Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'

    Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'

    vrijdag 14 september 2018 om 23:02

    Bart Ramselaar liet zich vrijdagavond met twee goals gelden bij Jong PSV in de uitwedstrijd tegen NEC. De middenvelder hoorde donderdag van Mark van Bommel dat hij met de beloften zou meedoen.

    "Ik heb gisteren met de trainer gesproken. Het leek hem verstandig dat ik een hele wedstrijd zou spelen", zegt Ramselaar voor de camera van FOX Sports. "Hij had verwacht dat ik bij Jong Oranje zou spelen, maar daar ben ik twee keer ingevallen. Ik moet er klaar voor zijn als ik in de ploeg kom. Dus aan de ene kant is het goed dat ik nu een hele wedstrijd heb kunnen spelen."

    "Aan de andere kant niet, daar ben ik het helemaal mee eens", doelt Ramselaar op het feit dat hij liever minuten maakt in het eerste elftal. "Maar ik ben een liefhebber en wil altijd voetballen. Ik zie NEC ook als een Eredivisie-ploeg. Dit was een hele goede wedstrijd voor mij voor de belastbaarheid. Dat was het belangrijkste voor mij."

    "Natuurlijk speel ik het liefste in PSV 1 alle wedstrijden", vervolgt de oud-speler van FC Utrecht. "Maar het gaat niet altijd met ups. Ik kan alleen maar hard werken. Ik heb vandaag laten zien dat ik op de goede weg ben. Ik had gewoon zin om te voetballen. Gister dacht ik in eerste instantie wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee. Maar daarna heb ik de knop omgezet."

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 23:06
    In de winter maar afscheid nemen, tot dan moet je t maar uithouden. Met Mauro, Guti en Thomas hebben we teveel goede spelers voor ons middenveld om ramselaar valse hoop te geven. Dan heb k rigo nog geeneens genoemd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:10
    Geweldige game van Ramselaar.
    Top-reactie van v Bommel: zit uiteraard morgen bij selectie voor wedstrijd tegen ADO. Topsport-klimaat in Eindhoven. :))))
    Vind ik leuk
    De fries +571
    vrijdag 14 september 2018 om 23:12
    Dat zei ik ja, klopt
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:17
    Wat is de topreactie van van Bommel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:22
    Hij stijgt boven niveau van andere trainers / coaches in gesprek.
    Plaatst Ramselaar in Jong-PSV, ziet de geweldige reactie van Bart, en erkent (eigenlijk zijn ongelijk /maar daarmee ook zijn gelijk qua aanpak) de klasse en beloont hem meteen met selectie voor PSV-1 tegen ADO. Wereldniveau v Bommel.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:28
    Knap dat jij een ongelijk ook als gelijk ziet. Apart, dat wel.
    Bommel zegt eigenlijk dat Ramselaar niet goed genoeg is voor het eerste elftal. Want dat is toch het verhaal? Het wereldniveau van van Bommel is dat hij Ramselaar zoet houdt. :-))
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    Briljant. :)))))
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:30
    Ik zou bijna denken dat je het meent. hahahaha
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    zaterdag 15 september 2018 om 10:16
    Bartje heeft toch bewezen dat het een hele goede speler is voor Jong. Lekker laten staan. Briljante actie dus.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    En van zoethoudt zaagt men latjes....
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:42
    Zoethout is lekker maar je krijgt er bruine tanden van.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:46
    en een dorre smaak ik je bek...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:43
    En hoge bloeddruk
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:52
    Zoethout geeft geen hogere bloeddruk zolang je maar niet elke dag 2 staajes eet/kauwt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:07
    Zoethout zal inderdaad geen hogere bloeddruk krijgen, maar de eter vsn dat zoethout des te meer;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:14
    Glycyrrhizine in zoethout en drop leidt in hogere dosering tot hypertensie, dus eens met 035, met mate (& met maten).
    Vind ik leuk
    tannat +12503
    zaterdag 15 september 2018 om 00:40
    Hij zet hem op scherp. Knap van Bommel
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:51
    Knap, jouw analyse.
    Vind ik leuk
    WED +229
    zaterdag 15 september 2018 om 02:24
    Van Bommel is voor nu een topcoach....
    Vind ik leuk
    :O +4488
    zaterdag 15 september 2018 om 09:51
    Nee dat zegt hij. Ramselaar heeft tijden geen wedstrijd gespeeld. In jong PSV kan hij wedstrijdritme op doen. Ramselaar staat er niet naast omdat hij ramselaar heet. Hij staat er naast omdat hij niet past in het systeem wat van Bommel voor ogen heeft. Daar oas Rosario volgens Bommel beter in.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:34
    Als Van Bommel wekelijks net zo'n speech houdt als jouw relaas hier boven, dan weet ik zeker dat PSV onder Feijenoord eindigt....(geintje)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    Gelachen, gewaardeerd.:)
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:38
    Beetje stangen, vriend... Ieder z´n eigen club!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:52
    You know me. Gewoon wat lol. :)
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:55
    En zo is het! (tenzij het over vv rotterdam gaat natuurlijk)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:03
    Haha, wie???
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:43
    Relaas? Valt wel mee toch?
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:47
    Klopt, was wat overdreven ))
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:53
    Wel leuk dat jij als PSV-er met mij als Ajaxfan leuk met elkaar om kunnen gaan. :-)))))))
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:58
    Ja inderdaad! PSV is echt mijn club!!!! (nu ik dit geschreven heb, voel ik de drang om te gaan slapen en hoop ik dat ik morgen alles ben vergeten) )))
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:00
    Geweldig. Ik probeerde jou uit te lokken maar jij stonk e niet in. Toppie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:08
    We (Danny, 035, en ikke) gaan gewoon met zijn drieeen naar PSV-Ajax of Ajax-PSV. Wel shirtje omdraaien, anders zeurt die steward... (doen wij alleen in Rindhoven, wij zij Brabanders- niet zo slim :))) ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:05
    We zijn allen gek ( van onze club en onze vrouw).
    Wees blij met je club en met je vrouw en blijf van die ander af (hoewel....).
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:08
    Zoals iemand eens zei: Je mag overal trek hebben zolang je maar thuis blijft eten. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:18
    Bob Marley: One love. :)
    Mi amor. &. PSV. :)))
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 05:44
    Geen zoethout, thuis eten. Kom op, jullie zijn toch geen padvindertjes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:50
    Net zoethout gegeten met m’n maîtresse
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    zaterdag 15 september 2018 om 10:17
    Nou, dat is wel heel erg cru
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:11
    Onzin wat je schrijft. Van Bommel heeft VOORAFGAAND aan NEC uit al aangegeven dat Ramselaar bij selectie voor ADO uit zou zitten. Bij PSV had men verwacht dat Bartje bij Jong Oranje minuten zou maken wat schijnbaar niet gebeurd is (???). Daardoor gebruikte men NEC uit als mogelijkheid om dit te doen. Schrijven om het schrijven wat jij doet met NUL inhoud.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:45
    Ramselaar heeft wel minuten gemaakt in Jong Oranje .
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:39
    Ok, dank. Van Bommel zei gisteren dat hij Ramselaar minuten wilde laten maken om in het ritme te komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:06
    Zo dan wordt hij wel heel lekker opgetraind;)
    Vind ik leuk
    PRICE +33391
    vrijdag 14 september 2018 om 23:11
    Thomas ligt er misschien wel 10 maanden uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:16
    :/ das wel zeer ernstig. K hoopte dat t ie dit seizoen al kon aanhaken.
    Vind ik leuk
    :O +4488
    vrijdag 14 september 2018 om 23:26
    Ik denk dat we blij mogen zijn als Thomas volgend seizoen de voorbereiding kan meemaken.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    zaterdag 15 september 2018 om 10:19
    Wel fijn voor Romero. heeft hij een mattie.
    Dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:09
    Laten we hopen dat hij in ieder geval weer volledig fit kan worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    vrijdag 14 september 2018 om 23:52
    thomas hoef je dit seizoen niets van te verwachten , Mauro heeft in zijn invalbeurten dit jaar alles behalve een goed indruk achtergelaten itt vorig seizoen.
    Bart zal niet weg mogen van v bommel en das maar goed ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:05
    Helemaal gelijk in.
    Ramselaar kan voor heel veel clubs vsn grote waarde zijn, maar helaas op dit moment niet voor PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:09
    Wat heeft Mauro wat Ramselaar niet heeft? Inzake Thomas: wanneer is die terug?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:48
    Thomas wss t jaar deruit :/ . En mauro was een prima vervanger voor v ginkel vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    De fries +571
    vrijdag 14 september 2018 om 23:07
    Dit is topsport ; vbommel weet wat hij doet ; hem ritme laten opdoen! En ramselaar reageert goed !
    Vind ik leuk
    PRICE +33391
    vrijdag 14 september 2018 om 23:10
    Benieuwd of Ramselaar een Maher 2 gaat worden. Hoewel ik de mentaliteit van Ramselaar veel hoger in schat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:10]
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:18
    Snap goed wat jij bedoelt.
    Vind ik leuk
    :O +4488
    vrijdag 14 september 2018 om 23:28
    Ramselaar heeft in zijn 1 seizoen voor PSV goede wedstrijden gespeeld. Ook in de CL tegen Atletico. Kan me niet herinneren ook maar 1 goede wedstrijd van Maher gezien te hebben.
    Vind ik leuk
    DrJ +1037
    zaterdag 15 september 2018 om 00:09
    Maher heeft zich altijd keurig opgesteld tov PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 06:56
    Ik vraag me serieus af of dit mag(buiten het feit om dat dit wel goed voor Ramselaar is).
    Die jongen tekent een contract bij 1 en moet dan ergens anders voetballen. Voor ja status is het niet echt bevorderlijk. En ik kan me voorstellen dst een speler er niet blij van wordt.
    Vind ik leuk
    JIDF +209
    vrijdag 14 september 2018 om 23:08
    Tegen het echte Ajax ga je het niet redden jongen, misschien kan je als waterdrager helpen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:11
    Is er een echt Ajax dan?? Dat zal wel een sprint club zijn met wereldrecords op de honderd meter
    Vind ik leuk
    AVDV +253
    zaterdag 15 september 2018 om 08:44
    Ja anders verwarren we het met Ajax Cape Town...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:16
    Inderdaad het echte Ajax is niet te redden. Eigenlijk ongelooflijk dat PSV met zo weinig geld de Amsterdammers zo ver achter zich heeft gelaten. :)))))
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:19
    Wij zijn PSV Eindhoven, wij zijn de gekste , wij zijn de gemeente wij zijn de kampioen!! En wat die je voor de kampioen??

    Daar sta je voor op, heb je respect voor en feliciteer je als een man!.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:22
    wat heeft de gemeente hier nu mee te maken? :-))))
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:24
    Helemaal niets, ik heb niets met die gemeente, alleen maar iets met de mooiste en beste club buiten Mexico.:))
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    OK. Jij houdt dus niet van Eindhoven. Goed om te weten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    Ik haat Eindhoven niet, maar houden van, nee joh (sorry, al helemaal niet van Amsterdam, studiegenoten aldaar niet prettig behandeld. Kun jij niets aan doe, maar zijn wel naar elders gegaan voor studie ivm bejegening in Amsterdam, neem ik jou niet kwalijk.). In Eindhoven op high-tech campus perfect ontvangen, leuk daar).
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:40
    Jij mag mij alles kwalijk nemen wat je wil. Ik zal daar geen last van hebben. Ik woon waar ik woon. Dat velen mij identificeren vanwege mijn schermnaam 035 is we apart. Wat zegt dat? Ben jij dan ook een Mexicaan? hahaha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:55
    Ik neem jou nooit ( Nooit..!!)) iets kwalijk.
    Respect voor jouw mening en voorkeur.
    Hopelijk heb je net zo’n geweldig weekend als ik.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:57
    Als Ajax van Groningen wint en ADO van PSV kan mijn weekend niet meer stuk. :-)))
    Ben wel blij met jouw ontspannen reacties. Een weldaad hier op VP. Top!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:00
    Jij ook, terwijl ik trouwens andersom hoop . Hahaha.
    Winst PSV, puntverlies Ajax. En dan nog zal ik dat voor jou vervelend vinden. :) en dat meen ik .
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:03
    Ik zou bijna denken dat jij een echte Mexicaan bent want van Brabanders lees ik meestal geen aardige opmerkingen. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:13
    De Brabanders en PSV-supporters waar ik mee om ga zijn heerlijk positieve lui. Welkom voor wedstrijdje kinken of biertje drinken bij/ met ons.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 00:42]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12367
    zaterdag 15 september 2018 om 00:15
    Ex unitate vires
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:17
    Excelente moscito español.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:54
    Dank je wel. Ik vind het niet vervelend als PSV verliest. (grapje)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:17
    Ik maak hem zelf liever dan dat ajacieden komen zeuren over de gemeente. Voor de rest heb ik er niet zo veel mee, maar ze kunnen wel een feest organiseren
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    vrijdag 14 september 2018 om 23:54
    Dan gefeliciteerd, man! Maar de gekste? Speel maar eens uit bij Millwall, West Ham of een of andere 2e divisie club in Engeland... Dan eens kijken wie de geksten zijn.... Maar toch gefeliciteerd...En de gemeente ook...
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 14 september 2018 om 23:20
    We zullen het zien sjukkie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:31
    I know. Het zijn heerlijke tijden om in Mexico Nederlands voetbal te volgen. PSV el equipo mas bonito y mas famoso de Holanda.. :)))))
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1063
    vrijdag 14 september 2018 om 23:43
    Ben zelf Ajacied, maar van het soort uitspraken van JIDF neem ik grote afstand. Wat weer hoog vd toren blazen. En je vormt hiermee een stereotype Ajacied die velen hekelen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:26
    Heb ik ook met enkelen die zich PSV-fan noemen. Zonde voor de echte fans.
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1063
    zaterdag 15 september 2018 om 03:14
    Gelukkig heeft zijn reactie positieve reactie’s losgemaakt zo te lezen hierboven. Ik lees respect met een kwinkslag treiterij. Dat is fijn om te zien.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5736
    vrijdag 14 september 2018 om 23:19
    PSV speelt meer dan 40 wedstrijden dit seizoen. Er zullen blessures en schorsingen komen. Als Bart Ramselaar zich zo blijft opstellen zal hij zeker van waarde zijn en bijdragen aan titelprolongatie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:24
    Ik probeer het beeld van mij af te werpen dat Bart Ramselaar niet als scherprechter optreedt in Camp Nou. Het lukt vooralsnog niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    vrijdag 14 september 2018 om 23:37
    90 plus 5 : 0-1 Bart Ramselaar..........

    Ik denk dat ik maar eens goed ga inslaan......
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:05
    Dat laatste is jou wel toevertrouwd toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    zaterdag 15 september 2018 om 00:10
    klopt maar mijn grote vriend Schwalbe schets hier een wel heel veelbelovend scenario (als je het woordje niet weg laat...) dat ik wel genoodzaakt ben om me dubbel zo goed voor te bereiden als anders.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:21
    schwalbe......... naam zegt genoeg toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    zaterdag 15 september 2018 om 00:21
    Duits voor zwaluw
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:22
    Dacht eerder aan een misplaatste duikel. :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    zaterdag 15 september 2018 om 00:23
    Nee dan had ie wel arjen robben als nickname
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:25
    Stom dat ik daar niet aan dacht. Dat was toch een PSV-er?? hahahahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    zaterdag 15 september 2018 om 00:26
    grunninger uut bedum
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:30
    Zei net tegen mijn vrouw wat jij gaat antwoorden. Lig in een deuk.
    Maar het duikelen is hem wel in Einhoven geleerd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    zaterdag 15 september 2018 om 00:35
    bende gek bij ons heeft ie voetballen geleerd
    Vind ik leuk
    NvC +3250
    vrijdag 14 september 2018 om 23:27
    Benieuwd of hij ook tegen Volendam speelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:16
    Nee, die zullen wel weer geluk hebben.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    Ramselaar gaat het kampioenschap van beslissen in het voordeel van PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:15
    Van NEC?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:32
    Competitievervalsing
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:15
    NEC zal er blij mee zijn geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:19
    Zeker, prachtig doelpunt en paar leuke acties. Volgend jaar graag hetzelfde in de eredivisie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:33
    Met Ramselaar.
    Zonder Ramselaar was het 4-2 voor NEC geworden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    Bartje heeft goed naar me geluisterd.
    Nu in het eerste deze trefzekerheid voortzetten vriend.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 15 september 2018 om 00:35
    Maar hij moet naar Bommel luisteren toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    zaterdag 15 september 2018 om 00:36
    Zeker maar op zijn tijd hoort iedereen ook even naar de grote baas zelf te luisteren.........
    Vind ik leuk
    ppdf +910
    zaterdag 15 september 2018 om 03:06
    Speelde echt heel jammer genoeg. Voor psv misschien iets tekort. Maar voor een az of ee Vitesse echt wel een dikke aanwinst
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 04:06
    Afschaffen die jong elftallen
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:20
    Niet normaal dat dit kan. Weg met die belofte teams en anders alleen spelers opstellen die in het begin van het jaar bij de beloften staan. Trieste bedoeling dit.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    zaterdag 15 september 2018 om 12:02
    Hij heeft zijn niveau te pakken of kan Bommel niet meer om hem heen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'