Mol bij Premier League-hekkensluiter: opstelling lekt al zestig keer op rij uit

    Mol bij Premier League-hekkensluiter: opstelling lekt al zestig keer op rij uit

    vrijdag 14 september 2018 om 22:28

    Een opmerkelijke situatie bij Premier League-hekkensluiter West Ham United. De opstelling van The Hammers lekte al meer dan zestig (!) keer op rij uit. Toch maakt manager Manuel Pellegrini zich naar eigen zeggen niet al te druk.

    Het Twitter-account @exwhuemployee onthult voor iedere wedstrijd de juiste opstelling. West Ham, dat na vier duels nog met lege handen staat, probeert te achterhalen wie het lek is, maar vermoedt dat iemand op het trainingscomplex iets te loslippig is.

    Engelse media schreven dat Pellegrini behoorlijk gefrustreerd is door de situatie. "Dat is niet waar, ik ben er niet boos om", laat Pellegrini weten aan onder meer The Guardian. "Bij elk team waar ik heb gewerkt oefenen we een dag voor de wedstrijd op de standaardsituaties. Alle spelers weten daardoor een dag voor de wedstrijd wie speelt en wie niet."

    "Ik houd de opstelling niet geheim tot drie, vier uur voor de wedstrijd", vervolgt Pellegrini. "We werken hier iedere dag dus er zijn genoeg redenen te bedenken hoe mensen de opstelling al kennen. Ik heb geen idee wie de mol is en maak me er niet druk om. Ik maak me alleen zorgen over de drie punten."

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 22:33
    100 procent Mark Noble!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:36
    Ik heb van horen zeggen dat het de koffiejuffrouw is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 14 september 2018 om 22:38
    Inderdaad. Kan niet anders.

    Die mag trouwens God op z'n blote kniëen danken dat-ie bij West Ham speelt. Zelfs als aanvoerder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:52
    Waarom dan
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:52
    Of Nolan ken je die nog
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:03
    Denk Victor Mids van Mindfuck
    Vind ik leuk
    tikkitrug +814
    vrijdag 14 september 2018 om 22:36
    Halbe Zijlstra was er vast weer bij!
    Vind ik leuk
    JIDF +203
    vrijdag 14 september 2018 om 22:51
    AJAX KAMPIOENEN
    Vind ik leuk
    Gerro +6676
    vrijdag 14 september 2018 om 23:05
    De terreinknecht kan zo mischien een mooi centje bij verdienen door de opstelling te verkopen aan de media.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 06:13
    Voor elke gelekte opstelling, moet elke speler 1000 euro betalen. Totdat de dader gevonden is en die moet de boetepot terugbetalen, tot het bedrag waarop diegene gepakt is.

    Dan is het snel opgelost, vermoed ik.
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zaterdag 15 september 2018 om 07:32
    Met welk recht zou Westham alle spelers een boete mogen geven?
    Dus ook de onschuldigen?
    Mag jouw werkgever iedereen in het bedrijf een boete geven?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:10
    Als je niks gedaan hebt, dan krijg je het terug.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    zaterdag 15 september 2018 om 08:44
    Nee. Als het om een speler gaat, wordt de komende jaren lachend voor miljoenen in die pot gegooid.
    Verder heb je geen enkele juridische grond om de dader, eenmaal betrapt, de gehele boetepot terug te moeten laten betalen.
    Hou je alleen ontslag als geldige reden over. Iets waar deze persoon, getuige 60 uitgelekte opstellingen, zich weinig zorgen over maakt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:12
    Wel als je het vanaf nu afspreekt. En waarom niet? Je hoeft toch nergens bang voor te zijn?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    zondag 16 september 2018 om 10:34
    Niemand zal 'Nee' zeggen. Want die is meteen verdacht.
    Maar wat jij als regel stelt is juridisch aan te vechten.
    Ik denk nl dat het niet om n speler gaat. Een 'gewone' medewerker ga je geen tonnen aan boetes opleggen.
    Dan ligt ontslag op staande voet meer voor de hand. Als je tenminste intern duidelijk hebt gemaakt dat het lekken van n opstelling als 'n vertrouwensbreuk wordt beschouwd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws