'We zijn niet bang voor PSV, drie dagen later moeten ze in Barcelona spelen'

'We zijn niet bang voor PSV, drie dagen later moeten ze in Barcelona spelen'

Gepubliceerd: woensdag 12 september 2018 om 22:15wo 12-09-2018 om 22:15

Giovanni Troupée kijkt uit naar de volgende thuiswedstrijd van ADO Den Haag. PSV komt zaterdagavond op bezoek en wat de rechtsback betreft kan de landskampioen zijn borst natmaken.

"We moeten de pot met vertrouwen tegemoet zien", aldus Troupée, geciteerd door fansite Club Achter de Duinen. De huurling van FC Utrecht debuteerde twee weken geleden met een 2-4 zege op Excelsior. "PSV is natuurlijk van een ander kaliber dan Excelsior, maar we gaan alles geven voor een goed resultaat. We zijn niet bang voor PSV."

Troupée verwacht dat de Eindhovense club met een knoop in de maag afreist naar Den Haag. "Ik denk niet dat zij hier graag naartoe komen. Ook omdat ze drie dagen later alweer in Barcelona spelen", blikt hij alvast vooruit op de Champions League-wedstrijd van PSV tegen FC Barcelona. De ploeg van trainer Mark van Bommel speelt aanstaande dinsdag de eerste groepswedstrijd in Camp Nou.

Poll

Wat wordt ADO - PSV?

(2248 stemmen)

Plaats een reactie

Florian87 +12121
woensdag 12 september 2018 om 22:20
Als het doorgaat wordt het een gelijkspel!
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:26
Het gaat niet door...
Vind ik leuk
Niels92 +36378
woensdag 12 september 2018 om 22:33
Morgen het kort geding, kan zomaar zijn dat ze toch verplicht worden te werken door de rechter :)
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 23:00
Je kent mijn mening...
Vind ik leuk
Fritske01 +5093
donderdag 13 september 2018 om 07:28
Politie komt niet in het stadion, is alleen voor orde en veiligheid erbuiten.
Als ze dus stand-by zijn gaat de wedstrijd gewoon door (mits geen risico wedstrijd).
Vind ik leuk
Counterattack +11753
woensdag 12 september 2018 om 22:20
Waarom niet op vrijdag dan?
Vind ik leuk
Florian87 +12121
woensdag 12 september 2018 om 22:23
Waarom wel?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 12 september 2018 om 22:35
Gewoon om te treiteren. :D
Vind ik leuk
Counterattack +11753
woensdag 12 september 2018 om 23:05
Dag extra rust vooraf aan CL Da’s logisch toch, punten binnenhalen.
Vind ik leuk
Nikos85 +1402
woensdag 12 september 2018 om 23:10
Yup hier niet de knvb echt eens mee aan de slag. Die punten tellen te zwaar en er mag weleens afgestemd worden op wat extra voordeel in de vorm van rust. Indien mogelijk natuurlijk.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6585
woensdag 12 september 2018 om 22:22
Reken maar niet op een Haags pleziertje ;)
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:35
Als onzen machine draait is Den Haag voor de rust al gezien
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 09:09
Als onze machine draait is ADO in een kwartiertje klaar met PSV
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:08
Maar die machine draait zelden
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:40
Dan moet je maar hopen dat de machine niet draait, hoop doet leven!
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:23
ADO-PSV Gewoon allebei gas geven,
van Bommel gaat waarschijnlijk niemand sparen c.q. rust geven.

Barcelona komt later wel, eerst ADO
Vind ik leuk
Wijndalum +658
woensdag 12 september 2018 om 22:24
1-2 PSV.

Jeroen Zoet uit een corner 90+3’
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
woensdag 12 september 2018 om 22:26
Achter zijn standbeen langs
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 09:27
Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen
Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen
Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen
Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen Hansen
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
donderdag 13 september 2018 om 09:28
Tol? :)
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 09:35
Nee LOL!
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:24
Trouppe heeft in zijn leven al heel veel PSV goals om zijn oren gekregen. En dat zal zaterdag niet anders zijn
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 12 september 2018 om 22:37
Nu niet, dit zijn die van ons. Heb je weleens gezien hoe een ooievaar zijn nest verdedigt? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:57
Nee nog nooit gezien :0, heb je een linkje voor me? Of doel je nou op ene Hanssen?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 12 september 2018 om 23:03
Youtube toch jonguh. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 23:06
Ik zal een blik voor je wagen. Maar als je eenmaal zijn snavel voorbij bent. Dan staat volgens mij je ook niks meer in de weg :)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:40
Differenent koek dit😁
Vind ik leuk
Vamos7 +10929
woensdag 12 september 2018 om 22:28
Is het niet afgelast?
Vind ik leuk
R94 +2043
woensdag 12 september 2018 om 22:33
Kan de borst natmaken, zegt degene die in de vier potjes die hij tegen PSV heeft gespeeld er 16 om zijn oren heeft gekregen.

