Pusic kan weinig met teksten uit Dordrecht-kamp: Geen moeite mee

    Pusic kan weinig met teksten uit Dordrecht-kamp: "Geen moeite mee"

    donderdag 13 september 2018 om 21:26

    Duidelijkheid is er nog niet, maar Marino Pusic rekent erop dat het duel met FC Dordrecht van vrijdagavond doorgaat. 

    "Je bereidt je voor zoals altijd", zegt Pusic tegen Tubantia. De burgemeester van Dordrecht hakt vrijdagmiddag de knoop door. Pas dan, een paar uur voor de wedstrijd, wordt duidelijk of er om 20.00 uur afgetrapt gaat worden. "We gaan er gewoon vanuit dat er wel gespeeld gaat worden."

    Bij Dordrecht zeggen ze dat de druk bij Twente ligt, omdat de drang om kampioen te worden groot is in Enschede. Pusic kan daar weinig mee. "De druk ligt altijd bij ons. Daar hebben wij geen moeite mee. Dat is gewoon zo. Het is topsport. Iedereen verwacht dat je wint. Het is anders als je dat niet doet. Wij hebben daar geen moeite mee. We spelen iedere wedstrijd om te winnen, simpel zat."

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 21:44
    De 1e divisie gaat erg spannend worden dit jaar! Er zijn zeker 5 kanshebbers voor de titel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:01
    Echt?!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:45
    Al 6 reacties en nog niks over de gemeente, fraude of iets slechts over Twente... ongekend. VP gaat vooruit... Nu snap ik Pusic ook wel.. wie kent er nou wel wat met teksten uit Dordt? Komt nooit iets zinnigs vandaan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 21:51
    Hehehe, inderdaad ja. Zal zo nog wel los gaan met alle kansloze opmerkingen over Twente.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 22:00
    Ik krijg hartkloppingen , koud zweet, trillen... pure ontwenning.

    HaagseHaas, waar ben je? Ik wil NU een shot onversneden Twente haat. Ik ga kapot hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:08
    Inderdaad zit gewoon te trillen hier... afkick verschijnselen... wie o wie draagt zijn steentje bij met iets origineels over Twente
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 22:21
    Ik ben nu al zo ver heen dat fc fraude al genoeg is.

    Mijn koninkrijk voor wat verbale kopschoppen!!!

    HaagseHaas: in GODSNAAM!! Waar ben je als ik je nodig heb??
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 22:09
    Over snuiven, bedriegen en Calimero's? ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:20
    onder andere en over Motorbendes, Duitsland, geld wat is gekregen van de gemeente over de ruggen van arme burgers die overigens volgens de uitgelekte prinsjesdag stukken in 2019 toch minder arm zijn dan weer dachten.... dat soort onderwerpen ja.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 22:21
    :-D
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31824
    donderdag 13 september 2018 om 22:45
    Fc fraude 😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:07
    Wij willen dat twente verliest
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:09
    Ja ik ook... puur uit Spartaans belang hehe
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 22:18
    Tegen wie moeten jullie?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:23
    Den Bosch... Kan ik natuurlijk ook iets zeggen over het drugs gebruik en productie in Brabant... Gewoon om alles en iedereen af te zeiken in Brabant... En toch doe ik het niet hehe
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:10
    en voor wie denk jij dat wij al die pillen en speed maken .....;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:25
    Ik heb een vermoeden waar je heen wilt....
    Hehe
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    donderdag 13 september 2018 om 23:19
    Je voert de spanning rustig op?

    Dat is ECHT vals!

    Top, ga ik ook eens doen.

    Groeten uit Enschede ( excuses voor dat laatste woord).
    Vind ik leuk
    komoanFC +2108
    vrijdag 14 september 2018 om 06:41
    Ik denk dat Ajax met Frenkie de Jong kampioen wordt. ZZAZZDB.

    Edit: een heel topic zonder Ajax kan toch niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 06:42]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1352
    vrijdag 14 september 2018 om 07:16
    👍
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    donderdag 13 september 2018 om 22:09
    Ik wil wokkels.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:13
    Godver... bedankt hè! 😡
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:16
    Paprika of gewoon?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    donderdag 13 september 2018 om 22:33
    Gewone.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 22:16
    Lay's, Croky of ander merk?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:21
    Gewoon huismerk... lekker goedkoop en smaken allemaal hetzelfde
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 22:22
    Serieus? Vind die van de Jumbo en Lays er wel bovenuit steken. ;-)

    Croky toch iets te muf.




    Dit alles hierboven gaat overigens niet indien je gezopen hebt. Dan smaakt alles hetzelfde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:24
    Idd... dan maakt het niets meer uit... maar een bitterballetje gaat dan toch boven muffe wokkels
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 22:28
    Wel een Kwekkeboom of Van Dobben variant. Die laffe Mora zooi is voor paupers.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:38
    Ligt er weer aan hoeveel je gezopen hebt...
    Zo lang het maar niet van die veggi meuk is

    Of dacht jij van een lekker broodje uierboord
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    donderdag 13 september 2018 om 22:47
    Lekker man, uierboord!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:25
    Ja toch
    Vind ik leuk
    komoanFC +2108
    vrijdag 14 september 2018 om 06:35
    Van de Bourgondiër, heerlijk met draadjesvlees.
    Vind ik leuk
    lemon9 +872
    donderdag 13 september 2018 om 23:21
    of je zegt de wedstrijd een dag van te voren af , maar niet om 13.00 wat een bokke lul die burgermeester , gaat niks gebeuren daar bij de schapekoppen word gewoon een leuke pot in Dordt
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 14 september 2018 om 07:47
    Tja, als je verbeek aanstelt als trainer en je wint +- 17 keer niet, met assadi, maher en boere in je team, en verbeek zegt dat het aan iedereen ligt behalve zichzelf dat geeft je te denken als je nu als twente werknemer/ster thuis zit ivm de degradatie.

    Verbeek is de slechste trainer die er is, kan beter bij de hornbach gaan solliciteren.

    Ik geloof er heilig in dat ze anders niet waren gedegradeerd & en terugkeren naar de ED is gewoon erg moeilijk.
    Vind ik leuk
    N.E.C. +353
    vrijdag 14 september 2018 om 11:28
    Hup Dordrecht!
    Vind ik leuk