Van As: 'Als er nog één keer wat gebeurt, dan is het einde carrière voor hem'

Van As: 'Als er nog één keer wat gebeurt, dan is het einde carrière voor hem'

Gepubliceerd: zondag 9 september 2018 om 19:16zo 09-09-2018 om 19:16

ADO Den Haag is zéker niet van plan om haast te maken met de rentree van Ricardo Kishna. De vleugelaanvaller is nog altijd herstellende van een kruisbandblessure die hij een jaar geleden opliep. 

Eind augustus werd bekend dat ADO dit seizoen kan beschikken over Kishna. Hij wordt wederom gehuurd van SS Lazio. Grote vraag is nu wanneer de voormalig Ajacied inzetbaar is. "Wij gaan hem in alle rust fit maken", legt technisch manager Jeffrey van As uit aan het Algemeen Dagblad. 

"Dan is er de mogelijkheid dat hij ook nog gaat spelen. We gaan niks overhaasten, want als er nog één keer wat gebeurt, is het voor hem einde carrière."

De 23-jarige Kishna maakte in 2014 zijn debuut in de Eredivisie namens Ajax. In de zomer van 2015 verkaste hij naar Rome. Daar brak hij nooit echt door. In Italië kreeg Kishna te maken met blessureleed. ADO huurde hem in augustus van Lazio. Tijdens één van zijn eerste duels namens zijn nieuwe club raakte hij zwaargeblesseerd. 

Poll

Komt Kishna ooit nog terug op zijn oude niveau?

(3483 stemmen)

Plaats een reactie

stratumseind +195392
zondag 9 september 2018 om 19:29
hij past nog maar net op de foto..........
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
zondag 9 september 2018 om 19:36
Als ik hem zie moet ik altijd aan de Hamsterweken van Albert Heijn denken.
Jeffrey van Ah
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 20:42
Jeffrey van Ash!!!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
zondag 9 september 2018 om 19:36
Lijkt wel de broer van Raiola.
Vind ik leuk
pietprecies +11772
zondag 9 september 2018 om 19:37
Sta je toch maar weer bovenaan in een topic, gefeliciteerd...
Vind ik leuk
MagicFeeling +4149
zondag 9 september 2018 om 19:48
Derksen had vroeger ook zo'n bolle kop....
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 9 september 2018 om 20:04
Zijn daden zijn net zo groot als zijn omvang. Van mij mag hij nog meer groeien.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
zondag 9 september 2018 om 20:06
Makkelijk toch wat hij doet, met zo'n rijke Chinese eigenaar? 😁
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 9 september 2018 om 20:13
Zeker weten, alle credits naar van As. Ben blij met 'm.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
zondag 9 september 2018 om 21:11
Mooi voor jou/jullie.

Ik snap alleen nooit dat er zoveel jonge talenten in de Haagse regio niet naar ADO gaan, maar naar Sparta, Feyenoord en zelfs Utrecht. Is de scouting niet goed genoeg? Of heb jij ook geen idee?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 9 september 2018 om 21:32
Komt ook weer zat talent aan maar gaan er ook zat naar andere clubs toe. Zie wel verbetering maar ook voor verbetering.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:26
Er wordt genoeg talent vastgelegd en dat jonkies van O16 en jonger naar Ajax of Feyenoord gaan houdt je toch niet tegen, daar hebben alle club last van.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:24
Welke talenten gaan er naar Sparta of Utrecht dan? Volgens mij is Feyenoord en Ajax de grote uitdager hierin, maar niet Sparta of Utrecht.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 13:26]
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
donderdag 13 september 2018 om 13:29
Ik bedoel niet van ADO naar Sparta of Utrecht hè, maar van amateurverenigingen naar die clubs.

Maar je kan gelijk hebben. Hoor langs de amateurvelden soms dat soort opmerkingen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:34
Je kan niet elke talent dat er op de amateurvelden vastleggen...dit lukt ook geen 1 club.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
donderdag 13 september 2018 om 13:42
Das waar!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:55
Dat bedoel ik maar-;)
Vind ik leuk
PeterAdo +352
maandag 10 september 2018 om 10:33
Precies goed bezig van As
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 19:32
Bij Ajax waren zijn knieën ook al onderwerp van gesprek. Ik hoop voor die jongen dat hij verstandig met zijn centjes omgaat.
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 19:33
Ook zo'n super talent uit de ajax opleiding haha
Vind ik leuk
Arvin +7481
zondag 9 september 2018 om 19:38
Groot talent, alleen veel pech.
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 19:39
Aardig talent, pech .
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 19:43
Ajax opleiding?
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 19:45
Jaa? Zo werkt dat toch bij ajax. 2 maanden bij jong en je bent eigen jeugd. Of omdat die het niet red is het nu ineens anders?
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 21:22
Jaja van z'n 6 tot met 15 jaar bij ADO gespeeld, echt een Ajax talent dus?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 9 september 2018 om 20:01
ADO opleiding, is vanaf DH naar Ajax gegaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +18598
zondag 9 september 2018 om 20:02
Nou, die hadden ze toch ook al vrij laat overgenomen van ADO?
Vind ik leuk
PeterAdo +352
maandag 10 september 2018 om 10:34
Ja in de avond
Vind ik leuk
DrDeef +2351
zondag 9 september 2018 om 19:33
Fijn dat je dit zegt als TD. Voor iedereen in de wereld die nog niet wist hoe slecht de knieën van die jongen zijn, weet ie het nu wel. Nog een knieblessure en niemand pakt hem meer. Veel ruimte in die dikke kop van van As, wordt klaarblijkelijk heel slecht benut. Het is überhaupt knap dat ze die muil nog net binnen de kaders van deze website hebben gekregen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18598
zondag 9 september 2018 om 20:03
Het is überhaupt knap dat je zoveel onzin in zo weinig woorden weet te verkondigen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3728
zondag 9 september 2018 om 19:34
Wat is die aangekomen idd
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 21:26
Het zijn ook prima tijden in Den Haag
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:28
Haha +1
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:28
Het is goed boeren in Den Haag-;)
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
zondag 9 september 2018 om 19:36
Zonde dat deze jongen zo blessuregevoelig is, leuke voetballer als hij z'n dag heeft.
Vind ik leuk
Rood&wit +4478
zondag 9 september 2018 om 19:36
Elk pondje gaat door het mondje .....
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5612
zondag 9 september 2018 om 19:54
Voetballers die moeten stoppen vanwege de gezondheid: dat is nooit prettig. Of je nu Kishna heet of Marcellis.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 9 september 2018 om 19:59
Hoop dat hij echt terugkomt, maar vooral heel gaat blijven. Als dat zo is dan tekent hij volgend jaar transfervrij bij ons om de club terug te betalen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:31
Hij had toch met een jaar verlengd?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 13 september 2018 om 13:33
Ja, dat is toch dit jaar neem ik aan of zit ik ernaast?
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:35
Je zei zelf dat ie 1 jaar bij had getekend en dat zou dan tot 2020 moeten zijn.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 13 september 2018 om 13:37
Ja klopt, ben even zelf in de war. Hoop dat hij daarna tekent bij ons, ergens zie ik dat nog gebeuren ook maat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:56
Ik hoop het ook maar het allerbelangrijkste is dat ie fit blijft!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 13 september 2018 om 14:01
Dat is het belangrijkste ja.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
zondag 9 september 2018 om 20:08
Verstandig om dan om kunstgras te gaan spelen 🤔
Vind ik leuk