Vitesse gaat voor transfer Matavz liggen: Een vertrek is onbespreekbaar

    Vitesse gaat voor transfer Matavz liggen: "Een vertrek is onbespreekbaar"

    maandag 20 augustus 2018 om 09:01

    Vitesse wil Tim Matavz niet laten gaan. De 29-jarige spits heeft de smaak te pakken in Arnhem en kan rekenen op interesse uit het buitenland.

    "Een vertrek is onbespreekbaar. Zelfs als er heel grote bedragen worden geboden, moet je je afvragen of je daarop moet ingaan, want waar haal je nu nog een spits met deze kwaliteiten vandaan en wat zou die dan weer moeten kosten?”, vraagt technisch directeur Marc van Hintum zich af in De Telegraaf.

    Volgens de Gelderlander was een Chinese club 'concreet' voor Matavz, maar is Van Hintum voor de transfer gaan liggen. Duidelijk is niet of Matavz zelf wel trek had in een verhuizing naar het Oosten.

    Matavz moet hetzelfde pad bewandelen als Ricky van Wolfswinkel, die het Vitesse-avontuur verliet met een miljoenenaanbieding van FC Basel. "Zo'n traject is ook bij mij het plan. Maar dus niet deze zomer, als ik de directeur goed begrijp", vertelt Matavz aan de Gelderlander. "Dan wil ik dit seizoen weer presteren bij Vitesse."

    Poll

    Is Matavz toe aan een andere club?

    (1545 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ponypack +365
    maandag 20 augustus 2018 om 09:06
    Voor Eredivisie begrippen een hele goede spits, zou bij een Feyenoord ook niet misstaan,heeft Vitesse destijds slim opgehaald uit Duitsland waar die op een doodspoor zat, nog een jaartje bij Vitesse knallen en dan kan die mooi voor een flinke zak geld verkocht worden...Hopelijk wordt Darfalou nog beter zodat die Matavz kan opvolgen, wat ik tot nu toe heb gezien is niet veel soeps..
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    Niks zou bij feyenoord misstaan op dit moment, ze moeten bram van Polen halen, beter dan verdonk, sierhuis en cerny en dan kunnen ze misschien 3e worden
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2942
    maandag 20 augustus 2018 om 09:15
    Bram van Polen, Sierhuis en Cerny. Ben jij stoned of dronken, of allebei ?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:17
    Beter als wat er nu loopt hoor. Stoned kun je wel aan mij vast plakken.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2942
    maandag 20 augustus 2018 om 09:42
    Van Polen is niet beter dan Malacia, Cerny is niet beter dan Berghuis en bovendien altijd geblesseerd en Sierhuis is nog geen schim van het niveau van van Persie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:44
    Je zou er maar serieus op in gaan 😂
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    maandag 20 augustus 2018 om 09:22
    Die kan alleen op kunstgras voetballen!!😂
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +251
    maandag 20 augustus 2018 om 14:33
    die dwazen bij PSV zijn slim bezig zeg. Wat een ongeregelde bende daar, We kijken met spanning uit naar de 3-0 van borisov morgen,
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    maandag 20 augustus 2018 om 14:34
    Waaauw, humor nog van gehoord hé 😉😂..
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1025
    maandag 20 augustus 2018 om 09:42
    Haha heb je van Polen gisteren gezien bij pec? Die deed werkelijk waar bijna niks goed. Cerny is ongeveer altijd geblesseerd, en wist je nog die mega kans tegen de graafschap? Als hij die erin had geschoten waren jullie kampioen (waarschijnlijk). En Sierhuis is een leuk talentje maar niet beter dan Jorgensen.
    Vind ik leuk
    PRICE +34010
    maandag 20 augustus 2018 om 10:06
    Klopt trucker
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    Ik denk dat je wel even moet wennen als je net uit Algerije komt.
    Aan de cultuur, de manier van voetballen en het niveau.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9086
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    gewoon even Trainen onder de Boer komt alles goed
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1546
    maandag 20 augustus 2018 om 09:20
    Bij Darfalou zie je aan bepaalde aannames en bewegingen dat hij iets speciaals heeft. Het komt er nu nog niet helemaal uit. Rustig brengen. Machlas werd in zijn eerste half jaar ook afgebrand. Maar ook bij hem zag je toen al bepaalde kwaliteiten. Dat gevoel heb ik bij Darfalou ook.
    Vind ik leuk
    Ponypack +365
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Ik hoop dat je gelijk hebt!
    Vind ik leuk
    Nemis07 +53
    maandag 20 augustus 2018 om 10:17
    Je hebt gelijk maar hij is er pas net en in de eerste paar minuten bij een nieuwe club is het wennen/wil je te graag denk ik. Denk dat het wel wat kan worden!

    Had reactie onder een andere relevante verwacht; heb het over Darfalou..
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:43
    Darfalou heeft in die korte tijd tot nu toe vooral laten zien zelfzuchtig te zijn. Hopelijk ramt Slutsky dat er snel uit, want dat past niet bij huidig Vitesse.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:01
    wat moet Feyenoord met matavz of Linssen? beide komen voor Feyenoord tekort, ze zijn niet beter dan wat er nu rondloopt. Larsson zou bij provincieclubje vitesse beter zijn dan Linssen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5670
    maandag 20 augustus 2018 om 09:06
    Bij Vitesse blijven en je best blijven doen. Niks te zoeken bij een andere club.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    Ik zal eens een x positief over Arnhemse club zijn. Ik ben er in de buurt en best gemoedelijk eigenlijk.
    Rustige stad, maar daar drink ik niet minder om.
    Vind ik leuk
    Ponypack +365
    maandag 20 augustus 2018 om 09:14
    Goedemorgen Het is wel vroeg voor drank, doe mij maar bakkie koffie op de maandag morgen :P
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2942
    maandag 20 augustus 2018 om 09:16
    Of een Ponypack.
    Vind ik leuk
    Ponypack +365
    maandag 20 augustus 2018 om 09:31
    Dan ben je gelijk goed wakker...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:19
    Ffe een sniffie erbij
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    Koffie heb ik al gehad. Zwart met een beetje likeur erin.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:18
    Nijmegen is een mooiere stad
    Vind ik leuk
    Ponypack +365
    maandag 20 augustus 2018 om 09:35
    Doe mij maar het fris ruikende Arnhem...

    www.omroepgelderland.nl/nieuws/amp/2321421/Het-stinkt-naar-poep-in-Nijmegen
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    Typische eredivisie-speler die in het buitenland overal te kort komt. Als je hem voor een mooi bedrag kan verkopen moet je dat meteen doen, mits je een vervanger klaar hebt staan.
    Vind ik leuk
    AlbS +280
    maandag 20 augustus 2018 om 09:17
    Maar moet deze man ook niet aan zijn eigen portemonnee denken? Mocht dat zo zijn dan heb je een lekker gemotiveerde speler????in dienst. De tijd van een gevulde koek of mars reep is echt voorbij.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1546
    maandag 20 augustus 2018 om 09:21
    Hij heeft vorig jaar zelf een meerjarig contract getekend. Daarbij zal hij ongetwijfeld ook aan zijn eigen portemonnee gedacht hebben. En bij Vitesse krijgt hij echt wel wat meer dan een gevulde koek of reepje Mars
    Vind ik leuk
    RtdDub +12017
    maandag 20 augustus 2018 om 09:21
    Vraag me af of hij zo blijft denken als er zo'n Chinees met een "Pelle"-contract voor zijn neus komt wapperen.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1546
    maandag 20 augustus 2018 om 09:22
    Als die Chinezen hem zo graag willen moeten ze maar een bod uitbrengen richting de 10 miljoen. Dan gaat Vitesse echt wel akkoord.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12017
    maandag 20 augustus 2018 om 09:25
    Dat gaat niet gebeuren, denk ik.
    19 van de 30 potjes al gespeeld daar.
    Hoewel er van enige logica daar niet te spreken is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1546
    maandag 20 augustus 2018 om 09:31
    Ik zie hem ook liever blijven. Vitesse heeft hem hard nodig. Mooi dat Vitesse in ieder geval niet meer hoeft te verkopen. Was een paar jaar geleden wel anders. Het staat nu aardig op de rit.
    Vind ik leuk
    Man U +20
    maandag 20 augustus 2018 om 09:29
    Kwaliteiten?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:36
    Klink gek, maar zou hem laten gaan. Stel je kan er 5 Miljoen voor kriigen, dan kan je voor 2a3 miljoen die spits van Trencin pakken die ook bog eens 5 jaar jonger is. Matavz scoort, en daar wordt een spits op afgerekend, maar verder heb je niet heel veel aan hem. In Nederland is er niet een speler te vinden die zo makkelijk scoort, bij oa Trencin en bv Vitrolul wel. Dat hebben ze al bewezen de Europa League. En wat betreft Linssen, hoop dat hij blijft. Gaat hii toch weg, dan moet je Kuwas pakken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:34
    Niet in je eigen vingers snijden.Hou’t zo.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:01
    Matavz is een NL top 3 spits. Vitesse is eigelijk net onder zn niveau denk ik. Daarom zou ik nog lekker een jaar blijven. Dit elftal kan makkelijk 3e worden want het zit vol met "top 3" spelers (Serero, Linssen, Beerens, Eduardo)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:13
    Beerens?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:03
    matavz is niks
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:42
    Ik haat nekkers! Zijn dom, huilen snel en stinken naar poep! Bah vies volk in schijtmegen!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:52
    over vies volk gesproken, leeft Ome Tob nog?
    die zou met pek en veren uit onze mooie stad verjaagd zijn.
    mooie is dat wij stinken naar poep, jullie naar poep en kwakkie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:54
    Whahaha nog dommer dan dom! Wist niet dat het kon!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11111
    maandag 20 augustus 2018 om 15:48
    Gewoon bij ons blijven, en hopen dat hij er nog wat meer maakt voor Vitesse.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse gaat voor transfer Matavz liggen: "Een vertrek is onbespreekbaar"