'Vilhena is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach'

    'Vilhena is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach'

    vrijdag 14 september 2018 om 19:18

    Giovanni van Bronckhorst begrijpt dat Tonny Vilhena teleurgesteld terugkeerde bij Feyenoord. De middenvelder werd door bondscoach Ronald Koeman opgenomen in de selectie, maar moest tegen Frankrijk plaatsnemen op de tribune.

    "Ik heb met Tonny gesproken na Oranje", zegt Van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. "Hij is ingevallen tegen Peru, maar zat niet bij de selectie voor het duel met Frankrijk. Dat is nooit leuk voor een speler. Ik heb het ook een paar keer gehad. Hij is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach."

    Van Bronckhorst sprak ook over de geplaagde Sam Larsson, die al weken niet in vorm is bij Feyenoord. Tegen NAC Breda werd hij zelfs na 45 minuten gewisseld. "Ik heb vandaag met hem gesproken. We hebben het over de wedstrijd tegen NAC Breda gehad en ook over zijn wisselbeurt. Daar heb je dan de tijd voor. Na de wedstrijd gaat het allemaal zo snel. We hebben het erover gehad. Of hij gaat starten tegen AZ? Dat zul je zondag zien."

    Poll

    Is Vilhena een international?

    (2 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 19:20
    Dost had naar huis gegaan. Hij wel, onze topper.
    Vind ik leuk
    Chielus +131
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    Hij heeft tenminste nog minuten gepakt, in tegenstelling tot van de beek, van aanholt, aké of de vrij.
    Vind ik leuk
    Mari +9257
    vrijdag 14 september 2018 om 19:42
    Vilhena zou zeker niet misstaan naast de Jong en Wijnaldum.
    Vind ik leuk
    Chielus +131
    vrijdag 14 september 2018 om 19:46
    Nee inderdaad, kan voor dat beetje gif op het middenveld kunnen zorgen
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4541
    vrijdag 14 september 2018 om 20:08
    Zou een prima middenveld zijn met de Jong als regisseur. Vilhena zou de nieuwe Davids kunnen worden. Wijnaldum lekker box to box met zn loopvermogen.
    Vind ik leuk
    rexxo +1245
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Vilhena de nieuwe Davids, jij bent wel heel erg vroeg begonnen met de vrijdagmiddag borrel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 23:08
    inderdaad, mag hopen dat Tonny iets meer hersencellen heeft dan Edgar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    Het zou wat zijn als zulke modale dravers een dergelijke beslissing niet zouden respecteren.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1826
    vrijdag 14 september 2018 om 19:37
    Ik vond Vilhena tegen Portugal op linksback wel redelijk tegen Ronaldo spelen, denk dat dat in een 5-mans verdediging misschien wel een goede positie voor hem is
    Vind ik leuk
    hantayo +1068
    zaterdag 15 september 2018 om 11:28
    Ja, ik had hem met aké wel willen zien weer. Gek dat koeman het niet een kans gaf, een helft. Beetje in de war kwam hij wel over. Toch een stugge koppige eigenwijze noorderling? :-)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4655
    vrijdag 14 september 2018 om 19:55
    Wat had die jongen dan verwacht, dat hij in de basis zou starten. Hij mag al lang blij zijn dat hij opgeroepen wordt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1416
    vrijdag 14 september 2018 om 20:00
    Komt ook tekort
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    Je speelt niet bij ons allerajax Tonny...dus oranje is een niveau te hoog # Frenkie 333 miljoen # Blind jr de beste verdediger # Ten Hag nu al coach van het seizoen # hup van de Sar #...
    Vind ik leuk
    repeP +1168
    vrijdag 14 september 2018 om 21:37
    Vilhena is een prima speler, wat anderen hier ook mogen beweren. Pogba vond hem maar verdraaid lastig als directe tegenstander met dat United tegen Feyenoord speelde.

    Larsson mag onder vuur liggen, en nog niet zijn maximale rendement halen, maar staat ondertussen wel bovenaan de eredivisie wat betreft het geven van assists.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:43
    Pff waarom teleurgesteld je bent en blijf een zeer beperkte speler
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws