Clubtopscorer NAC gelooft in zege: 'Tegenstander waarvan we moeten kunnen winnen'

    Clubtopscorer NAC gelooft in zege: 'Tegenstander waarvan we moeten kunnen winnen'

    vrijdag 14 september 2018 om 13:55

    Met twee goals in de eerste vier competitieduels is Gianluca Nijholt gedeeld topscorer van NAC. De middenvelder had liever gezien dat de Bredanaars wat meer punten hadden gepakt.

    "Wat ik had gezegd als je vooraf zou zeggen dat ik na vier wedstrijden gedeeld topscorer van NAC zou zijn? Of je wel helemaal honderd was, haha", aldus Nijholt voor de camera van NAC. "Zonder gekheid: een leuk gegeven, maar we hadden liever wat meer punten gehad. We gaan ervoor zorgen dat we er zondag weer drie bij kunnen schrijven."

    NAC neemt het in eigen stadion op tegen Fortuna Sittard. "We spelen tegen een tegenstander waarvan we moeten kunnen winnen. Dus ik denk dat het al met al een mooie middag kan gaan worden zondag", aldus Nijholt. Vorig seizoen had NAC juist moeite om tegen de concurrentie punten te pakken. "We hebben tegen De Graafschap-thuis laten zien hoe het moet voor dit seizoen. Tegen de concurrenten moet je winnen. Zondag moeten we er vanaf de eerste minuut bovenop klappen en baas in eigen huis zijn."

    Poll

    Kan NAC dit seizoen in het linkerrijtje eindigen?

    (1470 stemmen)

    Plaats een reactie

    Potjan3 +307
    vrijdag 14 september 2018 om 13:59
    Tja zo zal fortuna ook denken. Zijn aan elkaar gewaagd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:11
    Klopt, helaas wel. Bovendien is een middagje NAC vaak wat anders als een avondje NAC, wat gezapiger...toch heb ik er zin in!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:00
    Verbazingwekkend dat nu 38%"denkt dat NAC in het linkerrijtje eindigt. Ik bid dagelijks dat we 15e worden; we hebben echt een slecht team.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3817
    vrijdag 14 september 2018 om 14:01
    Na de winterstop krijgen jullie Aguero en De Bruyne.
    City wil niet dat jullie degraderen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:23
    Slaat je fantasie weer op hol beste kerel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:03
    Opportunisme ten top. Ik zit wel vaker met verbazing naar uitslagen van polls te kijken.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7775
    vrijdag 14 september 2018 om 14:09
    NAC heeft de gunfactor en de wens is de vader van de gedachte.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:23
    Bij jou misschien, bij mij niet;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:17
    Juist omdat we vorig seizoen bijna geen punten haalden tegen concurenten en omdat we nu wel hebben wat we vorig seizoen misten: ervaring en degelijke keeper
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:30
    Zo mag ik het horen Nijholt. Als Nac zijnde moet je thuis tegen alle clubs uit het rechterrijtje punten kunnen pakken, geen gezeur.
    Vind ik leuk
    Couto76 +522
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    En met Van Leer in het doel houd je in elk geval vrijwel zeker de nul!
    Vind ik leuk
    Dani82 +1183
    vrijdag 14 september 2018 om 14:37
    Juist nijholt! Gas erop voor dat volle stadion!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1424
    vrijdag 14 september 2018 om 15:14
    Mocht je wat gas overhouden stuur het dan naar Amsterdam aub ☠️
    Vind ik leuk
    FSCeara +8411
    vrijdag 14 september 2018 om 14:40
    We gaan het zien zondag.wij zijn ook van mening dat we tegen NAC punten gaan pakken.na gelijke spelen tegen excelsior uit en Utrecht thuis is NAC wel een tegenstander waar we van zouden moeten kunenn winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:50
    Minder dan 3 punten wordt niet geaccepteerd door het NACpubliek. Ze worden al jaren voorgelogen, door die zelfbenoemde opgevreten technisch directeur.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8411
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Dan gaan ze denk ik een moeilijke zondag tegemoet
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:22
    Clubtopscorer Gianluca Nijholt, die 2 keer gescoord heeft, oh jee, alle hends aan dek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Clubtopscorer NAC gelooft in zege: 'Tegenstander waarvan we moeten kunnen winnen'