Ajax moet oppassen voor smaakmaker: 'Heeft alles in huis om Europese top te halen'

    Ajax moet oppassen voor smaakmaker: 'Heeft alles in huis om Europese top te halen'

    woensdag 22 augustus 2018 om 08:38

    Ajax wacht een zware opdracht tegen Dinamo Kiev en moet vooral oppassen voor de 20-jarige Viktor Tsigankov. Hij is de smaakmaker van de Oekraïners.

    Dat vertelt voetbalcommentator en tv-presentator Viktor Vatsko. "Hij heeft alles in huis om de Europese top te halen", stelt hij tegenover de NOS. "Zijn ster is rijzende. Hij is nu al reserve-aanvoerder, dat zegt wel genoeg. Viktor kan bijna alles. Goals maken, voorbereiden, maar ook defensief in zijn taak spelen. Iedereen hoopt hier dat hij in de voetsporen kan treden van grote spelers als Andrej Sjevtsjenko."

    In Oekraïne wordt Tsigankov vaak vergeleken met Andriy Jarmolenko, die een jaar geleden van Dinamo Kiev naar Borussia Dortmund ging. "Maar dat is niet terecht. Het zijn twee verschillende types. Jarmolenko heeft bijvoorbeeld niet de snelheid van Tsigankov en wil de bal het liefst in de voet hebben."

    Volgens Vatsko wacht Ajax een 'defensieve tegenstander, die op de counter wil toeslaan'. "Dinamo Kiev is weliswaar de underdog, maar ze spelen heel gedisciplineerd en georganiseerd. Het zal voor Ajax lastig worden om te scoren", stelt hij.

    Poll

    Gaan PSV en Ajax de Champions League halen?

    (10440 stemmen)

    Plaats een reactie

    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:42
    Zal mij benieuwen..zonder diepgang en vorm proberen van deze betonvoetballers te winnen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:48
    Danny be cool. Feyenoord gaat echt nog wel een keer winnen van Ajax. We weten allemaal dat jij vanavond een fapmarathon gaat houden als Ajax verliest. De haat voor Ajax is oprecht groter dan de liefde voor de kakkies.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:50
    Proost op je aankopen Amiga !!! Ps is het gebruikelijke uitfluitorkest vanavond eigenlijk ook aanwezig ?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:51
    Hahah hou nou maar je mondje want jullie moeten als je niet oppast dadelijk concurreren met Excelsior om spelers binnen te halen. Daarbuiten was lekker vol hoor de Kuip vorige week? Nog niet eens de helft gevuld succes supporters.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:55
    Koop er nog 1, 2, 3, 4, 5, 6..#koopclub
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:59
    Iedereen hier vind je een zielig ventje Danny... Je praat alleen maar onzin wat niemand boeit. Kan je geen andere hobby gaan zoeken of een ander forum
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:59]
    Vind ik leuk
    Leedz +6130
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:21
    Gewoon met z'n alle massaal negeren dan houdt het vanzelf een keer op, werkt bij kinderen ook
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:22
    Dat is het probleem..het is geen kind maar een zwakzinnige en die houden nooit op
    Vind ik leuk
    Leedz +6130
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:25
    Nou dan moeten we ff een goede hacker vinden die zijn PC/Laptop eruit knalt zodra hij op VP wilt komen
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:00
    Als wij dat model van jullie club Varkenoord moeten kopiëren dan worden wij ook 1 keer per 20 jaar kampioen. 2e plek vieren is voor?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:02
    Laatste 3 jaar 5 prijzen VS langdurige prijzendroogte in de tweede voetbalhoofdstad van Nederland WZAW... blabla hahaha op een kampioensfeest als figurant voetballen vooraf zeggen..ze zijn bang voor ons en dan met 3-0 weggevaagd worden
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 09:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:11
    Blah blah blah, Johan schaal en de Beker zijn prijzen maar tellen niet echt volwaardig mee volgens de meeste supporters. Ajax pakt dit jaar de 5e titel in 9 seizoenen. Iets waar jullie al 40 jaar op wachten. Gewoon je plek kennen Danny.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:13
    Haha ..succes man zal je vast nodig hebben.. want dit lees en hoor ik al de 5e jaar op rij. Tikkiebreed Blind gaat vast het verschil maken whaha Ps kan jij nog 1x schrijven wzaw...en iedereen is bang voor ons en ain’t over ...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:21
    Hoe dom en autistisch kun je zijn, Daley Blind heeft in zijn carrière 4 keer de titel gewonnen, Europa League, Shield Cup, Fa Cup. Iets wat mislukkers als Clasie alleen maar van kan dromen. Blind is voor de Premier League begrippen een middenmoter maar in onze Eredivisie waarin je moet strijden tegen Bijlow, Jan Scharie en Haps een wereldspeler.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:23
    Haha dat hebben wij gezien de laatste wedstrijden en dat voor 9 miljoen per jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:44
    Maak er 15 miljoen per jaar van. Als je als autist iets blijft herhalen betekend het nog niet dat je gelijk hebt. Blind krijgt een salaris van 2,5 mio per jaar en heeft wat tekengeld gehad.
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1111
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:02
    Danny1974, heb je de likes gezien op jou gezwam en de likes op de reacties?
    Dan spreekt het voor zich dat bijna niemand jou leuk vind.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:24
    Danny, je bent een malloot.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:18
    Zolang ajax elk jaar voor 40-60 miljoen spelers verkoopt maakt dat niet uit!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:23
    Gastje? Jij bent voor Feyenoord hou is gewoon een keer je bek dicht man kleutertje. Altijd maar dat gekloot op Ajax topics. Ga een vrouw zoeken ofzo of krijg een ziekte en ga aub dood! Dan is het gelijk en stuk gezelliger hier. Hou je lekker bezig met je eigen niets zeggende clubje, daar is volgens mij al ellende genoeg knuppeltje.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:25
    Tikkie breed blind is beter dan Jan arie, v beek en botteghin bij elkaar..maar omdat jouw clubje niks presteert ga je maar zielig doen over ajax..heel erg zwak
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:27
    Enkel die pakken nog weleens een prijs
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:36
    Jouw moeder had een mooiere prijs moeten winnen in 1974
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:45
    1974?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:56
    Waarom ga jij als opperkakkie nu stoer doen over de prijzen van Ajax? Je weet dat Feyenoord in de afgelopen 34 jaar pas 3 titels heeft gepakt toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:25
    volgens mij zit jij samen met Danny in hetzelfde kinderdagverblijf
    met je stoere praat zoals opperkakkie
    jij bent net zo'n kneus als die Danny
    jij bent de Danny van Ajax , word eens volwassen man , en negeer hem gewoon
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:19
    Ja als we al jullie prijzen tellen zijn het er misschien wel meer inderdaad...aangezien jullie 2e plek ook als een hoofdprijs zien en dat uitgebreid vieren
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:36
    Gaat goed met prijzen verzamelen.. Met een beetje geluk halen jullie Psv nog in!
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:44
    Hahahaha jij kan ook overdrijven hé....jullie HOPEN kampioen te worden 😎
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:17
    Man man man wat een onzin produceer jij toch op dit forum.. Het begint een beetje treurig te worden. Wissel even wat gegevens uit , dan kunnen we voor jou even passende hulp gaan zoeken.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:22
    En het lult naar door.. Zelfs je mede supporters kitsen je uit jonge
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:11
    Ben ik niet met jou eens. Als er een club is die Nederland steeds op de voetbalkaart weet te zetten dan is het niet Fey noch PSV maar Ajax. Noem jij maar eens een speler van Fey. die meer waard dan 10 miljoen is ? Ondanks dat Ajax de afgelopen 5 jaar geen prijzen heeft weten te winnen worden spelers van die club op juiste waarde geschat. Jouw club, de bekerwinnaar, werd even weggevaagd door een Slowaakse clubje met een begroting van amper 2 miljoen euro. Ga je maar eens daarover nadenken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    zoroman30 +60
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:14
    hahahahahaha , Trencin 2 miljoen begroting en feyenoord 60 . Daar word je door weggespeeld. en de wedstrijd erop de boot in tegen de graafschap. Gelukkig hebben jullie boetius, die gaat het allemaal rechtzetten .
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:58
    Veel succes bij je geen geld hebben maar over de balk gooien op weg naar de keukenkampioen kuioje.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:07
    Bij Ajax durft men een speler van 18 (nu 19) tot aanvoerder te bombarderen terwijl men bij Fey. liever een speler die 2x zo oud als de aanvoerder van Ajax is, tot aanvoerder kiest. Dat is het verschil beste Danny !
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:59
    Advies, pak eens een prijs Amiga
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:04
    Leuk zo een reactie, net als die graptrol van een Rotterdams agent die misselijkmakende opmerkingen over Nouri maakte. Ik hoop dat deze domme agent nooit hetzelfde als Nouri meemaakt alhoewel ik het niet erg zal vinden.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:45
    Dit is wel erg ondankbaar! Laten we die speciale "gouden" schaal en dennenappel aan jullie over omdat er bij jullie nou eenmaal meer ruimte is om hem tentoon te stellen als bij Ajax en Psv en dan dáár nog over zeuren ook.
    Het kan ook niet anders als van jou afkomstig zijn.. Constant afsluiten met "Amiga" maar in werkelijkheid nog nooit een vrouw durven aanspreken.. danny, danny, danny toch.
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:47
    LOL VOETBALPRIMEUR FITTIE
    Als jullie gaan vechten stuur ff adres naar : IDGAF@hotmail.com
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:05
    Reden dat men in Rotterdam niet koopt en 't met jeugd doet heeft veel te maken met verkeerd aankoop beleid van vroeger. Ik snap overigens ook niet wat er mis is met het kopen van spelers voor je club. Iedere profclub doet dat. Ook als ze beweren hun jeugd de boventoon te laten voeren. Het sneue is dat sommige mensen daar over vallen omdat ze iets moeten zeiken om de malaise van het eigen clubje uit te bannen. Jij als feyenoordfan zou moeten duimen dat Ajax EN Psv het goed doen in Europa dit jaar, juist omdat feyenoord zo droevig ten onder ging in Europa. Nederigheid is op zijn plaats.

    Kom en nu duimen dat we met twee clubs de CL in gaan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:51
    Volgens mij ben je een beetje jaloers danny ;)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:08
    Jaloers op ? Ter info Jaloezie staat nooit in mijn woordenboek. Iets van een negatieve eigenschap !
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:58
    Ben bang dat feyenoord helemaal niet meer het kampioen schap wint!!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:12
    Mooie naam heb jij zeg ..klinkt als een tijd geleden. Hadden wij toen eigenlijk al breedbeeld-tv?
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 11:15
    hahah 1 keer per 20 jaar gemiddeld kampioen Feyenoord. Best knap toch?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +416
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:23
    Haha je was erbij?
    Vind ik leuk
    xaja32 +187
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:25
    ach gut is onze trollende huis kakkerlak danny weer bezig?
    die wilt ook met droge ogen beweren dat de kuip altijd vol zit
    en er ook nooit iemand voortijdig naar huis gaat hahaha blijft een dijenkletser deze gefrustreerde kakkerlak
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:51
    Succes voor Ajax kan ook weleens gunstig zijn voor Feyenoord met betrekking tot het aantal te vergeven plaatsen in de Europaleague.

    Ik snap dat domme gedoe tussen supporters toch al niet. Het gaat vanavond om het belang van het totaleNederlandse voetbal. Gelukkig heeft PSV een goede eerste stap gezet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 augustus 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    zoroman30 +60
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:18
    Helemaal mee eens ! Al moet ik eerlijk zeggen dat danny mij wel heel erg uitnodigd om te reageren op hem xd
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:09
    Zonde man, niet doen ik geef enkel mijn bescheiden mening
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 11:14
    Danny je bent gewoon een opperkakkie wat zijn plek moet kennen. Ajax is en blijft in alles superieur. De Kuip is ook minder luid sinds jullie weer wat prijzen hebben gewonnen.
    Vind ik leuk
    129 +863
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:15
    Heerlijk hé. Die Danny is in turbovaart uitgegroeid tot het jankende symbool van VP.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 10:34
    Het voetbal wat Ajax in Europees verband laat zien, gisteren weer, daar kan men in Rotterdam zuid alleen maar van dromen. Wat een elftal en wat een energie van die Ajax spelers !
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:48
    Moet te doen zijn succes ajax
    2-0 zou mooi zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:58
    Het risico is inderdaad aanwezig en dat Neres niet speelt maakt het niet makkelijker.
    Echter, Ajax speelt bijna altijd beter tegen sterkere tegenstanders dan tegen zwakkere. Bovendien hebben we gisteren gezien dat een ploeg die van tevoren ook van betonvoetbal werd beticht nogal stevig uit de startblokken kwam. We hebben allemaal geen glazen bol. Dat blijkt telkens weer.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:01
    Jij denkt toch niet dat Kiev ook maar iets gaat ondernemen, in de organisatie blijven voetballen en in de omschakeling proberen toe te slaan
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:07
    Dat zeiden een hoop kenners gisteren ook over BATE Borisov. Ik beweer niet dat Kiev niet compact speelt en in de omschakeling sterk is. Maar dat ze dat hebben gedaan weten we pas na de wedstrijd. Laten we het zo zeggen, ik ben iets minder zeker van de uitkomst en de reden daarvoor dan jij.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:35
    Nu zeg je wel iets zinnigs. Ik denk inderdaad dat Kiev het organisatorisch beter moet neerzetten dan Standard. Want Standard probeerde dat ook in de Arena.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:46
    Btw ik schrijf meestal iets zinnigs
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    fernjef +172
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:15
    Waarom dan nooit op VP?
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:14
    Valt wel mee.. Tadic en Ziyech kunnen ook uitstekend uit de voeten op de zijkanten.

    Iets zegt mij dat je vurig hoopt dat Ajax vanavond verliest en je daar ook je voldoening uit kan halen. Wat bijzonder sneu is overigens. Het is mede aan figuren als jij te danken dat er nu al jaren geen uitsupporters aanwezig zijn bij klassiekers.

    Laat mij raden , jij bent ook zo'n figuur die Hamas Hamas staat te roepen wanneer de spelersbus van Ajax arriveert?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:17
    Ik beledig geen mensen en vooral geen bevolkingsgroepen ik geef enkel mijn summiere mening. Daarbij constateer ik een vorm van borderline en zelfoverschatting in de tweede voetbalhoofdstad van Nederland.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:20
    Als ik jou was zou ik de hand eerder in eigen boezem steken.. Je eigen optreden op deze website is absoluut misselijkmakend te noemen. Je laat geen mogelijkheid onbenut om je Ajax haat te kunnen ventileren. Zelfs in topics die niets met Ajax van doen hebben begin jij nog te provoceren. Waar komt die intens sneue haat vandaan? Ik zou me als ik jou was maar meer op mijn eigen clubje richten. Jullie dreigen een rampseizoen tegemoet te gaan.
    Vind ik leuk
    Jajem +459
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:49
    Ik wil zo graag wat zeggen maar het mag niet.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +323
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:00
    Sowieso is Kiev gewoon een hele lastige tegenstander. Qua niveau ontloopt het elkaar nauwelijks, dus ik hoop dat het Ajax meezit en vanavond met minstens 2 goals verschil wint.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:47
    Eerste pot uit spelen is altijd gunstiger. Kiev zal niks gaan ondernemen zolang de brilstand op het bord staat.
    Vind ik leuk
    ficusje +1936
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:49
    Als je thuis maar geen tegen goal krijgt,is er altijd een kans.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:50
    Niet mee eens, als je namelijk de eerste wedstrijd eraf gaat dan kun je met belangrijke uitgoals nog herstellen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:01
    De eerste uit kan je altijd de kat uit de boom kijken . Thuis een 2-1 achterstand goed maken is eenvoudiger dan bijvoorbeeld met een 1-1 daar naar toe moeten
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:15
    In de EL speelde we ook tegen Schalke en Lyon eerst thuis, dus t zegt niet alles natuurlijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:18
    zegt ook niet alles maar als je uit de eerste wedstrijd toch iets goed moet maken kan je dat beter in eigen huis moeten doen
    Vind ik leuk
    repeP +717
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:48
    PSV werd gisteravond over het dode punt heen geholpen door die pingel. Zoiets onvoorziens kan zo maar gebeuren in een wedstrijd. Dat maakt voetbal kijken altijd wel zo leuk.

    Wie weet wat Ajax gaat doen. Misschien gaat er ook in die wedstrijd wel iets gebeuren waar menigeen zich over zal verbazen.
    Vind ik leuk
    Muscles +715
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:50
    Marc, wat onrust veroorzaken door een goed bod op die vent te doen. Matthijs, sloop die spits
    Vind ik leuk
    RedNas +3523
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:50
    Ongelofelijk, 20 jaar en dan al reserve-aanvoerder! Dat kennen we niet in Nederland.

    of..
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:51
    Borisov is een lichtere tegenstander dan Dyn. Kiev maar als Ajax de nul kan houden, al is maar een gelijkspel of misschien 1-tje scoren dan kan t makkelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:52
    Ajax heeft vanavond een makkie, één keer de Ligt en één keer Tadic. 2 - 1
    Vind ik leuk
    Blcity +33
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:57
    Lijkt me best frustrerend georgie om week in week uit maar weer teleurgesteld te worden
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:11
    Teleurstellingen horen bij het leven, vriend...
    Vind ik leuk
    Blcity +33
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:51
    Zeker waar gap
    Vind ik leuk
    Ouwebok66 +69
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:52
    Het publiek staat achter Ajax en de focus is er zeker het word 3-1
    Vind ik leuk
    Summit +435
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:52
    Als de efficiëntie van Ajax wat omhoog gaat, kan je makkelijk winnen met 5 doelpunten gescoord. Ik ga voor 2-0 of 3-1 winst voor Ajax. Makkelijk zal het zeker niet worden
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3167
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:54
    Dynamo Kiev is weliswaar de underdog ????
    Hoezo ?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:09
    Onzin inderdaad, staan op plek 21 in de uefa lijst. Wordt heel zwaar, maar zeker niet onmogelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:55
    Ik denk dat Ajax het over 2 wedstrijden niet gaat redden tegen Kiev, is een sterk verbeterde versie van Bate Borisov. Veel lengte, dynamiek, fysiek. Daar zijn jonkies van Ajax niet tegen bestand. Middenveld met De Jong, schöne en vd Beek is te licht, traag en fysiek zwak.
    Vind ik leuk
    Sigma +2419
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:09
    Kijk jij bent tenminste eerlijk....en zeg precies zoals het is......Alleen in tegenstelling van jou, denk ik dat Ajax het wel gaat redden met hangen en wurgen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    129 +863
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:25
    Ben bang dat je gelijk hebt. Niet om Dinamo Kiev, daar moet Ajax best tegen kunnen sparren. Maar wel om Ten Hag. Die man snapt er helemaal geen reet van.
    Vind ik leuk
    Hvdp +729
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:09
    Hoe vaak heb je kiev zien spelen ?
    Vind ik leuk
    Leedz +6130
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:18
    Moest echt 4x nadenken wie Sjevtsjenko was ken hem alleen als Shevchenko...

    Maar als hij hiermee vergeleken wordt moeten Ajax zeker oppassen wat een sluipmoordenaar was dat
    Vind ik leuk
    Neus +250
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:25
    Ajax moet oppassen voor smaakmaker....

    Kiev zal ook op moeten passen voor een aantal smaakmakers...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:45
    Met tadic en zyech op de vleugels en donny achter huntelaar speelt ajax misschien wel in de sterkste opstelling vanavond. Dynamo trekt zich terug dus heb je minder aan Neres deze pot. Mocht ajax een goed resultaat neerzetten, dan ga je neres in de uitwedstrijd wel missen misschien.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11863
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:19
    "maar ook defensief in zijn taak spelen"

    Wat is er tegenwoordig mis met gewoon zeggen: Hij verdedigt lekker mee?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +416
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:26
    Zal mij benieuwen..zonder diepgang en vorm proberen van deze betonvoetballers te winnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:58
    Veel reacties over die jongen Tsigankov lees is hier... Ik hoopte iets meer te weten te komen over dit talent, maar het lijkt hier wel een slachtveld tussen Ajax- en Feyenoordsupporters. Ben blij als de schoolbel weer klinkt, dan mogen jullie je weer druk maken bij het poten in de grote pauze...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax moet oppassen voor smaakmaker: 'Heeft alles in huis om Europese top te halen'