = minder middelmaat. Op jeugd inzetten. Aanvullen met echte versterkingen. Geen 7x verliezen/5 1 tegen amateurs etc meer dulden zonder gevolgen + topsportklimaat introduceren.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 10:42
    Je cijfertjes kloppen nog steeds niet knul. Toen we op ons dieptepunt zaten hadden we een schuld van 43 miljoen EN een negatief eigen vermogen van rond de 15 miljoen. Dat is weggesaneeerd tot 30 miljoen bij de VvF waarbij we inmiddels aflossen. We hebben inmiddels een positief eigen vermogen van 24 miljoen. Er is een nieuw trainingscomplex uit de grond gestamp en we rijgen de prijzen aaneen.

    Het enige dat je kunt zeggen is dat het voetbal op dit moment kut is, en dat klopt ook. Vorig jaar hebben we 30 miljoen uitgegeven aan spelers waarbij de "kenners"ons tipten als titelkandidaat. Mede door blessures draaiden we gewoon een rukseizoen. Maar kom alsjeblieft niet aan met z`on bs-verhaal dat we nagenoeg failliet zijn. Het huishoudboekje wordt gewoon netjes bijgehouden en dat betekend ook dat we soms even een pas op de plaats moeten maken om daarna weer een stap te zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:47
    Jouw cijfertjes kloppen echt vsn geen kant! Due 43 milj was nog voor de verkopen van fer en gini. Toen kwamen we op 33 uit. Die is overgenimen door de vvf. Das dus 33 milj.

    Ny heb je golden s bank waarbij je 7 tot 17 (afhankelijk van de bouw van t stadion) schuld hebt.

    Hoe kom je erbij dat we 24milj vermogen hebben?
    Dat was voordat een peleton middelmaat gekocht werd van dat geld. Spelers die 4 milj kosten maar na een jaar al afgeschreven worden.. er staat nu weer nul op de rekening en de schuld is groter als voorheen.

    In dit is gewoon de waarheid en niet door liefde verblinde getalletjes die jij graag zou willen zien..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 11:15
    Ik wacht even op de jaarcijfers van afgelopen boekjaar. Oh, met welke begroting werken we tegenwoordig?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:25
    Met een begroting op 5 milj na evengroot als die van psv. (Wederom feit)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 11:51
    En hoe hoog lag de begroting ten tijde van de ellende? Kwartje gevallen?
    Vind ik leuk
    Copr +170
    maandag 20 augustus 2018 om 15:42
    Weet je uberhaupt wel wat het verschil is tussen een schuld hebben of een negatief eigen vermogen? Je haalt zaken door elkaar die totaal niets met elkaar te maken hebben.
    Daarnaast kan je een begroting hebben van 100mln maar als je daarin maar ruimte hebt voor 18mln als spelersbudget is dat veel minder dan een club met een begroting van 60mln die 30 mln budget hebben voor spelers. Maw alleen begroting zegt helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Copr +170
    maandag 20 augustus 2018 om 15:55
    Kijk even in het jaarveRslag 2016 2017 daar staat letterlijk dat het eigen vermogen 24,012 miljoen is. Een jaarverslag goedgekeurd door accountants.
    Lijkt mij geloofwaardiger dan jouw verzonnen knip en plakwerk. Btw het EV was in 2014 maar 3mln.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Bassie666 +386
    maandag 20 augustus 2018 om 13:48
    pleur nou eens op met je gecopy-paste kutbericht wat je continue op fr12 en nu ook hier plaatst... jouw creativiteit is ook ver te zoeken
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:28
    Interessant.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:45
    Haha ik ook 😃😂. Nu al de beste van de ED.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1162
    maandag 20 augustus 2018 om 08:47
    Ik heb het nog niet gezien..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:50
    Tja, dan moet je beter opletten Haha
    Vind ik leuk
    Leggooafca +122
    maandag 20 augustus 2018 om 08:51
    Ochoch je zal wel een moeilijk leven hebben als je alles negatief benaderd
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1162
    maandag 20 augustus 2018 om 08:52
    Of gewoon realistisch, en vooral niet meelullen met de meute..
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3099
    maandag 20 augustus 2018 om 08:58
    Het zou 1 van de beste spelers moeten zijn. Maar heeft het zeker nog niet laten zien. Maar hij moet wel de tijd krijgen. Medespelers moeten ook aan hem wennen.
    Zie wel de meerwaarde vergeleken met Blind. Die meerwaarde zie ik op dit moment totaal niet.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1162
    maandag 20 augustus 2018 om 09:56
    Dat hopen jullie dat het daar aan ligt, na 3 maanden moet je echt wel aan de bal al iets laten zien, waaruit klasse te zien is.. en zelfs dat is niet het geval.. Wordt nog een leuk jaar zo, met die nu al irritatie's binnen het team wat nu al zichtbaar wordt..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:25
    Nou dat hebben we al gezien hoor en geloof me het word alleen maar beter! Maar denk dat jij dar stiekem ook wel weet ;-)
    Vind ik leuk
    Dw1708 +171
    maandag 20 augustus 2018 om 08:53
    Keertje kijken dan.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12483
    maandag 20 augustus 2018 om 09:28
    Nah
    Dat zou ook zomaar Ziyech of Lozano kunnen zijn

    Even afwachten wat dat betreft
    Vind ik leuk
    Sigma +2423
    maandag 20 augustus 2018 om 08:46
    Ik ben er ook blij mee....nu alleen betere resultaten in de competitie...en het gaat goed komen....
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1162
    maandag 20 augustus 2018 om 09:58
    Dat gaat niet gebeuren, Ajax is en blijft vergane glory, grote club uit grootmoederstijd.. Het grote Ajax is inmiddels alleen nog maar in het Ajax museum te zien..
    Vind ik leuk
    Sigma +2423
    maandag 20 augustus 2018 om 10:02
    Jou Nickname zegt al genoeg.....voor de rest geen hard feelings.....
    Vind ik leuk
    Adjab +732
    maandag 20 augustus 2018 om 12:59
    Je doet je naam weer veel eer aan 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2047
    maandag 20 augustus 2018 om 08:58
    Mag ook, Goede speler.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +485
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    Ik denk dat ze blij mogen zijn als ze Europees voetbal halen aankomend jaar (niet dat ze er veel uit weten te halen als ze zo ver zijn)
    Vind ik leuk
    Korm +34060
    maandag 20 augustus 2018 om 10:44
    Ook met blind??
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18891
    maandag 20 augustus 2018 om 14:11
    Daar hebben we het nu niet over... :p
    Vind ik leuk
    Korm +34060
    maandag 20 augustus 2018 om 21:32
    Daarom is het ook een vraag ;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18891
    maandag 20 augustus 2018 om 22:10
    Blind heeft me nog niet overtuigd. Verwacht ik ook niet van hem..
    Vind ik leuk
    Korm +34060
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:10
    Voor dat geld mag je wel wat verwachten toch?
    Vind ik leuk
    Castromann +6348
    maandag 20 augustus 2018 om 08:45
    Ik werk ook 8uur per dag en train daarbij nog dagelijks.
    En krijg daar n stuk minder geld voor.
    Maw is dit nieuws dat je 7 u traint/werkt voor je werkgever??
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 08:46
    Dan werk en train je op de verkeerde plek!
    Vind ik leuk
    Castromann +6348
    maandag 20 augustus 2018 om 08:48
    Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:47
    Volg je het ere divisie voetbal?

    Dan zie jij toch ook wel, dat die jongetjes een half uur trainen per dag?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 08:50
    Nou, in Nederland leven voetballers niet echt voor hun sport. Dus ja, dat is nieuws.
    Vind ik leuk
    Op afstand +342
    maandag 20 augustus 2018 om 08:51
    Blijkbaar voor een prof-voetballer wel en zeker voor nederlandse (voetbal) begrippen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    maandag 20 augustus 2018 om 08:46
    Tadic is een topper!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:46
    Gelukkig weer een positief verhaal over Feyenoord.

    Dat doet mij goed. Eindelijk. Lang op gewacht, maar dan toch ... wat een bevrijdend gevoel. Heerlijk.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 08:48
    Maar Wim, we stevenen regelrecht op de afgrond af. Als ik mijn medesupporters mag geloven dan houden wij volgend jaar op te bestaan?!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:54
    Ik denk het. Dan moet we maar naar amateurclub SC Feyenoord gaan kijken.
    Als we de kerst nog maar overleven.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 08:56
    Eind van de maand volgens mij al.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    Kak, das sneller dan verwacht. En wanneer houdt de wereld op met bestaan? Toch niet binnen een jaar hè? Ik ben namelijk nog lang niet klaar met m`n hypotheek.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4223
    maandag 20 augustus 2018 om 11:19
    Moet je die dan nog af lossen, en aan wie dan 🙈
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 08:59
    Maar dan heb je ook een reactie van dé Feyenoord kenner: Youri Mulder.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 09:02
    Gelukkig is Van Hanegem positief.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 09:07
    Klopt. Maar hij zegt zinnige dingen. Die zegt feitelijk dat spelers niet beter worden. Nou, dat is niet verkeerd geconstateerd.
    En sterker, er is weinig om positief te zijn. Maar stick to the facts.

    Youri Mulder neemt dingen aan. Kan me niet voorstellen dat die droeftoeter weet of iemand bij Feyenoord wel of niet "met een kastje loopt".
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    Dat klopt.

    Ik heb vooral het idee dat er in Nederland over de hele breedte een probleem is met leven voor je sport, met als gevolg een vrij laag 'kastjesgehalte'. In de eredivisie ziet het er na de wedstrijd wel anders uit dan in grotere competities als spelers hun shirt uittrekken.
    Ik ken in mijn omgeving mensen die er atletischer uitzien dan topvoetballers. Dat vind ik vreemd.
    Tot Tadic liep er bij Ajax ook niemand met zo'n kastje.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 09:17
    Heb je een punt mee hoor.
    Maar vorige week was er weer zo'n "kenner" die weer liep te blaten dat er in de jeugd alleen maar geselecteerd wordt op kracht, snelheid en dat soort dingen.

    Het is al decennia zo dat wanneer je op de diverse internationale toernooien kijkt, het lijkt of het nederlandse team een leeftijdscategorietje heeft overgeslagen.

    Zelfs de donkere jongens, die over het algemeen net wat eerder fors gespierd zijn of lijken te zijn, lopen achter op die in het buitenland wat dat aangaat.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 09:24
    Nou, iemand zei dat hij het anders bedoelde en als dat klopt heeft hij gelijk. In België kwamen ze op den duur tot de conclusie (of ze hebben het afgekeken, ik weet het in ieder geval van België) dat scouts structureel de namen opschrijven van de oudere jongens in de teams. Door de A, B, C enz jeugdindeling heb je een verschil van 12 maanden in een team, soms zelfs meer.
    Als je ze dan allemaal gelijk beoordeeld gaan die oudere jongens opvallen en mis je de helft (of meer) van de talenten.

    Dat was ook mijn bezwaar, maar dat is denk ik het gevolg van fysieke arbeid. Maar ook als je een passende speler scout zal die van 10 maanden ouder waarschijnlijk meer opvallen omdat hij meer ontwikkeld is.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 09:42
    Dat hou je toch. Je kan vrij per maand gaan selecteren. het is al een verbetering tov "mijn tijd" toen je 2 jaar per letter speelde in de jeugd.
    Toen ik zelf in de B'tjes liep, paar dagen geleden, liep er een gast in mij elftal waarvan men dacht dat het de leider was.
    Die had in de B'tjes al een Al Boreland baard en was gewoon een beul van een gozer.
    Als een scout daar niet doorheen kan prikken is hij niks waard.
    Toen Zier Tebbenhof er in de jeugd van Feyenoord zoveel in schoot wist ik al dat het nooit wat werd. Hij deed het niet op souplesse of talent maar puur omdat hij een De Ligt of Lukaku was tov zijn leeftijdsgenoten. Met aanmerkelijk minder talent alleen.

    Het gaat ergens anders mis. Jeugd heeft het te makkelijk\wordt veel te voorzichtig mee gedaan als ze opgroeien. Rubbertegel generatie
    Groeien wel verticaal maar niet horizontaal.


    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    In België pakken ze het nu anders aan. Ik denk niet dat ze op baardgroei selecteren, maar als je 2 centrale verdedigers hebt en de een wint meer duels, maar is ook 11 maanden ouder wordt die andere verkeerd beoordeeld als je het op het oog doet.

    Is het uitgesloten dat het op beide vlakken verkeerd gaat?
    Dat het met de mentaliteit niet goed zit ben ik met je eens. Te voorzichtig weet ik niet, volgens mij leert vrijwel niemand wat 'je best doen' precies inhoudt. Ik hoor het vaak, maar meestal van mensen die dat helemaal niet doen.
    Clasie lag bij de 1-1 ook 5 seconden op de grond, want iemand duwde hem een beetje. Die verpest dus in z'n eentje even de kans om het te halen.
    Misschien heb je een punt met te voorzichtig.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    "volgens mij leert vrijwel niemand wat 'je best doen' precies inhoudt"

    Er groeit een hele generatie op die hun slaapkamer vol hebben staan met dit soort dingen: https://i.gyazo.com/084a4f46490b1cd88c3780b27c3ed5d2.png

    Mijn tenen staan nog steeds niet recht nadat er vorig jaar weer zo'n uitvinder was die vond dat er geen uitslagen bijgehouden moet worden tot een bepaalde leeftijd.
    Ja... daar kweek je winnaars mee.

    En dat gaat niet alleen mis met voetbal.... langzaam maar zeker druppelt dat volk ook de "werkvloer" op. Ik heb al wat feesten meegemaakt wat dat aan gaat.

    Mmm... 5,5 uur slaap gehad... is het af te lezen?

    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 10:13
    Ja, klopt. Nou is het op zich geen probleem als je ouders dingen voor je doen, maar dan moet dat denk ik opvoedkundig wel gecorrigeerd worden :p
    Vroeger was er gewoon minder, dus moest je harder werken en kweekte je meer mentaliteit.
    Als je 4 uur moet lopen om te kunnen trainen word je daar harder van, maar je kunt moeilijk je leven expres moeilijker maken.

    Ik weet niet of dat gewoon een suggestie was of ook gebaseerd op onderzoek?
    Er is vast aan de ene kant iets voor te zeggen, maar voor het gevoel van winnen is het minder.
    Ik denk alleen dat je best kunnen doen belangrijker is dan of je weet hoe het is om te winnen. Je best doen en teamwork leidt uiteindelijk tot de beste prestaties.
    Misschien leidt de score daar wel van af.

    Ja, de komende generaties worden echt lachen.
    Als je al kijkt dat de oudere generaties die hun best deden bij de opvoeding al grotendeels gefaald hebben, stel je voor wat de smartphone generatie voort gaat brengen. Die kijken alleen om de zoveel tijd op of hun kind nog leeft.

    Nee, maar ik sliep zelf ook niet lang, dus misschien snappen andere mensen er geen reet van.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 10:26
    Kijk nou eens bij een willekeurige lagere school. Moet je wel gaan lopen want met de auto kom je er niet door omdat de weg geblokkeerd is met 3 rijen dik "SUV"s waarin moe haar prinsjes en prinsesjes afgooit voordat ze weer de hele dag gaat zit whatsappen en facebooken op haar part time positie van sous-chef op de sub-afdeling.
    Je jong die kilometer laten lopen is natuurlijk uitgesloten.

    Was volgens mij weer zo'n gogeloog die met die suggestie kwam van geen score bijhouden.
    Was namelijk zielig voor hen die verloren.
    Fuck dat.... zelf vaak zat met dubbele cijfers gewonnen maar aangezien in mijn tijd de Feyenoord, Excelsior en Sparta jeugd niet met alleen andere betaald voetbal ploegen in een afdeling zaten, ook wel eens op mijn hol gehad met dubbele cijfers.
    Shit happens, word je hard van.
    Dat de helft van je team over de weg naar het stadion staat te gluren helpt niet overigens.

    Smartphone ouders zijn vooral bezig zoveel mogelijk aandoeningen voor hun jong te googlen zodat ze op een volgend feestje weer interessant kunnen doen met wat de ietwat corpulente Bas-Kloris nu weer heeft voor afkorting.



    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 10:32
    Zullen we de schuld gewoon even bij allebei de ouders leggen?
    Er zijn meer afschuifvaders dan afschuifmoeders namelijk.
    Ik denk persoonlijk niet dat die SUVs het probleem zijn.
    Je ouders kunnen de duurste auto's hebben, als ze je leren dat je altijd hard moet werken is dat geen probleem.

    Als dat de reden is moet er inderdaad niet naar geluisterd worden.
    Nee, maar dat is ook een les :p

    Zo goed hou ik ze niet bij. Ze zijn ook heel erg met zichzelf bezig volgens mij. In ieder geval hebben ze een kind zonder te weten hoe je een kind precies opvoedt, vervolgens wordt het een vervelend kind en worden ze dat het kind kwalijk en wordt het erger. Dus een SUV en smartphone kan wel, maar alleen als je weet hoe opvoeden werkt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 10:58
    Ging me niet zo zeer om het geslacht als wel om het per auto naar school vervoerd worden.

    Ik werd alleen naar de kleuterschool gebracht op mijn 4de en 5de. Al was ik toen al niet zo onder de indruk van school want de eerste dag ben ik ook maar halverwege weer naar huis gelopen.
    Vanaf de lagere school was het lopen geblazen en in de pauze op en neer naar huis.
    Na school was het naar huis rennen want er moest gevoetbald worden. Middelbare school: lopen die eerste 3 jaar en daarna de fiets met een tas boeken die om een of andere onverklaarbare reen steeds lichter werd naar mate het jaar vorderde. Alleen met echt kutweer was het de bus.. maar ja daar moest ik toch nog steeds eerst naar toe lopen.

    Toen ik begon met werken en nog al eens op de weg zat, zag ik ze wel eens fietsen van Vlaardingen naar Maasluis langs de A20 met wind tegen in de regen.
    Moet je de rubbertegelgeneratie van nu eens vragen te doen.

    Nu zitten ze met een knik in de nek van smartphone of tablet achter in de auto om vervolgens bij thuiskomst op de bank verder te gaan met die knik in de nek.

    Voor het minste of geringste heb je een opleiding, diploma of wat dan ook nodig.
    Behalve bij voortplanting en als gevolg papa en mama spelen.... dat is voor iedereen zo maar te beginnen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 11:11
    Maar of je dat wel of niet leert heeft toch niet alleen maar met die auto te maken?
    In Duitsland en Frankrijk hebben ze ook auto's. En toch doen hun nationale teams het prima (Duitsland nu 1x niet na 8x succes ofzo)
    En smartphones.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 09:22
    Weinig om positief over te zijn? Verwacht jij wonderen of zo? Ik heb toch wel vaak het idee dat weinig mede-supporters de situatie echt goed voor ogen hebben!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    Nou, als ik het spel zie... Daar ben ik niet zo positief over. En het feit dat Haps en Jorgensen nog wel ff geblesseerd zijn stemt me ook niet positief.

    Daarnaast uit de EL, wat inkomsten en (nog meer) aanzien scheelt.

    Ik geef ze dit seizoen heus nog wel een kans in de competitie. Zo bijzonder doen Ajax en PSV het ook weet niet, zeker als ze straks nog Europees gaan spelen. Maar dat het beter moet bij Feyenoord mag duidelijk zijn.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    maandag 20 augustus 2018 om 09:46
    Het voetbal is op het ogenblik gewoon kut te noemen. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat ze het voetballen verleerd zijn. Alleen die blessuregolven wordt ik onderhand wel een beetje moe van.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:05
    Hij kent alle namen van het Playstationspelletje.

    Ja, dat wist ik. Goed hè?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 09:08
    Was het nou Youri Mulder of Wim Kieft (of allebei) die vorige week in de rust van Ajax-Standard zei dat Neres het goed doet op de linkerkant, "ondanks dat-ie rechtsbenig is".

    Zegt mij genoeg.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    maandag 20 augustus 2018 om 08:46
    Dusan het wonderkind
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:53
    Gemaakt met het sperma van Hans Klok. Hij schudde het zo uit zijn mouw.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    maandag 20 augustus 2018 om 09:08
    De volgende episode : dusan laat een windje
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    Zullen we die maar voor morgen bewaren?

    Ik zit net zo lekker buiten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:13]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 11:39
    Een Servisch poepje?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30113
    maandag 20 augustus 2018 om 08:49
    Jaja azijnpissers.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    maandag 20 augustus 2018 om 08:54
    Hoezo Feyenoord? Moet het dan niet zijn, alle voetballers in Nederland? Of is het echt zo erg gesteld met Feyenoord?
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 09:00
    Zoals je misschien is opgevallen loopt het effe niet zo lekker bij Feyenoord op het moment.

    Voor iedereen die tegen zijn zin in positief heeft moeten doen in de afgelopen 3 seizoenen met 2 JC schalen, 2 bekers en een kampioenschap is dat dus het teken om nu ongenuanceerd en bij elke gelegenheid er met gestrekt been in te gaan met hun meninkjes.

    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    maandag 20 augustus 2018 om 09:04
    Loopt het niet lekker? Het lek is toch boven? Ze hebben al een prijs en winnen met 3-0 van Excelsior!
    Vind ik leuk
    RtdDub +12011
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    En al die verdedigers die scoren. kan je nagaan wat een feest het wordt als de aanvallers hun schoenen eens een keer aan de goede voet gaan aantrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:12
    Ja, stel je voor. Ik moet er voorlopig nog maar niet aandenken.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    maandag 20 augustus 2018 om 09:16
    Dan zijn ze 17 jaar verder.......alle gekheid op een stokje, dit artikel slaat natuurlijk nergens op en zeker de kop niet!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    En ze staan geen 20 punten achter op de koploper. Dat is ook wel fijn.
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    maandag 20 augustus 2018 om 09:29
    Jopie, ik denk idd bij de meeste voetballers in NL. Zie ook de Europese resultaten..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 09:00
    Nee, een Botteghin, V.d. Heijden, Toornstra, Van Persie en voorheen Kuyt doen niets extra's. Hoe weet die Mulder dat? Staat-ie langs het trainingsveld?

    Dom geblaat.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1856
    maandag 20 augustus 2018 om 09:02
    Dit is toch die speler die vorige jaar op de laatste wedstrijddag, samen met zijn medespelers zijn vorige club voor degradatie behoedde ja dan moet je wel een wonderkind zijn !
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    maandag 20 augustus 2018 om 09:04
    Juist daarom heeft Ajax Tadic gehaald. De doorsnee jeugdvoetballers ook bij de top 3 hebben nauwelijks weerstand ondervonden. Die mannen die de PL hebben meegemaakt oa ook van Persie en Blind kunnen zo hun ervaring delen. Met name van Persie en Tadic hebben natuurlijk ook nog eens bovengemiddelde voetbalkwaliteiten. Ze kunnen sowieso die jonge jongens motiveren en bijleren.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    maandag 20 augustus 2018 om 09:06
    Behalve Blind dan! Die doet z'n naam eer aan! En als er 1 overschat word is hij het wel!
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    maandag 20 augustus 2018 om 09:24
    Ben ik niet met je eens. Blind is een stille kracht, heeft ruim honderd wedstrijden voor Man United gespeeld zowel in de PL als CL etc. Neem daarbij nog alle wedstrijden als International. Dan heb je toch wel iets bereikt of niet! Dan ben je echt in alles een versterking voor de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1183
    maandag 20 augustus 2018 om 09:46
    Waaronder een groot deel onder zijn eigen pappie en een deel als invaller bij Manchester UTD. Blind zit niet voor niets de laatste tijd voor hij naar Ajax ging op de bank
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    maandag 20 augustus 2018 om 10:50
    Én die ándere over de 100 wedstrijden bij Man. United en al die Interlands niet "onder zijn pappie" zoals jij heel zielig en laagdunkend zegt. Er hebben véél meer Nederlandse voetballers vele malen minder gepresteerd gepresteerd in de PL dan Blind die óók nog eens bij één van de grootste clubs zat. Óf heb jij meer met Klaassen, Clasie, Siem de Jong etc om maar een paar bekende op te noemen..
    Vind ik leuk
    Nielsk +1183
    maandag 20 augustus 2018 om 13:50
    Nee ik heb ook niets met wedstrijden benoemen waar hij invaller was, niks met prestaties waardoor hij op de bank belande, niks met fouten waardoor doelpunten vielen (Manchester UTD).
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    maandag 20 augustus 2018 om 17:38
    Blind zou sowieso voor iedere eredivisieclub een versterking zijn..
    Vind ik leuk
    Nielsk +1183
    maandag 20 augustus 2018 om 19:25
    In de top niet in t centrum! Daar wat hij zien te langzaam te zijn, hooguit linksback
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:05
    Ik dacht altijd juist dat Feyenoord het voorbeeld was van harde werkers.
    Werd zelfs altijd al gezegt door de Ajacieden ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    Nare varkenskop.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 09:18
    Wat betreft die laatste zin van Mario Been. Als een speler niet de intrinsieke motivatie heeft om wat meer te trainen, dan is de trainer er toch voor om zijn spelers te verplichten meer te doen.
    Steeds wordt duidelijk waarom Gio geen geschikte trainer is. Die vind het blijkbaar wel prima zo. Deze trainer moet er zo snel mogelijk uit. Op VP pleit ik al tijden voor buitenlandse trainers in onze competitie. Na twee wedstrijden blijken Vitesse en Heracles het uitstekend te doen olv een buitenlander.
    Vind ik leuk
    marcelvt +254
    maandag 20 augustus 2018 om 09:41
    Heel boeiend wat jij al tijd bepleit op VP. van Bronckhorst, Cocu, de Boer, etc, etc kunnen er natuurlijk niets van ondanks de prijzen die zij de afgelopen jaren bij elkaar hebben gewonnen als trainers.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 09:48
    Marcelvt, die prijzen stellen geen reet voor. Of moet Feyenoord weer op de Coolsingel nu ze de Johan Cruyff schaal hebben gewonnen?
    Zelfs als jij trainer van Ajax, Feyenoord of PSV zou zijn, win ook jij een prijsje hoor.
    Vind ik leuk
    marcelvt +254
    maandag 20 augustus 2018 om 09:53
    dank je wel voor het compliment maar ik weet heel zeker dat mijn onmetelijk grote talenten op andere vlakken liggen op trainersgebied. Ik denk dat je het vak van trainer schromelijk onderschat.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 10:06
    Ik onderschat het juist niet. Maar toptrainers drukken hun stempel op hun ploeg en dat doen bovengenoemde heren juist niet. In Europees verband, dus serieuze wedstrijden, zie je of iemand een goede trainer is. In dat geval falen deze heren dus ook in alle opzichten.
    Vind ik leuk
    marcelvt +254
    maandag 20 augustus 2018 om 10:32
    volgens mij reken je toptrainers af op hun resultaten en daarin zie je het stempel dat ze op een team drukken.
    Verder is iedere trainer afhankelijk van de spelers die hij tot zijn beschikking heeft en de kwaliteit wordt grotendeels bepaald door het beschikbare budget.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 11:28
    Voor een deel onzin. Mitchell van der Gaag kan met zeer beperkte middelen het optimale eruit halen.
    Vind ik leuk
    marcelvt +254
    maandag 20 augustus 2018 om 11:50
    nee, het is geen onzin. Het is waar dat het gemakkelijker is om kampioen te worden met een groot budget. Als iedere trainer met hetzelfde budget kan werken, in dezelfde omstandigheden, zonder geblesseerde spelers en met een kwalitatief vergelijkbare staf, dan kan je objectief de kwaliteit van trainers beoordelen. Aan de andere kant blijkt maar al te vaak dat een club het ene seizoen beter presteert dan het andere seizoen. Ook toptrainers met topbudgetten maken dat mee. Kortom: het succes van trainers is niet alleen afhankelijk van hun eigen kwaliteit, er zijn ook andere, soms ongrijpbare, factoren die een rol spelen.
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    maandag 20 augustus 2018 om 09:23
    Nederlandse spelers hebben het vaak te makkelijk. Daarmee creëer je geen vechtersmentaliteit maar 'watjes'. De wil om ondanks tegenslag te willen knokken
    Vind ik leuk
    klick +745
    maandag 20 augustus 2018 om 09:23
    kunnen ze in heel Nederland een voorbeeld aan nemen met 7 uur training per dag. stelletjes watjes! fuck verheijen methode!
    Vind ik leuk
    marcelvt +254
    maandag 20 augustus 2018 om 09:24
    Wat een gelul zeg dat er bij Feyenoord niemand hard zou willen werken. De bereidheid om hard te willen werken is wat anders dan de aangeboren talent. Het spreekt voor zich dat je een speler van grote klasse haalt als je het geld neer kan tellen dat Ajax heeft en dat zulke spelers dus niet in Rotterdam spelen aangezien daar geen 100 miljoen op de bankrekening staat.
    Vind ik leuk
    klick +745
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    Die mentaliteit heerst in heel Nederland en gasten die terug komen uit het buitenland zeggen altijd. nu weet ik pas wat trainen is!
    Vind ik leuk
    repeP +873
    maandag 20 augustus 2018 om 09:34
    Pfff, kijken de heren Mulder en Been dan soms elke dag mee over de schouders van de spelers van Feyenoord dan? Ze lijken het allemaal zo gord te weten immers.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:50
    FeyenoordT, FeyenoordT... tuurlijk hebben ze een speler als Tadic nodig maar het probleem is dat ze zo’n speler niet kunnen kopen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:38
    Denk dat het altijd een tikkeltje soepeler voetballen is geweest bij Ajax en dan Feijenoord het juist moest hebben van aansporen. Als ze dat niet meer kunnen opbrengen dan wordt het erg lastig.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:21
    Wat een gelul.

    Deze tadic is inderdaad buitencategorie in de eredivisie maar alles behalve ambitieus en dan maar zeggen ... Het is mooi voor de Eredivisie dat hij de Premier League opgeeft om hier te komen voetballen".

    Dat is gewoon je er gemakkelijk vanaf maken,als je nu al af gaat bouwen op zijn leeftijd.
    Maar een aanwinst voor ajax en de eredivisie.
    Vind ik leuk
    hantayo +1002
    maandag 20 augustus 2018 om 11:51
    Ja, hij komt uit de PL, daar is elke wedstrijd een finale. Onvergelijkbaar.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1517
    maandag 20 augustus 2018 om 12:52
    Tadic word door de Amsterdamse media neergezet als de Servische Messi.
    Ze doen net of dit een absolute topspeler is. FC Groningen, FC Twente, Southampthon en Ajax. Tegen Heracles en VVV viel deze zogenaande grootmeester zoals ze hem in A'dam noemen toch behoorlijk tegen.
    Vind ik leuk
    wimpert +148
    maandag 20 augustus 2018 om 12:55
    Dus neem als voorbeeld Clasie, die werkt niet hard?? Wil je ook even een duit in het zakje doen Mulder, flikker toch op!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:27
    Goh, als Kuyt dat doet vindt men hem een uitslover en fantiekeling. Typisch de familie Mulder. Als het maar uit het buitenkand komt is het goed. Het liefst Belgie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord kan wat leren van harde werker Tadic: 'Zie ik niet bij Feyenoord'