Van Bommel looft PSV: 'De invaller brengt hetzelfde als de jongen die er al staat'

    Van Bommel looft PSV: 'De invaller brengt hetzelfde als de jongen die er al staat'

    Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15di 21-08-2018 om 23:15

    Mark van Bommel is een blije trainer na de sensationele 2-3 tegen BATE Borisov. PSV herstelde zich na een moeizame openingsfase en staat op de rand van deelname aan de Champions League.

    "In de tweede helft doe je jezelf tekort en moet je meer goals maken. Als de 1-3 niet valt, kan de 2-2 vallen. Daarna maak je 2-3, dat is wel heel erg mooi", zegt Van Bommel bij Veronica. "Dit leer je niet op een cursus. Wat er allemaal in zo'n wedstrijd gebeurt..Je moet de juiste keuzes maken, de spelers begeleiden, in de rust moet je de juiste dingen zeggen. Dit zijn mooie wedstrijden als je ze wint."

    Donyell Malen bezorgde PSV de winst. Hij verving Hirving Lozano. Van Bommel: "Je weet welke kwaliteiten die jongens hebben. Je wordt er zelfs niet eens minder van. Die andere spelers zijn leeggespeeld. De invaller brengt hetzelfde als de jongen die er al in staat."

    PSV wint met 2-3, maar Van Bommel beseft dat zijn ploeg er nog niet is. "We moeten ons eerst nog kwalificeren, hè. Volgende week komen ze naar Eindhoven. Dit moet je niet meer weggeven, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan."

    Lees meer over:Champions LeaguePSV

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9676
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:29
    Klasse gedaan.
    Nu nog ff oprollen thuis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:29
    Heerlijke pot en super uitslag! Nu volgende week klaren in Eindhoven!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:29
    Bate gaat volgende week alles geven. PSV moet beter...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29707
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:48
    Ik kan niet wachten tot De Jong vervangen gaat worden door Romero. Wat is die Luuk toch profvoetbal onwaardig zeg. 1 op 1 met de keeper en dan dat doen? Dipshit
    Vind ik leuk
    RebelVox +8537
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:30
    Zou voor Nederlands voetbal fantastisch zijn als Psv en Ajax zich beiden plaatsen.
    Punten kunnen we goed gebruiken en ook het aanzien van onze competitie gaat omhoog.

    Nu nog ff alle kunstgrasvelden dumpen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:30
    Heel veel succes morgen!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46783
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:38
    Goh Rebel, je kan ook een keer positief uit de hoek komen :)
    Vind ik leuk
    RebelVox +8537
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:51
    Hahaha @jaja_PSV, je cluppie heeft dat zelf afgedwongen.
    Ik mag vaak brommen, maar ik heb vanavond genoten!

    Goh wat ben ik blij met die trainerswissel bij jullie, dit soort voetbal had je niet onder Cocu gehad.
    En respect voor jullie opleiding, daar komen een paar groeibriljantjes aan.

    Zie een pracht toekomst voor Oranje al gloren.
    Met de talenten van Ajax en Psv moeten we wereldkampioen kunnen worden onder Koeman!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46783
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:54
    Relax, relax. We zijn er nog niet. Er komen wel leuke spelers aan hoor, maar de weg naar de top is echt lang!
    Onze oude generatie als Van Nistelrooij, Sneijder, Robben etc hebben bij de absolute top gespeeld. Ik moet dit eerst nog maar eens zien gebeuren bij de huidige generatie.
    De Ligt is voor mij momenteel(!) de enige waarvan ik denk; ja, die gaat ooit in de top spelen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12756
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:45
    Precies Rebelvox, en dan hoop ik dat de KNVB zoveel mogelijk tijd geeft voor en na een CL wedstrijd. Ajax en PSV moeten dit jaar de punten bij elkaar sprokkelen.
    En dat plastic moet er zo snel mogelijk uit, maar ja de KNVB hè!
    En veel succes morgen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    imho +1363
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:30
    Goede analyse van v Bommel.
    Vind ik leuk
    De Goffert +625
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:30
    Zeker niet onderschatten! Thuis vanuit een goede organisatie spelen en je niet gek laten maken! Bate moet te doen zijn.
    Kopjes erbij houden😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:30
    Van Bommel de Madonna van Meerssen
    Vind ik leuk
    derksen +8933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Gefeliciteerd alle PSV supporters
    Mooie voetbal avond goed voor Nederlandse voetbal

    3 uitstelpunten niet meer weg geven hè !
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Heerlijk uitganspunt! Die 2-2 voelde als een domper, maar gelukkig vloog hij er daarna gelijk bij het andere goal er in!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6060
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Knotsgek was dat. 2 keer knipperen met de ogen en we stonden weer voor.
    Vind ik leuk
    14forever +8794
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Vond Bate niet eens zo goed, het is dat psv slecht begon en door Dumfries weer een goal om de oren krijgt. Na de penalty was een redelijk psv gewoon de betere, zonder echt goed te voetballen. Zo thuis zou dat geen probleem OP mogen leveren.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6060
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Lekker Van Bommel. Mooi dat je de jonge spelers de kans gunt, ook in zulke belangrijke wedstrijden. Dat houdt iedereen scherp.

    Pereiro in de verkoop (met pijn in het hart), Gutierrez halen en Mauro op 10 met Gutierrez en Hendrix er achter. Moet echt een creatieve middenvelder bij. Mauro zou de rol van Pereiro over kunnen nemen en werkt een stuk harder. Moet alleen nog blijken of hij ook zo bepalend kan zijn qua scorend vermogen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:48]
    Vind ik leuk
    Dillie +0
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:44
    Waarom toch steeds over die Gutierez? Pereiro speelt goed en is belangrijk, die ga je dan toch nog niet verkopen om een speler te halen waarvan ik nog maar eens moet zien of het wel zo'n topper is..? Ik denk nog steeds dat we beter een goeie verdediger bij kunnen halen, of het moet zijn dat die Saintsbury het gaat doen, want verdedigend laat het nogal wat te wensen over, ook gisteren weer.. Ook Dumfries en Angelino vind ik verdedigend (nog) erg zwak, maar aanvallend daarentegen erg sterk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Viergever en Schwaab.... Drama.
    Zie ze nog niet Messi of Ronaldo aan banden leggen. Als we het halen gaan we flink de boot in, vrees ik.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    Ja het was weer drama met cadeaugever centraal.
    Ook Hendrix en de jong kan echt niet meer.
    Die 3 kosten je punten
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46783
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:39
    Na 20 keer cadeaugever gezegd te hebben, weten we het nu wel...

    ps die 3 hebben geen punten gekost maar hebben 3 punten binnen gehaald. Maak jij je nu maar eerst zorgen over je eigen club morgen. PSV heeft alvast gewonnen en dat is toch uiteindelijk het doel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:06
    Ik heb geen eigen club.
    Hahahahaha die drie kost je punten.joj vond de jong dus goed
    Viergever de leider on de verdediging en Hendrix de beste middevelder
    Vind ik leuk
    Foden +4642
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:49
    Ik zeg het je. Viergever is van niveau Willem II.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Nieuwe kroonprins van het trainersgilde. Mark van Bommel komt erg goed over in de media en durft jeugd te brengen, ook in belangrijke wedstrijden als deze.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Bommeltje gaat er iets moois van maken de komende jaren
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:45
    Zolang het alleen Europees is hb ik daar geen moeite mee Straatje.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:47
    Helaas voor je de tripple zal de komende jaren gewoon naar eindhoven gaan....
    Vind ik leuk
    Always PSV +12756
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:49
    Bommeltje doet dat nu al!
    Vind ik leuk
    Kuip +8494
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    BATE is een verschrikkelijk slechte ploeg. PSV speelde ook zeer zwak. Slordig en heel veel onnodig balverlies. Veel verkeerde keuzes bij kansrijke aanvallen. Een trage op de Hollandse school geënte opbouw.
    Middenvelders zonder enige creativiteit. En veel domme overtredingen die dan vrije trappen tegen opleveren. Dit leidt weer tot gevaarlijke situaties. Er is nooit controle.
    Kortom: er valt nog heel veel te leren voor de Eindhovenaren.
    Het positieve is natuurlijk het resultaat.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21436
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:37
    We missen een type v. Ginkel.
    Vind ik leuk
    Kuip +8494
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:43
    Misschien dat Ryan Thomas wat creativiteit kan brengen.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2888
    woensdag 22 augustus 2018 om 02:43
    Ik vind je analyse iets te zwart Kuip. Op het 1e half uur na, want dat was van PSV gewoon erg slecht, heb ik vooral genoten van de wedstrijd instelling van PSV. Lekker onbevangen en open je tegenstander tegemoet treden. Af en toe heel naïef, dat klopt, aan het eind soms met veel te veel spelers voor de bal waar je misschien wat meer moet verdedigen maar dat hoort bij de jeugdigheid van het team. Bovendien is het ook juist déze instelling die nog de 2-3 opleverde. Opgeteld bij een coach die zijn vedette durft te wisselen, een verademing. Zijn we niet zo gewend bij PSV.

    Dat deze instelling PSV in de groepsfase punten kàn kosten, vind ik nu even van latere zorg. Ik denk dat van Bommel dat ook wel gezien heeft namelijk ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 02:45]
    Vind ik leuk
    Kuip +8494
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:18
    Tuurlijk, de instelling was prima. Maar er ging toch wel heel veel fout. En vooral onnodig fout. Dan kan natuurlijk een keer gebeuren, maar als dat structureel blijft dan is de kwaliteit van de spelers onvoldoende. PSV moet dan wel snel doorselecteren. Er is nooit volledige controle over de wedstrijden van PSV. Zelfs tegen Fortuna niet. Dat zegt wel iets.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21436
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:36
    Nogmaals ben er niet gerust op. Doorgaans speelt BATE zijn thuiswedstrijden gelijk in de voorronde CL. Uit werd er dan gewonnen. Ja zo kom je ook een ronde verder. Psv moet zich niet snel rijk rekenen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:40
    Niet te geloven hoe PSV wordt neergesabeld op Ajax Showtime na zo'n mooi resultaat. De jaloezie druipt er vanaf. Ik ben helemaal geen PSV-er maar vind het mooi hoe ze Nederland vertegenwoordigen. Ik ben bijna geneigd om Ajax morgen een heel grote vernedering toe te wensen. Super onbeschoft hoe ze daar over PSV praten. De heer Redrum moeten ze opnemen in een gesticht, wat mij betreft. Die praat zogenaamd nooit over andere clubs maar laat geen kans onbenut om zowel Feyenoord en/of PSV helemaal belachelijk te maken. Wat een kwal is dat.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46783
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:42
    Het gebeurd hier vanavond ook, al zijn er ook een aantal positieve geluiden te horen vanuit de ajax fans hier.
    Vind ik leuk
    Foden +4642
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:49
    Nu jij nog
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:31
    Sommige reacties op Ajaxshowtime zijn zo triest, maar bij elke clubs lopen er wel van die mafkezen rond...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:43
    Ga nou niet dom roepen dat ze er al zijn! Ik als ajax man ben verheugd over de uitslag nu nog afmaken! Van bommel zegt het zelf ook al Nederlanders roepen zo snel, wees enthousiast maar doe niet alsof je er al bent!! Gefeliciteerd psvers, nu duimen voor ajax want 2 clubs in CL zou prachtig zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:44
    Stiekem fan van van bommel wat een persoon is dat heerlijk
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +553
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:26
    Gefeliciteerd psv.
    Ik ga er voor zitten volgende week, het zal nog best spannend kunnen worden.
    Succes!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:37
    Gefeliciteerd PSV!! Top gedaan voor Nederland en volgende week met 3 of 4 goals thuis afmaken!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:44
    De 12de man juiguh
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:17
    Bent u op zoek naar finanial assistaance, neem dan contact met ons op voor meer informatie: fairwayloan@gmial.com

    Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie:

      Voor-en achternaam:
      Leningbedrag nodig:
      Leentijd:
      Doel van de lening:
      Plattelandsstad:
      Telefoon:
      Hoe heb je over ons gehoord:

    Als u geïnteresseerd bent om een lening te krijgen, schrijft u ons dan vriendelijk met de vereiste lening. Neem contact met ons op voor meer informatie: fairwayloan@gmail.com

    Hoogachtend,
    James Moore
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 05:19
    Mooi, dit geeft de illusie dat PSV kan voetballen en dat van Bommel zgn een top trainer is. Dat tegen een BATE.













    Eén zwaluw maakt nog geen zomer...
    Vind ik leuk
    RWA040 +459
    woensdag 22 augustus 2018 om 06:27
    Dat één zwaluw maakt nog geen zomer verhaal geld meer voor Ajax...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:48
    Met het materiaal wat wij hebben, juist wel...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    woensdag 22 augustus 2018 om 06:56
    BOMMEL THA BOMB ! Je kan ook 2-2 speelt tegen standard hahahaha
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 06:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:50
    En dan over twee wedstrijden 5-1 winnen, das pas tha bomb!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:53
    Knap met 2 tegengoals ! Tja rekenen en een sjalla dat komt niet goed Hahahaha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34602
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:16
    Congrats mark. Gaat wel goed komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:56
    Eerste half uur waren ze nergens en na de penalty hebben ze goed gedaan. Hadden het af moeten maken maar wel knappe prestatie.

    Word alleen nu al moe van al die mensen die zeggen dat van bommel zo rusitg en realistisch is etc. Dat zal misschien uiteindelijk ook zijn maar als je wint lult net wat makkelijker als dat je verliest. Ben benieuwd hoe hij dan reageert aangezien hij nu als ze winnen al non-stop bij 4e man staat te ouwehoeren. Maar schijnbaar tegenwoordig al heel wat als je normaal analyse geeft.

    Maar ben blij dat ze goede uitgangspositie hebben en nu hopen eigen cluppie vanavond ook gaat doen. Voor Nederland zal goed zijn beide weer eens CL halen. Alleen hopen onze trainer dan ook eens normaal gaat praten :D.
    Vind ik leuk
    rinirat +2938
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:41
    Gewoon goed gedaan PSV!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:33
    Psv niet lullen maar ballen...

    VP zit vol met Ajax dit en Ajax dat.... Ondertussen wint Psv alles. Ook al is er weinig op VP over psv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws