'Heerenveen - Feyenoord mogelijk op losse schroeven: conflict met stewards'

    'Heerenveen - Feyenoord mogelijk op losse schroeven: conflict met stewards'

    maandag 20 augustus 2018 om 16:47

    Het duel tussen sc Heerenveen en Feyenoord van komend weekend komt mogelijk op losse schroeven te staan. Stewards van Heerenveen overwegen een boycot.

    Dat meldt de Leeuwarder Courant. De stewards zijn woedend op Heerenveen omdat de club zondag tegen Vitesse niet toestond dat een spandoek met de tekst 'Rust zacht Pake, vak 27, paal 8' het Abe Lenstra Stadion niet in mocht. Twee kleinkinderen wilden hun opa een laatste eer bewijzen met het doek, schrijft de Leeuwarder Courant.

    Het doek paste bij de actie die Heerenveen voor de wedstrijd had georganiseerd, dachten de twee jongens. De club vroeg fans om in de twaalfde minuut te gaan staan en applaudiseren voor supporters die het afgelopen jaar waren overleden. Het doek is het stadion tóch ingekomen, maar nadat het werd opgehangen, is het door een steward in de eerste helft nog verwijderd.

    Reactie Heerenveen
    'Hoe e.e.a. exact is verlopen wordt op dit moment uitgezocht, maar sc Heerenveen betreurt dat er zondag niet conform beleid gehandeld is. Het spandoek had namelijk gewoon mogen blijven hangen in het stadion. Sterker nog, het was een prachtig eerbetoon aan een supporter die onze club 50 jaar lang heeft gesteund!', zo liet Heerenveen maandagochtend via de officiële kanalen weten.

    De stewards denken juist dat de actie niet door één collega werd uitgevoerd, wat Heerenveen wel insinueert. De opdracht om het doek te verwijderen schijnt vanuit de commandoruimte gegeven te zijn. "Heerenveen beseft niet dat, doordat ze nu de waarheid verdoezelen, elke steward door hun eigen supporters kan worden aangevallen", zo klinkt het in een reactie. Het is te hopen dat Luuc (directeur Eisenga, red.) het boetekleed aantrekt. Anders is elke steward zondag het pispaaltje."

    De stewards dreigen de wedstrijd te boycotten, waardoor het duel met Feyenoord mogelijk in gevaar komt. Omdat Feyenoord-thuis voor Heerenveen erg beladen is, worden er vaak extra stewards en beveiligers ingezet. 

    Eisenga laat in een reactie weten dat dit 'nooit de bedoeling kan zijn geweest. "Eerst moet de emotie uit de discussie. Dan moeten we een beeld krijgen van wat er daadwerkelijk is gebeurd. We moeten elkaar nu niet de zwartepiet toespelen, maar kijken hoe we zoiets in het vervolg kunnen voorkomen. We gaan hier de komende tijd over spreken. We komen hier wel uit."

    Plaats een reactie

    JonathanAjax +7568
    maandag 20 augustus 2018 om 16:49
    Jeetje!
    Willen zelfs de stewards niet meer naar het erbarmelijke niveau van de Eredivisie kijken?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7564
    maandag 20 augustus 2018 om 17:12
    Gewoon zonder publiek spelen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6254
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Meen je dat serieus?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:05
    Slecht idee.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    @JonathanAjax
    Vandaar dat elke stewards meestal met de rug naar het veld staat!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    We staan anders gelijk met jullie hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:19
    Maar even ontopic. Liever later Heerenveen - Feyenoord dan nu in deze mood. Dus Heerenveen zal zichzelf in de vingers snijden als het niet door gaat.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31287
    maandag 20 augustus 2018 om 18:34
    Volgens mij moeten ze sowieso al met hun rug naar het veld staan....
    Vind ik leuk
    Futre +3108
    maandag 20 augustus 2018 om 19:56
    Stewards zijn zo gay.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1544
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:56
    Die keren toch al jaren het spel de rug toe?
    Vind ik leuk
    poklane +4951
    maandag 20 augustus 2018 om 16:52
    Reguliere 0-3 overwinning dan maar ;)
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2987
    maandag 20 augustus 2018 om 16:54
    Dat is ook echt de enige manier hoe Feyenoord er met de winst vandoor kan gaan...
    Vind ik leuk
    fr1963 +3131
    maandag 20 augustus 2018 om 22:28
    Heb jij gisteren zeker weer niet opgelet? 3-0. Geheel op eigen kracht, reglementair, zonder var hulpjes en met zeer fraaie doelpunten!
    Konden die cluppies uit Eindhoven en Amsterdam niet aan tippen!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 16:54
    Ik weet niet wat de waarheid is. Misschien was het in opdracht van, misschien het idee van een individu. Ook dat laatste is niet uit te sluiten... er zitten er bij ons een paar tussen.. Ze haten voetbal en houden van macht. Wat staan ze altijd te glunderen als ze iemand van de tribunes pakken. Om die reden zijn andere stewards gewoon gestopt. Walgelijk sommige lui
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15192
    maandag 20 augustus 2018 om 17:20
    Zitten altijd veels te veel machtswellustelingen tussen. Afgekeurde agentjes en mislukte kroegbeveiligers wat kan ik me toch storen aan die debiele befehl ist befehl lui.
    Vind ik leuk
    Futre +3108
    maandag 20 augustus 2018 om 19:55
    Grensrechters idem. Net als de VAR. In de fik met die gasten. Of gaat dat te ver?
    Vind ik leuk
    J.tee +75
    maandag 20 augustus 2018 om 16:54
    Sinds wanneer zijn stewards relschoppers. Ik dacht dat ze het voorbeeld moesten geven
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 16:55
    Vergis je niet in sommige..
    Vind ik leuk
    deltiaan +1242
    maandag 20 augustus 2018 om 16:55
    die stewards boycotte gewoon niks , willen alleen in de belangstelling staan????
    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1169
    maandag 20 augustus 2018 om 18:18
    Leer eens lezen. Door deze actie van Heerenveen is de veiligheid van de stewards niet te garanderen.

    Echt een keuzenreactie
    Vind ik leuk
    Farmer +12387
    maandag 20 augustus 2018 om 18:49
    Geen onlogisch standpunt van ze, toch? "Pake" was al 50 jaar supporter, en bekend bij vele friezen daar. Niet meer dan normaal dat zijn véle kennissen en vrienden in het stadion hem eren toch?

    Dat daar zó belachelijk over gedaan wordt, en zelfs het spandoek wordt weggehaald door stewards...

    Heh... ergens mogen ze blij zijn dat er niet gelijk klappen zijn gevallen.

    Slaat toch nergens op?

    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1169
    maandag 20 augustus 2018 om 21:18
    Ik ken pake niet, maar ik begrijp de supporters en de stewards. Stewards handelen nav de leiding in de commando ruimte. Maar als jij zegt dart pake al 50jaar daar kwam, dan begrijp ik de Heerenveen leiding niet. Moeilijk doen om niets
    Vind ik leuk
    Farmer +12387
    maandag 20 augustus 2018 om 22:14
    Kende hem zelf niet, maar heb wel es van em gehoord. Heb gelezen in een stukkie op VP Dat hij dus al 50 jaar bij SCH kwam, daarom snap ik dan niet dat men daar zo apart om doet.
    Vind ik leuk
    NvC +4409
    maandag 20 augustus 2018 om 16:58
    Begrijp de stewards volledig. Trieste actie van Heerenveen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22086
    maandag 20 augustus 2018 om 18:35
    Kille club ook-;)
    Vind ik leuk
    Voetbal 1 +99
    maandag 20 augustus 2018 om 16:58
    Heerenveen had zijn excuses al aangeboden aan die jongetjes. En zeiden dat het de stewards waren die fout zaten. Maar nu draaien ze alweer bij. Ben bang dat Heerenveen zelf fout zat. Maar daar mag niks als supporter als je in de blotr buik staat heb je al een stadionverbod.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    Die heb ik eerlijk gezegd nooit begrepen.. een verbod omdat je in je blote buik staat, dat zie je nergens.
    Vind ik leuk
    mason +1910
    maandag 20 augustus 2018 om 17:29
    Je mag op straat ook niet met ontbloot bovenlijf rondlopen. Dat het door de vingers gezien word door de politie is een tweede maar het mag iig niet. Het blijkt aanstootgevend te zijn.

    Wetboek van Strafrecht Titel XIV. Misdrijven tegen de zeden, artikel 239: Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid: etc.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 17:36

    Ongetwijfeld maar dan begrijp ik het nog steeds niet. Als het toch overal wordt toegestaan dan wel wordt gedoogd, waarom hier dan niet?

    Ik kan het mij wel voorstellen..zeker in het begin van het seizoen kan het gewoon verschrikkelijk warm zijn, dat aanstootgevende zie ik dan niet direct.
    Vind ik leuk
    mason +1910
    maandag 20 augustus 2018 om 17:42
    Blijkbaar zijn ze bij bepaalde clubs een beetje doorgeschoten om de club als "nette club" te behouden en gaan ze deze onzin allemaal bedenken.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17681
    maandag 20 augustus 2018 om 17:56
    Ook op het strand ;-) ?
    Vind ik leuk
    mason +1910
    maandag 20 augustus 2018 om 17:58
    Als het aan de moslims in ons land ligt wel ja haha.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:53
    Vind sommige mensen zonder shirt niet gelijk aanstootgevend, misschien zelfs het ongekeerde. Dat je dan gesommeerd word dat ding weer snel aan te trekken is vrij logisch
    Vind ik leuk
    Kaar +911
    maandag 20 augustus 2018 om 21:04
    Is dat serieus over die blote buik? (al is het in de meeste gevallen ook maar beter 😉).
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:59
    Allemachtig zeg, ze kunnen niet alleen een Elfsteden toch meer organiseren maar nu waarschijnlijk ook de wedstrijd tegen Feyenoord, laten ze dan lekker per email de 3 punten opsturen naar Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    maandag 20 augustus 2018 om 17:03
    Iemand rijdt een scheve schaats.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 17:17
    Als dat volk van jullie gewoon eens ophoudt te provoceren in de thuisvakken en gewoon de wedstrijd kijkt, dan hadden we helemaal geen stewards nodig ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Lul niet man met dat volk van jullie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:11
    Hij heeft wel gelijk.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3131
    maandag 20 augustus 2018 om 22:32
    Vitesse was op bezoek..... toen is dit gebeurt. Dan had je toch geen stewards nodig gehad?
    Dan was ook het spandoek blijven hangen en had ik dit nu niet getypt...
    Vind ik leuk
    Farmer +12387
    maandag 20 augustus 2018 om 18:53
    Whehehe, al is de noordelijke Derby vooral een sportieve opvatting... je weet zelf ook dat er de laatste jaren ook wel es andere schermutselingetjes zijn geweest...

    En die komen echt niet alleen van de Groningse zijde :P

    En dat zal ook precies zo zijn als Feyenoord langskomt bv.

    SCH staat dr nu niet bepaald bekend of berucht om, maar jullie zijn geen uitzondering op de regel, of roomser dan de paus hé? :)
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Wij zijn netjes.. dat weetje toch ;-)

    Nee natuurlijk gebeurd hier ook wel eens wat, en natuurlijk niet alleen van de tegenpartij, dus ook niet alleen van de Groningers( al zou je op basis van de veroordelingen anders vermoeden) maar met Feyenoord ligt dat toch echt een tikje anders.

    Ik heb het niet over die gasten in het uitvak, en ook niet over het merendeel in de thuisvakken. Maar in diezelfde thuisvakken zitten er wel groeperingen die de boel echt provoceren. Het heeft namelijk helemaal geen zin om constant voor iemand zijn neus te gaan staan, van alles te roepen, of allerlei gebaren te maken. Blijf dan lekker thuis.

    En de frustratie zit hem niet zozeer in die groepen, maar meer hoe men er vanuit hier mee omgaat. Diezelfde stewards die nu over van alles en nog wat lopen te zeiken, zijn zo willekeurig als wat. Die lui durven namelijk groepen van de tegenpartij helemaal niet aan te pakken en richten zich enkel op de thuissupporters.. Die worden bij het minst of geringste wel gepakt.. tja.
    Vind ik leuk
    Farmer +12387
    maandag 20 augustus 2018 om 20:09
    Ik (her)ken het, in de Euriborg hebben we ook wel eens 'bezoekers' in de thuisvakken zitten. Op de Noordcurve is dat altijd nog ernstig af te raden :P (Zou bv niet de eerste keer zijn dat een paar Feyenoorders, die via de skyboxen, het vak uitvluchten omdat de Z-side ze in de smiezen had :P).

    Elders in de vakken is dat wel wat minder, maar het gaat vooral om de mentaliteit: Kom je daar om die wedstrijd te zien, prima, Wil je juichen voor je team, ook hartstikke goed, maar houdt je fatsoen.

    Ergens bestaan er simpele huisregels toch? Als jij iemand over de vloer hebt, en die persoon gedraagt zich dusdanig provocerend en agressief dat je hem de deur wijst, en... diegene wordt 'handtastelijk'..

    Dan ben je bevoegd jezelf, en je bezit te verdedigen toch?

    Ik snap niet waarom er in een voetbalstadion geen vergelijkbare regel geldt, zou men wel een keer nadenken eer ze wat durven te flikken bv :P

    'Sociale controle' heet dat toch? :P

    Maar idd: Men heeft het vooral gemunt op de éigen fans..

    'Ze willen niet van die verwarde en agressieve fans meer, gewoon braaf en dom klapvee wat alles klakkeloos slikt, en luid applaudiseert'....

    Ze vergeten soms, dankzij welke supporters, ze groot zijn geworden.

    En niet om hem nu de veer in de kont te steken, maar wij hebben met Nijland, daar wel een betere Directeur in. Die man maakt zich iig grote zorgen, als zijn stadion niet vol komt bv... Toch een andere insteek.

    Denk ook niet dat de stewards in Groningen het hadden geflikt, of gedúrft om zón spandoek, weg te halen(Z-side, en meer komen ze achterna! :P)
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:20
    Mocht je willen.
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    maandag 20 augustus 2018 om 17:26
    Ja precies, dan winnen ze ten minste nog een pot.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    Mama +200
    maandag 20 augustus 2018 om 17:00
    Dat zal toch niet gebeuren he, zijn net in het ritme van winnen en 1x per week spelen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:01
    Bijzonder ergerlijk en de kinderen blijven met een negatieve SC Heerenveen ervaring zitten. Mijn advies aan de club, maak het snel met de kinderen en de andere directe nabestaanden weer goed!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6809
    maandag 20 augustus 2018 om 17:02
    Tis triest in het Friese haagje gesteld. Imago schade is er al
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11398
    maandag 20 augustus 2018 om 17:09
    Het probleem is gewoon dat je vroeger veel meer een band had met je club en ook de voorzitters en bestuursleden. Nu zijn het kille zakenmannetjes die iedere fanatieke supporter het stadion uit wil jagen. Daarvoor gebruiken ze sinds een aantal jaren stewards. Van die opgefokte mannetjes die niks met voetballen hebben en thuis niks te zeggen hebben. Ze krijgen een mooie opvallende jas aan en voelen zich de grote jongen. Hier in Arnhem lopen er ook een paar van dat soort types. Ja het moderne voetbal is niks meer aan en men ziet liever bioscooppubliek en gezinnetjes in plaats van echt supporters.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15192
    maandag 20 augustus 2018 om 17:57
    " het probleem is gewoon dat je vroeger veel meer een band had met je club en ook de voorzitters en bestuursleden. "
    Ik kon vanmiddag nog gewoon een praatje maken met de voorzitter en andere hoge heren binnen de club, dat verschilt gewoon per club.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11398
    maandag 20 augustus 2018 om 18:48
    Bij de onze en veel andere clubs niet meer.
    Vind ik leuk
    Farmer +12387
    maandag 20 augustus 2018 om 18:57
    Tussen-lagen.

    Als het je niet bevalt, kun je een schriftelijke klacht indienen bij 'laag 1', die dan binnen 6 tot 8 weken reageert.

    Je klacht kán doorbehandeld worden in 'laag 2', bij de centrale administratie, maar men is daar niet bevoegd om de Directie aan te spreken.

    En ja, "ze begrijpen ook altijd heel erg goed dat dat vervelend voor je is" :P
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Wat is het ook een kut club
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:17
    KKD bemoei je daar mee dom hertje. Dit gaat over de ED.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:19
    Stakker met je KKD. Bij jullie is de clubliefde alleen mar voorwaardelijk. Stadion ook al half leeg en een nog grotere grafsfeer dan voorheen. In alles zijn jullie kut en vooral nep.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:23
    Is er geen topic over die hertenclub? O wacht... 1e divisie is niet belangrijk. Weekend verlof weer voorbij tokkie?
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    maandag 20 augustus 2018 om 17:21
    En ze vinden hun momentje weer. Tja je bent Leeuwarden of je bent het niet he.. je moet wat als je zelf altijd een divisie lager speelt.

    Die reuzen in het centrum afgelopen weekend maakten in 3 dagen daar meer indruk dan Cambuur de afgelopen jaren bijelkaar. "De slapende reus slaapt weer"
    Vind ik leuk
    Pukstra +853
    maandag 20 augustus 2018 om 18:32
    Lekker onderbouwd dit. Heb niks tegen Cambuur maar door types zoals jij wordt mijn beeld van de cambuur supporter er niet beter op.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Zal ik zondag zelf als steward optreden, die wedstrijd gaat door. De stewards kunnen wel kwaad zijn, maar elk normaal mens had dat spandoek laten hangen. Hoe haal je het in je hoofd?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Een Friese directeur in het nauw, maakt rare Plompebledden.

    Hier lult hij zich niet meer uit. Tijd voor excuses, want anders wordt er zondag niet gespeeld.
    Maar Friezen zijn natuurlijk wel stront eigenwijs. Kielhalen die man ... weer zo'n kantoorklerk, die alleen maar denkt in centen, en niet in mensen en emoties.

    Droplul.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:37
    Excuses is hier inderdaad wel het minste...
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:57
    Rustaaagh Wim.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:27
    Walgelijke reactie van de club, zijn de laatste tijd lekker bezig !?
    Vind ik leuk
    mason +1910
    maandag 20 augustus 2018 om 17:40
    Blijkt niet vanuit de club te komen. Blijkt wel degelijk vanuit de stewards zelf te komen. Die hebben namelijk een coordinator die de beslissingen neemt. En daar heeft de directie van de club op dat moment geen grip op. Lees dit bericht van het meisje.

    https://www.feanonline.nl/nieuws/sfeer-supporters/184317/spandoekbeleid-sc-heerenveen-wekt-woede-bij-fan-het-was-respectloos
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 17:58
    Nog steeds hulie, huilie over Veerman?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:23
    Veerman? wie? volgens mij gaat dit topic over wat anders dan ene Veerman! toch?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 20:32
    Jij roept dat we de laatste tijd lekker bezig zijn en als Ado fan doel je oa op Veerman.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:39
    Veerman zijn we allang vergeten, ik heb ergens gelezen dat het ook nog een jokkebrok is, man met 2 gezichten
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:54
    We moeten elkaar nu niet de zwartepiet toespelen, maar kijken hoe we zoiets in het vervolg kunnen voorkomen.
    De directie voelt nu al nattigheid
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:55
    Weer neemt meneer de directeur geen vetantwoordelijkheid hij moet gewoon zeggen wie de opdracht heeft gegeven en er niet om heen draaien de draaikont
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:24
    Geef je fout gewoon toe, klaar!
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    maandag 20 augustus 2018 om 18:01
    Stomme Boeren
    Vind ik leuk
    mason +1910
    maandag 20 augustus 2018 om 18:03
    Vind ik niet leuk.
    Vind ik leuk
    De Goffert +528
    maandag 20 augustus 2018 om 18:03
    Fout gehandeld maar om toch stewards te bedreigen is nog veel fouter!
    Excuses vanuit Heerenveen en de eerstkomende wedstrijd dat doek toestaan met een klein momentje van respect in de rust of voorafgaand de wedstrijd!
    Vind ik leuk
    Storm015 +239
    maandag 20 augustus 2018 om 18:04
    Komt goed uit voor F, lekker rustig weekeind, geen gedoe, geen puntverlies, geen overspannen supporters . Zou elke week zo moeten zijn😜
    Vind ik leuk
    4everfcu +3137
    maandag 20 augustus 2018 om 18:04
    je mag helemaal niets meer vrije meningsuiting dikke lul dat bepaald de politie en justitie wel.
    bij ons werd een spandoek verwijderd met de tekts viez-erik van een jochie van 10 hoe zielig is justitie dan om dat te verwijderen ook het spandoek met fuck foxsports mag niet.
    en nu weer bij heerenveen wat ik nog veel erger vind slaat allemaal nergens op.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    maandag 20 augustus 2018 om 18:05
    Er is ook altijd wel.wat aan het handje in het oh zo ruige heerenveen...
    Vind ik leuk
    mason +1910
    maandag 20 augustus 2018 om 18:11
    We beginnen zo langzamerhand op ajax te lijken. Begin er wel een beetje klaar mee te worden. Elke keer weer gezeik.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12489
    maandag 20 augustus 2018 om 18:19
    Storm in n glas water. Alleen bij Ajax slaan ze hun eigen stewards total loss.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    maandag 20 augustus 2018 om 18:30
    Rêst sêft Pake, fak 27 peal 8
    Vind ik leuk
    Pukstra +853
    maandag 20 augustus 2018 om 18:45
    Als er op de thuis tribunes volgesnoven feyenoorders zitten die lopen te provoceren mag je er niks van zeggen. Want ja... we moeten aan de gastvrijheid denken als heerenveen supporters. En hangt iemand een spandoekje op voor iemand die is overleden dan breekt de pleuris uit.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5356
    maandag 20 augustus 2018 om 19:24
    Kouwe club
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:15
    Dan maar GEEN WEDSTRIJD!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:19
    Dan maar een keer GEEN WEDSTRIJD😢😬
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:54
    Da's mooi voor Feyenoord kunnen ze een week langer trainen op positiespel.😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:33
    Ik zou zelf eerder gaan voor een weekje afwerken op doel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:37
    Beiden is een prima idee👍
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws