Van Hanegem over Gutiérrez: 'Als je verslaggever van FOX hoort schreeuwen..'

    Van Hanegem over Gutiérrez: 'Als je verslaggever van FOX hoort schreeuwen..'

    maandag 17 september 2018 om 06:40

    Willem van Hanegem looft Pablo Rosario. Volgens De Kromme is de jonge middenvelder van PSV een 'jongen voor de toekomst van ons voetbal'. Van Hanegem spreekt ook over het indrukwekkende debuut van Érick Gutiérrez.

    'Van die gozer heb ik genoten zaterdag tijdens ADO Den Haag - PSV', aldus Van Hanegem over Rosario in zijn column in het Algemeen Dagblad. 'Dat is nou een jongen die speelt in de huisstijl van zijn trainer Mark van Bommel. PSV wist dat ADO een paar dagen voor een duel in de Champions League op het randje wilde gaan spelen, maar Rosario straalde vanaf de allereerste seconde uit dat hij niet onder de indruk was.'

    Dan over Gutíerrez. De Mexicaan gaf kort na zijn debuut een assist en maakte een geweldig doelpunt. Van Hanegem lijkt echter nog niet helemaal overtuigd. 'Ja, die Mexicaan Érick Gutiérrez is vast een prima speler. En als je die verslaggever van FOX Sports hoort schreeuwen en krijsen met de ene 'ongelooflijk' na de andere 'ongelooflijk' na een doodnormale bal, dan heb je misschien het idee dat er een nieuw wereldwonder naar de Eredivisie is gekomen.'

    'Maar ik hoop dat Rosario ondanks die Gutiérrez nog volop kansen krijgt onder Van Bommel, want hij is in mijn ogen een jongen voor de toekomst van ons voetbal', besluit Van Hanegem.

    Poll

    Eens met Van Hanegem?

    (3020 stemmen)

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 06:43
    Ik ben zeker nog niet overtuigd, die raakt zijn basisplaats kwijt aan Gutiérrez. Gevalletje Amrabat.

    Overigens heeft Willem wel gelijk over Gutiérrez, we hebben het over een reserve bij fucking Mexico, wat helemaal werd weggetikt door Uruguay.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 06:45]
    Vind ik leuk
    phritzzz +2647
    maandag 17 september 2018 om 06:49
    Zal wel. Die assist was geweldig en die goal nog fraaier. Droomdebut voor Guti!
    Gouden tandem met Chucky.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 06:54]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 07:05
    Zeker een heel mooi debuut.
    Vind ik leuk
    Gordito +419
    maandag 17 september 2018 om 08:58
    Grappig die bagataliserende uitspraken uit kamp Amsterdam. Ondertussen doen ze het in hun broek aan de gedachte dat zondag iedere dag een dag dichterbij komt.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 10:06
    Frenkie de Jong is 6 klassen beter dan dat mexicaantje!
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    maandag 17 september 2018 om 11:03
    Dus je geeft hier afgelopen tijd aan dat niemand die Mexicaan heeft zien spelen, dus geel oordeel mag hebben en dan kom jij met deze uitspraak. Leg het me eens uit het verschil tussen de heren?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:43
    Ironie beste Senn;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 14:35
    Frenkie is wat dynamischer en Gutiérrez heeft meer scorend vermogen. Verder valt er nog weinig over te zeggen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:17
    Volgens mij zit jij nog op school met je klassen, want je zit hier zo dom te lullen ...........
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 00:10
    Beter op school dan er nooit geweest zijn zoals jij he knulletje?!!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 14:34
    Het enige nare aan zondag is de reis naar dat kutdorp. Verder 1-4, inpakken en weer terug naar de mooiste stad van Nederland.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:28
    Je bent een dromer Cheat Codes er is maar 1 de sterkste 5-0 met 2rode kaarten voor dat schorre morri clubje.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11319
    maandag 17 september 2018 om 08:36
    Willem heeft wederom gelijk, zeker wat Rosario betreft.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 10:05
    Overdrijven is ook een vak.
    Komop het was 1 wedstrijdje!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 17 september 2018 om 11:03
    Overdrijven ? En dat uit jouw mond met je Frenkie de Jong is 6 klassen beter ?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:42
    Wat je zaait zul je oogsten PSV'ers!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 17 september 2018 om 12:19
    Ik ben geen psv-er slimmerik
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:11
    tegen een cafe elftal ja.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 17 september 2018 om 06:50
    Als je kijkt naar het middelmatige clubje waar hij vandaan komt, zijn doelpunten saldo, dan is dat niet zo indrukwekkend.
    Dat hij dan zo kan presteren zegt wat over de ED en de tegenstand daar in het algemeen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 07:05
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Castromann +6956
    maandag 17 september 2018 om 07:28
    Daarom is ziyech ook niet opgehaald uit de Mickey Mouse league door een topclub.
    Leuk spelen in onze matige competitie steelt voor de buitenlandse top geen reet voor.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 07:32
    Vandaar ook dat Ziyech topprioriteit was voor Roma.
    Vind ik leuk
    Castromann +6956
    maandag 17 september 2018 om 07:37
    En speelt ie daar nu dan ?
    Dus zo'n topprioriteit was hij dus niet.....anders had hij daar echt wel gespeeld. Of elders.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 08:48
    Had meer met de vraagprijs te maken dan met Ziyech zelf
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 09:02
    Logisch, meer dan 30 miljoen voor ziyech was dan ook erg overdreven
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 11:51
    Wedden dat hij komende zomer voor 35+ miljoen weg gaat?
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 12:13
    hij laat het nu toch ook zien. Vorige jaar vond ik het niks bijzonders hoor. Nu met CL en zijn goede vorm zal hij wel meer opleveren
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 14:37
    Ah, verander dan even dat woordje ‘is’ in het woordje ‘was’ ;-)

    Maar zonder gekheid, dan zijn we het eens ja. Al denk ik dat je de potentie van Ziyech altijd wel zag.
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 14:55
    potentie was er ook alleen voetbalde ziyech niet met plezier en zonder europees voetbal en een wisselvallig seizoen ben je minder waard. het woord "is" is aangepast hoor ;)

    zijn we het toch een keer eens :)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:22
    Denk met alle goals en assists dit seizoen dat het zelfs 50 miljoen kan worden of meer
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 17 september 2018 om 08:52
    Ik denk dat het zo'n beetje het moeilijkste is; te bepalen wie nu niet en wie nu wel slaagt over de grens.....en dat geldt voor spelers en trainers.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 09:45
    Helaas, Castromann heeft gelijk, PSV en Ajax hebben zeer goede en getalenteerde spelers maar zijn ze allemaal topclub-materiaal, altijd maar weer afwachten...
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1550
    dinsdag 18 september 2018 om 12:59
    Dat middelmatige clubje is kampioen geworden en won de CL voor midden en zuid amerika.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    dinsdag 18 september 2018 om 19:10
    Ze staan elfde in de competitie en de selectie heeft een marktwaarde van 38 miljoen E tegen Utrecht ; 35 miljoen ha ha,
    marktwaarde PSV: 131 miljoen E .
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1550
    dinsdag 18 september 2018 om 19:47
    Zonder wereldspeler lozano snap ik dat ze nu wat lager staan. En waarschijnlijk is de marktwaarde nu 2 miljoen, nu dat guti weg is.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    dinsdag 18 september 2018 om 20:10
    Dat neemt niet weg dat het een mooie aanwinst is voor PSV, maar gezien het gemak van die Mexicaanse spelers om succes te hebben in de ED en de vriendelijke verkoop prijsjes, vraag ik mij af wat daar nog meer rond loopt....
    Vind ik leuk
    PinPelado +1521
    maandag 17 september 2018 om 07:29
    Jeetje, J bent overal als de kippen bij en altijd met zo’n onzinnig verhaal.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    maandag 17 september 2018 om 07:32
    Oranje zou niet weggetikt worden door Uruguay ?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 08:09
    Zeker, maar sinds wanneer is Oranje de graadmeter?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 07:38
    Jullie meten met 2 maten. Wanneer Mexico tegen de Rode Duivels met 3-3 gelijk speelt en Chucky 2 maal scoort, stelt het allemaal niets voor omdat het maar een vriendschappelijke wedstrijd is. Verliest Mexico van Uruguay in een vriendschappelijke wedstrijd, dan is het in één keer wel een issue. Chucky laat vooralsnog prima statistieken zijn met reeds 4 doelpunten en 1 assist.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 08:10
    Mijn opmerkingen rond die wedstrijd waren over de directe tegenstanders van Lozano, Coman en Boyata. Dat is nogal een verschil met Alderweireld, Kompany en Vertonghen.

    Mexico speelde in vrijwel de beste opstelling.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 08:14
    Ondanks de opstelling staan de Rode Duivels veel hoger op de Fifa-ranking en worden ze veel hoger aangeschreven dan Uruguay. En Vertonghen was de zwakste schakel bij de Rode Duivels op het laatste WK en is net zoals Alderweireld en Kompany al ver over zijn top.
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:14
    Ja die lopen op hun einde bij Tottenham en City.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 14:39
    En toch staan ze allemaal nog in de basis bij topclubs uit de beste nationale competitie van de wereld ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:46
    Mits ze niet ziek, zwak, misselijk of geblesseerd zijn. En dat is nogal eens het geval met deze spelers.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    maandag 17 september 2018 om 08:46
    Van die Boyata zijn ze bij celtic ook niet echt onder de indruk:
    https://cdn.thecelticstar.com/wp-content/uploads/2018/08/img_5702-e1535352208970.jpg

    Vind ik leuk
    Socrates +635
    maandag 17 september 2018 om 08:15
    Over een paar jaar vaste waarde op het middenveld bij het NL-elftal. Samen met Frenkie de jong. Rustig aan de bal. Speelt zoveel mogelijk in één keer èn naar voren. Wordt een grote en is in niks te vergelijken met welke Amrabat dan ook.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3633
    maandag 17 september 2018 om 08:37
    Ja in een oefenwedstrijd! Belgie-Mexico en Duitsland-Mexico vergeten? Guti heeft het beste debuut (gezien de minuten) ooit gemaakt in het betaald NL voetbal. 100% van zijn passes kwamen aan! Maar ajaciedjes zijn natuurlijk nog niet overtuigd. Gelukkig overtuigd ajax elke week :-D hahaha... Rosario is elke week een van de beste. Die moet eigelijk gewoon blijven staan nog. Ik denk dat Guti tegen barcelona op de plek van Pereiro speelt zodat ze met Rosario, Guti en Hendrix meer bal afpakkers en balbezit op het middenveld hebben. Pereiro is nooit zo goed met omschakeling bij balverlies. Guti en Rosario kunnen Bergwijn en Lozano dan wegsturen bij een snelle counter.
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:14
    Jou Gutie is een paar stapjes te traag.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 14:39
    Bij Barca kennen ze Gutiérrez allemaal😂
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 09:01
    Jammer weer van het trollen. Neres is een goed voorbeeld, was nobody en dat zegt dus niet dat hij er niks van kan. Vind het echt een domme opmerking van je!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 14:41
    Echter was Neres 4 jaar jonger en werd hij al in de gaten gehouden door Chelsea (bron: Piet de Visser).
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 14:56
    Chelsea heeft nooit miskopen gedaan ;)
    was het niet dezelfde visser die nu ook goede woorden had?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:45
    En bedankt cheat codes om een heel land zo vernederend te benoemen. Jouw gevoel naar PSV is negatief en vertaal je 1:1 in een beledigende sneer naar een heel land en diens bevolking. Proficiat. :(
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 06:49
    Penalties 2007/2008 - 2012/2013 (5 seizoenen)
    Heerenveen 47 ÷5 =9,4 gemiddeld.
    Twente 43
    Feyenoord 42
    Ajax 38
    Groningen 35
    PSV 31

    Penalties 2009/2010 - 2014/2015 (5 seizoenen)
    Feyenoord 32 ÷5 = 6,4 gemiddeld.
    Vitesse 32
    PSV 29
    Utrecht 29
    Heerenveen 29
    Twente 24
    ADO 20
    Ajax 19 !!

    2016/2017
    Ajax 10
    Heracles 9
    PSV 6
    Twente 6
    Vitesse 5
    ADO 5
    Feyenoord 3

    2017/2018
    PSV 10
    Groningen 8
    Excelsior 7
    AZ 7
    Ajax 6
    Vitesse 3
    Feyenoord 3

    Je kunt wel stellen, dat Feyenoord altijd ruim bevoordeeld werd, van 2010 tot 2016. Of Feyenoord moet minder aanvallend gespeeld hebben.

    Doelsaldo:
    2010/2011 53-54
    11/12 70-37
    12/13 64/38
    13/14 76/40
    14/15 56/39
    15/16 62/40
    16/17 86-25
    17/18 76-34

    Niet dus.

    Maar ... dan worden ze nu dus 2 seizoenen benadeeld. Met 3 penalties in een seizoen, terwijl dat er dus 7 seizoenen lang 6 a 8 waren.
    Dus ... de scheidsrechter geeft of gunt een club een penalty.

    Helemaal opvallend is het, dat Ajax er 19 kreeg in 5 seizoenen. En het jaar daarop 10. En dan weer 6.

    Dus dan is het niet een kwestie van een penalty verdienen, maar krijgen.
    De heer J.Derksen sprak met de kerst 2015, de legendarische woorden : Feyenoord wordt in de Kuip altijd bevoordeeld, door de scheidsrechters. Ze zijn bang in de Kuip. Dat seizoen kreeg Feyenoord 5 pingels. 4 voor de kerst dus, dus eentje nadat Derksen dat zei.
    Dus, dan worden ze nu zeker benadeeld, toevallig ... na de kerst 2015. Scheidsrechters geven een penalty of niet. Ze kunnen hem geven of niet. Ze gunnen hem de club of niet.

    Dan de VAR, welke het eerlijker maakt.
    2016/2017 na 306 wedstrijden
    Geel 968
    2x Geel 27
    Rood 30

    2017-2018
    Geel 926
    2x geel 25
    Rood 22

    2018-2019 na 45 wedstrijden met VAR.
    Geel 153 (×6,8=306 wedstrijden) =1040,4
    2×geel 2 (×6,8)= 13,6!!
    Rood 4 (×6,8) = 27,2
    Eerlijker? Nee, dus. Bijna geen verschil.

    WK 2018 29 strafschoppen, terwijl het oude record op 18 stond. Door de VAR veel meer. Nu de ere divisie dit seizoen na 45 wedstrijden met VAR.

    ADO 3
    PSV 3
    PEC 3
    Ajax 2
    NAC 2
    Emmen, Heerenveen, Heracles, VVV, Willem II : 1 stuks.
    Totaal 18 (×6,8) = 122,4 penalties over het seizoen, doorberekend.
    2016/2017 59 stuks.
    2017/2018 68 stuks.

    Hier dus wel een groot verschil. Niet een overdreven verschil met extra rode of gele kaarten. Maar wel met de penalties. Raar dan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 06:50]
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1031
    maandag 17 september 2018 om 06:52
    Oké.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1463
    maandag 17 september 2018 om 06:59
    Gast, dit is veel te heftig op de vroege morgen. Volgende keer maar onder het juiste bericht copy-paste doen?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 07:02
    Jou insteek hiervan dat de VAR, wedstrijden beinvloed door dat er meer penalty's worden gegeven? Waar wil je heen met deze info?
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 17 september 2018 om 07:09
    Ha Wim, dank voor deze info.

    Heb je ook een wat uitgebreidere versie? Graag posten dan.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:37
    Zoals je kunt zien, zijn scheidsrechters beinvloedbaar door de media. Want Feyenoord kreeg in 2,5 seizoen 7 pingels en in 7 seizoenen daarvoor, gemiddeld 7 per seizoen.
    En de VAR is helemaal niet eerlijker. Heeft geen enkele invloed. Alleen bij pingels dus.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 17 september 2018 om 17:53
    Interessant!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    maandag 17 september 2018 om 07:30
    Oké Wim en weer dooor naar de orde van de dag.
    Vind ik leuk
    Quareck +7151
    maandag 17 september 2018 om 07:45
    Mooi verhaal, ik zat persoonlijk te denken om nog eens in Kroatië op vakantie te gaan, maar misschien zwem ik niet graag in de zee..
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 17 september 2018 om 08:22
    Bedankt man. Nu heb ik een beter beeld of Gutierrez Rosario uit de basis zal gaan spelen.
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    maandag 17 september 2018 om 07:00
    M.b.t. Rosario prima. Maar voor wat betreft Gutiérrez en de reactie van de Fox verslaggever volstrekt oneens. Een jongen die binnen komt wandelen, z'n debuut maakt en dan als een jongensboek een geweldige pass geeft aan z'n maatje en zelf ook nogovertuigend scoort, dan mag de presentator enig enthousiasme laten horen toch! Hoe groot je zuurpruim en chagrijn ook mag zijn, enthousiasme over zo'n debuut is prima. Of hij een goede speler is of niet hoor je niemand zeggen. Altijd weer twijfel over Van Hanegem met z'n objectieve kijk op het voetbal. Jammer met z'n status!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16686
    maandag 17 september 2018 om 07:05
    1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar was een mooie bal en ook een mooi doelpunt.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3633
    maandag 17 september 2018 om 08:41
    1 frenkie maakt nog geen zomer
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16686
    maandag 17 september 2018 om 10:58
    Ook dat, heb je mij ooit anders zien beweren?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 17 september 2018 om 07:08

    Tuurlijk Wim, een doodnormale bal.
    Ik zie alleen weinig van de ze doodnormale ballen in de ED.
    In 5 minuten heeft Guti beter gevoetbald dan menig compleet team in 5 wedstrijden.

    enne nog even naar Frenkie....i.v.m. we anders denken bestaat hij nog...jawel voetballiefhebbers...

    Frenkie was zo ongelooflijk goed tegen Groningen dat hij onzichtbaar was. Zelfs dat kan hij!

    444 miljoen ipv 333 miljoen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 07:14
    Frenkie is nu al veel beter dan de 2/3 jaar oudere Gutiérrez, laat dat in ieder geval duidelijk zijn. Verder gun ik Gutiérrez het allerbeste, tweede met PSV zal een mooie prestatie zijn :-)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7779
    maandag 17 september 2018 om 07:48
    Chead schijt nu al in zijn broek voor komend weekend ......

    Onze Mexicanen gaan jullie voetballes geven!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 08:21
    Net zoals ze dat bij Uruguay hebben gedaan zeker?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7779
    maandag 17 september 2018 om 08:32
    Wij zijn een team waar onze Mexicanen prima in passen. Die hoeven niet te acclamatiseren, ze staan er direct.
    Ik heb zo'n zin in het weekend.....wat zal het weer stil zijn op VP!
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:18
    Dat kon je nog wel eens zwaar op de maag komen te liggen.
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 09:07
    met een blind in de verdediging komt het vast helemaal goed voor PSV (net zo'n domme uitspraak als jou geplaatst)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 09:20
    Frenkie is ook een heel ander soort voetballer, meer een technicus en spelverdeler, maar hij zal niet zo snel echt bikkelen en erop klappen. Waarbij ik verwacht dat Gutierrez dat wel zal doen/kan doen.
    Hij heeft natuurlijk gewoon een super debuut met een assist en een mooie goal. Aan het begin van het seizoen vond ik Ajax nipt favoriet, maar moet helaas toegeven dat ik op dit moment denk dat het toch gelijk staat (wellicht psv iets voor) Dit puur omdat PSV makkelijker ook de lelijke wedstrijden wint. Hoewel ik Ajax met de ervaring die ze in huis gehaald hebben ook meer in staat acht dit te gaan doen.
    Goed voor het nederlandse voetbal dat deze clubs zich zo versterkt hebben.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +514
    maandag 17 september 2018 om 07:21
    Wat heeft Frenkie hier nou mee te maken? Hou toch een keer op man. Ook Ajacieden doen dit in PSV-topics trouwens, verschrikkelijk triest allemaal.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 17 september 2018 om 07:30
    Ochtend grapje beste Roffel.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +514
    maandag 17 september 2018 om 10:51
    Na 3.000 grappen van je over Frenkie, is t uiteindelijk niet grappig meer.
    Vind ik leuk
    Kuip +7507
    maandag 17 september 2018 om 07:26
    Rosario gaat binnenkort in Oranje spelen. Hij is een sterke, grote middenvelder. Die hebben we niet. Propper is een veel te anonieme speler. Rosario valt veel meer op. Type Pogba.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    maandag 17 september 2018 om 07:35
    Laat die Gutierrez zien hoe die speelt in de CL lijkt me een betere graadmeter dan een Ado den Haag
    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 17 september 2018 om 09:47
    Maar omdat PSV in een veel zwaardere poule zit dan Ajax, is CL nou ook weer niet zo’n goede graadmeter.
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:20
    Hoe kom je daar nou bij?
    Zwaardere poule?
    Allemaal geplaatst CL... Bayern Munchen Benfica...
    Je uitspraak raakt kant nog wal.
    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 17 september 2018 om 11:22
    Ajax zou het dus prima vinden met PSV te ruilen van groep?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26345
    maandag 17 september 2018 om 07:40
    Hoe zou van Hanegem hebben gereageerd als een Feyenoorder een debuut als dat van Gutierrez zou hebben gemaakt? Vast niet met zo'n 'zure' objectieve blik.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7779
    maandag 17 september 2018 om 07:51
    Ben benieuwd naar de mening van Sjakie..... zal deze een nog hoger azijn gehalte hebben?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26345
    maandag 17 september 2018 om 07:55
    Die kans is groot! De meningen van de gebroeders vd Kerkhof komen ook nog. Die slaan weer door de andere kant op.
    Vind ik leuk
    zwollie +7525
    maandag 17 september 2018 om 12:20
    En aaadje
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26345
    maandag 17 september 2018 om 13:20
    Spuit 11 Aadje volgt ook nog haha
    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 17 september 2018 om 09:48
    Volgens mij staat Van Hanegem na 1 invalbeurt voor geen enkele speler, van geen enkele club dus, op tafel te dansen.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1218
    maandag 17 september 2018 om 07:51
    Wat een verschrikkelijk man van hanegem echt ... wat johan derksen in vi zei , als het iemand te goed gaat is hij altijd jaloers .... wat wik hij dan ?? Een lusteloze dooie commentator ?? Die man heeft altijd wat te zeiken achterbakse demente man
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    maandag 17 september 2018 om 08:25
    Die seniele van Hanegem met zijn meninkje altijd. Die jongen is een paar dagen in Nederland, ander land, andere taal, nieuwe teamgenoten en binnen een kwartier een prachtige assist en fenomenale goal. Tuurlijk is men lyrisch.

    Misschien dat van Hanegem eens beter druk maakt over zijn clubje Feyenoord die al weer een flink stuk achterstaat. Zijn oogsppeltje Clasie bakt er werkelijk niks van. Misschien daar eens een columnpje over schrijven, of twee, of drie
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 09:00
    tja na een paar colums ben je wel uitgeschreven over Feyenoord.
    Willem heeft al een paar columns naar feyenoord uitgehaald maar als je het alleen daar over moet hebben kan je stoppen met schrijven, niemand leest het meer
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1218
    maandag 17 september 2018 om 11:45
    Juist shelbourne !!! Maar clasie geeft ie geen kritiek hoor anders gaan ze allebei huilen weer misschien ...
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 08:59
    Het onnodig ophemelen van spelers mogen ze van mij achter wegen laten. Rosario ben ik het mee eens, die speelde een prima pot en dan kan Pereiro wel eens kind van de rekening worden.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1389
    maandag 17 september 2018 om 09:06
    Rosario is een topper in spee.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1141
    maandag 17 september 2018 om 09:25
    Is nog te vroeg om iets te zeggen over Guti. Beter invallen dan dit kan bijna niet, maar aan de andere kant zo bijzonder qua moeilijkheidsgraad was het ook niet. De pass kwam mooi aan, maar je kan pas zien of het kwaliteit is als hij regelmatig zo'n goede pass geeft. En het schot was prachtig, maar ook daarvoor geldt dat je dat regelmatig moet doen om te zien of het een kwaliteit is. Het begin was goed in iedergeval.

    En Rosario ben ik het met willem eens. Begon nog wat onzeker aan het seizoen, maar tegen Bate speelde hij thuis al echt goed en ook zaterdag weer. Eens kijken of hij deze lijn kan doortrekken.
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:21
    Den Haag prima graadmeter @ Cafevoetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 09:39
    Volgens mij waren we het wel er over eens hier op VP dat PSV een luxe probleem had...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 10:04
    Willem heeft waarschijnlijk lekker geslapen als ik zie hoe mild hij vandaag is;)
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 17 september 2018 om 11:10
    Vond die Gutierez erg traag,ondanks dat geschreeuw van die PSV fanatieke verslaggever.
    We kunnen allemaal een bal breed spelen of Lozano aanspelen.
    Niet zo heel moeilijk.
    Word hem niet denk ik,tja tegen een cafe elftal is het leuk debuteren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:43
    Beste Willem, je weet toch dat de verslaggevers bij Fox al een staande ovatie in hun broek krijgen als een speler de bal met de buitenkant-voet speelt ?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:55
    Het Debuut:super start GUTI,hoop dat het tempo 3 versnellingen bijkomen,want dat is nodig willen we in europa mee doen,mijn gevoel voor dinsdag 2-2 SUCCES
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    De pers overdrijft ook altijd bij Zyjech, geen enkele buitenlandse grote club wilde hem hebben !
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:47
    En als Gutiérrez voor Feijenoord speelde?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:22
    Heeft de kromme goed gezien.
    Vind ik leuk
    rexxo +882
    maandag 17 september 2018 om 16:37
    Die verslaggevers van Fox spuiten de broek al helemaal vol bij een simpele hakbal dus hoe serieus moet je dat geschreeuw nemen?
    Vind ik leuk
    Cookee +10702
    maandag 17 september 2018 om 18:46
    In de vorige CL-wedstrijd werd Rosario gewisseld... mogelijk deed hij veel vuil werk maar aan de bal viel hij mij niet op. Dus kan Willem ook uitleggen waarom de toekomst van ons voetbal in de handen van Rosario ligt?

    Die bal van Guti was zo magistraal omdat, hij zuiver was, en niet te hard, niet te zacht en omdat Lozano het allemaal op waarde schatte.
    Het was een prachtige samenwerking van 2 "oude" voetbalmaatjes.

    Dus een primeur op VP, ik ben het een keer niet eens met Willem I.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:43
    Gutierrez maakt een droom debuut, maar begint morgen gewoon op bank, Rosario en Hendrix beiden keihard nodig in PSV. Hij zal zich over langere tijd moeten bewijzen, zijn pass en goal verraadden klasse, maar met technische bagage alleen red je het niet, ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws