'Als we een goed resultaat halen, mag iedereen vechten om het shirt van Messi'

    'Als we een goed resultaat halen, mag iedereen vechten om het shirt van Messi'

    maandag 17 september 2018 om 20:12

    PSV-trainer Mark van Bommel is niet van plan om tegen FC Barcelona de tactiek drastisch om te gooien. De Eindhovenaren gaan ook tegen de Spaanse grootmacht uit van eigen kracht.

    "Als wij plan A verbeteren, hebben we geen plan B nodig", zo tekent Voetbal International op uit de mond van Van Bommel tijdens de persconferentie voorafgaand aan het Champions League-duel. "Het is al heel moeilijk om in zo'n korte tijd er een speelwijze in te slijpen. We zijn pas drie maanden bezig. Ik kan mijn hele systeem omgooien en je zou er heel misschien ook nog een keer een resultaat mee kunnen halen, maar voor de lange termijn geloof ik er niet in", lichtte Van Bommel toe.

    De oefenmeester stelt dat PSV goed is voorbereid. "Maar dan nog hebben zij heel veel goede spelers en heel veel wapens. Zij hoeven niet in bloedvorm te zijn om toch goed te kunnen spelen." Van Bommel is niet bang dat zijn spelers dinsdag te veel onder de indruk zijn. "Als wij een goed resultaat halen, mag van mij iedereen vechten om het shirt van Messi. Maar niet in de rust. Voor en tijdens de wedstrijd moeten we onverstoorbaar zijn."

    Poll

    Gaat PSV stunten in Barcelona?

    (5961 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 20:14
    10-0
    Vind ik leuk
    Cazzy +1746
    maandag 17 september 2018 om 20:16
    We spelen zondag pas tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:19
    Dan wordt het 0-10
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    maandag 17 september 2018 om 20:25
    dat is Rotterdam, en die hebben zo'n uitslag al meegemaakt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:32
    Ik gun jullie zondag weer zo'n uitslag.
    Die FrenkieLeeft verdient dat wel, nieuw provacateurtje.. ;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44790
    maandag 17 september 2018 om 21:58
    Die Ajax provocateurs schieten als paddenstoelen uit de grond.
    Ik trap ze meestal meteen kapot.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:00
    Rustig, gewoon laten doorwoekeren, onkruit vernietigt zichzelf door verstikking. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:18
    dit soort onkruid moet je meteen uitroeien , en zorgen dat ze zich zeker niet kunnen voortplanten
    tenminste als ze al een partner kunnen vinden om zichzelf te kunnen voortplanten
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:16
    als ik hier zeg wat frenkieleeft verdient , krijg ik een levenslange ban
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    maandag 17 september 2018 om 20:26
    0-20 dan hè. Anders worden die Rotterdammers boos
    Vind ik leuk
    Lampenpit +700
    maandag 17 september 2018 om 21:02
    0-30 dan maar, neeeee betere hè!!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:31
    Beter DAN!!!! ;)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:29
    Hahahaa grappig zijn ze wel.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:18
    Waarom heb je het nu al over de thuiswedstrijd tegen Barca, PSV moet dinsdag nog eerst uit hè.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    maandag 17 september 2018 om 21:27
    Kijk dankzij gozerts zoals jou vinden mensen ajax een nare club. Het is te hopen dat beide clubs het goed gaan doen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:21
    ik hoop ook dat Ajax het gewoon goed doet
    en ik heb zeker geen hekel aan Ajax door figuren als hij
    dit zijn namelijk geen echte Ajacieden , die maken morgen weer een account aan , en dan zijn ze voor een andere club als ze dan beter kunnen provoceren
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +329
    maandag 17 september 2018 om 23:52
    Juist! Niet te druk maken dr om, heeft toch geen zin!
    Hopen dat beide clubs t goed gaan doen:)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    maandag 17 september 2018 om 20:14
    De hand van van Bommel.
    Tiki taka van een hoog niveau.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:16
    Domste opmerking aller tijden(vind ik). Wat als een paar spelers geblesseerd raken? Wat heb je dan nodig? Inderdaad, een plan b.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    maandag 17 september 2018 om 20:18
    Nee, reservespelers...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:20
    Ja, maar wat als die niet aan plan a gewend zijn?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    maandag 17 september 2018 om 20:23
    Dan horen ze op de tribune en niet op de reservebank..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:33
    Jij bent in vorm eendracht. ;)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    maandag 17 september 2018 om 22:04
    Ik loop mee in de vorm van mijn cluppie..;)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    maandag 17 september 2018 om 20:23
    Hebben die dan 2 maanden apart getraind? En als ze niet aan plan A gewend zijn, waarom zouden ze dan wel plan B kennen...?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:31
    Omdat ze dat gewend zijn bijvoorbeeld aankopen zoals bechich of spelers uit de jeugd die anders spelen
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6981
    maandag 17 september 2018 om 20:17
    En dan morgen terugvallen op speltype E omdat A, B, C en D volstrekt kansloos waren.
    Bommeltje wordt een beetje vervelend en gaat beetje stoer praten de laatste weken.......
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    maandag 17 september 2018 om 20:22
    Succes tegen Lambropoulos en Bakasetes woensdag.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:04
    Van Bommel heeft een visie voor de spelers waar hij over kan beschikken (met al hun kwaliteiten en beperkingen). Tot nu toe pakt dat redelijk uit. De spelers geloven in hun trainer, zien het effect en resultaat. Week na week worden de patronen vaster ingesleten.
    En die visie kent echt wel bepaalde nuances, naargelang de situatie daar om vraagt of de personele bezetting verandert. Maar in de basis heeft hij hier gelijk in: als je je steeds meer verbetert in wat je goed doet/kunt, dan ga je je niet ineens zwaar aanpassen. Dat kan pas als je zo'n ploeg veel langer bij elkaar hebt. Hij is net drie maanden bezig.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:17
    Mijn favoriete 2 teams tegen elkaar, ik denk een 1-1. Dit PSV is zeer sterk, en Valverde is een verschrikkelijke coach.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:23
    PSV zeer sterk? Waar baseer je dat op? Barcelona is 3 niveaus hoger dan PSV. Het moet echt een complete offday van Barcelona worden als ze daar een resultaat willen halen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:31
    Wat een onzin, en dat zeg ik als Barca (en PSV) fan. Barca is niet meer de ploeg die clubs opzij zet met 5-0. Dat was het tijdperk met Puyol, Xavi, Iniesta, etc. Nu hebben ze moeite met elke tegenstander, of het nou Real Madrid of Real Sociedad is. PSV wint in Nederland bijna alles met grote cijfers, en heeft nog geen punten lagen liggen. Ik denk echt dat het 1-1 wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:38
    Dan ga je morgen van een koude kermis thuis komen. Denken dat PSV in een CL wedstrijd in Camp Nou gelijk speelt dat is pas onzin. Zeker omdat het de 1ste wedstrijd is die Barca speelt voor de CL en PSV de zwakste in de poule is. Ik hoop ook op een stunt maar het gaat gewoon niet gebeuren. En als je het spaanse voetbal een beetje volgt dan weet je dat zowel Real als Barca het altijd moeilijk hebben in Baskenland.

    PSV wordt hiet ontzettend overschat. Deze week worden ze pas voor het eerst getest dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    maandag 17 september 2018 om 21:10
    Waarom hebben Real en Barca het altijd moeilijk in Baskenland denk jij?

    Vind ik leuk
    Vamos7 +3554
    dinsdag 18 september 2018 om 01:39
    Klopt barca barca kwam wel erg goed weg. Sociedad live gezien miste kans op kans en voetbalwet geld als je de kansen mist ligt hij hem aan de andere kant in..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    maandag 17 september 2018 om 20:17
    PSV zou kunnen stunten in Nou Camp ja. Maar ik acht de kans dat de wereld vergaat nog voor de wedstrijd morgen begint een stukje groter
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:30
    Dan blijft het wel 0-0 als de wereld vergaat 😘😜
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:36
    Touched by the mouth of PSV ole ole. . . ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Hahaha wat lief
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    maandag 17 september 2018 om 20:18
    Juist..eigen spel spelen....In principe moet een gelijkspel haalbaar zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:23
    Waarom bemoeien die Ajacieden zich met deze topics! Wordt er echt heel erg moe van. Toch mooi dat we CL spelen!
    Vind ik leuk
    fier&koen +347
    maandag 17 september 2018 om 20:30
    Ach iedereen reageert overal op hier kerel. Inderdaad prachtig dat we weer 2 clubs hebben in de CL.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9050
    maandag 17 september 2018 om 21:12
    Misschien omdat dit een open forum is waar iedereen kan reageren?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:40
    Luc is nieuw.
    Er zijn bezoekers die inhoudelijk willen reageren.
    Er zijn bezoekers (Frenkie leeft) die willen provoceren.
    Er zijn bezoekers (T.N. heeft altijd gelijk en Price [leren laarsjes]) die elkaar hebben gevonden op internet.
    Het vp voetbalforum trekt dus een divers palet aan mensen aan. ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:38
    Ach ja ik denk dat we wel weer ietsje dichterbij komen. Bij de grotere teams, in voetbal is niks onmogelijk. Je kan het je haast niet voorstellen dat ze een resultaat halen maar goed het blijft voetbal, dus laten we het hopen. Tegenwoordig lastig te voorspellen. Heb nog toto gespeeld vh weekend en zowel Az als Utrecht als NAC lieten mij in de steek!
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164917
    maandag 17 september 2018 om 20:44
    En juist hierom is Bommel een baas . Ook bij een eventueel verlies doorgaan met je plan wat je met heel je selectie wilt verbeteren iedere keer maar weer
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:45
    Even off topic, ik las ergens dat die Douglas Costa maar 5 wedstrijden schorsing krijgt vanwege dat spuug incident
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    maandag 17 september 2018 om 20:54
    Valt nog mee, ik had wel een wedstrijdje of 10 verwacht
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:58
    Er staat een muur en wordt 2-0 voor psv
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    maandag 17 september 2018 om 21:08
    Wel mooi om te zien dat van Bommel snel groeit als trainer. Heeft ook zijn eigen visie.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:25
    Hoop dat t zo doorgaat met zijn visie durft hij t aan tegen dit team . Ik ben héél erg benieuwd .dan wordt t nog een mooier seizoen

    T beste seizoen ooit voor psv
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    maandag 17 september 2018 om 21:26
    Als ja haha. Misschien een 1-1 meer niet.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:25
    58% die denkt dat ze een kans maken? Zijn de clownspakken in de uitverkoop?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:45
    Als voetballer heb ik Van Bommel altijd een arrogante irritante speler gevonden, maar nu als trainer van PSV komt hij goed, vakbekwaam en beheerst over. En hij heeft toch een sterke ploeg samengesteld die kampioenskansen heeft.
    Mijn verwachting is dan ok dat PSV in de poule ver komt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als we een goed resultaat halen, mag iedereen vechten om het shirt van Messi'