Van Bronckhorst erkent: Hij heeft een moeilijke periode gehad na het WK

    Van Bronckhorst erkent: "Hij heeft een moeilijke periode gehad na het WK"

    Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 14:21vr 14-09-2018 om 14:21

    Nicolai Jörgensen maakte zijn rentree in de wedstrijdselectie van Feyenoord. Dat heeft trainer Giovanni van Bronckhorst bevestigd. Feyenoord neemt het zondag op tegen AZ.

    Jörgensen speelde nog geen Eredivisie-minuut dit seizoen, maar werd de laatste anderhalve week klaargestoomd voor een rentree. Zondag is het zover: de Deense spits is fit en kan spelen. "Ik ben blij dat hij weer beschikbaar is, al is het voor een basisplaats nog te vroeg", laat Van Bronckhorst weten aan onder meer RTV Rijnmond.

    "Hij heeft een moeilijke periode gehad na het WK. Dat Nicolai weer op het veld staat, geeft mij weer extra opties", aldus de Feyenoord-trainer, die erkent dat een systeem met Jörgensen als spits en topscorer Robin van Persie als schaduwspits een optie is. "Dat heeft vorig seizoen aangetoond. Maar er zijn meer opties."

    Ridgeciano Haps is weer op de weg terug bij Feyenoord. Hij staat weer op het veld en maakt volgens Van Bronckhorst 'stappen'.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 14:26
    442 / 433 met berguis rechts RvP schaduw en Jorgensen spits. Clasie Ayoub en Vilhena middenveld.
    Een beetje zoals Frankrijk maar dan met iets ander materiaal ;)
    Malacia/Haps... Alleen de rest van de verdediging blijft puzzelen. Botje en Jan-Arie kan niet meer
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:28
    Jorgensen en Haps terug dat zou al heel veel schelen denk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:31
    Haps is wel echt goed als ie fit blijft. Maar Malacia kan het ook wel. De rest achterin is een groter probleem. Middenmoot materiaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:39
    2 jaar geleden werden ze nog kampioen. En vorig jaar werden ze gemist.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:40
    Ja issook zo. Misschien dat ik met middenmoot wat overdrijf. Maar we krijgen ze wel heel makkelijk tegen de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:41
    Ze missen El Ahmadi het meeste, vind ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:43
    Nou, blijkbaar.. en dan met name zijn leiderschap
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    vrijdag 14 september 2018 om 15:54
    Kuyt en el hamadi.. die gaven het team zoveel extra power.
    Vind ik leuk
    Legion73 +184
    vrijdag 14 september 2018 om 16:53
    Van Persie linksbuiten
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:04
    Dat lijkt mij ook, maar dat wil van Persie niet. Die wil in het centrum.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:26
    Mooi zo! Ik hoop dat ie weer aan de lopende band gaat scoren. We hebben wel wat tegendoelpuntjes in te lopen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 14:30
    Hoop vooral dat Feyenoord een keer de nul houdt ;)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:39
    Happie is trug! Dat bied al iets meer versterking naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 14:41
    Zeker. Minder druistig dan Malacia.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:31
    Laatste 3 wedstrijden 12 x gescoord.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Dat is prima! Alleen teveel tegen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:36
    Het begin is er.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    vrijdag 14 september 2018 om 14:29
    Met Botje en Scharie word elke pot lastig, maar goed...blij dat ie terug is !
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:33
    Gio moet ook steeds in een andere samenstelling spelen, door blessures. Dat is nooit goed.
    Vind ik leuk
    3Bier +10753
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Hij had een moeilijke periode na het WK.
    Zou kunnen. Maar als je thuis komt en dat wijfie van hem zit op de bank dan vergeet je wel even je problemen.
    Godverdomme wat een lekker wijf heeft die Jorgensen.
    Dat wou ik even melden.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:40
    Ik denk dat ie toen inderdaad het voetballen voor even is vergeten. :)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 14:42
    Eens. Maar misschien is dat ook wel waarom ie zolang geblesseerd is geweest ;)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:44
    Piemelpijn?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 16:11
    Ja. En liespijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:44
    Smaken verschillen.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    vrijdag 14 september 2018 om 16:27
    Zijn vrouw was denk ik liever moeder geworden.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    goed voor feyenoord dat hij terug komt, met hem erbij krijgt feyenoord weer een beetje kwaliteit terug
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:49
    Feyenoord wordt dit jaar een dieselmotor. Langzaam komen ze op gang. Maar dan ... niet meer tegen te houden.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 16:05
    hahaha ik heb er geen vertrouwen in Wim
    Vind ik leuk
    ELD070 +969
    vrijdag 14 september 2018 om 14:42
    Volgens mij heeft hij niet alleen na het WK maar ook op het WK een moeilijke tijd gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:48
    Sinds de kerst al.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:52
    Volgens mij zat die kerstkalkoen hem de hele tijd in de weg, dat heeft niks met Newcastle te maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:07
    Toevallig is het wel.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1780
    vrijdag 14 september 2018 om 14:50
    Wij ook Gio. Wij ook
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    vrijdag 14 september 2018 om 14:51
    Nieuwe trainer zou Feyenoord niet slecht doen Gio zijn rek is eruit !

    Goedemorgen allemaal!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:55
    sorry, hier is het net tegen 3-en.
    Maar ik ben het met je eens, Gio moet na dit seizoen een nieuwe uitdaging zoeken. Ondanks de prijzen van de afgelopen seizoenen, ik krijg de indruk dat hij wat inspiratieloos is.

    Maar ja, welke trainer zou wat voor Feyenoord zijn....Dicky moet maar gelijk verlengen bij Utrecht, straks komt ie nog :s
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:08
    Dirk Kuyt natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 15:11
    Dirkie is nog te onervaren als trainer (heeft ie zijn papieren al eigenlijk?) Ik heb liever een type als Simeone, (m.u.v. zijn rare gedrag).
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:15
    Dirk doet 6 cursussen per jaar. Straks is ie scheidsrechter, TD, fysiotherapeut, trainer, boekhouder en buschauffeur tegelijk.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 14 september 2018 om 15:17
    Tering, die heb het druk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:18
    Volgens Dirk niet.

    Hij is nu een soort B trainer. En hij heeft zijn management papieren gehaald, beiden vorig jaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 16:11
    Mitchell v.d. Gaag weghalen. Had deze zomer al naar Feyenoord gemogen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:36
    En dan heb je wel een garantie op een kampioenschap?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 17:38
    Nee. Maar dat heb je nu ook niet.

    Heb het idee dat je met Vd Gaag ieder geval meer ontwikkeling in het spel en van spelers terugziet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Dat dachten ze met Keizer ook bij Ajax. Ik vind dat een trainer eerst wat gepresteerd moet hebben, om trainer van Feyenoord te zijn.

    Behalve oud Feyenoord spelers. Zoals Gio, Kuyt of Makaay.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:08
    We gaan gewoon weer meedoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:09
    Natuurlijk, ze gaan vanaf nu beginnen. Net als dat het precies een jaar geleden, opeens stopte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:19
    Ja, 1 jaar pauze is genoeg :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:20
    Ze zijn goed uitgerust. Haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:21
    precies
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 14 september 2018 om 15:25
    Rvp.op.10 jorgensen spits. Toornstra links berghuis rechts makkelijk zat.
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    vrijdag 14 september 2018 om 15:29
    V Bronckhorst ver over datum.... alles wat hij nu nog uit kraamt nemen we al lang niet meer serieus.
    Feyenoord heeft een echte trainer nodig.
    Jorgensen is een prima spits voor Feyenoord echter je hebt achterin ook mensen nodig die kunnen verdedigen vooral in het centrum
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 16:09
    Eens. Een trainer die spelers beter maakt en eens een duidelijke lijn in het spel van Feyenoord brengt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:37
    Ja, omdat elke andere trainer het veel beter zou doen. Haha.

    Noem er eens 10 ... om te beginnen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 17:39
    Van der Gaag, Bosz, Ten Hag, Rutten. Zo maar een paar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:41
    Daarvan vallen er al 3 af.

    De laatste 3.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 17:55
    Waarom zou Bosz afvallen? Een Moniz zou ik ook graag eens zien. Je kan in België kijken: Preudhomme en Leko.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:02
    Die is al TD geweest bij Feyenoord en dat was geen succes.
    Rutten ook niet.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 18:11
    Tsja, TD. Boeiend. Uitstekende trainer. Weet zeker dat ie door het merendeel geruimd wordt.

    Onder Rutten werd het beste spel sinds jaren gespeeld. Had alleen niet het goede materiaal. Daarnaast zette Rutten spelers op de goede plek. Karsdorp echt doorgebroken. Die haalt meer uit dit materiaal dan Van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:22
    De spelers waren alleen wel in maart uitgeblust.
    Maar dat is een kleinigheidje zeker?

    Bosz zal in Rotterdam 3x zoveel zijn best moeten doen. Anders staat iedereen te stuiteren. En heeft Feyenoord, wel Bosz materiaal?

    Bosz heeft zijn zakken al gevuld. Die hoeft niet meer zo nodig.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 14 september 2018 om 18:27
    Ja, dat verhaal. Of de selectie was te smal.

    Wat is Bosz materiaal? Spelers die kunnen voetballen? Kunnen ze wel bij Feyenoord. En volgens mij heeft Bosz zelf onlangs aangegeven dat hij Feyenoord niet uitsluit.

    En dat ie zich drie keer moet bewijzen valt wel mee. Denk dat een groot deel ook wel blij/opgelucht is als er een ander gezicht voor de groep staat. Dat sentimentele gedoe moet Feyenoord echt vanaf stappen, wil je eens verder komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:45
    In goede doen hoort hij bij de top 3 beste spitsen van nederland
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    vrijdag 14 september 2018 om 16:21
    Zo'n seizoen als het vorige gun je geen enkele speler toe. Sportief ging het niet allemaal van een leien dakje en dan ook nog in zijn privé-leven tegenslag wat je niemand toe gunt.

    Kop op Jørgensen!
    Vind ik leuk
    derksen +8932
    vrijdag 14 september 2018 om 18:43
    Ach Gio je doet je best maar elkehalf tamme blinde geleiden hond kan en heb gezien zonder rvp stond je 16e!
    Feyenoord draaid op rvp Berghuis Clasie de rest is echt keuken kampioen divisie
    Rvp soms nog kritiek geven ook
    Een speler van 35 een carrière een vd grootste van Nederland s voetbal en nog ouwe hoeren ook op hem
    Feyenoord gaat echt helemaal naar de klote als.rvp stopt
    Het is zo drama bij me club nog erger als 7 jaar geleden het is echt een drama
    Wat een drama!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws