Update: KNVB deelt stadionverbod van twee jaar uit aan 'billenfan' bij VVV - Ajax

    Update: KNVB deelt stadionverbod van twee jaar uit aan 'billenfan' bij VVV - Ajax

    woensdag 10 oktober 2018 om 18:57

    VVV-Venlo deelde na afloop van de thuiswedstrijd tegen Ajax een stadionverbod uit aan een toeschouwer, omdat deze zijn blote billen liet zien aan arbiter Kevin Blom én omdat hij oerwoudgeluiden zou hebben gemaakt. De dader is tot augustus 2019 niet welkom in De Koel.

    Deze straf is schromelijk overdreven, vindt zijn advocaat Björn Jegers. "Als hij het over zou mogen doen, had hij zijn billen niet nog eens laten zien. Maar dit is een veel te heftige reactie. VVV had ook kunnen zeggen: kom even langs, we geven je een waarschuwing en nooit meer doen. Iedereen die op de tribune was, kon een glimlach niet onderdrukken", laat de raadsman weten aan VoetbalPrimeur.

    De Venlonaren lieten in een statement op de eigen website weten dat de supporter zich schuldig heeft gemaakt aan racistische uitlatingen. Deze oerwoudgeluiden worden echter niet genoemd in de brief die VVV aan de man heeft gestuurd, is ook Jegers opgevallen. "Twaalf maanden stadionverbod. Punt. Maar mijn cliënt leest opeens in de media dat hij van racistische geluiden beschuldigd wordt."

    Getuigenverklaringen
    De club beroept zich op 'getuigenverklaringen', maar de supporter en zijn voetbalvrienden zijn zich van geen kwaad bewust. "Ik wil wel eens zien waar VVV mee komt", aldus de advocaat. "Het hele stadionverbod valt of staat met het bewijs van die oerwoudgeluiden. Eens zien of ze dat hebben."

    Overigens had de supporter in het recente verleden al een stadionverbod ontvangen. Volgens Jegers heeft de man echter geen voorwaardelijke straf openstaan.

    Reactie VVV
    VVV laat in een reactie aan VoetbalPrimeur weten dat de club zijn besluit heeft genomen op advies van de commissie stadionverboden van de KNVB. Waarom de supporter zijn eerdere stadionverbod had gekregen, is bij de club niet bekend.

    (Hein Nooijens / VoetbalPrimeur)

    Update 10/10 18.57: De VVV-fan heeft een landelijk stadionverbod van twee jaar opgelegd gekregen door de KNVB voor het maken van apengeluiden, zo meldt Dagblad de Limburger. De advocaat van de man erkent dat zijn cliënt zijn billen liet zien, maar ontkent fel dat de man apengeluiden heeft gemaakt. De gestrafte VVV-fan gaat dan ook in beroep tegen de straf van de KNVB.

    Lees meer over:EredivisieVVV-Venlo

    Plaats een reactie

    stratumseind +166707
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:04
    Moonende .... das een verdomd mooi woord
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:22
    Moonside VVV......wow!
    Vind ik leuk
    Sebasje +347
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:14
    En dan als lied het nummer ''I saw the whole of the moon'' zingen....
    Vind ik leuk
    Groen +1077
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:25
    ...the hole of the moon lijkt me toepasselijker in dit geval ;)
    Vind ik leuk
    pietprecies +4859
    vrijdag 24 augustus 2018 om 18:28
    Ik zou het wel vet vinden als ze volgende thuiswedstrijd met een tifo komen met een grote reet erop
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:26
    Ik vind het vooral verwarrend.
    Lijkt te veel op Moonen, Puck Moonen en die zie ik toch stukken liever dan een of andere supporter zijn blote reet.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9780
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:29
    Potdomme nou, daar heb ik ook nog wel een zadel voor om op te rijden ja..
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:32
    Doe mij maar '' moonshine ''
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:34
    Wil je ruzie met je lever?
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:37
    Die is bij mij verwijderd en vervangen voor een alcoholdispenser
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:38
    Zal je ook knap geel zien.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:15
    Knap niet geel wel
    Vind ik leuk
    JustH +15584
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:16
    25-8-2018 tot 25-8-2019? 2 jaar of 1 jaar.
    Of kan ik niet rekenen
    Vind ik leuk
    stratumseind +166707
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:34
    Of elders niet
    Vind ik leuk
    Degraaf +16751
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:37
    Kijk de update!
    Vind ik leuk
    Tossa +2125
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:05
    Ik denk dat heel veel mensen denken: als ik het toch eens over kon doen.

    Wie de billen brandt... (pun intended)
    Vind ik leuk
    Eanske +4558
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:06
    Mooi om te lezen hoe zo'n grijze muis in redelijk formeel taalgebruik die actie van de supporter poogt te omschrijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:06
    Grote jongen, grote billen laten zien, dan ook grote jongen zijn en straf accepteren.

    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:29
    http://www.f7breda.nl/pictures/455/IMG_6901.JPG
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:48
    Echt ja? Ik vind het allemaal nogal overdreven! Gelijk stadionverbod pff.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:05
    WoW hoever scroll jij berichten terug gozer 😂

    Ow was een update die ik nu pas
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:08
    Dit is allemaal de schuld van Kevin Blom ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 12:22
    Nou...de vader van deze jongeman is hoofdverdachte nummer 1.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2808
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:09
    We opvallend dat in de brief niets te lezen is over de oerwoudgeluiden.
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:11
    Dat is niet opvallend ,want dat van die oerwoudgeluiden is pas naderhand geconstateerd.Anders had hij een levenslang stadionverbod gekregen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2548
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:19
    die oerwoudgeluiden waren vorig seizoen toen hij als een achtelijke na de wedstrijd met dezelfde vrienden als nu een donkere speler belaagde was ook uitgebreid bij fox en er werd schande van gesproken.
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:22
    Maar klaarblijkelijk geen sanctie. Waarom??
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +350
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:10
    Maakt hij ook oerwoudgeluiden naar zijn eigen donkere VVV spelers?! Nee natuurlijk niet! Een levenslang verbod voor deze idioot!!!
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:19
    Wie zegt dat hij dat daadwerkelijk heeft gedaa
    Vind ik leuk
    4everfcu +2548
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:20
    de tv beelden en de foto s
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    zaterdag 25 augustus 2018 om 18:09
    Heb jij ze gezien dan? En ik zie het in de tekst ook niet, alleen dat het volgens VVV zo is.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2548
    zaterdag 25 augustus 2018 om 18:11
    ja en jij had dat ook kunnen zien hoor er zijn gewoon filmpjes van die vrienden van hem hadden ook wel een sv mogen hebben.
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    zaterdag 25 augustus 2018 om 18:17
    Nou ik ga het niet opzoeken, heb wel wat beters te doen dan een man apengeluiden te horen/zien maken. Maar oke hij heeft het dus gedaan, had VP best in de tekst kunnen zetten nu leek het meer op zijn woord tegen die van VVV.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2548
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:20
    levenslang is ook wat overdreven 1 a2 jaar is meer dan genoeg.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +350
    vrijdag 24 augustus 2018 om 16:12
    Klopt, maar we leven hier niet in Rusland waar racisme orde aan de dag is!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2548
    vrijdag 24 augustus 2018 om 19:17
    ja want hier gebeurd dat niet natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:10
    Kinderachtige gedoe weer zeg.
    Vind ik leuk
    410hhw +1780
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:12
    Het is ook wel weer kinderachtig hoor.
    Vind ik leuk
    Leonardus +71
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:12
    Gedraag je dan ook zoals het hoort. Fanatiek supporter zijn mag, maar wel binnen de grenzen. En als je daar overheen gaat is het klaar. En blijkbaar heeft hij nogal wat op zijn kerfstok. Sommigen leren het ook nooit.
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:24
    Veel op zijn kerfstok? İk fenk dat hij de scheids een hondenlul noemde en daarvoor een verbod kreeg gezien het verbod bij dit licht vergrijp.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166707
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:13
    Standaard briefje.....
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:14
    En al een stadionverbod gehad! Nee,gewoon niet meer toelaten, die is er alleen maar op uit om te proveceren en problemen te zoeken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 augustus 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2407
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:14
    Volgende keer wil hij laten zien dat hij ballen heeft!
    Vind ik leuk
    Phiron +110
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:16
    Triest, dat je dit als supporter zo via de media gaat spelen en ook een dergelijke brief gaat delen. Ik vind het meer als terecht! Al is het niet zozeer m.b.t. het beledigen van de scheidsrechter maar in stadions zitten genoeg kinderen en vind dan ook niet meer dan terecht dat je jezelf enigszins moet gedragen.

    Veel meer van dit soort stadionverboden uitdelen zodat mensen eens twee keer gaan nadenken. Gewoon sfeer maken!
    Vind ik leuk
    Hast57 +1509
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:49
    Daar komen de kinderen weer. Als jij je kinderen ver van zulke gekkigheid,gevloek en getier, agressie, haat en nijd, weg wil houden dan moet je ze vooral mee naar een voetbalstadion nemen. Als dit voorval met 12 maanden schorsing bestraft wordt en dit wordt consequent doorgevoerd dan zijn de stadions binnen kort leeg.
    Vind ik leuk
    Phiron +110
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:55
    Ik ga mijn kinderen helemaal niet weghouden want er zijn genoeg kinderen die het ook leuk vinden om in een stadion naar wedstrijden te kijken. Volgens mij is dat ook de essentie om naar een stadion te gaan! Zelf ging ik vroeger ook met mijn pa naar wedstrijden kijken omdat ik dat helemaal geweldig vond. Was dat toen zo erg als nu? Nee hoor.

    Heeft gewoon met normen en waarden te maken. En dat jij die reactie geeft zegt genoeg. Dat je banger bent voor lege stadions dan een leuke middag/avond voetbal kijken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 augustus 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    Hast57 +1509
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:07
    Nee dat zeg ik niet. Wat ik bedoel te zeggen is dat jou en andere kinderen heel de wedstrijd worden overspoeld met het hele rijtje wat ik net op noemde. En dat, dat waarschijnlijk al gezien wordt als normaal. En als er dan een blote kont in beeld komt wat bijna niemand in het stadion gezien heeft staat heel Nederland op z,n achterste benen. Maar ja bloot is tegenwoordig erger dan agressie. Begrijp me goed ik keur het absoluut niet goed maar vind het buiten alle proporties. Oftewel verschrikkelijk hypocriet.
    Vind ik leuk
    Phiron +110
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:23
    @Hast57... Ik vind het idd in vergelijking met andere vergrijpen een erg hoge strafmaat. Echter zou ik het prima vinden dat voor dit soort vergrijpen ook hoge straffen worden gegeven en voor bijvoorbeeld geweldsincidenten gewoon levenslange stadionverboden.

    Misschien dat mensen dan 2x nadenken! Zo niet, dan heb je ook te dealen met de situatie.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1509
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:57
    Dan zitten we toch nog op één lijn gelukkig.. Ik wil nog wel opmerken dat dit voorval ontzettend is opgeklopt in de pers terwijl andere dingen die ik net noemde als normaal worden beschouwd. Hoeveel mensen zouden het in het stadion gezien hebben?? Terwijl met constante regelmaat: kankerhoer, pleuris homo en véél meer van dit soort leeghoofden opmerkingen de kinderoortjes bevuilen. Fijne dag nog
    Vind ik leuk
    Phiron +110
    vrijdag 24 augustus 2018 om 12:02
    Idd Hast57... langs jou zou ik wel plaats willen nemen in het stadion met mijn kids :).

    Het feit dat de betreffende supporter de brief in de media slingert zorgt er ook wel voor dat deze kwestie voortduurt :)...Neemt niet weg dat ik het volledig eens ben met jouw bovenstaande bericht!.

    Jij ook nog een fijne dag :)
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:08
    Voetbal kijken is inderdaad om van je club te genieten,dat er dan ook gekken zijn die hun kont moeten laten zien vind ik niet normaal.dat soort sukkels krijgt geen aandacht genoeg en denkt dat op deze manier wel te krijgen,Dus stadionverbod terecht.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:17
    Eigenlijk is het van de zotte dat een club kan bepalen dat je ook geen uitduels meer kan bezoeken. De burgemeester van de uitspelende stad gaat over de veiligheid bij uitduels. Waarschijnlijk is het zo omschreven in de "voetbalwet", maar dan is zo'n knullig briefje toch totaal niet rechtsgeldig. Zo'n schrijven dient per deurwaarder bezorgd te worden en juridisch helemaal dichtgetimmerd te zijn.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1900
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:19
    Diegene wat die brief heeft op moeten stellen zal zich toch ook af hebben gevraagd hoe dit te gaan verwoorden haha. "Billen, kont..? Nee, derriere. Nee dat is weer te. Hey Karel, wat vind jij: Billen of kont..
    Vind ik leuk
    huge +564
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:25
    Ik vind wel dat deze straf deze meneer veels te duur kost.
    Gevalletje kontaminatie.
    Vind ik leuk
    Ben +98
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:29
    Begrip... moeilijk woord om te begrijpen... hoe zou Blom zich voelen? Heeft hij het begrepen? Dan begrijp ik de srraf ook...
    Vind ik leuk
    Ben +98
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:29
    De straf natuurlijk
    Vind ik leuk
    La Luz +591
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:49
    "Waarom de supporter zijn eerdere stadionverbod had gekregen, is bij de club niet bekend." HUH??????
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1378
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:55
    Toen ik op het bericht klikte d8t ik die man heeft iets ernstigs op zijn geweten.
    Wat blijkt..

    Hij heeft zijn reet laten zien.

    Nou Nou tis wat
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:21
    en deze zogenaamde held was net terug na een eerder stadionverbod kortom niet van de vorige keer geleerd!!
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +107
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:59
    Richting de scheidsrechters.......dus als hij een kwartslag gedraaid had, richting de trap, dan was het prima. Laat die man lekker zijn billen laten zien aan dat blote billengezicht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:59
    Een beetje advocaat sleept er een paar duizend euro smartegeld uit.
    De man schijnt het zwaar te hebben, er is zonder toestemming gebruik gemaakt van zijn portretrecht.
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:05
    Veel te korte straf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:21
    Jammer dat er nooit mooie vrouwen bij zoiets betrokken zijn.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:28
    MOONING IS NOT A CRIME!
    Vind ik leuk
    Iliohan +23
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:30
    VVV slaat de plank weer eens volledig mis. Op technisch vlak onder aansturing van Valckx eea professionaliteit, ook Berden weet van wanten, maar verder zitten er helaas te veel mensen -die zouden volstaan bij een amateurclub- maar niet geschikt voor een bvo.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +410
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:36
    Nederland is wat betreft straffen in de voetballerij ook n slappe staat dat je geen beseft hebt dat je n volwassene persoon bent getuigt ook van dwaas dat de persoon is.
    Hij en vele hersenloze die het verpesten voor de echte voetbal fans moeten gewoon een stadionverbod voor het leven krijgen.
    Zie maar wat er in de UK gebeurt die toeschouwers die wagen het niet .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 augustus 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:43
    Kerel...als je apengeluiden hebt gemaakt ben je echt een lamlul. Mag je van mij lekker thuis blijven. Maar zo niet dan staan er velen achter je. Alleen voor moonen is het overdreven om een SV te geven. Dan is vrijspraak op zijn plek. Sterker nog. Je draagt bij aan een stukje voetbalromantici. Iedereen kan er om lachen! Vroeger deed Gijp het ook in het veld en vonden we het ook allemaal leuk.
    Ben alleen bang dat de KNVB Maffia kinderachtig gaat doen.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +263
    vrijdag 24 augustus 2018 om 14:44
    Dus als Gijp van een brug springt doe jij het ook?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:42
    Volgens mij snap je de context niet...
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +263
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:50
    Ik snap je context heus wel, maar het is toch niet de bedoeling dat straks het halve stadion z'n broek uit staat te trekken omdat het grappig is? Op je werk doe je zoiets toch ook niet. Ik bent het met je eens dat een SV overdreven is maar als dit de standaard wordt verlagen we ons allemaal tot een bedenkelijk niveau. En je moet toegeven dat het gewoon een domme actie is als je net weer een stadion in mag nadat je al een SV hebt gehad. Dat is gewoon vragen om problemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:22
    deze lutser was net weer terug na een sv kortom niets geleerd van de vorige keer.
    Vind ik leuk
    Bati Goal +496
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:52
    Als hij dat in de kuip had gedaan kon je lachen met die Hand in Hand supporters Hahaha
    Vind ik leuk
    Grendel +105
    vrijdag 24 augustus 2018 om 12:17
    Terecht. Gedraag je normaal dan overkomt je dit niet. Lekker voorbeeld ook voor kinderen op de tribune. Geen medelijden mee, vind een jaar nog schappelijk.
    Vind ik leuk
    gladiator +119
    vrijdag 24 augustus 2018 om 13:07
    Om te kotsen die kut KNVB met zijn kut Stadionverboden
    Vrouwen met half uithangende tieten mogen wel??
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 augustus 2018 om 13:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 13:35
    Als VVV de "oerwoud geluiden" niet had genoemd was ie waarschijnlijk gewoon akkoord gegaan. Nu gaan ze in beroep omdat VVV ook nog andere redenen genoemd heeft dan alleen de blote aars!

    en dan ook nog weet VVV niet eens waarom hij een eerste verbod heeft gehad? gewoon klakkeloos adviezen opvolgen van de KNVB zonder dat je je supporters in eerste instantie het vertrouwen geeft en controleert of de straf terecht is vind ik ook zoiets aparts.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +263
    vrijdag 24 augustus 2018 om 14:42
    Sorry hoor, maar je bent gewoon een ontzettende knakworst als je stadionverbod net is afgelopen en dan zo'n actie uithaalt...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2548
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:15
    gewoon terecht 12mnd uitzitten.
    Vind ik leuk
    Farmer +12017
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:30
    @JustH

    Nou, wat zei ik je? :P

    En kulverhaal! Overdreven straf voor een blote kont, en dan verzinnen ze dit er bij.. Hier is dus z'n advocaat al!
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +263
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:52
    Heb je hem weer...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:06
    Hij had hem ook moeten afvegen Baba
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:22
    Een jaar per bil. Maar goed dat hij er maar 2 had dan.
    Vind ik leuk
    Farmer +12017
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:25
    De KNVB doet wel ERG haar best om als ongeloofwaardige K*T-instantie over te komen.

    De Eredivisie zakt in elkaar als een plumpudding, maar geen beleidsbepaler die een idee heeft om dat te veranderen, maar dit, nee, DIT is het stokpaardje van Zeist: Bé-la-che-lij-ke sancties uitdelen aan de reguliere burger.

    Een VVV-fan die zijn frustratie tegen - weer - een slechte scheidsrechter uit, door zijn blote kont te tonen, wordt dan zó 'bestraft'.

    Wat horen, roepen en zeggen, en de persoon in kwestie wordt ook gelijk als racist oid neergezet(oerwoudgeluiden?)

    Het gekke is, De veroordeling ervoor is er al door, maar de advocaat ván de persoon in kwestie wacht nog altijd op bewijsmateriaal voor deze zgn oerwoud-geluiden??

    Als de KNVB GEEN bewijslast heeft om dit aan te tonen, dan maakt de KNVB zich op een verwijtbare manier, schuldig aan het vervalsen van bewijsmateriaal, en daarmee het ernstig misbruiken van hun machtspositie.

    Deze knakker moet zéker doorprocederen!
    Vind ik leuk
    jollie18 +78
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:25
    Triest dat je daar een stafionverbod voor krijgt
    Vind ik leuk
    RCJ29 +215
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:28
    Wat krijgt Kuipers dan? Zijn bevoegdheid innemen aub!? Wat een lachertje de knvb
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:45
    Al die mafkezen levenslamg thuis laten kunnen de vaders weer met hun zoon naar het voetbal gaan kijken
    Vind ik leuk
    Mama +79
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:51
    Het zou toch mooi zijn als een heel vvv vak zijn/ haar billetjes laat zien. Een beetje solidariteit .
    En waarom doen ze dan niks aan de middelvinger...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:11
    Wacht... die oerwoudgeluiden kwamen uit z'n reet?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:23
    Kijk
    Nou
    Vette
    Billen
    Vind ik leuk
    Pimman +3927
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:01
    Dat broodje aap-verhaal (geintje) over oerwoudgeluiden is in die brief niet terug te vinden..wel héél vreemd!
    Vind ik leuk
    twentepet +217
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:28
    Knap werk hoor KNVB. Het is ook wel terecht als iemand zo schandalig Gedraagd. Het is nog net geen moordenaar zo'n zware straf past precies. .........belachelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:18
    Gewoon als straf op elke bil een tatoeage van VVV op de wedstrijddag laten zetten en dan de wedstrijd op de blaren laten zitten. Clubliefde en even een gevoelig strafje, klaar!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:20
    Wat een helden bij de KNVB. Kunnen we als supporters niet zelf een nieuwe knvb opstarten. Dit orgaan is ziek, doodziek !!
    Vind ik leuk
    Janste +114
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:14
    Te triest voor woorden. Mensen mogen schelden, racist zijn en slaan. Maar hier krijg je 2 jaar landelijk voor. Bah
    Vind ik leuk
    BS +1112