FC Twente-fans boos na bericht: 'Mensen nemen vrij hiervoor...'

FC Twente-fans boos na bericht: 'Mensen nemen vrij hiervoor...'

Gepubliceerd: donderdag 13 september 2018 om 14:26do 13-09-2018 om 14:26

Dat vrijdagmiddag om 13.00 uur pas bekend wordt of FC Dordrecht - FC Twente doorgaat heeft voor frustratie gezorgd bij Henri Boers. Het bestuurslid van Twente denkt dat supporters van zijn club dan al onderweg zijn om op tijd te komen voor de wedstrijd, die om 20.00 uur begint.

De wedstrijd staat op losse schroeven vanwege een aangekondigde politiestaking, waardoor de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. De burgemeester van Dordrecht hakt vrijdagmiddag de knoop door, maar over de timing is niet iedereen te spreken. 'Dus we horen morgen om 13.00 uur of de wedstrijd wel/niet doorgaat. Ik en velen met mij vertrekken al in de middag. Mensen nemen vrij hiervoor...Duidelijkheid vandaag lijkt me toch wel het minste', schrijft Boers op Twitter. Ook supporters van Twente en Dordrecht reageren vol onbegrip. 

Poll

Snap jij de fans?

(962 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 13 september 2018 om 14:28
Enschede aan Duitsland geven. Hoef je daar ook geen uitwedstrijden te spelen en ben je van die frauduleuze club af. Probleem opgelost.
Vind ik leuk
Youri99 +9875
donderdag 13 september 2018 om 14:31
Is er nog een moment wanneer de Twente supporters niet boos zijn ?
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:27
Die jammeren al jaren alles bij elkaar. Ze wijzen altijd maar naar een ander, iedereen doet het verkeerd en de wereld is oneerlijk verdeeld.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:30
Lijkt net alsof je over jezelf praat pik. Ik zie jou ook niet anders doen dan jammeren over Twente, hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:36
Dan komt omdat bij het gros van de mensen de sympathie voor jullie club inmiddels wel weg is.
Vind ik leuk
Slayerized +1361
donderdag 13 september 2018 om 15:52
Vandaar de spectaculaire kijkcijfers bij fox
Vind ik leuk
4everfcu +4244
donderdag 13 september 2018 om 19:15
spectaculair haha ik denk dat er inmiddels meer mensen kijken in de hoop dat twente verliest dan dat ze winnen maar goed kijkers zijn kijkers.
Vind ik leuk
Slayerized +1361
donderdag 13 september 2018 om 19:53
Dat argument gold vorig jaar.
Twente wordt veel beter bekeken dan menig ED duel, er is niet sprake van een klein verschil.
Ook in iets mindere mate Sparta hebben de KKD elan gegeven.
Utrecht wordt veel slechter bekeken. Als je hierom boos wordt, neem aub contact op met fox sports.


Vind ik leuk
Bossie020 +5711
donderdag 13 september 2018 om 20:19
Met Go Ahead, Sparta, Roda, NEC en straks wellicht nog FC Den Bosch + Almere City is de KKD er wel een stuk leuker op geworden. Normaal kijk ik sporadisch en nu ga ik er echt voor zitten.
Vind ik leuk
4everfcu +4244
vrijdag 14 september 2018 om 07:54
dat argument geld voor heel veel mensen nog steeds en ik boos worden om kijkcijfers haha ik heb wel wat beters te doen wat kan mij die kijkcijfers nou schelen.
nog een tip voor je wees niet zo gefrustreerd
Vind ik leuk
Slayerized +1361
vrijdag 14 september 2018 om 08:34
Dat tekeer gaan tegen Twente tekent anders pure onmacht.
Vind ik leuk
4everfcu +4244
vrijdag 14 september 2018 om 17:20
ik ga niet tekeer dat doe je zelf ik zeg gewoon zoals het is en onmacht haha het gaat geweldig met mijn cluppie de laatste jaren hoor.
Vind ik leuk
Slayerized +1361
vrijdag 14 september 2018 om 23:59
En dat gun ik je van harte👍
Vind ik leuk
redknap +1157
donderdag 13 september 2018 om 20:20
Utreg ook zo'n lege tent. Alleen Ajax, Feyenoord, PSV en Twente komen bezoekers. De rest is leeg.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 11:10
NAC? ADO? AZ? Trekken toch aardig wat publiek hoor.
Vind ik leuk
4everfcu +4244
vrijdag 14 september 2018 om 17:26
veel clubs hebben last van een terug loop in de bezoekersaantallen op een club na daar is groei en dat is in utrecht waar gemiddeld 20.000 man zit in een stadion van 25000 man dus leeg wil ik niet zeggen hoor.
maar blijf lekker hatelijk en gefrustreerd reageren ik kom niet meer bij.
Vind ik leuk
4everfcu +4244
vrijdag 14 september 2018 om 19:50
twente komt niet hoor die spelen een divisie lager.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:50
Dus jij jammert om mee te gaan met de publieke opinie? Dat wist ik al wel, maar heb je nog niet genoeg likes verzameld hier?
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 16:55]
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:10
De publieke opinie interesseert mij niet.
Hieronder zag ik al een mooie opsomming van al jullie gejammer.

"Ze zijn boos omdat hun supportershome word gesloten, boos omdat Munsterman er een puinhoop van heeft gemaakt, boos omdat de knvb ze zogenaamd benadeeld, boos omdat er supporters naast het stadion worden gereanimeerd, boos omdat Drommel bij Jong Oranje word verwacht, boos omdat er ivm veiligheid wedstrijden worden afgelast.
Wat een woede toch allemaal, om moe van te worden." aldus Youri hieronder.

één en al gejammer. En nee, die likes interesseren mij geen reet.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:21
Zou graag een opsomming van jouw gejammer willen maken, maar bij gebrek aan een knip en plak optie gaat me dat teveel tijd kosten.
Vind ik leuk
4everfcu +4244
vrijdag 14 september 2018 om 17:28
vraag staatsen om hulp die is een meester in lijstjes samen stellen en hij kan ze zelf zo mooi maken als jij wil.
Vind ik leuk
Bossie020 +5711
vrijdag 14 september 2018 om 18:37
Lijstenmakerij Staatsen
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:09
van veel supporters met de grootste mond hier , is hun club in het verleden ook ooit bestraft na een zwart geld affaire , maar dat zijn ze dan vlug vergeten ....
ik bedoel niet Heerenveen hoor , maar diverse andere Nederlandse clubs in het verleden
Vind ik leuk
Bossie020 +5711
vrijdag 14 september 2018 om 22:12
Noem eens man en paard...gewoon duidelijk zijn.
Durf je te uiten, goos.
Vind ik leuk
redknap +1157
donderdag 13 september 2018 om 20:17
Dus 144 stuks . Gros van Henkie
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:26]
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:06
piep piep hoi🐣
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:53
wat een zielige opmerking, of is als het om Twente gaat alles toegestaan. Heb jij weleens op vrijdag in de spits de afstand van Enschede naar Dordrecht afgelegd, en dat alleen omdat een burgermeester niet tijdig de knoop door wil hakken.
Vind ik leuk
Youri99 +9875
donderdag 13 september 2018 om 16:13
"of is als het om Twente gaat alles toegestaan."
Juist, jullie tegen iedereen was het toch?
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:29
Ja en bij uitstek figuurtjes zoals jou. Ene Youri die hoopt 99 jaar te worden..
Zelfs een burgermeester kan matchfixen. Zelfs een burgermeester kan een bepalende rol hebben in het voetbal.
Een knvb die wel zegt het sowieso door te laten gaan.

Wat een poppenkast weer en weer word Twente erbij in betrokken. Wat gaat het toch allemaal goed mis in NL op voetbal vlak en ook op bestuurlijk vlak.

Net wat een Tweet zegt: ''ga lekker op Prinsjesdag zo iets organiseren.''

Supporters altijd de klos en in deze word het van Twente weer bijzonder op geblazen met dank aan een burger-f*cking-meester.
Vind ik leuk
Youri99 +9875
donderdag 13 september 2018 om 17:11
"Ja en bij uitstek figuurtjes zoals jou. Ene Youri die hoopt 99 jaar te worden.."
Hierna moest ik helaas stoppen met lezen omdat ik stuk ging van het lachen.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:49
Dan ga je niet.
Niemand verplicht je namelijk.
Maak een statement!

Jankniveau vd Fc Twente supporter is hier wel groot.
Beetje nederig zijn na sjoemeljaartjes is wel op zijn plaats
Vind ik leuk
Dussss +438
donderdag 13 september 2018 om 16:02
Als Spartaan vind ik ze ook nogal aanstellen maar in deze hebben ze gewoon gelijk.
Vind ik leuk
harryheck +1451
donderdag 13 september 2018 om 14:57
AmersfoortAFCA : welk probleem is er dan??? Of heb JIJ een probleem. Denk het laatste.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:55
hadden ze veel eerder moeten doen dat had Nederland Europees veel punten gekost.

Denk eens na voor je dit soort kinderlijke onzin uitkraamt.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6337
donderdag 13 september 2018 om 15:57
Amsterdam aan Marokko geven. Hoef je daar ook geen uitwedstrijden te spelen en ben je van die frauduleuze club af. Probleem opgelost.

Rotterdam aan Turkije geven. O wacht, die stad is al van Turkije. Nou ja, krijgen ze Amersfoort erbij.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:57]
Vind ik leuk
Post +202
donderdag 13 september 2018 om 16:12
Amersfoort jij bent een Grote grote gore klootzak.
Vind ik leuk
redknap +1157
donderdag 13 september 2018 om 20:13
Ik ga liever naar Dortmund, Münster, Osnabrück, Gelsenkirchen udn Leverkusen dan naar Amsterdam of Rotterdam, Alkmaar. Veel te ver voor ons.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 20:52
Ik ben absoluut geen Twente supporter, maar laten we nu niet net gaan doen of dat de enige club is waar fraude gepleegd is.
Bovendien de uitwedstrijden daar heen zijn toch vaak wel een stukje leuker dan waneer je richting Venlo excelsior of wat dan ook moet lijkt me
Vind ik leuk
Slayerized +1361
donderdag 13 september 2018 om 21:03
Ik hallucineer want ik lees relativering op VP.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 21:15
Haha rustig maar het is niet de lsd die al begint te werken hoor ;)
Wat je leest staat er echt
Vind ik leuk
Midden-Noord +93725
donderdag 13 september 2018 om 14:28
Ongelooflijk dit man!

Hier kweekt de politie geen goodwill mee.
Vind ik leuk
Wijndalum +563
donderdag 13 september 2018 om 14:29
Zuur
Vind ik leuk
R94 +2005
donderdag 13 september 2018 om 14:31
Het is sowieso triest dat een wedstrijdje tussen Dordrecht en Twente op losse schroeven staat omdat er geen politie aanwezig is. Ik kan me amper voorstellen dat er met extra inzet van stewards iets mis kan gaan. Probeer dat eens gewoon in plaats van je broek vol te schijten omdat je een keer geen hulp van de politie krijgt.
Vind ik leuk
Farmer +12866
donderdag 13 september 2018 om 14:37
Er is, door een select groepje 'fear-mongers' in de politiek bv, besloten dat dat niet kan, er MOET politie bij aanwezig zijn of het kan niet doorgaan.

En hoezo staan de wedstrijden op losse schroeven? De politie-agenten hoeven niet te voetballen toch?

'Worst-case-scenario' zou een club, de veiligheid van haar bezoekers bv niet durven garanderen, en in een dergelijke situatie zou bv besloten kunnen worden om geen uitsupporters toe te laten bv... Maar dat een hele wedstrijd, of zelfs meerderen, gewoon moeten worden afgelast, slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Eenzelfde logica als bv de garagehouder vd parkeergarage in staking is, dat de 4 omliggende bedrijven ook wel dicht kunnen zolang, want niemand kan zijn of haar auto nu parkeren en op zijn of haar werk komen zo....
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 14:42
gaat niet alleen om de orde IN het stadion maar ook om de orde BUITEN het stadion.
Vind ik leuk
Farmer +12866
donderdag 13 september 2018 om 14:46
Dat zal, maar hoezo kunnen alleen politie-agenten dat dan? Stewards krijgen speciale cursussen bij clubs om mensen in drommen te begeleiden, en ja daar zitten ook gewoon verkeersregelaars tussen.
En even voor de goede verstandhouding: die Orde, buiten de stadions is er nu toch ook?

"Maar men is bang dat...." Precies: Bangmakerij: 'Fearmongering',, en uiteindelijk kost die angst-propaganda, meer, als dat je bv de hele hooligankliek van Twente, en Dordrecht, mekaar met kettingen en stangen te grazen laat nemen bwvs,,
Vind ik leuk
DeNelis +155
donderdag 13 september 2018 om 14:55
Dan ben je vast nog nooit in Dordrecht geweest. Tegen een club als FC Twente zou best eens West vol kunnen zitten en daar zitten echt niet allemaal lieverdjes tussen. Dordrecht heeft wat dat betreft een 'goede' groep!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:30
Allemaal snuivers.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:23
Ga lekker fierljeppen kneus.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:00
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het word!
Vind ik leuk
yuuup +9988
donderdag 13 september 2018 om 14:34
Die hebben ook helemaal niks over voor hun club.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 14:41
Vrijdagmiddag beslist de rechter pas of de acties van de politie door mogen gaan. Dus kan de burgemeester ook niet eerder beslissen.
Vind ik leuk
Johnnie +897
donderdag 13 september 2018 om 14:42
Dadelijk spelen ze de competitievervalsing kaart weer
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 14:43]
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 14:44
Belachelijk dit duel kan makkelijk zondef politie gespeeld worden. Als we nu nog in de ere divisie hadden gespeeld en er had moeten worden gespeeld tegen ajax psv feyenoord utrecht of groningen dan was het anders geweest dan was het een risico wedstrijd geweest en hadden we we politie erbij moeten hebben maar nu echt niet. Dus morgenavobd moet er gewoon gespeeld worden
Vind ik leuk
Smithsonian +38096
donderdag 13 september 2018 om 14:48
Had alles afgeschaft dan..

Wordt gek van pagina werkt niet... man man.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 14:57
Mocht het niet doorgaan dan reizen de Twente supporters niet voor niks als ze met de auto komen. Want vanaf de van Brienenoord brug zien ze dan toch de 4 hoeders van de stad.
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
donderdag 13 september 2018 om 15:02
De politie moet gewoon normaal doen.. Wat willen ze hier mee bereiken ? Behalve dat de burger ze ook geen sympathie meer voor ze heeft ?
Zei het al eerder, gewoon wekenlang geen boetes meer uitschrijven, dan voelen ze het pas..
Vind ik leuk
HJR +8336
donderdag 13 september 2018 om 16:23
Dat hebben ze al gedaan geen boetes uitschrijven, werkt niet. En nu schrijven ze nog steeds amper boetes uit, of je moet het wel heel extreem maken.

En ze doen het in eerste instantie om de werkdruk te verlagen. Want er gaan een hoop agenten met pensioen.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:04
Of de wedstrijd doorgaat zal afhankelijk van hoeveel politie/ME er ingezet kan worden ga ik dan vanuit? Bij stakingen weet je soms niet waar je aan toe bent en zijn zaken wat lastiger te regelen. Dat is een klein beetje de essentie van staken volgens mij. Daarnaast tref je bij stakingen tijdens voetbalwedstrijden mensen, zonder dat de algemene veiligheid in het geding komt. Frustrerend, maar vanuit het oogpunt van de politie goed te begrijpen. Kijk maar naar alle aandacht die het nu krijgt.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:20
Wie wil er nu naar die Kutclub FC Twente kijken?!
Vind ik leuk
Slayerized +1361
donderdag 13 september 2018 om 15:25
Kijkcijfers zijn spectaculair, veel beter dan menig ED duel.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:59
Zelfde vraag ik me af bij Ajax...
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:01
Verklaar je nader! Het is de mooiste en meest succesvolle club van Nederland!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:59
Herstel, Jij vindt het de mooiste club en in het verleden is Ajax het meest succesvol geweest (binnen NL).
Vind ik leuk
Nikos85 +1418
donderdag 13 september 2018 om 15:23
Absoluut een kansloze situatie die hele staking. Op zich heb ik ergens wel begrip dat ze niet eens zijn met de arbeidsvoorwaarden. Maar plan dan acties waarmee je de burger achter je schaart in plaats van tegen je keert. Er is al weinig respect voor de politie en op deze manier geven ze hun imago nog een extra deuk. Schort gewoon alle controles op, van parkeren tot snelheidsovertredingen. Op die manier win je de burger juist voor je en creëer je een achterban nu doen ze precies het verkeerde. O ja de aandacht hebben ze wel gekregen daarom gaan ze voor de voetbalwedstrijden, maar er is geen hond die hier waardering voor op kan brengen en dus een domme actie.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:46
dan moet je ook geen politie worden, schandalig.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:40
Parkeer overtredingen worden vrijwel in alle gemeenten al niet meer door de politie gedaan maar door BOA's van de gemeenten zelf. De snelheidsovertredingen zijn al heel lang betrokken bij de acties. Als de politie daar zelf verantwoordelijk voor is dan zetten ze de snelheid waarbij boetes vallen een heel stuk hoger dan de normale marge. De trajectcontroles hebben ze geen invloed op, maar die worden normaal gesproken wel door de politie op een juiste werking gecontroleerd. Mogelijk kun je dan ook met succes een boete van een trajectcontrole aanvechten omdat die controle nu niet zal plaats vinden.
Vind ik leuk
Farmer +12866
donderdag 13 september 2018 om 16:42
Ipv het volk dwars te zitten om aandacht te vragen, zouden ze er idd beter aan doen hun acties direct te richten tot de verantwoordelijken.

Laten ze een enorme demonstatie houden op het Binnenhof, schreeuw die minister(s) maar naar buiten ter verantwoording!
Ga met 10.000 man voor die Grapperhaus zn woning lopen manifesteren, Kijken of hij dan nog zo lekker slaapt, want die gasten lachen zich slap om ons: Zij beslissen deze k*t-cao voor de agenten, en wíj worden lastig gevallen met stakingen "Want de ministers hebben besloten, samen met de burgemeester van Den Haag, dat er niet op het Binnenhof gedemonstreerd mag worden"...

Laat die lafbekken dan eens kloten tonen: Pak alle ME-bussen uit de Regio, en sluit Den Haag AF!... Kost de staat miljarden aan handel per uur bv.. Wedden dat ze dan wel willen luisteren?
Vind ik leuk
Mascleta +266
donderdag 13 september 2018 om 15:25
niet alleen Twentesupporters zijn boos hoor.

De rest van Nederland wordt ook weer een avondje lachen, gieren en brullen ontnomen.
Vind ik leuk
Slayerized +1361
donderdag 13 september 2018 om 21:09
Zijn we zo slecht?😉
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:25
Je zult een middag snipperen en dan erachter komen dat het niet doorgaat,lekkere timing
Vind ik leuk
zomer +1309
donderdag 13 september 2018 om 15:33
Ik zou zeggen, alle fans gewoon naar Dordrecht gaan, wel of geen voetbal.
Kijken of ze de veiligheid dan wel kunnen garanderen.
Zou iedere club overigens moeten doen, supporters gewoon laten gaan naar de betreffende stad. Dan heeft aflassen ook geen zin meer. Wellicht is het dan zelfs veiliger de wedstrijden gewoon door te laten gaan. Mochten er wel ongeregeldheden of wat dan komen, dan maar de stakende politiemensen persoonlijk aansprakelijk stellen voor het niet handhaven van de openbare orde :)
Vind ik leuk
frankn27 +5575
donderdag 13 september 2018 om 15:36
En de KNVB zegt gisteren: Dordrecht Twente gaat sowieso door haha wat een prutsers zijn dat daar toch, die doen echt alles fout wat ze fout kunnen doen
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:44
@frankn27 net zo fout als zegt ipv zei...
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:42
dat mensen vrij nemen, bedoeld hij zeker de politie...
Vind ik leuk
Cookee +11836
donderdag 13 september 2018 om 15:47
Is ook overmacht een beetje. En hoe vervelend ook, de bedoeling van een staking is dat we ons realiseren dat we politie ook nodig hebben.
Dus dat die VVD eens haar verkiezingsbeloften moet nakomen.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 15:58
Snap ik wel, dat de Twente fans niet echt geamuseerd worden door hun club....
Vind ik leuk
frankn27 +5575
donderdag 13 september 2018 om 16:11
wel fijn te zien aan je naam dat je zelfkennis hebt
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:01
Mooi dat ik je een fijn gevoel kan geven, graag gedaan! En uiteraard doe ik mijn naam eer aan!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:28
Als supporters zich konden gedragen was dit niet nodig geweest. Nu krijgt de beslissende man eigelijk de schuld van een niets zeggende man. Ga je supporters aanspreken op normaal gedrag,misschien dat je de volgende keer gewoon vrij kan nemen en naar de wedstrijd kan gaan. Politie verdiend gewoon meer geld,en meer werknemers, punt!!!
Vind ik leuk
Vendaron +239
donderdag 13 september 2018 om 16:58
Gewoon aankondigen dat je sowieso naar Dordrecht gaat ook al gaat de wedstrijd niet door. Dan hebben ze gauw genoeg politie op de been.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:03
bij deze wedstrijd is nu eenmaal extra politie nodig speel het dan zonder die duitsers
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
donderdag 13 september 2018 om 17:18
Is het OV in Enschede zo slecht dat je een dag vrij moet nemen om bij dat stadion te komen?
Vind ik leuk
Hammers96 +2786
donderdag 13 september 2018 om 18:46
wat heeft het ov er mee te maken?
voor twente supporters geldt een verplichte buscombi voor deze wedstrijd.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
donderdag 13 september 2018 om 21:04
Oh, moeten ze met de bus, vervelend zeg.
Vind ik leuk
Wilkie58 +230
donderdag 13 september 2018 om 17:35
Natuurlijk, als je met de tractor en boerenkar vanuit Enschede naar Dordrecht moet, dan moet je toch om 12.30 uur wel weten of het doorgaat. Anders kom je te laat. Als je een klein beetje vervoermiddel hebt tegenwoordig doe je het volgens mij een stuk sneller. Enkel een paar overuurtjes opnemen is voldoende dan. Is een halve snipperdag toch niet nodig. Voorop gesteld dat je wel werkt natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:39
Grote afstanden is toch geen probleem voor een echte Tukker
Vind ik leuk
Nielsk +1779