Guardiola boos ondanks 3-0 zege: extra training voor Manchester City op vrije dag

    Guardiola boos ondanks 3-0 zege: extra training voor Manchester City op vrije dag

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 10:52ma 17-09-2018 om 10:52

    Manchester City-manager Pep Guardiola heeft een opmerkelijke maatregel genomen na het gewonnen thuisduel met Fulham. De Catalaan was ondanks een 3-0 overwinning niet tevreden, schrapte de vrije zondag van zijn spelers en laste een extra training in.

    Hoewel Manchester City geen enkele problemen kende met de promovendus en liefst 28 kansen creëerde, kon Guardiola zijn woede niet verbergen. "Ik ben niet tevreden over mijn spelers en dat weten zij", wordt hij geciteerd door The Sun. "Ik kan er niet tegen wanneer de meest simpele dingen misgaan: korte passes, ballen aannemen... Daar hebben we het vaak genoeg over gehad. Daarom wilde ik graag laten zien dat we onszelf nog steeds konden verbeteren."

    Guardiola wil voorkomen dat zijn selectie verzadigd raakt. "We hebben vorig seizoen honderd punten gehaald en de meeste spelers kwamen pas laat terug van het WK. Als je zo veel wint, dan verandert je mentaliteit toch een beetje. Maar nu moet iedereen gewoon weer voor zijn plaats vechten."

    Plaats een reactie

    j-roen11 +1496
    maandag 17 september 2018 om 10:55
    Hij kon me de rug op!
    Vind ik leuk
    ELD070 +969
    maandag 17 september 2018 om 11:03
    Was geen Guardiola fan maar hij laat nu in de PL wel zien dat hij een topper is. Hij grijpt al in voordat het te laat is en de spelers gemakzuchtig worden!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:37
    Precies en dadelijk tegen de echte topclubs moet je die kansen gewoon afmaken. Zo hoort het ook in mijn ogen bij een topclub. Elkaar scherp houden en voor het hoogst haalbare gaan.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    maandag 17 september 2018 om 11:04
    Haha, wat een held! Topspeler, toptrainer....Als je de CL wilt winnen moet je de duimschroef wel aandraaien! Ik zou er als City-speler niet zwaar verheugd door zijn maar ik ben dan ook niet verder gekomen dan de gereformeerd VV Oranje Nassau Roden in 1645 voor Chrrristus....
    Vind ik leuk
    Bram Pie +21
    maandag 17 september 2018 om 11:10
    Was destijds ook een donders goed cluppie
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    maandag 17 september 2018 om 11:11
    Ja, of nie?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    maandag 17 september 2018 om 11:16
    Wat een topper.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:23
    Tja, hij heeft ambitie hè! 3 punten is niet alles.
    Vind ik leuk
    jari11 +1134
    maandag 17 september 2018 om 14:54
    Je kan ook overdrijven natuurlijk, kunnen heus wel is dingen mis gaan. Snap dat je het uiterste uit je selectie wil halen. Maar 3-0 winnen is gewoon prima
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    woensdag 19 september 2018 om 01:00
    Dit is hoe je een spelergroep tegen je krijgt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws