Blind reageert op karrenvracht aan kritiek: Van de media win je het toch niet

    Blind reageert op karrenvracht aan kritiek: "Van de media win je het toch niet"

    vrijdag 14 september 2018 om 16:44

    Daley Blind vindt de karrenvracht aan kritiek op zijn spel in het Nederlands elftal overdreven. Dat laat de Ajax-verdediger vrijdag weten aan FOX Sports.

    "Ik vind het vooral erg overdreven", zegt Blind. "Ik wil er eigenlijk niet te veel over zeggen. Tegenwoordig krijg je alles wel mee in de media. Je ontkomt er bijna niet aan. Er is heel veel gezegd en heel veel mensen praten elkaar na. Het wordt gewoon echt heel erg overdreven. Dat is soms jammer, vind ik. Het is nergens voor nodig."

    Blind gaat niet met moddergooien. "Van de media win je het toch niet. Ik heb geen zin om de concurrentiestrijd aan te gaan of om over en weer te vuren. Iedereen is vrij om zijn mening te geven en dat moeten ze vooral blijven doen. Als ze daar een goed gevoel bij hebben, prima. Ik vind het vooral erg overdreven. Het is niet leuk, maar het hoort er blijkbaar bij."

    Blind focust zich nu weer op Ajax, dat het zaterdagavond in de eigen Johan Cruijff Arena opneemt tegen FC Groningen. In het seizoen 2009/2010 werd de verdediger door Ajax voor een jaar werd uitgeleend aan de noorderlingen.

    Plaats een reactie

    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 16:47
    Niks overdreven jij bent gewoon een zeer matige spelers en zo langzaam en traag als wat en kan alleen maar balletjes breed geven of te wel safe ballen. Scholletje Junior kan totaal niet verdedigen. Hoort niet huis in Oranje 17 miljoen voor hem neertellen wat een grap had ajax dat geld net zo goed door de WC kunnen spoelen. Blundert alleen maar voegt verder niets toe 0,0 doodeenvoudige speler.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:50
    Nou jij bent weer lekker op dreef.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:52
    Ach van jou hadden we niet anders verwacht. Blind junior is geen scholletje, wat zijn vader heeft gedaan heeft Daley niet gedaan. Het zijn 2 verschillende personen slimmerd.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    vrijdag 14 september 2018 om 17:02
    Dus eigenlijk is het scholletje junior dan?
    Dat klinkt niet leuk.

    Maar even serieus: totaal overdreven wat er nu allemaal gezegd wordt over Blind. Ligt veel te veel onder een vergrootglas. Hij voetbalt wellicht nog niet goed, maar aan de reacties te zien zou je denken dat het een F-speler is die bij het vlaggenschip speelt. En dat slaat dus nergens op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:05
    Het gebruik van het begrip scholletje vind ik sowieso in en in triest. Kan me niet voorstellen dat ik zo kinderachtig ben om een bijnaam te geven aan een speler waar ik geen fan van ben.

    + kritiek is idd zwaar overdreven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    vrijdag 14 september 2018 om 17:07
    Je gebruikt jezelf :)
    Ga zo door!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:10
    Ik wil van jou hetzelfde zeggen maar geen idee waarvoor het staat Haha.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    vrijdag 14 september 2018 om 17:13
    Make Love, Not War
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:14
    Goeie naam. Miss wel de beste hier op dit forum.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    vrijdag 14 september 2018 om 17:17
    Je bent de eerste die het vraagt :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:25
    Anderen wisten het al. ;-)
    Vind ik leuk
    RebelVox +8009
    vrijdag 14 september 2018 om 18:44
    Blind je bent mijn held!!!!
    Gewoon een topper en Ajacied.
    Dat kunnen velen niet hebben en beginnen daarom te zeiken.

    Blind is 10 klassen beter dan afdankertje Viergever, en wat er bij Feijenoord rondloopt is helemaal om te huilen.
    Vind ik leuk
    Guust +5706
    vrijdag 14 september 2018 om 19:09
    Afdankertje Viergever doet het gewoon goed, daar kun je niets op aan te merken hebben.
    Vind ik leuk
    RebelVox +8009
    vrijdag 14 september 2018 om 19:17
    Ben blij dat je er gelukkig mee bent
    Vind ik leuk
    Guust +5706
    vrijdag 14 september 2018 om 19:22
    Dat is een ander verhaal, dat zeg ik nergens.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    vrijdag 14 september 2018 om 20:27
    Als je praat over afgunst.
    Vind ik leuk
    Nuance +9226
    vrijdag 14 september 2018 om 20:56
    Reactie van een blinde meeloper. Blind heeft gewoon niet goed gespeeld tegen Frankrijk. Klaar, is dat nou zo moeilijk toe te geven?
    Vind ik leuk
    RebelVox +8009
    vrijdag 14 september 2018 om 22:23
    haha heel grappig, "blinde meeloper".
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:07
    Klopt is wel even andere slag spelers he makkelijk afgeven op iemand dan. Kansloos gedoe
    Vind ik leuk
    Guust +5706
    zaterdag 15 september 2018 om 13:56
    Nee hoor, maar dat hij er niets van kan gaat mi een beetje te ver, moet je reacties lezen, voddebaal tot totaal ongeschikt, slaat echt nergens op, tegen Frankrijk had Koeman hem daar nooit neer moeten zetten. Dus meer Koeman zijn schuld.
    Vind ik leuk
    Echt? +3826
    vrijdag 14 september 2018 om 21:22
    Klinkt alsof je verliefd bent Rebelvox, heb je al met je ouders gepraat?? Hopelijk zijn ze begripvol als je uit de kast komt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    RebelVox +8009
    vrijdag 14 september 2018 om 22:26
    Echt @Echt?
    Wordt je weer opgewonden achter je keybordje wanneer je lekker goedkoop gaat afgeven op anderen?
    Vind ik leuk
    Nuance +9226
    zaterdag 15 september 2018 om 07:34
    Zoals jij achter je keybordje afgeeft op Viergever en Feyenoord? Dus jij mag wel anderen afzeiken en als je weerwoord krijgt, is het niet goed.
    Vind ik leuk
    Echt? +3826
    zaterdag 15 september 2018 om 08:42
    Bah, afgeven, viespeukje....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:25
    Achja zo “persoonlijk” wordt het vaak niet. Zou geinig zijn als er elke maand iemand vp’er vd maand wordt gemaakt ofzo Haha. Toch leuk om meer over de mensen hier te weten te komen.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    vrijdag 14 september 2018 om 17:28
    Ja, zeker!

    Ik vind het een top idee.

    En dat stratumseind dan bij 'wat is je favoriete club' invult: Ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:28
    Hahahahahah ja zou prachtig zijn.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    vrijdag 14 september 2018 om 17:48
    Doet hij niet in hart en nieren.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    vrijdag 14 september 2018 om 17:49
    Dat weten we Kees!!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    vrijdag 14 september 2018 om 17:50
    Gelukkig ik dacht je weet het niet. Pffffff
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1508
    vrijdag 14 september 2018 om 22:48
    Mee eens! Goede vraag trouwens, heb al een paar x geprobeer zijn naam te ontleden maar zonder succes.... 🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:42
    Af en toe moeten een elkaar helpen he haha
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    vrijdag 14 september 2018 om 18:12
    Maak Loetje Nooit Wakker !
    Vind ik leuk
    035 +5871
    vrijdag 14 september 2018 om 18:21
    Dan wordt het linke Loetje.😀
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 17:38
    Ik ook niet maar altijd nog beter als calimero
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:38
    Begrijp ik ook niet, gewoon normaal doen en een beetje “volwassen” blijven.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 17:47
    Ja toch niet dan. Laten we vooral elkaar beledigen. Mensen we gaan allemaal dood. We willen allemaal het beste voor onze kinderen. Het beste voor ons zelf. Of je nou blank of zwart bent. En Jood of een moslim. Voor Feyenoord Ajax de of Psv. Van mij part Fortuna Sittard. Beledig niet, en wees lief voor elkaar
    Vind ik leuk
    035 +5871
    vrijdag 14 september 2018 om 18:29
    @Jeroen. Zwarte mensen bestaan niet. Zij worden zo genoemd.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    vrijdag 14 september 2018 om 17:49
    En bij je club blijven.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zondag 16 september 2018 om 15:40
    Bij mij club blijven.?Dan mag ik 3x in de week reageren
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 17:21
    Juist.Dankjewel .
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2932
    vrijdag 14 september 2018 om 18:47
    Hij speelde bij vlagen erg zwak...laten we daarom geen doekjes winden.
    Verder kom je bij Ajax en Man.U niet op het veld als je er echt niets van kunt.
    Dat hij bijv tegen Frankrijk tegen Mbappe mag spelen lijkt me ook een domme zet van Koeman....en tegen zo'n kanon komt zijn zwakste onderdeel..wel erg boven drijven.
    Vind ik leuk
    Guust +5706
    vrijdag 14 september 2018 om 19:14
    Precies, Koeman had hem daar nooit moeten laten spelen, valt mee dat niemand Koeman afzeikt, hij doet het toch echt niet beter dan zijn voorgangers. Dit elftal gaat ook niets worden, Strootman, Wijnaldum, Promes en nog wel wat laten het ook nooit zien in Oranje.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2932
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    Best bijzonder...
    Als jij bijvoorbeeld die Promes in de CL bij die russen zag spelen leek hij 2 meter lang en 2 meter breed....echt een baas daar.
    Bij Oranje heb je altijd het idee dat je naar een zenuuwachtige debutant zit te kijken.
    Vind ik leuk
    Koeien +2604
    vrijdag 14 september 2018 om 20:46
    Dat viel mij ook op. Dribbelt, passt en scoort als een baas daar bij Spartak en bij oranje wist hij niet hoe snel hij de bal weer weg moest krijgen.

    Instructies? Verkeerde rol? bang? Ik snap het niet want hij moet echt veel beter kunnen.

    Laten we maar gaan kijken hoe ie 't bij Sevilla gaat doen...
    Vind ik leuk
    Garinsha +4822
    vrijdag 14 september 2018 om 16:53
    AMEN!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19896
    vrijdag 14 september 2018 om 16:54
    En jij voegt hier ook niks toe, Bientje, met je gebruikelijke ongefundeerde anti Ajax gelul!😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:56
    Nouja, ergens heeft hij wel een beetje gelijk. Blind is nog net een bruikbare speler voor Ajax maar voegt niet veel toe. En over een jaar of 2 voegt hij niets meer toe.
    16 miljoen was dan ook een bezopen bedrag.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 16:58
    Jij (en velen) onderschatten hem, zeer belangrijke speler. Zeker als ie straks op ‘6’ komt te spelen wanneer Frenkie vertrekt.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:03
    Zeer belangrijk? Kun je beter nog Schone neerzetten die kan tenminste voetballen en durft risicos in zijn spel te leggen aan Blind heb je niets.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:13
    Met elf spelers die risico’s nemen win je geen wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:16
    Snap je nou nou echt niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:14
    Je noemt hem al blind! Zie je wel, je kan het! Trots op je.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:16
    Scholletje Junior wat jij wilt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:24
    Neeheeeee, nu doe je het weer fout!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    vrijdag 14 september 2018 om 17:07
    Zou Eiting niet de plaats van de Jong innemen?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:13
    Eiting vind ik vrij overschat, die zie ik geen vaste basisspeler worden bij Ajax. Zeker niet als we de lijn doorzetten van afgelopen zomer om het niveau hoog te houden in het elftal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    vrijdag 14 september 2018 om 17:59
    Oke. Ik dacht dat hij het volgende grote talent was.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12850
    vrijdag 14 september 2018 om 17:30
    Ze zijn jaloers, prima speler.. En bij Oranje deed hij het tegen Peru wat minder, maar tegen Frankrijk echt niet slecht..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:00
    Blind voegt ook helemaal niets toe dus wat is nou je punt?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:00
    Jij bent blind.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:01
    Wat voegt Blind dan toe? leg dat eens uit?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:04
    Plaatsing cl en hdraagt bij aan hakims vorm
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:05
    Daar heeft Hakim Blind niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:08
    Die CL ticket hadden jullie anders ook wel gepakt.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:11
    Zonder Ziyech hadden we hem waarschijnlijk ook wel gepakt en dat is de beste speler van de Eredivisie, wat is je punt?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:08
    Ervaring, voetballend vermogen vanuit het centrum van de verdediging, rust in het spel, balans in het elftal. Zeer slimme speler, tactisch sterk en weet door zijn goede positionering zijn snelheid vaak te verbloemen, zeker in de Eredivisie.

    Voor de Eredivisie sowieso een topspeler en voor Oranje erg bruikbaar.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12850
    vrijdag 14 september 2018 om 18:06
    Rust, ervaring, dat heeft een jong team als Ajax wel nodig hoor.. Hij is geen wereldtopper, maar voor de ED gewoon prima.. En ook voor in Europa kan hij belangrijk zijn..
    Hij heeft jarenlang in de PL meegedraait bij niet de minste club. En dat deed hij meestal best wel prima.. Alleen is hij geen type speler voor Mourinho..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:02
    Idd wat een kneus met zijn gelul. Zal inmiddels wel 2 lamme handen hebben van al die aandacht🤓
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:07
    Jij wil dus zeggen dat hij goede wedstrijden heeft gespeeld?
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19896
    vrijdag 14 september 2018 om 17:11
    Bij Ajax wel ja.👍👍

    In Oranje 2 zwakke helften en 2 meer dan goede helften.
    Sowieso beter dan Strootman, Vormer, Promes en in mindere mate Wijnaldum.

    Daar hoor je niks over, maar ga gerust door met die hetze tegen Daley.😜

    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:15
    Dat is een betere analyse👏
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:30
    Iedereen praat over daley. En die zijn het ook allemaal eens dat wat hij deed bagger was
    Vind ik leuk
    Koeien +2604
    vrijdag 14 september 2018 om 21:00
    Jammer, nou ga je toch weer te kort door de bocht. Ik had gehoopt dat er wat meer naar gekeken kan worden dan 1 wedstrijd niet uit de verf komen.

    Strootman, Wijnaldum en Promes zijn absolute klasse spelers die andere redenen hebben dat ze niet renderen bij oranje. Het is zeker zaak voor Koeman om uit te vissen waarom dat niet werkt, maar ook hij heeft te maken met de huidige armoede bij Oranje: een klasse speler vinden op een positie is al moeilijk genoeg en 10 jaar geleden hadden we juist een luxeprobleem op 10 van de 11 posities.


    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:12
    Hij was niet top, maar zeker niet slecht
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Je hebt nu 15 likes van mensen die net zo wajang zijn als jij
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19896
    vrijdag 14 september 2018 om 18:12
    Yep!

    Goed, hè, Jeroen??😜
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 16:55
    Blind voegt meer toe op het veld dan jij op dit forum.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:01
    Goed gezegd Vamos en jij heb er kijk op en de Ajax lovers geven het toch niet toe...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:09
    Jij bent zo’n ziek persoon dat je zelfs je profielfoto aan hem wijdt!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:12
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:03
    Daar is ze weer!
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1801
    vrijdag 14 september 2018 om 17:05
    Wat een overdreven geraaskal zeg, ik zou niet zo vroeg beginnen met drinken de volgende keer.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:13
    EDIT VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:22
    Ik hou je niet tegen😇
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 17:57
    Dat ben jij helemaal niet.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:59
    Wallah ik zweer
    Vind ik leuk
    129 +1013
    vrijdag 14 september 2018 om 17:06
    Gooi jezelf weg vamos.
    Vind ik leuk
    Marco S +4789
    vrijdag 14 september 2018 om 17:14
    Iedereen zijn mening.. maar het is een karakterjongen die voor Ajax het verschil gaat maken. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard, ben blij dat hij weer thuis is. Daley rules..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    Hahahaha.... Blind een karakter jongen!! Die gaat voor op in de strijd en gaat hard de duels in en wint alle kopduels🤣🤣🤣
    Hij is gewoon een tjappie
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    129 +1013
    vrijdag 14 september 2018 om 18:31
    Tjappie is een benaming die naadloos aansluit bij jouw aanwezigheid op VP. 🙏🏻
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 19:08
    Hahaha... nog zo’n tjappie!! Leuke naam ook 129! Is dat je huisnummer of leeftijd😂😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 17:20
    Ben jij voor Ajax?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:20
    Dat je zo over een medemens praat. Beetje jammer, hij heeft geen 17M voor zichzelf betaald, dat was Ajax.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    vrijdag 14 september 2018 om 17:22
    Jij reageert ook altijd heel matig hier. Dus laat die hetze maar beginnen :)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:23
    Zo te merken heb ik bij de meeste een gevoelige snaar geraakt.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    vrijdag 14 september 2018 om 17:25
    Nee hoor, de meeste mensen vinden het nogal een hypocriete opmerking van jou. Thats it
    Vind ik leuk
    035 +5871
    vrijdag 14 september 2018 om 18:42
    Je kunt alleen maar een gevoelige snaar raken met zinnige opmerkingen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:26
    Maar jij kan het natuurlijk beter he😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:26
    Haha leer eerst Nederlands. Het is maar 1 speler. Verder zal je wel geen verstand van voetbal hebben. Volg dit seizoen maar een wedstrijd van ajax dan zie je dat hij heeft bijgeleerd en meer ballen naar voren speelt.
    Vind ik leuk
    Storm14 +62
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Leer eerst Nederlands tegen iemand zeggen en dan wel geen achter elkaar zetten, als daar op gelet moet worden houden we er weinig over hier.

    Verder heb je helemaal gelijk!
    Vind ik leuk
    FYS +28
    vrijdag 14 september 2018 om 17:29
    Jouw mening Vamos. En gelukkig...jouw mening.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    Heeft het zin om m af te branden,? En gaat ie daardoor beter spelen? Ga jij je beter voelen om hem af te branden? Aan iemand die zn best doet om t goed te doen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:33
    Of ie nou voor xxx of oranje speelt...achja..we weten het allemaal zo goed he!!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Bedoel je nou met XXX? Drie jaar geen prijzen toch?
    Maar dan maak je een fout. Het moet dan XXXX en vier jaar geen prijzen
    Vind ik leuk
    Storm14 +62
    vrijdag 14 september 2018 om 17:45
    De beste opleiding van NL, een prijs waar vele jaloers op zijn!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:47
    Ik dacht Feyenoord beste opleiding
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 18:00
    Dacht je ja....Maar jij kunt niet denken vandaar....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:43
    Ik heb het over amsterdam pipo
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 19:11
    In Amsterdam zijn alleen maar toeristen en groen links stemmers😜
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 19:37
    En wat hebben ze bij jou eugene?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 20:15
    Eugene????
    Je ben toch niet dronken?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 20:16
    Ach hou op nou hoor!
    Jij bent vanaf nu gewoon Eugène...
    Eugène de ajacied.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 20:18
    En dan noem ik jouw gaylord de Blindlover😂😂😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 20:22
    Gaylord. Dat zoek ik eerst even op.
    Maar jij bent alvast Eugène.
    Van Antoinne...
    Je weet wel.Die ene..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 20:53
    Sorry maar die ken ik echt niet... Is zeker voor mijn tijd😬
    Nou ik ga zo naar bed toe ouwe Gaylord😂😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 20:26
    Gaylord is een Engelse jongensnaam. Het betekent `gelukkig meester`. Extra info: Waar wordt het gebruikt? De naam Gaylord wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen. Wat zegt men in andere landen? Gayelord (In Engelstalige landen) Uit Oud Engels.

    Ja prima.Je mag me gaylord noemen.

    En telkens mag je daarna zeggen gelukkig meester.
    Top idee!!!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 20:54
    Dan zit ik er naast dan noem ik je maar gewoon homo!!🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 21:02
    Ja je zit er constant naast .
    Beter niks meer zeggen.😂👍
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 21:06
    Neehoor HOMO!! 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 21:18
    Als je schelden dan moet Ik je rapporteren.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 21:27
    Als je schelden??? Hahahaha... HOMO is geen scheld woord en ja je ben er ook 1🤣🤣
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 22:03
    Je scheld me uit.
    Jammer.
    Ik denk dat je zelf een homo bent dan.
    Dat moet wel.
    Anders kom je er niet op namelijk.
    En je bent een stalker.
    Wel eentje die ik aankan.
    En dat is mooi.
    Ik denk dat Ik je Eugène Daley Stalker ga noemen .
    Goed Daley?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 22:08
    Hahahaha... tot nu toe heb je echt met alles verloren ouwe brabander... En HOMO is geen scheld woord jij vind dat gewoon lekker.. En jij zou wel willen dat Daley van jouw sterretje een rondje maakt🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 21:32
    Wat voor cijfer krijg ik dan op mijn rapport Tfoe? Moet je nog niet naar bed met Daley pyama🤣🤣
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 21:56
    Gaylord voor jou he?
    Niet zo brutaal.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 22:04
    Sorry HOMO😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:02
    Waar heb je het over? Lees je ergens dat ik ajax support??? Man man man
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:44
    Of ie nou daarvoor speelt of oranje..je maakt er tegelijk een cluboorlog van..eerst lezen joh
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:45
    Wijsneus 1e klas zeg man man
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 19:10
    Ja ik vind Tfoe ook een wijsneus👃
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    Nee domkop, dat zijn de 3 sterren die wij wel op het shirt hebben staan.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 20:59
    Je bedoeld een Jodenster
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:07
    En proud of it. Droefes
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 21:30
    Leuk toch voor je👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:33
    Trieste ventjes allemaal...zo nederlands..alleen hier kan dit
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 17:36
    Van mij krijg je een like en dat is niet omdat het moet. En ook niet omdat het kan. Maar gewoon omdat ik je mening deel.
    Vind ik leuk
    Vak422 +572
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Zelden zo veel domheid in 10 regels gelezen 😂

    Alleen al het stukje over alleen maar safe ballen spelen 😂
    Maestro, zoek even de passingmaps van Blind op i. P. V. Heel hard droeftoeter-roeptoeteren.

    En idd, zo'n ontzettende kluns, die het voetbalveld beledigd als die er op staat...
    Die... Die.. Speelt wedstrijdje of 140 voor Manchester United.. De grootste club vd wereld.

    Lees je in, praat niet na, denk zelf.. Wacht 10 seconden en reageer.

    Bij voorbaat dank.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:47
    Als Blind net zo slecht voetbalt, als jij schrijft, dan zou Ajax nooit de groepsfase van de CL hebben gehaald!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:01
    Een matige spelers nog wel....scoort wel lekker likes zo!
    Vind ik leuk
    deir712 +422
    vrijdag 14 september 2018 om 18:08
    Blablabla
    Vind ik leuk
    Bizzy +21052
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    Daley mag het de komende 8 wedstrijden laten zien dat hij bij Oranje hoort. Tot die tijd niet meer selecteren. Zijn credits zijn op.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 19:39
    Je bedoelt jou credits zijn op.
    Maar dat is niet zo interessant.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21052
    vrijdag 14 september 2018 om 21:17
    Maar mijn mening geeft de doorslag toch :)
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 14 september 2018 om 21:19
    Als hij niet meer word geselecteerd......
    Vind ik leuk
    Bizzy +21052
    vrijdag 14 september 2018 om 21:24
    Dat zie je toch echt verkeerd. Als Blind de sterren vd hemel speelt bij Ajax dan hoort hij gewoon geselecteerd e worden. Blind was niet doorslaggevend / beslissend bij Ajax. Als Blind niet speelt zou Ajax hem niet eens missen. (Op dit moment dan)
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    vrijdag 14 september 2018 om 18:22
    3/4e wat je zegt is grote onzin.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    vrijdag 14 september 2018 om 18:26
    Zo langzaam en traag.... ja jij bent inhoudelijk sterk bezig!
    Vind ik leuk
    Zico Ali +472
    vrijdag 14 september 2018 om 18:28
    Het is een speler die ik nog nooit een sprint heb zien trekken, een vader heeft die gespecialiseerd is in de ambacht van "het plaatsen van een scherp voorwerp in iemands rug", maar hoe hij nu wordt neergesabeld is onzinnig. Hij heeft bij Man U echt wel geleerd om.met zijn zwakke punten om te gaan en het is gewoon prima voetballer voor het huidige Oranje en al helemaal voor Ajax. Los van het feit dat het me voor de rest een correcte jongen lijkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:45
    Wat een domme opmerkingen plaats jij. Een beetje meer respect naar andere mensen toe zou beter zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:09
    Ik ben het met je eens dat hij slecht is, maar daar kan hij zelf niets aan doen. De trainer stelt hem op dus die moet je daarop aankijken. Ik zou er ook in gaan staan als Koeman het vroeg, ook al bak ik er niets van vergeleken met de rest.
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    vrijdag 14 september 2018 om 16:50
    slecht wil ik hem niet noemen. maar voor het geld wat ze er aan hebben uitgegeven verwacht ik wel iets beters.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 16:59
    Op basis waarvan? Volgens mij doet hij het tot nu toe uitstekend bij Ajax, zijn prestaties in Oranje hebben niks te maken met de waarde van Blind in het elftal van Ajax.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    vrijdag 14 september 2018 om 17:11
    Als je goed speelt krijg je het te horen maar als je slecht speelt ook. Logisch. Hij heeft niet zijn beste wedstrijden gespeeld in Oranje en dan is het terecht dat je dat terug krijgt. Zou een motivatie moeten zijn om het beter te doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    Een week lang bashen op dit niveau?? Hoe lang is Strootman gebashed na Bulgarije en Frankrijk?? Nauwelijks, werd gewoon weer opgesteld ook....
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    vrijdag 14 september 2018 om 18:49
    Echt he!? Hypocrisie ten top haha :)
    Vind ik leuk
    Storm015 +248
    vrijdag 14 september 2018 om 16:50
    Jezus, als je niets te melden hebt scholletje, hou dan je muil aub. Je niveau in het nederlands elftal is ver beneden de 16 miljoen exclusief bonussen, dus ........... vuilnisman kan deze zak nog mee😜
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6836
    vrijdag 14 september 2018 om 16:51
    rectificatie; Scholletje Jr.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6836
    vrijdag 14 september 2018 om 16:50
    Voor dat geld wat hij bij Ajax verdient drink ik ook een fles met azijn leeg!!!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 16:51
    Het is nu wachten op een falende PSVer en Feyenoorder in Oranje.Dan kunnen de Ajacieden die massaal afmaken, de messen zijn al geslepen.
    Vind ik leuk
    Foden +4686
    vrijdag 14 september 2018 om 16:55
    Strootman/Wijnaldum? Oh ja en Jong Oranje dat gewoon Jong PSV was.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    vrijdag 14 september 2018 om 16:57
    :-)
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    vrijdag 14 september 2018 om 17:42
    Hahahaha... Het is alleen Blind die slecht speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:10
    Zitten die bij Oranje dan??
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    vrijdag 14 september 2018 om 16:51
    Maar scholletje neemt zichzelf ook heel serieus. Dat je zelf geen verantwoordelijkheid durft te nemen is al zielig, maar dat je ten Aagje nodig hebt om iets te zeggen is nog triester. Grootste miskoop ooit, nog erger dan die man van heerenveen
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    vrijdag 14 september 2018 om 18:24
    Mag ik vragen voor welke club je bent?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    vrijdag 14 september 2018 om 18:36
    Ik hou niet van voetbal.
    Vind ik leuk
    035 +5871
    vrijdag 14 september 2018 om 18:53
    Wat doe je hier dan?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    vrijdag 14 september 2018 om 16:51
    'Blind kan niet verdedigen'.
    Blind werd als verdediger 3e op het wereldkampioenschap.

    'Blind speelt altijd breed en achteruit.'
    Blind speelt dit seizoen alleen al meer dan 80% van zijn ballen vooruit.

    'Blind is traag'
    Blind werd dit seizoen nog geen enkele keer in een sprintduel verslagen.

    Prima om een kop van jut met een Ajax shirt te zoeken. Maar negeer niet de feiten.

    Vind ik leuk
    Garinsha +4822
    vrijdag 14 september 2018 om 16:56
    ben jij serieus...

    ouwe koeien uit de sloot halen

    ''Blind werd als verdediger 3e op het wereldkampioenschap. ''

    waar was blind in 2016 en 2018??

    dat ziet er erg triest uit hoor..

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    vrijdag 14 september 2018 om 16:59
    Noem jij het triest. Noem ik het een verdediger die in Man Utd meerdere seizoenen basisspeler was, de ELfinale won als basisspeler, in Oranje successen behaalde, de Eredivisie won en onder diverse succestrainers opgesteld wordt in Oranje, Ajax en Man Utd.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4822
    vrijdag 14 september 2018 om 17:01
    JUIST!
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1040
    vrijdag 14 september 2018 om 17:11
    Van Aerle..1988....ek - europacup 1 - knvb beker - landskampioen - en toppostbode....dus blind jr mag van aerle zijn fiets nog niet eens lenen...
    Vind ik leuk
    APE +215
    vrijdag 14 september 2018 om 18:05
    Die Europa cup 1 hebben ze aan 5 Ajacieden te danken
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1040
    vrijdag 14 september 2018 om 19:52
    en aan linkskens en van breukelen, die even de omhaal van Hugo Sanchez tegenhield...
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    vrijdag 14 september 2018 om 18:52
    Wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1040
    vrijdag 14 september 2018 om 20:08
    Goede verdediger en meer gewonnen dan blind jr...echter jammer dat hij nu niet voetbalt. Als blind 16 miljoen waard is dan was Berry post NL nu minimaal 60 miljoen waard...Berry liep de reclameborden nog om zo hard liep hij.
    Usian Berry eigenlijk. Topper van ons geweldige onovertroffen PSV jaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:13
    Man,man, man, scholletje 3
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    vrijdag 14 september 2018 om 16:57
    Adri van Tiggelen werd eerste op het EK ;-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    vrijdag 14 september 2018 om 17:02
    En hij werd twee keer Belgisch én een keer Nederlands kampioen.Speelde een 400-500 wedstrijden betaald voetbal op hoog niveau.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:52
    Als hij echt eerlijk is weet hij zelf ook wel dat hij beter kan
    Bewijs je ongelijk maar tegen Groninger moet het lukken ???
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5706
    vrijdag 14 september 2018 om 16:52
    1 mindere wedstrijd van Frenkie en dat zal vast een keer gebeuren, ook dan zullen de wolven gaan huilen. Het NL voetbalpubliek is nu 1x 1 en al opportunisme.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    vrijdag 14 september 2018 om 16:53
    Scholletje heeft gelijk. Wij zijn allemaal papegaaien. Maar hij heeft wel een rare kijk op zijn eigen functioneren. Het is Ajax onwaardig, net als zijn instelling. Maar wie zijn wij?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 16:57
    Papegaaien ik zie hem zelf toch spelen dan bakt hij er niets van . Gewoon een modale trage speler die zijn achternaam mee heeft.
    Vind ik leuk
    035 +5871
    vrijdag 14 september 2018 om 18:57
    Het is maar net wat jouw kennis van voetbal is Bientje.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5706
    vrijdag 14 september 2018 om 17:18
    Scholletje???? Het is junior die daar sprak.
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    vrijdag 14 september 2018 om 18:27
    Jij bent denk ik niet zo heel veel vergeleken met Blind. Alleen al op het gebied van sociale projecten enzo. Maar ik ken je niet, ik gok het maar. 95% van wat hier komt denkt vooral aan hoe geweldig hij zelf is.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    vrijdag 14 september 2018 om 16:53
    16 miljoen + 4 miljoen salaris per jaar = waanzin! In heel Nederland behalve de hoofdstad is nog niemand uitgelachen!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    En in mei komend jaar zijn we nog niet uitgelachen van de foto van Blind met de schaal in maart!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    vrijdag 14 september 2018 om 17:45
    Wel een hele dure schaal. Misschien hebben jullie ook nog wat kampioensstickers liggen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 18:30
    Een hele grote fruitschaal die van van z'n vage vrienden heeft gekregen na het afscheuren van beide kruisbanden bedoel je toch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:04
    Cheat Codes, Zoek gewoon effe professionele hulp sukkel....................
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1040
    vrijdag 14 september 2018 om 20:13
    Yep blind jr verdient tig keer de Balkenende norm dus als je dan slecht speelt is het gewoon een schande t.o.v. je supporters en je land.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:55
    Dat gezeik over Blind, hij doet het gewoon goed!
    Hij is geen Frenkie, maar die burt straks 100 milj op.
    Lekker laten lullen...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 16:58
    Is te hopen voor Ajax dat Blind niet meedoet in de C.l . Anders zie ik Ajax geen tweede ronde halen.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    vrijdag 14 september 2018 om 18:53
    Jij hebt er kijk op
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:55
    Ik vind het niet overdreven maar terecht. Een beetje meer zelfreflectie van Blind zou beter zijn.
    Vind ik leuk
    Arvin +4329
    vrijdag 14 september 2018 om 16:57
    Je hoeft ook niet te gaan moddergooien, maar je kan best eens de hand in eigen boezem steken. 't was gewoon niet best en hij kan veel beter. Dat hij er nu zo overheen lult siert hem niet.
    Vind ik leuk
    michelhx +3699
    vrijdag 14 september 2018 om 16:58
    Ach, de media in Engeland zijn 10x zo erg...
    Vind ik leuk
    Kuip +8067
    vrijdag 14 september 2018 om 17:00
    Blind heeft gelijk. De kritiek is enorm overdreven. Ik heb geen idee waarom, maar blijkbaar heeft de helft van Nederland de pik op hem.
    Blind is een eerlijke jongen, doet meer dan z’n best en is nog verstandig ook.
    Hij is verdedigend niet zo sterk. Mist vooral snelheid en duelkracht. Ik zou hem ook niet als linksback opstellen. Maar waarom iedereen zo hatelijk doet is mij een raadsel.
    Hij heeft ook veel kwaliteiten. Hij heeft overzicht, een goede pass en speelt bijna alles vooruit. Hij zorgt bij Ajax voor een goede opbouw.
    Zielig dat mensen zo kwetsend kunnen zijn. Laten we het er maar ophouden dat veel mensen gefrustreerd zijn en zich op deze plek lekker anoniem kunnen uitten. Klasse hoor.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1040
    vrijdag 14 september 2018 om 20:16
    Voor 4 miljoen per jaar mag je mij ook afzeiken in de media, zeker als ik dan slecht heb gevoetbald in dienst van het land.
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    vrijdag 14 september 2018 om 17:01
    Zet m maar tegen Lozano de 23e dan zien we t wel!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    vrijdag 14 september 2018 om 17:04
    Exact hetzelfde werd vooraf gezegd over Veltman vorig jaar.
    Vind ik leuk
    035 +5871
    vrijdag 14 september 2018 om 18:58
    Dubbel op Arie. 😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:07
    Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Lozano als visboer die scholletjes fileert.............................en ten Hag erbij............
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    zaterdag 15 september 2018 om 20:46
    Ik zou maar alvast in je broek beginnen te pisse na vanavond 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 17:05
    Is niks aan overdreven.

    Zijn zelfs nog mild geweest.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    vrijdag 14 september 2018 om 17:07
    Zo is dat.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1061
    vrijdag 14 september 2018 om 17:08
    Zeker overdreven, mensen vergeten even wie er tegenover hem stond bij Frankrijk vs Nederland, Mpappé is bijna niet gevaarlijk geweest! Hij heeft niet voor niets zoveel jaar bij ManU in de basis gestaan voor zijn blessure. Blind is een Top verdediger de cijfers spreken voor zich en Willem en meelopers moeten niet vanuit hun onderbuik reageren.
    Vind ik leuk
    Storm015 +248
    vrijdag 14 september 2018 om 17:36
    Ze kunnen je beter Blind(e) fan noemen ipv Cruijffan. Als je geen verstand hebt van dit soort zaken en je vind Scholletje jr een top verdediger dan moet je echt een afspraak maken met een neuroloog, nakijken dus deze patiënt😪😪😪
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:37]
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1061
    zaterdag 15 september 2018 om 10:54
    Tuurlijk Storm015, hij kan niet verdedigen bla bla bla, wel gek dat hij ruim 153 wedstrijden bij ManU in de basis heeft gestaan! Ik ga liever van mensen bij Ajax en ManU uit dan de media die wil scoren om simpele zieltjes zo als jij onzin te doen geloven. Dus, storm015ineenglaswater, als je niks beters, bijvoorbeeld inhoudelijks, te melden hebt? Ga ik niet met simpel volk als jij in discussie!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 05:45
    Weet je waarom ManU al jaren geen prijs won ? ? ..................door scholletje Jr.
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    vrijdag 14 september 2018 om 17:51
    Huhm wie scoorde eigenlijk voor Frankrijk? En wie gaf die wereldpass tussen de Nederlandse verdedigers door?
    Maar ik doe niet mee aan het Blind afzeiken , maar als linksback denk ik dat het een van zijn mindere positie is.
    Mijn bescheiden mening zou hem achter de centrale verdedigers zetten in een 5-3-2 opstelling.
    Dat Frankrijk weinig kansen kreeg lag 1 aan het feit dat als Frankrijk aanzetten heel Nederland zich terug liet zakken en zich met hangen en wurgen staande hield.
    2 Frankrijk na de 1-0 niet echt fanatiek ten aanval trok. Toen het 1-1 werd ging het tempo iets omhoog en werden de fouten weer gemaakt. Tot de 2-1 en toen mocht Nederland weer een beetje spartelen.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1061
    zaterdag 15 september 2018 om 11:04
    Goh eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie! Ik ben het me je eens, maar dat afzijken van blind alsof het geen goede verdediger is 'in de media? Tja dan denk ik; 'ze moeten scoren bij hun lezers/kijkers, maar als veel mensen hier op VP gingen nadenken dan kun je niet zeggen na '153 basis wedstrijden in de wereld top op de velden van de beste competitie van de wereld dat hij niet kan verdedigen, dat is gewoon dom! Toch?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172581
    vrijdag 14 september 2018 om 17:09
    Van je directe tegenstanders ook niet blind.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:09
    Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:17
    Gewoon terechte kritiek, van iemand die 17 miljoen kost, verwacht ik heel wat anders, Blind is gewoon grote miskoop, gelukkig hebben we geld genoeg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    vrijdag 14 september 2018 om 17:19
    Okay, okay, het ís ook vervelend. Maarre, was nog niet in de gelegenheid om VP te bezoeken.. is er vandaag écht maar 1 Frenkie-bericht geplaatst?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:25
    Nee, al minimaal twee en natuurlijk ook weer over Blind🤪
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    vrijdag 14 september 2018 om 17:29
    Blind wordt de nieuwe Manolev en net zoals Manolev dat niet verdiende, verdient Blind dit ook niet.
    Maar, iets meer zelfkennis kan hij wel gebruiken. Hij komt zaterdag altijd bij Yvonne en mij eten, ik zal hem daar toch nog eens op wijzen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:11
    @Blindsy, Meer Madam Janet voeren dan.................
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    zaterdag 15 september 2018 om 07:24
    Zal het Vonnie voorstellen. We eten altijd schol, maar misschien kunnen we het eens met die Suri-pepers bereiden. 😝
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    vrijdag 14 september 2018 om 17:25
    Ik had wel iets meer zelfkennis verwacht van Blind.. hij kan op z'n minst zeggen dat hij kut speelde..
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    vrijdag 14 september 2018 om 17:53
    Of dat hij met de kut gespeeld heeft;-) pok niet onbelangrijk :-)
    Vind ik leuk
    Farmer +12433
    vrijdag 14 september 2018 om 17:28
    De Media is een commercieel sensatie-apparaat tegenwoordig, ipv een nieuws en informatie-medium. Kijk en verkoopcijfers: Geld is alles dan wel het enige dat nog telt.
    Met tig cameras wordt alles vanuit elk perspectief vastgelegd, en door een leger aan brabbel-managers, uitgemolken tot het volgende 'smeuige verhaaltje', of het waar is, of dat het nu echt op feiten is berust, boeit niet, als het maar verkoopt.

    Het wordt tijd voor een verbetering van de zgn Media-wet, als je het mij vraagt. Propaganda, Fake-Niews, en roeptoeterij overheersen.

    Als je als burger een fietslampje stuk hebt, moet je al bekeurd worden, maar hoe zit het dan met het systematisch misleiden van mensen bv?
    Daar is al een wet voor, hoezo is dat niet van toepassing op de Media?

    Een paar keer een flinke boete aan een scheef medium, voor het publiceren van valse, of beschadigende informatie, zou eens een grens trekken.

    Alles mag maar op TV en in de kranten belachelijk gemaakt worden, neem die clown van een Johan Derksen bv, of 'VI Oranje Blijft Thuis' deze zomer: Het gaat nergens meer over, helft vd tijd is het wat schunnige onderbroekenlol en dijenkletserij van een niveau zo laag, dat zelfs Arabische sheiks er niet naar kunnen boren...
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 17:33
    Hij is gewoon weer de zwakste schakel. Hij speelt wel bij het almachtige Ajax. Dus hij is de beste de grootste en de snelste. En hij is ook zeer slim.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:33
    Dan zal Lozano falen tot en met! Wat een prutser is dat zeg.
    Vind ik leuk
    heur es +723
    vrijdag 14 september 2018 om 17:37
    Ze hebben gelijk Daley maar jij lacht ze uit als jullie presteren in de CL. Hier ben je dan een onderdeel in.
    Vind ik leuk
    isnake +2434
    vrijdag 14 september 2018 om 17:39
    Natuurlijk is het overdreven, maar zo gaat alles tegenwoordig in de media. Anders leest niemand het. Als je een genuanceerd verhaal schrijft is bijna niemand geinteresseerd.
    Dat geldt niet alleen voor dit maar voor heel veel dingen
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +215
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Het is absoluut niet leuk als je zo door het slijk gehaald wordt en ook niet echt respectvol. Maar we hebben het wel over functioneren voor het Vaderland en we willen dat toch echt heel belangrijk vinden. Als je dan heel erg slecht presteert is het niet realistisch om te verwachten dat je gepamperd zult worden toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Je heet Blind maar wordt doof voor commentaar van mensen die zelfs niet op de tribune hebben gezeten in Manchester of Amsterdam.
    Vind ik leuk
    De Haan +333
    vrijdag 14 september 2018 om 17:45
    Kan het het even manman
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 17:45
    Gewoon bedanken voor Oranje.Je kan toch niks meer goed doen.En Oranje is toch brandhout
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    vrijdag 14 september 2018 om 17:55
    Laten we het hopen !
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    vrijdag 14 september 2018 om 17:58
    Goh joh voor het eerst een Ajax fan die ziet dat al die (ex) Ajax spelers niet zo goed zijn;-)
    Afgelopen interland stonden er maar liefst 6 in .😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 22:43
    Echt wat hoop ik dat alle spelers met een Ajax verleden een keer niet meedoen met Oranje, dan gaan we pas echt lachen!
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    vrijdag 14 september 2018 om 23:47
    Net als in rio toen er zo weinig mee deden .
    Toen hadden we ons ten eerste vrij gemakkelijk geplaatst . Wat daarna wel anders was.
    Ten tweede derde geworden.
    Inderdaad toen konden we nog lachen.
    Daarna is het alleen maar droefenis geworden met al die wereldtalenten;-)

    En terzijde het grootste Ajax ' talent" komt van Willem 2 ;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 23:50
    Ja net zo hard lachen als die 18 jaar.Maar logisch er stond een Ajax coach voor de groep.Maar gelukkig hebben we ook nog supertalent de Ligt
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    zaterdag 15 september 2018 om 09:42
    Och er was inderdaad een hele periode niet veel te lachen. Alleen 2002 maakte al veel goed en de laatste 3 jaar met 5 prijzen was niet slecht. Er zijn niet veel Nederlandse clubs die deze eeuw kunnen zeggen dat ze de Europa cup gewonnen hebben en 5 prijzen in 3 jaar.
    En de coach was inderdaad goed , maar daarna kwam er een andere Ajax coach die er een grote puinhoop van maakte. Dus een (ex) Ajax coach met veel (ex)Ajax spelers is geen gelukkige keus.
    En laten we dat " super" talent even over een jaar evalueren als hij in de CL gespeeld heeft.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:04]
    Vind ik leuk
    Gerro +6748
    vrijdag 14 september 2018 om 17:48
    Niks van aantrekken Daley de trainer staat achter je samen met vele Ajax Supporters
    Vind ik leuk
    Muscles +841
    vrijdag 14 september 2018 om 17:50
    Zo is dat Daley, en van licht demente commentatoren al helemaal niet🎩
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 17:57
    Z'n vader was slecht maar hij speelt nog veel beroerder.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 22:46
    Wat een humor, vertelde dit net aan de selectie van Differdange, die metselaars en banketbakkers kwamen niet meer bij van het lachen!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 23:25
    Jij bent ook zo een koekenbakker begrijp ik.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 23:30
    Ja laatst met de slager en de stratenmaker Utrecht ff pak slaag gegeven.Makkie tegen die prutsers met 0 titels.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 23:32
    Waar sta je?

    In de kantine gevulde koeken te verkopen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 23:36
    Ja heb iedereen koeken beloofd op een overwinning op dat prutsteam van jouw.Ben nu druk aan t bakken.Stom van me, had t kunnen weten dat jullie moeite hebben met amateurs.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 23:37
    Wat zul jij veel overhouden.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 23:42
    Valt mee,het is een klein clubje uit de 5e klasse.vergelijkbaar met Differdange
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 23:45
    Zou het vast aan een goed doel geven.

    De kansloze van Ajax bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 23:48
    Hee kopstootje, weet je de overeenkomst tussen mijn prutsamateurclub en Utrecht? Nee! Allebei 0 schalen😂😂
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    vrijdag 14 september 2018 om 23:51
    De koeken kun je zo ronddelen. Heb je geen schaal voor nodig.

    Denk overigens dat je vrij lang bezig bent met het uitdelen bij de kansloze van Ajax.

    Er zitten er nogal wat.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 14 september 2018 om 23:54
    Als ik alleen moet uitdelen aan Utrechters met een schaal ben ik zo klaar
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zaterdag 15 september 2018 om 12:00
    Daarentegen heb je bij de kansloze Ajacieden werk zat.

    Heb je er trouwens nog steeds moeite mee dat DOS Ajax een pak slaag heeft gegeven in eigen huis?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    zaterdag 15 september 2018 om 12:50
    Kan me niet meer herinneren, loop zo ff naar de buurman die is geschiedenis leraar, die weet exact wat er voor de oorlog gebeurt is op sportgebied.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zaterdag 15 september 2018 om 19:15
    Was ik al bang voor.
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    vrijdag 14 september 2018 om 18:11
    Niemand praat elkaar na. Het zijn gewoon feiten dat hij niet presteert..
    Vind ik leuk
    deltiaan +1242
    vrijdag 14 september 2018 om 18:15
    niks overdreven hij komt gewoon te kort
    Vind ik leuk
    munkikiii +1997
    vrijdag 14 september 2018 om 18:22
    Typische beeld van geen zelfreflectie
    Vind ik leuk
    Polly11 +3903
    vrijdag 14 september 2018 om 18:27
    Iedereen heeft kunnen zien dat je slechte speelde Daley, niet alleen de media
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:29
    Van de media en van psv.
    Vind ik leuk
    erikg +683
    vrijdag 14 september 2018 om 18:56
    Blind zal heus waarde hebben als opvulling van een team, ondanks dat ik het een prutser eerste klas vind, heeft hij zich opgewerkt tot een nuttige speler(1e ajax periode). Dankzij 1 mooie pass,, waarbij je ook moet afvragen of die niet mooi was door de afronding, verdiende hij een transfer naar MU. Ook daar was hij niet meer dan een nuttige opvulling. Blind gaat stuntelen zodra hij een echte aanvaller tegen over zich krijgt, en dat komt puur omdat het geen echte verdediger is. Hij staat daar wel dus beoordeel je hem daarop. Hij geeft geen leiding, heeft geen kopkracht en is doordat hij veel offensief wil denken vaak te laat. In de eredivisie wordt dat niet of nauwelijks afgestraft, en daardoor denkt iedereen dat hij het goed doet. Een dienende rol op het middenveld zal hij waarde hebben, maar als verdediger helaas niet geschikt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:39
    Martin Jol zei dit 10 jaar geleden al. Kan niet verdedigen, wel redelijke voetballer. Alleen op middenveld laten ballen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:02
    Van Aanholt is toch beter of ben je Blind?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:33
    Je hebt gelijk, maar de gene die het hartste roepen zijn vaak wel de anti ajax jankers. Je bent nooit echt snel geweest, maar je hebt goed inzicht, voetbal dier met veel ervaring en een top gozer !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws