Willem II maanden zonder aanvaller: 'Ga hard werken om sterk terug te keren'

    Willem II maanden zonder aanvaller: 'Ga hard werken om sterk terug te keren'

    maandag 20 augustus 2018 om 11:01

    Willem II kan voorlopig geen beroep doen op Karim Coulibaly. De aanvaller raakte onlangs geblesseerd en werd eind vorige week geopereerd.

    "Helaas zal ik enkele maanden niet kunnen voetballen. Ik heb een spierblessure opgelopen in mijn linkerbovenbeen, waar voor het herstel een operatie de beste optie was. Ik ga er hard voor werken om sterk terug te keren en wens mijn teamgenoten veel succes", aldus Coulibaly op het digitale huis van Willem II. Volgens Willem II is de blessure van de 25-jarige Fransman te vergelijken met de kwetsuur die doelman Mattijs Branderhorst vorig seizoen opliep in het thuisduel tegen PSV.

    Coulibaly kwam vorig jaar over van het Franse AS Nancy en tekende in Tilburg een contract tot medio 2020 met de optie op nog een jaar. Tot nu toe kwam hij niet verder dan drie competitiewedstrijden in de Eredivisie en zeven optredens in de eerste divisie voor beloften. 

    Plaats een reactie

    maandag 20 augustus 2018 om 11:07
    Eerste, hier met die likes.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:08
    Alsjeblieft
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:10
    Hier heb je er 1 van mij ik wil er wel een terug!

    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:13
    Vooruit, alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:20
    Is het niveau op VP echt zo laag? Mensen doen het ook nog daadwerkelijk..
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13556
    maandag 20 augustus 2018 om 11:23
    Hoppa! Op naar de 100 likes voor jou. 😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:16
    We zullen hem niet missen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:43
    Waar is dit op gebaseerd? Denk dat Willem 2 er wel van baalt. Heeft ooit in jeugd van Frankrijk onder 20 gespeeld en heeft best wat talent. Heeft daarna oude niveau niet kunnen halen maar wilde graag een nieuwe stap maken bij Willem 2 waar hij nog best van waarde kan zijn. Is helaas 2 maand naar zijn transfer geblesseerd geraakt en zit daar nu nog op te wachten.
    Vind ik leuk
    Mitchmus +23
    maandag 20 augustus 2018 om 11:46
    Hij zit hier nu al 2 of 3 jaar en heeft nog nooit iets laten zien. In de voorbereiding kwam ie zelfs de backs van een amateurvereniging niet voorbij. Was echt hopeloos toen.

    Edit: oh zie nu dat ie er pas een jaar zit, dit verandert echter nog steeds m'n mening niet over hem.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:51
    Haha deze gast heeft volgens mij 3 wedstrijden voor jullie gespeeld. Vind het wel een beetje een snelle oordeel. Ben alleen wel bang dat de blessures hem nu sws opbreken.
    Vind ik leuk
    Mitchmus +23
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Hij heeft in de twee voorbereidingen meer wedstrijden gespeeld dan 3 die ik gezien heb. Ik dacht dat het in de competitie er hooguit 1 was. Blijken er inderdaad 3 te zijn. Vraag aan elke Willem II supporter wat hij/zij van Coulibaly vindt en je krijgt denk ik van iedereen dezelfde mening terug.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    maandag 20 augustus 2018 om 12:40
    Viel me erg tegen tegen Diessen in de voorbereiding maar goed erg zuur voor die jongen is het wel
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +953
    maandag 20 augustus 2018 om 14:26
    Ik weet niet waar het dan mis is gegaan, maar hij is zo traag als dikke stront door een trechter en zijn techniek is ongeveer niveau Beersche boys 4.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:41
    Hij heeft nooit iets laten zien.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    maandag 20 augustus 2018 om 11:37
    Pech dat het Coulibaly is en geen Koulibaly.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:41
    Voor Coulibaly is dit gewoon erg zuur. Heeft 1 Juni 2017 zijn transfer gemaakt naar Willem 2 en is 2 maanden erna geblesseerd geraakt.. Nu blijkt dat hij er nog langer uit ligt.. Zo ziet niemand graag zijn transfer gaan.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3972
    maandag 20 augustus 2018 om 12:09
    Lijkt me een overbodige speler
    Vind ik leuk
    RtdDub +11717
    maandag 20 augustus 2018 om 12:28
    Ik las dus "Willem elf maanden zonder aanvaller"

    Vanavond maar eens vroeg gaan snurken.
    Vind ik leuk
    JoefJoef +410
    maandag 20 augustus 2018 om 12:29
    Missen we niks aan, hebben Özbiliz en Avdijaj al!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Willem II maanden zonder aanvaller: 'Ga hard werken om sterk terug te keren'