Nóg een PSV-debutant: Een avond om voor altijd te onthouden

Nóg een PSV-debutant: "Een avond om voor altijd te onthouden"

Gepubliceerd: zondag 16 september 2018 om 23:02zo 16-09-2018 om 23:02

Niet alleen Erick Gutierrez maakte zaterdagavond zijn PSV-debuut, ook Aziz Behich mocht tegen ADO Den Haag zijn eerste minuten in Eindhovense dienst bijschrijven. De Australiër viel een stuk geruislozer in dan Gutierrez, maar genoot van zijn eerste wedstrijd namens PSV.

Behich kwam tien minuten voor tijd binnen de lijnen als vervanger van Denzel Dumfries. PSV stond toen met 0-5 voor en liep uiteindelijk uit naar een 0-7 zege. "Ja, het is een speciale avond", laat de 27-jarige back weten aan PSV TV. "Altijd mooi om te winnen tijdens je debuut en zeker met zoveel overtuiging. Het is een avond om voor altijd te onthouden."

Hoewel hij van origine een linksback is, speelde Behich tijdens de slotfase in Den Haag aan de rechterkant. De Australiër klaagt daar echter niet over. "Ik heb eerder ook weleens rechtsback gespeeld. Ik speel waar het team me nodig heeft en heb ervaring genoeg om op meerdere posities te spelen", tekent het Eindhovens Dagblad op.

Plaats een reactie

Filip_FCU +11920
zondag 16 september 2018 om 23:05
Lekker man, heeft die Sainsbury eigenlijk al gespeeld?
Vind ik leuk
Butsbal +14807
zondag 16 september 2018 om 23:07
Die is toch vorige keer ingevallen ?
Vind ik leuk
Foden +4562
zondag 16 september 2018 om 23:07
Hoe zit het met Thomas en Romero

Nee oprecht wanneer zijn ze weer fit
[Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 23:11]
Vind ik leuk
psv.040 +1074
zondag 16 september 2018 om 23:09
lig jij onder een steen...
Vind ik leuk
zondag 16 september 2018 om 23:09
nee dit is een poging om te trollen
Vind ik leuk
Foden +4562
zondag 16 september 2018 om 23:16
door een doodnormale vraag te stellen ok dan
Vind ik leuk
zondag 16 september 2018 om 23:19
ik heb hieronder mijn excuses aangeboden , maar voordat je je reactie had aangepast leek het meer een poging om te trollen
er heeft de afgelopen tijd vaak op VP gestaan dat Thomas zeker tot na de winterstop is uitgeschakeld , dus dan ga je rare dingen denken als iemand vraagt hoe het met Thomas is
mijn fout dus
Vind ik leuk
Foden +4562
zondag 16 september 2018 om 23:21
Ach joh kan gebeuren
Vind ik leuk
zondag 16 september 2018 om 23:09
volwassen reactie Foden
ik ben blij dat het morgen weer school is , en dat kneusjes zoals jij morgen opgerot zijn hier
Vind ik leuk
psv.040 +1074
zondag 16 september 2018 om 23:10
wie ik?
Vind ik leuk
zondag 16 september 2018 om 23:11
huh , er staat toch foden boven mijn reactie
Vind ik leuk
psv.040 +1074
zondag 16 september 2018 om 23:12
oh sorry ik las verkeerd.
Vind ik leuk
psvfan1913 +5990
zondag 16 september 2018 om 23:14
Hij vraagt toch gewoon wanneer ze weer fit zijn?
Vind ik leuk
zondag 16 september 2018 om 23:16
ok dan neem ik mijn reactie terug , want voordat je hem had aangepast leek het meer op een poging om te trollen
Thomas ligt er tot na de winterstop uit , en bij Romero is het altijd een verassing
dat is een voetballer van swarovski van 11 miljoen
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
zondag 16 september 2018 om 23:29
PSV heeft alle posities dubbel bezet en is niet afhankelijk van slechts één, pensioengerechtigde, spits.
Vind ik leuk
Niels92 +33422
maandag 17 september 2018 om 00:02
Die pensioengerechtigde spits, die scoort in ieder geval meer dan de spits van PSV :)
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 17 september 2018 om 00:05
In tegenstelling tot Ajax is PSV een team. En er wordt aardig gescoord.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 00:05]
Vind ik leuk
Niels92 +33422
maandag 17 september 2018 om 00:10
Dat nog heeft niks ermee te maken wat jij zegt over de spitspositie, Huntelaar scoort gewoon meer goals dan jullie spits, laat Huntelaar dan maar '' oud '' zijn.

Vind ik leuk
AlwaysMe +2711
maandag 17 september 2018 om 04:51
Hij zegt dat PSV niet afhankelijk is van een pensioengerechtigde spits. Gezien het doelsaldo is er niets gelogen over wat hij zei.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:06
bij ons scoort de rest van het elftal ook mee , dus we zijn niet afhankelijk van de Jong
er zijn al 9 spelers die een goal hebben gemaakt voor PSV
dat bedoeld ie waarschijnlijk
Vind ik leuk
stratumseind +191501
maandag 17 september 2018 om 00:23
Wij hebben zoveul goei
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 00:36
Zet die fles nou even aan de kant en lees je bijdrage terug:

Wat klopt er wel en wat klopt er niet?

En probeer het nu nogmaals.
Vind ik leuk
stratumseind +191501
maandag 17 september 2018 om 00:42
Zonder fles : wij hebben zoveul goei


Met fles: wij hebben zoveul goei
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 00:48
Nu zie ik het ook. Boers is helemaal niet moeilijk.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 17 september 2018 om 00:53
Als ge da mar wit.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 00:55
Eigenlijk was ik allang afgehaakt.
Vind ik leuk
Korm +39425
maandag 17 september 2018 om 08:57
PSV heeft een leuk elftal!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws