Dringend advies voor Van Bommel: 'Ik denk dat ze eraan gaan, wat ze ook doen'

    Dringend advies voor Van Bommel: 'Ik denk dat ze eraan gaan, wat ze ook doen'

    dinsdag 18 september 2018 om 15:08

    PSV-trainer Mark van Bommel kan dinsdagavond in Camp Nou proberen en verzinnen wat-ie wil, maar het maakt niet uit: PSV verliest tóch wel. Dat voorspelt Jan Poortvliet, oud-speler van de Eindhovenaren. 

    "Ik denk dat ze eraan gaan, wat ze ook gaan doen", aldus Poortvliet in gesprek met het Algemeen Dagblad. Hij denkt niet dat het voor PSV nut heeft om de tactiek volledig om te gooien. "Ze treffen meteen de zwaarste ploeg. Dan kun je maar het beste je eigen spel gaan spelen, want dan leer je wat je op dit niveau tekort komt."

    "Daar heb je het meeste aan. En waarom zou je je gaan aanpassen? Als je alleen maar gaat verdedigen, krijg je er ook drie tegen. Barcelona is denk ik een maatje te groot voor PSV."

    Een stuntje in de Groep des Doods - met verder ook Tottenham Hotspur en Internazionale - sluit Poortvliet niet uit. "Bij die andere teams loopt geen Messi of Coutinho. Ik heb de wedstrijd van Tottenham tegen Liverpool gezien en was niet onder de indruk van die ploeg. Daar liggen kansen."

    Poll

    Gaat PSV de volgende ronde halen?

    (2106 stemmen)

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:10
    0.0% kans heeft PSV inderdaad.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    dinsdag 18 september 2018 om 15:11
    Ok
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    dinsdag 18 september 2018 om 15:28
    Dan kan je net zo goed thuisblijven.

    Ik zie het anders...

    Natuurlijk is de kans kleine dat PSV hier resultaat haalt maar juist daarom heb je hier niets te verliezen.

    Gewoon je huid duur verkopen en wie weet wat er allemaal mogelijk wordt!

    PS: wederom een Ajacied die er als de kippen bij is om hier zijn mening te verkondigen.

    Voor hem in het bijzonder, verlies is in Barca al ingecalculeerd net als de 3 punten van Ajax tegen AEK thuis!

    Ik zie AEK makkelijker stunten dan PSV, de verhoudingen zijn een stuk realistischer.

    Daar waar PSV eigenlijk niets te verliezen heeft, MOET Ajax winnen.

    Die druk is heel anders en daarom moet jij je vooral bezig houden met je eigen cluppie 😉

    Ajax zal voor de Europese punten moeten zorgen gezien de loting en dus wens ik jullie veel succes daarbij!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    Allemaal leuk, maar juist die druk is heerlijk als Ajax-fan. Bij Ajax is er altijd druk.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    dinsdag 18 september 2018 om 16:02
    Precies dat zeg ik!

    Geniet er dan ook van!

    Man man man...
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 16:42
    Praat jij dan ook niet zoveel over Ajax.
    Vind ik leuk
    Qalsi +235
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    "Schrijf jij dan ook niet zoveel over Ajax" zal jij bedoelen.
    Toch weer iets gevonden om over te zeiken. Broodmongool die je bent.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 17:24
    Sodemieter op man randdebiel.
    Trollekop ...
    Ga lekker PSV topics bezoeken en pleur op hier kleuter.
    Vind ik leuk
    Qalsi +235
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Randdebiel met een hoofdletter.
    En je ondertekening met Trollekop is goed geschreven.
    Verder is het "en pleur hier op" in plaats van "en pleur op hier".

    Heb je jezelf al ingeschreven voor cursus "Leren schrijven".
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 21:10
    Interesseerd me niets meneer de leraar.
    Eng manipulatief pubertje ben jij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:49
    jij bent een nep supporter , die alleen maar met PSV bezig is
    dus jij kent de druk van een Ajax fan helemaal nie
    de enige druk die jij hebt , is of je WIFI het doet zodat je hier kan trollen
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    dinsdag 18 september 2018 om 15:46
    Je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om te bedenken dat aek meer kans heeft tegen ajax, dan psv tegen Barca... lijkt me ook een soort van open deur alleen dan een fraaie. In ieder geval veel succes er gebeuren gekkere dingen lijkt me!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    dinsdag 18 september 2018 om 16:03
    Ik reageer slechts op je mede-supporter, over open deuren gesproken...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    dinsdag 18 september 2018 om 16:16
    Excuus! Terecht punt dan 😉.... kijk me zo nu en dan scheel op de lijntjes hier !
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:49
    Eraan gaan klinkt als een absoluut kansloos verhaal waarin ze met een hakbijl gesloopt gaan worden.
    Ik denk niet dat PSV een reëele kans heeft, maar zo erg als Poortvliet het voorschildert zie ik het absoluut niet.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 16:42
    Nee ik denk dat het wel mee gaat vallen.
    4-0 in die trend ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:27
    Mooi verwoord ! En dank voor je positieve kijk op het gezamelijk punten halen ! Ik gun psv ook het beste en de bal blijft rond ;-)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    dinsdag 18 september 2018 om 16:29
    💪💪
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:11
    Kans heb je altijd!
    Vind ik leuk
    Always PSV +11319
    dinsdag 18 september 2018 om 15:16
    Precies, geloof houden en niet te opportunistisch beginnen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:19
    Gewoon fijn het eigen spel spelen alleen moeten de backs vandaag niet te veel meedoen, dan krijgen Messi en Dembele te veel ruimte.. maar we zullen het zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:51
    Ik denk dat het tempo van Barcelona PSV gewoon te machtig gaat worden.
    Vind ik leuk
    aimdam +590
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    inderdaad, laat barca het spel maar maken. kansen komen er elke wedstrijd!
    Vind ik leuk
    :O +5172
    dinsdag 18 september 2018 om 15:23
    Idd. Ook Barca verliest wel eens tegen een mindere tegenstander in de competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:28
    Alleen gebeurd dit niet vaak in eigen huis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:52
    Thuis niet en al zeker niet in deze fase van de cl.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6744
    dinsdag 18 september 2018 om 15:30
    Niet altijd. Je hebt geen kans om de loterij te winnen... Als je niet mee doet.

    Je hebt geen kans om het te overleven als je in een levende vulkaan springt.

    We moeten eens af van die onzin gezegdes. Net als "onder druk wordt alles vloeibaar".
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:53
    Je kunt het ook zo zien, ze hebben altijd 50 % kans, of ze winnen of ze verliezen;))
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:06
    Zelfs dan heb je kans op een prijs wanneer je niet meedoet aan een loterij, zoals de vriendenloterij. Wanneer je bijvoorbeeld een tv wint, mag je er ook een schenken aan een vriend van de loterij, ook al speelt die vriend niet mee ;)
    Vind ik leuk
    Dani82 +1669
    dinsdag 18 september 2018 om 15:40
    Ja precies, en “eraan gaan” is nou ook weer een beetje overdreven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Dat zei je ook over Guti.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:22
    Transfer is iets anders dan een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15747
    dinsdag 18 september 2018 om 16:12
    En in jouw geval maakt het eigenlijk niet uit..
    Jij bent sowieso kansloos
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    dinsdag 18 september 2018 om 15:14
    Er is altijd een kans. Maar aangezien jij bekend staat als één van de grootste trollen hier zal ik er verder geen woorden aan vuil maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:22
    als je als Ajacied alleen maar met PSV bezig bent , ben je ook 0,0% Ajax supporter ....
    Vind ik leuk
    MexicoPSV +8750
    dinsdag 18 september 2018 om 15:23
    Pleur eens op je met je kut reacties kneusje.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5161
    dinsdag 18 september 2018 om 15:26
    Alcoholvrij bier heeft 0%, verder heb je altijd een kans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:28
    Ik begin dit zelfs met ajaxbril ook irritant te vinden nu. Zorg maar gewoon voor een stuntje psv!
    Vind ik leuk
    Youri99 +9029
    dinsdag 18 september 2018 om 15:29
    Wat een bullshit, ook Tottenham en Inter verliezen waarschijnlijk bij Barcelona... Mocht je ambities hebben dan moet je zo minimaal mogelijk verliezen bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    Hyena +28855
    dinsdag 18 september 2018 om 15:32
    Je hebt altijd een kans.

    En loop alsjeblieft niet zo gigantisch de zuigen de hele dag door, laten we eens met z'n allen achter de Nederlandse ploegen gaan staan. We hebben ieder puntje heel hard nodig tegen al die rijke verziekte clubs.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7773
    dinsdag 18 september 2018 om 15:36
    Net zo kansloos als jij Cheat?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25688
    dinsdag 18 september 2018 om 16:10
    onmogelijk
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25688
    dinsdag 18 september 2018 om 16:09
    Cheat Codes vindt het heerlijk om overal waar het over PSV gaat even te zieken. Je bent een ongekende uberkneus die werkelijk geen doel in z'n leven heeft. Ga iets nuttigs met je leven doen. Ga studeren, ga werken, en laat ze je wat normen en waarden bijbrengen droeftoetert!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:23
    studeren en werken ???
    zo'n zielig kneusje is na de kleuterschool van school af gegaan , en zelfs bij de plantsoendienst is ie ontslagen
    na 3 maanden hield ie de hark nog steeds ondersteboven ....
    Vind ik leuk
    tannat +13722
    dinsdag 18 september 2018 om 16:32
    Dan wil ik graag met je wedden.
    Jij durft 100 euro te bieden tegen 1 van mij voor een overwinning van Barca. Bring em on.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1125
    dinsdag 18 september 2018 om 16:56
    CC PSV-Hater doe toch eens normaal man
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    dinsdag 18 september 2018 om 18:15
    Cheat Codes is nog dom ook! De kans bij voetbal is nooit 0.0%.
    Ongelooflijk dat er dan ook nog (tot nu toe) 9 man een like geven.
    Waarschijnlijk familie van je.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 15:11
    Barca draait ook nog niet. Je hebt niet veel kans maar nu wel meer dan ooit.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:22
    Een Barcelona wat niet draait overklast PSV nog steeds.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1031
    dinsdag 18 september 2018 om 15:23
    *kuch* *kuch* Barca 8-2 Huesca *kuch* *kuch*
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:25
    Midden-Noord is een stiekeme PSV’er hoor.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1031
    dinsdag 18 september 2018 om 15:26
    Klopt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    En jij een misselijk mannetje met je getrol zelfs de meeste ajaxfans kotsen je uit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 17:11
    Zo, het hoge woord is eruit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 17:10
    Ik ben al PSV-er genoemd, Feyenoorder, Vitessenaar en Utrechter. Wat is het volgende?

    Ik ben een voetballiefhebber. Is het zo raar dat ik dan hier op een furum zit. Wat een kinderachtige reactie zeg, lekker volwassen ook. Kan je het niet hebben dat ik erop terug kom?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 17:13
    Als je zoveel kucht moet je langs de dokter ajacied.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +928
    dinsdag 18 september 2018 om 15:23
    Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    guusje +1125
    dinsdag 18 september 2018 om 15:32
    jawel, hij gaat achter een boom staan en doet het geluid van een worteltje na......
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 16:46
    Barça draait niet?Ahum.......
    Dat klopt niet he?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 17:12
    Barca draait nog niet naar behoren. Ondanks ze hun punten pakken. Wat klopt er niet aan dan of heb je alle wedstrijden gezien?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 17:16
    Ik heb alles gezien ja via ziggo sport.
    Alleen tegen sociedad speelde Barça de eerste helft niet goed.Maar sociedad speelde ook behoorlijk defensief.
    Tweede helft paar wissels en het liep meteen.
    Tegen Huesca was niet alleen de tegenstand matig,maar combineerde Barça zeer sterk.
    Positioneel onnavolgbaar voor hun.
    Als Barça vanavond de geest heeft dan ga maar rustig zitten en geniet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 17:19
    Het is tot nu toe nog niet Barca op volle toeren en zijn nog redelijk wisselvallig.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 17:22
    Ik hoop het voor PSV,maar ik ben er bang voor.
    Barça in de eerste wedstrijd......Die zijn vol geconcentreerd..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 17:39
    Sowieso, maar voor het Nederland voetbal is het goed dat beide clubs het goed doen. En blijf bij mijn mening, je kan denk beter nu Barca tegenkomen dan midden in het seizoen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 17:41
    Ja dat denk ik ook.
    Ben benieuwd hoe het zich houd straks.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 20:31
    Ik zei het toch?
    De beer is los......
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 18 september 2018 om 20:43
    Ja zeker, maar ze hebben het lang volgehouden en Barca speelde bij vlagen niet wat je bent gewend.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3780
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Nee gelukkig voor PSV niet...Wat hadden we dan gezien?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Europa league kan nog wel.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +928
    dinsdag 18 september 2018 om 15:18
    Allens kan, koffiekan melkkan waterkan...
    Vind ik leuk
    Foden +4601
    dinsdag 18 september 2018 om 15:32
    Furkan
    Vind ik leuk
    guusje +1125
    dinsdag 18 september 2018 om 15:32
    sandokan
    Vind ik leuk
    Quareck +7148
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    Tarkan
    Vind ik leuk
    krul +235
    dinsdag 18 september 2018 om 15:13
    die gozert heeft het over 1 MAATJE XD
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:14
    Laten we gewoon hopen dat de schade beperkt blijft en dat psv wel gaat proberen te voetballen dus niet met zn 11en in de 16 aub. Niet dat ze daardoor meer kans maken maar als je tegen barca met zn 11en in de 16 blijft vallen ze ook wel.
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +51
    dinsdag 18 september 2018 om 15:15
    Volgende ronde zal misschien wel de europa league zijn
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1485
    dinsdag 18 september 2018 om 15:15
    Over 4 uur staat het 2-0
    Vind ik leuk
    kwartje50 +928
    dinsdag 18 september 2018 om 15:19
    0-2
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:44
    dezelfde uitslag als AZ tegen de europese grootmacht Kairat dus ...
    Vind ik leuk
    Leeuw +5832
    dinsdag 18 september 2018 om 15:16
    Dit soort reacties hebben maar 1 doel. Na de wedstrijd komen melden van 'Ik heb het toch gezegd?'

    Voor PSV is dit een prima leerschool en wie weet een totale offday van Barca.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5161
    dinsdag 18 september 2018 om 15:29
    Psies! Misschien houdt de scheids niet van die jankerds op het veld en geeft ze gelijk een aantal gele kaarten, en wat rode. Jammer eigenlijk dat beroepsjankerd Neymar niet meer bij barca speelt.
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    dinsdag 18 september 2018 om 15:32
    Oei dan mogen Luuk en Lozano wel oppassen
    Vind ik leuk
    guusje +1125
    dinsdag 18 september 2018 om 15:34
    nou, dan mag Lozano wel uitkijken, over jankerds op het veld gesproken.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    dinsdag 18 september 2018 om 15:56
    Wereldkampioen janken, bijten en schwalbe voetbalt bij Barça...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:20
    Wie is Jan Poortvliet? Een ex-psv’er? Nou, wat een azijnzeikert. Tottenham op een wedstrijd beoordelen is ook lekker kort door de bocht...
    Vind ik leuk
    guusje +1125
    dinsdag 18 september 2018 om 15:35
    de tweelingbroer van Rien.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 18 september 2018 om 15:35
    Speelde mee in de WK-finale van '78.....

    Jij kent hem zeker als Naj Teilvtroop?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    Ah, had dat dan meteen gezegd... Ja die ken ik wel ja... Echt een topper was dat! Vind wel dat hij we een tikkeltje opportunistischer mag zijn. Anders kan je de wedstrijd ook gewoon schriftelijk afdoen..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:43]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    Dat kunnen we van jou helaas nog niet zeggen...

    Maar elke post biedt nieuwe kansen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:40
    ?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 18 september 2018 om 15:43
    'Vind we dat hij we...'

    Wel goed wijzigen hè, topper!
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    dinsdag 18 september 2018 om 15:21
    Inkoppertje Jan .. wie?
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    dinsdag 18 september 2018 om 15:34
    Inkoppertje: WK finalist 1978
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    Ja vast maar je hoeft geen wk finalist te zijn om dat te zien dus wat is de waarde
    daarvan dan?
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 18 september 2018 om 15:29
    Eindelijk een PSV-er die verstand heeft
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 18 september 2018 om 15:30
    Eindelijk een PSV die verstand heeft
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +153
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    PSV gaat het gewoon redden vanavond. En ook Ajax morgenavond. Gewoon trots zijn op de nederlandse clubs die in deze cl League spelen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    dinsdag 18 september 2018 om 15:42
    Waarom zie ik op iedere afbeelding of filmpie die Van Marwijk lopen.... succes vanaaf!
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    dinsdag 18 september 2018 om 15:51
    Omdat je als kijker ook elke keer wordt geconfronteerd met dat enge de boer botoxgeval of die schijnheilige kutkop van scholletje senior ;)
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    dinsdag 18 september 2018 om 15:56
    Goede reactie man!
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    dinsdag 18 september 2018 om 15:58
    Graag gedaan.
    Vind ik leuk
    BRAM046 +234
    dinsdag 18 september 2018 om 15:48
    Oke Jan , bedankt , zullen we het vliegtuig terug al pakken ? 3-0 opschrijven ? Wat een onzin , de bal is rond en wie weet krijgt Barca wel een snelle rode kaart wanneer ze Lozano willen afstoppen😎 speel je meteen een andere wedstrijd ! Forza PSV
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:48]
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    dinsdag 18 september 2018 om 15:51
    Is toch wel een prachtig affiche

    Barca-PSV
    Tottenham - PSV
    Internazionale- PSV

    Dan maar wellicht 4de maar wat een toppoule.

    Vind ik leuk
    FcEmmen97 +14
    dinsdag 18 september 2018 om 15:54
    Ook tegen barcelona krijg je zeker 1 a 2 kansen per wedstrijd en die moet je gewoon maken
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20831
    dinsdag 18 september 2018 om 15:56
    Spelen voor wat je waard bent! Dood of de gladiolen
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1086
    dinsdag 18 september 2018 om 15:56
    Laten we gewoon genieten Barça tegen PSV een supermooie pot! hoelang geleden is dat.
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +116
    dinsdag 18 september 2018 om 16:04
    Let op... man of the match word Jeroen Zoet😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:07
    wanne faggot psv gaat gewoon winnen jonge
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:36
    You never know, zoals de Fransen zeggen. Tegen Barça acht ik de kans klein dat er punten worden gehaald, maar verder... We zullen zien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws