Groningen-ster: 'Alle spelers bij Groningen willen graag de stap naar Ajax maken'

    Groningen-ster: 'Alle spelers bij Groningen willen graag de stap naar Ajax maken'

    vrijdag 14 september 2018 om 20:23

    FC Groningen wist pas twee keer een competitiewedstrijd te winnen bij Ajax. Mimoun Mahi beseft dat de Amsterdammers zaterdagavond topfavoriet zijn in eigen huis.

    "We weten dat Ajax heel veel goede voetballers heeft en ze zijn natuurlijk in bloedvorm", zegt Mahi in gesprek met RTVOOG. "Ze hebben de Champions League gehaald, dus de hele groep heeft vertrouwen. Wij hebben natuurlijk een mindere start en moeten gewoon zorgen dat we lang in de wedstrijd blijven."

    Mahi ziet het als een mooie kans om zich te meten met de Ajacieden. "Ik denk dat alle spelers bij FC Groningen graag de stap naar Ajax willen maken", stelt de aanvaller. "Morgen is het een mooi meetmoment om te kijken hoever we zijn. Als team, maar ook als individu."

    Verdediger Mike te Wierik is het daar mee eens. "Dit zijn de wedstrijden waarvoor je voetballer bent geworden. Fantastisch stadion, heel veel fans, een mooie club. We kunnen ons borst natmaken, maar ik vind het de leukste potjes."

    Poll

    Wat wordt Ajax - FC Groningen?

    (1554 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 20:27
    Of topic
    Nec 1-0 voor coal braken!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Top NEC er
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:30
    Ik dacht meld het effe 😉
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1436
    vrijdag 14 september 2018 om 20:51
    Ik schijt op nec!

    Dacht meld het FF 😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:53
    En ik op az kakkers club 😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    Inmiddels staat het 2 - 2 maat, na een 2 - 0 voorsprong
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:59
    Ik weet het maat
    Is ook kut ranselaar doet ook mee kut belofte teams.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:04
    Ja maar een 2 - 0 voorsprong weggeven in het laatste kwartier van de 2e helft. Maar moet wel goed komen, jullie hebben aardige spelers maar het is nog geen eenheid
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:08
    Klopt maar dat komt wel goed hopelijk. Maat.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    vrijdag 14 september 2018 om 22:58
    AZ ... is dat niet de ex-club van die oplichter Dirk scheringa....dat clubje vol wannabe ajacieden die er maar nooit in slagen van de top 3 te winnen..Euhhh....sorry top 2......
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1436
    vrijdag 14 september 2018 om 23:02
    Kom jij ook ff meelullen slapjanus
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    vrijdag 14 september 2018 om 23:05
    Zegt de Fransnamige kaassjouwer met zijn huis onder water....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:15
    Haha
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    vrijdag 14 september 2018 om 23:53
    Moest lebeast wel een beetje pesten, want laaannnggg geleden heeft mijn paps voor NEC in de spits gespeeld....vandaar...😁😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:32
    Oké hoe heet je vader dan :-)))
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    zaterdag 15 september 2018 om 10:34
    Karel Driessen...laaannnggg geleden....jaren 50....
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1436
    vrijdag 14 september 2018 om 23:31
    Ok. die is wel grappig!! 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    vrijdag 14 september 2018 om 23:47
    Mooi dat je het ook zo oppakt....was ook allemaal met een knipoog bedoelt....
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1436
    vrijdag 14 september 2018 om 23:54
    Natuurlijk, je kan de mensen hier over het algemeen niet al te serieus nemen. Moet je ook niet verwachten.

    Geinen, brullen en smullen! Dat is toch de bedoeling als voetbal supporter. Ik neem de kaas wel mee, ik stel jou aan voor de grappen. Hebben we alleen nog een brulaap nodig 😁
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    zaterdag 15 september 2018 om 00:30
    Brulaap.....er zal vast wel een ajacied voorradig zijn.....😁😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:32
    En zelf wel elders de moraalridder spelen als het over waarden en normen gaat op deze site?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:54
    2 - 2
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    Komt goed 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:10
    Ook al ben ik tegen tweede elftallen in de KK-divisie, gun het wel mijn cluppie...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:14
    Snap ik zou raar zijn als het omgekeerd was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:08
    Coal? Hoeveel staat het nu?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:13
    Cambuur na vanavond bovenaan...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:33
    Nog steeds 4_4
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Haha nog nooit stond een poll op 100 pro ent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:32
    hahaha , daarom heb ik ff op Groningen gestemd , het moet niet te gek worden met die Ajax liefde hier ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:38
    Hha zo zie je maar. Ajax is af en toe geliefd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:54
    is niet zo raar he pik
    enigste club uit de grootste stad van Nederland
    en ook de club met de meeste prijzen
    ik moet nu bijna kotsen van mijn eigen woorden , maar het is wel de waarheid
    Vind ik leuk
    RebelVox +6810
    vrijdag 14 september 2018 om 20:58
    Ik ben trots op je jongen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:08
    nu moet ik uit gaan kijken
    een Ajacied die trots op me is ;-)
    ik kan erg tekeer gaan tegen Ajacieden hier dat weet ik ook wel
    maar ik heb nog nooit gezegd dat Ajax niet de meest succesvolle club van Nederland is , of niet de grootste club is
    ik moet weer bijna kotsen nu ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:24
    Sorry dat ik het zeg. Maar jij bent echt de allergrootste kontenkruiper van vp haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:55
    Ook jij kan het! Het maakt je juist gewaardeerd. Beter dan iedere keer de trol uit te hangen. Begin maar met: Ajax heeft goede supporters...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:24
    Nee dat gaat me te ver. Ik vind frenkie en de ligt goed! Heb ik al een goed stap gemaakt nu?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3657
    zaterdag 15 september 2018 om 16:36
    En jij houdt er rare ideeën op na.. zo is het altijd wat. (En bij jou altijd iets minder)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:53
    En met een goede supportersschare... PSV is trouwens ook best een mooie club hoor! (In Brabant 😉)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    MeAgain +6168
    vrijdag 14 september 2018 om 22:52
    Ik woon in groningen, maar geloof mij, de meesten hebben hier een hekel aan Ajax. Dat die speler dat zegt zal hem niet in dank worden afgenomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:58
    Dat is toch eigenlijk te triest voor woorden? De haat voor een andere club is dus belangrijker dan respect?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6168
    zaterdag 15 september 2018 om 09:23
    Dat is ook wel een beetje eigen schuld van de Ajacieden.
    Er is niet voor niks gejuich in bijna alle stadions wanneer Ajax het kampioenschap verspeeld.
    Of het triest is? Waarom? Het is juist goed een beetje concurentie en strijd tussen clubs
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:26
    En daar sla je de spijker op zijn kop. Wat eigen spelers zeggen, wordt afgekeurd. Wat Van Persie over Ajax heeft gezegd, dat is ook respectvol en snijdt nog eens hout ook..
    Vind ik leuk
    normaal72 +510
    vrijdag 14 september 2018 om 23:33
    Klopt
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 20:39
    😁👍
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    vrijdag 14 september 2018 om 20:49
    Na de laatste jaren zetten PSV en AJAX Nederland weer op de kaart. Laat die twee maar een topseizoen draaien em elkaar veel beter maken.

    Feyenoord en AZ hebben weer lekker geblunderd voor Nederland
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:24
    hoeveel punten we ook halen , het word altijd gedeelt dooe de 5 clubs die europees hebben meegedaan
    Ajax en PSV moeten dus echt veel punten halen willen we er iets mee opschieten
    das wel jammer natuurlijk
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    vrijdag 14 september 2018 om 21:27
    Gewoon alleen al qua reputatie. We spelen dit jaar weer mee in Europa.
    Jammer genoeg op donderdag geen Nederlanse clubs
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:29
    ja het is geweldig zo toch
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 22:31
    Ajax zal wel helpen.🙂👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:35
    Om dat er altijd mensen zijn die denken dat Nederland van Frankrijk zou winnen die mensen bevoordeeld die stemmen deze onzin pfff
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14987
    vrijdag 14 september 2018 om 20:38
    Wel heeeeeel even als je de eerste bent.. ;-)
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    vrijdag 14 september 2018 om 21:47
    Dan heb je wederom niet goed gekeken Tfoe! Ik denk een gelijk spelletje... Heracles had Ajax het ook lastig thuis.... Ben benieuwd of Blind speelt. Die is zo onzeker als wat na alle terechte uitlatingen
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 21:54
    Die is nog zekerder dan jij als je 5 minuten heb geleerd voor een so en je zeker weet dat je 1 vraag goed hebt.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    vrijdag 14 september 2018 om 22:03
    We gaan het zien Tfoe.... Ik zou hem niet meer opstellen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:26
    Wederom een mislukte poging om grappig te zijn!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 22:29
    Ik hoef niet grappig te zijn.
    Als ik grappig wil zijn ga ik wel naar theater.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5449
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Ik denk dat er geen een hem kan maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:30
    Ik ken Mahi persoonlijk, echt een goede gast en voetballer. Gun hem een transfer naar de top 3.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 20:31
    Waar ken je hem van dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:34
    of jij moet mij een goede reden kunnen geven waarom Faber hem vorig jaar uit de selectie heeft gezet , maar anders denk ik dat ie qua mentaliteit de top niet aan kan
    let wel , ik ga nu dus puur op berichten uit de media af
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27189
    vrijdag 14 september 2018 om 20:48
    Was dat niet omdat hij iets naars tegen Veldwijk had gezegd?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:56
    ja nou komt het weer naar boven
    die 2 hadden inderdaad ruzie
    was iets met dat overschat mokkel van Veldwijk
    dat huppelkutje die zichzelf zo interessant vind , dat ze heel de dag filmpjes van zichzelf maakt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27189
    vrijdag 14 september 2018 om 20:58
    Veldwijk en vriendin waren overvallen en Mahi had na de wedstrijd tegen Willem II gezegd dat ze hem dood hadden moeten schieten. Meldt Quote.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:01
    das inderdaad niet echt netjes
    toch verandert het mijn mening over de vrouw van Veldwijk niet
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27189
    vrijdag 14 september 2018 om 21:03
    Nee, ik kan me voorstellen dat je daar als trainer niet blij mee bent. Zegt niks over iemands mentaliteit overigens.
    Nou, dat hoeft van mij niet. Ik heb mevrouw Geuze ook niet zo heel hoog zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:39
    Overmars...overstapje Litmanen....
    FINIDIIIII 2-1!!! Als een granaat slaat die bal de winkelhaak in!!
    (Ajax - Bayern ‘95) Heeeeerlijke goal!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:44
    Die was mooi!!!! Zie allen https://youtu.be/vc8GF28Rkjs
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:33
    Hij is met een nicht van mij getrouwd. Hij mag morgen natuurlijk niet scoren tegen onze aller Ajax
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3238
    vrijdag 14 september 2018 om 20:40
    Ga ff op visite ,en neem een oud gebakje mee ...
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    vrijdag 14 september 2018 om 21:49
    Dat kan toch niet Tfoe! Moet dat nou zo
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:33
    Met Frenkie erbij heeft Grunn. Geen schijn van kans!
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    vrijdag 14 september 2018 om 20:35
    Mooie quotes en sympathieke club. Ajax gaat winnen en is blij als Groningen gaat vlammen tegen de concurrenten. Zo heurt het
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:39
    Als ze zo graag de stap naar Ajax willen maken gaan ze toch lekker stappend vanuit Groningen naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6525
    vrijdag 14 september 2018 om 20:46
    Geef mij maar Doan, wat een heerlijke voetballertje is dat joch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:48
    Wat een gelul weer.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    vrijdag 14 september 2018 om 20:50
    8-0 Ajax. 8x Frenkie de Jong.
    Vind ik leuk
    HanV +4010
    vrijdag 14 september 2018 om 21:00
    In één eredivisiewedstrijd 8x zo vaak scoren als hij in totaal doelpunten gemaakt heeft in de eredivisie? En dat was tegen een typische KeukenKampioenDivisie-ploeg.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4743
    vrijdag 14 september 2018 om 21:26
    4-0
    Vind ik leuk
    tikkitrug +755
    vrijdag 14 september 2018 om 22:40
    Groningen-ster???? Wat een grap!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    vrijdag 14 september 2018 om 23:33
    Willen al die spelers lager gaan voetballen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    zaterdag 15 september 2018 om 00:22
    Ja willen massaal naar Utrecht.lager dan 0 titels kan je niet zakken
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4280
    zaterdag 15 september 2018 om 07:12
    Keurig VP
    Wederom gelukt om een interview met Groningen speler over jullie Ajax te laten gaan.
    Gefelicireerd
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:02
    Er zijn maar twee groningers met Ajax potentie Doan en Reis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:53
    tuurlijk