FC Utrecht met nieuw gezicht na ontslag De Jong: Ik ken het gevoel zelf ook

FC Utrecht met nieuw gezicht na ontslag De Jong: "Ik ken het gevoel zelf ook"

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 15:58vr 14-09-2018 om 15:58

Marinus Dijkhuizen zit komende zondag voor het eerst als eindverantwoordelijke op de bank bij FC Utrecht. Het is ook meteen de laatste keer: Dick Advocaat is vanaf maandag de hoofdtrainer, als opvolger van de ontslagen Jean-Paul de Jong.

"Het is natuurlijk dubbel, dat lijkt me duidelijk", vertelt Dijkhuizen aan FC Utrecht TV. Dijkhuizen is interim-trainer, nadat De Jong vorige week zijn congé kreeg. "Het vertrek van JP is hard aangekomen, ook bij ons in de staf. Rick (Kruys, red.) en ik werkten heel goed samen met hem en we hadden ook een persoonlijke band. Dan is het heel vervelend als je iemand ziet vertrekken."

Dijkhuizen weet wat De Jong meemaakt. "Ik ken het gevoel zelf ook helaas", aldus de oud-trainer van onder meer Excelsior, Brentford FC, NAC Breda en SC Cambuur. "Het is gewoon heel vervelend allemaal. Aan de andere kant: ik ben ook wel weer trots dat ik het een weekje mag doen, dat is ook wel weer mooi."

FC Utrecht trapt zondag om 14.30 uur af tegen FC Emmen. De wedstrijd wordt gespeeld in de Galgenwaard.

Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

Plaats een reactie

vrijdag 14 september 2018 om 16:01
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20575
vrijdag 14 september 2018 om 16:03
Hier, 1tje voor je eerlijkheid😂
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
vrijdag 14 september 2018 om 16:05
En een 'Rapporteer' van mij :)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:07
Stoere boy.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
vrijdag 14 september 2018 om 16:12
Klopt. Sorry.
Stoere praat. Ik heb dat helemaal niet gedaan. :(
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:51
Geen zorgen, ik wel
Vind ik leuk
McRobbos +1296
vrijdag 14 september 2018 om 19:31
Ik ook, just to be sure
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1357
vrijdag 14 september 2018 om 16:05
Echt niet!
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
vrijdag 14 september 2018 om 16:02
Dickie!!!
Vind ik leuk
tikkietoe +5930
vrijdag 14 september 2018 om 16:14
Het is dat Advocaat er nog niet is, anders had Utrecht deze 3 punten wel in de pocket.
Benieuwd of Dijkhuizen ook de drie punten thuis kan houden.
Vind ik leuk
Eric 1966 +184
vrijdag 14 september 2018 om 16:24
Euhhh dat dachten ze bij Sparta ook
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:18
en sls er een andere club komt die meer salaris geeft dan is dickie weer vertrokken,zakkenvuller is het
Vind ik leuk
G.Kopf +4361
vrijdag 14 september 2018 om 16:27
Blabla cliche kontverhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:39
Lekker man, mesje in de rug steken. Niks mis mee toch? Marinusje, ouwe reus.
Vind ik leuk
El Cazador +8657
vrijdag 14 september 2018 om 16:44
Verwacht van de selectie van Utrecht een reactie op het vertrek van Jean-Paul icoon De Jong m.a.w. een gedegen uitslag
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:08
Alweer een topic over De Jong. ;)
Vind ik leuk
bennings +353
vrijdag 14 september 2018 om 18:34
Schokeffect ,mag toch hopen dat Kerk er voorgoed uit is .
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 23:20
Diekhuzen!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws