Vitesse enigszins gehavend: Odegaard stevent af op basisplek

Vitesse enigszins gehavend: Odegaard stevent af op basisplek

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 13:40vr 14-09-2018 om 13:40

Vitesse gaat zondagmiddag met een enigszins gehavend elftal op bezoek bij PEC Zwolle. De Arnhemmers missen vooral in aanvallend opzicht enkele spelers.

Bryan Linssen, Hilary Gong en Charly Musonda zijn geblesseerd, terwijl Roy Beerens nog ziek is en waarschijnlijk ook ontbreekt, zo weet Omroep Gelderland. Vitesse-trainer Leonid Slutsky moet daardoor een beetje puzzelen. Door de afwezigen kan de Noor Martin Odegaard rekenen op een basisplek. Hij zal als rechtsbuiten worden geposteerd.

Volgens Omroep Gelderland lijkt Thomas Bruns terug te keren in de basiself, waardoor Navarone Foor doorschuift naar de positie van linksbuiten. Als Beerens op tijd fit is, zal dat vermoedelijk ten koste gaan van Bruns.

Alexander Büttner lijkt wel gewoon inzetbaar bij Vitesse. Hij had last van zijn hamstring, maar kon vrijdag voluit meetrainen. die van de week nog last had van zijn hamstring, deed vrijdag weer voluit mee.

Plaats een reactie

pinkelman +4258
vrijdag 14 september 2018 om 13:48
Ik moet nog denken aan PEC dat PSV alle kanten opblies.
Kan PEC nou zo goed zijn of kan PSV zo slecht zijn!?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:52
12 uit 4 op de eerste plaats in de ED
meeste goals gescoord , dus als PSV slecht is dan is de rest voorlopig nog slechter kneus
en fijn dat jij de lengte van je geslachtsdeel hebt verwerkt in je profielnaam ....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:54]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:16
Take it easy Millwall :)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:18
zo'n trolletje met een PSV syndroom ,die in een Vitesse topic over PSV begint , kun je niet hard genoeg aanpakken Dennis
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:21
Ik ken die Pinkelman niet, maar chronologische discussie verpesters zijn het slijk der VP inderdaad
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:27]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:28
ach ja , als je vrouw voortaan naar bed gaat met een komkommer omdat jij Pinkelmannetje bent , dan heb jij alle tijd om op VP te trollen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:29
Lol, geen blad voor de mond :p
Vind ik leuk
HanV +5113
vrijdag 14 september 2018 om 15:53
Ik ken alleen de verhalen van Pinkelman en Pollewop.
Vind ik leuk
mazu +3422
vrijdag 14 september 2018 om 13:52
Ik geef ons goede kans op opnieuw een overwinning......
Vind ik leuk
Pec Man +858
vrijdag 14 september 2018 om 14:02
Mee eens. Eindelijk zit er weer progressie in en zijn de blessure gevallen minder geworden.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:12
We missen ook nog Thelander en Buttner. Vd Werff was ook twijfelgeval. Ik verwacht dat Vitesse 2 naar jullie komt en dat we dus verliezen.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:17
Jee, dat zijn er wel heel veel. Ik vind het jammer, er werd veel van Slutsky verwacht maar zo kan niemand werken natuurlijk
Vind ik leuk
shovel +167
vrijdag 14 september 2018 om 14:01
we zullen zien hoe die Odegaard het bij Vitesse gaat doen.....spannend.
Vind ik leuk
kwartje50 +1150
vrijdag 14 september 2018 om 14:53
Wat een gast die odegaard , is de kliko van elk team waar die speelt.
Vind ik leuk
El Cazador +8648
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
Met Odegaard word je elftal niet zwakker integendeel zelfs
Vind ik leuk
Vak-DD +12034
vrijdag 14 september 2018 om 15:40
Zie Odegaard liever op het middenveld achter de spitsen, daar viel hij goed in laatst. En die Gong, gaat ook nog eens voetballen of blijft die geblesseerd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws