VP-voetbalkantine: 'Een punt tegen Bate is een prima resultaat voor PSV'

    VP-voetbalkantine: 'Een punt tegen Bate is een prima resultaat voor PSV'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Om onrust te voorkomen moet Ajax Ziyech verkopen'

    Stelling 2: 'Als Feyenoord voor jeugd kiest is het kansloos voor de titel'

    Stelling 3: 'Een punt tegen Bate is een prima resultaat voor PSV'

    Plaats een reactie

    LuckyLuksch +12045
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:02
    Stelling 1 Niet eens. Hij stelt zich maar eens op als een echte prof. Komt best goed
    Vind ik leuk
    Mari +9404
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:05
    Doet hij dit niet dan?
    Heeft hij heibel geschopt?
    Of bedoel je die figuren die graag voor onrust willen zorgen en er van alles bij willen halen zoals het rugnummer en zelf de uitdrukking op zijn gezicht.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7575
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:45
    Het grappige is dat mensen nu zeggen dat hij ontevreden is omdat hij zo zuur kijkt. Die hebben waarschijnlijk afgelopen 5 jaar zyech niet bekeken. Hij kijkt altijd raar en verontwaardigd en zuur en boos en...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13948
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:21
    Bij Marokko was het voornamelijk lachen hoor.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7575
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:08
    Je bedoelt lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Berbr +2240
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:03
    Wat een onzin. Ze moeten zijn contract juist opwaarderen. Huidige middenveld staat goed en moet worden behouden. Er is ook een goede klik met Tadic. Rugnummer verhaal is uiteindelijk niet belangrijk. Waardering in contract en samenspel in de wedstrijd: daar gaat het om.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Volkomen mee eens contracten ook van andere bepalende spelers opwaarderen en vooral Ziyech moet blijven kost wat kost !
    Vind ik leuk
    Mari +9404
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:04
    Twee opties
    Niet verkopen
    wel verkopen aan een aantal investeerders, die hem bij Ajax laten ballen.
    Volgend jaar kijken ze dan weer verder
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1477
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:06
    Strik erom en uitzwaaien🙋‍
    Vind ik leuk
    Mari +9404
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:08
    Hij krijgt zeker een strik, als hij Ajax naar de CL speelt. En het gehele stadion zwaait naar hem en scandeert zijn naam.
    En de pers jubelt over, zonder voorvoeging Marokkaanse, over Zyech.
    Ik begrijp je
    Vind ik leuk
    pos +8778
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:08
    Ach Derksen stelde zelfs dat Tadic niet gefeliciteerd werd door Ziyech afgelopen weekend. Beelden tonen toch een blije Ziyech die vrolijk Tadic omhelst. Derksen had er zelfs speciaal op zitten letten zei hij. Hij moet een beetje oppassen dat hij niet te ongeloofwaardig wordt af en toe.
    Vind ik leuk
    Mari +9404
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:11
    Derksen krijgt kijkcijfers door negatief te zijn.
    Als de kijkcijfers instorten (laat alle Ajax fans maar eens niet kijken, je kan het hier ook lezen), verandert hij zijn tactiek.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:32
    Toen hij begon te zeuren over de media-aandacht voor die zwemmer, Maarten van der Weijden, had ik het wel weer gehad met die zeiksnor. Je haalt geen 2.5 miljoen op zonder al die aandacht in de media. Hij is de realiteit al lang uit het oog verloren.
    Vind ik leuk
    pos +8778
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:37
    Nou dat is in ieder geval nog zijn mening die hij mag hebben en verkondigen maar in het geval Tadic/Ziyech loopt hij gewoon aantoonbaar uit zijn nek te zwammen. Dat is veel kwalijker vind ik.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:40
    Als je mening totaal niet strookt met de realiteit staat dat wat mij betreft gelijk aan uit je nek lullen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:09
    Stelling 1: Voor een mooi bedrag kan je hem best verkopen. 35 miljoen zoud mooi zijn!
    Vind ik leuk
    benny-boys +1244
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:54
    35 miljoen zoud is veel te veel.
    Wat moet Ajax daarmee?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:55
    Younes terughalen.
    Vind ik leuk
    Kuip +7919
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
    Vorig seizoen zei ik: meteen verkopen. Nu vind ik hem echt goed voetballen. Als het beter is voor de sfeer moet ie verkocht worden, anders niet.
    Ajax mist nog wel een killer achterin. Tegen sterke ploegen zijn ze kwetsbaar. Type Davinson Sanches is echt wel een noodzaak als je de CL haalt.
    Vind ik leuk
    Swout +731
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
    Ik heb het al een paar keer gezegd, maar die laatste man van Standard was echt een beest. Groot, sterk en veel rust aan de bal. Weet niet wat zo'n speler moet kosten, maar zet hem naast de Ligt en je hebt een sterk en voetballend centraal duo.
    Vind ik leuk
    Kuip +7919
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Volledig met je eens Swout. Die jongen was mij ook opgevallen. Waarschijnlijk kost ie niet al te veel. Ik snap dan ook niet dat je, behalve wij tweeën, daar verder niemand over hoort.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:27
    Ik had het anders al na de eerste wedstrijd benoemd, om die gozer te halen ;-)
    Vind ik leuk
    Kuip +7919
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:07
    Jij krijgt de credits.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:01
    Luyindama ofzoiets. Hij heeft contract tot 2021 en word geschat op 6 miljoen. Dus die moet echt wel wat kosten, ik denk dat je het met minder als tien het niet gaat maken. O ja en hij is ook rechtsbenig das meestal niet gewenst bij ajax normaal gesproken.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    De Ligt kan anders heel goed als LCV, maar je moet het zien voor volgend seizoen als opvolger van de Ligt.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:42
    Kijk en dat is inderdaad wel goede beleidvoering, maja wat zal die gozer kosten als de ligt voor een recordbedrag is vetrokken? Je zou em deze winter alvast kunnen proberen te halen, ma ik denk categorie onhaalbaar kost gauw vijftien miljoen of meer en zal in de Europa league ook bij grotere teams op gaan vallen als dit zijn gebruikelijke niveau was. Nu lijkt Overmars wat meer te mogen besteden ma die concurrentie ga je niet winnen mits je iedereen te slim af bent.
    Vind ik leuk
    Swout +731
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    Ajax moet helemaal niks verkopen. Ziyech is nou precies het type speler die Ajax nodig heeft Europees en om weer een serieuze gooi naar de titel te doen. Iedereen weet dat hij mag vetrekken bij het juiste bedrag, maar ik hoop dat ze Ziyech, mochten ze de CL halen, een nieuw en verbeterd contract voorschotelen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:03
    Ik mag het hopen van niet, ik zie liever iemand met efficiëntie in plaats van sensatie wat verzand in niks.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Echt he hoezo stoken !
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Het is Ajax. Daar is altijd onrust. Gewoon houden dus ;-)
    Vind ik leuk
    Garinsha +4807
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    wat ik dus nooit begrijp he.. Voor dat er problemen zijn word het al gecreeerd door de media... pfff waar gaat dit over.

    Laat die jongen en ajax met rust. dit komt sowieso goed als hij blijft.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3120
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:18
    1. Eens. 2 haantjes, verschillende salarissen, Tadic wil graag in de picture en voor de microfoon. Dat gaat n keer botsen. Beter vertrekt Ziyech naar een leuke Duitse middenmoter voor 15 miljoen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:33
    Haha 15.. Het is geen Feyenoorder. ;)
    Vind ik leuk
    fr1963 +3120
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:38
    Nee, die gaan voor niets weg...
    Als iemand er überhaupt al 1 zou willen hebben op dit moment...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:44
    Ik snap dat je (terecht) beter op de hoogte bent als het de gang van zaken bij Feyenoord betreft, maar voor jouw info; onze wisselspelers vertrekken voor dat soort bedragen.. Niet de spelers die in de basis staan. Om in jouw expertise gebied te blijven kun je het zien als de Opel (Feyenoord) en Mercedes (Ajax) de een is nou eenmaal veel duurder als de ander. (Of er echt een kwaliteit verschil is gaan we dan nog niet eens op in.)
    Vind ik leuk
    fr1963 +3120
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:49
    Hahaha, in NL voetballen alleen Opeltjes hoor, ook bij jouw cluppie. Al speel je met een ster op je shirt, of 3.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:25
    Dan is die Overmars een heilige.. verkoopt gewoon Opeltjes voor Mercedes prijzen.

    Maar dan zijn jullie spelers driewielers ofzo?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:19
    Stelling 1

    Hoe komt iemand erbij om ook maar te bedenken dat Ziyech een onruststoker zou kunnen zijn die voor tweespalt binnen de Ajax-gelederen gaat zorgen?! Zeg maar een soort Trojaans paard, met het rugnummer 22 van de verongelijkte vedette. Vergezocht en onzinnig. Daar staat Derksen echt alleen in. Hakim moet lekker bij Ajax blijven! ;-)
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1094
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Stelling 1: totaal oneens!
    Vind ik leuk
    Birdiemann +371
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Stelling 1 . Wát een flauwekul . Ajax moet zich toch niet laten leiden door het geleuter van Johan Derksen . Er is helemaal niks aan de hand tussen Ziyech en Tadic .
    Vind ik leuk
    DEWEE +2374
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:25
    Er is geen onrust. De enige die onrust veroorzaakt bij Ajax op dit moment is de media.
    Er wordt zoveel bagger geschreven. Dan wordt Ten Hag in de zeik gezet, dan ligt Labyad niet goed in de groep, dan zorgt vd Beek voor onrust, Ziyech zou niet tevreden zijn, de Ligt en de Jong zouden weg willen, Neres zou ontevreden zijn.

    Seizoen is net begonnen en de media is al 10.000 keer klaargekomen op Ajax.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4807
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:58
    Amen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4731
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:32
    Stelling 1: denk niet dat echt grote clubs interesse in hem hebben..
    Vanmiddag ben ik druk: dus stelling 2 eens en stelling 3 oneens.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:38
    Haha de media maakt zo snel van niets naar een hele grote onrust haha
    Lachwekkende journalistiek...
    Vind ik leuk
    ajaxdev +482
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:40
    Stelling 1 niet waar. Wrijving geeft glans
    Vind ik leuk
    Dekkie +56
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:40
    Stelling 1, Om onrust te voorkomen moeten de journalisten stoppen met zaaien en de boel opnaaien. Ander moeten ze zelf een club gaan trainen, zodat ze voelen hoe het is, als er aan je stoel gezaagd wordt. En een stoel met 4 poten is sneller omgezaagd dan een met 1 poot.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3559
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:42
    Stelling 1: Welke onrust?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:43
    Eens...hem de nr.10 afpakken is al genoeg in de meeste culturen.
    Ieder die zelf met nr. 10 heeft gespeeld weet wat voor gevoel het is als iemand anders " jouw " nummer draagt.
    Ik heb zelf meer dan 200 wedstrijden gespeeld in het buitenland en weet hoe gevoelig dat ligt.
    Denk zelfs ook hier NL maar wij zijn Nederlanders en willen niet zeiken over zulke " onbelangrijke " details.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:01
    Ziyech is een voorbeeldprof.
    Wat je ook beweerd,hij is heel goed bezig,op het veld,daarbuiten.
    Vind ik leuk
    Sigma +2817
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:49
    Stelling komt voort uit een domme en onwaar uitspraak van Dereksen....puur om te stoken.....jammer dat VP dit overneemt om de trollen te voeden hier....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:51
    Wat een enorm gelul en stemmingsmakerij.
    Vind ik leuk
    fernjef +225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:53
    Stelling 1 is onzin.

    Ziyech is een hele goede voetballer. Het is aan de coach om daar het beste uit te halen en eventueel afwijkend gedrag te kanaliseren. Denk je dat Cruijff een makkelijk mannetje was als voetballer? Nou, dan heb ik nieuws voor je: NEE! Er wordt over Ziyech structureel nieuws in de ether geslingerd wat gewoonweg niet waar is! Hier even een linkje met juichende Ajacieden om de grote waffel van Johan Derksen te snoeren:

    https://twitter.com/twitter/statuses/1031816363696959488
    Vind ik leuk
    Aspers +527
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:56
    Werkelijk nog nooit zo een grote onzin gehoord. Je beste speler verkopen omdat de buitenwacht denkt dat er onrust is? HAHA! Als er iemand blij was toen Tadic scoorde tegen VVV dan was het Ziyech wel, zie het clipje wat circuleert. Hij en Tadic kunnen het echt super goed met elkaar vinden, maar Johan Derksen roept wat onzin en NL loopt er achter aan. Er is GEEN onrust.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:00
    nee
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1543
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:09
    Het is vooral de media die onrust wilt zien. Laat die jongen, gaat prima zo.. kan mij het schelen of hij lacht of niet
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:15
    Ziyech gaat niet weg bij Ajax, en wil misschien ook wel niet meer weg.
    Vind ik leuk
    Batistuta +64
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    Kut media. Laat die jongens eens met rust helemaal geem onrust nix. Haatzaaiers en VP maar mee doen. Ik heb nog nooit zon vrolijke ziyech gezien! Je ziet hem echt genieten met Tadic
    Vind ik leuk
    Bill +783
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:22
    Derksen heeft zoveel bacterien in zijn snor dat bij elke ademhaling een lading gif zijn hersenpan in wordt gezogen.
    Hij zit prima op niveau nog met die handicap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:34
    Haha!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:23
    Wat een onzin. Tuurlijk moek hij blijven. Stemmingmakerij van die snor; Zyech juigt wel degelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:24
    Tuurlijk moet hij blijven
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:30
    Welke onrust? Door de pers/media die er op hopen word dit veroorzaakt.
    Vind ik leuk
    OostVer +103
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:39
    Stelling 1: Nee want VI lult uit z'n nek.
    Vind ik leuk
    Markieee +989
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:49
    Nee, wat een onzin. Ziyech zorgt op dit moment helemala niet voor onrust, al zijn teamenoten geven regelmatig aan hoe erg ze hem waarderen en dat ze hopen dat hij blijft, volgens mij kan hij het best goed vinden met ten Hag en Schreuder en hij heeft er een maatje in het veld bij met wie hij, in tegenstelling tot wat een paar onruststokers claimen, volgens mij een goede klik heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:50]
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5263
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:55
    Stelling 1 : natuurlijk niet, je wilt een zo sterk mogelijk team hebben, als ziyech weggaat lever je onvermijdelijk kwaliteit in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:12
    Moet wel zeggen Tadic prima voetballer maar wel media geil hou daaro niet zo van.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:53
    Lijkt bijna wel een Feyenoorder voorafgaande aan de klassieker!
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +499
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:25
    Ziyech had al lang verkocht moeten worden voor 50 miljoen. Waar blijven de clubs nu eens? Je verwacht nu al dikke rijen voor zo'n topspeler.
    Het seizoen is net begonnen en er is nu al volop gezeik. Of kan Ten Hag het nu al niet meer aan?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:58
    Er is helemaal geen gezeik. De media zoekt gezeik.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:29
    1 Er komt altijd weer onrust bij Ajax; los van die hele Ziyech. Zo gaat dat nu eenmaal.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5264
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:38
    Stelling 1) Oneens. Je hoeft elkaar niet te mogen, je stelt je zelf zo proffesioneel mogelijk in op je werk en doet je best.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:58
    Welke onrust?
    Vind ik leuk
    broedkip +1691
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:13
    Mijn stelling:

    Is de eigenaar van deze site: Johan Derksen?

    8.47uur even nakijken aub.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:28
    Stelling 1: ONRUST STOKERIJ !!!!!!!’
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:53
    Eén van je beste spelers verkopen omdat mindere goden het niet bij kunnen benen? 't Kan verkeren!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:56
    Wat een ongelooflijke stemmingmakerij die artikelen.
    Echt nergens op gebaseerd.Maar och,wat willen ze het graag weten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:04
    Dit gaat weer helemaal nergens ovet wat een like junk zeg ...
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:23
    De onrust komt louter van buitenaf, althans, ze proberen met man en macht onrust bij Ajax te stoken, dit jaar echt in een extreme vorm!

    Ziyech kunnen we beter behouden, wellicht een half jaartje nog als we CL halen en hem dan in de winter verkopen als er een goede club komt.

    Zo niet dan gewoon volgende zomer, het is namelijk ridicuul wat er beweerd wordt, Ziyech is tot nu toe dit seizoen de aller belangrijkste speler!
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +98
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:52
    Klopt als je iemand zen rugnummer afpakken nog done is.zyech is de beste middenvelder in de eredivisie dus maar hopen dat die blijft Ajax is een klasse minder als hij er niet in staat
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:17
    Zonder Ziyech is Ajax weer minder dan daarvoor.
    Maar ik hoop vooral voor Ziyech, dat hij nog weg kan komen,
    ik wil graag op niveau zien hoe goed hij is.
    En dat Tadic nu 4,5 miljoen verdient en Ziyech 1,2 dat vind ik slordig.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:01
    Word een 0-2 overwinning.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:29
    Heb je je breiwerk bij de hand?
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:30
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    Schaar, naald en draad.
    Een rij geraniums en je zal je optimaal vermaken.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:32
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:35
    A,B,C,D,F,G,H,J,K,L,M,N,O,P,Q,U,W.V,X,Y,Z

    Deze letters zitten ook nog in het alfabet. Kun je misschien een ander woord mee vormen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:40
    Triest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:05
    Stelling 3: eens! 1-1 Daar is top
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:08
    Stelling 3: 1 punt met een uitdoelpunt wel, ja.
    Verwacht van Pereiro en Chucky meer in de CL dan in de ED...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:09
    Pereiro heeft zich nog nooit laten zien in cl wedstrijden, dus reken maar nergens op. Ben benieuwd wat Lozano kan doen, tegen Osijek was ie nog niet ingespeeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:08
    Stelling 3. Tuurlijk. Als je zonder achterstand het thuisvoordeel kan meepakken dan kun je dr op rekenen dat je een vlammend psv hebt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:25
    Het blijft tobben voor eredivisieclubs met die ploegen uit het oosten van Europa... Gewoon puur omdat onze clubs hun huiswerk nooit goed doen. Het zou dus zomaar kunnen dat de staf van PSV net zo weinig weet van BATE als ik. Terwijl ze wel altijd in die grote Europese toernooien zitten
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:10
    Goed resultaat winnen is een prima resultaat
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:10
    Een punt tegen Bate in een uitwedstrijd zou heel mooi zijn. Helemaal als het een 1-1 uitslag is, dan heb je dus een uit doelpunt te pakken.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5264
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:13
    Stelling 2) Feyenoord is nu ook kansloos voor de titel.

    Stelling 3) Eens. 1 punt in een uitduel met goals is een goede uitgangssituatie.
    Vind ik leuk
    Paco3 +10
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:24
    Eens met stelling 2 maar toch is dit de enige oplossing. Er wordt zo hoog opgegeven van de jeugdopleiding van Feyenoord maar, behoudens uitzonderingen ( de Vrij, Wijnaldum ) heeft het niet veel opgeleverd. Toch denk ik dat je nu juist de jeugd moet brengen zoveel slechter als die middelmatige aankopen kan het toch niet worden?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5264
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:40
    Helemaal eens. Dat ze nu met jeugd werken, is uit nood geboren, maar wel een goede zaak. Die lijn zouden ze moeten doortrekken ook als er wel geld is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
    1. Onzin. Gewoon een contractspeler. Zal zich moeten schikken met zijn nummer. Verder gewoon 1 van de betere spelers van de ED.

    2. Helaas wel. Feyenoord heeft echt een kwaliteitsinjectie nodig en gaat dit niet redden met alleen jeugdspelers.

    3. Ja, met een punt in een uitwedstrijd moet je zeker blij zijn, mits je zelf gescoord hebt
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    1 Oneens, ajax moet ziyech een beter contract aanbieden. Ziyech is een van de smaakmakers vd eredivisie.
    2 Ik weet niet hoe de jeugd van feyenoord eruit ziet of ze grote talenten hebben, maar ik denk dat ze kansloos zijn voor de titel.
    3 ja mits een uitgoal.
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:32
    1. Laten we niet vergeten dat dit de mening is van Derksen. We weten niet hoe het nou allemaal echt zit. Ajax moet hem helemaal niet verkopen, hij is echt één van de belangrijkste spelers op dit moment van Ajax en de Eredivisie. Als hij nog zal vertrekken, dan zou dat echt een aderlating zijn.
    2. Absoluut, dit komt omdat de jeugd bijna geen of helemaal geen ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik vind het prima als de jeugd nu een kans gaan geven, i.v.m. de toekomst, maar ze offeren dan wel het kampioenschap en zeer waarschijnlijk de beker ermee op. Niet alleen dit seizoen, maar ook waarschijnlijk volgend seizoen.
    3. Een punt? Sorry, maar spelen ze nu al in groepsfase? Verkeerde woorden gebruikt, VP. Begrijp natuurlijk wel wat ze proberen te stellen. Een gelijkspel zou inderdaad prima zijn, vooral als ze met 1-1, 2-2, etc. gelijkspelen. 0-0 zal het iets lastiger maken, maar PSV moet gewoon in staat zijn om straks thuis van BATE te winnen.
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:54
    Hoe kom jij daarbij PSV mag blij zijn met punt
    Bate is al 35 wedstrijden thuis ongeslagen alle nog grotere clubs hebben daar nooit gewonnen
    Elke scheidsrechter is voor bate thuis
    1 punt zou al mooi zijn
    En die aanvallers van hun zijn dodelijk geloof me nou het is niet zo eenvoudig als dat je denkt hooop dat PSV wint of gelijk speelt echt waar maar ik geloof er niet in
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:51
    Als PSV een punt haalt is dat meer als prima resultaat
    Vind ik leuk
    mesterspsv +551
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:02
    stelling 2 !met aankopen ook kansloos
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:29
    1 absoluut niet. Labyad vaak opstellen zorgt voor meer ellende
    2 ze zijn toch snel kansloos. Maak het een tussenjaar met een hoofdprijs en de doorbraak van jeugd.
    3 een punt plus een uit-goal zou een goede prestatie zijn
    Vind ik leuk
    Markieee +989
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:43
    Stelling 3: Nee tuurlijk niet. Moeten gewoon winnen daar, kom op. Niet onderschatten natuurlijk, maar ze moeten nogsteeds gewoon winnen daar. Dan hebben ze ook gewoon een prima uitgangspositie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:05
    1. Onzin ! VP probeert juist onrust te veroorzaken door het gezwets van de snor als waarheid te poneren....
    2. Niemand van de 'traditionele' top 3 á 4 is op voorhand kansloos.
    3. Álle Nederlandse clubs moeten zo lang mogelijk in de diverse competities proberen te blijven. Een punt 'uit' is een goed resultaat is een behoorlijke open deur intrappen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws