Eredivisie-topscorer El Khayati: 'Ik zou niet misstaan bij Feyenoord en PSV'

Eredivisie-topscorer El Khayati: 'Ik zou niet misstaan bij Feyenoord en PSV'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 06:47vr 14-09-2018 om 06:47

Nasser El Khayati scoorde voor de interlandperiode liefst vier keer tegen Excelsior. Die lijn hoopt de 29-jarige middenvelder van ADO Den Haag zaterdag door te trekken tegen PSV, de club waar hij in de jeugd speelde en nog veel herinneringen heeft.

"Hoe ik als jonge Rotterdammer in Eindhoven woonde bijvoorbeeld. Een mooie tijd, maar ik kijk er met gemengde gevoelens op terug, omdat ik er niet ben doorgebroken", zegt El Khayati in het Algemeen Dagblad. "Ik heb genoeg kansen gehad. Zo mocht ik als jeugdspeler met de beloften meedoen en heb ik onder Sef Vergoossen met het eerste elftal meegetraind."

Een doorbraak bleef ook bij FC Den Bosch en NAC Breda uit, waarna hij via Kozakken Boys en het buitenland bij ADO neerstreek. "Ik roep vanaf het begin: ik hoop op één mooi, goed seizoen bij ADO en wil dan weer hogerop. Datgene wat ik moet doen is gebeurd, alleen de mooie nieuwe club is uitgebleven. Dus gaan we voor weer een mooi seizoen hier."

"Het leven gaat door, ik sta er nu zo in van: laat het maar zien tegen een club uit de top-drie", vervolgt El Khayati. "Als ik kijk naar Feyenoord en PSV, dan zou ik daar zeker niet misstaan. Ik heb ook bij beide een verleden, dus dat zou wel mooi zijn. Het moet straks wel concreet worden, anders denk ik aan het buitenland. Ik ga er tot nu toe vanuit dat ik dit seizoen bij ADO blijf."

Poll

Is El Khayati een aanwinst voor een Nederlandse topclub?

(5938 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 14 september 2018 om 06:56
Misschien kan hij zondag meedoen bij Feyenoord.
Vind ik leuk
AllAdIn +20846
vrijdag 14 september 2018 om 06:58
In plaats van Larsson?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:02
Het gaat waarschijnlijk toch niet door, die wedstrijd.
Vind ik leuk
AllAdIn +20846
vrijdag 14 september 2018 om 07:08
De rechter gaat dat toch bepalen?
De andere wedstrijden gaan allemaal wel door las ik..
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:20
Idd, die anderen wel.

Vanmiddag weten we het.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 07:20]
Vind ik leuk
AllAdIn +20846
vrijdag 14 september 2018 om 07:22
Zou jammer zijn als de wedstrijd niet doorgaat, leuke wedstrijd denk ik..
Vind ik leuk
mcmodd +25051
vrijdag 14 september 2018 om 08:53
VolgEns mij bepaalt een burgemeester dat wel.
Vind ik leuk
AllAdIn +20846
vrijdag 14 september 2018 om 10:26
Las vanmorgen dat een rechter dat gaat bepalen..
Vind ik leuk
mcmodd +25051
vrijdag 14 september 2018 om 15:55
Ja, dat klopt waar het gaat om de staking, of dat mag. Dan bepaalt daarna de burg.m. of het zonder politie doorgaat. Inmiddels hebben de agenten een CAO-accoord en gaat de staking derhalve helemaal niet door en gaan de wedstrijden door, evt. met ingrijpen politie waar dat nodig is.
Vind ik leuk
AllAdIn +20846
vrijdag 14 september 2018 om 19:24
Oh beter!
Vind ik leuk
mcmodd +25051
vrijdag 14 september 2018 om 08:53
Een burgemeester denk ik, toch?
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:41
Zou voor Feyenoord zeker een aanwinst zijn, vooral het daar nogal aan creativiteit ontbreekt.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:44
.....Vilhena.
Ayoub - van Persie.
Larsson - Jørgensen - Berghuis.

