'PSV moet slachtoffer nummer dertig worden van 'hypergemotiveerde' Messi'

    'PSV moet slachtoffer nummer dertig worden van 'hypergemotiveerde' Messi'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 10:07di 18-09-2018 om 10:07

    Lionel Messi begint dinsdagavond aan zijn vijftiende Champions League-avontuur. De Argentijnse sterspeler liet eerder al weten dat de 'cup met de grote oren' topprioriteit is in Barcelona. In eigen stadion moet PSV slachtoffer nummer dertig worden. 

    Dat rekent het Spaanse Mundo Deportivo uit. 'Met uitzondering van zijn eerste Champions League, in 2004-2005, heeft Messi in al zijn Champions League-seizoenen gescoord. Het meest productieve seizoen was het seizoen 2011-2012, toen hij veertien keer trefzeker was. (..) In totaal maakte hij er honderd in 125 wedstrijden'.

    PSV is dus gewaarschuwd, zeker omdat Messi volgens het Spaanse medium dit jaar 'hypergemotiveerd' aan de start van het nieuwe Champions League-seizoen verschijnt. 'De weg naar de Champions League is lang en de eerste uitdaging is PSV verslaan, een team waar hij nog nooit tegen scoorde. Het zou zijn dertigste slachtoffer zijn', aldus Mundo Deportivo. 'Als hij erin slaagt, zit hij nog maar drie clubs van Raúl González vandaan, drie tegen 33 ploegen scoorde, en twee van Cristiano Ronaldo, die op jacht is naar slachtoffer 32.'

    Overigens slaagde Messi er al wel eens in om in Champions League-verband tegen een Nederlandse ploeg te scoren. Tegen Ajax was hij in drie wedstrijden liefst zes keer trefzeker. PSV is dus gewaarschuwd.

    Poll

    Gaat PSV stunten in Barcelona?

    (5961 stemmen)

    Plaats een reactie

    McRobbos +873
    dinsdag 18 september 2018 om 10:11
    De kans op een resultaat is klein, maar is er wel! Komop Psv, maak Nederland trots!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:14
    Juist, zolang de eerste goal van Barca niet zal vallen is alles mogelijk. Valt deze echter wel al vroeg dan vrees ik voor een monsterscore.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:53
    Messi gaat de hele wedstrijd achter Angelino aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:59
    Messi zelf zal er niet achteraan gaan dit laat hij wel aan een van zijn collega's over ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:33
    Roberto is nou ook geen verdediger verdediger. Meer aanvallend. Kansen liggen aan die kant, beter ook Lozano op links want Alba is toch snel genoeg voor hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:40
    Helemaal mee eens en Bergwijn kan Alba misschien wel verassen met een gekke dribbel
    Vind ik leuk
    Itsese +5228
    dinsdag 18 september 2018 om 11:01
    Messi zal juist Angelino laten lopen. Daar zit dan ook het gevaar in. Ik hoop dat Angelino z’n koppie erbij houdt. Messi mag natuurlijk 0,0 ruimte krijgen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5670
    dinsdag 18 september 2018 om 11:40
    Dat hoeft niet perse, neem als vergelijk Ajax - fc Groningen van afgelopen weekend, dat zou ook een monsterscore worden, zeker na vroeg scoren van Ajax.
    Vind ik leuk
    Garrie +3774
    dinsdag 18 september 2018 om 10:27
    Ik acht die kans helemaal niet klein, PSV is een zeer stugge ploeg en is in in vorm. Ik zie PSV stunten vanavond.
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    dinsdag 18 september 2018 om 11:10
    Ik hoop met je mee
    Vind ik leuk
    Always PSV +12523
    dinsdag 18 september 2018 om 10:12
    Wij zijn ook hypergemotiveerd, misschien wel meer als Messi en Barcelona.
    Vind ik leuk
    El Pibe +1024
    dinsdag 18 september 2018 om 10:17
    Ik hoop voor PSV dat het een stuk meer is. Samen met het geluk vd dag is een goed resultaat altijd mogelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:51
    ja juist , al is het alleen maar om baby v/d Gijp zijn mondje te snoeren
    die moest gisteren PSV weer een beetje belachelijk maken
    maar de slechtste speler van jong PSV is nog altijd beter als dat v/d Gijp bij PSV was
    met 11 v/d Gijpjes in je elftal , verlies je met dikke dubbele cijfers in Barcalona
    Vind ik leuk
    Always PSV +12523
    dinsdag 18 september 2018 om 13:11
    Daar kijk ik allang niet meer naar, vd Gijp maakt anderen tot vervelend aan toe belachelijk om zelf heel grappig te zijn. En dan bedoel ik dat hij veel te ver gaat en veel te lang blijft doorgaan.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3344
    dinsdag 18 september 2018 om 11:10
    Daar kan het hem juist inzitten ,dat moet psv uitbuiten
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41803
    dinsdag 18 september 2018 om 10:13
    Hoeveel van die slachtoffers heeft Luuk dan al gemaakt?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    dinsdag 18 september 2018 om 10:19
    31
    Vind ik leuk
    johny +55
    dinsdag 18 september 2018 om 11:28
    Arie Bombarie dit is Barcelona waar jullie clubje tegen moeten spelen met o.a Messi Suares en dembele wat willen jullie maken met zo'n spelertjes als Bergzwijn en dat kind Lozano en waar jullie blind op staren die slaapwandelaar Luuk de Jong, Ik denk dat die slaperige Jeroen Zoet zeker 6 x de bal uit zijn net moet halen . Maarja in eindhoven zijn jullie nog aan het dromen maar morgen hebben jullie een nachtmerrie .
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41803
    dinsdag 18 september 2018 om 11:30
    Nu maak ik veel mee op VP, maar dit is wel voor t eerst dat iemand mij aanspreekt alsof ik een PSV'er ben.
    Vind ik leuk
    Quareck +7212
    dinsdag 18 september 2018 om 11:41
    Dat maak ik inderdaad ook op uit de spaarzame stukjes tekst die leesbaar waren
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    dinsdag 18 september 2018 om 12:41
    Misschien moet je een groter plaatje nemen bij je naam :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:39
    johny , jij komt allemaal stoer praten hier , maar je weet nog niet eens hoe een Ajax shirt eruit ziet pannekoek
    kijk anders ff naar de profielfoto van Arie
    maar gefeliciteerd sukkel
    jij hebt de domste opmerking ooit , gemaakt hier
    verwijder nu maar weer je accountje , en ga weer terug naar je grot
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:03
    vorig jaar heel veel
    door weer kampioen te worden met PSV , zijn er heel veel Ajacieden het slachtoffer van Luuk geworden
    en sommige moeten nog steeds janken daarover ;-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41803
    dinsdag 18 september 2018 om 13:32
    Het gaat hier om goals in de CL...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:49
    Slachtoffer van luuk? Je zal je zusje bedoelen die elke wed aan de kant staat om de lul van luuk te vragen millwall
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:01
    je schooltje begint weer knul
    Vind ik leuk
    Henkie3e +74
    dinsdag 18 september 2018 om 12:49
    Grootste slachtoffer van Luuk de Jong is Luuk de Jong zelf
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    dinsdag 18 september 2018 om 10:15
    Focus is op Messi, maar je hebt ook nog Suarez en Dembele. Het is oppassen geblazen.
    Vind ik leuk
    Mari +10180
    dinsdag 18 september 2018 om 10:17
    Maar geen Iniesta meer. Scheelt nogal wat
    Vind ik leuk
    Foden +4676
    dinsdag 18 september 2018 om 10:19
    Coutinho is ook niet verkeerd
    Vind ik leuk
    Mari +10180
    dinsdag 18 september 2018 om 10:31
    Daar heb je helemaal gelijk in,
    Ik leef nog in de Iniesta wereld
    Vind ik leuk
    Echt? +3858
    dinsdag 18 september 2018 om 11:00
    Modric is ook wel goed, gelukkig speelt hij niet bij Barcelona
    Vind ik leuk
    Mari +10180
    dinsdag 18 september 2018 om 11:20
    Met het eerste ben ik het eens, met het tweede niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:15
    Kansloos Messi maakt er 5 vanavond.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    dinsdag 18 september 2018 om 10:21
    Nee hoor, Messi houden wij aan het ketting. Lozano maakt er 1, Bergwijn 1.
    Vind ik leuk
    Garrie +3774
    dinsdag 18 september 2018 om 10:29
    Huh wat?
    Vind ik leuk
    Amnesia +121
    dinsdag 18 september 2018 om 10:42
    Je wekker staat pas om 11 uur of? Ga eens werk zoeken joh.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    dinsdag 18 september 2018 om 10:54
    Uit je reactie maak ik op dat je helemaal niks van mij weet. Houden zo zeg ik.
    Vind ik leuk
    Amnesia +121
    dinsdag 18 september 2018 om 11:00
    Bedoelde eigenlijk dat je droomt of simpelweg waanbeelden hebt als je zo'n reactie welgemeend plaatst. Verwachtte dat je dat wel zou snappen maar helaas. Maar inderdaad, graag zo houden!
    Vind ik leuk
    johny +55
    dinsdag 18 september 2018 om 11:21
    Dani Hendriksen ik hoop dat je gelijk heb want ik denk dat Messi er 6 zal maken tegen deze stomme boeren uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:41
    de grootste stomme boer ben jij
    Johny de echte Ajacied , herkent het Ajax shirtje op de profielfoto van Arie niet
    hahahahahahaha kneus !!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:51
    Blijf je nou de zelfde opmerking maken sukkeltje. Jullie gaan naar huis met pakslaag vanaaf en dan zullen we wel ff kijken of je nog een grote mond hebt
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:58
    och het Ajax trolletje heeft weer een nieuw accountje
    zoveel pakken slag als jij in je leven hebt gehad , gaan wij in ieder geval nooit krijgen knulletje
    Wij Zijn Ajax Wij Zijn DeBieletjes
    en jij bent debieletje nr1
    fijne dag nog huilebalk
    Vind ik leuk
    Mari +10180
    dinsdag 18 september 2018 om 10:16
    PSV moet hopen op een gelijspelletje.
    2 spitsen Bergwijn en Lozano snelheid voor of
    de Jong en Lozano . Balvastheid

    Barca is gewaarschuwd voor de underdogpositie van PSV
    Zo moet
    Ajax gewaarschuwd zijn voor de underdog[positie van AEK
    Vind ik leuk
    Echt? +3858
    dinsdag 18 september 2018 om 10:47
    Hoezo is AEK underdog, ik schat ze ligt favoriet in....
    Vind ik leuk
    Mari +10180
    dinsdag 18 september 2018 om 10:48
    Lees de kranten en de commentaren hier.
    Iedereen denkt maar omdat het Grieken zijn dat Ajax de bovenliggende partij is en de tegenstander de underdog.
    Eindelijk iemand die het met me eens is.
    Vind ik leuk
    Echt? +3858
    dinsdag 18 september 2018 om 10:51
    Soms is een wens ook een beetje de vader van de gedachte...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:17
    Messi heeft in zijn 1tje meer goals in de CL gemaakt als heel psv bij elkaar in hun CL historie.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    dinsdag 18 september 2018 om 10:22
    Iets van appels met peren vergelijken?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19160
    dinsdag 18 september 2018 om 10:28
    Lekker laten lullen joh..
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    dinsdag 18 september 2018 om 10:28
    Leeuw heeft in zijn 1tje vandaag al meer zinvolle posts gestuurd dan jij bij elkaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:28
    En, wat is je punt?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3604
    dinsdag 18 september 2018 om 10:30
    Ook niet zo gek aangezien ze er 10 jaar(!) over deden om überhaupt eens de poulefase te overleven.
    Vind ik leuk
    Echt? +3858
    dinsdag 18 september 2018 om 10:48
    Waarvan 6 tegen Ajax....
    Vind ik leuk
    rinirat +2909
    dinsdag 18 september 2018 om 10:20
    Messi gaat er echt wel minimaal 3 inleggen tegen het zwakke centrum van PSV
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    dinsdag 18 september 2018 om 10:33
    Messi maakte in drie wedstrijden tegen Ajax slechts zes goals. Dat is nou niet iets om bang voor te zijn als kampioen van de ED.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:28
    Ik gun Messi best een goaltje vanavond. Als Lozano er dan maar 2 maakt. Dromen mag toch?
    Vind ik leuk
    Echt? +3858
    dinsdag 18 september 2018 om 10:49
    De meeste dromen zijn bedrog zei een grote Nederlands Italiaanse filosoof.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:56
    Faith can move mountains, bro. 🤞🙏👊
    Vind ik leuk
    johny +55
    dinsdag 18 september 2018 om 11:15
    Ik hoop dat Messi zo'n stuk of 6 erin schiet tegen PSV . Dan staan ze in Eindhoven weer met beide benen op de grond . Voorspelling Barcelona _ PSV 8 - 0 .
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:37
    Psv - AJAX 0-3 2x klop in 1 week
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 11:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:42
    Sommige PSV supporters beginnen echt arrogant te worden omdat we van ADO winnen! Jongens wees realistisch! Steunen en hopen dat we een punt meenemen maar ga niet roepen dat we ze afmaken, het kan zomaar 6-1 worden.
    Vind ik leuk
    Korm +37650
    dinsdag 18 september 2018 om 11:49
    ik hou mij hart vast!
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    dinsdag 18 september 2018 om 12:05
    1-2...mits geen rode kaart voor PSV.

    De 1-2: Luuk Michael Jordan Air de Jong in de 91ste minuut...

    En dan ziet de vrouw van Lasse Schone weer een vaas door de kamer vliegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:06
    Weet je wat leuk is elke PSV supporter zegt dat Barca PSV niet moet onderschatten. Maar dat is nu toch precies wat PSV tegenover Barca doet.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    dinsdag 18 september 2018 om 13:08
    Nee hoor, de kans is natuurlijk groter dat psv met 3-0 verliest, maar zonder hoop geen leven.
    Vind ik leuk
    Korm +37650
    dinsdag 18 september 2018 om 13:15
    inderdaad, ik heb er een slecht gevoel bij
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    dinsdag 18 september 2018 om 13:28
    Gewoon 5 of 6-1 barca maar daar hoef je je eigen niet voor te schamen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:52
    En uiteindelijk gewoon 4de worden in de poule zoals iedereen verwacht behalve die lampjes zelf
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:29
    Yes 1-0 lionel Messi nog 4 erbij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws