Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'

Ramselaar drukt stempel: 'Ik dacht wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 23:02vr 14-09-2018 om 23:02

Bart Ramselaar liet zich vrijdagavond met twee goals gelden bij Jong PSV in de uitwedstrijd tegen NEC. De middenvelder hoorde donderdag van Mark van Bommel dat hij met de beloften zou meedoen.

"Ik heb gisteren met de trainer gesproken. Het leek hem verstandig dat ik een hele wedstrijd zou spelen", zegt Ramselaar voor de camera van FOX Sports. "Hij had verwacht dat ik bij Jong Oranje zou spelen, maar daar ben ik twee keer ingevallen. Ik moet er klaar voor zijn als ik in de ploeg kom. Dus aan de ene kant is het goed dat ik nu een hele wedstrijd heb kunnen spelen."

"Aan de andere kant niet, daar ben ik het helemaal mee eens", doelt Ramselaar op het feit dat hij liever minuten maakt in het eerste elftal. "Maar ik ben een liefhebber en wil altijd voetballen. Ik zie NEC ook als een Eredivisie-ploeg. Dit was een hele goede wedstrijd voor mij voor de belastbaarheid. Dat was het belangrijkste voor mij."

"Natuurlijk speel ik het liefste in PSV 1 alle wedstrijden", vervolgt de oud-speler van FC Utrecht. "Maar het gaat niet altijd met ups. Ik kan alleen maar hard werken. Ik heb vandaag laten zien dat ik op de goede weg ben. Ik had gewoon zin om te voetballen. Gister dacht ik in eerste instantie wel even: hè, moet ik met Jong PSV mee. Maar daarna heb ik de knop omgezet."

Plaats een reactie

De fries +1625
vrijdag 14 september 2018 om 23:07
Dit is topsport ; vbommel weet wat hij doet ; hem ritme laten opdoen! En ramselaar reageert goed !
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 06:56
Ik vraag me serieus af of dit mag(buiten het feit om dat dit wel goed voor Ramselaar is).
Die jongen tekent een contract bij 1 en moet dan ergens anders voetballen. Voor ja status is het niet echt bevorderlijk. En ik kan me voorstellen dst een speler er niet blij van wordt.
Vind ik leuk
JIDF +201
vrijdag 14 september 2018 om 23:08
Tegen het echte Ajax ga je het niet redden jongen, misschien kan je als waterdrager helpen
Vind ik leuk
Geenclubhaat +1047
vrijdag 14 september 2018 om 23:43
Ben zelf Ajacied, maar van het soort uitspraken van JIDF neem ik grote afstand. Wat weer hoog vd toren blazen. En je vormt hiermee een stereotype Ajacied die velen hekelen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:44]
Vind ik leuk
Heer Bommel +6629
vrijdag 14 september 2018 om 23:19
PSV speelt meer dan 40 wedstrijden dit seizoen. Er zullen blessures en schorsingen komen. Als Bart Ramselaar zich zo blijft opstellen zal hij zeker van waarde zijn en bijdragen aan titelprolongatie.
Vind ik leuk
NvC +6868
vrijdag 14 september 2018 om 23:27
Benieuwd of hij ook tegen Volendam speelt.
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 00:16
Nee, die zullen wel weer geluk hebben.
Vind ik leuk
Kopstootje +9639
vrijdag 14 september 2018 om 23:29
Ramselaar gaat het kampioenschap van beslissen in het voordeel van PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 00:15
Van NEC?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 23:32
Competitievervalsing
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 00:15
NEC zal er blij mee zijn geweest.
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 00:19
Zeker, prachtig doelpunt en paar leuke acties. Volgend jaar graag hetzelfde in de eredivisie!
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 00:33
Met Ramselaar.
Zonder Ramselaar was het 4-2 voor NEC geworden.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 14 september 2018 om 23:35
Bartje heeft goed naar me geluisterd.
Nu in het eerste deze trefzekerheid voortzetten vriend.
Vind ik leuk
035 +6798
zaterdag 15 september 2018 om 00:35
Maar hij moet naar Bommel luisteren toch?
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 15 september 2018 om 00:36
Zeker maar op zijn tijd hoort iedereen ook even naar de grote baas zelf te luisteren.........
Vind ik leuk
ppdf +1222
zaterdag 15 september 2018 om 03:06
Speelde echt heel jammer genoeg. Voor psv misschien iets tekort. Maar voor een az of ee Vitesse echt wel een dikke aanwinst
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 04:06
Afschaffen die jong elftallen
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 10:20
Niet normaal dat dit kan. Weg met die belofte teams en anders alleen spelers opstellen die in het begin van het jaar bij de beloften staan. Trieste bedoeling dit.
Vind ik leuk
Mari +10852
zaterdag 15 september 2018 om 12:02
Hij heeft zijn niveau te pakken of kan Bommel niet meer om hem heen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws