Swart: 'Alsof PSV tegen een elftal speelde dat de hele nacht op stap was geweest'

    Swart: 'Alsof PSV tegen een elftal speelde dat de hele nacht op stap was geweest'

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 17:00ma 17-09-2018 om 17:00

    De thuiswedstrijd tegen FC Groningen was geen enkel probleem voor Ajax: 3-0. Een goede generale dus voor de week van de waarheid, waarin AEK Athene (Champions League) en PSV (Eredivisie) de tegenstanders zijn. Mister Ajax Sjaak Swart laat er zoals elke week zijn licht over schijnen in Alles op Swart van AjaxPrimeur.

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:02
    Sjaak maar dat komt door jullie eigen woorden. Wij zijn de beste en dat soort shit, je laadt de tegenstanders zelf op.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:03
    Kunnen wij wel hebben
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:26
    Ik denk dat je voor jezelf moet spreken. Ik lees vaak zat hier dat sommige clubs alleen presteren tegen ajax.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:27
    Die presteren zoals jullie tegen PSV
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:30
    Presteren?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:31
    Dat was inderdaad geen prestatie te noemen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:32
    Dat bedoel ik. Maar ga liever af tegen PSV met 0-7 dan verliezen van een concurrent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:34
    Ok
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:57
    0-7 winnen van een anateur ploeg is opzich geen prestatie. Dat had minstens 0-17 moeten zijn.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5272
    maandag 17 september 2018 om 17:58
    Ik weet nog wel een goede slogan voor ADO Den Haag: "Wij zijn de slechtste."

    Dit leek op Matchfixing, volgens mij hadden de spelers van ADO forse bedragen ingezet bij Unibet op winst PSV met meer dan 5 doelpunten verschil.
    Vind ik leuk
    tannat +13948
    maandag 17 september 2018 om 18:19
    Geen heerlijker geluid dan het gejank van ajacieden
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:38
    Altijd heerlijk en het beste komt nog aan het einde van het seizoen wanneer er ALWEER helemaal niets is. Het lustrum jaar helemaal niets. Kan niet wachten tot we ze net als de afgelopen jaren weer eens vernederen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:52
    Toch bijzonder dat ze Ajax arrogant vinden terwijl je hier dag in, dag uit alleen maar teksten als deze leest. En nu niet aankomen met “dat doet Ajax ook” want jullie vinden jezelf toch zoveel beter, dan sta je daar toch boven? Als er een supportersgroep arrogant is de laatste jaren dan zijn dat de psv-supporters wel.
    Vind ik leuk
    Entombed +1208
    maandag 17 september 2018 om 18:57
    Ach... we zijn nog helemaal aan het begin van het seizoen. Wat wie dan ook zegt, is gelul. Tenzij ze zeggen dat het om Ajax & PSV gaat... dan een hele tijd niks.... dan Feyenoord en AZ en dan de rest. Al het andere is gelul of onzekerheid.
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +133
    maandag 17 september 2018 om 19:25
    Als jij zegt dat wij het doen, en je doet het vervolgens zelf ben jij toch de calimero?😂
    Vind ik leuk
    buddha +9069
    maandag 17 september 2018 om 20:19
    dan kan ik als supporter van excelsior toch best zeggen dat jij nu wel door een hele grote roze bril aan het kijken ben. alleen de afkorting wza… al. dit is een natuurlijke reactie die je krijgt als je al jaren aan het roeptoeteren bent dat je de beste bent. ze gaan vanzelf een x tegengas geven. en dat kan lang gaan duren volgens mij. hoe harder de ajacieden gaan roepen dat ze de beste zijn , hoe harder de psv-ers gaan roepen dat het niet zo is en dat zij de beste zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:24
    Dat hele WZAWDB word ik persoonlijk ook simpel van hoor, begrijp me niet verkeerd! Ik vind het alleen jammer dat als je hier reageert, zelfs al geef je psv een compliment dat je dan “al vier jaar niks en wij staan bovenaan” als antwoord krijgt. Op een leuke manier discussiëren zit er helaas niet meer in.
    Vind ik leuk
    buddha +9069
    maandag 17 september 2018 om 20:30
    dat is idd helaas verleden tijd. en zal ook niet meer terug keren
    Vind ik leuk
    tannat +13948
    maandag 17 september 2018 om 22:46
    jullie credo: wzawzdb?
    Hahaha
    Vind ik leuk
    PSVnh +133
    dinsdag 18 september 2018 om 01:16
    Wij vinden onszelf ook beter en staan erboven. Net als vorig jaar na 34 wedstrijden :)
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3424
    woensdag 19 september 2018 om 11:24
    HAHAHAHA
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    maandag 17 september 2018 om 22:17
    Heeey Sjaaakiee, ouwe bromsnor. ADO moet zeker degraderen. Ik hoop het niet want tegen Ajax spelen altijd goed!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 19:58
    Wij waren afgelopen wedstrijd inderdaad de slechtste. Over het hele seizoen moet nog blijken. Ik zeg dat we bij de eerste acht eindigen!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 17:09
    Het zou geweldig zijn als PSV op doelsaldo kampioen word net voor die Mokumse asbakken, Dan ben ik blij dat we met 0-7 hebben verloren
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    maandag 17 september 2018 om 18:02
    Maar zo werkt t ook. De “kleine” clubjes gaan al uit van verlies tegen Ajax of PSV, dus hebben niks te verliezen en kunnen dus vrij, zonder enige druk voetballen. En ik snap het heel goed midden noord, liever 7-0 van PSV verliezen, als bv ADO zijnde natuurlijk, als tegen een concurrent. Maar nu is dan de hamvraag, denk je er ook zo over als je verliest met 7-0 van Ajax?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 18:07
    Dank je voor jouw nette reactie. Ja ik denk er dan ook zo over, alles tegen de top van NL zijn bonuspunten. Tegen alles onder de top kunnen we de punten verdienen.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    maandag 17 september 2018 om 18:10
    Ja precies. Maar ik weet dat er van bepaalde clubs, zoals Ado en Fc utrecht een hoop supporters zijn die liever van een directe concurrent verliezen als dat in het nadeel is van Ajax. Dat is imo echt triest. Eerlijk gezegd weet ik niet of dit ook geld tegen PSV hoor. Maar de haat naar Ajax zit diep bij velen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 18:16
    Ik kijk alleen naar mijn eigen club. Dat is van belang, de rest is minder belangrijk.

    Edit: Maar kijk eens andersom naar bepaalde ajacieden die met haat jegens DH reageren. Bij jullie gebeurt precies hetzelfde als bij alle andere clubs.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    maandag 17 september 2018 om 18:21
    Mee eens man. Ik schaar mezelf er niet onder, heb aan geen enkele club een hekel, dan eerder aan supporters, en sorry, maar die Hagenezen die in de Arena naar het publiek daat beneden stonden te pissen en vuurwerk liepen te gooien in een familievak, dáár heb ik echt een pesthekel aan. Ik noem nu den haag, maar Ajacieden zijn ook vaak genoeg erg genoeg. Maar voor welke club je ook bent, als je gewoon redelijk bent, en realistisch dan heb ik echt geen hekel aan zo iemand. Dan is het zelfs leuk om een discussie aan te gaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    maandag 17 september 2018 om 20:20
    Opvallend vond ik hoe vele ajax-supporters leedvermaak over ADO hadden en denigrerende teksten richting ADO-supporters postten. Heb ik de Feyenoord- en PSV-supporters niet zien doen dit weekeinde, onderling respect.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 20:45
    Klopt, vele laten zich kennen maar het zijn meestal dezelfde figuranten. Maar diegene roepen ook hard dat de haat van DH groot is naar Amsterdam. Alleen laten hun zich kennen en ons hoor je niet.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:17
    Hagaha goed gezegd Midden jullie tijd komt wel weer niks om voor te schamen
    PSV zat in de Flow speelde toch goed niks mis mee
    AJAX zal nog versteld staan van PSV als ze dit kunnen vast houden
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    maandag 17 september 2018 om 18:23
    Man ik heb zo een zin in die wedstrijd! Ik denk dat beide teams willen winnen en dus aan gaan vallen. Word echt smullen, wie er ook wint. Maar eerlijk? Wat zal ik er ziek van zijn als we verliezen 😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 03:03
    Ik zal je dan troosten, Kneus...
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    dinsdag 18 september 2018 om 17:16
    Das goed hoor. Doe dan maar 3 halve liters Heineken, dat gaat vast helpen 🍻
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:19
    Ik woon vlakbij Amsterdam dus ik zie je dan op 't Leidseplein...
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    Haha deal! 😂
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    maandag 17 september 2018 om 18:44
    Stond jij gisteren ook zo versteld van Emmen?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:33
    Of van ajax toch? Dat doen we niet zo handig. Vind psv ook vrij arrogant. Moet toch ook motiveren😉
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    maandag 17 september 2018 om 19:17
    In het kader van vrede op aarde ben jij bezig om te zorgen dat Ajax voortaan ook makkelijke overwinningen zal hebben?
    Hieruit blijkt maar weer dat Hagenezen parels van mensen zijn.
    Vind ik leuk
    Castromann +7895
    maandag 17 september 2018 om 18:17
    Denk dat sjakie stiekum voor psv is.
    Hij volgt deze prachtige club op de voet en weet alles te vertellen over de wedstrijden van psv.
    Geeft niet sjaak verstand komt met de jaren 😂
    Vind ik leuk
    Clown123 +409
    maandag 17 september 2018 om 17:04
    Wij zijn ook de beste... toch?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    maandag 17 september 2018 om 17:07
    Uiteraard was hier voor 1995 nog geen spraken van..?!
    Oh toch wel, nou dan komt het vast doordat de andere ploegen zich graag meten met de voor hun beste tegenstander die ze kunnen treffen, Ajax.
    Of zijn er gewoon heel veel meelopers die zich graag verzetten tegen de gevestigde orde?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:09
    Ja, jou moest ik nog even hebben.
    Vorige week zei jij dat PSV het erg moeilijk zou krijgen tegen Ado en dat de selectie ADO duidelijk sterker is dan die van vorig jaar.
    Ik was wel even benieuwd of je daar nog op terug wilt komen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:28
    Je kijkt naar 1 wedstrijd, let jij lekker op je eigen club die is weggespeeld door Heracles.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:01
    Dat klopt, want we hadden het vorige week ook over één wedstrijd.
    Ja, Heerenveen is ook niet best. Maar dat heb je mij ook niet horen zeggen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 17 september 2018 om 17:56
    Dat had er best ingezeten als ze geen 5 goals cadeau hadden weggegeven. Maar wat wil je nu hiermee zeggen dan? Dus omdat Den Haag hier verliest van PSV heb jij je gelijk gehaald ofzo? Doe toch lekker normaal en volgens mij wordt Heerenveen zwakker en zwakker, maar daar horen we je niet over. Gisteren was je nergens te vinden in een Heerenveen topic-:)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:04
    Nou ja, ik zei dat ADO kansloos zou zijn tegen PSV. In principe heb ik dus wel degelijk mijn gelijk gehaald. Heerenveen is weer een hele andere discussie. Maar daar wil ik het best even over hebben. Dat was gisteren ook niet best.
    Dan nog even een verklaring voor mijn afwezigheid. Ik kan nou eenmaal niet dag en nacht op deze site zitten.
    Gisteren kon ik helaas niet naar de wedstrijd omdat ik andere drukte had. Zo gaat dat nou éénmaal soms in het leven.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 18:22
    Of jij gelijk hebt zie je aan het einde van het seizoen man. Doe niet zo kinderachtig joh.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    dinsdag 18 september 2018 om 17:20
    Het punt is beste Henkie, zoals zowel Ajax en Psv spelen blijft er voor de kleine clubjes weinig hoop over. Ze zitten er kort op, laten ze geen ruimte om te voetballen, waardoor ze geen tijd krijgen om een voetballende oplossing te zoeken en dan lijkt zo’n club enorm slecht. Het is dus de verdienste van onze clubs dat andere ploegjes zo slecht lijken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 17 september 2018 om 17:25
    En ondertussen dendert de Eindhovense trein gewoon door...
    Vind ik leuk
    Op afstand +782
    maandag 17 september 2018 om 17:30
    Nou, zo denderend was het totaal niet, ze waren bij ADO of dronken, of hadden geen zin, het was een combinatie van een camping en cafe elftal
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:55
    Zegt zat dat je niet eens respect kunt opbrengen voor het spel dat PSV op de mat legde.. Ado was slecht, maar PSV speelde een puike partij!
    Vind ik leuk
    Op afstand +782
    maandag 17 september 2018 om 18:16
    Het was dan ook niet de verdienste van Psv deze 7-0, maar de oorzaak lag bij Ado, 2 weggeef ballen van Immers, een rare overtreding op de Jong(pingel), het leek wel of ze het er om deden, dus aan 7-0 moet je dan geen waarde hechten, heeft dus niets met respect voor het spel te maken, het was gewoon fake.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 17 september 2018 om 20:12
    Nee? 5x winst in de Eredivisie en 2x winst in voorronde CL is een 100% score. Beter kan niet.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:36
    Die van Utreg niet. Daar zou ik mij meer zorgen om maken als ik jou was...hahaha.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 17 september 2018 om 20:13
    Dickie trekt dat wel recht. Helaas komt Ajax pas 23-12 op bezoek ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:02
    Wees maar blij, Dan kunnen jullie nog even oefenen!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 17 september 2018 om 22:03
    Haha zeker. Advocaat kan aan de bak!
    Vind ik leuk
    Bertus +6153
    maandag 17 september 2018 om 17:43
    Net als veel ajax fans die hier op VP veelvuldig op berichtgeving omtrent PSV reageren heeft dus ook Sjakie last van die obsessie. Steeds maar weer moet hij in zijn wekelijks stukje satire PSV in zijn verhaal betrekken. Het zit zo ontzettend diep die frustratie. Had Ajax op deze manier ADO van de mat geveegd dan kwam hij superlatieven te kort. Wat een gefrustreerde ouwe gek is dat.
    Vind ik leuk
    Enden +4196
    maandag 17 september 2018 om 18:00
    Sorry, maar ik als AJAX supporter neem Sjakie als columnschrijver niet serieus. Gaat natuurlijk 90% nergens over
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    maandag 17 september 2018 om 17:49
    Zou alsnog een trieste zaak zijn als het echt zo is dat spelers zich dan beter kunnen opladen. Als speler moet je elke wedsrrijd 100% geven.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:51
    Of het wel of niet triest is, dat is gewoon logica man. Dat hoort erbij als je roept de beste te zijn. Iedereen wilt winnen van de aller rijkste, aller beste en aller grootste club ter wereld cheat.

    Dat is in elke sport niet anders.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    maandag 17 september 2018 om 18:07
    Klopt en ik wil me er ook helemaal niet achter verstoppen, feitelijk zou Ajax gezien hun kwaliteiten van 16/17 clubs 2x per seizoen moeten winnen (gebeurt natuurlijk nooit). Dus als Ajax een wedstrijd verliest hadden ze het zelf maar beter moeten doen.

    Toch blijf ik het apart vinden dat spelers dat meer tegen Ajax hebben dan tegen PSV, PSV is notabene de kampioen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    Dat komt door het vele geroep.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    maandag 17 september 2018 om 18:09
    Klopt, maar dan alsnog. Eigenlijk zou je motivatie moeten halen uit bijvoorbeeld de sportieve prestaties van een tegenstander.

    Maar goed, hier komen we niet uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:14
    WZAWZDB .... die blablabla, man!
    Vind ik leuk
    Paco3 +27
    maandag 17 september 2018 om 17:50
    Sjaak Swart is een echte ajacied die helemaal gek is van Ajax. Toch leuk om te zien als ajacied. Het zelfde geldt voor willy en rene van de kerkhof, als ajacied moet ik daar echt om lachen maar psv-ers vinden het prachtig. Voor Feyenoord idem met Gerard Cox ook zo een clubman. Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze af en toe de realiteit uit het oog verliezen maar daar ben je ook fan voor
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 17:53
    Dan ben ik toch blij met onze grootheid, levende legende Lex Schoenmaker. Altijd lekker relaxed en rustig.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 17 september 2018 om 18:35
    Daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen. Wat een relaxte man is dat zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:34
    Misschien moet je dat clubje van je eens opladen.....
    Vind ik leuk
    Jozef +39988
    maandag 17 september 2018 om 20:48
    Het is helemaal niet erg dat tegenstanders voor de volle 100% gemotiveerd zijn tegen Ajax.

    Eigenlijk vind ik het een normaal sportief principe om dat altijd te zijn, Midden-Noord...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 20:51
    Hehe, eindelijk iemand die het erkent. Hulde!
    Vind ik leuk
    Moa +3728
    maandag 17 september 2018 om 17:03
    Ja want niemand wil winnen van PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:03
    Waarom denk jij dat ze de afgelopen jaren kampioen zijn geworden?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:06
    Omdat ze de beste waren.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9367
    maandag 17 september 2018 om 17:10
    Wauw heb jij even een enorme plaat voor je kop.
    Vind ik leuk
    Moa +3728
    maandag 17 september 2018 om 17:11
    Precies wat Sjakie zegt, niemand die wil winnen van PSV, ze nemen dan lekker een dagje vrij.

    Ze willen alleen winnen van het almachtige Ajax, dat is logisch. Nou ja, alleen in Amsterdam is dat logisch.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:36
    Want ADO heeft er alles aan gedaan om het PSV lastig te maken? En Utrecht? We gaan het zien als Ajax tegen deze teams moet spelen...
    Vind ik leuk
    Jozef +39988
    maandag 17 september 2018 om 21:18
    Niet zeuren. Tegenstanders behoren maximaal gemotiveerd te zijn. En gezien het klasseverschil behoort Ajax vervolgens te winnen....
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:30
    Dat behoren ze inderdaad! Anders is het competitievervalsing....
    Vind ik leuk
    Moa +3728
    maandag 17 september 2018 om 23:12
    Natuurlijk hebben ze dat met de beperkte middelen die ze hebben, het krachtverschil met de top 3 en de rest is gewoon enorm.

    Heeft zo'n ploegje een off day dan krijg je dit.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:59
    Krachtverschil en inzet hebben niks met elkaar te maken... Pec en Fortuna zijn kwalitatief ook minder maar maken het PSV heel lastig! Als PSV vanavond op dezelfde tegen Barca gaat spelen als ADO wordt het 22-0...
    Vind ik leuk
    Moa +3728
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Het zijn gewoon vreselijk beperkte ploegen, die moeten maximaal spelen om het lastig te maken en het nodige geluk hebben.

    Haalt PSV zijn niveau dan hebben ze het altijd makkelijk tegen de ploegen die je noemt.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    maandag 17 september 2018 om 17:14
    Haha stelletjes supporters uit Amsterdam
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:26
    In Eindhoven lopen ze toch echt met eierschaaltjes op hun kop
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    maandag 17 september 2018 om 17:27
    Wij hebben de schaal en jullie lopen met eierdoppen in Amsterdam....
    Vind ik leuk
    Axim +841
    maandag 17 september 2018 om 17:33
    nee met kampioenschaaltjes ;-)
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    maandag 17 september 2018 om 17:06
    Natuurlijk wel, maar minder. Dat komt omdat Ajax meer aanspreekt.
    Misschien domweg omdat het Amsterdam is en Eindhoven.
    Ik denk dat het Niets te maken heeft met opladen. Heel misschien incidenteel
    Vind ik leuk
    Moa +3728
    maandag 17 september 2018 om 17:14
    Het rioolputje van Nederland spreekt mij totaal niet aan. Ondanks dat ik Ajax wel een hele mooie club vind en die wedstrijden altijd speciaal zijn.

    Als je serieus wilt verdedigen dat die ploegen minder graag van PSV winnen ben je gewoon niet goed bij je paasei.
    Vind ik leuk
    129 +999
    maandag 17 september 2018 om 17:18
    Niet? Dus je support een club, maar het putje waar ze vandaan komen spreekt je niet aan. Apart.
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    maandag 17 september 2018 om 17:27
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    Paco3 +27
    maandag 17 september 2018 om 19:30
    Mee eens. Psv is een prima club maar qua traditie staan ajax en feyenoord toch echt boven Psv. Ondanks dat feyenoord maar 1 keer in de 14 jaar kampioen wordt. Ik denk dat Psv nog steeds gezien wordt als dat cluppie dat jarenlang overeind werd gehouden door Philips.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    maandag 17 september 2018 om 17:09
    Kun je jezelf een 10-0 nederlaag tegen Ajax voorstellen? Nee, goh waarom niet? Nou precies..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22122
    maandag 17 september 2018 om 17:03
    🤣😂🤣
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 17 september 2018 om 17:03
    ADO was al bezig met Barcelona, Sjaak.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1936
    maandag 17 september 2018 om 17:35
    Whahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    maandag 17 september 2018 om 17:03
    Nou Sjaak, dan ben je nog mild. Eerder een 5-daags festival.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:33
    Ik hoor het ze bij heracles ook nog zo zeggen een paar weken geleden.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    maandag 17 september 2018 om 18:47
    Maak jij je nou maar druk over je eigen fraude-clubje. Zolang het nog bestaat.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:01
    Jij dacht dat ik me ergens druk om maak? Mis
    Maar vertel dan... waren ze wezen stappen voor Heracles thuis?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:39
    Zo slecht was het niet tegen Heracles. Sterker nog, Heracles heeft het aardig op de rit! Wordt nog een lastig potje voor jullie...oh, wacht...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:44
    Dan hoop ik voor jullie dat AEK wel gaat stappen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:04
    Iedereen heeft ook een hekel aan die amsterdamse blaaskaken.
    Vind ik leuk
    murmur27 +1614
    maandag 17 september 2018 om 17:08
    Ook Jezus? Aangezien hij Joods is.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:12
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9468
    maandag 17 september 2018 om 17:22
    Nee dat waren de Joden die hem bespuugd, gemarteld en met een doornenkroon aan het kruis nagelde.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:24
    Nee de romeinen in opdracht van de nepjoden uit de tempel die Jezus buitenspel heeft gezet.
    Vind ik leuk
    murmur27 +1614
    maandag 17 september 2018 om 17:24
    Lees geen bijbel, hou het liever bij fantasie romans, zelfde inhoud leest net wat makkelijker weg...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:32
    Daar kom je nog wel achter,wordt wakker voordat het te laat is.
    Maar Jezus heeft vrije wil gegeven,dus doe wat je wilt,maar u bent gewaarschuwd in elk geval.
    Maar ik moet on topic blijven anders wordt het weer gewist.
    Ook al zeg je de waarheid zonder schelden of termen.
    Vind ik leuk
    murmur27 +1614
    maandag 17 september 2018 om 20:48
    Zou zeggen, schrijf eerst een excuus brief aan de mensheid, over het feit dat wij door deze leuke kindervrinden een paar honderd jaar achterlopen.
    Religie heeft maar 1 belangrijke bijdrage geleverd aan de mensheid en dat was het verbindende factor, het is een hoop makkelijker iemand te vertrouwen als je een overlappend geloof systeem hebt.

    en gewaarschuwd? Ach wat ontzettend hooghartig van u. Hoop dat je niet teveel plezier haalt uit het feit dat je denkt dat ik voor eeuwigheid brand in de hel.

    Enigste wat er telt is hier en nu met moedertje aarde, iedere gedachte van dat het hiernamaals belangrijker is dan wat wij hier op aarde doen is ziekelijk en hoort uit te wereld verbannen te worden.

    Zo, nu jij weer :)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:03
    De aarde is momenteel het koninkrijk van satan,daarom gebeurd zoveel ellende om ons heen,degene die echt leven naar de bijbel zijn niet de mensen uit die religie gebouwen,die rennen daar juist weg door wat daar gebeurd,en nee ik geniet er niet van als het met jou fout gaat,daarom waarschiw ik u ook.
    Ik heb mijn naaste wel lief,ongeacht hun gedachtengangen.
    Ik probeer wel naar de bijbel te leven,en als je de bijbel een keer zou lezen zou je erachter komen dat het helemaal anders zit als wat religie groeperingen je willen laten geloven.
    Als we het niet eens worden kunnen we nog steeds samen plezier maken,en in dit geval over voetbal,want het is een prachtig spelletje,en een beetje geinen erover moet kunnen toch.
    En nu jij weer vriend.
    Vind ik leuk
    Jozef +39988
    maandag 17 september 2018 om 22:03
    Mooi dat jullie vrienden zijn, maar wie heeft jou wijs gemaakt dat de aarde momenteel het koninkrijk van satan zou zijn?

    Tip. Dit is een voetbalsite. Probeer het daarbij te houden. Ik wordt niet goed van je gebasel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:25
    Je hoeft het niet te lezen laats staan reageren,zelfs corky kan door scrollen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39988
    dinsdag 18 september 2018 om 11:22
    Het is dwepend en hinderlijk naar mijn smaak.
    Ik wil op deze voetbalsite liever geen gewauwel over satan en zo. Alsof jij dat allemaal weet. Je gelooft en dat respecteer ik, maar als je levensbeschouwelijk gaat lopen doen hier, dan adviseer ik je sites met geestverwanten.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:25
    Apart hiero allemaal aan Psv en aan Vitesse
    Vind ik leuk
    groninger +1731
    maandag 17 september 2018 om 17:44
    Liever blaaskaken uit Amsterdam dan leeghoofden uit eindhoven
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:22
    Liever landskampioen dan degradatiekandidaat,jullie spelen voor spek en bonen,competitievulling,meer niet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    maandag 17 september 2018 om 17:04
    Ik zie wel clubs open huis houden tegen Psv zoals ADO, en PEC, Fortuna bleven maar aanvallen tegen ze, waarbij tegenstanders van Ajax echt met ze alle achter de bal de bus parkeren. Ik klaag er verder niet over voordat daar weer wat over gezegd word het is gewoon een constatering niets meer en niets minder
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13288
    maandag 17 september 2018 om 17:09
    Klopt..
    Vind ik leuk
    zwollie +8390
    maandag 17 september 2018 om 17:10
    Psv heeft trouwens in blessuretijd gewonnen van pec, wat kwa spel niet verdiend was.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1312
    maandag 17 september 2018 om 17:14
    Denk dat dat ook komt door het spel van PSV vorig seizoen. De clubs denken dat er iets te halen valt nu door heel erg aanvallend te spelen maar dat kan dit seizoen niet meer omdat PSV zelf gewoon veel aanvallender speelt. Bij Ajax is dit al een stuk langer bekend omdat Ajax eigenlijk gewoon voor mooi aanvallend voetbal staat.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2923
    maandag 17 september 2018 om 17:21
    Ajax speelt het liefst zo dat ze zelf de bal hebben. Hierdoor dwingen ze de tegenstander tot verdedigen.
    PSV laat de bal net zo lief aan de tegenstander. Hierdoor krijgt de tegenstander vaak het gevoel dat ze beter zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn. Dat nodigt hun uit om ook aan te vallen, waardoor ze ook ruimte creëren waar PSV graag van profiteert.
    Als Ajax dus ook graag meer ruimte heeft, dan moeten ze hun tactiek aanpassen. Anders niet zo zeuren, want ze zorgen er met hun tactiek zelf voor dat de tegenstander vaak wel achteruit moet.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:03
    Is het weer niet eerlijk nummertien?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    maandag 17 september 2018 om 19:28
    Zeg ik dat? Is slechts een constatering...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:33
    Ik noem dat taktiek,de tegenstander laten denken dat er wat te halen valt.
    Vind ik leuk
    mazu +2774
    maandag 17 september 2018 om 17:05
    Sjakie toch, wat laat je je weer kennen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19187
    maandag 17 september 2018 om 17:05
    Sjakie, volgens mij wil iedereen van iedereen winnen..
    Vind ik leuk
    Hammie +1173
    maandag 17 september 2018 om 17:07
    Demente Sjakie is er weer.

    Opsluiten die man, in een dwangbuis er mee.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:23
    Nee die 2 griezels van Psv dat is feest de gebroeders kerkhof
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 17 september 2018 om 17:08
    Wat een aparte vent is het toch
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13288
    maandag 17 september 2018 om 17:08
    Denk op zich wel dat tegenstanders het meest gemotiveerd zijn tegen Ajax.. Maar ja, ze willen ook van PSV winnen hoor, wellicht wat minder fanatiek..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:12
    Lijkt mij flauwekul.
    Je doet toch altijd je best tegen iedereen?
    Waarom zou je gemotiveerder zijn tegen de Ajax dan tegen PSV?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:22
    Simpel toch welke speler wil geen Ajax op zijn cv hebben ! Dus extra je best doen tegen Ajax en wie weet kloppen ze wel aan bij je 😃
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:44
    Ik weet niet of jij gister in het Abe Lenstra stadion was maar ik heb er niet echt veel hun best zien doen. Van Heerenveen dan...
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    maandag 17 september 2018 om 17:08
    haha,
    Maar het is ook wel de verdienste geweest van PSV. ADO was zo bang dat ze fouten gingen maken
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    maandag 17 september 2018 om 17:14
    Juist ja maar dat krijgt Sjakie niet uit z'n strot......
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 17 september 2018 om 17:11
    Deze quote kan niemand het trouwens mee oneens zijn, wat je ook van Sjaak vindt:

    'Alsof PSV tegen een elftal speelde dat de hele nacht op stap was geweest'
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    maandag 17 september 2018 om 17:21
    Is gewoon een droevige analyse, PSV speelde ADO simpelweg gewoon van de Haagsemat.
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 17 september 2018 om 17:29
    Ook een ploeg die zo lamlendig speelt kun je toch van de mat spelen?

    En ondanks dat ADO heel slecht was creëerde PSV in de eerste helft eigenlijk niets meer na die 0-1. En die 0-2 had in die helft ook niet meer gevallen als die oerdomme penalty niet was veroorzaakt.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:46
    In de eerste helft echt niet hoor! Alleen Bruggink vond dat PSV pressie speelde. Maar ja, Bruggink...
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    maandag 17 september 2018 om 17:25
    Maar ik speelde wel m'n beste wedstrijden daarna
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 17 september 2018 om 17:26
    Dat dacht jij waarschijnlijk. ;)
    Vind ik leuk
    JoeyC +2923
    maandag 17 september 2018 om 17:11
    Gelukkig wilt niemand van PSV winnen. Zelfs Ajax niet. #Sjakiemero
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:21
    Jawel hoor Barca Inter en de spurs en uiteraard Ajax.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2923
    maandag 17 september 2018 om 17:23
    Joh. Elke club wilt winnen. Alsof ADO expres verliest om Ajax dwars te zitten.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    maandag 17 september 2018 om 17:11
    Altijd mooi en zo onozel, telkens als PSV wint heb het met tegenstander te maken, als Ajax wint is het klasse.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:20
    Echte tegenstand heeft Psv niet gehad op Pec zwolle na die hadden opzijn minst een punt verdient !
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:37
    Wordt genoteerd. In een aparte kolom op de ranglijst. Verder doen we er niks mee.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:34
    verdient?
    Welk doepunt van PEC was dan niet terecht afgekeurd?
    Vind ik leuk
    129 +999
    maandag 17 september 2018 om 17:14
    Haha! Baas! Weer rake woorden.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 17 september 2018 om 17:16
    Ado speelde echt ver beneden hun kunnen !
    Vind ik leuk
    Pimman +6251
    maandag 17 september 2018 om 17:27
    Klopt ..het was Kado Den-Haag-PSV!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:19
    Nee Sjakie niet iedereen wil van Ajax winnen, maar iedereen wil iedere wedstrijd winnen, zo niet dan heb je de verkeerde instelling en kan je beter voor een andere sport kiezen!!!
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +518
    maandag 17 september 2018 om 17:19
    PSV stond al met 0-3 voor en hadden zelf nog geen kans gecreëerd.

    Gelukkig krijgen ze straks 2 tegenstanders die hoog tempo spelen en wel willen winnen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4941
    maandag 17 september 2018 om 17:24
    Iedereen wil ook winnen van PSV. In Amsterdam gedragen ze zich alleen zo kleinzerig.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:24
    We weten allemaal dat Sjaak alles ziet door een ajax bril. Hij is dan ook mr ajax. Het eindresultaat tegen Groningen was prima en hoort eigenlijk ook zo. De manier van spelen was alleen minder en zeker niet een goede generale repetitie voor volgende week woensdag.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1312
    maandag 17 september 2018 om 17:41
    Geen goede generale voor Te Werve - Ajax?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:45
    Jullie hadden vaker moeten scoren tegen Groningen vindt Sjaak. Waren die ook wezen stappen dan?
    PSV scoort ze dan in ieder geval wel. Ajax liet het na.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13803
    maandag 17 september 2018 om 17:26
    Klopt, Sjaak. Ook van PSV, trouwens.
    Vind ik leuk
    Couto76 +632
    maandag 17 september 2018 om 17:28
    Wil iedereen niet altijd winnen, maakt niet uit van wie?
    Kan iemand die Sjakie in een tehuis stoppen?
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +171
    maandag 17 september 2018 om 17:32
    Sjaak Sjaak heb je het nog niet door dat liefst elke ploeg tegen alle ploegen willen winnen. Zet die Ajax bril eens af en ga eens genieten van de eredivisie zonder Ajax fobie.
    Vind ik leuk
    cheeks +3881
    maandag 17 september 2018 om 17:35
    Als Ten Hag het aandurft om Blind op de bank te zetten en de Jong achterin te positioneren dan kan Ajax door een inschuivende de Jong een overwicht creeren op het middenveld en hebben ze een goede kans tegen PSV. Speelt Ajax met de Jong op het middenveld en met Blind in de verdediging dan gaat PSV met gemak winnen. Luuk de Jong zal de beslissende factor worden door de lucht. Blind laat daar wekelijks steken vallen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:39
    zo een complex bouw je op als je te lang achter de feiten aan loopt Sjaakie
    Vind ik leuk
    Friend +164
    maandag 17 september 2018 om 17:43
    Bepaalt Sjaak dat nu ook al dat je niet van Ajax moet willen winnen ?
    Sjaak heeft ook nooit een geldig excuus als Ajax verliest , het is altijd de scheidsrechter die daarvan de oorzaak is , jammert Sjaak altijd #Calimerosjaakie.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:54
    ik had altijd respect voor je sjaak
    en voor de voetballer Sjaak Swart heb ik dat nog steeds
    maar je begint een beetje een oude zeur te worden
    ik wil de Sjaak Swart van een paar jaar geleden terug aub
    Vind ik leuk
    Qalsi +434
    maandag 17 september 2018 om 17:54
    Waar is Emmen dan geweest de dag voordat ze tegen Ajax speelden.
    En ga nu niet doen of Den Haag niks deed. Ze konden gewoon niet tegen PSV op.
    Maar bij alles wat PSV doet wordt een negatieve kant belicht. Lekker objectief allemaal.
    Waar blijft het commentaar van de zogenaamde kenners bijvoorbeeld op de wekelijks terugkomende swalbes van Huntelaar. Ook afgelopen wedstrijd weer. Is het niet de VAR dan is het wel de incompetente scheidsrechter zelf die beslissingen neemt die "toevallig " in het voordeel van Ajax uitvallen.
    Die Swart moet onderhand eens zwijgen als het graf.
    Vind ik leuk
    mo26 +409
    maandag 17 september 2018 om 17:57
    haha het aloude verzonnen dogma in Amsterdam: huilie iedereen doet huilie alleen tegen ons huilie zijn best huilie.....

    vooral blijven geloven op naar 6 jaar zonder schaal
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    maandag 17 september 2018 om 18:01
    Nou Sjakie, PSV Eindhoven heeft gewoon een galavoorstelling gegeven.maar dit soort uitspraken krojg je als je al dik 4 jaar niets meer hebt gewonnen.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    maandag 17 september 2018 om 18:05
    Niet zo overdrijven… galavoorstelling tegen een ADO dat zo speelt? Die degraderen op deze manier.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    maandag 17 september 2018 om 18:02
    Ja daar heeft hij wel gelijk in… ADO had geen plan… lag achter open. Op deze manier zijn ze een walk-over voor de hele ED en het linker rijtje van de kk.
    Vind ik leuk
    RR12 +543
    maandag 17 september 2018 om 18:11
    In Eindhoven horen ze dit soort dingetjed graag Sjaak, dus hou deze week maar vol.
    Vind ik leuk
    R94 +1997
    maandag 17 september 2018 om 18:20
    Hunnie doen alleen hun best tegen Ajax, laat hem volgende keer gewoon een eierdop op zijn kop zetten tijdens het interview
    Vind ik leuk
    whiskey33 +299
    maandag 17 september 2018 om 18:23
    ajax is voor 2e maal geholpen door scheids tegen vvv en nu penalty om wedstrijd open te breken ....ze moeten kampioen worden van knvb
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:32
    net als de scheidsrechters die de wedstrijden van Ajax fluiten Met Makkelie voorop Ze zijn op kosten van Sjaakie naar de Wallen geweest en dat betalen ze dan terug in penalties en in het afkeuren van doelpunten van de tegenstander en nog meer van dat soort zaken Nee demente Sjaakie klaagt weer eens Huilie huilie doen rot toch op naar je vriendjes Keizer en Cruijff
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    maandag 17 september 2018 om 18:32
    . . als de ene ploeg niet meer van de andere wil winnen sjaak, . . kunnen ze elkaar beter brieven gaan schrijven ofzo !?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1030
    maandag 17 september 2018 om 18:52
    " ik hoop dat de graafschap en den haag degradeert"

    Mooie man, hij begrijpt echter nog steeds niet dat 12,5 miljoen mensen geen supporter zijn van Ajax, 1 van de vele redenen....wzdbwza....
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:06
    Sjaak is helemaal geen calimero, Sjaak is gewoon Ajacied en Ajacieden zitten nu eenmaal vol van PSV.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1030
    maandag 17 september 2018 om 19:11
    Barcelona-PSV 1-2...

    Sjaak Swart in het volgende ajaxprimeur filmpje " ik hoop gvd dat Barcelona degradeert!!!'
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:15
    Het is niet eerlijk dat geen enkele ploeg van PSV wil winnen.
    Zelfs Ajax wil niet van PSV winnen. Het is gewoon niet eerlijk Sjaak.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:48
    Hoe zuurder Sjakie is, hoe mooier ik het vind #FORZA-PSV :-)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:59
    zeer wijze man die Sjakie!!
    Vind ik leuk
    Mi amigo +165
    dinsdag 18 september 2018 om 07:34
    Heeft dat lijk weer wat te zeiken
    Vind ik leuk
    Bals +395
    dinsdag 18 september 2018 om 11:44
    Er is in China flink gegokt op deze uitslag. Zegt genoeg!
    Vind ik leuk
    Leozao +5603
    dinsdag 18 september 2018 om 12:18
    Het enige wat je kunt stellen is dat er nogal wat weggevertjes van doelpunten bij zaten. Dat het vervolgens een grote uitslag werd was niet zo gek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws