Buitenspel: Feyenoord-fan laat watertaxihalte veranderen: 020 naar 010

    Buitenspel: Feyenoord-fan laat watertaxihalte veranderen: 020 naar 010

    maandag 17 september 2018 om 15:04

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Watertaxihalte bij De Kuip omgenummerd: van (0)20 naar 010
    De watertaxihalte bij De Kuip wordt omgenummerd van 20 naar 010. Dat meldt RTV Rijnmond. Het 'foute' steigerbord was Feyenoord-supporter Jurgen de Beck een doorn in het oog, helemaal toen er een ronde sticker voor 20 werd geplakt. "Voor ons is het ergerlijk dat we vlakbij een watertaxihalte wonen met dat gehate nummer erop", verklaart De Beck.

    "Je wordt zo toch elke keer weer met je neus op het bestaan gedrukt van een stad en een club waarvan wij als Feyenoorders de namen niet willen uitspreken", aldus de hartstochtelijke Feyenoord-fan. De directie van Watertaxi Rotterdam gaat in op het verzoek van De Beck, die vanaf volgende week zijn rek- en strekoefeningen na het hardlopen op steiger 010 kan doen.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Leedz +6840
    maandag 17 september 2018 om 15:07
    Triest, de haat moet wel heel diep zitten dat je hier tijd voor hebt
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    RW1913 +2263
    maandag 17 september 2018 om 15:13
    Haha.. is toch humor?
    Vind ik leuk
    Leedz +6840
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Nou je kan wel overal 020 in zien dus het is verspilde energie, hij zal het wel gedaan hebben voor de publiciteit
    Vind ik leuk
    3Bier +8653
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Nee, dit valt in de categorie sneu
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1904
    maandag 17 september 2018 om 15:20
    Geen gein, in de buurt van de Kuip vind je huizen waar ze stickers voor het raam hebben met "ben je voor ajax kom je er niet in". Het is werkelijk waar triest te noemen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2786
    maandag 17 september 2018 om 16:32
    Diep triest .
    Vind ik leuk
    Polleke +920
    maandag 17 september 2018 om 15:07
    De beste man heeft een enorm druk en interessant leven, dat blijkt wel...
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Maar nog lang niet zo interessant als de levens van de ... pak hem beet, eerste 6 die op dit artikel reageren.
    Vind ik leuk
    Polleke +920
    maandag 17 september 2018 om 17:15
    Als iedereen een interessant leven zou hebben kunnen ze VP wel opdoeken...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:07
    Hahaha, wat een klein kindje. "Mammie! Er staat 020! Ze pesten me!!"
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    maandag 17 september 2018 om 15:09
    precies!!

    waar je je druk om maakt..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:11
    Er stond volgens mij alleen 20, nog erger dat je dan zo kinderachtig doet!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:13
    Ja, er is voor de gein een 0 voor geplakt. Ook kinderachtig, maar om dan gelijk zo te janken is wel heel sneu
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Ik begrijp er ook niks van hoor, maar voor sommige Feyenoorders zit die Ajax haat echt diep.
    Maak ik van dichtbij mee, mijn beste gap is Feyenoorder..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    maandag 17 september 2018 om 15:21
    ''voor sommige Feyenoorders zit die Ajax haat echt diep''
    ''Maak ik van dichtbij mee, mijn beste gap is Feyenoorder''



    Wat klopt er niet? Hahaha
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:26
    Zat al op zo'n reactie te wachten vriend, maar het is echt erg hoor!
    Hij en ik zijn gewoon beste gappies, hebben respect voor elkaar, maar zijn kids roepen nu al tering Ajax, Joden Ajax etc., en die zijn 12 en 6.

    Totaal niet goed, en dat zeg ik hem ook, maar het zijn niet mijn kids, snappie?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:14
    Lekkere vriend ben jij.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 16:18
    Ik?
    Vind ik leuk
    murmur27 +1569
    maandag 17 september 2018 om 15:08
    leuk? Gewoon volwassen worden zoals de rest van Nederland....
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 17 september 2018 om 15:09
    Heej VP..... Joehoe....

    Jullie kunnen er toch ook voor kiezen om zulke stupide artikelen NIET te plaatsen?
    Dat het plaatsvindt is al ridicuul genoeg. Maar ga het nu niet als voer op VP gebruiken. Vind ik.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:12
    Eens, alsof er niet genoeg échte voetbal gerelateerde items zijn..
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    maandag 17 september 2018 om 15:18
    Don't shoot the messenger
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 17 september 2018 om 15:35
    Waarom niet?

    Streakers en protesteerders krijgen toch ook geen podium meer bij grote evenementen?
    Vooral niet de aandacht geven die ze absoluut niet verdienen!

    'De stad en club waarvan wij de naam niet uit willen spreken'.

    #getalife
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:09
    Als Rotterdamse vind ik een 010-halte bij De Kuip toch wel errug leuk hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:12
    Dat vind ik wel een geinig iets nog ja. Alleen het huilen omdat er 20 staat, en dat kan koppelen aan je hoofdstad waar je om een of andere reden zo'n hekel hebt is wel wat kinderachtig
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:15
    Nou ja, ik heb persoonlijk helemaal geen hekel aan Amsterdam, heb het daar heel wat keren prima naar mijn zin gehad, dus ik deel de redenering van de bewuste persoon niet, maar vind het eindresultaat hilarisch.
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:17
    Overigens is de kinderachtige reactie het gevolg van de kinderachtige actie om 20 in 020 te veranderen, dus vermoedelijk liep een kinderachtige 020’er eerst te zieken 😭
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:37
    Had ik in een andere post gezegd. Ook kinderachtig, maar een beetje kattenkwaad is toch niet zo erg?
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:40
    Verzoek om halte in 010 te veranderen ook niet, maar een positief verhaal daarbij is dan toch veel leuker! In elk geval is de watertaxihalte meteen wel heel bekend 🤪
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:44
    Het verzoek niet idd.

    "Je wordt zo toch elke keer weer met je neus op het bestaan gedrukt van een stad en een club waarvan wij als Feyenoorders de namen niet willen uitspreken".

    Dat vind ik zo apart als mensen echt zo denken
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 16:09
    Ik ook.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:14
    Dat kan ik begrijpen, maar zeuren om een halte waar 20 op staat en die vervolgens zelf (0)20 noemen..
    Beetje zielig.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:09
    Kinderachtig gedrag, vind ik.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:10
    Jezus Christus zeg, wat een onzin... Zullen we 19:00 uur ook maar van de klok halen omdat dit teveel wijst naar het oprichtingsjaar van Ajax?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:18
    Is inderdaad wel ernstig kinderachtig dit.
    Moet wel toegeven dat ik vannacht wakker werd om 0:20 uur en met buikkrampen op de pot heb gezeten.....zal wel toeval zijn denk ik.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:20
    Geen toeval gozer, voodoo van mijn kant.. ;-)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:24
    Bedankt, weet ik nu dat ik een brandende ster heb door Alladin.
    Dat klinkt nog ranziger.....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:28
    Whahahaaa, wat een gek! hahahaaa
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2786
    maandag 17 september 2018 om 16:55
    Als het maar niet 1001nachten gaat duren die brandende ster!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 17:09
    Zolang ik er geen last van heb... ;-)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2786
    maandag 17 september 2018 om 17:12
    😂
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    maandag 17 september 2018 om 16:16
    of zat je aan jouw schoonmoeder te denken!?!?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 16:18
    Klinkt in ieder geval een stuk aannemelijker als de voodoo van Alladin hé?
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 17 september 2018 om 15:13
    Dit is toch wel van het sneuste soort hoor.

    En Ajacieden maar 10, 10, 10 roepen als er snel wordt gescoord.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:15
    Het wordt pas sportief als ze 0-10, 0-10 roepen
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 17 september 2018 om 15:21
    Het ging hier toch om nummer 20 en niet 020? ;)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:22
    Jawel, maar ik ging uit van een uit-wedstrijd van jullie :-)
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 17 september 2018 om 15:30
    Het was meer om aan te geven dat supporters geen probleem hebben met de 10.

    Sowieso apart toch? De 020 werd gebruikt om geen Ajax of Amsterdam te moeten uitspreken. Nu gaat de 20 ook al in de ban.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:34
    Slaat ook nergens op natuurlijk. Die man heeft duidelijk het interview die van Persie gaf met die kinderen niet gezien.
    Haat voor andere clubs slaat nergens op. Laat iedereen in zijn eigen waarde.
    Hoop eigenlijk wel dat jullie bij wedstrijden tegen Feyenoord principieel niet met een nummer 10 spelen. Zijn we in ieder geval van Tadic af ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 17 september 2018 om 15:44
    Hehe, misschien wilde Tadic juist wel de 10 omdat hij Feyenoorder is?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:47
    Ben bang van niet....Ziyech misschien wel, die wou ook wel heel graag nummer 10 houden.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 17 september 2018 om 16:01
    Die gaf juist niet zo om dat nummer.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 16:10
    Jammer....hij heeft de kans gehad maar koos toen voor Twente.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 17 september 2018 om 16:21
    Toch geen fan dan denk ik.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 16:22
    Denk het ook ;-(
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:15
    Dat voortaan ook maar niet meer doen, lijkt teveel op (0)10.. hahahahhaha

    Wat een idioterie!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:15
    Get a life
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:21
    Ach, komt overal voor denk ik zo?
    Vorig jaar werden er nog bouwvakkers belaagd die een Feyenoord vlag hadden opgehangen op een bouw in Amsterdam. Die mannen werden zelf van het karwei gehaald door hun werkgever om verdere escalatie te voorkomen.
    Zielige gevallen heb je er nou eenmaal overal tussen zitten.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1340
    maandag 17 september 2018 om 15:33
    Dat wil nog niet zeggen dat we het goed moeten keuren. Als je eens van 'bovenaf' kijkt: waarom keuren 'we' hooligans of verregaande rivaliteiten goed, omdat het zogenaamd erbij hoort? Waar is dat ooit begonnen? Waarom kunnen mensen elkaar niet 90 minuten vocaal afmaken en vervolgens fatsoenlijk langs elkaar door lopen/leven als dat nodig is?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:35
    Zelfs elkaar verbaal afmaken gaat me al te ver. Steun lekker je eigen club en hou je niet bezig met anderen. Scheelt je een hoop stress en hoofdpijn.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1340
    maandag 17 september 2018 om 15:40
    Ludieke liedjes zijn soms nog wel leuk, maar met je eigen club bezig zijn zou het beste zijn. Als je alleen al hier op VP kijkt; in elk Ajax artikel is PSV/Feyenoord het tweede woord en omgekeerd idem. Zum kotsen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 15:41
    Amen,
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    maandag 17 september 2018 om 17:01
    Gezien je eerdere reacties ga ik er vanuit dat je zelf ook wel snapt dat er van oudsher meer waarde aan een vlag wordt toegekend als aan het nummer van een (water)taxi standplaats..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:16
    Ik heb laatst een briefje van 10 euro geweigerd, ik zei laat dat wisselgeld maar zitten :)
    Vind ik leuk
    Tebannet +102
    maandag 17 september 2018 om 15:18
    Haha
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    maandag 17 september 2018 om 15:17
    Jezus wat zielig
    Vind ik leuk
    Tebannet +102
    maandag 17 september 2018 om 15:18
    Pfffff wat een kind. Oei 020 kan ie blij zijn dat er geen verkeersborden zijn met 20 kilometer per uur.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    maandag 17 september 2018 om 15:22
    Die gaat hij ook persoonlijk uit de grond trekken, die stumpert..
    Vind ik leuk
    3Bier +8653
    maandag 17 september 2018 om 15:22
    Daarom haalde ik expres geen 10 op school
    Vind ik leuk
    JustH +15387
    maandag 17 september 2018 om 15:45
    Hij is ook van 19 jaar naar 21 jaar gegaan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31515
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Wat een bullshit.

    Die heeft elke club wel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    maandag 17 september 2018 om 15:24
    Andersom is er ook haat, kijk maar naar de bouwplaats in Amsterdam vorig jaar.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4108
    maandag 17 september 2018 om 15:36
    Is al een paar keer aangegeven hier maar daar krikg je geen reactie op
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    maandag 17 september 2018 om 15:40
    Past dan niet in het straatje. Sommige weigeren na A ook B te zeggen. Ook dat is triest. Alleen oordelen over andere.
    Vind ik leuk
    OostVer +60
    maandag 17 september 2018 om 15:51
    Er is een groot verschil met een feyenoord vlag ophangen boven op een hoog gebouw en je irriteren omdat er 20 op een bord staat.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4108
    maandag 17 september 2018 om 17:37
    Vind het allebei onzinnig om er zo'n ophef over te maken
    Vind ik leuk
    OostVer +60
    maandag 17 september 2018 om 23:01
    De een is provoceren en de ander is een mafkees die boos wordt op de cijfer 20.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    maandag 17 september 2018 om 15:50
    Dat zeker al vind ik het ophangen van een vlag wel iets waarvan je weet dat er reactie op komt hoe zielig en schandalig ze ook waren, anders dat een taxi bedrijf die een standplaats 20 heeft en daarover gaan zeuren wel een andere order van zielig moet ik zeggen vooral ook het benoemen en zeggen van een plaats en club waarvan ik/we niet de naam willen zeggen.

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    maandag 17 september 2018 om 15:51
    STOP met twee maten meten en je verschuilen!
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    maandag 17 september 2018 om 15:53
    Dat doe ik niet als jij dat uit mijn stukje haalt zal ik toch eens beter gaan lezen.
    Vind ik leuk
    MokumXXX +725
    maandag 17 september 2018 om 18:57
    ik ga ervan uit dat je weet wat gaande was op de bouwplaats? Daar stond geen bord met 010. Ik denk niet dat jij het ook leuk zou vinden als er in de buurt van jullie stadion ergens op een bouwplaats een Ajaxvlag stond de wapperen. Beetje provocerend vind je niet?
    Vind ik leuk
    Foebele +55089
    maandag 17 september 2018 om 15:29
    Ik vind dit altijd zo onzinnig. Kijk, dat je niet blij bent als je in Rotterdam in de Ajaxstraat woont dat kan ik nog begrijpen, maar dit is echt kleuter gedrag.
    Vind ik leuk
    Martinnat +947
    maandag 17 september 2018 om 16:04
    Soms schaam ik me om Feyenoord supporter te zijn
    Vind ik leuk
    Foebele +55089
    maandag 17 september 2018 om 18:13
    Gebeurt bij iedere club, je hebt overal dit soort triestelingen en jij bent daar toch niet medeverantwoordelijk voor?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    maandag 17 september 2018 om 15:30
    omg...... Whahaha
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:37
    Kijk, dat vind ik nu een prima reactie, er gewoon lekker om lachen.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1340
    maandag 17 september 2018 om 15:31
    Wat moet je toch een ongelofelijk sneu leven hebben als je je druk maakt om (drie) cijfers. Of je nu Ajax, Feyenoord of een andere club supportert. Man man man. En dan afvragen waarom de wereld zo vertyft is.
    Vind ik leuk
    Witte +13
    maandag 17 september 2018 om 15:31
    Ik zou dat ook hebben als ik een keer in de 18 jaar kampioen word
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:42
    Was Ajax niet achter elkaar kampioen geworden toen die Vermeerpop werd opgehangen?
    Vind ik leuk
    soplul +3315
    maandag 17 september 2018 om 15:34
    Natuurlijk kun je wachten tot het volk hierop reageert.

    En bij allen is de strekking hetzelfde.
    Waar hij zich druk om maakt.

    Zouden al die roeptoeters hier de ironie ervan inzien?

    Ik denk het niet....
    En dat maakt het ook wel leuk op VP.
    Al die onnozelheid.
    Vind ik leuk
    Mama +75
    maandag 17 september 2018 om 15:40
    De 1 noemt het haat ,de ander tokkieaans ( dit??? ) Humor ? Mwah vooruit, Amsterdamse humor.
    Vind ik leuk
    Ron777 +78
    maandag 17 september 2018 om 15:40
    Moet die lul die niet tegen 20 kan ook niet naar de gemeente Rotterdam om dat ze een ajaxstraat hebben in de gemeente dat kan toch ook niet
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:49
    Als die straat bij De Kuip was, had hij ongetwijfeld met velen geprotesteerd bij de gemeente. Zal voor de gein eens ff opzoeken waar die straat eigenlijk ligt.
    Vind ik leuk
    Ron777 +78
    maandag 17 september 2018 om 15:55
    Is in de wijk 110 morgen bij hillegersberg
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    13 +13128
    maandag 17 september 2018 om 15:57
    Wijk in het noorden van R’dam, waar alle straten naar Griekse en Romeinse goden zijn vernoemd. Ondanks dat die straat (al heel lang) ver weg van De Kuip ligt, blijkt in 2013 een petitie te zijn ingediend om de straatnaam te veranderen, maar daar is geen gehoor aan gegeven.
    Vind ik leuk
    Ron777 +78
    maandag 17 september 2018 om 15:59
    Klopt het is ook een volkswijk geen villa's dus ook feyenoordsupporters
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:43
    Jezus wat triest zeg.
    Vind ik leuk
    JustH +15387
    maandag 17 september 2018 om 15:43
    Best wel zielig!
    Vind ik leuk
    OostVer +60
    maandag 17 september 2018 om 15:49
    Jezus wat zielig, je zou je maar zo opwinden over een nummer.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    maandag 17 september 2018 om 15:49
    Wat een simpele ziel, zou hij ook geen briefjes van 20 in zijn portemonnee willen?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:53
    Als je tijd hebt om je druk te maken om dit soort dingen kun je beter een baan gaan zoeken. Ongelofelijk wat zielig 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Tictac +102
    maandag 17 september 2018 om 15:56
    Wat een triestigheid... huilie huilie doen over een cijfer. Alle getallen met een 0 ervoor uit de stad laten verdwijnen, want het is niet onze stad..
    Dus ook halte 030 (dat is die club van Advocaat), 040 (dat is daar in het zuiden), 050 (die staan onderaan), 070 (dat is dichtbij maar toch uit altijd lastig), 071 (want daar hebben we gisteren tegen gelijk gespeeld) en 026 (want die staan in mei boven ons).
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1166
    maandag 17 september 2018 om 15:57
    Wat een simpele zielen zijn het ook.
    Vind ik leuk
    soksa +1562
    maandag 17 september 2018 om 15:58
    Wat ben je dan een eencellig stuk ongedierte als je je daar druk om maakt. Gedraag je naar je leeftijd. Ik schaam mij als feyenoord supporter echt voor dit soort mafkezen.
    Vind ik leuk
    Martinnat +947
    maandag 17 september 2018 om 16:01
    Ik ben oer Feyenoorder maar ik schaam me echt voor dit zielige gedoe van een gedeelte van de aanhang , waar maken ze zich druk over zeg , parkeerplaats nr 20 ergens in een parkeergarage mag ook niet meer , 20 euro Biljetten mag dadelijk niet meer mee betaald worden , laten ze zich druk maken om het amateuristische beleid in de Kuip , en dat we voor Oktober al geen Europees voetbal en geen rol in de competitie spelen. Ik schaam me kapot doe gewoon normaal aub
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20786
    maandag 17 september 2018 om 16:12
    Dan ben je überkneus.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +429
    maandag 17 september 2018 om 16:12
    Wat een zielenpiet zeg hij kan de naam niet uitspreken hoe oud ben je pik beetje rivaliteit is leuk maar dit gaat wel heel ver met het haten hahah zielig ventje
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2786
    maandag 17 september 2018 om 16:28
    Zieligerds
    Vind ik leuk
    Zicodinho +262
    maandag 17 september 2018 om 16:31
    2018. Nog steeds tere zieltjes die geen Amsterdam/Ajax of Rotterdam/Feyenoord kunnen zeggen omdat het ze o zo veel pijn doet. Triest is niet eens het juiste woord, het neigt meer naar zwakbegaafd zijn.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    maandag 17 september 2018 om 16:42
    wat een stumper
    Vind ik leuk
    Frevol54 +61
    maandag 17 september 2018 om 16:52
    Wat ooit begon als een persiflage van te simpele suppoost dor Ton van Duinhoven wordt nog steeds geïmiteerd in Rotterdam. Je maakt jezelf zo belachelijk dan. Om van Duinhoven kon ik overigens smakelijk lachen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    Tictac +102
    maandag 17 september 2018 om 18:23
    Vrees dat 80% van de gebruikers niet weten wie TvD was.
    Vind ik leuk
    Frevol54 +61
    maandag 17 september 2018 om 16:54
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2786
    maandag 17 september 2018 om 17:06
    Ach ,laten we de positieve dingen gewoon ook wat meer inzien ,voorbeeld ,een tijdje terug moest ik optreden in Amsterdam gewoon ,op een verjaardag van een jochie , thema ? Feyenoord ,hij wil ook bij feyenoord voetballen later ,droeg trots z'n feyenoord shirtje ,mooi toch ,midden in Amsterdam Oost .. Ik zie zo vaak gasten met shirts van psv en Feyenoord lopen ,laatst nog een Groningen shirt ,moet kunnen toch , in Amsterdam doet men niet zo moeilijk ,zal hopelijk ook meevallen in andere steden ,al heb ik op bepaalde plekken wel sores gehad om m'n ajax shirt 😂🙀
    Vind ik leuk
    Mari +8573
    maandag 17 september 2018 om 17:14
    Zielepoot
    Vind ik leuk
    Frevol54 +61
    maandag 17 september 2018 om 17:25
    Ook alle bordjes met 40 verwijderen uit Rotterdam, dat herinnert aan de miljoenen die Ajax en PSV uitlopen op de "concurrentie"
    Vind ik leuk
    Deck010 +7241
    maandag 17 september 2018 om 23:06
    Oh over zielig gesproken. Voor mij ben je nu net zo’n kneus als die kerel met zijn bordje. Kijk eens hoeveel centjes we hebben.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +458
    maandag 17 september 2018 om 17:28
    Ik krijg altijd beetje medelijden met dit soort mensen. Dat je leven bestaat om alles te haten wat uit Amsterdam komt.
    Verder klopt zijn verhaal ook nog eens niet wat iedereen noemt Amsterdam juist 020 omdat ze zogenaamd de naam niet kunnen uitspreken. Dus het staat het er al goed volgens de maatstaven van de Rotterdammers.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4459
    maandag 17 september 2018 om 17:29
    Als Feyenoord fan is dat inderdaad je grootste zorg
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 17 september 2018 om 17:44
    Wat mij betreft... kansloos. ‘Ik haat een nummer omdat deze me direct doet denken aan die smerige club’ . Basisschoolgedragd op 50-jarige leeftijd.
    Hoe triest kan het zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:15
    Zo zielig volwassen vent. Goed voorbeeld voor de jeugd.
    Vind ik leuk
    MokumXXX +725
    maandag 17 september 2018 om 18:44
    Wat een stakker ook als de cijfers 020 je leven gaat beheersen! Waarschijnlijk leeft hij nog in een analoge wereld want stel je es voor dat 020 digitaal op je dashboard, radio, tv, mobiel tevoorschijn komt!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:45
    man man man
    Vind ik leuk
    Sonneillon +548
    maandag 17 september 2018 om 20:01
    Maar ‘020’ wordt toch juist gehanteerd omdat de meesten geen ‘Ajax’ of ‘Amsterdam’ willen zeggen? Het paaltje is mij overigens nooit opgevallen, terwijl ik toch zo’n 10x per jaar met de watertaxi naar de Kuip ga
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    maandag 17 september 2018 om 20:09
    Man man man, wat een onzin dit zeg. Is iemand van 19 in Rotterdam bij zijn volgende verjaardag 010 jaar oud i.p.v. 20 of wat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:19
    Niet alles in het leven draait om voetbal 😒
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Buitenspel: Feyenoord-fan laat watertaxihalte veranderen: 020 naar 010