Swart over Neres-concurrent: 'Die moet toch nog even verbeteren'

    Swart over Neres-concurrent: 'Die moet toch nog even verbeteren'

    maandag 20 augustus 2018 om 18:43

    Ajax hoeft geen vervanger voor David Neres aan te trekken als hij langer geblesseerd is en gaat woensdag in eigen huis winnen van Dinamo Kiev. Dat zegt Sjaak Swart in Alles op Swart van AjaxPrimeur. Mister Ajax laat zijn licht schijnen onder meer schijnen op VVV-Venlo - Ajax, de laatste Champions League-horde en de blessure van Neres.

    Plaats een reactie

    Foebele +54947
    maandag 20 augustus 2018 om 18:45
    Sjakie moet altijd Sjakie blijven, ongeacht wat al die jankerds hier ook roepen!
    Vind ik leuk
    Groen +1527
    maandag 20 augustus 2018 om 19:00
    Nou, als we weer eens een kampioenswedstrijd verliezen mag hij weer boven zichzelf uitstijgen :)
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12832
    maandag 20 augustus 2018 om 19:46
    Natuurlijk moet Sjakie altijd Sjakie blijven.

    Sjakie is niet het probleem, dat is internet.
    Hij heeft jaren lekker op de tribune en thuis op de bank zitten mopperen zonder dat iemand er ooit last van had.

    Alleen nu zijn we in een tijd aanbeland waarin elke sheet die hij laat overal op internet opduikt.
    Kan hij niks aan doen en voor de rest is het gewoon leuk om te zien hoe hij helemaal met zijn club verbonden is.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1282
    maandag 20 augustus 2018 om 19:02
    Inderdaad schitterende man
    Vind ik leuk
    Kayzer +2752
    maandag 20 augustus 2018 om 19:30
    Oet Remunj manne!
    Vind ik leuk
    xaja32 +187
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:02
    precies de enige echte mister ajax niet johan maar sjaak
    altijd voor ajax gespeelt
    Vind ik leuk
    klick +895
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    natuurlijk moet hij blijven op en top Cabaret. heerlijk
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    maandag 20 augustus 2018 om 19:51
    En zo is dat. Die generatie is langzaam dood gaan. Die gasten moeten we koesteren.Bij Willem lees ik ook altijd ouwe zeikerd, zuurpruim. Mensen die gasten moet je koesteren
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7902
    maandag 20 augustus 2018 om 20:22
    Sjakie Swart de Dries Roelvink onder de iconen.
    Vind ik leuk
    Cappie +7373
    maandag 20 augustus 2018 om 20:32
    Net als Willy en René.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 20 augustus 2018 om 20:44
    En Willem!
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1682
    maandag 20 augustus 2018 om 23:22
    Die lagen toch op het kerkhof? Dacht zoiets gelezen te hebben? Lol
    Vind ik leuk
    El Cazador +6572
    maandag 20 augustus 2018 om 21:03
    Helemaal eens, Swart THE mister Ajax.
    Vind ik leuk
    SanKev +806
    maandag 20 augustus 2018 om 23:35
    Tuurlijk maar hij is wel een beetje een wandelende karikatuur natuurlijk
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 20 augustus 2018 om 18:45
    Het Orakel spreekt....

    We zullen zien meneer Swart.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    maandag 20 augustus 2018 om 19:03
    Een logische verklaring van Swart: Ajax had allang 7-0 moeten maken, maar liet dat na. Zodoende moest de VAR wel ingrijpen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:36
    Die 22, is dat je leeftijd of je IQ?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 23:33
    Sjakie heeft wel wat van die paus: Johannes Paulus de zoveelste. Kwam op een gegeven moment ook niets zinnigs meer uit. Als niemand ingrijpt kan dat gekwijl nog jaren doorgaan. Haal die camera weg, stekker uit microfoon klaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:39
    Gelukkig komt er uit de Kerhofjes wel heel veel zinnigs... Treurwilg!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:50
    Klopt inderdaad!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:50]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:49
    Had hij het over de kerkhofjes dan? Meende dat dit artikel over sjakie ging....
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:47
    Gezien het feit dat je lef moet hebben op een site vol met sjakies.....zal het wel de lengte van zijn penis zijn.....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:47
    Daar gaat t fout, zelfoverschatting.Al hoop ik overigens wel dat ze doorgaan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    maandag 20 augustus 2018 om 19:57
    Afgelopen dinsdag is wel gebleken dat het absoluut geen zelfoverschatting is. Ajax, de trots van Nederland.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    maandag 20 augustus 2018 om 21:34
    Net zoals ze de var nodig hebben om van vvv te winnen hahaha
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 23:36
    Idd je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Zo opportunistisch is voetbal. Dus ik hoop maar dat er bij de wedstrijden tegen Dynamo een VAR aanwezig is. Goed voor t Nederlandse voetbal :-P
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Als je al nauwelijks van Fortuna kunt winnen op een mooi grasveld dan hoef je naar Borisov niet af te reizen...gewoon3-0 op papier en hopen dat je er thuis 4 maakt....
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Jouw vergelijking even dootrekkend......thúís niet eens in staat zijn om te winnen van Heracles dus Ajax hélemaal geen kans morgen!

    Wij winnen onze wedstrijden tenminste nog ;)))
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:04
    Volgens mij ging het topic over PSV en Borisov...en jij hebt het over zo goed zijn als je laatste wedstrijd...er rammelt dus vrij weinig aan, alleen moet jij weer beginnen over Ajax tegen Heracles. Dat slaat helemaal nergens op want dat was niet de laatste thuiswedstrijd! Die was namelijk tegen Luik en dat wss een vrij aardig potje....maar het is in jouw omgeving natuurlijk populair om tegen Ajax te zijn...overigens heb je het volledig mis met jouw tekst "wij winnen onze thuiswedstrijden tenminste". De eerste heb je namelijk niet gewonnen. De wedstrijd tegen Utrecht kunnen we niet serieus nemen traditioneel gezien! Jullie laatste wedstrijd tegen Fortuna was inderdaad zeer overtuigend 🙄
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:22
    Je reactie bewijst mijn gelijk inderdaad. Redeneren moet je aan intelligente mensen overlaten.

    Voorlopig staan we 2 punten los in de competitie of ga je dat óók ontkennen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:39
    Als je graag intelligent wilt overkomen is dat wederom mislukt... Redeneren en discussiëren is best lastig, beter nog even oefenen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:21
    Sorry, per ongeluk een like gegeven.....ik weet niet of je al wat comments gelezen hebt hier maar deze staat er al zo'n 349000 x tussen...nogal afgezaagd zeg maar. Inhoudelijk nog onjuist ook. Jammer...

    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:25
    Dank je. Jouw reactie rammelt helemaal qua redenering ;)
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:55
    Die kan je gewoon weer weghalen toch? Verder bedabkt voor je zinloze reactie :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:12
    Heb ik uit alle macht geprobeerd maar lukt niet op gsm....komt misschien omdat ik in het buitenland ben...overigens is mijn reaktie niks zinlozer dan die van jou...
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:33
    Blijkbaar tast het ook je spelling aan
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    maandag 20 augustus 2018 om 18:47
    Ik hoop het dat zal het makkelijker maken daar heen te gaan.
    Laten beide club nu maar een goed resultaat halen dat is iets wat we wel kunnen gebruiken in Europa na vorige week.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:47
    Waar is die vleugelflitser die vorig seizoen geblesseerd raakte eigenlijk gebleven? Cerny?
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    maandag 20 augustus 2018 om 19:44
    Traint mee, speelt af en toe bij Jong Ajax en begreep dat zijn rugnummer naar Blind ging. Prima prof dat ventje, ondanks dat het een “gore” Oost-Blokker is 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:52
    Gaat ie het eerste nog halen? Stuur maar door naar ons; cerby-te vrede - rosheuvel, mooie voorhoede toch?!
    Vind ik leuk
    Foden +4691
    maandag 20 augustus 2018 om 18:49
    Mooie vent
    Vind ik leuk
    Plumkuh +15
    maandag 20 augustus 2018 om 18:50
    Hoppa en zo isut sjakie
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1532
    maandag 20 augustus 2018 om 18:51
    Zeker twee goals haha.. Geweldig!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 20 augustus 2018 om 18:51
    Wanneer leert die sjakie het nou eens...)
    Vind ik leuk
    Eddepet +48
    maandag 20 augustus 2018 om 18:54
    3-0 is genoeg. Hoef niet meer te kijken als Sjakie t zegt. Benieuwd naar de loting voor de CL!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    maandag 20 augustus 2018 om 18:55
    Opsluiten deze dorpsgek.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Heb je nog een plekje over in je cel?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    maandag 20 augustus 2018 om 19:18
    Als jij dat wilt, dan mag jij bij Sjakie zitten.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    maandag 20 augustus 2018 om 19:58
    Kan ie mooi naast Mark van Bommel zitten.
    Vind ik leuk
    APE +216
    maandag 20 augustus 2018 om 20:30
    Nou die zit tegenwoordig naast de 4e man. Te klagen wat een onrecht zn ploegje weer wordt aangedaan.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18108
    maandag 20 augustus 2018 om 21:40
    Deden ze dat met jou maar eens of hebben je ouders per ongeluk de nageboorte gehouden.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    maandag 20 augustus 2018 om 18:59
    'Mister Ajax'

    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:01
    Ik lees overigens niets over de blessure van Neres. Is toch erg belangrijk voor dit Ajax. Labyad nog geen waardige vervanger. Iemand die weet hoe het met Neres ataat?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 23:39
    Hangt aan de waterpijp is het laatste nieuws
    Vind ik leuk
    zilverrug +29
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Sjakie ook weer niet te overmoedig raken,Kiev is andere koek dan Luik.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:12
    Luik heeft wafels geen koek.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 23:40
    Sjakie heeft lulkoek
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:06
    Bijna 50 en dan zulke reacties... arme kleinkinderen...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 20 augustus 2018 om 19:08
    Ja joh, spelen we toch onder vleugelspelers. We gaan woensdag 7 (!!!) middenvelders opstellen en nóg gaan we de slag op het middenveld verliezen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:21
    Komt het nog uit wat die Kneus van een Ten Hag toen zei hij zag het nut van buitenspelers niet in.. pff en laat Ajax nu altijd met buitenspelers gespeeld hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:15
    Blom ziet nooit wat als overtreding tegen Ajax pisvee likker is het
    Vind ik leuk
    SB +387
    maandag 20 augustus 2018 om 19:18
    Off topic, en daarnaast een armoedige reactie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:34
    Prachtige reactie kerel nu je tablet nemen en naar bed
    Vind ik leuk
    GetRekt +1775
    maandag 20 augustus 2018 om 19:24
    Ik hoop het. Nederland heeft het nodig.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2770
    maandag 20 augustus 2018 om 19:29
    Justin Kluivert maar terugkopen nu de transfermarkt nog open is. Maakt een sterke indruk bij Roma
    Vind ik leuk
    Eendracht +16024
    maandag 20 augustus 2018 om 20:33
    Is 70 miljoen waard..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    maandag 20 augustus 2018 om 20:09
    Hoop doet leven, Sjakie!
    Vind ik leuk
    alaaf +1191
    maandag 20 augustus 2018 om 20:19
    Sjaak Swart hou je bek nou eens; er komt niks fatsoenlijks uit
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:20
    Beetje respect he lullo voor Sjaak
    Vind ik leuk
    alaaf +1191
    maandag 20 augustus 2018 om 22:45
    Dat moet ie dan eerst verdienen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:09
    Heeft die al is een toffe man
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 23:42
    Een stoffige ouwe man bedoel je
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:19
    Labyad mag nog niet eens de veters strikken van Neres echt wie Labyad naar Ajax heeft gehaald mag gelijk op non actief gezet worden en verbannen worden uit Amsterdam en een verbod voor het leven dat die nooit meer in de Arena komt.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 23:43
    Overmars lijkt me. Gooit m eruit zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:21
    Samen met vd Sar dan
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:26
    Ook eruit! En als je dan toch bezig bent ten Hag er8er aan ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:37
    Hahah jups allemaal de gracht in 😂
    Vind ik leuk