Valt wel mee toch?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 07:45]
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:49
Valt mee ja, maar een Khayati is trefzeker en dat mis je wel bij Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:54
Een doelpuntenmaker is nooit weg. Maar ook El Khayatti is geen garantie op succes, bij Feyenoord in een volle Kuip.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:19
Naast doelpuntenmaker is hij ook een fenomenale assist koning.
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:02
Kom op zeg dat ik vind ik zo'n cliche door te zeggen in een volle Kuip. Immers kon het ook 2 seizoenen lang achter elkaar 2x 12 goals te maken.
Vind ik leuk
koosje +868
vrijdag 14 september 2018 om 08:06
Az levert de ballenjongens toch ?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 06:57
Aan zelfvertrouwen geen gebrek
Vind ik leuk
:O +5205
vrijdag 14 september 2018 om 06:57
29 jaar al? Laat bloeier dan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 06:57]
Vind ik leuk
AllAdIn +20846
vrijdag 14 september 2018 om 06:57
Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij deze penaltykoning.. hahaha
Vind ik leuk
dezink +1160
vrijdag 14 september 2018 om 06:59
Aan zijn zelfvertrouwen zal het in ieder geval niet liggen..
Vind ik leuk
Bud Spencer +2620
vrijdag 14 september 2018 om 06:59
Wat een clickbait titel zeg. Dacht dat dit over Frenkie de Jong ging...
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:39
Zo niet grappig meer ..
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:54
Hoe krijgen Ajacieden het toch voor elkaar dat elke topic over Frenkie gaat.. Vindt je het zelf niet een beetje zielig worden?
Vind ik leuk
JCJWZ +14297
vrijdag 14 september 2018 om 10:56
Blijkbaar is heel Nederland in de ban van het volgende Ajax-talent dat aan het doorbreken is.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:04
Typisch Ajax om Amsterdam 'heel Nederland' te noemen..
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:15
Deze jongen heeft wel praatjes gekregen.....vroeger op het pleintje achter witte de Withstraat krwwg hij altijd Panasonic staat en mocht soms niet eens meedoen😥😥😂😟😟😟😟😟😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
fedor2501 +5361
vrijdag 14 september 2018 om 07:19
En kijk waar hij nu speelt en zit jij op een forum als dit.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 07:22
Wie zegt dat ik prof wilde worden dan???? Arno Vermeulentje.....dat staat helemaal nergens ...... Hij is pas dit seizoen doorgebroken 😥😥😥😧😋😋😋
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 07:23]
Vind ik leuk
fedor2501 +5361
vrijdag 14 september 2018 om 07:37
Haha omdat je niet kan voetballen wil niet zeggen dat je geen prof wou worden. Jij maakt iemand belachelijk die met doorzettingsvermogen toch nog zijn doel heeft bereikt.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:43
Weer een Arno Vermeulen the.....wie zegt dat ik geen prof kon worden ..ik heb nog in de Shell jeugd competitie gespeeld en was genoeg op tv te zien, doordat ik mijn enkel op 3 plekken brak zat het er niet meer in...praat niet alsof je me kent .... Arno
Vind ik leuk
fedor2501 +5361
vrijdag 14 september 2018 om 08:50
Ik ken je ook niet want je bent geen prof geworden. El Khayati met zn doorzettingsvermogen wel. Daar zit het verschil. Blijf jij jezelf maar wijsmaken dat het door je gebroken enkeltje kwam dat je geen prof kon worden(terwijl je daarvoor zegt dat je niet wou) dan genieten wij verder van die weergaloze El Khayati.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:55
Ja als ik doorgezet had, had ik met een hoop pijn bij willem2, den Bosch, Excelsior, Utrecht, maar ik was realistisch, waarschijnlijk ken je me wel als je ik het vertel, aangezien ik vaak genoeg genoemd ben bij oa studio voetbal, ik heb WK oranje onder 17 gespeeld in japan, maar goed, lekker boeiend wat jij denkt
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:01
Ik moet wel bekennen dat van heel dat team vurnon Anita de beste is gebleken, Carrière gezien dan Hahaha😅😅😅😅
Vind ik leuk
JCJWZ +14297
vrijdag 14 september 2018 om 10:59
Geller is dus een beetje zwak gebouwd en had het dus niet in zich om prof voetballer te worden. Blijkbaar wilde je dus wel prof voetballer worden, je lult jezelf weer zwaar tegen.

Leuk trouwens de Shell jeugd competitie, je was 1 van de duizenden, doe nou niet alsof het heel bijzonder is.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:27
Ja er zijn ook duizenden geweest die een WK gespeeld hebben met oranje onder 17.....al bestond ons team uit 23 beste spelers uit Nederland van die leeftijds categorie....wil toch zeggen dat ik op dat moment beter was dan duizenden andere
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:42
Vorig seizoen doorgebroken hoor.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:22
Heb jij 1,5 jaar de eredivisie niet gevolgd of heb je 1,5 jaar geslapen. Man man man.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:47
Anderhalf jaar😅😩😩😩😩 wow......hij gaat bijna met pensioen als voetballer...
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:49
Hij hij speelt al anderhalf jaar de sterren van de hemel bij ons. Sinds zijn komst is hij fenomenaal. Ja hij is wel wat ouder, van mij mag hij bij ons afsluiten. Maar als je er nog wat voor kan vangen is het ook prima. Hij is in de bloei van zijn carrière.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:51
Daarom, ADO is goed voor hem, maar hoger niveau moet ie niet doen
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 09:48
Van mij mag hij blijven.
Vind ik leuk
JCJWZ +14297
vrijdag 14 september 2018 om 10:57
Ik kon ook naar Real Madrid en Barca, maar ik wilde geen prof worden. Yeah right...
Vind ik leuk
Blindsy +15822
vrijdag 14 september 2018 om 08:13
Dat geasfalteerde veldje bij die school? Achter de Withe de With, aan de Schiedamsesingel bedoel je?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:14]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:23
Ik denk de zijstraat van Nieuwe Binnenweg.
Vind ik leuk
Blindsy +15822
vrijdag 14 september 2018 om 08:35
Ah, je bedoelt het Binnenhof 😉.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:37
Niet vloeken goos. Nee serieus, witte de witstraat is toch een zijstraat van de nieuwe binnenweg? In ieder geval daar zit ik met mijn hoofd en ken Rotterdam best wel goed. Is altijd mijn tweede thuis geweest en woonde vroeger nog kortstondig op het Zuidplein.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:46
Ja klopt, werd vaak op hoog niveau straat voetbal gespeeld, jongens als rvp, boutahar etc waren niet eens de beste die daar liepen...ook vaak op Schuttersveld crooswijl, Schiemond en bospolderplein...
Vind ik leuk
Blindsy +15822
vrijdag 14 september 2018 om 08:49
Haha.
Nee, de WdeW is geen zijstraat van de Nwe Bwg. Ze lopen wel een stukje naast elkaar.
Maar goed, ik heb ruim 10jr aan de Schiedamsesingel gewoond en keek dagelijks naar een plein waar jochies liepen te voetballen. Dat moet dan het genoemde plein zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:14
Niet helemaal, loopt parallel aan de west blaak
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 11:35
We zijn begonnen aan de LAATSTE 140 kaarten op de Haaglandentribune!

Aad Mansveld en Lex Schoenmakertribune waren eerder al uitverkocht.

Volle bak en een heksenketel verwacht ik.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 11:46
Hoppa, lekker maat. Gaat echt goed, meer seizoenskaarten verkocht dan ooit. Dat ook nog eens :)
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 12:18
Niet meer dan ooit, afgelopen winterstop stond de teller op ruim 7.000. Maar dat de club weer leeft ben ik met je eens maat.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 12:23
Oke, dan, dacht zoiets gelezen te hebben. Dan zit ik ernaast, maar kunnen dus meer worden dit jaar. We hebben nog ff tot de winter. Hebben ze nog halve seizoenskaarten in de winterstop?
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 12:28
In de winterstop is er nog steeds de mogelijkheid om een halve SCC aan te schaffen. Er komen na de winterstop ook heel wat stadionverboden terug.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 12:35
Top maat!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1297
vrijdag 14 september 2018 om 07:23
Weer zo 1 met te grote voeten, of te kleine schoenen. Anyway, voetjes op de vloer! Ado is je niveau
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:43
Waarom zou hij het niet hoger kunnen schoppen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:47
Omdat hij op hoger niveau al een aantal keer mislukt is
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:03
Maar dat wil niet zeggen dat ie geen stappen heeft gemaakt en het nu wel aankan.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:05
Wellicht een Utrecht, maar voor de top 3 komt hij gewoon kwaliteit te kort
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:08
Haha waarom zou hij van Den Haag naar Utrecht gaan, dat is zo'n kleine stapje dat je het nauwelijks een stapje omhoog kunt noemen. Hij wil graag naar de top 3 en anders het buitenland!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:16
Maar niet top 3, Utrecht schat ik hoger in als ADO ...wellicht dit seizoen kut begonnen, maar de verwachting ligt hoger
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:30
Top 3 zou hij zeker mee kunnen en zoals eerder gezegd kijk alleen maar wat daar loopt.

Khayati ziet Utrecht niet als een stap omhoog en heb dit zelf van hem gehoord. Hij wil naar de top anders het buitenland!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1297
vrijdag 14 september 2018 om 11:28
Ik weet wel van welke speler jij een poster hebt hangen boven je bedje
Vind ik leuk
Zultkop +5968
vrijdag 14 september 2018 om 12:22
Ik denk dat hij zo naar Trecin kan :)
Vind ik leuk
Sazzz +11044
vrijdag 14 september 2018 om 08:49
Hoger misschien wel, maar psv?
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:04
Als ik zie wat er bij PSV loopt, dan zou ik niet weten waarom niet.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:07
Ja maar een de jong is ook de slechtste spits uit de PSV geschiedenis....daar zou hij leuk meekunnen, maar niet dat hij het team beter maakt
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:09
Er lopen er wel meerdere rond-:)
Vind ik leuk
Sazzz +11044
vrijdag 14 september 2018 om 09:31
Waarom wel? En waarom investeren in een speler van 29?
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 09:32
Kwaliteitsimpuls voor het team daarom.
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 16 september 2018 om 08:59
Kun je beter jongere spelers voor halen. Deze jongen levert alleen maar geldverlies op
Vind ik leuk
Morris +23305
vrijdag 14 september 2018 om 07:27
Gelukkig alleen psv en Feyenoord. Hij heeft zelfkennis want Ajax is 3 maten te groot voor hem...

😉
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:45
Overdrijven is ook een kunst zeg.
Vind ik leuk
MeAgain +6848
vrijdag 14 september 2018 om 07:52
Hij noemt 2 van de 3 topclubs waar hij wel graag zou willen spelen. Aan die andere heeft hij een gruwelijke hekel zoals de meeste mensen...


;)
Vind ik leuk
Smithsonian +37768
vrijdag 14 september 2018 om 09:43
Stel je voor dat hij ons aller ajax noemt he.

Sommige reacties hier ook 🤢🤢
Vind ik leuk
PoepWagen +1980
vrijdag 14 september 2018 om 07:35
Jeetje, een keer een aardige competitie start en meneer krijgt praatjes hoor!
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:47
Heeft afgelopen seizoen toch ook al een heel mooi seizoen gedraaid met heel wat goals en assists.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6514
vrijdag 14 september 2018 om 08:21
Dat klopt, maar om nu te stellen dat hij niet zou misstaan bij PSV of Fey en wellicht Ajax.
Met alle respect, maar ik denk niet dat deze clubs hem op de radar hebben staan.
Zijn start is mooi, en het is écht een goede/mooie speler. Maar niet voor de basis van de genoemde clubs. En hem op de bank, dat wil toch ook niemand?
Vind ik leuk
Zultkop +5968
vrijdag 14 september 2018 om 09:29
Nou waarom niet op de bank? Misschien kan hij hele lekkere shoarma maken, of een kapsalonnetje.. hmmmm #vrijdagsnackdag
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:13
Misschien de eredivisie volgen, zou je goed doen als je op VP zit.
Vind ik leuk
PoepWagen +1980
vrijdag 14 september 2018 om 10:29
Misschien even die geel-groene bril afzetten? Aardige speler hoor en hartstikke leuk voor hem dat hij het zo goed doet maar dit is toch geen top drie materiaal?!?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 10:41
Ik reageer op het volgende; Jeetje, een keer een aardige competitie start.
Vind ik leuk
Godin1 +1094
vrijdag 14 september 2018 om 07:37
Laat het dan vanavond maar zien!
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
vrijdag 14 september 2018 om 07:47
Morgenavond als je het niet erg vindt-;)
Vind ik leuk
derksen +8940
vrijdag 14 september 2018 om 07:41
Het zit ook niet mee Feyenoord kan niet eens je sokken betalen

Feyenoord mocht willen dat ze een speler zoals jij hadden elkhayati op het middenveld
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:02
In een volle Kuip? Dat redt ook hij niet.
Vind ik leuk
derksen +8940
vrijdag 14 september 2018 om 08:05
El khayati heb meer mee gemaakt in zijn leven dan de gemiddelde voetballer
Heb er wel vertrouwen in dat die zich staande weet te houden in de kuip
Vind ik leuk
Zultkop +5968
vrijdag 14 september 2018 om 12:24
Kan jij hem niet ff kopen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:04
Te oud en kapitaal vernietiging
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:09
Ik vind het een hele goeie voetballer en hij is ADO wel ontgroeid denk ik maar of hij ook bij de top 3 mee kan draaien durf ik niet te zeggen. Vorig jaar wisselde hij ook hele goeie wedstrijden met hele slechte wedstrijden af. Als hij deze lijn doortrekt dan denk ik wel dat hij het kan gaan halen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:11
Waarom is hij ons ontgroeid?

Wij doen zelf mee om bij de eerste acht te geraken.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:15
Dat denk ik, ik vind hem er nu echt uit springen bij ADO. Ik zeg ook niet dat hij weg moet he :) Ik snap dondersgoed dat jullie hem bij ADO willen houden. Maar ik denk op dit moment zoals de selectie van ADO is dat hij er wel echt bovenuit springt. Bedoel dit niet als kritiek he, is gewoon mijn mening.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:26
Ieder club heeft er een die eruit springt maar dat komt ook door zijn medespelers. Die zorgen ervoor dat hij kan excelleren. Dan doel ik dus op het duo Immers/Malone (Bakker)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:30
Daar heb je helemaal gelijk in, maar bij een betere club zoals hier gemeld de top 3 krijgt hij nog betere spelers om zich heen wat ook in zijn voordeel zou kunnen werken. Nogmaals ik zeg niet dat hij weg moet he Midden-Noord haha ik vind dat hij ADO wel ontgroeid is, helemaal als hij dit niveau vast houd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:35
Bij bij een top drie club gaat hij echt niet spelen. En AZ, Vitesse en dergelijke lopen nou ook geen mijlenver voor. We kruipen zelf ook ieder jaar dichterbij en blijven dat elk jaar doen nu. Dit jaar zullen wij ook weer beter zijn dan vorig jaar. Den Haag zit in de lift.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:37
Ik hoop dat jullie kunnen blijven aanhaken inderdaad, maar ook voor een club als ADO geldt dat als er een speler er bovenuit steekt hij vaak verkocht word, geldt ook bij FC Utrecht. Is zaak dat de vervangers het goed op kunnen vangen en daar hebben we wel eens problemen mee. Hoe breder de subtop hoe beter de clubs steeds worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:39
Klopt, maar dan staat daar een x bedrag tegenover. Ook van dat soort transfersommen zullen wij weer groeien.

Edit: Ik denk dat de slapende reus is ontwaakt. :-p
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:39]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:44
Hahahaha ik hoop het voor je! ADO heeft lang genoeg in de marge moeten voetballen. Ik hoop dat het bij FC Utrecht net zo is.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:47
Ik ook, Utrecht is ook een mooie club en natuurlijk net zo'n volksclub als wij dat zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:49
Inderdaad! Beide mooie volksclubs met de bijbehorende drama zo nu en dan hahaha
Vind ik leuk
Zultkop +5968
vrijdag 14 september 2018 om 12:28
Den Haag is qua inwonertal de 3e stad van nederland, op zich vind ik het dan best vreemd dat ADO geen top3 club is. Te weinig sponsoren in de stad? Kan me dat haast niet voorstellen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 13:24
We hebben ook jaren in een niet zo goed daglicht gestaan. Het heeft tijd nodig maar we zitten in de lift.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93374
vrijdag 14 september 2018 om 08:10
Turijn, Madrid of Parijs is allemaal mogelijk Nasser!
Vind ik leuk
Niels92 +31255
vrijdag 14 september 2018 om 08:18
Klopt helemaal, voor een kleine 400 € koop je 3 tickets + 2 overnachtingen via vakantieveilingen en je bent in die drie steden geweest :) Turijn, Madrid, Parijs, altijd leuk om een weekendje naartoe te gaan :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:18]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:14
Barcelona of Munchen ook mooi!
Vind ik leuk
Shelbourne +5388
vrijdag 14 september 2018 om 08:12
Hij heeft een mooie stijl maar ik zie PSV zen Feyenoord niet voor hen gaan. Te oud, te weinig beslissend en hij mist te veel voor een moderne middenvelder
Vind ik leuk
Fritske01 +3980
vrijdag 14 september 2018 om 08:18
We hebben pas 4 wedstrijden gespeeld. Draai nu eens eerst minimaal een goede seizoenshelft en kom dan nog eens terug.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:21
Ha ha ha ha en daarom voetbalt hij op zijn 29e bij ADO. Meneertje heeft even 4 x gescoord en denkt gelijk dat de Top 3 zich warm maakt voor zijn eventuele komst. Ha ha ha ha ha wat een humor van deze middelmatige Marokkaan. Najib 2.0 is het.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:30
Niks voor PSV, hebben al genoeg middenvelders. Guti, Pereiro, Hendrix, Mauro Jr, Dante, Rosario...
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:31
One day fly,doet een keer wat goed,hoor hem blazen. Vermoeiend.
Vind ik leuk
DEWEE +2541
vrijdag 14 september 2018 om 08:37
Jezus, ik dacht dat dit over Jack Tuijp ging. Kan nog makkelijk mee in de subtop.
Vind ik leuk
rinirat +3016
vrijdag 14 september 2018 om 08:38
Hou alsjeblieft op met die onzin.
Vind ik leuk
Dorzon +4437
vrijdag 14 september 2018 om 08:50
Scoort een keer 4x meteen hoogmoedswaanzin
Vind ik leuk
psv1996psv +164
vrijdag 14 september 2018 om 08:53
Voor een ploeg als FC Utrecht of Vitesse of Heerenveen zou dit toch een buitengewone kans zijn.
Vizier is enorm scherp voor een topclub misschien zelfs ook!
Want doet het nu al 2 seizoenen op rij!
Alleen een topclub zoekt speler die Europese subtop/top gaan bereiken en dat gaat denk ik niet gebeuren bij hem. Dus subtop in NL als je nog een potje hebt zou ik hem zeker halen!
Vind ik leuk
Smithsonian +37768
vrijdag 14 september 2018 om 09:42
Nee nee lekker daar blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 10:05
Hij heeft wel de creativiteit, die zeker Feyenoord en ook af en toe PSV niet hebben
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 10:05]
Vind ik leuk
repeP +1518
vrijdag 14 september 2018 om 16:06
Een Kuwas kan betere cijfers overleggen. Sorry.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1184
vrijdag 14 september 2018 om 17:44
Dat denk ik niet, anders graag bewijs?
Vind ik leuk
repeP +1518
vrijdag 14 september 2018 om 21:30
http://www2.squawka.com/players/abdenasser-el-khayati/stats#performance-score#ado-den-haag-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2017/2018#816#all-matches#1-32#by-match

http://www2.squawka.com/players/brandley-kuwas/stats#performance-score#heracles-almelo-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2017/2018#816#all-matches#1-32#by-match

Oftewel een score van 504 voor El Khayati en 766 voor Kuwas.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws