Vitesse enigszins gehavend: Odegaard stevent af op basisplek

    Vitesse enigszins gehavend: Odegaard stevent af op basisplek

    vrijdag 14 september 2018 om 13:40

    Vitesse gaat zondagmiddag met een enigszins gehavend elftal op bezoek bij PEC Zwolle. De Arnhemmers missen vooral in aanvallend opzicht enkele spelers.

    Bryan Linssen, Hilary Gong en Charly Musonda zijn geblesseerd, terwijl Roy Beerens nog ziek is en waarschijnlijk ook ontbreekt, zo weet Omroep Gelderland. Vitesse-trainer Leonid Slutsky moet daardoor een beetje puzzelen. Door de afwezigen kan de Noor Martin Odegaard rekenen op een basisplek. Hij zal als rechtsbuiten worden geposteerd.

    Volgens Omroep Gelderland lijkt Thomas Bruns terug te keren in de basiself, waardoor Navarone Foor doorschuift naar de positie van linksbuiten. Als Beerens op tijd fit is, zal dat vermoedelijk ten koste gaan van Bruns.

    Alexander Büttner lijkt wel gewoon inzetbaar bij Vitesse. Hij had last van zijn hamstring, maar kon vrijdag voluit meetrainen. die van de week nog last had van zijn hamstring, deed vrijdag weer voluit mee.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 13:43
    Ik dacht juist dat Gong weer fit is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:49
    Cong chong?



    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:50
    Leuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:20
    Waar heb je het over?
    Vind ik leuk
    NvC +3246
    vrijdag 14 september 2018 om 17:35
    Keer hard op slaan en hij laat van zich horen.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    vrijdag 14 september 2018 om 13:48
    Ik moet nog denken aan PEC dat PSV alle kanten opblies.
    Kan PEC nou zo goed zijn of kan PSV zo slecht zijn!?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:52
    12 uit 4 op de eerste plaats in de ED
    meeste goals gescoord , dus als PSV slecht is dan is de rest voorlopig nog slechter kneus
    en fijn dat jij de lengte van je geslachtsdeel hebt verwerkt in je profielnaam ....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:16
    Take it easy Millwall :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:18
    zo'n trolletje met een PSV syndroom ,die in een Vitesse topic over PSV begint , kun je niet hard genoeg aanpakken Dennis
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:21
    Ik ken die Pinkelman niet, maar chronologische discussie verpesters zijn het slijk der VP inderdaad
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:28
    ach ja , als je vrouw voortaan naar bed gaat met een komkommer omdat jij Pinkelmannetje bent , dan heb jij alle tijd om op VP te trollen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:29
    Lol, geen blad voor de mond :p
    Vind ik leuk
    HanV +3995
    vrijdag 14 september 2018 om 15:53
    Ik ken alleen de verhalen van Pinkelman en Pollewop.
    Vind ik leuk
    mazu +1656
    vrijdag 14 september 2018 om 13:52
    Ik geef ons goede kans op opnieuw een overwinning......
    Vind ik leuk
    Pec Man +800
    vrijdag 14 september 2018 om 14:02
    Mee eens. Eindelijk zit er weer progressie in en zijn de blessure gevallen minder geworden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:12
    We missen ook nog Thelander en Buttner. Vd Werff was ook twijfelgeval. Ik verwacht dat Vitesse 2 naar jullie komt en dat we dus verliezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:17
    Jee, dat zijn er wel heel veel. Ik vind het jammer, er werd veel van Slutsky verwacht maar zo kan niemand werken natuurlijk
    Vind ik leuk
    shovel +112
    vrijdag 14 september 2018 om 14:01
    we zullen zien hoe die Odegaard het bij Vitesse gaat doen.....spannend.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +504
    vrijdag 14 september 2018 om 14:53
    Wat een gast die odegaard , is de kliko van elk team waar die speelt.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5768
    vrijdag 14 september 2018 om 15:24
    Met Odegaard word je elftal niet zwakker integendeel zelfs
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11025
    vrijdag 14 september 2018 om 15:40
    Zie Odegaard liever op het middenveld achter de spitsen, daar viel hij goed in laatst. En die Gong, gaat ook nog eens voetballen of blijft die geblesseerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse enigszins gehavend: Odegaard stevent af op basisplek