Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'

    Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'

    vrijdag 14 september 2018 om 23:02

    Bart Ramselaar liet zich vrijdagavond met twee goals gelden bij Jong PSV in de uitwedstrijd tegen NEC. De middenvelder hoorde donderdag van Mark van Bommel dat hij met de beloften zou meedoen.

    "Ik heb gisteren met de trainer gesproken. Het leek hem verstandig dat ik een hele wedstrijd zou spelen", zegt Ramselaar voor de camera van FOX Sports. "Hij had verwacht dat ik bij Jong Oranje zou spelen, maar daar ben ik twee keer ingevallen. Ik moet er klaar voor zijn als ik in de ploeg kom. Dus aan de ene kant is het goed dat ik nu een hele wedstrijd heb kunnen spelen."

    "Aan de andere kant niet, daar ben ik het helemaal mee eens", doelt Ramselaar op het feit dat hij liever minuten maakt in het eerste elftal. "Maar ik ben een liefhebber en wil altijd voetballen. Ik zie NEC ook als een Eredivisie-ploeg. Dit was een hele goede wedstrijd voor mij voor de belastbaarheid. Dat was het belangrijkste voor mij."

    "Natuurlijk speel ik het liefste in PSV 1 alle wedstrijden", vervolgt de oud-speler van FC Utrecht. "Maar het gaat niet altijd met ups. Ik kan alleen maar hard werken. Ik heb vandaag laten zien dat ik op de goede weg ben. Ik had gewoon zin om te voetballen. Gister dacht ik in eerste instantie wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee. Maar daarna heb ik de knop omgezet."

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 23:06
    In de winter maar afscheid nemen, tot dan moet je t maar uithouden. Met Mauro, Guti en Thomas hebben we teveel goede spelers voor ons middenveld om ramselaar valse hoop te geven. Dan heb k rigo nog geeneens genoemd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:10
    Geweldige game van Ramselaar.
    Top-reactie van v Bommel: zit uiteraard morgen bij selectie voor wedstrijd tegen ADO. Topsport-klimaat in Eindhoven. :))))
    Vind ik leuk
    De fries +867
    vrijdag 14 september 2018 om 23:12
    Dat zei ik ja, klopt
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:17
    Wat is de topreactie van van Bommel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:22
    Hij stijgt boven niveau van andere trainers / coaches in gesprek.
    Plaatst Ramselaar in Jong-PSV, ziet de geweldige reactie van Bart, en erkent (eigenlijk zijn ongelijk /maar daarmee ook zijn gelijk qua aanpak) de klasse en beloont hem meteen met selectie voor PSV-1 tegen ADO. Wereldniveau v Bommel.
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:28
    Knap dat jij een ongelijk ook als gelijk ziet. Apart, dat wel.
    Bommel zegt eigenlijk dat Ramselaar niet goed genoeg is voor het eerste elftal. Want dat is toch het verhaal? Het wereldniveau van van Bommel is dat hij Ramselaar zoet houdt. :-))
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    Briljant. :)))))
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:30
    Ik zou bijna denken dat je het meent. hahahaha
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3109
    zaterdag 15 september 2018 om 10:16
    Bartje heeft toch bewezen dat het een hele goede speler is voor Jong. Lekker laten staan. Briljante actie dus.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    En van zoethoudt zaagt men latjes....
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:42
    Zoethout is lekker maar je krijgt er bruine tanden van.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:46
    en een dorre smaak ik je bek...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:43
    En hoge bloeddruk
    Vind ik leuk
    035 +5840
    zaterdag 15 september 2018 om 00:52
    Zoethout geeft geen hogere bloeddruk zolang je maar niet elke dag 2 staajes eet/kauwt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:14
    Glycyrrhizine in zoethout en drop leidt in hogere dosering tot hypertensie, dus eens met 035, met mate (& met maten).
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    zaterdag 15 september 2018 om 00:40
    Hij zet hem op scherp. Knap van Bommel
    Vind ik leuk
    035 +5840
    zaterdag 15 september 2018 om 00:51
    Knap, jouw analyse.
    Vind ik leuk
    WED +255
    zaterdag 15 september 2018 om 02:24
    Van Bommel is voor nu een topcoach....
    Vind ik leuk
    :O +5070
    zaterdag 15 september 2018 om 09:51
    Nee dat zegt hij. Ramselaar heeft tijden geen wedstrijd gespeeld. In jong PSV kan hij wedstrijdritme op doen. Ramselaar staat er niet naast omdat hij ramselaar heet. Hij staat er naast omdat hij niet past in het systeem wat van Bommel voor ogen heeft. Daar oas Rosario volgens Bommel beter in.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:34
    Als Van Bommel wekelijks net zo'n speech houdt als jouw relaas hier boven, dan weet ik zeker dat PSV onder Feijenoord eindigt....(geintje)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    Gelachen, gewaardeerd.:)
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:38
    Beetje stangen, vriend... Ieder z´n eigen club!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:52
    You know me. Gewoon wat lol. :)
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:55
    En zo is het! (tenzij het over vv rotterdam gaat natuurlijk)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:03
    Haha, wie???
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:43
    Relaas? Valt wel mee toch?
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:47
    Klopt, was wat overdreven ))
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:53
    Wel leuk dat jij als PSV-er met mij als Ajaxfan leuk met elkaar om kunnen gaan. :-)))))))
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:58
    Ja inderdaad! PSV is echt mijn club!!!! (nu ik dit geschreven heb, voel ik de drang om te gaan slapen en hoop ik dat ik morgen alles ben vergeten) )))
    Vind ik leuk
    035 +5840
    zaterdag 15 september 2018 om 00:00
    Geweldig. Ik probeerde jou uit te lokken maar jij stonk e niet in. Toppie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:08
    We (Danny, 035, en ikke) gaan gewoon met zijn drieeen naar PSV-Ajax of Ajax-PSV. Wel shirtje omdraaien, anders zeurt die steward... (doen wij alleen in Rindhoven, wij zij Brabanders- niet zo slim :))) ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:05
    We zijn allen gek ( van onze club en onze vrouw).
    Wees blij met je club en met je vrouw en blijf van die ander af (hoewel....).
    Vind ik leuk
    035 +5840
    zaterdag 15 september 2018 om 00:08
    Zoals iemand eens zei: Je mag overal trek hebben zolang je maar thuis blijft eten. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:18
    Bob Marley: One love. :)
    Mi amor. &. PSV. :)))
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 05:44
    Geen zoethout, thuis eten. Kom op, jullie zijn toch geen padvindertjes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:50
    Net zoethout gegeten met m’n maîtresse
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3109
    zaterdag 15 september 2018 om 10:17
    Nou, dat is wel heel erg cru
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:11
    Onzin wat je schrijft. Van Bommel heeft VOORAFGAAND aan NEC uit al aangegeven dat Ramselaar bij selectie voor ADO uit zou zitten. Bij PSV had men verwacht dat Bartje bij Jong Oranje minuten zou maken wat schijnbaar niet gebeurd is (???). Daardoor gebruikte men NEC uit als mogelijkheid om dit te doen. Schrijven om het schrijven wat jij doet met NUL inhoud.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:45
    Ramselaar heeft wel minuten gemaakt in Jong Oranje .
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:39
    Ok, dank. Van Bommel zei gisteren dat hij Ramselaar minuten wilde laten maken om in het ritme te komen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 23:52
    thomas hoef je dit seizoen niets van te verwachten , Mauro heeft in zijn invalbeurten dit jaar alles behalve een goed indruk achtergelaten itt vorig seizoen.
    Bart zal niet weg mogen van v bommel en das maar goed ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:09
    Wat heeft Mauro wat Ramselaar niet heeft? Inzake Thomas: wanneer is die terug?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:48
    Thomas wss t jaar deruit :/ . En mauro was een prima vervanger voor v ginkel vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    De fries +867
    vrijdag 14 september 2018 om 23:07
    Dit is topsport ; vbommel weet wat hij doet ; hem ritme laten opdoen! En ramselaar reageert goed !
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 06:56
    Ik vraag me serieus af of dit mag(buiten het feit om dat dit wel goed voor Ramselaar is).
    Die jongen tekent een contract bij 1 en moet dan ergens anders voetballen. Voor ja status is het niet echt bevorderlijk. En ik kan me voorstellen dst een speler er niet blij van wordt.
    Vind ik leuk
    JIDF +203
    vrijdag 14 september 2018 om 23:08
    Tegen het echte Ajax ga je het niet redden jongen, misschien kan je als waterdrager helpen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:16
    Inderdaad het echte Ajax is niet te redden. Eigenlijk ongelooflijk dat PSV met zo weinig geld de Amsterdammers zo ver achter zich heeft gelaten. :)))))
    Vind ik leuk
    035 +5840
    vrijdag 14 september 2018 om 23:20
    We zullen het zien sjukkie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:31
    I know. Het zijn heerlijke tijden om in Mexico Nederlands voetbal te volgen. PSV el equipo mas bonito y mas famoso de Holanda.. :)))))
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1073
    vrijdag 14 september 2018 om 23:43
    Ben zelf Ajacied, maar van het soort uitspraken van JIDF neem ik grote afstand. Wat weer hoog vd toren blazen. En je vormt hiermee een stereotype Ajacied die velen hekelen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:26
    Heb ik ook met enkelen die zich PSV-fan noemen. Zonde voor de echte fans.
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1073
    zaterdag 15 september 2018 om 03:14
    Gelukkig heeft zijn reactie positieve reactie’s losgemaakt zo te lezen hierboven. Ik lees respect met een kwinkslag treiterij. Dat is fijn om te zien.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    vrijdag 14 september 2018 om 23:19
    PSV speelt meer dan 40 wedstrijden dit seizoen. Er zullen blessures en schorsingen komen. Als Bart Ramselaar zich zo blijft opstellen zal hij zeker van waarde zijn en bijdragen aan titelprolongatie.
    Vind ik leuk
    NvC +4235
    vrijdag 14 september 2018 om 23:27
    Benieuwd of hij ook tegen Volendam speelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:16
    Nee, die zullen wel weer geluk hebben.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    Ramselaar gaat het kampioenschap van beslissen in het voordeel van PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:15
    Van NEC?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:32
    Competitievervalsing
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:15
    NEC zal er blij mee zijn geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:19
    Zeker, prachtig doelpunt en paar leuke acties. Volgend jaar graag hetzelfde in de eredivisie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:33
    Met Ramselaar.
    Zonder Ramselaar was het 4-2 voor NEC geworden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    Bartje heeft goed naar me geluisterd.
    Nu in het eerste deze trefzekerheid voortzetten vriend.
    Vind ik leuk
    035 +5840
    zaterdag 15 september 2018 om 00:35
    Maar hij moet naar Bommel luisteren toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zaterdag 15 september 2018 om 00:36
    Zeker maar op zijn tijd hoort iedereen ook even naar de grote baas zelf te luisteren.........
    Vind ik leuk
    ppdf +1125
    zaterdag 15 september 2018 om 03:06
    Speelde echt heel jammer genoeg. Voor psv misschien iets tekort. Maar voor een az of ee Vitesse echt wel een dikke aanwinst
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 04:06
    Afschaffen die jong elftallen
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:20
    Niet normaal dat dit kan. Weg met die belofte teams en anders alleen spelers opstellen die in het begin van het jaar bij de beloften staan. Trieste bedoeling dit.
    Vind ik leuk
    Mari +9311
    zaterdag 15 september 2018 om 12:02
    Hij heeft zijn niveau te pakken of kan Bommel niet meer om hem heen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws