'Vitesse-middenvelder komende weken uitgeschakeld door enkelblessure'

    'Vitesse-middenvelder komende weken uitgeschakeld door enkelblessure'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:02

    Vitesse moet het de komende weken stellen zonder Mukhtar Ali. Hij heeft een enkelblessure en loopt voorlopig op krukken.

    Dat meldt De Gelderlander. De 20-jarige Ali liep deze week op het trainingscomplex van de Arnhemmers een blessure op. Voor de middenvelder betekende dat een nieuwe, flinke domper.

    Het lijkt er namelijk op dat Ali niet in de plannen van de nieuwe Russische trainer Leonid Slutsky voorkomt. In de voorbereiding speelde hij nauwelijks. Een basisplaats leek er daarom sowieso al niet in te zitten voor de middenvelder.

    Ali, die twee interlands voor Saoedi-Arabië op zijn naam heeft staan, kwam in de zomer van 2017 over van Chelsea. Vitesse betaalde vorig jaar zo'n half miljoen voor hem. Hij staat in Arnhem nog tot medio 2020 onder contract. Tot nu toe staat de teller op negen optredens in de Eredivisie. Daarnaast kwam hij een keer voor Vitesse in actie in de Europa League. 

    Plaats een reactie

    Voetballert +1238
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:06
    Hij komt bij geen een trainer is beeld bij Vitesse, zal die dan zo slecht zijn?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:09
    Hij heeft slechts 2 interlands voor Saoedi Arabie achter zijn naam staan, nou dan kan je er idd niet zo veel van!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:06
    We've got Ali, Mukhtar Ali... Hihihihi.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:09
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:08
    He toch, wat vervelend voor hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:10
    Lol
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:13
    Wie is Leonid Kutsky ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:17
    Ali,hij is stand-by speler.Gauw herstel .
    Vind ik leuk
    remakil +5921
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:30
    Deze jongen is een geweldige miskoop...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44
    Hahaha weggegooid geld, gaat goed zolang de roebels maar rollen!!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:53
    Een van de weinige miskopen van afgelopen jaren. En was altijd al voor de ontwikkeling gehaald en had nooit de illusie meteen in de basis te komen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:47
    Als zijn familie in Saoedi- Arabié aan hem vragen waarom speel je niet heeft hij nu een mooi excusses ipv ik kan er geen drol van ik ben geblesseerd
    Vind ik leuk
    heur es +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:06
    Geen probleem. Die mis je zelfs bij Jong niet, cadeautje van ALLACH nog. Kost ook weer geld !
    Vind ik leuk
    Kiwi +208
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:12
    Ach, heb je meneer 'alles is de schuld van Allach' weer. Hoe vaak moeten Vitesse supporters je nog de mond snoeren? Allach was onze beste TD sinds decennia.
    Vind ik leuk
    Wouter018 +225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:17
    Dat was Ted van Leeuwen mijn inziens.
    Vind ik leuk
    heur es +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:27
    Mee eens Wouter en Jan Streuer !
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:03
    Streuer 100% de nr1 als je het over de beste in decennia hebt.

    Ted heeft ook prima werk geleverd met een lege portemonnee. Ook goede dikke huid getoond in roerige tijden, in tegenstelling tot verstoppertje spelende Allach.
    Vind ik leuk
    dogo +195
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:59
    Nou nee. Dat was Allach zeker niet. Hij krijgt de credits voor het halen van Nakamba, van Wolfswinkel, Foor, Linssen en Rashica. Dat heeft hij prima gedaan. De jaren daarvoor schoot hij de ene bok na de andere, maakte met enkele clubmensen ruzie op een smerige manier en heeft de voetbal accademie bijna naar de klote laten gaan in de periode dat hij de leiding van Hamstra overnam...
    Meest verschrikkelijke wat hij heeft bedacht was het aanstellen van Maas als interimtrainer en het binnenhalen van vriendje Fraser.

    Beste TD in de laatste decennia was Jan Streuer. Met afstand de beste.. Van Hintum doet het nu ook zeer behoorlijk. Bij Vitesse is nooit helemaal duidelijk hoe de lijnen hebben gelopen bij het aantrekken van talent of andere spelers. Om het makkelijk te maken moet dan de TD de credits maar krijgen. Allach had/heeft een beroerd eigen netwerk. Van Hintum is daar verder mee. Brengt nu de rust en stabiliteit in alle geledingen van de club. Marc van Hintum is nu al beter dan Allach ooit was. Hij is eerlijker, heeft meer met de club en laat zien dat hij beleid kan maken. Als de spelers die in zijn periode werden gehaald op zijn conto komen, dan doet hij het niet slecht met Karavaev, Beerens, Matavz, Bero en nu weer Odegaard. Als Gong, Darfalou, Doukhi en Karami ook gewoon hun verwachte niveau gaan halen dan is het zelfs top. Daar doet een Pasveer die het niet waar heeft kunnen maken niets aan af.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:00
    Pasveer was een van de laatste cadeautjes van Allach toen hij al geen zin meer had.

    Ik ben trouwens niet zo negatief over Allach als jij. Je klinkt wel overtuigend, dus heb de neiging mijn mening bij te stellen. Maar zoals je zegt weet je nooit wat wel en niet een TD aan te schrijven valt. We hebben als buitenstaanders ook wel de neiging dat een beetje te verbuigen. Eerst alles hosanna en daarna alles bagger vinden wat iemand doet. In de periode dat Allach aan het roer was zijn veel succesvolle talenten en weinig falende aangetrokken. Wel spelers te goedkoop de deur uit soms.
    Vind ik leuk
    HansVites +4892
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
    Hahaha Allach dat dacht ik toch niet dat was wel een van de minste in mijn opinie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:16
    Odegaard naar vitesse ! Het is rond
    Vind ik leuk
    HansVites +4892
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    Ik schrok even ik dacht aan Serero
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    Deze jongen gewoon transfervrij laten vertrekken, snap ook niet waarom hij gehaald is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws