'Van Bommel beslist over Gutiérrez; Angelino maakt zich op voor duels met Messi'

    'Van Bommel beslist over Gutiérrez; Angelino maakt zich op voor duels met Messi'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 07:04di 18-09-2018 om 07:04

    PSV-trainer Mark van Bommel kiest er dinsdagavond in Camp Nou nog niet voor om met Erick Gutiérrez aan het duel met FC Barcelona te beginnen. De Mexicaanse aanwinst zit op de bank, zo vermoedt het Algemeen Dagblad.

    Pablo Rosario krijgt de voorkeur tegen de Catalanen. Hij vormt een middenveld met Jorrit Hendrix en Gastón Pereiro. Zoals Van Bommel al aankondigde is hij niet van plan zijn opstelling te wijzigen voor het treffen met Barça. De oefenmeester houdt vast aan de spelers die zaterdag een monsterscore neerzetten tegen ADO Den Haag (7-0).

    Dat betekent dat Steven Bergwijn, Luuk de Jong en Hirving Lozano opnieuw de aanval vormen. Achterin bezetten Angelino en Denzel Dumfries de backposities en staan Nick Viergever en Daniel Schwaab centraal. Zij worden gesteund door doelman Jeroen Zoet.

    Het lijkt erop dat linksback Angelino regelmatig met Lionel Messi geconfronteerd zal worden. De Argentijnse superster vormt waarschijnlijk een Catalaanse voorhoede met Luis Suarez en Ousmane Dembélé.

    De vermoedelijke opstellingen volgens het AD:

    FC Barcelona: Ter Stegen, Roberto, Pique, Umtiti, Alba, Busquets, Rakitic, Coutinho, Messi, Suarez, Dembélé.

    PSV: Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino, Rosario, Hendrix, Pereiro, Lozano, De Jong, Bergwijn.

    Poll

    Gaat PSV stunten in Barcelona?

    (5961 stemmen)

    Plaats een reactie

    24Nick040 +22
    dinsdag 18 september 2018 om 07:10
    Ik hoop toch nog op een aanpassing, het zou raar zijn als V Bommel zich van te voren in de kaart laat spelen..
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26662
    dinsdag 18 september 2018 om 07:11
    Inderdaad, guti voor de Jong. Bergwijn en Lozano bewegend voorin met Pereiro aansluitend. Maar zou echt starten met 4 4 2.
    We vertrekken overigens over ...48 minuten richting Barcelona. Mannen, succes en als we weggetikt worden...ze pakken ons deze avond niet af.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:17
    Tof, succes en goede reis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:25
    Veel plezier en veel succes!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26662
    dinsdag 18 september 2018 om 10:31
    We zijn net geland! Even de terrasjes afstruinen , Tapa hier Tapa daar en dan vol gas naar het stadion. Bedankt!
    Vind ik leuk
    davidben +5355
    dinsdag 18 september 2018 om 10:43
    Veel plezier!
    Enuh....geen zigeuners lastigvallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:48
    Als ik in Barcelona zou zijn zou reageren op VP het laatste zijn wat ik doe...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26662
    dinsdag 18 september 2018 om 11:14
    Ach, als je hier op een terrasje uren in het mooie psv-shirt hangt...dan is het best een logisch tijdverdrijf toch? Beetje connecten met de thuisbasis.
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    dinsdag 18 september 2018 om 13:36
    Denken ze dat je van Atletico bent?
    Vind ik leuk
    Butsbal +14918
    dinsdag 18 september 2018 om 07:30
    Die komen er nog wel meer
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    dinsdag 18 september 2018 om 07:32
    👍🏻 Vertrouwen in TG/ MVB en PSV Team 👍🏻
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:47
    Ik gok op een 532. Zodat de backs op kunnen komen met een counter. Stevie en Chucky in de punt
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 08:55
    Wie is extra verdediger dan, Hendrix?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:57
    Die gaat op het middenveld spelen met Rosario en Pereiro slimmerd. Ga maar uit van isi
    Vind ik leuk
    Always PSV +12740
    dinsdag 18 september 2018 om 10:03
    Sainsbury
    Vind ik leuk
    Bizzy +21428
    dinsdag 18 september 2018 om 08:09
    Mooi man. Veel plz in Barca. En idd dit pakken ze je niet meer af.
    Vind ik leuk
    :O +5132
    dinsdag 18 september 2018 om 08:38
    Zwaai je wel ff als je in het stadion zit? Neem je wel schoon ondergoed mee?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 08:43]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:39
    Goede reis man en wie weet een stuntje in de maak.

    (Dat van Bommel niet veranderd vind ik juist goed)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:39
    Suc6 vanavond. NL staat achter PSV deze wedstrijd. Althans dat zou zo moeten zijn. Groeten van een Ajacied.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29531
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Veel plezier en moedig onze boys aan alsof je leven er vanaf hangt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:45
    Heeuuuul veeuuul plezier en vertrouw er maar op dat Van Bommel
    1. Meer verstand heeft van de opstelling dan supporters
    2. Zijn keuzes maakt om het best mogelijke resultaat te behalen
    3. We rond 17.30 weten met wie hij begint opdat wij dan opnieuw een mening over de definitieve opstelling mogen hebben ;-)
    Ik hoop dat Camp Nou meer dan half vol is (massale buikgriep breekt vanmiddag uit na de Siësta in Barcelona)
    Vind ik leuk
    frhoi +1074
    dinsdag 18 september 2018 om 09:23
    Veelplezier! maar met zo poule en zulke awaydays moet dat wel goed komen!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19327
    dinsdag 18 september 2018 om 10:00
    Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:03
    Geniet er van! Dit pakt idd niemand je af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:41
    Bommel gaf aan dat ie z'n opstelling niet wil veranderen, kost veel tijd om een formatie toe te passen aan de spelers. Snap ik aan de ene kant wel, aan de andere kant denk ik dat ALS ze van formatie veranderen, ze het beste 5-3-2 kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    dinsdag 18 september 2018 om 10:56
    He man , veel plezier.
    Dit soort opmerkingen zouden me bijna weer overhalen om toch voor PSV te zijn vanavond.
    Maar het is Barca. Dat maakt het wel lastig om toch voor PSV te zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:37
    Dat is plan b

    Aan gezien hij alleen plan A wilt verbeteren dan blijft lucky luuk op t veld
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    dinsdag 18 september 2018 om 13:33
    Geniet ervan jongen. Ik vermoed dat je trainer ons wil vermaken en daar kan je al trots op zijn, laat je horen daar als supporters en steun je team. Je hebt immers niks te verliezen... want de azijnzeikers gaan er al van uit dat het 7-0 wordt.
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    dinsdag 18 september 2018 om 13:34
    Bommel heeft gezegd dat hij vasthoudt aan het bestaande spel maar dat hij mogelijk wel enige accenten plaatst, dus heel naief zal hij niet spelen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    dinsdag 18 september 2018 om 07:10
    Die van Bommel durft wel met 4 verdedigers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:16
    Hendrix en rosario zullen dicht op de verdediging spelen. Ook gok ik dat bergwijn meer lb dan lw zal zijn, en luuk zal veel mee verdedigen en misschien wel busquets als mannetje krijgen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    dinsdag 18 september 2018 om 07:19
    Klopt. Maar ik ben bang dat Dumfries en Angelino het niet gaan houden tegen Messi en Dembélé. En Coutinho en Rakitic gaan ook aanvallend spelen dus dat wordt lastig met 4 verdedigers i.p.v. 5 verdedigers.
    Vind ik leuk
    La Foca +218
    dinsdag 18 september 2018 om 07:45
    Het zal moeten. Je kunt wel dubbele dekking neerzetten maar kom je iemand ergens anders weer te kort.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:40
    Al die Barca spelers die jij noemt verdedigen niet mee. Ik denk dat aan de zijkanten ruimte gaat komen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 08:57
    Tja, dat kreeg Huesca ook... Dat werd 8-2🤣

    Ik hoop winst PSV hoor, maar normaal gesproken ben je volledig kansloos. Net als Ajax tegen Bayern straks.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Normaal gesproken bestaat niet in het voetbal. Ook jullie maken een kans tegen Bayern. Je weet nooit wat er kan ontstaan in een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:36
    Toch geloof ik er niet in, bij beide clubs niet. Punten zullen moeten worden gehaald tegen Benfica en AEK.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 09:44
    Hoop dat de spelers anders denken. Elke kans, al is het er 1 moet je ervoor gaan. Opgeven moet je nooit doen, maar jij geeft in het leven ook snel op dus? Als jij denkt dat iets niet haalbaar is dan ga je er dus niet voor?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:11
    Ik denk dat we thuis tegen Bayern wel eens kunnen gaan stunten en er een gelijk spelletje uit kunnen halen. Denk jij niet?
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    dinsdag 18 september 2018 om 09:18
    Ik zweefde met mij muis boven "Ja" op het polletje en toen sloeg realisme in. Nee, PSV, hoe graag ik dat ook zie, zal vanavond niet winnen. In die zin zijn ze kansloos, mja wie weet hebben Suarez, Messie en Demebele slecht geslapen oid... maar goed, zelfs dan wordt het een lastig verhaal.

    Als er punten buiten het eigen stadion gehaald gaan worden gaat dit bij Inter of Tottenham zijn. Niet bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26662
    dinsdag 18 september 2018 om 07:53
    Dan zou Luuk een opdracht krijgen die toch beter bij een extra middenvelder hoort. Als je als spits van PSV achter Busquets aan moet, nou dan kom je nooit meer bij hun goal. We gaan t zien, maar denk dat van Bommel hier echt n misser maakt. Enige hoop die je moet hebben, is dat Barca in de 1e helft die bal er niet in krijgt. Dan gaan ze forceren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:53
    Bommel heeft zoiets van barca is toch veel te sterk, dan maar proberen met de gebruikelijke 11. Daarnaast hoop ik juist op een vroege 1-0 voor barca en dat psv laat grlijk maakt. Barca denkt tis wel goed zo en probeert rustig uit te spelen, maar dan... Als het na 60 min nog 0-0 staat dan zet barca ff aan gaan we er met 3-0 af.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    dinsdag 18 september 2018 om 07:23
    Het is geen uitwedstrijd tegen AZ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:11
    Ik heb echt zin in vanavond en morgen avond.
    Morgen avond In de arena en vanavond op de bank stiekem: koman psjveee zingen.
    Hopelijk kunnen ze beide stunten en wat punten binnen halen voor Nederland!
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    dinsdag 18 september 2018 om 07:14
    Veel plezier maat
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 07:14
    6-0/7-0
    Vind ik leuk
    Shit codes +399
    dinsdag 18 september 2018 om 07:43
    Misselijk mannetje ben je toch
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    dinsdag 18 september 2018 om 07:16
    Geen verrassingen en precies wat ik al zei : bommeltje gaat gewoon met zijn standaard 11 starten
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:18
    Ik heb er zin in!
    Vind ik leuk
    Kuip +8491
    dinsdag 18 september 2018 om 07:22
    Hoezo Rosario krijgt de voorkeur. Ik denk eerder Pereiro krijgt de voorkeur.
    Wanneer Gutierrez speelt zal dat voor Pereiro zijn. Die jongen loopt altijd anoniem over het veld. Bovendien heb je naast Gutierrez een verdedigend ingestelde middenvelder nodig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:14
    Nee, Van Bommel is gecharmeerd van Pereiro en heeft zijn elftal om hem heen gebouwd, die gaat hij er niet zomaar uithalen, Rosario gaat helaas kind van de rekening worden. Of Guti krijgt geen basisplek
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27620
    dinsdag 18 september 2018 om 07:30
    Guti voor de Jong. PSV zal meer op de counter spelen doordat Barca het spel maakt in eigen huis. Dan heb je weinig aan de Jong omdat hij niet zo snel is. Met Guti kan je Lozano en Bergwijn lanceren. Daarbij is een versterkt middenveld geen overbodige luxe.
    Vind ik leuk
    markie +1347
    dinsdag 18 september 2018 om 07:35
    Niet alleen in eigen huis maken ze het spel, ook zullen ze dat doen in Eindhoven
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:32
    Laten we eerlijk zijn, PSV gaat dit gewoon verliezen. 3 - 1 of 4 - 1.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    dinsdag 18 september 2018 om 07:37
    Die kans is best groot ja.
    Waarbij scoren in Nou Camp al niet mee gaat vallen.

    We zijn de kampioen van de ED, spelen tegen één van de vijf grootste clubs ter wereld.

    Maar wie weet.... Eendracht maakt macht!
    Vind ik leuk
    JWK +511
    dinsdag 18 september 2018 om 07:43
    Denk meer 5-1 of 6-1
    Maar dat geeft niet en is geen schande.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:04
    Laten we eerst de wedstrijd spelen en dan pas conclusies trekken. Natuurlijk speel je in de Champions League tegen de beste teams van Europa en vanavond tegen misschien het beste team ter wereld. Wordt lastig, maar je hebt altijd een kans
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:33
    5-0 Messi' show.
    Vind ik leuk
    markie +1347
    dinsdag 18 september 2018 om 07:34
    Echt ongelofelijk dat de meerderheid hier stemt dat psv voor een stunt gaat zorgen.

    Elke club die niet behoort tot de top 8 in europa zal in Barcelona geen punt pakken..
    Vind ik leuk
    BasBreda +37
    dinsdag 18 september 2018 om 08:04
    Daar stem ik helemaal niet op. Ik heb gestemd op ze 'kunnen' een resultaat gaan halen. En die kans is er altijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:05
    Irriteert het je?
    Vind ik leuk
    markie +1347
    dinsdag 18 september 2018 om 08:31
    Nee, heet realisme. Een paar jaar geleden speelde Ajax uit tegen real. Toen hoopte ik op 2-0 of lagere uitslag. Gewoon realistisch
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    dinsdag 18 september 2018 om 07:36
    Enige angst die ik zelf heb is een snelle rode kaart voor PSV en vrees dan Dumfries, deja vu ala vd weerden.

    Verder niks te verliezen.

    1-2...of helaas 3-0.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2598
    dinsdag 18 september 2018 om 07:37
    Het wordt een spektakel 2 - 2.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4040
    dinsdag 18 september 2018 om 07:38
    Dat word comedy capers met viergever en Schwaab en Hendrix en Dumfries.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10301
    dinsdag 18 september 2018 om 07:40
    Vooruit ik zal nog eens een kratje bier koud zetten voor vanavond hopelijk valt er wat te genieten van goed voetbal vanvond 👍
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    dinsdag 18 september 2018 om 07:40
    bij deze 3 punten voor Barca
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:42
    Mag toch hopen dat Guti gewoon speelt na zijn optreden zaterdag...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2366
    dinsdag 18 september 2018 om 07:49
    maak er wat van psv
    Vind ik leuk
    Realistfan +129
    dinsdag 18 september 2018 om 07:50
    De vraag is met hoeveel doelpunten worden we verslagen, ik vrees echt voor min een 5-0 nederlaag
    Vind ik leuk
    3Bier +10885
    dinsdag 18 september 2018 om 09:45
    Dan nog is dat geen schande. Alleen al het salaris van Messi is al meer dan de totale aankoopprijs van de PSV spelers.
    Vind ik leuk
    Morris +23310
    dinsdag 18 september 2018 om 07:51
    Als we in Amsterdam denken dat we gelijk spelen tegen Barcelona dan is het arrogantie. Als ze in Eindhoven denken gelijk te spelen tegen Barcelona dan is het realisme..

    iets met een bord en een kop.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:11
    Elk team heeft kans, hoe klein dan ook. Twee jaar geleden gaf ook niemand PSV een kans tegen Atletico, dus waarom niet?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:34
    Ik kan me nog eens een Europees kampioen herinneren waarvan niemand dat ooit had verwacht. Inderdaad dus, alles kan en elke kans is een kans. Voor hetzelfde geldt ontstaat er iets in de wedstrijd.

    ''It ain't over till the fat lady sings''
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:36
    Ik lees toch overal stunten/stuntjes, ik heb nog nergens gelezen dat het realisme is Morris. Zit je maandverbandje scheef?
    Vind ik leuk
    Morris +23310
    dinsdag 18 september 2018 om 08:39
    Valt mij op dat je niet meervoudig onpartijdig bent ihkv Ajax en PSV.

    Frappante is dat een Ajacied dit verschil in beeldvorming ook al niet mag benoemen.

    Want ja dan ligt het weer aan mijn maandverband. Tja..

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Ik gun jullie alle twee een mooi Europees succes. Mogen jullie beide de groepsfase overleven.


    Het valt mij op dat je dingen zegt die niet kloppen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk
    Morris +23310
    dinsdag 18 september 2018 om 08:45
    Je vrouw veegt wat urine weg naast de pot. Arm mens
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:47
    Jammer dat je er andere mensen bij haalt.Is het straks mijn moeder?


    Laterssss
    Vind ik leuk
    Morris +23310
    dinsdag 18 september 2018 om 08:56
    😂😂😂

    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2979
    dinsdag 18 september 2018 om 08:42
    Bij Ajax is het arrogantie, bij PSV is het naief / stomheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:20
    Piep piep 🐣 Calimero !!!
    Vind ik leuk
    Morris +23310
    dinsdag 18 september 2018 om 09:42
    Wat een zelfkennis 😜🤣
    Vind ik leuk
    BT410 +192
    dinsdag 18 september 2018 om 07:52
    HOE DAN OOK KANSLOOS
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:08
    Als jij dat al weet, hoef je niet te kijken vanavond
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 18 september 2018 om 08:00
    Ik ben benieuwd hoe PSV voor de dag gaat komen!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 18 september 2018 om 08:32
    Ik sta net op en zie er een 1-1 vandaag. Het Haagse medium heeft gesproken via de glazen bol.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:02
    Onrealistisch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:33
    Als Barca niet snel scoord zit er heeeel misschien een stundje in. Kansen krijg je toch in een wedstrijd, ook tegen Barca! Deze Ajacied is voor Psv vanavond!
    Vind ik leuk
    RW1913 +2598
    dinsdag 18 september 2018 om 08:55
    Verstandige ajacied. Hahaha..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:22
    Haha tja.... anders krijg ik ruzie met m'n vrouw. Ik wil graag een gezellige avond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:48
    Logisch als hij gewoon met Rosario begint, PSV loopt op dit moment goed en zou dus niks veranderen. Is belangrijk dat "het blok van 6" goed staat tegen Barca en ik denk dat Rosario daar geschikt voor is.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    dinsdag 18 september 2018 om 08:53
    Hopen op een wonder en punten
    Sterkte!!
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    dinsdag 18 september 2018 om 09:05
    Ze gaan winnen kom op, vlag in de hand... Voor het vaderland
    Vind ik leuk
    Couto76 +631
    dinsdag 18 september 2018 om 09:08
    Stuntje gaat er niet inzitten verwacht ik. Gewoon niet laten afschieten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:16
    Hoop dat de Jong voor Pereiro wordt gewisseld en dat we met een verstrekt middenveld met Guti gaan spelen. Wens PSV veel succes en probeer vooral te voetballen daar dan komt goed daar.
    Vind ik leuk
    rinirat +2936
    dinsdag 18 september 2018 om 09:18
    Kansloos en vooral verdedigend kansloos ,met Viergever en Schwaab en Angelino die ik er nog met rood af zie gaan.
    Vind ik leuk
    Amnesia +121
    dinsdag 18 september 2018 om 09:19
    Hopen op een mooi resultaat, zowel vanavond als morgenavond. Succes PSV-ers!
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    dinsdag 18 september 2018 om 09:26
    Ik denk dat als er een wijziging in het team is, dat Luuk de Jong er naast staat en Gutierrez in zijn plaats speelt
    Vind ik leuk
    rinirat +2936
    dinsdag 18 september 2018 om 09:40
    Ik lees uit alle optimistische voorspellingen niets over Barcelona en wie hun spelers zijn.
    Lijkt er op dat PSV tegen Telstar speelt volgens sommige analisten hierboven.
    Echter Barcelona is meester in druk zetten en het speelveld groot houden met een hoog bal tempo.
    Messie speelt niet in de aanval maar tussen de linies en is ongrijpbaar.
    Ik val jullie verder niet lastig met de andere namen en hoop dat jullie er van genieten maar een uitslag als 4 of 5 nul zal me niet verbazen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    dinsdag 18 september 2018 om 10:44
    "wij" wilden je ook niet lastig vallen met de namen.
    Suarez maakt er 3.
    Ik val je verder niet lastig met de andere namen en hoop dat jullie er van genieten maar een uitslag als 4 of 5 nul zal me niet verbazen.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +272
    dinsdag 18 september 2018 om 09:51
    Ik hoop voor PSV det ze vanavond goed resultaat halen bij Barcelona, maar ik denk dat ze met 0 punt naar huis gestuurd door Barcelona...
    Krachtsverhouding is de te groot tussen die 2 cluppies
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:42
    Jij hebt de kennis en de wijsheid om deze voorspelling te doen. Prima voorbeschouwing van echte kenner zo te horen. Als het aan jou ligt kan PSV beter thuis blijven. Ja bent bijna een copy van de zijksnor van Veronica inside.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +272
    dinsdag 18 september 2018 om 11:19
    Nee, PSV verliest van Barcelona is minder erg dan wanneer ze verliezen bijv van Ajax of Feyenoord of anders 😉
    In CL moeten ze direct staan Ookal verliezen ze maar dan met mooie voetbal
    Vind ik leuk
    rinirat +2936
    dinsdag 18 september 2018 om 11:29
    Wat een zure reactie ,totaal niet realistisch.
    Ik hoop natuurlijk op een resultaat ,echter jullie doen Barca in jullie voorspelling af als 18e in de Eredivisie.
    Totaal verblind door alles echter Barca speelt vol op druk net zolang totdat de tegenstander het niet meer kan belopen.
    Je profiel naam maakt een hoop duidelijk net zo zuur...
    Ik spreek je vanavond om een uur of 10, niet huilen dan he , laat dat maar aan je trainer over voor de camera...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:27
    Zullen we zien wat gebeurt als angelino geen zin heeft om te verdedigen, Messi zal dat niet zo erg vinden denk ik😂😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +24319
    dinsdag 18 september 2018 om 10:49
    Als je zo die opstelling van Barça ziet, daar staat wel even wat zeg. Als PSV hier een overwinning tegen pakt staat dat gelijk aan een wereldprestatie en staan ze in Europa in een keer behoorlijk op de kaart. Zo ook het Nederlands voetbal. Ik kan niet wachten en zal volop genieten.
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    dinsdag 18 september 2018 om 10:54
    Ik maak me geen illusies. Ploegen als Chelsea en Roma verliezen daar ook gewoon met 3-0 en 4-1. Ik hoop alleen dat het geen galavoorstelling wordt.
    De kans dat PSV daar vanavond stunt is nihil. We zullen de punten thuis tegen Tottenham en Inter moeten halen en hopen dat Barcelona de volle 18 punten pakt, dan is er wellicht iets mogelijk in deze groep.
    Vind ik leuk
    pico323 +6695
    dinsdag 18 september 2018 om 12:15
    Messi lacht zich een deuk en Suarez ook. Dumfries(matennaaier) en Angelino. Dat PSV maakt zeker indruk met deze namen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws