KNVB komt met nieuws: ook Van der Vaart en Kuyt krijgen afscheid

KNVB komt met nieuws: ook Van der Vaart en Kuyt krijgen afscheid

Gepubliceerd: vrijdag 7 september 2018 om 19:25vr 07-09-2018 om 19:25

Na Wesley Sneijder worden ook Rafael van der Vaart en Dirk Kuyt in het zonnetje gezet door de KNVB. De twee ex-internationals nemen afscheid rond het Nations League-duel met Duitsland op 13 oktober. 

Dat bevestigt de KNVB vrijdag. Omdat Sneijder afzwaaide als recordinternational, kreeg hij een afscheidswedstrijd. Die krijgen Kuyt en Van der Vaart niet, maar de KNVB wil wel moeite doen om het duo op gepaste wijze afscheid te laten nemen van het publiek. 'Vanwege hun grote verdiensten voor het Nederlandse voetbal verdienen zij een bijzondere avond waarop het Oranjelegioen afscheid kan nemen van hun vroegere helden', licht de voetbalbond toe.

De KNVB wil jaarlijks een moment organiseren om afscheid te nemen van spelers met een grote staat van dienst die niet meer uitkomen voor het Nederlands elftal. Dat zal eens per jaar op een avond gebeuren.

'Het gaat hierbij om spelers die zelf hebben aangegeven hun carrière als actieve international te willen afsluiten en/of die stoppen met betaald voetbal. In de even jaren zijn de mannen aan de beurt. In oneven jaren wordt er voortaan voor de OranjeLeeuwinnen een afscheidsavond georganiseerd.'

Zowel Kuyt als Van der Vaart heeft meer dan honderd interlands achter zijn naam staan. Van der Vaart nam afscheid met 109 interlands, Kuyt met 104. 

Poll

Terecht dat de KNVB dit doet?

(2043 stemmen)

Plaats een reactie

Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 19:28
Oké ... laten dan ook meteen Vormer,Blind,cilessen,Wijnaldum,en de rest erbij doe n ...
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
vrijdag 7 september 2018 om 19:28
Vooral Strootman.
Vind ik leuk
Sanuk +3544
vrijdag 7 september 2018 om 19:42
vooral blind jr
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
vrijdag 7 september 2018 om 19:51
Ja die ook.
Vind ik leuk
BartjeAjax +331
vrijdag 7 september 2018 om 19:55
Blind is de beste verdediger van dit moment in Oranje. Vooral lulletje Strootman niet die keer op keer faalt!
Vind ik leuk
Lucky Kes +6929
vrijdag 7 september 2018 om 20:04
Ja Bartje, eet je bonen op en dan naar bed
Vind ik leuk
Bud Spencer +2847
vrijdag 7 september 2018 om 20:07
Objectiviteit is bij jou dus ver te zoeken
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1182
vrijdag 7 september 2018 om 23:06
Ik las ergens dat Mora frikandellen gaat sponseren in de stadion aan alle toeschouwers op de afscheidsavond!
Vind ik leuk
Wittepiet +154
vrijdag 7 september 2018 om 21:01
Blind de beste verdediger? Dan ben je zelf blind hoor
Vind ik leuk
zaterdag 8 september 2018 om 00:46
Eindelijk kan eens een andere reactie dan 'reactie verwijderd door vp' knap hoor! :)
Vind ik leuk
Ajdd +97
zaterdag 8 september 2018 om 08:31
Dat meen je echt, blind is juist de slechtste.
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 22:48
je ziet dat die kleine de Jong veel shit voor blind oplost en vooral het creatieve overneemt. zonder de jong speelde hij inderdaad uber ku matig
Vind ik leuk
Bizzy +23378
vrijdag 7 september 2018 om 19:53
Zie liever koeman vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:15
Wat een opportunisme ten top. Koeman heeft amper de tijd gehad om met redelijk materiaal iets op het veld neer t zetten. Ik geeft je gelijk als ze wederom het EK niet halen, maar niet eerder.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7640
vrijdag 7 september 2018 om 21:22
Wat mij betreft blijft Koeman ook gewoon coach als we het EK niet halen. Een betere trainer kunnen we toch niet halen, en Koeman kent de top 3 goed
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 21:30
Nou nou, stel koeman faalt moet de knvb gewoon een keer een buitenlandse halen. Even een keer een hele andere kijk, werkt bij België ook prima
Vind ik leuk
zaterdag 8 september 2018 om 07:21
dat slaat nergens op, dat team had wereldkampioen kunnen worden, maar door falen van coach is dat niet gelukt. Koeman hebben nl spelers respect voor, die belg hebben de spelers erg weinig respect voor.
Vind ik leuk
MojoRisin +15050
vrijdag 7 september 2018 om 19:54
Per direct.. :)
Vind ik leuk
Zico Ali +478
vrijdag 7 september 2018 om 19:35
Tot nu toe gaat het om spelers die meer dan 100 interland hebben gespeeld. Niks mis mee toch? Als de spelers die jij noemt ook een finale van een wk halen, komen ze er wat mij betreft in aanmerking voor.
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 19:38
De spelers die ik zojuist heb opgenoemd ... die zullen waarschijnlijk nooit de 100interlands bereiken en als dat wel het geval is dan zal het Nederlands 11tal waarschijnlijk alleen maar van zo’n finale plek kunnen dromen,,,zolang deze spelers spelen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5936
vrijdag 7 september 2018 om 19:49
Cillessen gaat wel de 100 interlands halen...

Beetje vreemd dat je hem noemt.

De rest moeten zsm vervangen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:13
Oh dus Frenkie en de Ligt moete ook weg ofzo?
Vind ik leuk
Dani82 +3249
vrijdag 7 september 2018 om 19:45
Hahaha...
Vergeet klaassen en willems aub niet ;)
Vind ik leuk
Eimersweide +9198
vrijdag 7 september 2018 om 19:47
Cillesen??? Pardon?
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 19:57
Jij vind de reserve keeper van Barca wel goed genoeg voor het Nederlands elftal..? Nee ik vind het een matige keeper die goal van gister was alles behalve onhoudbaar en wat het jammere ervan is .. blijkbaar hebbe we geen betere
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5936
vrijdag 7 september 2018 om 20:04
Dat die reserve is bij een topclub zegt niet zoveel als de nr 1 daar ook gewoon een goede keeper is....
Is Ter Stegen nou een prutser ok maar gewoon een goede keeper en dan ga je niet je keepers veranderen
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 20:09
Beetje rare redenering ,Dus er is geen plek voor goede keepers meer bij andere top clubs? Alleen als reserve ofzo .. daar komt het op neer
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
Iefmeister +7946
vrijdag 7 september 2018 om 20:29
Ter Stegen behoort niet tot de 25 beste keepers ter wereld.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3400
vrijdag 7 september 2018 om 21:42
Dan heb je poep in je ogen
Vind ik leuk
kerel +2403
zaterdag 8 september 2018 om 08:38
Nou wat ronnie zegt
Vind ik leuk
Eimersweide +9198
vrijdag 7 september 2018 om 20:25
Ja die vind ik meer dan goed genoeg voor het Ned XItal. Sterker nog, dat vind ik op dit moment de enige speler van wereldklasse in de selectie. En Frenkie heeft de potentie om wereldklasse te worden. Voor de rest niet. (Nee ook Van Dijk niet inderdaad voordat iedereen dat gaat vragen).
Vind ik leuk
Ajdd +97
zaterdag 8 september 2018 om 08:35
Grapjes
Vind ik leuk
Ruud1987 +5932
zaterdag 8 september 2018 om 09:50
Dus er is geen betere, wat helpt het dan om de beste die je hebt af te zeiken?

Als je zelf al weet dat er niks beters is dan Cillesen laten we em dan ten minste steunen.

Al is steun geven in Nederland de laatste tijd een enorm vies woord geworden ofzo.

Het lijkt wel of we liever op alles en iedereen zeiken en afgeven dan dat we prettig met elkaar omgaan.
Vind ik leuk
Argentario +645
zaterdag 8 september 2018 om 18:10
Zoet
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:54
Waarom cillessen hij deed het goed hoor
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 19:57
Ja vond je ? Gisteren
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:58
Ja noem eens iets wat hij verkeerd deed?
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 20:06
Euuuh ..... in de basis staan?!
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:07
Dus je bent gewoon anti ajax of anti cillessen kun je ook gewoon zeggen maar laat hem dan met rust en laat hem doen waar hij goed is
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 20:10
Nee hoor Ajax is top, vind het alleen jammer dat we geen betere hebben, vind deze toch erg matig
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 20:12]
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:13
Ik vind dat hij het toch best aardig doet heb je die reflex gezien op die volley van die Peruaan?
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 20:31
Nee geen reflexen opgemerkt bij onze keeper alleen die ene toen die naar zijn drinken greep
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5936
zaterdag 8 september 2018 om 07:25
Maar je vindt Cillessen dus de beste? Dan snap ik niet dat je hem niet op wilt stellen...
Dat je graag ziet dat het niveau hoger is kan maar waarom afgeven op je beste of minst slechte speler op die positie?
Vind ik leuk
Argentario +645
zaterdag 8 september 2018 om 18:16
Waar lees jij dat ik cilessen de beste vind?ik heb alleen gezegd “blijkbaar”is er geen betere op t moment ... dat wilt niet zegge dat ik cilesse b de beste vind op dit moment ... ha ha ha maar de feit is dat Koeman hem de beste vind en hem opstelt.. maar ik vind zoet minstens zo goed , of nog betere keuze maarja
Vind ik leuk
Lucky Kes +6929
vrijdag 7 september 2018 om 20:14
Cillessen deed gisteren niet veel verkeerd hoor.
Pakte zelfs 2 goede afstand schoten.
Maar ik geef je gelijk dat het geen topper is.
Maar ook niet zo slecht zoals jij doet voorkomen.
En wees eerlijk, wie moet dan in de goal staan?
Zoet? Maakt ook wel eens een foutje en is ook niets beter dan Cillessen.
Nee, van mij mag Cillessen voorlopig nog wel blijven staan
Vind ik leuk
Argentario +645
vrijdag 7 september 2018 om 20:32
Ik zeg ook jammer dat er geen beter is op dit moment .. verder ben ik het wel metje eens
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:54
Waarom Cillissen? Doe dan zoet!
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:14
He, we hebben geen 11 wereldtoppers dus moeten het doen met deze spelers en na 2014 zitten we al `n tijdje in `n dip met NLelftal,
het heeft tijd nodig dat er `n betere lichting aankomt
Even geduld A.U.B
Vind ik leuk
Nielsk +2374
vrijdag 7 september 2018 om 21:47
BABEL, iedereen vergeet de speler die niks te zoeken heeft in NL elftal. Bergwijn, Berghuis in goed vorm, donder Kluivertje er maar in, Promes. Maar Babel, serieus?
Vind ik leuk
Ruud1987 +5932
zaterdag 8 september 2018 om 09:51
Bergwijn was geblesseerd helaas......
Vind ik leuk
Nielsk +2374
zaterdag 8 september 2018 om 10:10
Ja, noem ook een paar spelers op, waaronder Bergwijn die je op MOET noemen gezien zijn vorm...
Vind ik leuk
BT410 +399
zaterdag 8 september 2018 om 07:36
Verhaegh
Vind ik leuk
Dezeun +6289
vrijdag 7 september 2018 om 19:28
Kunnen ze ook meteen afscheid nemen van daley blind
Vind ik leuk
Johan59 +968
vrijdag 7 september 2018 om 19:32
Zullen we dat voor jou dan ook maar meteen doen?
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:29
Laten we anders iedereen een afscheid geven zoals Sneijder?
Vind ik leuk
Leedz +7643
vrijdag 7 september 2018 om 19:29
Organiseer gwn een wedstrijd met een ieder waarvan afscheid genomen moet worden o.a Kuyt, vd Vaart, de Jong, Heitinga, van Persie etc
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:31
Wat een onzin!
Vind ik leuk
buddha +10885
vrijdag 7 september 2018 om 19:33
wat een bende.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1989
zaterdag 8 september 2018 om 07:17
Roybdonders in de rust laten zingen
Vind ik leuk
Romario9 +13564
vrijdag 7 september 2018 om 19:33
Gouden frituurpan met inscriptie. Leuk voor op de schoorsteenmantel.
Vind ik leuk
Echt? +5243
vrijdag 7 september 2018 om 19:33
Daley Blind kan er helemaal niks van
Vind ik leuk
Wilex +2679
vrijdag 7 september 2018 om 20:09
Maar Daley staat over een maand of 8 wel met zen 5e kampioensschaal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
Echt? +5243
vrijdag 7 september 2018 om 20:31
Helemaal zen
Vind ik leuk
Ajdd +97
zaterdag 8 september 2018 om 09:25
Die schaal zie ik niet zo snel gebeuren. Blind is Voorde breedte aardig, maar basis toch echt niet, blinkt niet in positie echt uit.
Vind ik leuk
Wilex +2679
zaterdag 8 september 2018 om 10:35
Voor de breedte bij fc Emmen?
Overdrijven is ook een vak he, Blind is gewoon 1 van de beste eb meest ervaren verdedigers van de eredivisie.
Heeft 140 wedstrijden gespeeld bij misschien wel de grootste club van de wereld en dan zal hij bij Ajax alleen geschikt zijn voor de breedte?
Vind ik leuk
Ajdd +97
zaterdag 8 september 2018 om 11:22
Bij Man utd speelde hij bij gebrek aan beter, voor het Nederlands 11tal is hij voor de breedte inderdaad!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 september 2018 om 11:22]
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:19
Wie gaf de pass waar van Persie tegen Spanje op WK 2014
de schitterende kopbal goal maakte....................................?

Juist: DALEY BLIND
Vind ik leuk
Echt? +5243
vrijdag 7 september 2018 om 20:30
Juist , het werd een assist omdat RvP er nog wat mee kon, bij iedere andere spits zou het een afzwaaier zijn geweest.

Ook al weer een paar jaartjes terug, nog uit de tijd dat Ajax wel eens een prijs pakte
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:27
Jij kan er ook "ECHT" niks van!!
Vind ik leuk
Echt? +5243
vrijdag 7 september 2018 om 20:28
Knappe reactie👍
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:33
Zegt hij, die net een volzin kan schrijven!
Vind ik leuk
Smithsonian +43267
vrijdag 7 september 2018 om 19:35
Neem dan afscheid van het hele elftal 😂
Vind ik leuk
Paul1982 +12070
vrijdag 7 september 2018 om 19:37
Robben?
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
vrijdag 7 september 2018 om 19:41
gratis tip voor oranje : neem daley blind ook mee. Dit kan echt niet
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
Echt? +5243
vrijdag 7 september 2018 om 19:43
Mee eens, die is niet zo goed
Vind ik leuk
Rafael +844
vrijdag 7 september 2018 om 19:45
En niet voor Robin van Persie?!
Vind ik leuk
Karakter1 +1319
vrijdag 7 september 2018 om 19:47
van Persie is officieel nog niet gestopt als international volgens mij. Soms, héél soms wordt er nog even aan hem gedacht door Koeman. Gelukkig weet Koeman dat je dat van Persie op dit moment niet meer aan moet doen.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5936
vrijdag 7 september 2018 om 19:59
Liever V Persie een keer in nood dan Luuk de Jong.
Als Memphis uitvalt moeten we dus met Luuk in de spits gaan spelen. Tja dan kan je het wel vergeten. Helemaal met een systeem waar je hoopt op een snelle countergoal. Luuk kan zn waarde hebben als hij wordt bediend maar dat gebeurt in Oranje nooit.
Laten we hopen dat Memphis heel blijft en dat ie geen domme gele kaarten pakt
Vind ik leuk
Karakter1 +1319
vrijdag 7 september 2018 om 20:13
Het wordt inderdaad wel weer tijd voor een echte spits. Hopelijk komt die er snel weer..
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:28
Huntelaar kan ook nog wel mee hoor. Dat liever.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
De Haan +587
zaterdag 8 september 2018 om 07:51
Precies dit. Huntelaar kan conditioneel beter mee komen nog. Ik zeg beter want ook hij is eigenlijk niet meer oranje waardig
Vind ik leuk
zaterdag 8 september 2018 om 09:06
Is misschien waar wat je zegt. Maar alles liever dan van Persie. Want dat is in oranje echt geen spits.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29697
vrijdag 7 september 2018 om 19:45
KNVB was Raffie en Dirk ff vergeten..
Vind ik leuk
Karakter1 +1319
vrijdag 7 september 2018 om 19:46
Prima zaak! Het viel me al erg tegen als deze spelers geen afscheid kregen wat ze zouden verdienen.

Trouwens, welk shirt hebben Kuyt en Huntelaar op deze foto aan? Die heb ik gemist door de jaren heen blijkbaar. Zelfs als warmloopshirt..
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
vrijdag 7 september 2018 om 19:48
Wil Kuijt die aandacht wel delen?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 7 september 2018 om 19:48
Een beetje een geknutselde actie dit.......
Vind ik leuk
El Cazador +8916
vrijdag 7 september 2018 om 19:50
Waarom moet ik ook hier op de foto staan!!
Vind ik leuk
Nbl +822
vrijdag 7 september 2018 om 19:50
Hadden ze dat gisteren niet allemaal te gelijk kunnen doen ? Of is het te doen om het stadion nog enigzins te vullen .
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:54
Kunnen we er niet een Gala avond van maken op SBS6 waar niemand naar hoeft te kijken?

Alsjeblieft zeg, wat een onzin
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
vrijdag 7 september 2018 om 19:55
Cilissen en blind op de brandstapel
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:21
Kan het hier wat minder?
De brandstapel is wel definitief
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:30
En je moer de Heks ook.
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:56
Barry Hulshoff en Piet Keizer hebben ook nooit een afscheidsceremonie gehad

Sjaak Swart wel, maar daar kwam niemand opdagen
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:57
En de bitterballen waren koud, daar is Sjaak nog jaren kwaad over geweest
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 19:58
Dat wordt voor Raffie afzien. 90 minuten spelen... dat is in 2006 voor het laatst geweest......
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
vrijdag 7 september 2018 om 19:59
Ook gaf niemand een speech voor Sjakie. Ze lieten hem in zijn hempie staan
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:04
Het schijnt dat het afscheid net zoals wesley Sneijder op een huiskamer bank wordt georganiseerd. De catering komt op conto van Kees Kroket. Gezellig snacken en naar hoogtepunten kijken van de afgelopen jaren..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 september 2018 om 20:05]
Vind ik leuk
#Keizerout +45559
vrijdag 7 september 2018 om 20:07
"KNVB kondigt afscheid aan"
Ben ik de enige die hoopte dat de KNVB ermee op zou houden?
Vind ik leuk
★Timmio★ +24941
vrijdag 7 september 2018 om 20:08
Zeker niet hahaa
Vind ik leuk
Lesseh +144
vrijdag 7 september 2018 om 20:10
Weg Neanderthalers Welkom Homo sapiens.
Vind ik leuk
G.Kopf +4995
vrijdag 7 september 2018 om 20:13
Nou doeiiiiii
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 7 september 2018 om 20:22
Kenne ze mijn ook huldigen als trouwe aanhanger 👍🏻
Vind ik leuk
NickA +68
vrijdag 7 september 2018 om 20:22
Zeer terecht dat deze grootheden ook een waardig afscheid krijgen. Mooi dat nederlands elftal zich postief ontwikkelt, spelers gaan steeds verder in de top spelen. En uiteindelijk zullen er ook spelers afvallen, als eerste strootman! Blind nog even voordeel van de twijfel al zal hij zijn spel sterk moeten verbeteren. Tegen Peru was hij zeer matig.
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:31
vooral kuyt dan die verdiend ook een mooi afscheid in oranje !
Vind ik leuk
Tweey +2106
vrijdag 7 september 2018 om 20:33
Stuur ze een bloemstuk, dan ben je er vanaf.
Vind ik leuk
vrijdag 7 september 2018 om 20:56
En van Gaal dan? Gullit? Dat worden nog heel wat feestjes dan!
Vind ik leuk
LIO7 +1775
vrijdag 7 september 2018 om 21:13
Titel deed even hopen dat de KNVB er in z’n totaliteit mee stopte ;)
Vind ik leuk
Gerro +8901
vrijdag 7 september 2018 om 21:22
KNVB kondigt afscheid aan voor deze 3 daar zijn ze dan vrij laat achter. Kuyt is al een jaar defitief gestopt en vd Vaart was ook al 2 jaar noet reëel meer gezien zijn speelminuten. De enige die nog in aanmerking zou komen om te spelen is Huntelaar.
Vind ik leuk
Spekholz +538
vrijdag 7 september 2018 om 21:28
Nou, bossie bloemen in de rust en ze mogen weer vertrekken. Top afscheid voor hun bewezen diensten..
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 7 september 2018 om 21:49
Robben??
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
vrijdag 7 september 2018 om 21:52
Of je gaat de spelers schorsen als ze bedanken. Dat kan ook , daar is een fifaregel voor.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
vrijdag 7 september 2018 om 23:24
Laat ze tegen Frankrijk afscheid nemen.

We hebben toch niks te verliezen.
Vind ik leuk
BariAFCA +458
vrijdag 7 september 2018 om 23:41
Een topic over een afscheid voor vd Vaart en Kuyt en ik zie mensen alleen maar janken en haten op Daley Blind. Ja, hij speelde gisteren ontzettend kut, absoluut, maar kom op, hij stond op de verkeerde positie, hij werd door wijnaldum en strootman compleet in de steek gelaten, die waren zoals altijd in oranje, verstoppertje aan het spelen. Met Frenkie de Jong kreeg hij direct weer normale afspeelmogelijkheden. Bij de tegengoal ging van Dijk overigens ook flink onder de bal door, waardoor Blind het kon oplossen. Deed Blind overigens niet, dus slecht. Maar kom op zeg, al dat blinde en zielige gehaat alleen omdat het een Ajacied is....
Vind ik leuk
zaterdag 8 september 2018 om 01:00
Ik hoop dat Ajacieden hem ook niet beginnen af te zeiken

Dat hebben we al een keer gehad, en dat heeft hij overwonnen

Niet nog een keer aub
Vind ik leuk
BariAFCA +458
zaterdag 8 september 2018 om 07:46
Precies!! Daley in zijn kracht inzetten en hij heeft dit seizoen alweer bewezen dat hij gewoon een toevoeging is.
Vind ik leuk
Bram Pie +20
zaterdag 8 september 2018 om 00:39
Doek Nederlandse voetbal maar op dan,dat gezeur . ......bah bah bah bah bah bah en nog eens bah
Vind ik leuk
R94 +2045
zaterdag 8 september 2018 om 00:58
Vd Vaart speelde zijn laatste interland in 2013 en gaf daarna aan dat zo'n afscheid echt niks voor hem was. Kuyts laatste optreden was in 2014. Lekker op tijd weer KNVB. Wie wordt de volgende? Piet Schrijvers?
Vind ik leuk
zaterdag 8 september 2018 om 01:01
Abe Lenstra... Postuum
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1989
zaterdag 8 september 2018 om 07:14
Echt belachelijk weer achterlijke knvb .... en van bommel , van persie , de jong ,huntelaar , heitinga dan ??? Geef dan gewoon het hele wk team van 2010 een wedstrijd !!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 september 2018 om 07:15]
Vind ik leuk
Ajdd +97
zaterdag 8 september 2018 om 09:30
Geen 100+ interlands?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 september 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
Fritske01 +5113
zaterdag 8 september 2018 om 08:27
Natuurlijk en die doen in de komende belangrijke wedstrijd tegen Frankrijk beide dik 60 min mee.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws