Eredivisie-topscorer El Khayati: 'Ik zou niet misstaan bij Feyenoord en PSV'

    Eredivisie-topscorer El Khayati: 'Ik zou niet misstaan bij Feyenoord en PSV'

    vrijdag 14 september 2018 om 06:47

    Nasser El Khayati scoorde voor de interlandperiode liefst vier keer tegen Excelsior. Die lijn hoopt de 29-jarige middenvelder van ADO Den Haag zaterdag door te trekken tegen PSV, de club waar hij in de jeugd speelde en nog veel herinneringen heeft.

    "Hoe ik als jonge Rotterdammer in Eindhoven woonde bijvoorbeeld. Een mooie tijd, maar ik kijk er met gemengde gevoelens op terug, omdat ik er niet ben doorgebroken", zegt El Khayati in het Algemeen Dagblad. "Ik heb genoeg kansen gehad. Zo mocht ik als jeugdspeler met de beloften meedoen en heb ik onder Sef Vergoossen met het eerste elftal meegetraind."

    Een doorbraak bleef ook bij FC Den Bosch en NAC Breda uit, waarna hij via Kozakken Boys en het buitenland bij ADO neerstreek. "Ik roep vanaf het begin: ik hoop op één mooi, goed seizoen bij ADO en wil dan weer hogerop. Datgene wat ik moet doen is gebeurd, alleen de mooie nieuwe club is uitgebleven. Dus gaan we voor weer een mooi seizoen hier."

    "Het leven gaat door, ik sta er nu zo in van: laat het maar zien tegen een club uit de top-drie", vervolgt El Khayati. "Als ik kijk naar Feyenoord en PSV, dan zou ik daar zeker niet misstaan. Ik heb ook bij beide een verleden, dus dat zou wel mooi zijn. Het moet straks wel concreet worden, anders denk ik aan het buitenland. Ik ga er tot nu toe vanuit dat ik dit seizoen bij ADO blijf."

    Poll

    Is El Khayati een aanwinst voor een Nederlandse topclub?

    (4667 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 06:56
    Misschien kan hij zondag meedoen bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 06:58
    In plaats van Larsson?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:02
    Het gaat waarschijnlijk toch niet door, die wedstrijd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 07:08
    De rechter gaat dat toch bepalen?
    De andere wedstrijden gaan allemaal wel door las ik..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:20
    Idd, die anderen wel.

    Vanmiddag weten we het.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 07:20]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 07:22
    Zou jammer zijn als de wedstrijd niet doorgaat, leuke wedstrijd denk ik..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:42
    Bij Ajax zou ie makkelijk meekunnen, maar PSV is toch écht te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:45
    Leg eens uit? Hendrix, Schwaab, Viergever, Zoet, Dumbofries, Angelina, Bergwijn, Roasario. PSV is een subtop ploegje. Let maar op in Nou Camp.
    Vind ik leuk
    Jafio +1686
    vrijdag 14 september 2018 om 07:52
    Beide suffe reacties ook bij Ajax kan hij niet mee maar PSV ook niet.

    De namen die je noemt zoals Angelino en Bergwijn zijn gewoon erg goed. Angelino is nu al de beste linksback van Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:56
    Hap.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 10:32
    Hahaha, echt he?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:02
    Nee dat is Angelino absoluut niet. Die speelt bij Ajax de beste linksback. Aanvoerder van het Argentijnse internationale elftal. PSV heeft tot nu toe structureel bijna elke wedstrijd een tegengoal gehad. 70% omdat Angelina niet mee verdedigt z
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    Jafio +1686
    vrijdag 14 september 2018 om 08:06
    Dan heb je niet goed gekeken maar we gaan het wel zien tijdens Ajax PSV. Taglafio is aanvallend gezien sowieso een stuk minder en voor Angelino kom je naar het stadion let maar op dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3523
    vrijdag 14 september 2018 om 08:37
    Tagliatelle gaat alleen maar achter Lozano aanhobbelen, meer gaat hij niet zien volgende week zondag. Hopelijk kunnen de Ajax supporters zich dit jaar wel gedragen. Maar ja, dat is vragen naar de bekende weg. Ik zeg, zaak vergrammen, 3 punten aftrek
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:38
    Haah Tadic en Ziyech gaan Schwaabie en Hendrix vernederen net als in de arena vorig jaar. Hopelijk gaan de PSV fans niet weer schelden met allerlei ziektes en het feest verpesten. Maar ja altijd die afkeer tegen xe grootste club van het land.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    Polly11 +3523
    vrijdag 14 september 2018 om 08:41
    Kan me alleen maar de wedstrijd in Eindhoven herinneren......en de schaal die daar uit voortkwam. Er zijn vele veldslagen gewonnen door de grote verliezer, uiteindelijk gaat het er om wie de oorlog wint. Laten we voorop stellen dat het een mooie strijd gaat worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:47
    Nee ik zeg je dat Ajax de punten vrij gemakkelijk mee neemt naar huis. PSV heeft echt armoede in de verdediging staan. Ziyech,Tadic, Frenkie, De Ligt, Neres. Te veel kwaliteit tegenover dit PSV.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3523
    vrijdag 14 september 2018 om 08:49
    Dat riepen jullie vorig jaar ook, het resultaat is bekend. Zal niet ontkennen dat Ajax een iets beter selectie heeft qua spelers, dat was vorig jaar ook zo. Uiteindelijk is PSV het beste team. Frank de Boer werd ook kampioen toen PSV veruit de beste selectie had.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:55
    Onzin PSV had in de jaren van Frank de Boer nooit de beste selectie. Noem maar op welk jaar? Ajax had 2 seizoenen geleden absoluut de beste selectie. Helaas finale behaald en geen prijs gepakt. Dit jaar is het verschil gigantisch. PSV speelt met Schwaabie, Viergever, Rosario, Dumfries enHendrix. Sorry maar dat gewoon echt niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:11
    Dus met het beste team word je zeker kampioen?
    Vind ik leuk
    Clutchy +80
    vrijdag 14 september 2018 om 09:51
    Dat gaat PSV inderdaad opbreken en ik zie Feyenoord niet eens meer meedoen daar zijn ze skeer
    Vind ik leuk
    Zultkop +4279
    vrijdag 14 september 2018 om 09:20
    Zeg jij dat? Haha. Nou ik denk dat de psv selectie heel erg op zijn hoede is nu.....Succes en niet huilen al je clubje toch verliest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:34
    Hou die gedachte vast....................
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:03
    Absoluut doe ik ook. Dit jaar gaat de schaal absoluut naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3523
    vrijdag 14 september 2018 om 08:42
    O ja, en PSV verpest het feest niet, laat maar een weten wanneer de laatste keer was dat ee iets aan se hand was in de Arena?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:08
    Het was de laatste keer 3-0 voor PSV, is het niet? De kampioenswedstrijd.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1489
    vrijdag 14 september 2018 om 12:55
    Er is wederzijds ook afkeer tegen de beste club van Nederland. En ook de Ajax fans schelden met ziektes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    Haha PSV de beste club? Wederom blijf nu eens van die drugs af. Ajax, Feyenoord en dan pas PSV. Heel Nederland beschouwd Psv nu eenmaal als de derde club van Nederland.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:45]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1489
    vrijdag 14 september 2018 om 16:05
    Wie is de kampioen ?
    Dat is toch de beste?
    En statistisch gezien is PSV de nr.2 van Nederland. Het gaat niet om de fans maar om de prijzen en daar heeft PSV er een stuk meer van dan Feyenoord.

    Beetje domme reactie, ik hoop voor je dat je drugs op hebt want anders is jouw intellect niet te benijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:06
    Haha nee het gaat wel degelijk om aanzien, stadion, sfeeracties, beleving, en uiteraard de prijzen. Ajax en Feyenoord zijn de grootste clubs van ons land. PSV doet knap mee.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1489
    vrijdag 14 september 2018 om 17:57
    Helaas jochie je reageert op mijn opmerking waar ik het over de beste had, de beste club is niet de club met de meeste fans....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    En jou wereld is waarheid? Jammer menneke je weet dat ik gelijk heb.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1489
    vrijdag 14 september 2018 om 18:51
    Jij zal niet vaak gelijk hebben, zeker als je het verschil tussen jou en jouw al niet weet.....

    Heb geen tegenargument gehoord dus ik neem aan dat je bij deze uitgelult bent.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:44
    Blijf maar zo raar doen. Psv is en zal altijd in de schaduw van Ajax blijven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 05:11]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1489
    vrijdag 14 september 2018 om 21:47
    In de schaduw staan van......

    Vind ik leuk
    Clutchy +80
    vrijdag 14 september 2018 om 09:50
    Laat me niet lachen, hoe schil is die Angelino die schoot hem 10 meter naast haha, sowieso dit seizoen nog niet heel veel van hem gezien maar we shall see ;)
    Vind ik leuk
    Tictac +99
    maandag 17 september 2018 om 15:35
    @Weerstandisgoedvoorje;
    Ten eerste heet de man AngelinO. Ik mag toch hopen dat Tagliafico in het Argentijnse Nationale elftal speelt, denk niet dat er een Argentijns Internationaal elftal bestaat. Tagliafico is goed en degelijk, maar ik moet Jafio gelijk geven dat je voor Angelino naar het stadion komt. Heerlijk die rushes en beweging over links. En als hij dan verdedigend een keer wat laat lopen hebben we nog altijd Viergever.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:57
    Hap
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:10
    Man het is humor, en bovendien. Check jouw naam.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3080
    vrijdag 14 september 2018 om 08:19
    Resultaat halen in Camp Nou zou een geweldige prestatie zijn. Maar we weten allemaal dat dit zeer lastig zal worden.
    Stop nou allemaal eens met blaten en roepen. Beide selecties zijn goed. De druk bij de ene selectie zal anders zijn als bij de ander.

    Deze EL Khayati is niet goed genoeg gebleken in de jeugd en nu doet hij het leuk. Meneer roept iets en daar worden onzinnige dingen op geantwoord. Den haag is hoog genoeg voor hem in NL. Succes hierna in het buitenland. Top NL is te hoog voor hem.

    Laten we komende week in de CL genieten van beide teams. Dat resultaat halen voor PSV lastiger is, dan voor Ajax dat moge duidelijk zijn.
    Maar eerst dit weekend, uit Den Haag is al jaren een lastige wedstrijd voor PSV. Ajax zal zijn 3 punten wel pakken, als de focus in ieder geval bij de wedstrijd tegen Groningen is.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4279
    vrijdag 14 september 2018 om 09:22
    Ik hoop eigenlijk dat Groningen die wedstrijd wint :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 10:32
    Ga je daar nog serieus op in ook?
    Niet doen joh, aan zulke reacties kan je toch meteen zien dat diegene alleen maar zit te ouwehoeren en niet serieus te nemen is..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:56
    Haha. Ook na 1000x nog steeds leuk.

    Of niet ...
    Vind ik leuk
    pietprecies +4193
    vrijdag 14 september 2018 om 08:33
    Qua arrogantie vooral ja, daar ben jij weer het meurende bewijs van
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:03
    Morgen schopt El Khayati er een paar in bij Zoet!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 10:28
    Als jij dat denkt dan zal het wel..
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    vrijdag 14 september 2018 om 10:51
    Hij geeft juist aan dat hij mee zou kunnen bij Psv en Feijenoord en dat Ajax blijkbaar een stap te hoog is anders had hij Ajax wel genoemd hoor.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    vrijdag 14 september 2018 om 08:53
    VolgEns mij bepaalt een burgemeester dat wel.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 10:26
    Las vanmorgen dat een rechter dat gaat bepalen..
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    vrijdag 14 september 2018 om 15:55
    Ja, dat klopt waar het gaat om de staking, of dat mag. Dan bepaalt daarna de burg.m. of het zonder politie doorgaat. Inmiddels hebben de agenten een CAO-accoord en gaat de staking derhalve helemaal niet door en gaan de wedstrijden door, evt. met ingrijpen politie waar dat nodig is.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 19:24
    Oh beter!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    vrijdag 14 september 2018 om 08:53
    Een burgemeester denk ik, toch?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:41
    Zou voor Feyenoord zeker een aanwinst zijn, vooral het daar nogal aan creativiteit ontbreekt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:44
    .....Vilhena.
    Ayoub - van Persie.
    Larsson - Jørgensen - Berghuis.

    Valt wel mee toch?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:49
    Valt mee ja, maar een Khayati is trefzeker en dat mis je wel bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:54
    Een doelpuntenmaker is nooit weg. Maar ook El Khayatti is geen garantie op succes, bij Feyenoord in een volle Kuip.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:19
    Naast doelpuntenmaker is hij ook een fenomenale assist koning.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:02
    Kom op zeg dat ik vind ik zo'n cliche door te zeggen in een volle Kuip. Immers kon het ook 2 seizoenen lang achter elkaar 2x 12 goals te maken.
    Vind ik leuk
    koosje +376
    vrijdag 14 september 2018 om 08:06
    Az levert de ballenjongens toch ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 06:57
    Aan zelfvertrouwen geen gebrek
    Vind ik leuk
    :O +4734
    vrijdag 14 september 2018 om 06:57
    29 jaar al? Laat bloeier dan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 06:57]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 06:57
    Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij deze penaltykoning.. hahaha
    Vind ik leuk
    dezink +1167
    vrijdag 14 september 2018 om 06:59
    Aan zijn zelfvertrouwen zal het in ieder geval niet liggen..
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2225
    vrijdag 14 september 2018 om 06:59
    Wat een clickbait titel zeg. Dacht dat dit over Frenkie de Jong ging...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:39
    Zo niet grappig meer ..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:54
    Hoe krijgen Ajacieden het toch voor elkaar dat elke topic over Frenkie gaat.. Vindt je het zelf niet een beetje zielig worden?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    vrijdag 14 september 2018 om 10:56
    Blijkbaar is heel Nederland in de ban van het volgende Ajax-talent dat aan het doorbreken is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:04
    Typisch Ajax om Amsterdam 'heel Nederland' te noemen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:15
    Deze jongen heeft wel praatjes gekregen.....vroeger op het pleintje achter witte de Withstraat krwwg hij altijd Panasonic staat en mocht soms niet eens meedoen😥😥😂😟😟😟😟😟😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3754
    vrijdag 14 september 2018 om 07:19
    En kijk waar hij nu speelt en zit jij op een forum als dit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:22
    Wie zegt dat ik prof wilde worden dan???? Arno Vermeulentje.....dat staat helemaal nergens ...... Hij is pas dit seizoen doorgebroken 😥😥😥😧😋😋😋
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3754
    vrijdag 14 september 2018 om 07:37
    Haha omdat je niet kan voetballen wil niet zeggen dat je geen prof wou worden. Jij maakt iemand belachelijk die met doorzettingsvermogen toch nog zijn doel heeft bereikt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:43
    Weer een Arno Vermeulen the.....wie zegt dat ik geen prof kon worden ..ik heb nog in de Shell jeugd competitie gespeeld en was genoeg op tv te zien, doordat ik mijn enkel op 3 plekken brak zat het er niet meer in...praat niet alsof je me kent .... Arno
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3754
    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Ik ken je ook niet want je bent geen prof geworden. El Khayati met zn doorzettingsvermogen wel. Daar zit het verschil. Blijf jij jezelf maar wijsmaken dat het door je gebroken enkeltje kwam dat je geen prof kon worden(terwijl je daarvoor zegt dat je niet wou) dan genieten wij verder van die weergaloze El Khayati.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:55
    Ja als ik doorgezet had, had ik met een hoop pijn bij willem2, den Bosch, Excelsior, Utrecht, maar ik was realistisch, waarschijnlijk ken je me wel als je ik het vertel, aangezien ik vaak genoeg genoemd ben bij oa studio voetbal, ik heb WK oranje onder 17 gespeeld in japan, maar goed, lekker boeiend wat jij denkt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:01
    Ik moet wel bekennen dat van heel dat team vurnon Anita de beste is gebleken, Carrière gezien dan Hahaha😅😅😅😅
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    vrijdag 14 september 2018 om 10:59
    Geller is dus een beetje zwak gebouwd en had het dus niet in zich om prof voetballer te worden. Blijkbaar wilde je dus wel prof voetballer worden, je lult jezelf weer zwaar tegen.

    Leuk trouwens de Shell jeugd competitie, je was 1 van de duizenden, doe nou niet alsof het heel bijzonder is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Ja er zijn ook duizenden geweest die een WK gespeeld hebben met oranje onder 17.....al bestond ons team uit 23 beste spelers uit Nederland van die leeftijds categorie....wil toch zeggen dat ik op dat moment beter was dan duizenden andere
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:42
    Vorig seizoen doorgebroken hoor.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:22
    Heb jij 1,5 jaar de eredivisie niet gevolgd of heb je 1,5 jaar geslapen. Man man man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:47
    Anderhalf jaar😅😩😩😩😩 wow......hij gaat bijna met pensioen als voetballer...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:49
    Hij hij speelt al anderhalf jaar de sterren van de hemel bij ons. Sinds zijn komst is hij fenomenaal. Ja hij is wel wat ouder, van mij mag hij bij ons afsluiten. Maar als je er nog wat voor kan vangen is het ook prima. Hij is in de bloei van zijn carrière.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:51
    Daarom, ADO is goed voor hem, maar hoger niveau moet ie niet doen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 09:48
    Van mij mag hij blijven.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    vrijdag 14 september 2018 om 10:57
    Ik kon ook naar Real Madrid en Barca, maar ik wilde geen prof worden. Yeah right...
    Vind ik leuk
    Blindsy +10632
    vrijdag 14 september 2018 om 08:13
    Dat geasfalteerde veldje bij die school? Achter de Withe de With, aan de Schiedamsesingel bedoel je?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:14]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:23
    Ik denk de zijstraat van Nieuwe Binnenweg.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10632
    vrijdag 14 september 2018 om 08:35
    Ah, je bedoelt het Binnenhof 😉.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:37
    Niet vloeken goos. Nee serieus, witte de witstraat is toch een zijstraat van de nieuwe binnenweg? In ieder geval daar zit ik met mijn hoofd en ken Rotterdam best wel goed. Is altijd mijn tweede thuis geweest en woonde vroeger nog kortstondig op het Zuidplein.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:46
    Ja klopt, werd vaak op hoog niveau straat voetbal gespeeld, jongens als rvp, boutahar etc waren niet eens de beste die daar liepen...ook vaak op Schuttersveld crooswijl, Schiemond en bospolderplein...
    Vind ik leuk
    Blindsy +10632
    vrijdag 14 september 2018 om 08:49
    Haha.
    Nee, de WdeW is geen zijstraat van de Nwe Bwg. Ze lopen wel een stukje naast elkaar.
    Maar goed, ik heb ruim 10jr aan de Schiedamsesingel gewoond en keek dagelijks naar een plein waar jochies liepen te voetballen. Dat moet dan het genoemde plein zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:14
    Niet helemaal, loopt parallel aan de west blaak
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 11:35
    We zijn begonnen aan de LAATSTE 140 kaarten op de Haaglandentribune!

    Aad Mansveld en Lex Schoenmakertribune waren eerder al uitverkocht.

    Volle bak en een heksenketel verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 11:46
    Hoppa, lekker maat. Gaat echt goed, meer seizoenskaarten verkocht dan ooit. Dat ook nog eens :)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 12:18
    Niet meer dan ooit, afgelopen winterstop stond de teller op ruim 7.000. Maar dat de club weer leeft ben ik met je eens maat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    Oke, dan, dacht zoiets gelezen te hebben. Dan zit ik ernaast, maar kunnen dus meer worden dit jaar. We hebben nog ff tot de winter. Hebben ze nog halve seizoenskaarten in de winterstop?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 12:28
    In de winterstop is er nog steeds de mogelijkheid om een halve SCC aan te schaffen. Er komen na de winterstop ook heel wat stadionverboden terug.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 12:35
    Top maat!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:23
    Weer zo 1 met te grote voeten, of te kleine schoenen. Anyway, voetjes op de vloer! Ado is je niveau
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:43
    Waarom zou hij het niet hoger kunnen schoppen dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:47
    Omdat hij op hoger niveau al een aantal keer mislukt is
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:03
    Maar dat wil niet zeggen dat ie geen stappen heeft gemaakt en het nu wel aankan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:05
    Wellicht een Utrecht, maar voor de top 3 komt hij gewoon kwaliteit te kort
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:08
    Haha waarom zou hij van Den Haag naar Utrecht gaan, dat is zo'n kleine stapje dat je het nauwelijks een stapje omhoog kunt noemen. Hij wil graag naar de top 3 en anders het buitenland!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:16
    Maar niet top 3, Utrecht schat ik hoger in als ADO ...wellicht dit seizoen kut begonnen, maar de verwachting ligt hoger
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:30
    Top 3 zou hij zeker mee kunnen en zoals eerder gezegd kijk alleen maar wat daar loopt.

    Khayati ziet Utrecht niet als een stap omhoog en heb dit zelf van hem gehoord. Hij wil naar de top anders het buitenland!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:28
    Ik weet wel van welke speler jij een poster hebt hangen boven je bedje
    Vind ik leuk
    Zultkop +4279
    vrijdag 14 september 2018 om 12:22
    Ik denk dat hij zo naar Trecin kan :)
    Vind ik leuk
    Sazzz +11311
    vrijdag 14 september 2018 om 08:49
    Hoger misschien wel, maar psv?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:04
    Als ik zie wat er bij PSV loopt, dan zou ik niet weten waarom niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:07
    Ja maar een de jong is ook de slechtste spits uit de PSV geschiedenis....daar zou hij leuk meekunnen, maar niet dat hij het team beter maakt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:09
    Er lopen er wel meerdere rond-:)
    Vind ik leuk
    Sazzz +11311
    vrijdag 14 september 2018 om 09:31
    Waarom wel? En waarom investeren in een speler van 29?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 09:32
    Kwaliteitsimpuls voor het team daarom.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11311
    zondag 16 september 2018 om 08:59
    Kun je beter jongere spelers voor halen. Deze jongen levert alleen maar geldverlies op
    Vind ik leuk
    Morris +22358
    vrijdag 14 september 2018 om 07:27
    Gelukkig alleen psv en Feyenoord. Hij heeft zelfkennis want Ajax is 3 maten te groot voor hem...

    😉
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:45
    Overdrijven is ook een kunst zeg.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6200
    vrijdag 14 september 2018 om 07:52
    Hij noemt 2 van de 3 topclubs waar hij wel graag zou willen spelen. Aan die andere heeft hij een gruwelijke hekel zoals de meeste mensen...


    ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29983
    vrijdag 14 september 2018 om 09:43
    Stel je voor dat hij ons aller ajax noemt he.

    Sommige reacties hier ook 🤢🤢
    Vind ik leuk
    Potjan3 +344
    vrijdag 14 september 2018 om 07:33
    Niet bij PSV.daar ligt het tempo te hoog voor hem.feyenoord zou kunnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:47
    Tempo te hoog? Als Hendrix en Rosario een basisplaats hebben kan ook deze jongen in de basis spelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:24
    Is de weerstand niet zo goed voor je? Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:08
    Whuahaba als de jong dat niveau aan kan, kun je elke spits in de ere divisie daar neerzetten
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1666
    vrijdag 14 september 2018 om 07:35
    Jeetje, een keer een aardige competitie start en meneer krijgt praatjes hoor!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:47
    Heeft afgelopen seizoen toch ook al een heel mooi seizoen gedraaid met heel wat goals en assists.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4768
    vrijdag 14 september 2018 om 08:21
    Dat klopt, maar om nu te stellen dat hij niet zou misstaan bij PSV of Fey en wellicht Ajax.
    Met alle respect, maar ik denk niet dat deze clubs hem op de radar hebben staan.
    Zijn start is mooi, en het is écht een goede/mooie speler. Maar niet voor de basis van de genoemde clubs. En hem op de bank, dat wil toch ook niemand?
    Vind ik leuk
    Zultkop +4279
    vrijdag 14 september 2018 om 09:29
    Nou waarom niet op de bank? Misschien kan hij hele lekkere shoarma maken, of een kapsalonnetje.. hmmmm #vrijdagsnackdag
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:13
    Misschien de eredivisie volgen, zou je goed doen als je op VP zit.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1666
    vrijdag 14 september 2018 om 10:29
    Misschien even die geel-groene bril afzetten? Aardige speler hoor en hartstikke leuk voor hem dat hij het zo goed doet maar dit is toch geen top drie materiaal?!?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 10:41
    Ik reageer op het volgende; Jeetje, een keer een aardige competitie start.
    Vind ik leuk
    Godin1 +918
    vrijdag 14 september 2018 om 07:37
    Laat het dan vanavond maar zien!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 07:47
    Morgenavond als je het niet erg vindt-;)
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    vrijdag 14 september 2018 om 07:41
    Het zit ook niet mee Feyenoord kan niet eens je sokken betalen

    Feyenoord mocht willen dat ze een speler zoals jij hadden elkhayati op het middenveld
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:02
    In een volle Kuip? Dat redt ook hij niet.
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    vrijdag 14 september 2018 om 08:05
    El khayati heb meer mee gemaakt in zijn leven dan de gemiddelde voetballer
    Heb er wel vertrouwen in dat die zich staande weet te houden in de kuip
    Vind ik leuk
    Zultkop +4279
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Kan jij hem niet ff kopen dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:04
    Te oud en kapitaal vernietiging
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:09
    Ik vind het een hele goeie voetballer en hij is ADO wel ontgroeid denk ik maar of hij ook bij de top 3 mee kan draaien durf ik niet te zeggen. Vorig jaar wisselde hij ook hele goeie wedstrijden met hele slechte wedstrijden af. Als hij deze lijn doortrekt dan denk ik wel dat hij het kan gaan halen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:11
    Waarom is hij ons ontgroeid?

    Wij doen zelf mee om bij de eerste acht te geraken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:15
    Dat denk ik, ik vind hem er nu echt uit springen bij ADO. Ik zeg ook niet dat hij weg moet he :) Ik snap dondersgoed dat jullie hem bij ADO willen houden. Maar ik denk op dit moment zoals de selectie van ADO is dat hij er wel echt bovenuit springt. Bedoel dit niet als kritiek he, is gewoon mijn mening.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:26
    Ieder club heeft er een die eruit springt maar dat komt ook door zijn medespelers. Die zorgen ervoor dat hij kan excelleren. Dan doel ik dus op het duo Immers/Malone (Bakker)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:30
    Daar heb je helemaal gelijk in, maar bij een betere club zoals hier gemeld de top 3 krijgt hij nog betere spelers om zich heen wat ook in zijn voordeel zou kunnen werken. Nogmaals ik zeg niet dat hij weg moet he Midden-Noord haha ik vind dat hij ADO wel ontgroeid is, helemaal als hij dit niveau vast houd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:35
    Bij bij een top drie club gaat hij echt niet spelen. En AZ, Vitesse en dergelijke lopen nou ook geen mijlenver voor. We kruipen zelf ook ieder jaar dichterbij en blijven dat elk jaar doen nu. Dit jaar zullen wij ook weer beter zijn dan vorig jaar. Den Haag zit in de lift.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:37
    Ik hoop dat jullie kunnen blijven aanhaken inderdaad, maar ook voor een club als ADO geldt dat als er een speler er bovenuit steekt hij vaak verkocht word, geldt ook bij FC Utrecht. Is zaak dat de vervangers het goed op kunnen vangen en daar hebben we wel eens problemen mee. Hoe breder de subtop hoe beter de clubs steeds worden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:39
    Klopt, maar dan staat daar een x bedrag tegenover. Ook van dat soort transfersommen zullen wij weer groeien.

    Edit: Ik denk dat de slapende reus is ontwaakt. :-p
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:44
    Hahahaha ik hoop het voor je! ADO heeft lang genoeg in de marge moeten voetballen. Ik hoop dat het bij FC Utrecht net zo is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:47
    Ik ook, Utrecht is ook een mooie club en natuurlijk net zo'n volksclub als wij dat zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:49
    Inderdaad! Beide mooie volksclubs met de bijbehorende drama zo nu en dan hahaha
    Vind ik leuk
    Zultkop +4279
    vrijdag 14 september 2018 om 12:28
    Den Haag is qua inwonertal de 3e stad van nederland, op zich vind ik het dan best vreemd dat ADO geen top3 club is. Te weinig sponsoren in de stad? Kan me dat haast niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    We hebben ook jaren in een niet zo goed daglicht gestaan. Het heeft tijd nodig maar we zitten in de lift.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89612
    vrijdag 14 september 2018 om 08:10
    Turijn, Madrid of Parijs is allemaal mogelijk Nasser!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22904
    vrijdag 14 september 2018 om 08:18
    Klopt helemaal, voor een kleine 400 € koop je 3 tickets + 2 overnachtingen via vakantieveilingen en je bent in die drie steden geweest :) Turijn, Madrid, Parijs, altijd leuk om een weekendje naartoe te gaan :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:18]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:14
    Barcelona of Munchen ook mooi!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4051
    vrijdag 14 september 2018 om 08:12
    Hij heeft een mooie stijl maar ik zie PSV zen Feyenoord niet voor hen gaan. Te oud, te weinig beslissend en hij mist te veel voor een moderne middenvelder
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2028
    vrijdag 14 september 2018 om 08:18
    We hebben pas 4 wedstrijden gespeeld. Draai nu eens eerst minimaal een goede seizoenshelft en kom dan nog eens terug.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:21
    Ha ha ha ha en daarom voetbalt hij op zijn 29e bij ADO. Meneertje heeft even 4 x gescoord en denkt gelijk dat de Top 3 zich warm maakt voor zijn eventuele komst. Ha ha ha ha ha wat een humor van deze middelmatige Marokkaan. Najib 2.0 is het.
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +1588
    vrijdag 14 september 2018 om 08:25
    Sorry Nassar maar je bent echt niet goed genoeg voor de top 3, misschien AZ of Vitesse maar de top 3 is echt te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:30
    Niks voor PSV, hebben al genoeg middenvelders. Guti, Pereiro, Hendrix, Mauro Jr, Dante, Rosario...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:31
    One day fly,doet een keer wat goed,hoor hem blazen. Vermoeiend.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2139
    vrijdag 14 september 2018 om 08:37
    Jezus, ik dacht dat dit over Jack Tuijp ging. Kan nog makkelijk mee in de subtop.
    Vind ik leuk
    rinirat +2228
    vrijdag 14 september 2018 om 08:38
    Hou alsjeblieft op met die onzin.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4293
    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Scoort een keer 4x meteen hoogmoedswaanzin
    Vind ik leuk
    psv1996psv +120
    vrijdag 14 september 2018 om 08:53
    Voor een ploeg als FC Utrecht of Vitesse of Heerenveen zou dit toch een buitengewone kans zijn.
    Vizier is enorm scherp voor een topclub misschien zelfs ook!
    Want doet het nu al 2 seizoenen op rij!
    Alleen een topclub zoekt speler die Europese subtop/top gaan bereiken en dat gaat denk ik niet gebeuren bij hem. Dus subtop in NL als je nog een potje hebt zou ik hem zeker halen!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29983
    vrijdag 14 september 2018 om 09:42
    Nee nee lekker daar blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:05
    Hij heeft wel de creativiteit, die zeker Feyenoord en ook af en toe PSV niet hebben
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    repeP +819
    vrijdag 14 september 2018 om 16:06
    Een Kuwas kan betere cijfers overleggen. Sorry.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Dat denk ik niet, anders graag bewijs?
    Vind ik leuk
    repeP +819
    vrijdag 14 september 2018 om 21:30
    http://www2.squawka.com/players/abdenasser-el-khayati/stats#performance-score#ado-den-haag-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2017/2018#816#all-matches#1-32#by-match

    http://www2.squawka.com/players/brandley-kuwas/stats#performance-score#heracles-almelo-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2017/2018#816#all-matches#1-32#by-match

    Oftewel een score van 504 voor El Khayati en 766 voor Kuwas.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Eredivisie-topscorer El Khayati: 'Ik zou niet misstaan bij Feyenoord en PSV'