Het zal lastig zat worden, ADO uit is de afgelopen 3 seizoenen uitgelopen op een gelijkspel. Spelen met passie zoals tegen BATE en Willem II en dan moet deze pot makkelijk gewonnen worden. Als het zo gaat als tegen PEC en Fortuna denk ik dat je blij mag zijn met een gelijkspel, ADO zal zich niet zo makkelijk te grazen laten nemen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 12 september 2018 om 22:34
Hij heeft de ''Haagse Bluf'' als snel onder de knie. Lekker man!
Vind ik leuk
Niels92 +36378
woensdag 12 september 2018 om 22:36
Ik zal jullie steunen wanneer de wedstrijd zaterdag doorgaat, ik geloof in jullie team gozer :)
Vind ik leuk
Heer Bommel +6585
woensdag 12 september 2018 om 22:42
Zoete Troupée, die Haagse bluf ;-)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:45
Speelt alsof die er al jaren loopt. Leuk ventje en hij heeft het heel goed naar zijn zin, maar daar is niks speciaals aan als je voor onze trots speelt-;)
Vind ik leuk
fier&koen +2706
woensdag 12 september 2018 om 22:35
Zo jammer al die haat altijd over en weer. Denk dat het zware dobber wordt voor PSV. Ik vind ADO echt een geinig ploegje hebben maar op papier is deze natuurlijk voor PSV maar goed ze moeten ergens beginnen met punten morsen haha anders word het weer een klote seizoen voor Ajax en daar heb ik al even genoeg seizoenen van gehad. Go ADO. (Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen/type)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:46
Het is maar net wat je uitkomt he..
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 13:46]
Vind ik leuk
fier&koen +2706
donderdag 13 september 2018 om 15:01
Ja zeker dat geld voor iedereen he ;)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 15:33
Ja zeker weten!
Vind ik leuk
pietprecies +11692
woensdag 12 september 2018 om 22:38
5-0 voor ADO en een rode kaart voor huilen voor Lucia de Jong
Vind ik leuk
jollie18 +116
woensdag 12 september 2018 om 22:43
Ben benieuwd. PSV heeft al even niet gewonnen in Den Haag. Zou mooi zijn als het nu weer een gelijk spel word
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:47
Nog veel mooier als we de punten in Den Haag houden!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
woensdag 12 september 2018 om 22:46
1-7 . 5 keer Lozano. Luuk de jong en Guti
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
woensdag 12 september 2018 om 23:07
ADO zal fel spelen en daar kan Lozano niet tegen, zal zijn handjes weer niet thuis kunnen houden. We hebben allemaal gezien hoe dat 2x afliep vorig seizoen...

Na komend weekend is PSV de koppositie definitief kwijt.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
woensdag 12 september 2018 om 23:19
Na de rust komt Guti in het veld en dan komt het zuid amerikaanse samba voetbal tot leven.

Guti en Lozano zullen een galavoorstelling gaan afleveren om je vingers bij af te likken.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 09:31
Dit keer geen Haagse bluf maar Eindhovense bluf.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 13 september 2018 om 09:49
Dat bedoel ik maar net
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:49
Eindhovense bluf bestaat niet! Er is maar 1 bluf en dat is de HAAGSE BLUF!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:22
Het klinkt ook voor geen metâh, Eindhovense blof!
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:55
1-4? Ik neem aan dat je 4-1 bedoeld in barcalona?
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:58
ADO maakt het ze altijd wel lastig.. denk geniepige 2-1 in de laatste minuut.
Vind ik leuk
MG MG +381
woensdag 12 september 2018 om 23:15
Denk dat PSV zo snel mogenlijk wil scoren en dan wedstrijd op counter uitspelen. Zo min mogelijk energie verspelen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
donderdag 13 september 2018 om 00:02
Die van ons geven niet op, dat is onze kracht juist. We hebben ook veel duelkracht en loopvermogen. Reken maar dat de messen zijn geslepen en dan het publiek er nog achter. Man daar gaan we, de punten blijven in Den Haag!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:07
Laat ADO dat nu ook willen, snel scoren, bus parkeren, puntjes in de pocket!
Vind ik leuk
gerard.. +860
woensdag 12 september 2018 om 23:26
Deze middelmatige speler die zich heel wat voelt maar gewoon vaak bankzitter was bij Utrecht heeft al weer grote mond. Zoals Kluivert Butner Velthuizen en vele andere zoal de 2 Denen toen bij ajax Boilisen en de andere Deen. Zij doen hunzelf de das om met "ik wil belangrijk zijn enz enz"en komen uiteindelijk terecht waar ze thuishoren onderin Eredivisie of bij nec Dordrecht en zo
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 september 2018 om 23:31]
Vind ik leuk
Enw02 +660
donderdag 13 september 2018 om 06:45
Gelukkig hebben we jou om ze hier op te wijzen. Bedankt !!!
Vind ik leuk
gerard.. +860
donderdag 13 september 2018 om 09:31
maar heb ik ongelijk dan ? Ik gun Ado alles echt hoop dat ze de prestatie van vorig seizoen evenaren. Gaat mij om jongens tegenwoordig ook in de amateurwereld die geen goed zelfbeeld meer hebben en zich zelf geweldig vinden.
Vind ik leuk
Enw02 +660
donderdag 13 september 2018 om 10:40
Maak je niet druk nelis
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:52
Wat zegt ie hier verkeerd dan volgens jou?
Vind ik leuk
gerard.. +860
donderdag 13 september 2018 om 14:30
Hij moet helemaal niets zeggen. Wij zijn niet bang voor psv. Als beugelsdijk of immers dit zegt ok. Hij is net bij Ado. Bescheiden zijn en een goede wedstrijd tegen Bergwijn spelen dat moet hij doen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 14:57
Hij voelt zich lekker thuis bij de club en laat hem het lekker roepen joh:p maak je niet druk.
Vind ik leuk
gerard.. +860
donderdag 13 september 2018 om 15:09
Hij mag alles roepen maar het is niet verstandig. Jonge knaap moet nog alles leren en is dus beter grootspraak over te laten aan de meer ervaren spelers.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 15:43
Snap jou ook wel, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Vind ik leuk
gerard.. +860
donderdag 13 september 2018 om 16:23
ja dat klopt er zijn veel ergere en belangrijkere dingen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 16:57
Fijn goos👍
Vind ik leuk
repeP +2189
woensdag 12 september 2018 om 23:29
Hup ADO!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 01:30
Wedstrijd op vrijdag zou beter zijn voor Nederlands voetbal en PSV - Ajax er ook uit gooien en later spelen. We moeten eindelijk eens gaan begrijpen hoe belangrijk Europees voetbal voor Nederland is!
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
donderdag 13 september 2018 om 06:43
Ik wist niet dat Hagenezen zo pro ajax waren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 07:49]
Vind ik leuk
Enw02 +660
donderdag 13 september 2018 om 06:44
Hoop op een stunt maar als psv echt bij de les is dan wordt het een simpele overwinning. Op de laatste 3 jaar na ligt psv ons niet zo.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
donderdag 13 september 2018 om 13:46
Da's niet helemaal waar goos. Kijk de geschiedenis er maar op na.

http://psv.netwerk.to/historie/tegenstander.php?id=103
Vind ik leuk
Enw02 +660
donderdag 13 september 2018 om 16:12
Laatste thuiswinst scoorde Michel Adam, die is 50 geworden.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:54
18x gelijk en 7x winst Den Haag!
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
donderdag 13 september 2018 om 07:07
PSV wint.
Vind ik leuk
Fritske01 +5093
donderdag 13 september 2018 om 07:32
De laatste die riep "ze zijn bang voor ons" ging met 3-0 verlies naar huis.
IT aint over till IT ehhh ehhh
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 13 september 2018 om 09:31
ADO-PSV 1-3
Barcelona-PSV 1-1
PSV-ajax 5-2

Noteer maar vast!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 10:53
Onder van bommel is het elje wedstrijd beuken,no problem,conditie training voor psv tegen ado.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 13 september 2018 om 13:55
Hahaha we zullen zien.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 11:58
Horse Fighter
Vind ik leuk