Ten Hag hekelt 'onzin' over Ajacied: Niet vergeten: hij werd derde op het WK

Ten Hag hekelt 'onzin' over Ajacied: "Niet vergeten: hij werd derde op het WK"

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 13:30vr 14-09-2018 om 13:30

Erik ten Hag is het niet eens met de kritiek op Daley Blind. De Ajax-verdediger kreeg in de media de wind van voren na twee matige optredens bij het Nederlands elftal.

"Het Nederlands elftal ligt altijd onder een vergrootglas, dat is logisch. Maar Daley kan ermee omgaan", begint Ten Hag op de persconferentie voor FC Groningen-thuis. "Met het grootste gedeelte van de kritiek ben ik het niet eens. Wat er links en rechts gechargeerd naar boven komt, is onzin natuurlijk."

"Daley heeft dit seizoen al veel goede wedstrijden gespeeld. Hij verdient meer respect na alles wat hij heeft gedaan bij Manchester United en bij Oranje. Laten we niet vergeten: hij werd derde op het WK. Het slaat nergens op wat zogenaamde kenners, experts uitkramen."

Ten Hag zag dat Blind bij Oranje werd gebruikt als linksback, terwijl hij bij Ajax in het centrum staat. "Dat is zijn beste positie en daar zullen we hem bij Ajax zoveel mogelijk gebruiken. Hij heeft dit seizoen ook al laten zien dat hij als linksback kan functioneren. Je wordt niet derde van de wereld als je niet kunt verdedigen."

Plaats een reactie

Spartan +7169
vrijdag 14 september 2018 om 13:31
Maar wat heeft dit met Frenkie de Jong te maken?
Vind ik leuk
Swout +1500
vrijdag 14 september 2018 om 14:03
Ten Hag heeft gewoon een punt. Ajax heeft met Blind goud in handen. Groepsfase CL is al binnen, mede dankzij ijzersterke optredens van Blind. Dat het bij Oranje iets minder gaat dan dat we gewend zijn van Blind kan gebeuren. Bewaar je goede wedstrijden maar voor Ajax!
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!!!
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:21
Wahahahaha..... Wat een ophef over die waardeloze voetballer van een Blind!! Hij is terecht veroordeeld dat hij slecht speelde en het wordt alleen maar slechter ook met Blind! Het is nooit een goede speler geweest en het wordt een beetje gecamoufleerd door goede spelers om hem heen. En dan val het niet zo op dat hij totaal op alle fronten tekort kom!!
Bij Ajax staat hij naast de Ligt en daardoor val het niet zo op! Zometeen bij CL wedstrijden, dan valt hij wederom door de mand!!
Vind ik leuk
Castromann +8470
vrijdag 14 september 2018 om 14:26
Ten Hag kan natuurlijk niet zeggen als hij net Daley Blind heeft gekocht voor 20milj ...dat hij er geen klote van kan....
Maar als hij objectief is zal hij ook moeten concluderen dat Blind ongelofelijk ruk was en is in het ned elftal.
Bij ajax valt het minder op ..omdat zij nog niet echt getest zijn # eredivisie # laagvliegers europees.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:35
En dat klopt helemaal😜
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 14:51
Kiev is beter dan iedere tegenstander in de eredivisie, ook dan PSV. Dus vindt ik toch een aardige test. En als je het daar niet mee eens bent, is 4 jaar PL, waarvan 3 nagenoeg als basisspeler en in één de Europa League gewonnen, volgens jou ook geen test......??
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:53]
Vind ik leuk
PSVnh +133
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
Kijken of je Kiev nog steeds beter vindt dan PSV als jullie de 23e pakkie hebben gehad, hahaha
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 15:45
Als Blind niet speelt dan geef ik Ajax een kans, maar als hij wel speelt dan wordt hij helemaal zoek gelopen door Lozano
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 19:03
Gelukkig staat ie op luuk de jong....
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 19:17
Blind zal veel kopduels winnen dan😂😂
Vind ik leuk
035 +7184
vrijdag 14 september 2018 om 20:23
Speelt Lozano dan op rechts? Of roep jij maar wat?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:48
Niet huilen eh als je verliest de 23e. Maar je logica is weer ziekelijk. Dus heracles is even goed als Kiev? Zij speelden ook gelijk. Net als Kiev. Dus heracles is ook beter dan PSV? Kruip terug onder je steen please.
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 17:53
Ik ben nergens begonnen over het vergelijken van scores. Kiev is tweede geworden in competitie die toch flink wat hoget aangeschreven is dan de eredivisie en, belangrijker, ik heb Kiev twee keer tegen Ajax gezien dit seizoen en die waren kwaliteit minstens het niveau van PSV.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
Castromann +8470
vrijdag 14 september 2018 om 15:51
Nu even je ajax brilletje af...markieee
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:52]
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 17:55
Maar als je nu zelf objectief bent, welke uitspraak uit mijn stuk klipt niet?
Vind ik leuk
Echt? +5256
vrijdag 14 september 2018 om 15:52
Kiev zou niet eens kampioen worden in de KK divisie, vergane glorie
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 17:50
Grappig, want ze werden tweede in een betere competitie dan de Eredivisie.
Vind ik leuk
Echt? +5256
vrijdag 14 september 2018 om 21:17
Ze staan derde in een door oorlog verscheurd land....
Vind ik leuk
Swout +1500
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
laagvliegers Europees? ik denk dat jij Feyenoord tegen Trenchin heb zitten kijken xD
Vind ik leuk
Echt? +5256
vrijdag 14 september 2018 om 21:18
Nope, dat kan ik niet aanzien
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 14:49
"Bij Ajax staat hij naast de Ligt, dus dan valt het niet zo op." Bij oranje staat ie naaste de ligt en van Dijk. Deze uitspraak laat gewoon zien dat je dingen zegt zonder echte gedachte achter. Blind speelde tot nu toe heel solide bij Ajax en ten Hag heeft enorm gelijk dat men wel wat meer respect mag hebben voor zijn prestaties. Hij speelde ongelukkig deze interland periode, maar meer dan dat niet.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:56
Hahahaha...Markieee jij heb ook geen verstand van voetballen. Als linksback staat je toch meer op je man. En centraal achterin sta je met ze tweeen en dan kan je de spits nog overnemen van elkaar!
En Ajax heeft tot nu toe nog geen top wedstrijden gespeeld. Het is maar ED en niet bijzonder hoog niveau. Wacht maar geduldig af zometeen als de CL wedstrijden er aankomen.
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 15:08
Tja, linksback was ie niet echt. Ik weet dat dat nu steeds zo wordt gezegd, maar als je goed naar Koeman luistert en/of goed hebt gekeken was het een 343 systeem, waarin iedereen een plekje kon opschuiven om een viermans if zelfs vijfmansverdediging te creeeren. Daarbij waren alle fouten van Blind waar iedereen zo om huilt niet in de 1 op 1 duels, dus daar zal het niet mee te maken hebben. Daarbij heeft Blind zich al 3 jaar bewezen op 'hoog' niveau en als je dat niet vindt tellen, omdat het in het verleden is, heeft hij ook al heel goed gespeeld tegen Kiev, dat beter is dan alle tegenstanders in de Eredivisie. Maar wel stijlvol beargumenteerd van je door in je eerste zin je opponent zonder onderbouwing zwart te maken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 15:15
De tijd gaat het uitwijzen hoe goed de heer Blind is! Maar ik zie het somber in en zeker met de CL wedstrijden.
Vind ik leuk
Basik013 +618
vrijdag 14 september 2018 om 15:17
Zo iemand als jou is toch nooit te overtuigen , dus waarom zou hij.
Al zijn goeie verdedigende acties worden niet onthouden , een foute wel.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 15:23
Welke goede verdedigende acties dan?? Hij kan helemaal niet verdedigen...
Vind ik leuk
Enden +4555
vrijdag 14 september 2018 om 15:36
Het slim buitenspel kunnen zetten van een tegenstander. Weten wanneer de laatste lijn op moet schuiven. Goed rugdekking kunnen geven.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 15:42
Meen je dit nou? Hahahaha!! Nooit gezien
Vind ik leuk
Enden +4555
vrijdag 14 september 2018 om 15:47
Dacht ik al
Vind ik leuk
Swout +1500
vrijdag 14 september 2018 om 17:27
Dat kan je ook niet zien op teletekst
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 17:58
Ff kiev uit terugkijken, is vrij kort geleden, dus moet je wel lukken. Daar doet Blind precies die dingen die Enden net heeft genoemd.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 18:01
Hahahaha... Kiev is niet meer zoals vroeger! Nu kan je het vergelijk met rechter rijtje ED.💪
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 09:19
AS ROMA met kluivert dat wordt achtste in de competitie

Europees vroeg eruit
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
zaterdag 15 september 2018 om 11:11
Zou zo maar kunnen👍👍
En Ajax weer geen prijzen dit seizoen😜
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 09:16
Wahahaha

Let op wij zijn ajax wij zijn de beste

Blind kan zijn middelvinger opsteken naar josé mourinho

Want wij winnen de champions league
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
zaterdag 15 september 2018 om 11:10
Hahaha... wat een vertrouwen zeg!! Ik wil een weddenschap met je doen dat Ajax het niet haalt😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:36
Goud in handen is misschien ietwat overdreven
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 14 september 2018 om 15:03
Jezus, goud in handen hahahaha
Vind ik leuk
michelhx +4452
vrijdag 14 september 2018 om 15:31
Nou ja, goud in handen? Jij denkt dat Blind over 2 jaar nog doorverkocht gaat worden voor 50 miljoen euro?

De kritiek op Blind is ook wel zwaar overtrokken, maar een sterke beurt heeft hij bij het NL elftal ook niet gemaakt natuurlijk. Maar zo zijn er meer internationals op te noemen die bij hun club wél goed spelen en bij het NL elftal niet thuis geven, Strootman voorop.
Vind ik leuk
ELD070 +989
vrijdag 14 september 2018 om 14:33
We get it, er wordt veel over de Jong gepost. Grap is inmiddels wel een beetje klaar.
Vind ik leuk
Mass +5795
vrijdag 14 september 2018 om 13:34
Hij werd derde...alweer 4 jaar geleden. Het beste is er af
Vind ik leuk
El Cazador +8648
vrijdag 14 september 2018 om 13:35
Ik hoor je na volgende week wel weer!!!!
Vind ik leuk
Mass +5795
vrijdag 14 september 2018 om 13:38
Als het gat 5 punten is bedoel je?
Vind ik leuk
El Cazador +8648
vrijdag 14 september 2018 om 15:44
Het mooie is dat je deze opendeur naar je eigen voorkeur vertaald maar ik moet je teleurstellen, gaat niet gebeuren. Spreek je na volgende week wel weer. O ene nie huilen he
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 18:02
Kan volgens mij max 4 worden;)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:43
hij heeft wel een punt dat prestatie's van 4 jaar geleden geen enkele garantie geven voor dit seizoen
ik vond ten Hag echt een stuk beter overkomen in de pers , dit seizoen
maar deze uitspraak slaat nergens op
Vind ik leuk
Mass +5795
vrijdag 14 september 2018 om 13:44
Hij hakkelde idd net iets minder...maar het sloeg als een tang op een varken...)
Vind ik leuk
2cents +59302
vrijdag 14 september 2018 om 14:01
Ten Hag heeft gewoon gelijk hoor, de kritiek is compleet doorgeschoten.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:14
ja maar om de Blind van nu te vergelijken met de Blind van 2014 op het WK is totale nonsens
Oranje speelde toen ook in een 5-3-2 systeem , dus dat ie daarin goed rendeerde wil helemaal niet zeggen dat ie nu ook goed is
en kritiek hoort er gewoon bij , als goed betaalde voetballer
de enige manier om die kritiek te stoppen is goed spelen
Vind ik leuk
2cents +59302
vrijdag 14 september 2018 om 14:42
Niemand, ook Ten Hag niet, vindt dat kritiek er niet bij hoort.

Ten Hag begin juist te zeggen dat Blind met al zijn ervaring dat wel kan hebben.

Wat doorgeschoten is is het “Blind kan niet verdedigen”.

Dat is echt onzin. En Ten Hag heeft gelijk dat hij dat ook als antwoord gaf op de gestelde vraag.

Hij zei ook dat Blind ook bij Ajax alweer het tegendeel heeft laten zien. Tegen Kiev ook nog deels als linksback.

En Blind is inderdaad niet meer de Blind van 2014. Hij is een stuk meer ervaren...
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:47
ik vind Blind verdedigend ook niet zo sterk eerlijk gezegd
tenminste niet als ie een duel aan moet gaan tegen een directe tegenstander
in een vrije rol is ie wel goed
maar Mbape liep bij de eerste goal gewoon ff weg van hem , maar dat kan nog gebeuren , dat is 1 van de beste op het moment
maar de spits van Emmen zette Blind in de thuiswedstrijd opzij alsof het een jonge jufrouw was
maar naast de Ligt reneert Blind prima
Vind ik leuk
Mass +5795
vrijdag 14 september 2018 om 14:53
Maar toch is hij een stuk meer ervaren ...))
Vind ik leuk
2cents +59302
vrijdag 14 september 2018 om 15:04
Probeer je een onderonsje te hebben? Dat gaat niet op een open forum...
Vind ik leuk
2cents +59302
vrijdag 14 september 2018 om 14:55
Dit geeft alweer een veel genuanceerder beeld vind je niet?

Dat is precies wat Ten Hag bedoelt. Hij zei ook dat hij het niet met alle kritiek eens was op Blind. En dus wel met een deel ervan.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:31
maar ik heb toch ook nergens gezegd dat ik Blind een slechte voetballer vind ???
ik vind het raar dat ten Hag het WK van 2014 als voorbeeld neemt , waarbij Blind in een heel ander systeem speelt als nu , om de kritiek op Blind te pareren
Vind ik leuk
2cents +59302
vrijdag 14 september 2018 om 16:01
Ten Hag had dat nog best aardig op zijn netvlies staan als je die gegevens van destijds doorkijkt.

Tweede helft tegen Australië stond hij linksback in een 4 mans defensie.

De 2 daarop volgende wedstrijden stond hij links centraal met Kuyt naast zich in de rol die Babel nu had.

Het zijn nuance verschillen maar die linker verdedigende zone was destijds ook voor Blind.

Uiteindelijk was hij vast onderdeel van de verdediging die 3e werd en dát is exact waar Ten Hag het over had.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
vrijdag 14 september 2018 om 21:05
Hallo, lees dat nou nog eens; Mbape loopt bij iemand weg. Ik heb het gevoel dat dit inderdaad wel vaker gebeurd en niet alleen bij Blind. De actie waardoor hij nu verkeerd stond vond ik trouwens nog best een verzachtende omstandigheid. (Zal mijn club-bril wel zijn)
Kritiek heeft hij verdient want dit waren geen sterke optredens, punt is tot hij ver ga je daar in zonder door te slaan. (Niet te zeggen dat jij in deze doorslaat)
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 14:45
Iedereen zou ook blind kunnen complimenteren. Hij gaat er toch maar iedere keer weer staan in oranje . Ondanks de bak stront die hij telkens over zich heen krijgt van half nederland. Hij is geen linksback en toch is hij volgens de laatste 5!!! Bondscoaches de beste keus voor die positie. Hij voert gewoon zijn taken uit en dient zijn land...ik kan me nog een opvliegerig krullebolletje herrineren die zich niet meer beschikbaar stelde omdat hij het niet eens was met de trainer...nee geef mij dan maar daley blind
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:54
Hebben we over het het zelfde opvliegerig krullenbolletje. Die onder de ogen van de toenmalige bondscoach een hattrick maakte in de arena. En daarmee het ongelijk van die pannenkoek direct aantoonde.
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 14:58
Dat heeft er toch nul komma nul mee te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:07
Dacht al wat raar dat jij hier over begint in een topic over Blind. Om vervolgens als er iemand reageert de vermoorde onschuld te spelen.
Dan ben je toch echt een droeftoeter.
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 15:16
Nou nou wat een taal meteen...dat van bommel een hatrick scoort bij psv heeft toch niks te maken met zijn weigering om voor oranje uit te komen ? Ik snap best dat dat voor jou een hoogtepunt in je leven was
..maar ol dit moment gewoon niet relevant
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:27
triest dat je nu van Bommel erbij moet gaan betrekken
beginnen te piepen als mensen kritiek hebben op Blind , maar dan wel van Bommel erbij gaan halen omdat het een PSV -er was zo'n 18 jaar geleden
je had als je dan perce zo'n vergelijking wil maken , Drost als voorbeeld kunnen nemen
die heeft afgelopen jaar bedankt
maar zo'n zieligerd als jij moet perce een PSV-er als voorbeeld noemen natuurlijk
triest figuur
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 15:36
Een zieligerd als ik?? Ken je mij? Nee ...ik haal van bommel erbij omdat hij zin zieligerd was die niet tegen kritiek kan en zich daarom niet meer beschikbaar stelde en deze zieligerd word door al die sneue psvers die hier blind als strond behandelen als held gezien...vandaar mijn vergelijking met van bommel. Maar jullie sneue zielige ' kijk ons eens gemoedelijk zijn ' treurige lampjes zien dat weer niet in en moeten meteen gaan schelden. ..maar goed..zoals je ziet ken ik ook enkele bijvoegelijke naamwoorden en pas ik me heel gemakkelijk aan...
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:40
jij reageerd op mij pannekoek
en waar heb ik precies gezegd dat ik Blind slecht vind dan sneuneus
als je dan een grote bek wil hebben , dan ga jij maar lekker reageren tegen de PSV-ers die Blind ook daadwerkelijk als stront behandelen
maar niet tegen mij kneus , want als je mijn reactie's leest , zeg ik dat ik Blind een goede voetballer vind sukkeltje
het feit dat jij PSV-ers lampjes noemt bewijst al dat jij een trieste , zielige rioolrat zonder niveau bent
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 15:49
Waar zegik dat jij dat zegt ..flensje.
Ik reageer op jou omdat jij zegt dat jij het deels eens bent met de kritiek vn je mede lampekap. En mijn mening onderbouw ik met een vergelijking..ik krijg daarna 2 psvers over me heen die gelijk beginnen te schelden. Jij was er 1 van. En je laat je hier weer van je slechtste kant zien.. als je niet tegen kritiek kunt moet je niet op een openbaar forum reageren. Je had ook gewoon inhoudelijk kunnen reageren zonder mij voor van alles en nog wat uit te maken. Dan kun je met mij best leuk over voetbal discussieren
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:58
jij begint in je eerste reactie op mij al over van Bommel , en later zeg je dat je van Bommel erbij haalt omdat PSV-ers ook altijd kritiek op Blind zijn
dus dat klopt al niet
want ik heb Blind nergens als stront behandeld , zelfs niet eens een slechte voetballer genoemd , vond hem alleen de laatste 2 interlands slecht
dus dan moet je lekker tegen iemand anders over van Bommel beginnen
zeker als je mij lampekap denkt te gaan noemen
want dan kan ik jou ook wel ff gaan noemen zoals de meeste mensen hier Ajacieden noemen hoor
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:58]
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 16:06
Lees nou gewoon ff terug ..bedaar en kom tot de conclusie dat ik jou nergens van beticht..niet uitscheld en me gewoon meng in de duscussie. Na een aanval op mij persoonlijk kwam het woord lampje er pas aan te pad
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:12
ok sorrie
dan begin ik ff overnieuw
ik vind Blind echt een prima voetballer m alleen de laatste 2 interlands was ie wat minder
en ik begrijp de vergelijking van Blind nu , met het WK van 2014 niet zo , omdat Oranje toen in een 5-3-2 systeem speelde
maar Blind in een vrije rol zonder directe tegenstander is echt niks mis mee
Vind ik leuk
Babelagtig +1832
vrijdag 14 september 2018 om 16:15
Ja da zidde gij net ook al😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:18
bijna goed , de zidde gij net ok al , zou perfect geweest zijn , ;-)
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 14:58
Ten Hag vergelijkt Blind ook niet met de Blind van 2014. Hij geeft alleen aan dat mensen na zijn prestaties onder andere op het WK, wel wat voorzichtiger mogen zijn in hun uitspraken zoals 'hij kan niet verdedigen'. Daarbij noemt hij ook gewoon de solide prestatie die Blind tot nu in de voorrondes heeft afgelegd.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:14
4 jaar geleden kreeg Blind ook al regelmatig kritiek. Het is een beetje net als bij Veltman(waar ik overigens nooit fan van ben geweest), zelfs als hij het redelijk tot goed doet zal hij kritiek krijgen, omdat hij eenmaal die naam heeft en het makkelijk is om te zeggen weer die Blind, of weer die Veltman. Blind is misschien geen absolute topper, maar is zeker van toegevoegde waarde voor Ajax of elke andere eredivisie club. Ik vind hem tot nu toe vrij constant presteren en hij is zeer rustig aan de bal.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:16
Ach het lult elkaar allemaal maar na. En dan zo’n kromme die weer een glas azijn op had. Kijk lekker naar je eigen cluppie denk ik dan. JC zat toch ook geen spelers ik de krant af te branden. Het tekent het verschil in intellect tussen wijlen JC en de kromme wel.
Ze mochten willen dat ze blind hadden daar in die armoedige selectie van feijenoord.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:24
Zelfs de hele achterhoede is beter dan Blind bij Feyenoord! Zelfs Botteghin is sneller als Blind!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:24]
Vind ik leuk
2cents +59302
vrijdag 14 september 2018 om 14:43
😂🤣😂
Vind ik leuk
Geenclubhaat +1047
vrijdag 14 september 2018 om 14:59
Ja en is ook vaak bijna opgeroepen voor het Braziaanse elftal zeker?
Vind ik leuk
Markieee +1059
vrijdag 14 september 2018 om 14:59
😂😂😂😂😂😂😂😂😂ik ben het meestal niet met je eens, maar humor heb je wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:00]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:45
heb jij er ooit aan gedacht om met een psychiater te gaan praten voor je Daley Blind syndroom .....
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 15:49
Kan het ook bij jouw dan en ben jij een neutrale toeschouwer? Want Ajax supporters kennen slecht tegen de waarheid
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:51
ja maar om het nou altijd over Blind te gaan hebben , is best triest ofniet
en je moet maar ff de VP regels nalezen
Ajacieden mogen op iedereen kritiek hebben , maar de rest mag absoluut geen kritiek hebben op Ajacieden
dat is regel nummer 1 hier
Vind ik leuk
Geenclubhaat +1047
vrijdag 14 september 2018 om 14:41
Zo mooi om bevestigd te hebben. Al die anti-Blind mensen baseren hun mening op niks en als ie een keer een foutje maakt.

Door pure statistieken (dus feiten! En geen mening) staat ie gewoon in het eredivisie elftal vd maand augustus (ja 2018). Overigens samen met De Ligt en Ziyech. En zeer terecht Van Persie (als speler vd maand)
Wellicht een overweging waard voor sommige om eens objectief naar hem te kijken ipv bevooroordeeld
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:47]
Vind ik leuk
Il Gordo +17005
vrijdag 14 september 2018 om 14:03
Amen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:05
Ik vind het best een goede redenering.
Als je niet kunt voetballen haal je geen derde plek op een WK.
Dus als je die gehaald hebt zegt dat wel iets over je kwaliteiten.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:11
je haalt een derde plek of een finale niet alleen , maar met een team
ook speelde Oranje daar 5-3-2 , een heel ander systeem als dat ie nu speelt
dat je goedv was in het 5-3-2 systeem van van Gaal , betekent niet dat je nu ook goed bent
zonder daarmee te willen zeggen dat Blind er niks van kan
al vond ik hem de laatste 2 interlands niet best
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:22
Dat klopt. Ik zeg ook niet 'Ajax heeft Blind, dus nu winnen ze alles.'
Alleen om die 3e plek te halen moet iedereen wel een bepaald niveau hebben.
Als je echt kut was had het team geen 3e kunnen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:26
ook een ander systeem Keizerout
met 5 verdedigers word verdedigen ook een stuk makkelijker
de kritiek is misschien overtrokken , maar ik denk niet dat Blind het verschil tussen wel of geen kampioen met Ajax is
spelers als Tadic , Ziyech , de Ligt en de Jong gaan Ajax evt kampioen maken
maar Blind van 20 miljoen gaat het verschil echt niet maken voor Ajax
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:32
Dat klopt, maar dan nog heb je een minimaal niveau nodig. Bij 5-3-2 op de counter moet je ook meer verdedigen dan bij 4-3-3 met veel balbezit.

Ik denk dat een speler nooit het verschil maakt tussen wel of geen kampioen. Als je Ziyech, Tadic en De Ligt hebt en je hebt ergens anders een zwakke plek word je misschien nog geen kampioen.
Het niveau moest omhoog, de gemiddelde leeftijd ook en dan heb je aan Blind volgens mij een prima speler.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:35
inderdaad een prima speler
niks meer en zeker niks minder , en dat is toch goed
hij doet zijn werk naar behoren , en met de Ligt naast hem heeft Ajax verdedigend weinig problemen
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:48
Ja, niemand beweert dat Ajax een wereldster heeft gehaald. Alleen dat hij er niks van zou kunnen is het andere uiterste en slaat net zo min ergens op.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:50
dat ben ik dan wel helemaal met je eens
als ie er niks van zou kunnen , had ie ook niet 4 jaar voor United gespeeld
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:50
Welkom aan de kant van Keizerout en Ten Hag :p
Vind ik leuk
Mass +5795
vrijdag 14 september 2018 om 15:11
Dan houden we het erop dat hij het allemaal wel ziet, maar dat zijn lijf hem in de steek laat...)
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 15:12
Of dat jouw ogen jou in de steek laten
Vind ik leuk
Lucky Kes +6088
vrijdag 14 september 2018 om 14:13
Waarom halen we Tim Krul dan niet terug in het Nederlands elftal?
Dankzij hem zijn we derde geworden op dat zelfde WK!
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:23
Omdat die zwaar geblesseerd raakte en daarna zijn niveau niet meer haalde. Is Blind zwaar geblesseerd geweest? Nee? Oke, dan is het een slechte vergelijking.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:41
Derde plek kwam niet door Blind op de WK. Vond hem vrij onzichtbaar spelen toen en Robben speelde geweldig en de Vrij werd uit geroepen als beste verdediger, maar Blind vond ik toen ook al niks..
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:47
Dat zegt ook niemand. Alleen als je achterin iemand hebt die niet kan verdedigen word je geen 3e.
Vind ik leuk
Sanuk +3557
vrijdag 14 september 2018 om 14:50
Misschien waren we met een betere voetballer ipv Blind wel eerste op het WK geworden.
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:51
Dat is heel goed mogelijk. Alleen kun je dat voor vrijwel elke positie in het elftal zeggen met uitzondering van die van Robben. Dus ja, je hebt gelijk, maar wel op een open deurachtige manier.
Vind ik leuk
Sanuk +3557
vrijdag 14 september 2018 om 15:01
Klopt, is maar is mijn inziens hetzelfde als beweren dat Blind een goede speler is omdat in een team zat dat 3e werd op het WK. Ieder team heeft zwakkere voetballers.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:02]
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 15:02
Dat kan, maar het is een totaal andere redenering dus dat ben ik niet met je eens.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
vrijdag 14 september 2018 om 20:58
Als je het alleen gebruikt om aan te geven dat hij heus wel iets kan (of in ieder geval heeft gekund) is het als tegen argument naar de mensen die roepen dat hij niets is en nooit geweest is ook (zo'n as Roma hierboven even als voorbeeld) echt niet zo heel gek. Hij heeft trouwens ook wel wat zaken die actueler zijn genoemd. Je bent wel hard voor hem, zeker wetende dat dit nou eenmaal niet zijn sterkste punt is. (Of ooit gaat worden ;)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:38
Inderdaad. Met deze redenatie kan je Maradonna ook wel weer in de spits zetten.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
vrijdag 14 september 2018 om 13:44
Ten Hag werd vorig jaar tweede in de ED.
Dat maakt hem nog niet per definitie een goede trainer!)

Maar logisch, hij komt voor zijn pupil op, zo hoort het!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:13]
Vind ik leuk
Spartan +7169
vrijdag 14 september 2018 om 13:45
Werd hij 3e of het Nederlands elftal, dankzij een fantastische Robben?
Vind ik leuk
Mass +5795
vrijdag 14 september 2018 om 13:46
Ondanks dat hij erbij was werden we derde...)
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
vrijdag 14 september 2018 om 14:02
Niet helemaal, toen Nederland tegen Brazilië speelde scoorde van persie in de 3de min een penalty blind in de 19de minuut de 0-2 & Wijnaldum in de 91ste min de 0-3.
Ergens is het wel mede dankzij blind dat we 3de werden.
Maar goed ergens tussen toen en nu is er iets mis gegaan.
Hij heeft zich niet echt meer ontwikkeld daarna helaas.
Vind ik leuk
Guust +6082
vrijdag 14 september 2018 om 13:53
Dan kunnen alle Spanjaarden en Duitsers niet meer voetballen.
Vind ik leuk
ELD070 +989
vrijdag 14 september 2018 om 14:34
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....
Vind ik leuk
El Cazador +8648
vrijdag 14 september 2018 om 13:34
Zie niet in waarom Erik ten Hag in dienst van Ajax zich moet bemoeien met het Nederlands elftal. Hou het lekker bij je eigen team en zie maar eens te winnen in de CL
Vind ik leuk
Garrie +3763
vrijdag 14 september 2018 om 13:37
Blablablabla
Vind ik leuk
ppdf +1219
vrijdag 14 september 2018 om 13:39
Is.toch een speler van zijn eigen team. Als daar vragen over komen mag hij er wel over antwoorden lijkt me.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:35
tis op zich best schattig van ten hag dat hij zijn pupilletje in bescherming neemt, ben alleen bang dat dit de mening over Blindje jr bij een groot aantal mensen niet zal doen veranderen.
Vind ik leuk
The Iceman +14712
vrijdag 14 september 2018 om 13:41
Denk ook niet dat dat het doel van Ten Hag is, eerder het vertrouwen van zn speler winnen/versterken.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:45
Zou kunnen, Blind is een routinier, geen idee of zoiets extra vertrouwen bij hem geeft.
Vind ik leuk
The Iceman +14712
vrijdag 14 september 2018 om 13:47
Blind is in eerste instantie een mens. Vrijwel iedereen kan het waarderen als de baas z’n vertrouwen in hem uitspreekt en kritiek van buitenaf probeert te weerleggen. Het getuigt ook van loyaliteit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:48]
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 14:24
Goede opmerking
Vind ik leuk
#Keizerout +41810
vrijdag 14 september 2018 om 13:35
Pak ze Erik
Vind ik leuk
JanTa48 +7248
vrijdag 14 september 2018 om 13:36
Het is een complete hetze tegen blind ontstaan dat vooral uit de hoek van de concurrentie kwam maar het meest huichelachtige vind ik wel dat sommige nepsupporters van Ajax er in meegingen. Met dit soort lui heb je geen vijanden meer nodig, dat is de zelfde groep die ook Ziyech uitfloten.
Vind ik leuk
Jeroen77 +537
vrijdag 14 september 2018 om 13:39
Complete hetze? Kwamen ze hem halen met hooivorken in hun handen? En hebben ze hem daarna met pek en veren het dorpje aan het ij uit gezet.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:45
hij is international van Oranje en profvoetballer
als je dan niet tegen kritiek kunt van het publiek dan moet je ergens in een magazijn gaan werken
de laatste 2 interlands was ie gewoon slecht , en dan krijg je kritiek
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:27
Een echte voetbalkenner ziet dat Blind geen goede speler is.. En komt echt op alle punten tekort
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
vrijdag 14 september 2018 om 13:36
Wie neemt deze man serieus. elke jan Doedel word met die selectie kampioen en hij neemt zichzelf zooooooooooo serieus....zwerfpaal.
Vind ik leuk
3Bier +12600
vrijdag 14 september 2018 om 13:37
Joh laat lekker lullen.
De Jong was maar een hype.
Blind kan er niks van.
Dolberg kan er niks meer van.
De Ligt werd helemaal afgemaakt.

Sommigen kunnen nou eenmaal hun afgunst niet verbergen waardoor ze een speler niet objectief kunnen beoordelen.
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:42
Volgens mij was men uitermate tevrede over de reeks van de ligt en de jong de afgelopen wedstrijden.

Dat men kritisch naar de ligt was in zijn eerste optredens is logisch want hij kon het nog niet aan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:43]
Vind ik leuk
3Bier +12600
vrijdag 14 september 2018 om 13:51
Het gaat er om dat sommige spelers zich geen foutje kunnen veroorloven omdat dan meteen iedereen er boven op duikt. De Ligt speelde in zijn begin interlands inderdaad niet goed maar hij werd meteen afgemaakt hier. Alsof hij er niks van kon. Terwijl de potentie er toen al vanaf spatte. Maar dat willen de critici helemaal niet zien. Diezelfde critici zie je hier niet meer. (totdat hij een foutje maakt)
Net zoals Blind nu. Hij speelde niet goed, dat kan iedereen zien, maar dan wordt er gedaan alsof hij helemaal niks meer kan. Die jongen heeft veel gespeeld onder van Gaal en Mourinho en speelde tot nu toe gewoon prima bij Ajax. 2 slechte wedstrijden en de messen worden weer geslepen.
Stel dat Frenkie tegen Frankrijk iets minder speelde. Dan weet jij wat er hier allemaal geroepen gaat worden.
Hetzelfde geldt ook voor Depay. Speelt hij een mindere wedstrijd dan zit ook iedereen al klaar in de startblokken om hem af te maken.
Het is allemaal heel opportunistisch. Kritiek is prima, iemand helemaal afmaken slaat nergens op. Dat is gewoon afgunst.
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:53
Daar ben ik het zeker mee eens :)
goed verwoord en onderbouwt!

ik ga ook niet mee in deze hijsa, helaas zullen mensen op deze site vaak elke strohalm pakken om een club helemaal af te zeiken.
Het ergste is nog dat het allemaal mag van VP!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:55]
Vind ik leuk
MojoRisin +14567
vrijdag 14 september 2018 om 13:44
Is gewoon de Ajax-haat, trieste figuren..
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:47
Nou haat is wat overdreven. Vele ajax fans roepen dat ajax de beste is. Dat mag, maar dan kan je soms wat dingetjes terugkrijgen.
Vind ik leuk
3Bier +12600
vrijdag 14 september 2018 om 13:53
Tuurlijk kan je dat verwachten maar dat je mening over een speler daar door beïnvloed wordt slaat natuurlijk nergens op.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 14:05
meningen worden altijd ergens door veroorzaakt en versterkt. Nou vind ik wel dat we er met ons allen soms wat in doorschieten. Of het nu over speler A van Ajax gaat, speler B van PSV of speler C van Feyenoord, ze krijgen haast allemaal wel eens de strontkar* over zich heen.


(*daarmee bedoel ik niet die platte kar uit Eindhoven).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:06]
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:28
Ajax kan niet tegen kritiek! Zielig hoor
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:28]
Vind ik leuk
JWK +648
vrijdag 14 september 2018 om 13:49
Ja precies!
Niemand kan er meer wat van bij AJAX.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:38
dat was in 2014 Erik , toen was Ron Vlaar ook nog gewoon een goede verdediger die in Oranje stond ....
Vind ik leuk
The Iceman +14712
vrijdag 14 september 2018 om 13:42
Klopt, maar in 2017 won Blind nog de Europa League. Ook wat waard.
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:43
dat maakt hem nog geen goede speler, een prijs win je met het team..
of maakte Blind Man utd in zijn eentje aan de titel zoals Ronaldo en messi wel doen voor hun club?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:44]
Vind ik leuk
The Iceman +14712
vrijdag 14 september 2018 om 13:50
Nee, dat zeg ik niet. Dat zegt Ten Hag ook niet.
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:52
nee maar wat vind je het wel waard dan?
Vind ik leuk
The Iceman +14712
vrijdag 14 september 2018 om 13:54
Ik reageer op een opmerking die de prestatie van het WK relativeert omdat die al 4 jaar geleden is. Daar zette ik tegenover dat Blind vorig jaar nog een prijs heeft gewonnen. Meer is het niet.
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:57
het zegt ook inderdaad niets... maar mooie aanvulling hoor ;)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:50
de laatste 2 interlands was het nog net geen drama , en nu telt toch
niet prestaties van 2 jaar geleden
hij heeft best wel slecht gespeeld tegen Peru en Frankrijk , en dan krijg je als goedbetaalde prof , kritiek
je kunt niet heel je carriëre teren op een goed WK en een EL finale
de enige manier om de kritiek te laten verdwijnen is goed spelen
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:52
ben het geheel met je eens!
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:31
Goed spelen kan Blind niet en zal ook nooit gebeuren! Als je hem zo zie op de foto, dan is het gewoon doetje en elke spits lach hem uit! Het lijk eigenlijk zo’n klein aapje met die baard😂😂
Vind ik leuk
The Iceman +14712
vrijdag 14 september 2018 om 13:56
Klopt, maar dat is toch niet wat Ten Hag zegt? Dat VP kiest om Ten Hag’s opmerking over het WK in de titel te zetten betekent niet dat dat het hele argument was.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:34
Niks mis mee, ouwe pik.
Vind ik leuk
Geenclubhaat +1047
vrijdag 14 september 2018 om 15:47
edit: verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:48]
Vind ik leuk
Chielus +133
vrijdag 14 september 2018 om 13:38
Haha hij werd derde op het wk, zijn er zoveel en zijn ook weinig meer nu: Clasie, Verhaegh, Fer
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:49
Dat je nou Clasie en Fer eruit ligt, dat vind ik dan weer jammer.
Vind ik leuk
Chielus +133
vrijdag 14 september 2018 om 13:52
Fer vind ik persoonlijk ook erg jammer, had hem zeker graag vaker in Oranje gezien. Net als Krul. Maar ze hebben te erge tegenslagen gehad.
Vind ik leuk
MojoRisin +14567
vrijdag 14 september 2018 om 13:38
Speelt bij Ajax gewoon goed.. En tegen Frankrijk ook behoorlijk hoor tegenover de mega-snelle Mbappe.. Ja, dat Promes die bal zo dom terug kopt kan hij ook niks aan doen..
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:41
Volgens mij gaat hij hier nogal hard in en pakt ie daarmee ook Willem v Hanegem mee. Als je het dan toch over respect wil hebben....

Er zijn andere manieren om je spelers in bescherming te nemen.
Vind ik leuk
Korm +39447
vrijdag 14 september 2018 om 13:41
jeetje wat een onzin verteld die man, laten we het elftal van 88 opstelklen want ja die zijn toch maar kampioen geweest...

Ten hag moet duidelijk weten dat het resultaten uit het verleden geen garanties zijn voor de toekomst.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:42
Blind is geen verdediger maar een middenvelder , hij kan het wel ,maar dat hij fouten maakt is dan normaal .
Dat is nu het nadeel dat je op een paar plekken inzetbaar bent
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:54
Dat is dan de grote fout van al die trainers die hem op die positie neerkwakken. Misschien normaal dat ie dan fouten maakt, maar hij speelt de laatste jaren meer in de verdediging dan op zijn favo positie, Blind moet misschien wat mondiger worden en aangeven dat hij daar eigenlijk niet meer wil spelen omdat dat niet zijn beste positie is.
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 17:59
juist
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 14 september 2018 om 14:32
Blind is ook geen middenvelder en ook geen laatste man of linksback.. Het zou een goede mascotte zijn voor Ajax
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
vrijdag 14 september 2018 om 13:42
Ten hag zet blind jr dus zeker elke wedstrijd in de basis, dat is goed nieuws.
Vind ik leuk
Miatz +103
vrijdag 14 september 2018 om 13:44
Goed dat een speler wordt beschermd door zijn coach, maar Erik slaat de plank hier mis.

- Daley werd inderdaad 3e op een WK, maar dat was een teameffort.
- Binnen dat team heeft Daley gespeeld (2 assists in de openingswedstrijd en 1 doelpunt) en heeft hij zijn aandeel gehad.
- Dit doet echter niets af aan zijn optredens van de afgelopen interland periode. Iets met gedane zaken uit het verleden....

Op naar de volgende wedstrijd en maar laten zien dat men gelijk/ongelijk heeft. Elke wedstrijd weer opnieuw en vooral bezig zijn met jezelf (om elk keer het maximum uit jezelf te halen).
Vind ik leuk
Staaijman74 +1284
vrijdag 14 september 2018 om 13:47
Ik ben t dit keer niet eens met ten hag inzake de positie waar blind het beste rendeert. Hij roept enerzijds dat we hier te maken hebben met een speler die derde is geworden op t wk en anderzijds dat blind centraal links het beste rendeert.

Blind speelde dat wk in een 5-3-2 systeem aan de linkerkant van de verdediging waardoor hij meestal tegen de aanvallende rechtermiddenvelder van de tegenpartij kwam te spelen.

En dan zit blind naar mijn mening het meest in zijn kracht. Blind is in mijn ogen geen pure mandekker maar voor een middenvelder heeft hij wel meer dan voldoende verdedigende kwaliteiten.

Daarnaast verliest hij weinig de bal, is hij positioneel erg sterk en heeft hij een fantastische passing en voorzet. Hij is weliswaar traag maar met zijn trap hoeft hij niemand te passeren voor die gouden voorzet. Hij swingt em er gewoon omheen.

Gek genoeg ziet ten hag dat anders
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:50]
Vind ik leuk
rexxo +6743
vrijdag 14 september 2018 om 13:49
In Oranje niet meer opstellen als LB, discussie gesloten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:28]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:53
Goed gesproken,laat al die zogenaamde “experts” eens ophouden en naar hun eigenprestaties kijken.
Vind ik leuk
aartstyle +1758
vrijdag 14 september 2018 om 13:54
Edson braafheid stond in de WK finale in 2010....

En was helemaal niet zenuwachtig wat een controle: https://www.youtube.com/watch?v=-raDFmTX0tU
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:55]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:58
Gaaaaap, dat gezeur over onze Blind, lekker laten lullen🤪
Vind ik leuk
Pinda +81
vrijdag 14 september 2018 om 13:59
Tete terug halen das een aanwinst voor ajax
Vind ik leuk
Romario9 +13170
vrijdag 14 september 2018 om 17:11
Ajax heeft ook maar 5 rechtsbacks dus ze kunnen idd wel een extra gebruiken.
Vind ik leuk
JanTa48 +7248
vrijdag 14 september 2018 om 14:01
Mijn meetpunten zijn dat Blind voor Ajax schitterende wedstrijden heeft gespeeld en als hij niet meer opgeroepen word voor het NL elftal, dat zal mij een rotzorg zijn dan roepen ze Willems (grinnik) maar weer op.
Vind ik leuk
R94 +2012
vrijdag 14 september 2018 om 14:09
En hij kwalificeerde zich niet voor het EK en WK. Zo kunnen we nog wel effe door gaan Shaggie.
Vind ik leuk
windforce11 +3446
vrijdag 14 september 2018 om 14:11
Als je trainer je uit de wind moet houden en zeggen dat je wel geweldig bent terwijl dat niet zo is gaat het niet goed met je....
Vind ik leuk
ArieBombarie +42202
vrijdag 14 september 2018 om 14:16
"Je wordt niet derde van de wereld als je niet kunt verdedigen."

En daarmee is inderdaad iedere mond direct gesnoerd.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 14 september 2018 om 14:17
Och ten hag heeft nog nooit ergens iets gepresteerd, ook hier gaat t hem niet lukken.
Vind ik leuk
Floris5 +127
vrijdag 14 september 2018 om 14:18
Heey kale, het gaat niet over wat hij allemaal in het verleden heeft gedaan maar over wat hij NU nog kan. En dan ziet iedere gek dat hij te langzaam aan het worden is, zowel in snelheid als in handelen.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:21
De beste stuurlui staan aan wal
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:25
Van gaal was bij zijn aanstelling ook niet goed genoeg voor Ajax kijk hoe groot hij is
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:46
Daley is wel vaker massaal uitgefloten in de Arena, door het Ajax publiek. Dus tegen kritiek kan hij wel.
Vind ik leuk
Bizzy +23309
vrijdag 14 september 2018 om 15:31
Ziyech weet er alles van. Triest man om je eigen spelers uit te fluiten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:59]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:52
Soms is het verschil van Oranje met club eentje van dag en nacht. Kijk maar naar Strootman en Wijnaldum. Die in Oranje ook nauwelijks uit de verf komen. Daley Blind heeft voor Ajax inderdaad puike wedstrijden gespeeld maar ook voor hem geldt dat wanneer hij het Oranje-shirt aantrekt plots vergeet te voetballen.
Toch ben ik geen Blind-pleiter wanneer het op het Nederlands elftal aankomt. Op zijn posities in het veld zijn er gewoon betere spelers die wij kunnen selecteren. Verdedigend kun je denken aan de Vrij, van Aanholt, Kongolo of Aké. En op het middenveld heeft Blind al helemaal niks te zeggen met de Jong, van de Beek, Pröpper, Strootman en Vilhena als concurrenten.
Ten Hag kan wel als argument aanwenden dat Blind derde is geworden op het WK. Maar die prestatie komt voor een leeuwendeel op het conto van LVG's tactiek en Robbens bloedvorm. Daarna kwam hij via diezelfde LVG Old Trafford binnen (vriendendienst voor papa?).
Maar in de topjaren van je carrière terugkeren naar de club waar je begonnen bent getuigd niet van ontwikkeling of kwaliteit. Niemand schijnt daar aandacht aan te geven...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:52]
Vind ik leuk
Zomaarwat +237
vrijdag 14 september 2018 om 15:01
Dank je Ten Hag. Nu geloof ik echt wel dat Blind super goed is!
Vind ik leuk
De fries +1855
vrijdag 14 september 2018 om 15:23
Brandjes blussen, pappen en nathouden ... heerlijk het seizoen is voor Ajax begonnen ; 23 -9 lekker ...
Vind ik leuk
Smithsonian +41293
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
3de op het wk?
Pik dat was in 2014.

Bijna 2019 nu.

Daley is prima voor ajax maar te traag voor het absolute topniveau.
Vind ik leuk
rinirat +3271
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
Kun je nagaan,toen al goed!
Vind ik leuk
rinirat +3271
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
Hij heeft volkomen gelijk,Daley doet het prima in het centrum,het is geen supersnelle back maar hij is slim genoeg.
Vind ik leuk
Bizzy +23309
vrijdag 14 september 2018 om 15:30
Daley Blind wordt bij de gratie geselecteerd alleen omdat zijn vader een balletje kon trappen. Echt geen oranje waardige speler. Waarschijnlijk heeft Ajax hem gehaald omdat zijn vader dat wilde. Voor zo'n voetballer ga je geen 16 mil op tafel leggen.Het is dezelfde laken en pak als Jordi Cruyff. Dat was namelijk ook geen hoogvlieger.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:40
Zogenaamde kenners??? Willem van Hanegem sukkel, daar mag jij en Daley zijn veters nog niet van vast maken. Hii is goed genoeg voor de Nederlandse competitie maar internationaal komt hij gewoon te kort en dat mag gezegd worden
Vind ik leuk
whiskey33 +584
vrijdag 14 september 2018 om 15:42
hoop dat ie tegen psv in verdediging staat.... dan laten we hem alle hoeken van veld zien
Vind ik leuk
wattenstaafje +23576
vrijdag 14 september 2018 om 15:46
Eens
Vind ik leuk
pinkelman +4258
vrijdag 14 september 2018 om 16:40
Maakt die volgende week in de topper tegen PSV een cruciale fout gaat ook Ten Hag twijfelen. Blind is zeker niet de topper die is binnen gehaald.
Vind ik leuk
Geenclubhaat +1047
vrijdag 14 september 2018 om 18:15
Héé pikkenman!
Blind is niet als topper binnengehaald, dat zn transferbedrag zo hoog was zegt meer iets over de onderhandelingskwaliteiten van ManU. Maar is niet binnengehaald als topper.

En ja, omdat Pikkenman het zegt gaat TenHag twijfelen bij een fout van Blind. Slaap lekker
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:16]
Vind ik leuk
Romario9 +13170
vrijdag 14 september 2018 om 17:02
Ten Hag praat weer eens onzin.

We mogen niet zeggen dat een speler slecht speelt als ie slecht speelt, omdat ie 4 jaar geleden 3e is geworden op het WK.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws