Van den Brom geeft voorkeur aan Boadu: Maher voor het eerst bij wedstrijdselectie

    Van den Brom geeft voorkeur aan Boadu: Maher voor het eerst bij wedstrijdselectie

    vrijdag 14 september 2018 om 14:04

    Adam Maher zit zondag voor het eerst bij de selectie van AZ als de Alkmaarders het in eigen huis opnemen tegen Feyenoord. Verder staat Myron Boadu in de basis. Dat betekent dat aankoop Bjorn Johnsen op de bank zit.

    De Alkmaarders zijn niet van plan zich zondag aan te passen aan de tegenstander. "Het verloop van de bekerfinale meenemen voor deze ontmoeting heeft geen zin", zo tekent Voetbal International op uit de mond van Van den Brom tijdens de persconferentie. "We hebben toen anders gespeeld, dat gaan we nu niet doen. We hebben nu andere spelers. En bovendien spelen we thuis."

    Volgens Van den Brom heeft Feyenoord zich na een moeizame seizoensstart snel herpakt. "Ik verwacht dat ze zullen inzakken en ons dwingen de foute bal te geven. We zullen de ruimtes dus goed moeten beschermen in het geval we balverlies lijden, want Feyenoord heeft een ploeg die wil toeslaan."

    De oefenmeester was verder te spreken over de ontwikkeling van de 17-jarige Myron Boadu. "Hij ontwikkelt zich goed. En hij scoort. Hij brengt dreiging, heeft snelheid en fysiek is hij goed."

    Plaats een reactie

    El Cazador +5769
    vrijdag 14 september 2018 om 14:08
    Mooie beloning voor Maher
    Vind ik leuk
    Dani82 +1183
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Ook voor boadu
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1051
    vrijdag 14 september 2018 om 16:40
    Heeft boadu eigenlijk beetje techniek ??
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    vrijdag 14 september 2018 om 18:17
    Het maakt niet uit boadu of wie dan ook. Feyenoord zal AZ voetballess geven zoals Trencin Feyenoord vernederd heeft.
    Vind ik leuk
    Korm +33699
    vrijdag 14 september 2018 om 14:37
    ik blijf een zwak hebben voor maher
    Vind ik leuk
    koppig +492
    vrijdag 14 september 2018 om 16:29
    NOU IK NIET IK VAL ALLEEN OP VROUWEN
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:48
    Een zwak hebben voor iemand heeft weinig met liefde of voorkeur voor een partner te maken! Het is eerder een voorliefde voor iets of iemand.
    Vind ik leuk
    Laliga +1962
    vrijdag 14 september 2018 om 14:09
    Lijkt me ook een goede zaak voor het nederlandse voetbal dat boadu speelt , al heeft vd brom daar natuurlijk niks mee te maken. Hoop dat die jonge het volhoud !
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:10
    Johnsen komt er nooit meer in. Pech dattie nu achter een toptalent zit
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 14 september 2018 om 14:31
    Ja en zo goed vind ik die Johnsen eigenlijk ook niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Nee, top voor een ADO (of PEC ofzoiets) maar voor AZ lijkt het me middelmaat. Al dacht ik dat ook van Weghorst en die heeft zich ook aardig bewezen. Met Johnsen zullen we er alleen niet achterkomen, die speelt de toekomstige superster van Oranje er niet uit (dat van Oranje is hoop hè ;) )
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:39
    Ja idd , want az is 20 staapen hoger dan Den Haag momenteel🤣
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 14 september 2018 om 14:40
    Niet twintig, wel minimaal 1 of twee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:47
    Twee inderdaad, zoals Jeroentje hieronder benoemt heb je ook nog het niveau Heerenveen Utrecht er tussen. Dat is denk ik meer zijn niveau
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7146
    vrijdag 14 september 2018 om 15:03
    2/3 stappen hoger.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1280
    vrijdag 14 september 2018 om 14:44
    Wist hij toch van tevoren? Was gewoon naar utrecht gegaan. Of heerenveen sinds lammers het toch niet gaat redden
    Vind ik leuk
    Vinnie J +640
    vrijdag 14 september 2018 om 14:13
    Boadu in oranje
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:17
    Aardig spitsje! Hopelijk dat ze hem het vertrouwen blijven geven als ie in een dipje komt.
    Vind ik leuk
    Broekie +364
    vrijdag 14 september 2018 om 14:20
    Wordt Johnsen de niet Fred Offday ? Maakt(Johnsen) bij iedere ploeg in de Eredivisie 15+ goals. Wel goed dat vd Brom een jongen van 17 laat staan.
    Niks leeftijd, ervaring maar de beste speelt!
    Vind ik leuk
    3Bier +7688
    vrijdag 14 september 2018 om 14:24
    Tuurlijk John, niet aanpassen aan de tegenstander. Waarom zou je ook he. Gewoon lekker met Ouwejan, Svenson, Vlaar en Hatziklatsie met 35 meter in hun rug gaan verdedigen. Heel verstandig. Heel veel sterkte zondag AZ supporters.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 14 september 2018 om 14:32
    :-) en als het misgaat, kun je de scheids nog altijd de schuld geven. Of de grens. Of de VAR.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    De VAR doet alleen mee als zijn kuitblessure over is, maar misschien komt er een reserve VAR, een jong talentje?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 14 september 2018 om 14:39
    Is er ook een Jong VAR?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    vrijdag 14 september 2018 om 15:59
    Ja, er is ook een Jong VAR, maar die is geschorst op last van de Uefa, iets met drugs geloof ik. Zijn fluit is aan de ketting gelegd, maar daar lachte de Jong VAR om, hij zei dat ie ook zonder fluit wel een beetje VARREN kan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 14 september 2018 om 16:08
    Maar Jong VAR moest nog wel ff naar Bureau Halt toch? Schoenen poetsen van de vierde man.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    vrijdag 14 september 2018 om 18:27
    Als vijfde man je onderwerpen aan de vierde man is moeilijk, maar Bureau Halt had dat inderdaad zo beslist. Toen puntje bij paaltje kwam zei de vierde man dat het helemaal zijn schoenen niet waren, die van hem waren vijf maten groter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 14 september 2018 om 18:30
    Die vierde man is stiekem een beetje ondeugend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Mahar Laat ajb je goude gloriedagen weer herleven, het is je van harte gegund! Hopelijk weer snel in oranje.
    Vind ik leuk
    Korm +33699
    vrijdag 14 september 2018 om 14:36
    Wordt deze spits straks onze nummer 9 in Oranje?
    of zijn er betere?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:51
    Zierikzee en Redan - als ik de bladen mag geloven. Duurt dus minimaal nog een jaar of drie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    Ik denk, Chong en Vente maken daarbij nog wel een kans.
    En misschien Bergwijn, Kluivert en Malen. En dan nog een paar AZers.
    Met vdBeek en de Jong.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:54
    Gaan weer mooie tijden aanbreken, met al dat talent🤗
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    vrijdag 14 september 2018 om 14:46
    Ik ben nog niet onder de indruk van AZ tot dusver, hebben het niveau van vorig seizoen nog niet kunnen laten zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:55
    AZ heeft wel weer een leuk team.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    4-1
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    vrijdag 14 september 2018 om 16:36
    van de Brom kiest niet voor de veilige weg om de aankopen te selecteren maar kiest gewoon voor jong eigen talent. Boadu heeft er toch ook alweer 3 in liggen, dat is bijzonder kanp voor zo'n snotneus van 17 jaar.
    Vind ik leuk
    mchollie +3434
    vrijdag 14 september 2018 om 16:37
    Nee he, gaat hij weer met Seuntjes beginnen??? Boadu op rechts, Johnson in de spits en Idrissi op rechts. Hoe moeilijk is het nou? En anders Boadu als hangende spits achter Johnson en Idrissi op links en Rotariu op rechts. Hallo Brommetje.........
    Vind ik leuk
    FR_VakW +5
    zondag 16 september 2018 om 01:40
    Als Feyenoord gewoon scherp is en niet laks gaat beginnen omdat ze de laatste karen vrij eenvoudig wonnen steeds dan heeft Az ook morgen weinig kans.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van den Brom geeft voorkeur aan Boadu: Maher voor het eerst bij wedstrijdselectie