De Mos twijfelt: 'Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi?'

De Mos twijfelt: 'Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi?'

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 12:20di 18-09-2018 om 12:20

Aad de Mos denkt dat de eerste Champions League-wedstrijd van PSV tegen FC Barcelona vooral een grote test wordt voor de defensie van de Eindhovenaren. Verder maakt De Mos zich weinig zorgen.

"Vanavond begint PSV in de Champions League tegen Barcelona. Een koninklijke wedstrijd op prinsjesdag, hoe krijg je het voor elkaar", begint De Mos zijn analyse. "Er zijn toch wat vraagtekens voor PSV. Het middenveld zit goed in elkaar. Voorin met Lozano en Bergwijn heb je geweldige spitsen die ook tegen Barcelona kunnen uitblinken", begint hij positief.

"Maar de vraag is: wat gaat de verdediging doen?", vervolgt De Mos. "Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi? Kunnen Dumfries en Angelino ook verdedigen? Opbouwend en aanvallend weten we het, dat zit goed in elkaar. Over Zoet maakt niemand zich zorgen." Het Champions League-duel tussen FC Barcelona en PSV begint dinsdagavond om 18.55 uur. 

Poll

Gaat PSV stunten in Barcelona?

(5961 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 18 september 2018 om 12:23
Nee
Vind ik leuk
Spartan +7169
dinsdag 18 september 2018 om 12:26
Ook gewoon nog twijfel bij de Mos 😂
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:27
Sinds de Mos deze filmpjes maakt is hij niet meer serieus te nemen. Voor het weekend zij hij ook dat Ado wel van PSV zou winnen.
Vind ik leuk
:O +5177
dinsdag 18 september 2018 om 12:35
Dat deze man niet in de gaten heeft dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:41]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:39
Zegt de laatste tijd alleen maar domme dingen, ook bij Rondo maarja zal wel door ouderdom komen he :)
Vind ik leuk
Bertus +7194
dinsdag 18 september 2018 om 13:27
Natuurlijk zal het voor Schwaab en Viergever een hele lastige avond worden. Is natuurlijk ook geen schande tegen een club die honderden miljoenen aan spelers uitgeeft. Het zou wel heel opmerkelijk zijn als die twee vanavond een makkie hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 13:54
Gefeliciteerd je was de eerste met een reactie en ook nog een erg slechte . Ga zo door !
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 14:03
Ongelooflijk. Dat zoveel mensen denken (in ieder geval stemmen) dat PSV een goed resultaat kan halen. Ze zijn echt volstrekt kansloos. Eindstand 3-0 / 4-0 of 5/0.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
dinsdag 18 september 2018 om 12:23
Das toch diezelfde de mos die zeker wist dat psv punten in den haag ging morsen?

Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 12:24
Als de.Mos iets zegt komt het zelden uit. :)
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 12:24
2 tegen 2 absoluut niet. Maar je speelt met 11 man; een team Aadje.
Vind ik leuk
guusje +1281
dinsdag 18 september 2018 om 12:24
'Zijn zij goed genoeg voor Suarez en Messi?' NEE!!!!!
Vind ik leuk
Leeuw +6197
dinsdag 18 september 2018 om 12:28
Aad die snapt 1 ding niet. Het gaat om de 11 van Bommeltjes op het veld tegen de 11 spelers van FC Barcelona. Van Bommel is een winnaar en gaat voor de winst. Het is een team en gaat niet om het individu. OK. Je speelt tegen Messie en co, een andere PSV dan onder Philip(die het overigens goed deed tegen Atletico) dus gewoon afwachten.
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
dinsdag 18 september 2018 om 12:42
"Messie" ook echt.... je hebt die naam nog niet zo vaak voorbij zien komen he?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:43]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:48
Suarez vreet die psvers 1voor1 op. Dat heeft hij al eerder gedaan.😬
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21113
dinsdag 18 september 2018 om 12:24
Lekker Aad
Vind ik leuk
2cents +59183
dinsdag 18 september 2018 om 12:24
Kan er nog ergens live naar de o19 van PSV gekeken worden vanmiddag?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 12:25
Twijfel? Gewoon NEE Aad.
Vind ik leuk
zwollie +8981
dinsdag 18 september 2018 om 12:26
Aadje weet het weer beter
Vind ik leuk
Couto76 +959
dinsdag 18 september 2018 om 12:27
Nee, maar wie wel???
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:28
Is dat een vraag of een constatering?
Vind ik leuk
buddha +10477
dinsdag 18 september 2018 om 12:36
als je daar nog aan twijfelt, word het tijd om je laatste pilletje in te nemen.
Vind ik leuk
De Goffert +743
dinsdag 18 september 2018 om 12:37
Bij een vraag kun je altijd tegenstrijdige antwoorden verwachten. Bij deze vraag kun je enkel een Nee invullen!
Als Barca een hele slechte dag heeft waarbij alle 11 spelers aan de racekak zijn dan heeft PSV helaas nog geen kans.
Hoe kun je ook denken dat een PSV kans maakt tegen barca?
Vind ik leuk
Cookee +12168
dinsdag 18 september 2018 om 12:42
Ik zou jou niet aannemen als motivator, heb je zelf wel eens aan sport gedaan? Niet veel gewonnen zeker.
Ik snap je slag om de arm wel, maar wie aan sport doet moet hoop hebben, voor elke voetballer zijn dit soort wedstrijden de droom, dus dan zeg ik... laat je zien potdikke.
Vind ik leuk
Cookee +12168
dinsdag 18 september 2018 om 12:37
Ik vind dat het centrale duo moeite heeft om de bal op te brengen.
Maar verdedigend zal elke verdediging het moeilijk hebben tegen Messi en Suarez, dat is een open deur Aad.
Ben vooral benieuwd hoe het voorin gaat met PSV en hoe het midveld het doet, dit zijn heerlijke wedstrijden. Je speelt liever tegen Barca dan tegen AEK, want ieder roept wel dat Ajax wel even wint, weet niet of dat zo simpel gaat. Ajax creëert soms niet veel.
Maar hoe Bommel naar de wedstrijd toeleeft vind ik schitterend, niet op de laffe van Gaal manier maar proberen te voetballen. Immers wat heb je te verliezen tegen Barca?
Vind ik leuk
R94 +2012
dinsdag 18 september 2018 om 12:41
Daar hoef je niet over te twijfelen Aadje, koning Schwaab pakt ze allemaal!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 13:07
Jouw KONT !
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:46
"Zijn Schwaab en Viergever goed genoeg voor Suarez en Messi?"

Alleen als je dit al leest, lig je dubbel toch? Lijkt net een slechte grap van Theo Maassen ofzo.

"Over Zoet maakt niemand zich zorgen."

Bij barca maakt nietmand zich zorgen om Zoet bedoeld Aad neem ik aan?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:47
Aadsje zegt wel vaker dingen die het daglicht niet kunnen verdragen....
Wellicht is het een idee om eens aan zichzelf te gaan twijfelen....
Vind ik leuk
torinofc +613
dinsdag 18 september 2018 om 12:49
Geen 1 speler van psv is goed genoeg voor de tegenstander die ze hebben Bij Barca
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:57
Aadje dacht ook dat PSV niet van ADO zou winnen. Is dit een goed voorteken?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 13:06
Ik denk dat het voor de heer Schwaab een schwlaap verwekkend geheel wordt. Dus van de slaappillen kan hij afblijven. Helaas het is nog geen verdediger gelukt om Messi volledig uit te schakelen. Idem Suarez.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
dinsdag 18 september 2018 om 13:07
Keukenkampioen niveau
Vind ik leuk
El Cazador +8626
dinsdag 18 september 2018 om 13:10
Als je op balbezit speelt, hoef je niet te verdedigen, want er is maar één bal.
Vind ik leuk
MojoRisin +14546
dinsdag 18 september 2018 om 13:29
Hij twijfelt ? Haha.. :)
Vind ik leuk
Dorzon +4586
dinsdag 18 september 2018 om 13:30
Psv zou toch ook van den haag verkiezen
Vind ik leuk
Hvdp +1573
dinsdag 18 september 2018 om 13:37
Niemand had aan hun aankoop Immers gedacht!
Vind ik leuk
Hvdp +1573
dinsdag 18 september 2018 om 13:36
De vraag stellen is hem beantwoorden
De tactiek van inzakken gaat tegen echt goede ploegen tegen hun werken
Is er een plan b?
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
dinsdag 18 september 2018 om 13:59
Gewoon even de realiteit PSV in en tegen Barca is normaal gesproken voer voor de leeuwen. Miss dat alles bij Barca tegenzit en dat Zoet de dag van zijn leven heeft en een aantal superreddingen heeft. En dat de verdediging van Barca een steekje laat vallen en Lozano een snoeiharde goal maakt. Ik ben een Ajacied maar ik hoop dat dat gebeurd. Enkel denk ik dat als PSV het bij 2-0 weet te houden ze het heel goed hebben gedaan
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 14:38
Wie neemt Aad nog serieus na zijn weergaloze voorspelling van afgelopen weekeinde? Ik niet.
Vind ik leuk
Donnygo +3963
dinsdag 18 september 2018 om 15:20
Laat Barca hun beste linie nou net de aanval zijn en PSV zwakste de verdediging en daarom denk ik ook dat ze welleens een grote nederlaag kunnen om hun oren kunnen krijgen.
Vind ik leuk
repeP +2076
dinsdag 18 september 2018 om 15:58
Uit gaan van eigen kracht betekent in het geval van PSV dat men niet op de verdediging moet gaan leunen maar er op moet vertrouwen dat men gemakkelijk scoort.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:17
Aadje wat doe jij nou? Ga je nou de verdedigers van PSV bekritiseren. Ik hoop dat ze je nog accepteren in het Phillips stadion.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws