'Vilhena is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach'

    'Vilhena is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach'

    vrijdag 14 september 2018 om 19:18

    Giovanni van Bronckhorst begrijpt dat Tonny Vilhena teleurgesteld terugkeerde bij Feyenoord. De middenvelder werd door bondscoach Ronald Koeman opgenomen in de selectie, maar moest tegen Frankrijk plaatsnemen op de tribune.

    "Ik heb met Tonny gesproken na Oranje", zegt Van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. "Hij is ingevallen tegen Peru, maar zat niet bij de selectie voor het duel met Frankrijk. Dat is nooit leuk voor een speler. Ik heb het ook een paar keer gehad. Hij is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach."

    Van Bronckhorst sprak ook over de geplaagde Sam Larsson, die al weken niet in vorm is bij Feyenoord. Tegen NAC Breda werd hij zelfs na 45 minuten gewisseld. "Ik heb vandaag met hem gesproken. We hebben het over de wedstrijd tegen NAC Breda gehad en ook over zijn wisselbeurt. Daar heb je dan de tijd voor. Na de wedstrijd gaat het allemaal zo snel. We hebben het erover gehad. Of hij gaat starten tegen AZ? Dat zul je zondag zien."

    Poll

    Is Vilhena een international?

    (1 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 19:20
    Dost had naar huis gegaan. Hij wel, onze topper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:31
    Tribune is de juiste plek voor Vilhena. Niet goed genoeg voor Oranje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:10
    Hij pakt wel een bal af en laat niet met zich dollen, zoals die andere drie Oranje middenvelders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:24
    Ons aller Frenkie doet het goed op zijn plek dus dat.
    En beter op de tribune dan thuis voor de buis 😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:46
    Kijk maat, dan is nog eens een slimme opmerking;)
    Vind ik leuk
    Chielus +108
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    Hij heeft tenminste nog minuten gepakt, in tegenstelling tot van de beek, van aanholt, aké of de vrij.
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    vrijdag 14 september 2018 om 19:42
    Vilhena zou zeker niet misstaan naast de Jong en Wijnaldum.
    Vind ik leuk
    Chielus +108
    vrijdag 14 september 2018 om 19:46
    Nee inderdaad, kan voor dat beetje gif op het middenveld kunnen zorgen
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 20:08
    Zou een prima middenveld zijn met de Jong als regisseur. Vilhena zou de nieuwe Davids kunnen worden. Wijnaldum lekker box to box met zn loopvermogen.
    Vind ik leuk
    rexxo +183
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Vilhena de nieuwe Davids, jij bent wel heel erg vroeg begonnen met de vrijdagmiddag borrel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 23:08
    inderdaad, mag hopen dat Tonny iets meer hersencellen heeft dan Edgar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    Het zou wat zijn als zulke modale dravers een dergelijke beslissing niet zouden respecteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:29
    Modale dravers.. Ik vind je woordkeuze heel mooi hoor én heb het even moeten opzoeken wat dat betekent, maar uit welk tijdperk kom jij echt, Sara? 😂
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1763
    vrijdag 14 september 2018 om 19:37
    Ik vond Vilhena tegen Portugal op linksback wel redelijk tegen Ronaldo spelen, denk dat dat in een 5-mans verdediging misschien wel een goede positie voor hem is
    Vind ik leuk
    hantayo +993
    zaterdag 15 september 2018 om 11:28
    Ja, ik had hem met aké wel willen zien weer. Gek dat koeman het niet een kans gaf, een helft. Beetje in de war kwam hij wel over. Toch een stugge koppige eigenwijze noorderling? :-)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    vrijdag 14 september 2018 om 19:55
    Wat had die jongen dan verwacht, dat hij in de basis zou starten. Hij mag al lang blij zijn dat hij opgeroepen wordt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +634
    vrijdag 14 september 2018 om 20:00
    Komt ook tekort
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    Je speelt niet bij ons allerajax Tonny...dus oranje is een niveau te hoog # Frenkie 333 miljoen # Blind jr de beste verdediger # Ten Hag nu al coach van het seizoen # hup van de Sar #...
    Vind ik leuk
    repeP +719
    vrijdag 14 september 2018 om 21:37
    Vilhena is een prima speler, wat anderen hier ook mogen beweren. Pogba vond hem maar verdraaid lastig als directe tegenstander met dat United tegen Feyenoord speelde.

    Larsson mag onder vuur liggen, en nog niet zijn maximale rendement halen, maar staat ondertussen wel bovenaan de eredivisie wat betreft het geven van assists.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:43
    Pff waarom teleurgesteld je bent en blijf een zeer beperkte speler
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vilhena is teleurgesteld, maar respecteert de beslissing van de bondscoach'