De Mos twijfelt: 'Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi?'

    De Mos twijfelt: 'Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi?'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 12:20di 18-09-2018 om 12:20

    Aad de Mos denkt dat de eerste Champions League-wedstrijd van PSV tegen FC Barcelona vooral een grote test wordt voor de defensie van de Eindhovenaren. Verder maakt De Mos zich weinig zorgen.

    "Vanavond begint PSV in de Champions League tegen Barcelona. Een koninklijke wedstrijd op prinsjesdag, hoe krijg je het voor elkaar", begint De Mos zijn analyse. "Er zijn toch wat vraagtekens voor PSV. Het middenveld zit goed in elkaar. Voorin met Lozano en Bergwijn heb je geweldige spitsen die ook tegen Barcelona kunnen uitblinken", begint hij positief.

    "Maar de vraag is: wat gaat de verdediging doen?", vervolgt De Mos. "Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi? Kunnen Dumfries en Angelino ook verdedigen? Opbouwend en aanvallend weten we het, dat zit goed in elkaar. Over Zoet maakt niemand zich zorgen." Het Champions League-duel tussen FC Barcelona en PSV begint dinsdagavond om 18.55 uur. 

    Poll

    Gaat PSV stunten in Barcelona?

    (5961 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 12:23
    Nee
    Vind ik leuk
    Spartan +7029
    dinsdag 18 september 2018 om 12:26
    Ook gewoon nog twijfel bij de Mos 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:27
    Sinds de Mos deze filmpjes maakt is hij niet meer serieus te nemen. Voor het weekend zij hij ook dat Ado wel van PSV zou winnen.
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 18 september 2018 om 12:35
    Dat deze man niet in de gaten heeft dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:39
    Zegt de laatste tijd alleen maar domme dingen, ook bij Rondo maarja zal wel door ouderdom komen he :)
    Vind ik leuk
    Bertus +6101
    dinsdag 18 september 2018 om 13:27
    Natuurlijk zal het voor Schwaab en Viergever een hele lastige avond worden. Is natuurlijk ook geen schande tegen een club die honderden miljoenen aan spelers uitgeeft. Het zou wel heel opmerkelijk zijn als die twee vanavond een makkie hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:54
    Gefeliciteerd je was de eerste met een reactie en ook nog een erg slechte . Ga zo door !
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:03
    Ongelooflijk. Dat zoveel mensen denken (in ieder geval stemmen) dat PSV een goed resultaat kan halen. Ze zijn echt volstrekt kansloos. Eindstand 3-0 / 4-0 of 5/0.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4201
    dinsdag 18 september 2018 om 12:23
    Das toch diezelfde de mos die zeker wist dat psv punten in den haag ging morsen?

    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    dinsdag 18 september 2018 om 12:24
    Als de.Mos iets zegt komt het zelden uit. :)
    Vind ik leuk
    DEWEE +2452
    dinsdag 18 september 2018 om 12:24
    2 tegen 2 absoluut niet. Maar je speelt met 11 man; een team Aadje.
    Vind ik leuk
    guusje +1197
    dinsdag 18 september 2018 om 12:24
    'Zijn zij goed genoeg voor Suarez en Messi?' NEE!!!!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6198
    dinsdag 18 september 2018 om 12:28
    Aad die snapt 1 ding niet. Het gaat om de 11 van Bommeltjes op het veld tegen de 11 spelers van FC Barcelona. Van Bommel is een winnaar en gaat voor de winst. Het is een team en gaat niet om het individu. OK. Je speelt tegen Messie en co, een andere PSV dan onder Philip(die het overigens goed deed tegen Atletico) dus gewoon afwachten.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7702
    dinsdag 18 september 2018 om 12:42
    "Messie" ook echt.... je hebt die naam nog niet zo vaak voorbij zien komen he?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Suarez vreet die psvers 1voor1 op. Dat heeft hij al eerder gedaan.😬
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19953
    dinsdag 18 september 2018 om 12:24
    Lekker Aad
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 18 september 2018 om 12:24
    Kan er nog ergens live naar de o19 van PSV gekeken worden vanmiddag?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    dinsdag 18 september 2018 om 12:25
    Twijfel? Gewoon NEE Aad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:25
    Komt goed Aadje,we moeten gewoon ons eigen spel spelen,dan score we zeker 2x.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Als jullie je eigen speelstijl hanteren tegen barca maak je er inderdaad misschien 2, maar dan krijg je er 9 tegen. Ik zou lekker inzakken als ik jullie was en hopen op een paar countermogelijkheden met Lozano en Bergwijn. De Jong ga je vanavond weinig aan hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:01
    Wake up!
    Jouw voorgestelde spel IS de standaard speelwijze van PSV.
    In de omschakeling zijn ze heel gevaarlijk en daar liggen dus zeker mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:14
    Nee, dat was Cocu zijn speelstijl. Ik weet niet of je PSV al hebt zien voetballen dit seizoen, maar het ziet er heel anders uit dan vorig seizoen. Ze spelen veel aanvallender en willen veel liever zelf balbezit dan dat ze dat aan de tegenstander laten. Als je vanavond balbezit gaat proberen af te dwingen ga je volledig van de mat gespeeld worden. Je moet inzakken, hopen dat Barca er niet door komt en in de counter proberen toe te slaan. Dat is niet de standaard speelwijze van PSV.
    Vind ik leuk
    zwollie +8377
    dinsdag 18 september 2018 om 12:26
    Aadje weet het weer beter
    Vind ik leuk
    Couto76 +636
    dinsdag 18 september 2018 om 12:27
    Nee, maar wie wel???
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:28
    Is dat een vraag of een constatering?
    Vind ik leuk
    buddha +9052
    dinsdag 18 september 2018 om 12:36
    als je daar nog aan twijfelt, word het tijd om je laatste pilletje in te nemen.
    Vind ik leuk
    De Goffert +602
    dinsdag 18 september 2018 om 12:37
    Bij een vraag kun je altijd tegenstrijdige antwoorden verwachten. Bij deze vraag kun je enkel een Nee invullen!
    Als Barca een hele slechte dag heeft waarbij alle 11 spelers aan de racekak zijn dan heeft PSV helaas nog geen kans.
    Hoe kun je ook denken dat een PSV kans maakt tegen barca?
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 18 september 2018 om 12:42
    Ik zou jou niet aannemen als motivator, heb je zelf wel eens aan sport gedaan? Niet veel gewonnen zeker.
    Ik snap je slag om de arm wel, maar wie aan sport doet moet hoop hebben, voor elke voetballer zijn dit soort wedstrijden de droom, dus dan zeg ik... laat je zien potdikke.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 18 september 2018 om 12:37
    Ik vind dat het centrale duo moeite heeft om de bal op te brengen.
    Maar verdedigend zal elke verdediging het moeilijk hebben tegen Messi en Suarez, dat is een open deur Aad.
    Ben vooral benieuwd hoe het voorin gaat met PSV en hoe het midveld het doet, dit zijn heerlijke wedstrijden. Je speelt liever tegen Barca dan tegen AEK, want ieder roept wel dat Ajax wel even wint, weet niet of dat zo simpel gaat. Ajax creëert soms niet veel.
    Maar hoe Bommel naar de wedstrijd toeleeft vind ik schitterend, niet op de laffe van Gaal manier maar proberen te voetballen. Immers wat heb je te verliezen tegen Barca?
    Vind ik leuk
    R94 +1999
    dinsdag 18 september 2018 om 12:41
    Daar hoef je niet over te twijfelen Aadje, koning Schwaab pakt ze allemaal!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:07
    Jouw KONT !
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:46
    "Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi?"

    Alleen als je dit al leest, lig je dubbel toch? Lijkt net een slechte grap van Theo Maassen ofzo.

    "Over Zoet maakt niemand zich zorgen."

    Bij barca maakt nietmand zich zorgen om Zoet bedoeld Aad neem ik aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:47
    Aadsje zegt wel vaker dingen die het daglicht niet kunnen verdragen....
    Wellicht is het een idee om eens aan zichzelf te gaan twijfelen....
    Vind ik leuk
    torinofc +443
    dinsdag 18 september 2018 om 12:49
    Geen 1 speler van psv is goed genoeg voor de tegenstander die ze hebben Bij Barca
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:57
    Aadje dacht ook dat PSV niet van ADO zou winnen. Is dit een goed voorteken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:06
    Ik denk dat het voor de heer Schwaab een schwlaap verwekkend geheel wordt. Dus van de slaappillen kan hij afblijven. Helaas het is nog geen verdediger gelukt om Messi volledig uit te schakelen. Idem Suarez.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1562
    dinsdag 18 september 2018 om 13:07
    Keukenkampioen niveau
    Vind ik leuk
    El Cazador +7272
    dinsdag 18 september 2018 om 13:10
    Als je op balbezit speelt, hoef je niet te verdedigen, want er is maar één bal.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    dinsdag 18 september 2018 om 13:29
    Hij twijfelt ? Haha.. :)
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    dinsdag 18 september 2018 om 13:30
    Psv zou toch ook van den haag verkiezen
    Vind ik leuk
    Hvdp +1255
    dinsdag 18 september 2018 om 13:37
    Niemand had aan hun aankoop Immers gedacht!
    Vind ik leuk
    Hvdp +1255
    dinsdag 18 september 2018 om 13:36
    De vraag stellen is hem beantwoorden
    De tactiek van inzakken gaat tegen echt goede ploegen tegen hun werken
    Is er een plan b?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9436
    dinsdag 18 september 2018 om 13:59
    Gewoon even de realiteit PSV in en tegen Barca is normaal gesproken voer voor de leeuwen. Miss dat alles bij Barca tegenzit en dat Zoet de dag van zijn leven heeft en een aantal superreddingen heeft. En dat de verdediging van Barca een steekje laat vallen en Lozano een snoeiharde goal maakt. Ik ben een Ajacied maar ik hoop dat dat gebeurd. Enkel denk ik dat als PSV het bij 2-0 weet te houden ze het heel goed hebben gedaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:38
    Wie neemt Aad nog serieus na zijn weergaloze voorspelling van afgelopen weekeinde? Ik niet.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    dinsdag 18 september 2018 om 15:20
    Laat Barca hun beste linie nou net de aanval zijn en PSV zwakste de verdediging en daarom denk ik ook dat ze welleens een grote nederlaag kunnen om hun oren kunnen krijgen.
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    dinsdag 18 september 2018 om 15:58
    Uit gaan van eigen kracht betekent in het geval van PSV dat men niet op de verdediging moet gaan leunen maar er op moet vertrouwen dat men gemakkelijk scoort.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:17
    Aadje wat doe jij nou? Ga je nou de verdedigers van PSV bekritiseren. Ik hoop dat ze je nog accepteren in het Phillips stadion.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws