Verbeek: 'Als Van Seumeren was gekomen had hij nul op het rekest gekregen'

    Verbeek: 'Als Van Seumeren was gekomen had hij nul op het rekest gekregen'

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 23:39ma 17-09-2018 om 23:39

    Gertjan Verbeek zit sinds zijn vertrek bij FC Twente zonder club. Ergens in Nederland tussentijds instappen is voor de trainer uitgesloten, maar een buitenlands avontuur zou Verbeek wel zien zitten.

    Verbeek geeft aan dat hij niet op het lijstje heeft gestaan om bij FC Utrecht aan de slag te gaan. "Daar gaat meneer Van Seumeren over. Ik ben schijnbaar niet in beeld en dan richt hij zijn pijlen op iemand anders", stelt hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Het is niet zo dat ik ergens niet voor open sta. Het is wel zo dat ik op dit moment besloten heb om niet tussentijds in te stappen. Dus als Van Seumeren was gekomen had hij nul op het rekest gekregen van mij."

    Verbeek, die als analist nog wel te zien is bij FOX Sports, zou wel tussentijds een avontuur in het buitenland aan willen gaan. "In het buitenland kennen ze mij niet en ken ik de clubs niet. Hier kom ik met een vooroordeel binnen bij een club. Je kent de spelers, de trainer die er heeft gezeten, de mensen die aan het bewind staan. Dat is niet handig."

    Lees meer over:Eredivisie

    Poll

    Zie jij Verbeek nog terugkeren in Nederland?

    (1374 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 23:45
    Nou, gaan we eens kijken waar hij nou weer een tijdje ruzie gaat maken...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27533
    dinsdag 18 september 2018 om 00:00
    Momenyeel kan hij alleen met zijn vriendin ruzie gaan maken. Clubs melden zich niet meer voor Verbeek.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    maandag 17 september 2018 om 23:47
    Verbeek ziet er niet alleen uit als een warhoofd. Hij gedraagt zich ook zo. De succestrainer die meent dat hij met de term "schijtbakkenvoetbal" een collega de maat kan en mag nemen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 23:50]
    Vind ik leuk
    repeP +1391
    dinsdag 18 september 2018 om 00:15
    Grootspraak Verbeek, louter grootspraak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 00:23
    Verbeek mocht willen dat hij voor zo'n mooie club mag werken.... maar zo'n boertje hoeven wij niet in onze stad Utreg
    Vind ik leuk
    Warme Wors +193
    dinsdag 18 september 2018 om 00:37
    Hey Gertjan, ken je die mop over Van Seumeren die naar Verbeek zou komen? Hij kwam niet.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +494
    dinsdag 18 september 2018 om 02:41
    Heb je ook IJs?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1030
    dinsdag 18 september 2018 om 01:13
    Veel succes als club mocht je Verbeek aantrekken.
    Circa 17 maal verliezen met Twente is niet best met o.a Maher, Assido en Tom Boere. Verbeek en Hornbach dat past beter.

    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 01:26
    Wil even zeggen dat ik vind dat de mindere prestaties niet aan te rekenen zijn aan Jean-Paul de jong. Het is het falen van het transferbeleid. Ik bedoel als jij je beste spelers (Barazite, Ayoub en zelfs Haller nog) laat gaan zonder er goede vervangers voor te halen en zeker in dit geval voor je aanval dan kan je ook verwachten dat het minder word
    Vind ik leuk
    Einstein71 +494
    dinsdag 18 september 2018 om 02:52
    Ah dat is lief Rolf! JP forever... maar inhoudelijk slaat je reactie helemaal nergens op, had net zo veel met FC Utrecht als met Kerstmis. Barazite wilde ergens anders meer verdienen. Ayoub wilde hogerop, meer verdienen en was transfervrij. Voor Haller hebben we zo veel geld gekregen dat zelden binnen de FC is vertoond. Ook voor Labyad, die gratis kwam naar Utrecht kregen we Miljoenen, evenals voor Ten Hag. Dus wat is er slecht gegaan in dit transferbeleid?


    Nee, Onze Willem en ons aller Marc vd Maarel... Nee daar gaan we de oorlog mee winnen....Marc is wereldkampioen omhoog koppen en Willem pakt minimaal 7 gele kaarten per jaar waarvan de helft onnodig. Urby , toch ook iemand met ervaring veroorzaakt kansloze penalty en stomme rode kaart.

    Wordt eens tijd dat iemand deze groep spelers vertelt waar het om gaat. JP had daarvoor niet het draagvlak. Dickie wel. Wat gaan de spelers hem dan vertellen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 03:42
    Verstand van voetbal heeft Verbeek wel,
    Hij mist alleen de mentaliteit. Sommige voetballers zoals memphis hebben dat ook...dan moet je daar aan werken. Verbeek is niet meer van een leeftijd dat je denkt, en nu ga ik het allemaal anders doen. Dus kortom, Verbeek zien we niet meer terug als trainer.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3537
    dinsdag 18 september 2018 om 05:59
    En GertJan wilden toch het laatste woord hebben.
    Laat dat laatste woord nou ook het eerste woord wezen aangezien er bij Utrecht helemaal geen interesse was is GertJan zn kunstjes.
    Oh ja, als Silvie Meis me belt dan geef ik haar nul op rekest.
    Vind ik leuk
    RR12 +543
    dinsdag 18 september 2018 om 06:02
    Zo he, je hebt ook lekker veel te kiezen. Doet maar weer een tuinhuisje knutselen dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 06:03
    Verbeek zien we dus nooit meer als trainer.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2240
    dinsdag 18 september 2018 om 06:27
    Achteraf altijd makkelijk zeggen dat hij het niet gedaan zou hebben 😂
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1127
    dinsdag 18 september 2018 om 06:34
    Lekker analyseren. Meneertje eigenwijs
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1619
    dinsdag 18 september 2018 om 07:14
    Das makkelijk gezegd Gert Jan als je niet op de lijst stond
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1561
    dinsdag 18 september 2018 om 07:33
    Overal uitgekotst deze kneus
    Vind ik leuk
    Marco S +5934
    dinsdag 18 september 2018 om 07:50
    Ik ben ook niet gevraagd als assistent trainer van manchester City maar als ze kwamen dan had ik toch nee gezegd...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2366
    dinsdag 18 september 2018 om 07:53
    denk niet dat ze aan verbeek denken in nl geen trainer waar je veel van verwachten kan
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    dinsdag 18 september 2018 om 08:33
    Verbeek moet niet zeuren.mag blij zijn als er een club komt die het nog aandurft met hem na zijn laatste 3 klussen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    dinsdag 18 september 2018 om 09:09
    Ik vrees dat jij na al je successen in Duitsland en bij Twente je telefoon wel uit kan zetten.
    Vind ik leuk
    berwi +471
    dinsdag 18 september 2018 om 09:34
    We hadden je in utrecht ook echt niet als trainer willen hebben
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    dinsdag 18 september 2018 om 11:29
    Ik denk dat het wel ff duurt voordat een club bij Gert-Jan Verbeek uitkomt
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 18 september 2018 om 13:47
    Utrecht had wel bij Gertjan gepast, als er iemand naast hem staat met de halsband aan een ketting.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    dinsdag 18 september 2018 om 14:23
    Er gaan zoveel verhalen dat hij met iedereen ruzie krijgt.... Waar rook is, is vuur
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    Ja, maar bij AZ ging het wel goed en bij Heracles ook, als er maar iemand bij in de buurt is die zijn muilkorf even aantrekt.
    Hij heeft ook heel veel goede kanten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7516
    dinsdag 18 september 2018 om 13:15
    Het behoort tot de wetten van het voetbal dat op succes vaak een grote teleurstelling volgt.
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 18 september 2018 om 13:45
    Werkloze NL-trainers... Boer, Cocu-straks, Bosz, Verbeek en dan allemaal wachten op die Buitenlandse top-aanbieding... mmmm gaat dat lukken?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws