FC Twente-fans boos na bericht: 'Mensen nemen vrij hiervoor...'

    FC Twente-fans boos na bericht: 'Mensen nemen vrij hiervoor...'

    donderdag 13 september 2018 om 14:26

    Dat vrijdagmiddag om 13.00 uur pas bekend wordt of FC Dordrecht - FC Twente doorgaat heeft voor frustratie gezorgd bij Henri Boers. Het bestuurslid van Twente denkt dat supporters van zijn club dan al onderweg zijn om op tijd te komen voor de wedstrijd, die om 20.00 uur begint.

    De wedstrijd staat op losse schroeven vanwege een aangekondigde politiestaking, waardoor de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. De burgemeester van Dordrecht hakt vrijdagmiddag de knoop door, maar over de timing is niet iedereen te spreken. 'Dus we horen morgen om 13.00 uur of de wedstrijd wel/niet doorgaat. Ik en velen met mij vertrekken al in de middag. Mensen nemen vrij hiervoor...Duidelijkheid vandaag lijkt me toch wel het minste', schrijft Boers op Twitter. Ook supporters van Twente en Dordrecht reageren vol onbegrip. 

    Poll

    Snap jij de fans?

    (962 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 14:28
    Enschede aan Duitsland geven. Hoef je daar ook geen uitwedstrijden te spelen en ben je van die frauduleuze club af. Probleem opgelost.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 14:31
    Is er nog een moment wanneer de Twente supporters niet boos zijn ?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:27
    Die jammeren al jaren alles bij elkaar. Ze wijzen altijd maar naar een ander, iedereen doet het verkeerd en de wereld is oneerlijk verdeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:30
    Lijkt net alsof je over jezelf praat pik. Ik zie jou ook niet anders doen dan jammeren over Twente, hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:36
    Dan komt omdat bij het gros van de mensen de sympathie voor jullie club inmiddels wel weg is.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 15:52
    Vandaar de spectaculaire kijkcijfers bij fox
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    donderdag 13 september 2018 om 19:15
    spectaculair haha ik denk dat er inmiddels meer mensen kijken in de hoop dat twente verliest dan dat ze winnen maar goed kijkers zijn kijkers.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 19:53
    Dat argument gold vorig jaar.
    Twente wordt veel beter bekeken dan menig ED duel, er is niet sprake van een klein verschil.
    Ook in iets mindere mate Sparta hebben de KKD elan gegeven.
    Utrecht wordt veel slechter bekeken. Als je hierom boos wordt, neem aub contact op met fox sports.


    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    donderdag 13 september 2018 om 20:19
    Met Go Ahead, Sparta, Roda, NEC en straks wellicht nog FC Den Bosch + Almere City is de KKD er wel een stuk leuker op geworden. Normaal kijk ik sporadisch en nu ga ik er echt voor zitten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 07:54
    dat argument geld voor heel veel mensen nog steeds en ik boos worden om kijkcijfers haha ik heb wel wat beters te doen wat kan mij die kijkcijfers nou schelen.
    nog een tip voor je wees niet zo gefrustreerd
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    vrijdag 14 september 2018 om 08:34
    Dat tekeer gaan tegen Twente tekent anders pure onmacht.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 17:20
    ik ga niet tekeer dat doe je zelf ik zeg gewoon zoals het is en onmacht haha het gaat geweldig met mijn cluppie de laatste jaren hoor.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    vrijdag 14 september 2018 om 23:59
    En dat gun ik je van harte👍
    Vind ik leuk
    redknap +1113
    donderdag 13 september 2018 om 20:20
    Utreg ook zo'n lege tent. Alleen Ajax, Feyenoord, PSV en Twente komen bezoekers. De rest is leeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:10
    NAC? ADO? AZ? Trekken toch aardig wat publiek hoor.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 17:26
    veel clubs hebben last van een terug loop in de bezoekersaantallen op een club na daar is groei en dat is in utrecht waar gemiddeld 20.000 man zit in een stadion van 25000 man dus leeg wil ik niet zeggen hoor.
    maar blijf lekker hatelijk en gefrustreerd reageren ik kom niet meer bij.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 19:50
    twente komt niet hoor die spelen een divisie lager.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:50
    Dus jij jammert om mee te gaan met de publieke opinie? Dat wist ik al wel, maar heb je nog niet genoeg likes verzameld hier?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:10
    De publieke opinie interesseert mij niet.
    Hieronder zag ik al een mooie opsomming van al jullie gejammer.

    "Ze zijn boos omdat hun supportershome word gesloten, boos omdat Munsterman er een puinhoop van heeft gemaakt, boos omdat de knvb ze zogenaamd benadeeld, boos omdat er supporters naast het stadion worden gereanimeerd, boos omdat Drommel bij Jong Oranje word verwacht, boos omdat er ivm veiligheid wedstrijden worden afgelast.
    Wat een woede toch allemaal, om moe van te worden." aldus Youri hieronder.

    één en al gejammer. En nee, die likes interesseren mij geen reet.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:21
    Zou graag een opsomming van jouw gejammer willen maken, maar bij gebrek aan een knip en plak optie gaat me dat teveel tijd kosten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 17:28
    vraag staatsen om hulp die is een meester in lijstjes samen stellen en hij kan ze zelf zo mooi maken als jij wil.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 18:37
    Lijstenmakerij Staatsen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:09
    van veel supporters met de grootste mond hier , is hun club in het verleden ook ooit bestraft na een zwart geld affaire , maar dat zijn ze dan vlug vergeten ....
    ik bedoel niet Heerenveen hoor , maar diverse andere Nederlandse clubs in het verleden
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 22:12
    Noem eens man en paard...gewoon duidelijk zijn.
    Durf je te uiten, goos.
    Vind ik leuk
    redknap +1113
    donderdag 13 september 2018 om 20:17
    Dus 144 stuks . Gros van Henkie
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:59
    Nee, misschien zijn wij de enigste die wel hun mond open durven te trekken! Zo langzamerhand krijg ik de indruk dat het heel druk wordt in de kont van de KNVB.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    donderdag 13 september 2018 om 17:44
    Ik denk dat daar juist de schoen wringt. De helft van de Twentefans adoreert de heren die de club kapot hebben gemaakt. Zowel op bestuurlijk niveau als degene die er
    de coke verhandelen (een zeer bekende 1% motorclub).

    Niemand durft er z'n bek open te trekken. Alleen tegen de KNVB. Als de bus naar Glanerbrug vertraging heeft krijgt de KNVB nog de schuld van de knulletjes van Vak P.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:17
    Boel aannames weer zeg. Kan je ze onderbouwen? Nee, tuurlijk niet. Kan ook wel stellen dat AZ een boevenclub is en het merendeel neo nazi is. Noem maar wat. Wat maakt het uit, he? Hoeveel mensen van Vak P ken jij, of heb je er persoonlijk gesproken? Geen? Goh, wat verrassend weer.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    donderdag 13 september 2018 om 19:06
    Zit je weer aan het pils, goos? Je praat nog slapper dan jullie leider Staatsen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:41
    Jij praat sterk bedoel je? Ga lekker je moeder pesten met je aannames die nergens op gebaseerd zijn. Verder zit ik wel aan het bier ja. Proost. Poar neemn.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    donderdag 13 september 2018 om 23:08
    Verdiep je eens in je club, Jozef. Je bent een beetje als een moeder die haar zoon goudeerlijk vindt terwijl hij al 7 keer is opgepakt omdat hij bejaarde vrouwtjes getilt heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:05
    Heb je het nu over jezelf en Dirk Scheringa?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 18:37
    Aldo is er ooit voor veroordeeld (fraude). Dirk niet, die gaat genoegdoening krijgen. Mark my words (dat is Engels).
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:41
    Je hoeft mij niet te vertellen wat Engels is incassoboertje 😂😂 projecteer je eigen tekortkomingen niet op mij
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 20:30
    Tukkers spreken doorgaans geen engels. Als ze dan toch een poging doen engels te praten met zo'n Herman Finkersaccent dan lijken ze wel ladderzat. Mijn engels is redelijk, maar ik heb er enkele jaren gewoond, al zegt dat niets natuurlijk. Jij woont ook je hele leven al in Nederland :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:40
    Tukkers spreken doorgaans geen Engels? Waar haal je al die aannames toch vandaan? Wordt steeds gekker met jou.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 21:23
    Gekker dan in Enschede is onmogelijk.
    "Tukker engels" verstaat geen Brit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:02
    Kan me anders prima verstaanbaar maken tegenover Engelsen. Wederom aannames die nergens op gebaseerd zijn. Je doet niet anders schijnbaar. Jammer, maar voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 22:10
    Dat is dan pure beleefdheid van die Brit.

    Is aannames je stopwoordje? Ik zie geen bericht van jou zonder het woord 'aannames'. Of is dat een trendy woordje in Glanerbrug en omstreken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:18
    Heb je mij ooit horen praten dan? En dan jezelf afvragen waarom ik zoveel het woord aannames gebruik tegen jou? Hoe dom ben jij?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    zaterdag 15 september 2018 om 08:03
    Ik heb Hitler ook nooit ontmoet maar ik weet dat hij verschrikkelijke dingen gedaan heeft. Je hoeft niet iemand ontmoet te hebben of iets mee te hebben gemaakt om er een mening over te hebben, meneertje aanname.

    Dat mijn intellect niet is om over naar huis te schrijven daar ben ik mij terdege van bewust. Laten we stellen dat we beiden de MAVO hebben afgerond alleen jij hebt er 8 jaar over gedaan en ik maar 7.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:36
    Een mening hebben over een belangrijk historisch figuur die je nooit hebt ontmoet, of de verstaanbaarheid van iemand die je nooit hebt ontmoet, zijn wel twee heel verschillende dingen, meneertje MAVO.

    Wederom projecteer je je eigen tekortkomingen op mij. Niet alleen zit ik, helaas voor jou, toch op een ander opleidingsniveau, ook was een aanzienlijk deel van mijn opleiding in het Engels en heb ik meerdere excursies gehad met studenten uit binnen- en buitenland om congressen en seminars bij te wonen met, en in het (je voelt hem al aankomen), Engels. Balen voor je, maar wij verschillen ook daarin aanzienlijk, incassoboertje.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    zaterdag 15 september 2018 om 11:40
    Je neemt alles letterlijk, lief naief Tukkertje. Net als je nog steeds Aldo en Joop op een voetstuk hebt staan. Want zonder hun grootheidswaanzin was het nog slechter gesteld met FC Twente.

    Kom je om jezelf op de borst te kloppen met excursies aan. Meerdere excursies zelfs. Je bent ook vast vice voorzitter van de plaatselijke D66 afdeling en secretaris van de huurderscommissie van het appartementencomplex waarin je woont. Ook zul jij zonder twijfel beheerder zijn van het whatsappgroepje van de heftruckchauffeurs op je werk. Al moet je dat niet denigrerend opvatten want ik heb er wel respect voor dat je uberhaupt werkt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 15:35
    Heerlijk om je nu zo los te zien gaan.

    Kies je gevechten zorgvuldig wordt wel eens gezegd. Dat je het als incassoboertje op intellect wil gaan spelen.. Ja, dan krijg je de deksel vaker wel dan niet op de neus. Die heftruckchauffeurs waar je zo leuk over praat zijn meer van jouw niveau.

    Ga maar lekker door over Joop en Aldo, zoals je nu opeens doet, dat laat je onkunde des te meer zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    zaterdag 15 september 2018 om 18:04
    Je klinkt als het braafste jongetje van de klas. Hield je met die excursies van je ook een bordje in de lucht zodat de studenten wisten wie ze moesten volgen?

    Sorry dat ik de Twentse weldoeners Aldo en Joop beledigde. Ze zijn van grote betekenis geweest. Zonder hun hadden ze nooit in de eerstedivisie gespeeld. En dat is leuk toch. Elke thuiswedstrijd een club die je normaal alleen op de televisie ziet.

    Groetjes van je MAVO mattie.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 17:30
    ah daar komen de moeders weer in beeld sneu hoor.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 18:24
    Je kraamt onzin uit. Het oude bestuur wordt heel veel kwalijk genomen. Er is geen goed woord over voor malversaties en veel te veel uitgeven.

    Een groot deel van de twentefans respecteert vak p om hun sfeer en sfeeracties, maar vindt dat vak p niet het recht heeft om geïnfiltreerd te worden door criminelen en dat niemand zich ermee heeft te bemoeien. Er is veel kritiek op de houding van ( een deel van) vak p dat ze de verongelijktheid spelen en wel weinig verantwoordelijkheid nemen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    donderdag 13 september 2018 om 19:12
    Ik zei niet dat iedereen zo denkt, maar slechts de helft. Ik ben blij dat jij wel de intellectuele bagage hebt om dergelijke wantoestanden te veroordelen.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 19:33
    👍

    Ik schat zo in dat 99% het veroordeelt en ik ben serieus.

    De Doyen deal schijnt wel legaal te zijn. Het is voor mij echter vanzelfsprekend dat als je je uit acute geldnood moet wenden tot Doyen, er al een lange aanloop was die verre van goed was.

    Achteraf ging het al fout met Adriaanse ( goede trainer, maar geen draagvlak) Joop zei dit is co de nieuwe trainer, zorg dat het een succes wordt, dat is geen vraag maar opdracht.
    Spelers als Janko met hoog salaris en nauwelijks restwaarde. Mac claren die in zijn tweede periode alle posities dubbel mocht bezetten, zelfs de reserve rechtsback verdiende veel te veel.
    Allemaal achteraf pas duidelijk.
    Joop en aldo hadden moeten zeggen; we hebben Luuk de Jong en Ola John verkocht voor 26 miljoen, daarvan lossen we het stadion af voor 20 miljoen en voor de 6 miljoen kopen we niet Tadic , maar de onbekende 4 Tadic voor 1,5 miljoen per stuk uit Servië. Dan maar een keer 6de of 7de worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:34]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    donderdag 13 september 2018 om 20:16
    De Doyendeal was niet kosjer. Al helemaal niet op de manier hoe deze met FC Twente was afgesloten. TPO is ook verboden. Doyen bepaalde zelfs het uitgaande transferbeleid. Dat is te zien in het contract (footballleaks) voor iedereen in te zien.

    Voorman J.Staatsen koketteert steevast met een uitspraak van het CAS, maar dat ging over FC Seraing en Sporting Lissabon. FC Twente is gewoon gestraft.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 20:46
    Bij mijn weten ( maar ik weet niet van de hoed en de rand) ontkennen betrokkenen het contract dat via footballeaks naar buiten kwam te hebben getekend. Wat ik ervan denk?; met het financiële mes op de keel doe je dingen die je eigenlijk niet wil doen, dat geldt voor velen.
    Hoofdprobleem voor mij is niet of het wel of niet mag, maar dat je bij zo’n partij uitkomt. Dan is er namelijk al heel veel
    mis gegaan. Het proces naar de puinhopen is voor mij belangrijker. Je kan dan namelijk nog kiezen: gaan we nu onmiddelijk bezuinigen en de eerste verkoop wordt vervangen door een jeugdspeler of goedkope jongen of gaan we zo door op hoop van zegen?
    Verzachtende omstandigheid omtrent de belastingontduiking inzake Tadic is de onmenselijke druk op Munsterman en Aldo omdat de club acute geldproblemen had. De zaakwaarnemer van Tadic wist dit en eiste 3,6 miljoen provisie.
    Munsterman had meteen de KNVB om hulp moeten vragen en volledig open kaart spelen. Dan kon de KNVB sanctioneren, maar ook helpen om een enigszins zachte landing te maken. Uiteraard met onmiddelijk vertrek bestuur. Dat klinkt raar, maar op internet mogen mensen hun gal spuwen en hel en verdoemenis wensen, sportbonden zijn er OOK om te helpen. Een sportbond is namelijk geen pastoor of rechter om te oordelen.

    Met ‘ verzachtend’ bedoel ik niet ‘ ontschuldigend’. Er is echter wel een verschil tussen Tadic schimmig verkopen onder de druk van een club die anders omvalt, of bewust witwassen of belasting ontduiken om er nog beter van te worden.

    En nee, ik praat helemaal niets goed.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5729
    vrijdag 14 september 2018 om 08:17
    'Statuten FIFA en UEFA over CAS illegaal' | Buitenlands voetbal | tubantia.nl
    https://www.tubantia.nl › buitenlands-voe...

    https://www.quotenet.nl/Nieuws/Investeringsmaatschappij-Doyen-wil-comeback-maken-in-het-voetbal-207361

    De FIFA had Seraing een sanctie opgelegd omdat ze met Doyen Sports een contract over TPO ('Third Party Ownership') had afgesloten
    Het hof heeft met name de CAS-verplichting in de statuten van FIFA, UEFA en de nationale bonden tegen het licht gehouden van het EU-recht en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en geoordeeld dat die verplichting illegaal is.

    Door die verplichting wel op te leggen, gaan de FIFA, de UEFA en alle nationale federaties in tegen het universele recht op toegang tot justitie, aldus het hof.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 18:42
    Waarom heeft FC Twente die boete dan gewoon voldaan en/of hebben ze niet om restitutie gevraagd?

    Nee, Staatsen.....je kan het mooi vertellen. Je matties uit Vriezenveen, Enter, Goor en Enschede geloven je misschien, maar in de grote boze Randstad hebben ze net even wat meer gogme dan in Tukkerland.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5729
    zaterdag 15 september 2018 om 09:49
    Boete ? Twente werd oa 3(!) jaar uitgesloten van europees voetbal. Bestuur moest aftreden. Twente mocht niet in beroep gaan. Twente moest van de knvb overal aan meewerken, anders zal de licentie ingetrokken worden. Twente werkte overal aan mee en accepteerde elke straf. De KNVB trok vervolgens alsnog gewoon de licentie in....

    De regio is inderdaad inmiddels om en weet dat de club onrecht is aangedaan en staan weer massaal achter de club.
    De randstad vinden het blijkbaar moelijk hun door de media gevormde mening bij te stellen, ondanks alle feiten. Die zijn iets te vol van zich zelfs getuige ook jouw opmerking.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    zaterdag 15 september 2018 om 11:23
    Ga je straks weer verder op je Eanske accountje, ouwe VP troll?

    Die uitsluiting is geen straf voor jullie. Toen jullie de Fairplay prijs wonnen in 2015 en jullie Europa in mochten hadden jullie daar geen geld voor en zagen daar vanaf. Go Ahead Eagles kreeg toen jullie ticket. Dus doe nou geen huilie-huilie.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5729
    zaterdag 15 september 2018 om 11:29
    De knvb heeft twente "vriendelijk" verzocht geen gebruik te maken van de deze mogelijkheid.
    Twente moest van de knvb overal aan meewerken, anders zal de licentie ingetrokken worden.

    Ik heb maar 1 account, maar zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten ....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    zaterdag 15 september 2018 om 11:47
    LOL

    Neem je wel een taxi naar huis straks?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:06
    piep piep hoi🐣
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:53
    wat een zielige opmerking, of is als het om Twente gaat alles toegestaan. Heb jij weleens op vrijdag in de spits de afstand van Enschede naar Dordrecht afgelegd, en dat alleen omdat een burgermeester niet tijdig de knoop door wil hakken.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 16:13
    "of is als het om Twente gaat alles toegestaan."
    Juist, jullie tegen iedereen was het toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:29
    Ja en bij uitstek figuurtjes zoals jou. Ene Youri die hoopt 99 jaar te worden..
    Zelfs een burgermeester kan matchfixen. Zelfs een burgermeester kan een bepalende rol hebben in het voetbal.
    Een knvb die wel zegt het sowieso door te laten gaan.

    Wat een poppenkast weer en weer word Twente erbij in betrokken. Wat gaat het toch allemaal goed mis in NL op voetbal vlak en ook op bestuurlijk vlak.

    Net wat een Tweet zegt: ''ga lekker op Prinsjesdag zo iets organiseren.''

    Supporters altijd de klos en in deze word het van Twente weer bijzonder op geblazen met dank aan een burger-f*cking-meester.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 17:11
    "Ja en bij uitstek figuurtjes zoals jou. Ene Youri die hoopt 99 jaar te worden.."
    Hierna moest ik helaas stoppen met lezen omdat ik stuk ging van het lachen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:06
    Tja en iedereen in het duistere hol van Zeist. Zijn de muren daar nog bruin? Gelukkig hoeven wij als paria's, niet meer overal ja en amen op te zeggen.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 17:12
    Goedzo, vecht tegen dit grote onrecht dat je word aangedaan! Fakkels en hooivorken, fakkels en hooivorken zeg ik je!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:25
    Misschien mogen wij de platte kar uit Eindhoven lenen, daar kan heel wat mest op. Een beetje beslagen ten ijs komen. Helaas kon de gemeente ons alleen drones en kruisraketten leveren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:49
    Dan ga je niet.
    Niemand verplicht je namelijk.
    Maak een statement!

    Jankniveau vd Fc Twente supporter is hier wel groot.
    Beetje nederig zijn na sjoemeljaartjes is wel op zijn plaats
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:23
    Nederig zijn??? Nee, wij gaan niet bukken en ons laten naaien door iedereen. Daar zijn we te trots voor. Geen enkele echte supporter van welke club dan ook zou dit moeten laten gebeuren. Dan ben je namelijk geen knip voor de neus waard!
    Vind ik leuk
    Dussss +277
    donderdag 13 september 2018 om 16:02
    Als Spartaan vind ik ze ook nogal aanstellen maar in deze hebben ze gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:32
    Idd. Twente gewoon naar de 3de liga. Iedereen tevreden.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 14:40
    Laat ik vooropstellen dat ik vind dat een mooie club als Twente een kans verdiend maar ik word wel een beetje moe van die supporters.

    Ze zijn boos omdat hun supportershome word gesloten, boos omdat Munsterman er een puinhoop van heeft gemaakt, boos omdat de knvb ze zogenaamd benadeeld, boos omdat er supporters naast het stadion worden gereanimeerd, boos omdat Drommel bij Jong Oranje word verwacht, boos omdat er ivm veiligheid wedstrijden worden afgelast.
    Wat een woede toch allemaal, om moe van te worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:47
    Je kan bij twente wellicht nog spreken van een mooie club en historie. Maar na het kampioenschap keamen de plastic fans en is het door wanbeleid helemaal misgegaan, maar dat is niet de schuld van hun club aldus de twentefans. Die zijn nog van mening dat het rampjaar 1672 de schuld van de KNVB was.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    donderdag 13 september 2018 om 15:09
    Plastic fans zeg je? FC Twente fans zijn na Feyenoord fans de meest fanatieke fans met de meeste clubliefde. Als wij niet presteren komen er nogsteeds 25.000+ mensen. Noem jij dat plastic fans? Wellicht bij mensen die FC Twente pas later zijn gaan supporten zal dit het geval kunnen zijn maar als FC Twente in je hart zit blijf je komen en of kijken met volle trots.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:35
    Laat gaan. Dmitri komt zelf nooit bij PSV. Zit in zn schuilkelder in Hengelo bij zn papa en mama thuis.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:22
    Dat je hier duimpjes voor krijgt. En toch weeeer mn familie derbij halen. K heb nieuws voor je. Mn vader is dood. En voordat je leugens verteld, k ben vaker in t psv stadion geweest dan een gemiddelde plastic twentefan in zn eigen stadion.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 20:55
    Dan is ie jong overleden
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:01
    Ja dat is hij. Kanker, een ziekte die helaas veels te vaak voorkomt. T maakt banden kapot en vernietigt levens en je kan er helemaal niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 22:10
    Hoe onverdraaglijk is het?
    Ben je ook kwaad?

    Serieuze vragen. Geen antwoord respecteer ik volkomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:22
    Ik kan moeilijk boos zijn. Weet je, sommigen horen de diagnose en moeten al afscheid nemen van hun geliefden binnen een maand. Ik heb sinds mijn twaalfde met een vader met kanker geleefd, maar ik had tenminste een topvader die nog vól in het leven stond. Na zware gevechten dat 5 jaar duurde, heb ik mn vader zien aftakelen in de laatste week die hij nog te leven had. Bij zn crematie was het geen schaduw meer van de man die hij oot was. T is oneerlijk, maar k ben dankbaar voor alles wat ie voor me heeft willen doen en voor t gezin. Dus k kan niet boos zijn, ik heb maar besloten dat ik zolang dat ik leef mn best doe voor wat komen gaat.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 22:56
    Mooi dat je er ook iets, of veel goeds uithaalt. Het lijkt mij nogal wat, leven met een zieke vader voor jaren. Dat zorgt natuurlijk voor een andere situatie dan leven met gezonde ouders. Meestal cijferen kinderen zich dan ( meer ) weg. Of rebelleert er 1 kind en de ander wordt nog braver om iedereen te helpen. Die eindigt dan in de hulpverlening omdat je getraind bent in het aanvoelen van de behoeftes van de ander.

    Dit is natuurlijk in het algemeen en gechargeerd.

    Het allerbeste en veel wijsheid.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:10
    Bedankt, en idd zo had t kunnen zijn, maar hoewel mn forumgedrag dat nie altijd laat zien heb ik altijd t goede voorbeeld gehad. Ik gun onschuldigen het beste, en degene die enigszins schuldig zijn gun ik een wijze les.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:56
    Knap dat je vaker in het PSV stadion bent geweest dan menig Twente fan 😂

    Sorry dan knul. Zal voortaan alleen aan je moeder refereren. Als jij Dmitri heet, kan ik haar dan alvast Olga noemen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:02
    Natasha, speciaal voor jou. Kan idd kloppen dat ik vaker in het phillips stadion ben geweest dan een twentefan... moest er nog bijkomen.

    En hier iets wat je niet vaak van me gaat horen, maar twente heeft wel wat goede supporters. Helaas heb ik ze nooit in t echt kunnen ontmoeten. K begin Vak-P en de arrogantie van sommige twentefans heel erg irritant te vinden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:10
    Scheelt. Denk dat menig twente fan hier jou heel erg irritant vind, met je constante gejank. Dat je dan een weerwoord krijgt moet je niet raar van opkijken. In jouw geval nogal curieus, want je kan er totaal niet tegen en geeft vervolgens weer af op alle twente supporters waarvan 99% er dus niks mee te maken heeft.

    Wat Vak P uitspookt is alles behalve representatief voor heel Twente. Zijn laatste jaren ook veelvuldig uitgefloten vanwege bepaalde acties, zoals laatste wedstrijd vorig seizoen. Ook door mij, en ik zit ook in P.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:15
    99 procent? More like 10 procent. Wees nou ff niet naief. Twentesupporters zijn 1 arrogant, 2 hebben geen zelfkennis. Bij twente wordt de club door het beleid daar em door sommige supporters naar de tering geholpen. Van de échte fans heb k er maar weinig gezien, gehoord of gesproken die zich distantieren van dat groepje hooligans.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5377
    vrijdag 14 september 2018 om 18:35
    In Enschede zijn ze niet zo goed met getallen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:49
    het is en blijft een pony club. kun je toch beter voor Heracles zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:55
    Liever een pony dan de hele dag met een eierdop op mijn hoofd lopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:56
    Hahaha held 😂
    Vind ik leuk
    4everfcu +3103
    vrijdag 14 september 2018 om 17:34
    je kun ook pillen aan de dokter vragen he dit is ook geen leven zo voor je met al je frustraties.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:53
    Rustaaagh kerel. Ik zit mn ballen te bruinen aan het strand in Sardinie, niks aan de hand. Geen stress, lokaal pils, mooie dame mee. Heb geen pillen nodig. Maar bedankt voor je bezorgdheid! Proost.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:59
    de trieste lafaard komt weer klaar met een stofwolk met onzin .....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Wij van wc eend vinden.... nieuwsflits. Half nederland haat jullie supporters en dat worden alleen nog maar meer. Van een mooie provincie club is helemaal niks meer over. Die zogenaamde fans en gasten als munsterman hebben de club helemaal kapot gemaakt. Dr zijn geen arrogantere fans te vinden dan die van twente. Zelfs in de kkd hebben ze een grote bek.
    Vind ik leuk
    harryheck +1446
    donderdag 13 september 2018 om 14:59
    Youiri99: ga lekker slapen. TRUSTEN
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 15:30
    Oke bedankt voor de info
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 15:18
    Je knipt en plakt maar raak.
    Oh oh oh wat een laag nivo
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 15:31
    Ben jij ook al boos?
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 15:49
    Moedeloos 😉
    Vind ik leuk
    frankn27 +5554
    donderdag 13 september 2018 om 15:29
    misschien moet je eens een baan zoeken en aan het werk gaan misschien dat je dan snapt wat er nu bedoeld wordt
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 16:12
    Ik heb dat een paar jaar geprobeerd maar dat is helemaal niets voor mij
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    donderdag 13 september 2018 om 16:16
    Youri, er zijn drie redenen waarom ze volgens jou boos worden misschien niet terecht. Maar al die andere redenen zijn gewoon wel terecht, of het zijn oorzaken waar zij niks aan kunnen doen. Vanuit de supporters gezien is het een mooie club, supporters met een hard daarvoor. Niet voor de mensen die het toneel moesten ruimen, daarmee zijn ze het gewoon met je eens.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 16:18
    Even mijn reactie teruglezen om te kijken waar ik zeg dat ze onterecht boos zijn, ik kan het me namelijk niet herinneren... Een ogenblikje graag.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 16:21
    Zo, daar was ik weer... Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ik het boos zijn veroordeel, misschien wou je gewoon graag een tegenargument geven zoals wel vaker is gebleken hier.

    Hoe dan ook, ik vind dat Twente die negatieve waas achter zich moet laten en zich aan het motto van zijn eigen harde kern moet houden: "aanpassen of oprotten". Soms zijn beslissingen nu eenmaal in je nadeel, dat ondervind je dagelijks als je met de NS reist.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    donderdag 13 september 2018 om 16:30
    Youri, wees nu even realistisch. Die mensen moeten een verrekte eind rijden, ze willen gewoon weten of ze al of niets voor niks een snippermiddag moeten opnemen. Je noemt de rotzooi, door Munsterman gemaakt. Zou jij dan niet boos worden? De KNVB die onterecht strafte, zoals later bij de rechtbank moest blijken. Wees nu eens reëel naar andere supporters, een beetje sportiever kan toch ook wel?
    Hoeveel macht ken je die supporters toe? Die kunnen daar toch niks aan doen?
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 16:45
    Hoeveel macht ken jij de supporters van Veendam, AGOVV en Haarlem toe toen ze smeekten om hulp?
    Zo kunnen we uren doordiscusieren...

    Het gaat mij om het feit dat de supporters op deze manier er niet voor zorgen dat de club weer bekend komt te staan waar het om bekend stond. Ik woon zelf in Enschede en krijg van de honderden Twente supporters die ik ken alle kutzooi mee, de club blijft op deze manier gewoon een lelijke puist waar niets normaal lijkt te kunnen gaan. Dat is iets waar wij nuchtere tukkers een hekel aan hebben.
    Daarom zeg ik, Twente spreek met je voeten en met sfeer in het stadion en zorg eerst dat je op zijn Koemans weer wat kleur op de wangen krijgt.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    donderdag 13 september 2018 om 16:55
    Dus omdat Veendan, Haarlem en AGOVV het veld moesten ruimen is dit alles de FC Twentefans aan te rekenen? Deze fans proberen ook in meerderheid de club er bovenop te helpen. Ondanks de degradatie kochten ze massaal seizoenskaarten, daarmee leverden ze samen een topprestatie denk ik. En als jij van allerlei fans de rotzooi meekrijgt zou je eens moeten proberen, los van de supporters of de (voormalige) bestuurders naar die club te kijken. Maar omdat je er toch al niet naartoe gaat (blijkbaar heb je niks met FC Twente) ga je anderen verwijten maken. Volgens mij moet je dan gewoon je schouders optrekken en verder niets. Dat kan ook he?
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 17:16
    Als je het niet wilt begrijpen wat ik zeg dan heb ik liever dat je dat gewoon zegt want nu probeer je constant een discussie aan te gaan terwijl die er niet is. Gelukkig ben ik in de loop der tijd wat wijzer over jou geworden en weet ik dat je gewoon heel graag discussies opzoekt maar als je aandacht wil dan neem je maar gewoon een hond oke?
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 20:58
    Jij reageert genuanceerd, chapeau. Dan moet je je weer door bergen kwaadaardigheid worstelen......
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 18:42
    Jij kent geen honderden twentesupporters, dat an namelijk bijna niet. Door de aard van mijn werk heb ik met heel veel collegae contact, maar honderden?
    Zeg iets wat wel realistisch is aub
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 19:04
    Oke inspecteur van de vriendenpolitie
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:59
    ja inderdaad om moe van te worden, want het gebeurd allemaal bij Twente, waarom mag je ere dan niet over klagen?
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    donderdag 13 september 2018 om 23:45
    Omdat het niet alleen allemaal bij twente gebeurd maar dat is blijkbaar bij twente wel de opvatting... alsof jullie zo zielig zijn en de rest altijd geluk heeft, die houding heeft twente helemaal niet nodig
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:13
    zullen we dan ook de rest van de clubs die in het verleden een zwart geld affaire of financieel wanbeleid hebben gehad , terugzetten
    dan word de ED ongeveer gehalveerd namelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:29
    Jammer, normaal gesproken kom je wel slim over. FC Twente wordt door niemand gemist, alleen door de mensen die er al vanaf t begin bijwaren, das ongeveer een kwart van de huidige twentefans. De meesten boeit voetbal al niks meer nu twente geen ED meer speelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:32
    daar gaat het toch niet om
    jij wil dat Twente word terug gezet naar de 3e divisie
    maar dan moeten dus alle clubs die fraude, en financieel wanbeleid hebben gepleegd , ook terug gezet worden , want die zijn ook nog nooit gestraft in het verleden
    en geloof mij , dat zijn er meer als jij denkt
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:34
    T is gewoon hun niveau. Ze zouden in de 2de bundesliga niks winnen. K denk alleen met ze mee. Heeft niks te maken met fraude. Heeft alles te maken met die achtelijke supporters.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 19:43
    Kijkcijfers fox van Twente zijn spectaculair. Harde feiten.
    Je zegt vwo te doen maar je reacties tonen nergens dit nivo aan. Op het vwo dien je zaken te onderbouwen, causale verbanden te leggen, een logisch betoog te schrijven, een cirkelredenering herkennen etc.
    Ik begeleid regelmatig studenten, maat je bakt er echt helemaal niets van.
    De enige verklaring die ik heb is dat je het prettig vindt om je te laten gaan zonder op iets van nivo te letten. Daar is helemaal niets mis mee, alhoewel je je er wel bewust van mag zijn of kwetsen nodig is.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:05
    dan kom jij niet zo vaak bij PSV
    in de Aftrap komen namelijk regelmatig supporters van Twente
    en wij zijn ook al vaak daar geweest
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:57
    praat voor jezelf 26.000 in het stadion. en een kleine 200.000 voor de buis volgen Twente die zullen niet tevreden zijn. Praat toch eens voor jezelf en zoek geen bevestiging in het gebruik van "iedereen!"
    Vind ik leuk
    harryheck +1446
    donderdag 13 september 2018 om 14:57
    AmersfoortAFCA : welk probleem is er dan??? Of heb JIJ een probleem. Denk het laatste.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:55
    hadden ze veel eerder moeten doen dat had Nederland Europees veel punten gekost.

    Denk eens na voor je dit soort kinderlijke onzin uitkraamt.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5729
    donderdag 13 september 2018 om 15:57
    Amsterdam aan Marokko geven. Hoef je daar ook geen uitwedstrijden te spelen en ben je van die frauduleuze club af. Probleem opgelost.

    Rotterdam aan Turkije geven. O wacht, die stad is al van Turkije. Nou ja, krijgen ze Amersfoort erbij.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Post +203
    donderdag 13 september 2018 om 16:12
    Amersfoort jij bent een Grote grote gore klootzak.
    Vind ik leuk
    redknap +1113
    donderdag 13 september 2018 om 20:13
    Ik ga liever naar Dortmund, Münster, Osnabrück, Gelsenkirchen udn Leverkusen dan naar Amsterdam of Rotterdam, Alkmaar. Veel te ver voor ons.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:52
    Ik ben absoluut geen Twente supporter, maar laten we nu niet net gaan doen of dat de enige club is waar fraude gepleegd is.
    Bovendien de uitwedstrijden daar heen zijn toch vaak wel een stukje leuker dan waneer je richting Venlo excelsior of wat dan ook moet lijkt me
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 21:03
    Ik hallucineer want ik lees relativering op VP.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:15
    Haha rustig maar het is niet de lsd die al begint te werken hoor ;)
    Wat je leest staat er echt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    donderdag 13 september 2018 om 14:28
    Ongelooflijk dit man!

    Hier kweekt de politie geen goodwill mee.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    donderdag 13 september 2018 om 14:40
    Je kan de politie hier toch niets in verwijten.
    Dit allemaal komt door een stel randdebielen.
    Door die zogenaamde supporters, is de rest nu de klos.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 14:41]
    Vind ik leuk
    Farmer +12321
    donderdag 13 september 2018 om 16:28
    Ik verwijt de politie dat ze de verkeerde mensen dwarszitten met hun staking. Laat ze gewoon het Binnenhof 'platleggen'. 5000 agenten daar op dat plein, 10.000 er omheen, geen minister komt dr in of uit voordat die Grapperhaus met wat over de brug komt.

    Wat kunnen de mensen op de ring-Eindhoven er aan doen dat de Minister van Justitie niet wil zwichten bv, wat kunnen de fans van Twente of Dordrecht er aan doen?

    Dit is een geschil tussen de agenten, en hun beleidsbepalers: Laten ze dat even lekker met elkaar uitzoeken...

    Dát verwijt ik de politie wel.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    donderdag 13 september 2018 om 17:14
    Ik verwijt de z.g. supporters dat er politie nodig is bij een voetbalwedstrijd. Dat was mijn punt. Schuld van een kleine groep, en de echte supporters zijn de dupe.
    Vind ik leuk
    Farmer +12321
    donderdag 13 september 2018 om 19:38
    Klopt, maar dit wordt ook overdreven. Er wordt zo angstig gereageerd al op het woord 'Bezoekende supporters'.
    Zelfs de vriendelijkste groepen moeten nog gefouiieerd in buscombi's etc...
    Dat is geen preventief handelen meer, dat is een incompetent gebrek aan inzicht en handelingsvermogen.

    Maar dát wordt juist bedekt met die 'deken van Hooligangeweld', iets wat een ware zeldzaamheid is geworden.

    Beetje geschreeuw wordt al uitvergroot, en. nb een grapjas die zn blote kont laat zien, krijgt een jaar SV...
    Het gaat nergens meer over, en mijns inziens, zou de helft vd Eredivisieduels met 1/10 vd politiemacht al makkelijk afkunnen: wat supervisie mbt de Stewards zelf, en verkeerscoordinatie, precies waar ze voor zijn, en niks meer.

    T wordt tijd dat Stadions zo geaccomodeerd worden dat uitfans en thuisfans, gewoon niet bij elkaar inde buurt kunnen komen. In de Euroborg kan dat, in de Arena kan dat...Scheelt toch veel politie, en narigheid?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:14
    JustH ik denk toch dat je dit breder moet zien. het woord supporter kan je vervangen door een kleine groep. Door een kleine groep wordt de traditie van Sinter Klaas bedreigd, door een kleine groep is het onveilig in sommige steden, door een kleine groep mag ik geen negerzoen meer zeggen, door een kleine groep mag ik straks zelf geen vuurwerk meer afsteken ga zo nog maar even door . je kunt het niet alleen terugvoeren naar de supporters. diezelfde kleine groep supporters zal voor onrust zorgen bij andere evenementen als ze het stadion niet meer in mogen Daar tegen over heb je een kleine groep personen die niet om kunnen gaan met macht, alleen omdat ze een steward hesje aan hebben, een politie uniform aanhebben enzovoort denken ze dat ze boven anderen staan en misbruiken ze macht, vaak omdat ze elders niets voorstellen. het is 2 kanten uit. hoe vaak ik mij wel niet geërgerd heb aan dit soort bimbo's ze zijn er om de orde te bewaren en niet om het te laten ontbranden.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    vrijdag 14 september 2018 om 10:46
    Ik schreef ook, zogenaamde supporter.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:29
    klopt helemaal
    maar je kunt ook voor vrijdagmiddag 13.00 daarover een beslissing nemen
    vanavond al bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:24
    je kan de politie in deze juist 100% verwijten, zij worden voor hun werk betaald door onze belastingcenten. in plaats van ene tegenprestatie voor hun inkomen gaan ze staken en verscheuren ze voor miljoenen aan bekeuringen ( belastinggeld) daar kan ik geen sympathie voor opbrengen. op zich is het gewoon crimineel gedrag 1e werkweigering en 2e fraude met belastinggeld. moeten jij of ik proberen, staan we meteen op straat en worden we door de belasting en de wettelijke vertegenwoordigers strak aangepakt. lang leve de lol.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    vrijdag 14 september 2018 om 11:29
    Die mensen staan gewoon voor hun geld.
    We moeten ons wat meer druk maken om de verdeling van het kapitaal. Jan lul is er qua koopkracht weer op achteruit gegaan, en in dezelfde zin wordt vermeld dat er veel meer miljonairs zijn bijgekomen in dit land. Dus ja, ik ben voor stakingen. Het is het enige middel om het hier in Nederland wat socialer te gaan krijgen!
    Vind ik leuk
    Wijndalum +564
    donderdag 13 september 2018 om 14:29
    Zuur
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:30
    Gaan de Hagenezen weer naar het plein,hun geen wedstrijd de politie geen staking;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    donderdag 13 september 2018 om 14:32
    Als iedereen meegaat dan maken we een statement.
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    donderdag 13 september 2018 om 14:31
    Het is sowieso triest dat een wedstrijdje tussen Dordrecht en Twente op losse schroeven staat omdat er geen politie aanwezig is. Ik kan me amper voorstellen dat er met extra inzet van stewards iets mis kan gaan. Probeer dat eens gewoon in plaats van je broek vol te schijten omdat je een keer geen hulp van de politie krijgt.
    Vind ik leuk
    Farmer +12321
    donderdag 13 september 2018 om 14:37
    Er is, door een select groepje 'fear-mongers' in de politiek bv, besloten dat dat niet kan, er MOET politie bij aanwezig zijn of het kan niet doorgaan.

    En hoezo staan de wedstrijden op losse schroeven? De politie-agenten hoeven niet te voetballen toch?

    'Worst-case-scenario' zou een club, de veiligheid van haar bezoekers bv niet durven garanderen, en in een dergelijke situatie zou bv besloten kunnen worden om geen uitsupporters toe te laten bv... Maar dat een hele wedstrijd, of zelfs meerderen, gewoon moeten worden afgelast, slaat helemaal nergens op natuurlijk.

    Eenzelfde logica als bv de garagehouder vd parkeergarage in staking is, dat de 4 omliggende bedrijven ook wel dicht kunnen zolang, want niemand kan zijn of haar auto nu parkeren en op zijn of haar werk komen zo....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:42
    gaat niet alleen om de orde IN het stadion maar ook om de orde BUITEN het stadion.
    Vind ik leuk
    Farmer +12321
    donderdag 13 september 2018 om 14:46
    Dat zal, maar hoezo kunnen alleen politie-agenten dat dan? Stewards krijgen speciale cursussen bij clubs om mensen in drommen te begeleiden, en ja daar zitten ook gewoon verkeersregelaars tussen.
    En even voor de goede verstandhouding: die Orde, buiten de stadions is er nu toch ook?

    "Maar men is bang dat...." Precies: Bangmakerij: 'Fearmongering',, en uiteindelijk kost die angst-propaganda, meer, als dat je bv de hele hooligankliek van Twente, en Dordrecht, mekaar met kettingen en stangen te grazen laat nemen bwvs,,
    Vind ik leuk
    DeNelis +136
    donderdag 13 september 2018 om 14:55
    Dan ben je vast nog nooit in Dordrecht geweest. Tegen een club als FC Twente zou best eens West vol kunnen zitten en daar zitten echt niet allemaal lieverdjes tussen. Dordrecht heeft wat dat betreft een 'goede' groep!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:30
    Allemaal snuivers.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:23
    Ga lekker fierljeppen kneus.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:00
    Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het word!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:32
    Schuld van de knvb aldus de twentefans.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:53
    psv er een duim gegeven.
    Ik voel me duizelig lol ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +9539
    donderdag 13 september 2018 om 14:34
    Die hebben ook helemaal niks over voor hun club.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:39
    Maar t zijn wel de beste fans van nederland hoor :) . Ze snuiven, ze laten mensen voor dood achter, ze gooien met vuurwerk ze zijn plastic, ze kunnen niet maar hunzelf kijken en wij moeten treurig zijn dat hun club naar de klote gaat. Goeie...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5729
    donderdag 13 september 2018 om 14:45
    Ze slaan in ieder geval geen verstandelijke beperkte als hun clubje verliest of vernederen daklozen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:50
    Logisch. Hoe hypocriet zou je anders kunnen zijn als twentefan? Daarnaast als een twentefan iemand vermoord zouden de fans alsnog de schuld geven aan de knvb.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:57
    Het is pas hypocriet om naar een ander te wijzen wanneer je eigen supporters ook niet altijd even netjes zijn. Ook bij PSV lopen er voldoende imbecielen rond.

    Jij begint met ze gooien met vuurwerk: ben je vergeten wat de PSV supporters hebben gedaan met een vuurwerkbom waardoor meerdere supporters zware gehoorschade zijn opgelopen? Ben je vergeten dat PSV supporters ook in Duitsland een café hebben aangevallen toen ze uit moesten spelen tegen Wolfsburg? Ben je vergeten dat de PSV supporters de politie in Eindhoven hebben aangevallen en met stenen bekogelde na afloop van de wedstrijd PSV - Ajax?
    Zo kunnen we wel doorgaan, net zoals bij Twente, gebeuren er helaas ook genoeg dingen bij de rest van de clubs waar je niet vrolijk van wordt. Stop daarom maar eens met vingertje wijzen, terwijl wij allemaal bij de club waar je supporters van bent, te maken hebben met randdebielen!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5554
    donderdag 13 september 2018 om 15:33
    zijn betoog slaat nergens op, is alleen afgunst naar zo n trouwe en fanatiek supportersschare dat mist toch een beetje bij de topclub PSV dus als dat ergens anders wel is ja dan steekt dat.
    PSV is een absolute topclub, maar qua sfeer en supporters heb ik het nooit echt indrukwekkend gevonden.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:26
    Ze praten elkaar allemaal na, wanneer de een een hekel heeft heeft het grote gros ook een hekel aan de club. Sneu gedrag.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:26
    Fanatiek drugsgebruikers.

    Liedje voor twente nadat ze de volgende keer verloren hebben:
    En de punten gaan mee, naar een mooiere stad
    Ik heb eigenlijk nooit wat met Enschede gehad
    Want de mensen ze snuiven, de boel opgelicht
    En dan denk ik aan Twente faillisement is in zicht
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:20
    Geef eens een reactie over je eigen supporters, of ben je daar te zwak voor Dimitri? Weet je wat het verschil is tussen de meeste trouwe supporters van Twente en jou, zij steunen de club tenminste in het stadion, terwijl jij je club volgt via internet en tv. En dan een grote waffel hebben over de Twente supporters, je bent waarschijnlijk te weinig in stadions geweest om te beseffen dat het een pot nat is in Eindhoven, daar heb je namelijk ook schorem rondlopen, net zoals bij Ajax en de rest van de voetbalclubs, je merkt het vanzelf wel wanneer je een keer wat vaker naar het voetbal toegaat!
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Volgens mij heeft 95% van de reageerders hier zonder dat ze het door hebben meer gemeen met elkaar dan ze lief is: de meeste zeggen; aub geen rellen, knokken, reanimatie verstoren etc. Jammer dat velen niet kunnen relativeren
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 15:23
    Ze vernederen bedelaars in Spanje
    Vind ik leuk
    yuuup +9539
    vrijdag 14 september 2018 om 06:29
    Het is een apart volk, en dat is het.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:41
    Vrijdagmiddag beslist de rechter pas of de acties van de politie door mogen gaan. Dus kan de burgemeester ook niet eerder beslissen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2042
    donderdag 13 september 2018 om 16:16
    Kan wel als je als burgemeester een beetje ruggengraat heb. In verschillende andere steden is de beslissing al wel genomen. Maar als ze wachten op een uitspraak van de rechter dan is de beslissing niet zo moeilijk te voorspellen .
    Vind ik leuk
    Johnnie +745
    donderdag 13 september 2018 om 14:42
    Dadelijk spelen ze de competitievervalsing kaart weer
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:44
    Belachelijk dit duel kan makkelijk zondef politie gespeeld worden. Als we nu nog in de ere divisie hadden gespeeld en er had moeten worden gespeeld tegen ajax psv feyenoord utrecht of groningen dan was het anders geweest dan was het een risico wedstrijd geweest en hadden we we politie erbij moeten hebben maar nu echt niet. Dus morgenavobd moet er gewoon gespeeld worden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31825
    donderdag 13 september 2018 om 14:48
    Had alles afgeschaft dan..

    Wordt gek van pagina werkt niet... man man.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:57
    Mocht het niet doorgaan dan reizen de Twente supporters niet voor niks als ze met de auto komen. Want vanaf de van Brienenoord brug zien ze dan toch de 4 hoeders van de stad.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2042
    donderdag 13 september 2018 om 16:20
    Lijkt me niet zo'n logische route vanuit Twente over de Brienenoordbrug naar Dordrecht.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12711
    donderdag 13 september 2018 om 15:02
    De politie moet gewoon normaal doen.. Wat willen ze hier mee bereiken ? Behalve dat de burger ze ook geen sympathie meer voor ze heeft ?
    Zei het al eerder, gewoon wekenlang geen boetes meer uitschrijven, dan voelen ze het pas..
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    donderdag 13 september 2018 om 16:23
    Dat hebben ze al gedaan geen boetes uitschrijven, werkt niet. En nu schrijven ze nog steeds amper boetes uit, of je moet het wel heel extreem maken.

    En ze doen het in eerste instantie om de werkdruk te verlagen. Want er gaan een hoop agenten met pensioen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:04
    Of de wedstrijd doorgaat zal afhankelijk van hoeveel politie/ME er ingezet kan worden ga ik dan vanuit? Bij stakingen weet je soms niet waar je aan toe bent en zijn zaken wat lastiger te regelen. Dat is een klein beetje de essentie van staken volgens mij. Daarnaast tref je bij stakingen tijdens voetbalwedstrijden mensen, zonder dat de algemene veiligheid in het geding komt. Frustrerend, maar vanuit het oogpunt van de politie goed te begrijpen. Kijk maar naar alle aandacht die het nu krijgt.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:20
    Wie wil er nu naar die Kutclub FC Twente kijken?!
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 15:25
    Kijkcijfers zijn spectaculair, veel beter dan menig ED duel.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:59
    Zelfde vraag ik me af bij Ajax...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:01
    Verklaar je nader! Het is de mooiste en meest succesvolle club van Nederland!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:59
    Herstel, Jij vindt het de mooiste club en in het verleden is Ajax het meest succesvol geweest (binnen NL).
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    donderdag 13 september 2018 om 15:23
    Absoluut een kansloze situatie die hele staking. Op zich heb ik ergens wel begrip dat ze niet eens zijn met de arbeidsvoorwaarden. Maar plan dan acties waarmee je de burger achter je schaart in plaats van tegen je keert. Er is al weinig respect voor de politie en op deze manier geven ze hun imago nog een extra deuk. Schort gewoon alle controles op, van parkeren tot snelheidsovertredingen. Op die manier win je de burger juist voor je en creëer je een achterban nu doen ze precies het verkeerde. O ja de aandacht hebben ze wel gekregen daarom gaan ze voor de voetbalwedstrijden, maar er is geen hond die hier waardering voor op kan brengen en dus een domme actie.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:46
    dan moet je ook geen politie worden, schandalig.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:40
    Parkeer overtredingen worden vrijwel in alle gemeenten al niet meer door de politie gedaan maar door BOA's van de gemeenten zelf. De snelheidsovertredingen zijn al heel lang betrokken bij de acties. Als de politie daar zelf verantwoordelijk voor is dan zetten ze de snelheid waarbij boetes vallen een heel stuk hoger dan de normale marge. De trajectcontroles hebben ze geen invloed op, maar die worden normaal gesproken wel door de politie op een juiste werking gecontroleerd. Mogelijk kun je dan ook met succes een boete van een trajectcontrole aanvechten omdat die controle nu niet zal plaats vinden.
    Vind ik leuk
    Farmer +12321
    donderdag 13 september 2018 om 16:42
    Ipv het volk dwars te zitten om aandacht te vragen, zouden ze er idd beter aan doen hun acties direct te richten tot de verantwoordelijken.

    Laten ze een enorme demonstatie houden op het Binnenhof, schreeuw die minister(s) maar naar buiten ter verantwoording!
    Ga met 10.000 man voor die Grapperhaus zn woning lopen manifesteren, Kijken of hij dan nog zo lekker slaapt, want die gasten lachen zich slap om ons: Zij beslissen deze k*t-cao voor de agenten, en wíj worden lastig gevallen met stakingen "Want de ministers hebben besloten, samen met de burgemeester van Den Haag, dat er niet op het Binnenhof gedemonstreerd mag worden"...

    Laat die lafbekken dan eens kloten tonen: Pak alle ME-bussen uit de Regio, en sluit Den Haag AF!... Kost de staat miljarden aan handel per uur bv.. Wedden dat ze dan wel willen luisteren?
    Vind ik leuk
    Mascleta +268
    donderdag 13 september 2018 om 15:25
    niet alleen Twentesupporters zijn boos hoor.

    De rest van Nederland wordt ook weer een avondje lachen, gieren en brullen ontnomen.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 21:09
    Zijn we zo slecht?😉
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:25
    Je zult een middag snipperen en dan erachter komen dat het niet doorgaat,lekkere timing
    Vind ik leuk
    zomer +1208
    donderdag 13 september 2018 om 15:33
    Ik zou zeggen, alle fans gewoon naar Dordrecht gaan, wel of geen voetbal.
    Kijken of ze de veiligheid dan wel kunnen garanderen.
    Zou iedere club overigens moeten doen, supporters gewoon laten gaan naar de betreffende stad. Dan heeft aflassen ook geen zin meer. Wellicht is het dan zelfs veiliger de wedstrijden gewoon door te laten gaan. Mochten er wel ongeregeldheden of wat dan komen, dan maar de stakende politiemensen persoonlijk aansprakelijk stellen voor het niet handhaven van de openbare orde :)
    Vind ik leuk
    frankn27 +5554
    donderdag 13 september 2018 om 15:36
    En de KNVB zegt gisteren: Dordrecht Twente gaat sowieso door haha wat een prutsers zijn dat daar toch, die doen echt alles fout wat ze fout kunnen doen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:44
    @frankn27 net zo fout als zegt ipv zei...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:42
    dat mensen vrij nemen, bedoeld hij zeker de politie...
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    donderdag 13 september 2018 om 15:47
    Is ook overmacht een beetje. En hoe vervelend ook, de bedoeling van een staking is dat we ons realiseren dat we politie ook nodig hebben.
    Dus dat die VVD eens haar verkiezingsbeloften moet nakomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:58
    Snap ik wel, dat de Twente fans niet echt geamuseerd worden door hun club....
    Vind ik leuk
    frankn27 +5554
    donderdag 13 september 2018 om 16:11
    wel fijn te zien aan je naam dat je zelfkennis hebt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Mooi dat ik je een fijn gevoel kan geven, graag gedaan! En uiteraard doe ik mijn naam eer aan!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:28
    Als supporters zich konden gedragen was dit niet nodig geweest. Nu krijgt de beslissende man eigelijk de schuld van een niets zeggende man. Ga je supporters aanspreken op normaal gedrag,misschien dat je de volgende keer gewoon vrij kan nemen en naar de wedstrijd kan gaan. Politie verdiend gewoon meer geld,en meer werknemers, punt!!!
    Vind ik leuk
    Vendaron +222
    donderdag 13 september 2018 om 16:58
    Gewoon aankondigen dat je sowieso naar Dordrecht gaat ook al gaat de wedstrijd niet door. Dan hebben ze gauw genoeg politie op de been.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:03
    bij deze wedstrijd is nu eenmaal extra politie nodig speel het dan zonder die duitsers
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1558
    donderdag 13 september 2018 om 17:18
    Is het OV in Enschede zo slecht dat je een dag vrij moet nemen om bij dat stadion te komen?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2497
    donderdag 13 september 2018 om 18:46
    wat heeft het ov er mee te maken?
    voor twente supporters geldt een verplichte buscombi voor deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1558
    donderdag 13 september 2018 om 21:04
    Oh, moeten ze met de bus, vervelend zeg.
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +220
    donderdag 13 september 2018 om 17:35
    Natuurlijk, als je met de tractor en boerenkar vanuit Enschede naar Dordrecht moet, dan moet je toch om 12.30 uur wel weten of het doorgaat. Anders kom je te laat. Als je een klein beetje vervoermiddel hebt tegenwoordig doe je het volgens mij een stuk sneller. Enkel een paar overuurtjes opnemen is voldoende dan. Is een halve snipperdag toch niet nodig. Voorop gesteld dat je wel werkt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:39
    Grote afstanden is toch geen probleem voor een echte Tukker
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263