Viergever geniet van PSV-talenten: 'Hopelijk blijven ze wat langer in Nederland'

Viergever geniet van PSV-talenten: 'Hopelijk blijven ze wat langer in Nederland'

Gepubliceerd: woensdag 22 augustus 2018 om 07:47wo 22-08-2018 om 07:47

Nick Viergever hoopt dat de talenten van PSV zo lang mogelijk in Nederland blijven. Volgens de PSV-verdediger is het goed dat jonge spelers zoveel mogelijk minuten maken.

"In elke club lopen talenten rond. Dat is ook een kenmerk van het Nederlandse voetbal, daar moeten we het van hebben. Hopelijk blijven ze wat langer in Nederland, dat is alleen maar goed. Nu staat er weer een paar op de deur te kloppen en ze vallen gewoon goed in", aldus Viergever tegenover de camera van Voetbal Inside.

Op bezoek bij BATE Borisov tekende Donyell Malen uiteindelijk voor de winnende 2-3. Volgens Viergever is het belangrijk dat jonge spelers wat langer in Nederland blijven. "Als je jong bent moet je gewoon veel wedstrijden spelen. Nederland is denk ik een mooi platform om veel wedstrijden te spelen. Zeker als je Europees gaat spelen, dat gaan we. We willen graag naar de Champions League, dat is het hoogste podium. Dat zijn ervaringen voor een groep die alleen maar goed zijn en daar moeten we vol voor gaan."

Poll

Gaat PSV de poulefase van de Champions League halen?

(4287 stemmen)

Plaats een reactie

Roodbergen +10214
woensdag 22 augustus 2018 om 07:51
Boeeruuuhhh boeruuuuhhh
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
woensdag 22 augustus 2018 om 08:32
Hahaha, mooi om dat van een superboer te horen
Vind ik leuk
040bovenaan +1978
woensdag 22 augustus 2018 om 07:52
Er komt een mooie lichting aan qua jeugd.
Vind ik leuk
tannat +16776
woensdag 22 augustus 2018 om 09:26
Die is met Depay al ingezet
Vind ik leuk
Jafio +2069
woensdag 22 augustus 2018 om 07:55
Wat is Angelino belangrijk geworden in die zeer korte tijd. Daar gaan ze veel geld op verdienen.
Vind ik leuk
Napolitanos +9278
woensdag 22 augustus 2018 om 07:57
Ja, die ben je na een jaar alweer kwijt. Wat een heerlijke voetballer is dat zeg. Doet me denken aan Marcelo met zijn techniek. Maar er lopen zoveel talenten rondt , je ziet het Luckassen en Rammie zijn de sjaak geworden van al dat aanstormend talent. Want vergeet Sadilek niet he.
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 07:57]
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 07:57
Inderdaad. Had niet verwacht dat die dat zo goed zou doen. Hij is fysiek ook super sterk. Plus een goeie voorzet.
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
woensdag 22 augustus 2018 om 08:32
Later veel geld aan verdienen, eerst volop van genieten
Vind ik leuk
Jafio +2069
woensdag 22 augustus 2018 om 08:54
Ik vrees dat Manchester terugkoop garantie heeft en voor een bepaalde prijs. Maar enjoy we hebben vorig jaar mooie dingen gezien bij NAC die je normaal niet te zien krijgt bij ons cluppie.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 07:59
Wat was die slecht man
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:07
Wat is je reactie slecht man.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:20
Dan lees je er toch over heen i.p.v. iedere keer je kut commentaar?
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
woensdag 22 augustus 2018 om 08:33
Er is hier maar 1 iemand die elke keer hier kutcommentaar levert en dat ben jij Master Beer
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:35
Ik geef alleen aan dat ik 4gever echt slecht vond...

Niet meer en niet minder...
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:39
Master beer. Je naam is leuk. De rest is 10 x niks. Schaam je, drollenvangertje...
Vind ik leuk
tannat +16776
woensdag 22 augustus 2018 om 09:28
Hahaha, als je komt trollen, doe het dan goed. Dit is zo lame.
Vind ik leuk
San Marco +430
woensdag 22 augustus 2018 om 08:02
Ben blij dat er bij psv ook eindelijk talenten rondlopen die een kans krijgen, alhoewel opgeleid door Ajax is dit toch goed. Over die Rigo is het na één wedstrijd natuurlijk moeilijk beoordelen maar we wachten af
Vind ik leuk
Vak-T +1936
woensdag 22 augustus 2018 om 08:16
Gaaaaap
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
woensdag 22 augustus 2018 om 08:34
Inderdaad.
Vind ik leuk
Recycle +1758
woensdag 22 augustus 2018 om 08:42
De één doet het op een videotje, de ander op zn eigen commentaar. Je moet toch aan je trekken komen hè,
Vind ik leuk
DeBattie +38
woensdag 22 augustus 2018 om 08:05
PSV talenten? Volgens mij gewoon aankopen. Malen, Rosario en Bergwijn komen van Ajax en Zoet van Veendam. Enige echte PSV jeugdspeler die meedoet is Hendriks.
Vind ik leuk
Werner1913 +11104
woensdag 22 augustus 2018 om 08:09
Bergwijn van Ajax? Die is op zijn 13e ofzo weggestuurd... Maken is op zijn 15e volgens mij weggegaan... En op dit moment spelen ze bij PSV en zijn het dus PSV talenten. Droeftoeter.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:19
Jaloezie ,meer niet .
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
woensdag 22 augustus 2018 om 08:35
Jaloezie en frustratie, omdat ze Bergwijn en Malen nu graag in hun selectie hadden gehad. Ze moeten het vanavond doen zonder ook maar 1 buitenspeler. Ondanks die 80 miljoen die de afgelopen 12 maanden zijn uitgegeven
Vind ik leuk
RedNas +3472
woensdag 22 augustus 2018 om 08:57
Maar Hendrix is wel een van de beste middenvelders van Europa. Oke, oke, van Nederland, dat is misschien realistischer. Eeh, bij nader inzien, de beste van Eindhoven? Hmm, lastig, de beste middenvelder geboren in Panningen? Nah, laten we het erop houden dat hij altijd enorm zijn best doet.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:51
Van Bommel geeft deze geweldige talenten wel gelukkig de kans. Met Dante Rigo, Mauro Jr., Donyell Malen, Gakpo, Sadilek en Teze heeft PSV goud in handen. Spelers als Ramselaar en Luckassen zitten niet eens meer op de bank of mogen vertrekken. Ik hoop en verwacht nog steeds, dat als PSV zich definitief kwalificeert voor de Champions League, dat ze Gutierrez alsnog kopen. Nu of anders in de winterstop.
Vind ik leuk
repeP +2285
woensdag 22 augustus 2018 om 09:01
Viergever heeft wel tig keer meer praatjes gekregen met dat hij bij PSV is gaan spelen. Of Amsterdammers daar wel tegen kunnen? :)
Vind ik leuk
Aspers +622
woensdag 22 augustus 2018 om 09:02
Snel andere spits halen, met Luuk word je in Europa uitgelachen.
Vind ik leuk
Butsbal +14184
woensdag 22 augustus 2018 om 09:17
Maar de PSV talenten zullen niet van Viergever genoten hebben. Wat werd hij een paar keer eenvoudig te kjjk gezet zeg. Schrok me lam.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 09:54
PSV had met minimaal 2 doelpunten verschil kunnen winnen. De eerste slag is geslagen, maar het is nog niet gedaan. 2 - 3 is een uitstekende resultaat, maar Bate is in staat met 0 - 2 te winnen in Eindhoven. De spelers moeten alert zijn om dat niet te laten gebeuren. Nu duimen dat Ajax ook zo'n prestatie neer kan zetten vanavond!
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 14:14
Zie bate never nooit met 0-2 winnen in Eindhoven,never.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7180
woensdag 22 augustus 2018 om 10:19
Trots op onze parels.
Vind ik leuk
michelhx +4684
woensdag 22 augustus 2018 om 10:51
Viergever viel gisteren aardig door de mand. Zie dan toch liever Isimat qua verdedigend werk.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 14:07
Ik ga der voor 100% vanuit dat Ajax en na de uitslag van Psv ook door gaan naar de cl ! Verwacht dat Ajax en Psv kunnen aantonen dat hun tegenstanders het niveau van onze cl ploegen niet kunnen evenaren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws