Viergever geniet van PSV-talenten: 'Hopelijk blijven ze wat langer in Nederland'

    Viergever geniet van PSV-talenten: 'Hopelijk blijven ze wat langer in Nederland'

    woensdag 22 augustus 2018 om 07:47

    Nick Viergever hoopt dat de talenten van PSV zo lang mogelijk in Nederland blijven. Volgens de PSV-verdediger is het goed dat jonge spelers zoveel mogelijk minuten maken.

    "In elke club lopen talenten rond. Dat is ook een kenmerk van het Nederlandse voetbal, daar moeten we het van hebben. Hopelijk blijven ze wat langer in Nederland, dat is alleen maar goed. Nu staat er weer een paar op de deur te kloppen en ze vallen gewoon goed in", aldus Viergever tegenover de camera van Voetbal Inside.

    Op bezoek bij BATE Borisov tekende Donyell Malen uiteindelijk voor de winnende 2-3. Volgens Viergever is het belangrijk dat jonge spelers wat langer in Nederland blijven. "Als je jong bent moet je gewoon veel wedstrijden spelen. Nederland is denk ik een mooi platform om veel wedstrijden te spelen. Zeker als je Europees gaat spelen, dat gaan we. We willen graag naar de Champions League, dat is het hoogste podium. Dat zijn ervaringen voor een groep die alleen maar goed zijn en daar moeten we vol voor gaan."

    Poll

    Gaat PSV de poulefase van de Champions League halen?

    (4286 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:51
    Ik zou eerst nog ff volgende week er voor de volle 100% bovenop klappen en dat 90 plus minuten lang .
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:08
    The day after....wat n.krankzinnig rare wedstrijd eigenlijk. Het hoeft niet altijd mooi. En wat n kansen. Dat geeft in elk geval vertrouwen voor de return. Dit mag niet meer fout. Vanav ajax. Wat zou het goed zijn als 2 clubs uit Nederland die Uefa lijst weer opkrikken. Denemarken voorbij en wie weet nog meer. Nu ff nagenieten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:09
    Niet te lang er staat een enorm lastig uitpotje op het programma....
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:13
    Waarin ik , als ik Bommel was, eens ff heel goed Luuk de Jong zou gaan beoordelen. Die raakt verdomme geen knikker meer. Gaat ie gister voor de camera zeggen dat hij wel hard gewerkt heeft en dat die bal wat opsprong bij die kans....Opdonderen nu hoor. Minimaal een goal maken en balvast zijn in Zwolle, anders mag van mij Donyell Malen erin.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    RebelVox +7918
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:27
    Toch heerlijk als je een goede back up hebt voor de Jong?
    Mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik zit ook nog even na te genieten van gisteravond.
    Heerlijke wedstrijd.

    Hopelijk vanavond ook zo'n prachtige wedstrijd voor Ajax.
    Zou schitterend zijn als beide ploegen doorgaan.
    Mag ook wel weer eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:54
    waarom mag je dat niet zeggen? Het was gewoon een erg vermakelijke wedstrijd, ook voor de neutrale kijker. En @plattekar de bal sprong inderdaad op waardoor de Jong als een amateur overkwam. Kan gebeuren. Komt wel weer dat ie gaat scoren. Moet wel zeggen dat ie gisteren echt slecht was, kwam toch wel voetballend tekort.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:29
    Ik heb het 100X terug gekeken...die bal springt geen cm op. Maakt niet uit, het moet gewoon beter.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:21
    Ik denk dat elke normale supporter genoten heeft gisteren. Dit PSV heeft punten gescoord voor Nederland!! Super belangrijk!! Dat maakt het hopeloos falen van Feyenoord en AZ een beetje goed.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    woensdag 22 augustus 2018 om 16:10
    Dan nog had genoeg de tijd om de bal te controleren... doet er veel te weinig mee laten we zeggen te gehaastig... moest erin.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:29
    Heb ginne skrik bommeltje let wel op .
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:31
    Juist. En hopen dat Romero snel weer topfit wordt, als hij Luuk al niet meer uit de basis kan spelen, dan zijn het toch 10 dure miljoenen euro’s gebleken
    Vind ik leuk
    Castromann +7176
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:36
    We weten dat de Jong geen pure killer is qua afmaken...maar hij zorgt er wel voor dat andere wel beter renderen en dus goals maken zoals Lozano.
    Romero zal n betere afmaker zijn...maar als hij andere niet in stelling brengt dan is het lood om oud ijzer.
    En vergeet niet dat de Jong defensief ook enorm belangrijk is. Natuurlijk wordt n spits afgerekend op zijn goals...maar we moeten ook verder kijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:57
    Frankrijk is wereldkampioen geworden met zo'n type spits, dus tja...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:00
    Ook dat stukje dat 'ie anderen beter laat renderen staat aardig onder druk. In de manier waarop Van Bommel wil spelen én hoe hij Pereiro wil gebruiken, loopt De Jong eigenlijk iedereen én zichzelf in de weg.

    Malen, maar vooral Romero zijn in de speelwijze een veel beter alternatief. Ik denk ook niet dat het lang gaat duren voordat Van Bommel dat "experiment" aangaat. Dat zou wel eens een vertrek van De Jong in de winterstop kunnen betekenen.
    Vind ik leuk
    Castromann +7176
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:52
    Perreiro kan zo voetballen omdat de Jong veel vuil werk voor hem opknapt. Als bijv romero speelt dan kan pereiro niet excelleren omdat hijzelf veel meer mee terug moet.
    Keuzes hangen wel gedeeltelijk van elkaar af.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:45
    Ja Castroman, maar gisteren..kom op...defensief belangrijk..Hij loopt te klungelen achterin, balverlies en daardoor ( ook mede door Zoet ) valt die 2-2. Het is dat die 3-2 direct valt, want ik was me de pleurus aan het schelden.Moet echt beter bij de Jong, hoor.
    Vind ik leuk
    buenosje +968
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:15
    Volgens mij heeft Luuk wel drie keer een bal gekaatst waardoor PSV in overtal situatie kwam bij de goal van Bate. Nou is kaatsen niet zo moeilijk, maar in duel met een verdediger wel. Wat hierboven ook genoemd werd, Frankrijk werd met zo'n spits ook wereldkampioen.
    Vind ik leuk
    Castromann +7176
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:58
    Kijk de Jong kan natuurlijk veel beter als hij de afgelopen wedstrijden liet zien. Hij moet ook zijn goaltjes mee gaan pikken...zo alleen kan je de critici de mond snoeren.
    Vaak is het toch scorebordjournalistiek...
    Spitsdie 2x scoort maar verder elke bal verliest en niet meeverdedigt waardoor de tegenstander sterker wordt....is een topper.
    Een spits die niet scoort maar zich wel n slag in de rondte werkt en andere laat scoren en beter laat renderen wordt vaak afgeschilderd als magertjes....
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:40
    Hoe is het met Romero trouwens?

    Als ik het zo vanaf het begin volg, dan is het al vanaf toen dat hij bijna fit is. Is dat nog steeds zo?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:03
    Heeft afgelopen weekend voor het eerst een volledige wedstrijd met Jong PSV gespeeld.
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:29
    Hoe speelde hij?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:06
    Speelde niet goed, , ik zie het (nog) niet waarom PSV 10 miljoen heeft betaalt. Die moet nog veel stappen maken om spits in PSV 1 te worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:19
    Met twee voeten en vooruit ;-)

    Geen idee. Heb alleen een hele korte samenvatting op Youtube gezien en daar kon ik niets uit opmaken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:47
    Gaat goed Josef, draait nu zijn minuten en kan vol sprinten. Brengen hem heeel voorzichtig. Tot na de winterstop hoef je nog niks te verwachten
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:28
    Nou ja, hij kon zich dan toch mooi een jaar aanpassen. Toch maar even afwachten op welk niveau hij terugkeert. Zo simpel is dat vaak niet.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:37
    Dan zou dat een dure misser zijn als het niet goedkomt.....
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:40
    Tien miljoen is internationaal gezien geen topbedrag voor een aanvallend talent. Het kan meevallen, maar net zo goed niet, anders stond hij al lang bij Chelsea of zo onder contract. Dat is helaas de realiteit van nu...
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:40
    Die Romero moet eerst maar eens laten zien dat ie gewoon week in week uit wedstrijden kan spelen
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:46
    Mee eens, ik had voor wedstrijd tegen bate al gezegd dat ze Donyell moeten opstellen ipv Luuk.
    Vind ik leuk
    BoomP +370
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:00
    Helemaal met je eens! Die ‘ swalbe’ toen hijnde keeper voorbij ging !? Datbis gewoon angst ! Ongelofelijk dan kan je scooren en ga je zo graag liggen ! Heel vaag wat er allemaal met hem aan de hand is ! Jammer want ik vond het altijd een hele goeie aanvallen, zeker voor de ‘ punt ‘ zeg maar. Maar nu ? Na die ‘ val ‘ had ik plaats vervangend schaamte
    Vind ik leuk
    piet potlood +2134
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:28
    Frappant dat je zo n speler nota bene aanvoerder maakt. Mijns insziens is dat een speler die altijd minimaal een 7 scoort. We zullen het zien of v Bommel het lef heeft om hem te passeren. Met Perreiro en Lozano durfde hij het in elk geval wel.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1925
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:03
    Eens,... Vertrouwen in TG/ MVB mannen weten wat ze doen 👍🏻
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 18:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:19

    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 14:22]
    Vind ik leuk
    Leggooafca +121
    woensdag 22 augustus 2018 om 13:39
    Eerste 20min waren wel slecht van psv gelukkig herpakte ze zich en sleepte ze er een prima overwinning uit
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:43
    Die waren inderdaad niet geheel zoals vooraf bedacht
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:15
    90 minuten lang? Je mag 0-1 0-2 1-2 verliezen 0-0 1-1 2-2 ect gelijk spelen. Ik zou geduldig spelen,en op de counter loeren. Straks in de groepsfase mag je en moet je voller uit spelen. Waarom nu blessures riskeren. Met die uitgangspositie.
    Het seizoen is nog lang.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:42
    0-2 verliezen? Dan zijn we de lul als we dat doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 augustus 2018 om 01:59
    Oeps type fout. Je heb gelijk😅🤣
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1925
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:01
    Fucking A 👍🏻
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:51
    Boeeruuuhhh boeruuuuhhh
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:32
    Hahaha, mooi om dat van een superboer te horen
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1775
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:52
    Er komt een mooie lichting aan qua jeugd.
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:26
    Die is met Depay al ingezet
    Vind ik leuk
    Jafio +1788
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:55
    Wat is Angelino belangrijk geworden in die zeer korte tijd. Daar gaan ze veel geld op verdienen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9462
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:57
    Ja, die ben je na een jaar alweer kwijt. Wat een heerlijke voetballer is dat zeg. Doet me denken aan Marcelo met zijn techniek. Maar er lopen zoveel talenten rondt , je ziet het Luckassen en Rammie zijn de sjaak geworden van al dat aanstormend talent. Want vergeet Sadilek niet he.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:57
    Inderdaad. Had niet verwacht dat die dat zo goed zou doen. Hij is fysiek ook super sterk. Plus een goeie voorzet.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:32
    Later veel geld aan verdienen, eerst volop van genieten
    Vind ik leuk
    Jafio +1788
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:54
    Ik vrees dat Manchester terugkoop garantie heeft en voor een bepaalde prijs. Maar enjoy we hebben vorig jaar mooie dingen gezien bij NAC die je normaal niet te zien krijgt bij ons cluppie.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:59
    Wat was die slecht man
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:07
    Wat is je reactie slecht man.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:20
    Dan lees je er toch over heen i.p.v. iedere keer je kut commentaar?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:33
    Er is hier maar 1 iemand die elke keer hier kutcommentaar levert en dat ben jij Master Beer
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:35
    Ik geef alleen aan dat ik 4gever echt slecht vond...

    Niet meer en niet minder...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:39
    Master beer. Je naam is leuk. De rest is 10 x niks. Schaam je, drollenvangertje...
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:28
    Hahaha, als je komt trollen, doe het dan goed. Dit is zo lame.
    Vind ik leuk
    San Marco +448
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:02
    Ben blij dat er bij psv ook eindelijk talenten rondlopen die een kans krijgen, alhoewel opgeleid door Ajax is dit toch goed. Over die Rigo is het na één wedstrijd natuurlijk moeilijk beoordelen maar we wachten af
    Vind ik leuk
    Vak-T +713
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:16
    Gaaaaap
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:34
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    Recycle +1807
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:42
    De één doet het op een videotje, de ander op zn eigen commentaar. Je moet toch aan je trekken komen hè,
    Vind ik leuk
    DeBattie +16
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:05
    PSV talenten? Volgens mij gewoon aankopen. Malen, Rosario en Bergwijn komen van Ajax en Zoet van Veendam. Enige echte PSV jeugdspeler die meedoet is Hendriks.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:08
    Och jee krijgen we die onzinnige non discussie weer
    Vind ik leuk
    San Marco +448
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:12
    Hoeft geen discussie te worden ik ben blij dat deze jongens doorbreken en dat Feyenoord ook weer meer spelers in het 1e wil stallen, tel AZ daarbij op en wellicht zit ik over 2 jaar gewoon weer in oranje shirt met een flesje bier naar een groot toernooi te kijken
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8014
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:09
    Bergwijn van Ajax? Die is op zijn 13e ofzo weggestuurd... Maken is op zijn 15e volgens mij weggegaan... En op dit moment spelen ze bij PSV en zijn het dus PSV talenten. Droeftoeter.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:19
    Jaloezie ,meer niet .
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:35
    Jaloezie en frustratie, omdat ze Bergwijn en Malen nu graag in hun selectie hadden gehad. Ze moeten het vanavond doen zonder ook maar 1 buitenspeler. Ondanks die 80 miljoen die de afgelopen 12 maanden zijn uitgegeven
    Vind ik leuk
    RedNas +3459
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:57
    Maar Hendrix is wel een van de beste middenvelders van Europa. Oke, oke, van Nederland, dat is misschien realistischer. Eeh, bij nader inzien, de beste van Eindhoven? Hmm, lastig, de beste middenvelder geboren in Panningen? Nah, laten we het erop houden dat hij altijd enorm zijn best doet.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:51
    Van Bommel geeft deze geweldige talenten wel gelukkig de kans. Met Dante Rigo, Mauro Jr., Donyell Malen, Gakpo, Sadilek en Teze heeft PSV goud in handen. Spelers als Ramselaar en Luckassen zitten niet eens meer op de bank of mogen vertrekken. Ik hoop en verwacht nog steeds, dat als PSV zich definitief kwalificeert voor de Champions League, dat ze Gutierrez alsnog kopen. Nu of anders in de winterstop.
    Vind ik leuk
    repeP +1168
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:01
    Viergever heeft wel tig keer meer praatjes gekregen met dat hij bij PSV is gaan spelen. Of Amsterdammers daar wel tegen kunnen? :)
    Vind ik leuk
    Aspers +513
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:02
    Snel andere spits halen, met Luuk word je in Europa uitgelachen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:17
    Maar de PSV talenten zullen niet van Viergever genoten hebben. Wat werd hij een paar keer eenvoudig te kjjk gezet zeg. Schrok me lam.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:54
    PSV had met minimaal 2 doelpunten verschil kunnen winnen. De eerste slag is geslagen, maar het is nog niet gedaan. 2 - 3 is een uitstekende resultaat, maar Bate is in staat met 0 - 2 te winnen in Eindhoven. De spelers moeten alert zijn om dat niet te laten gebeuren. Nu duimen dat Ajax ook zo'n prestatie neer kan zetten vanavond!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:14
    Zie bate never nooit met 0-2 winnen in Eindhoven,never.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:19
    Trots op onze parels.
    Vind ik leuk
    michelhx +3685
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:51
    Viergever viel gisteren aardig door de mand. Zie dan toch liever Isimat qua verdedigend werk.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:07
    Ik ga der voor 100% vanuit dat Ajax en na de uitslag van Psv ook door gaan naar de cl ! Verwacht dat Ajax en Psv kunnen aantonen dat hun tegenstanders het niveau van onze cl ploegen niet kunnen evenaren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws