ADO haalt 'opgeluchte' Kishna definitief terug: Iedereen die het maar horen wil

ADO haalt 'opgeluchte' Kishna definitief terug: "Iedereen die het maar horen wil"

Gepubliceerd: vrijdag 31 augustus 2018 om 23:27vr 31-08-2018 om 23:27

Het is officieel: Richardo Kishna keert terug naar ADO Den Haag. De 23-jarige aanvaller wordt voor het tweede seizoen op rij gehuurd van SS Lazio.

ADO heeft zijn komst vrijdagavond, vijftig minuten voor het einde van de transferperiode, bevestigd. "Uiteraard wilde wij Ricardo dolgraag inlijven. Een fitte Kishna is voor ons van grote waarde. En aan die fitheid gaan we nu weer met z'n allen keihard werken", reageert manager voetbalzaken Jeffrey van As op de ADO-website.

De rentree van Kishna laat nog wel even op zich wachten. "We hebben altijd gezegd: hij heeft de blessure bij ons opgelopen, dus wordt hij bij ons weer helemaal fit. Ik merkte dat de speler zelf worstelde met de onzekerheid rond Lazio of ADO Den Haag. Nu die duidelijkheid er is, kan Ricardo zich volledig focussen op zijn herstel. Hij was al één van ons, maar is dat nu ook officieel."

Kishna is blij en opgelucht dat alles op tijd rond is gekomen. "Ik heb tegen iedereen die het maar horen wilde gezegd dat ik bij ADO Den Haag wil blijven. Het is mijn club. Ik voelde me bij het oppakken van de revalidatie meteen al weer onderdeel van de Haagse familie. Die club heeft al zoveel voor mij gedaan. Ik wil nog iets terugdoen. En dat kan ik doen als speler."

Kishna is op de weg terug van een zware knieblessure. In de thuiswedstrijd tegen zijn oude club Ajax (september 2017) scheurde hij zijn voorste kruisband af. De afgelopen periode werkte hij al aan zijn herstel bij ADO Den Haag.

Poll

Komt Kishna ooit nog terug op zijn oude niveau?

(3483 stemmen)

Plaats een reactie

ThomDH070 +1020
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:32
Fit is ie een meerwaarde voor alle clubs onder de top 3, mooi dat ie weer kiest om
voor ons te spelen! Op naar een mooi seizoen met een nog mooiere selectie!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:37
Helemaal mee eens man, als hij fit is dan hebben wij er een topspeler bij voor eredivisiebegrippen. We hebben zeker een lekkere selectie. Sommige spraken mij nog aan en vertelde ons als degradatiekandidaat te zien, lachwekkend.
Vind ik leuk
Foebele +53324
zaterdag 1 september 2018 om 00:05
ADO moet altijd tussen nummer 7-15 kunnen spelen, mindere jaren altijd nog buiten degradatiegevaar en in goede jaren playoffs om Europees.

Wel vind ik dat Den Haag nog steeds de slapende reus van NL is, er zit gewoon een subtopper ala AZ in het vat, maar kennelijk zit het heel diep en is het nog moeilijk te bereiken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 1 september 2018 om 00:07
Ik hoop en denk dat we de juiste weg in zijn geslagen. Zelfs in het van der Brom jaar stonden wij er niet zo goed voor. Ik hoop dat we nu kunnen doorpakken Foeb.
Vind ik leuk
Foebele +53324
zaterdag 1 september 2018 om 00:10
Het is rustig, geen chinees vuurwerk in de media, dat is altijd goed.

De club moet vooral niet gek gaan doen, zoals sommige anderen gedaan hebben met grootspraak en dito gedrag. Gewoon Rustâgh blijven!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 1 september 2018 om 00:11
Precies, we hebben nu ook de selectie versterkt zonder een euro uit te geven. Gewoon een prima elftal en zoals je zegt lekker rustig opbouwen en de reus ontwaken.
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 08:42
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine stapjes maken, rust in de club doet wonderen.
Vind ik leuk
4everfcu +5340
zaterdag 1 september 2018 om 13:34
dat is veel moeilijker dan je denk hoor mijn club probeert bvb al jaren aan te klampen bij clubs als az en feyenoord maar die clubs hebben gewoon een veel grotere begroting dan wij en dat geld ook voor ado.
Vind ik leuk
Il Gordo +18598
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:45
Lekker. Prima versterkt!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 1 september 2018 om 10:39
Fit is die voor iedereen een meerwaarde, dus ook voor de top 3!
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:39
Weer zo n zogenaamd pareltje/groeibriljantje/wereldster in wording van ajax.
Succes ermee ado!.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:42
Die hebben ze ook maar bij ons weggehaald uit de jeugdopleiding.
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 00:09
. Foutje
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 00:10]
Vind ik leuk
KayAFCA +53
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:49
Ado linker rijtje, ik zeg het nu maar alvast!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 1 september 2018 om 11:31
Top 7!
Vind ik leuk
4everfcu +5340
zaterdag 1 september 2018 om 13:40
8 9 lijk mij eerder
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 1 september 2018 om 14:30
Linker rijtje en play offs moet zeker met dit materiaal. We gaan het zien👍
Vind ik leuk
PeterAdo +352
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:52
Yessssss
Vind ik leuk
ForzaToro +120
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:52
Komt Kishna ooit nog terug op zijn oude niveau: ja dat mag ik hopen voor 'm, want dat is niet bijster hoog
[Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 23:53]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 1 september 2018 om 11:33
Nou Kishna was een topper bij Ajax en heeft zijn transfer naar lazio niet zomaar verdiend.
Vind ik leuk
Iefmeister +7960
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:53
Zijn oude niveau? Ik heb nog nooit iets van hem gezien waarvan ik denk oke!
Wel heb ik een keer een docu gezien waar hij gevolgd werd.... leeghoofd eerste klas. Vreemde snuiter.
Vind ik leuk
Foebele +53324
zaterdag 1 september 2018 om 00:02
Ben benieuwd na hoeveel wedstrijden op kunstgras hij weer geblesseerd raakt, vorig jaar was het geloof ik al binnen een half uur.

Lullig voor die jongen maar hij herdefinieert de term ‘man van glas’.
Vind ik leuk
raoul88 +871
zaterdag 1 september 2018 om 00:23
Huren is goed...maar hij is wel volgend jaar transfervrij, kunnen nu nog een contactaanbieding doen en voor paar jaren vastleggen.. en als hij zoveel clubliefde heeft, kan hij zeker ook beetje salaris inleveren...!!!
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 07:48
Na afgelopen seizoen vind ik dat een beetje een groot risico. Laat hem eerst maar weer wedstrijdfit worden en gewoon een half seizoen lekker draaien. Als hij dan geen blessures heeft kan je altijd nog een contract aanbieden
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 01:46
Die van as weet echt wel waar die mee bezig is

Haagsr trots
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
zaterdag 1 september 2018 om 06:42
Gaat niet goed komen met dat klote kunstgras...
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 07:50
Het aandeel van veldman in zijn blessure mag ook niet helemaal onderschat worden. Het is een man van glas, maar dit glas breekt niet zomaar.

We kunnen voor de zekerheid ook gewoon schoenen zonder noppen geven aan hem :)
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 08:03
Wat een beloning voor speler en club, Ricardo hoort bij ons! En nu snel fit worden. Wát een aanval hebben we straks met Kishna, Necid en Becker!
Vind ik leuk
Enw02 +661
zaterdag 1 september 2018 om 09:07
Hopelijk heeft hij dit seizoen meer geluk.
Vind ik leuk
zaterdag 1 september 2018 om 12:48
Blij dat hij terug is
Vind ik leuk
4everfcu +5340
zaterdag 1 september 2018 om 13:31
ado heeft de selectie voor het linkerrijtje dit jaar ik zet ze op plek 8 of 9 prima positie voor ado denk ik zo.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws