Dringend advies voor Van Bommel: 'Ik denk dat ze eraan gaan, wat ze ook doen'

Dringend advies voor Van Bommel: 'Ik denk dat ze eraan gaan, wat ze ook doen'

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 15:08di 18-09-2018 om 15:08

PSV-trainer Mark van Bommel kan dinsdagavond in Camp Nou proberen en verzinnen wat-ie wil, maar het maakt niet uit: PSV verliest tóch wel. Dat voorspelt Jan Poortvliet, oud-speler van de Eindhovenaren. 

"Ik denk dat ze eraan gaan, wat ze ook gaan doen", aldus Poortvliet in gesprek met het Algemeen Dagblad. Hij denkt niet dat het voor PSV nut heeft om de tactiek volledig om te gooien. "Ze treffen meteen de zwaarste ploeg. Dan kun je maar het beste je eigen spel gaan spelen, want dan leer je wat je op dit niveau tekort komt."

"Daar heb je het meeste aan. En waarom zou je je gaan aanpassen? Als je alleen maar gaat verdedigen, krijg je er ook drie tegen. Barcelona is denk ik een maatje te groot voor PSV."

Een stuntje in de Groep des Doods - met verder ook Tottenham Hotspur en Internazionale - sluit Poortvliet niet uit. "Bij die andere teams loopt geen Messi of Coutinho. Ik heb de wedstrijd van Tottenham tegen Liverpool gezien en was niet onder de indruk van die ploeg. Daar liggen kansen."

Poll

Gaat PSV de volgende ronde halen?

(2106 stemmen)

Plaats een reactie

Cheat Codes +7731
dinsdag 18 september 2018 om 15:10
0.0% kans heeft PSV inderdaad.
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 15:11
Ok
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 15:12
Dat zei je ook over Guti.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
dinsdag 18 september 2018 om 15:22
Transfer is iets anders dan een wedstrijd.
Vind ik leuk
michelhx +4435
dinsdag 18 september 2018 om 15:14
Er is altijd een kans. Maar aangezien jij bekend staat als één van de grootste trollen hier zal ik er verder geen woorden aan vuil maken.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:22
als je als Ajacied alleen maar met PSV bezig bent , ben je ook 0,0% Ajax supporter ....
Vind ik leuk
Zultkop +6369
dinsdag 18 september 2018 om 15:26
Alcoholvrij bier heeft 0%, verder heb je altijd een kans.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:28
Ik begin dit zelfs met ajaxbril ook irritant te vinden nu. Zorg maar gewoon voor een stuntje psv!
Vind ik leuk
Youri99 +10133
dinsdag 18 september 2018 om 15:29
Wat een bullshit, ook Tottenham en Inter verliezen waarschijnlijk bij Barcelona... Mocht je ambities hebben dan moet je zo minimaal mogelijk verliezen bij Barcelona.
Vind ik leuk
Hyena +30290
dinsdag 18 september 2018 om 15:32
Je hebt altijd een kans.

En loop alsjeblieft niet zo gigantisch de zuigen de hele dag door, laten we eens met z'n allen achter de Nederlandse ploegen gaan staan. We hebben ieder puntje heel hard nodig tegen al die rijke verziekte clubs.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
dinsdag 18 september 2018 om 15:36
Net zo kansloos als jij Cheat?
Vind ik leuk
dhrwobo +40187
dinsdag 18 september 2018 om 16:10
onmogelijk
Vind ik leuk
dhrwobo +40187
dinsdag 18 september 2018 om 16:09
Cheat Codes vindt het heerlijk om overal waar het over PSV gaat even te zieken. Je bent een ongekende uberkneus die werkelijk geen doel in z'n leven heeft. Ga iets nuttigs met je leven doen. Ga studeren, ga werken, en laat ze je wat normen en waarden bijbrengen droeftoetert!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 16:23
studeren en werken ???
zo'n zielig kneusje is na de kleuterschool van school af gegaan , en zelfs bij de plantsoendienst is ie ontslagen
na 3 maanden hield ie de hark nog steeds ondersteboven ....
Vind ik leuk
tannat +16381
dinsdag 18 september 2018 om 16:32
Dan wil ik graag met je wedden.
Jij durft 100 euro te bieden tegen 1 van mij voor een overwinning van Barca. Bring em on.
Vind ik leuk
benny-boys +1867
dinsdag 18 september 2018 om 16:56
CC PSV-Hater doe toch eens normaal man
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
Smash +4008
dinsdag 18 september 2018 om 18:15
Cheat Codes is nog dom ook! De kans bij voetbal is nooit 0.0%.
Ongelooflijk dat er dan ook nog (tot nu toe) 9 man een like geven.
Waarschijnlijk familie van je.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 15:11
Barca draait ook nog niet. Je hebt niet veel kans maar nu wel meer dan ooit.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
dinsdag 18 september 2018 om 15:22
Een Barcelona wat niet draait overklast PSV nog steeds.
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
dinsdag 18 september 2018 om 15:23
*kuch* *kuch* Barca 8-2 Huesca *kuch* *kuch*
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
dinsdag 18 september 2018 om 15:25
Midden-Noord is een stiekeme PSV’er hoor.
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
dinsdag 18 september 2018 om 15:26
Klopt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 17:10
Ik ben al PSV-er genoemd, Feyenoorder, Vitessenaar en Utrechter. Wat is het volgende?

Ik ben een voetballiefhebber. Is het zo raar dat ik dan hier op een furum zit. Wat een kinderachtige reactie zeg, lekker volwassen ook. Kan je het niet hebben dat ik erop terug kom?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 17:13
Als je zoveel kucht moet je langs de dokter ajacied.
Vind ik leuk
kwartje50 +1151
dinsdag 18 september 2018 om 15:23
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:24]
Vind ik leuk
guusje +1281
dinsdag 18 september 2018 om 15:32
jawel, hij gaat achter een boom staan en doet het geluid van een worteltje na......
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 16:46
Barça draait niet?Ahum.......
Dat klopt niet he?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 17:12
Barca draait nog niet naar behoren. Ondanks ze hun punten pakken. Wat klopt er niet aan dan of heb je alle wedstrijden gezien?
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 17:16
Ik heb alles gezien ja via ziggo sport.
Alleen tegen sociedad speelde Barça de eerste helft niet goed.Maar sociedad speelde ook behoorlijk defensief.
Tweede helft paar wissels en het liep meteen.
Tegen Huesca was niet alleen de tegenstand matig,maar combineerde Barça zeer sterk.
Positioneel onnavolgbaar voor hun.
Als Barça vanavond de geest heeft dan ga maar rustig zitten en geniet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 17:19
Het is tot nu toe nog niet Barca op volle toeren en zijn nog redelijk wisselvallig.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 17:22
Ik hoop het voor PSV,maar ik ben er bang voor.
Barça in de eerste wedstrijd......Die zijn vol geconcentreerd..
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 17:39
Sowieso, maar voor het Nederland voetbal is het goed dat beide clubs het goed doen. En blijf bij mijn mening, je kan denk beter nu Barca tegenkomen dan midden in het seizoen.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 17:41
Ja dat denk ik ook.
Ben benieuwd hoe het zich houd straks.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 20:31
Ik zei het toch?
De beer is los......
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 18 september 2018 om 20:43
Ja zeker, maar ze hebben het lang volgehouden en Barca speelde bij vlagen niet wat je bent gewend.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 20:54
Nee gelukkig voor PSV niet...Wat hadden we dan gezien?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:12
Europa league kan nog wel.
Vind ik leuk
kwartje50 +1151
dinsdag 18 september 2018 om 15:18
Allens kan, koffiekan melkkan waterkan...
Vind ik leuk
Foden +4562
dinsdag 18 september 2018 om 15:32
Furkan
Vind ik leuk
guusje +1281
dinsdag 18 september 2018 om 15:32
sandokan
Vind ik leuk
Quareck +7454
dinsdag 18 september 2018 om 17:21
Tarkan
Vind ik leuk
krul +262
dinsdag 18 september 2018 om 15:13
die gozert heeft het over 1 MAATJE XD
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:14
Laten we gewoon hopen dat de schade beperkt blijft en dat psv wel gaat proberen te voetballen dus niet met zn 11en in de 16 aub. Niet dat ze daardoor meer kans maken maar als je tegen barca met zn 11en in de 16 blijft vallen ze ook wel.
Vind ik leuk
Mazzie070 +100
dinsdag 18 september 2018 om 15:15
Volgende ronde zal misschien wel de europa league zijn
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1576
dinsdag 18 september 2018 om 15:15
Over 4 uur staat het 2-0
Vind ik leuk
kwartje50 +1151
dinsdag 18 september 2018 om 15:19
0-2
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:44
dezelfde uitslag als AZ tegen de europese grootmacht Kairat dus ...
Vind ik leuk
Leeuw +6197
dinsdag 18 september 2018 om 15:16
Dit soort reacties hebben maar 1 doel. Na de wedstrijd komen melden van 'Ik heb het toch gezegd?'

Voor PSV is dit een prima leerschool en wie weet een totale offday van Barca.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
dinsdag 18 september 2018 om 15:29
Psies! Misschien houdt de scheids niet van die jankerds op het veld en geeft ze gelijk een aantal gele kaarten, en wat rode. Jammer eigenlijk dat beroepsjankerd Neymar niet meer bij barca speelt.
Vind ik leuk
3Bier +12591
dinsdag 18 september 2018 om 15:32
Oei dan mogen Luuk en Lozano wel oppassen
Vind ik leuk
guusje +1281
dinsdag 18 september 2018 om 15:34
nou, dan mag Lozano wel uitkijken, over jankerds op het veld gesproken.
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
dinsdag 18 september 2018 om 15:56
Wereldkampioen janken, bijten en schwalbe voetbalt bij Barça...
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:20
Wie is Jan Poortvliet? Een ex-psv’er? Nou, wat een azijnzeikert. Tottenham op een wedstrijd beoordelen is ook lekker kort door de bocht...
Vind ik leuk
guusje +1281
dinsdag 18 september 2018 om 15:35
de tweelingbroer van Rien.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 18 september 2018 om 15:35
Speelde mee in de WK-finale van '78.....

Jij kent hem zeker als Naj Teilvtroop?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:37
Ah, had dat dan meteen gezegd... Ja die ken ik wel ja... Echt een topper was dat! Vind wel dat hij we een tikkeltje opportunistischer mag zijn. Anders kan je de wedstrijd ook gewoon schriftelijk afdoen..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:43]
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 18 september 2018 om 15:38
Dat kunnen we van jou helaas nog niet zeggen...

Maar elke post biedt nieuwe kansen!!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 15:40
?
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 18 september 2018 om 15:43
'Vind we dat hij we...'

Wel goed wijzigen hè, topper!
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
dinsdag 18 september 2018 om 15:29
Eindelijk een PSV-er die verstand heeft
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
dinsdag 18 september 2018 om 15:30
Eindelijk een PSV die verstand heeft
Vind ik leuk
Eric 1966 +184
dinsdag 18 september 2018 om 15:37
PSV gaat het gewoon redden vanavond. En ook Ajax morgenavond. Gewoon trots zijn op de nederlandse clubs die in deze cl League spelen.
Vind ik leuk
j-roen11 +1987
dinsdag 18 september 2018 om 15:42
Waarom zie ik op iedere afbeelding of filmpie die Van Marwijk lopen.... succes vanaaf!
Vind ik leuk
BRAM046 +664
dinsdag 18 september 2018 om 15:48
Oke Jan , bedankt , zullen we het vliegtuig terug al pakken ? 3-0 opschrijven ? Wat een onzin , de bal is rond en wie weet krijgt Barca wel een snelle rode kaart wanneer ze Lozano willen afstoppen😎 speel je meteen een andere wedstrijd ! Forza PSV
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:48]
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
dinsdag 18 september 2018 om 15:51
Is toch wel een prachtig affiche

Barca-PSV
Tottenham - PSV
Internazionale- PSV

Dan maar wellicht 4de maar wat een toppoule.

Vind ik leuk
FcEmmen97 +27
dinsdag 18 september 2018 om 15:54
Ook tegen barcelona krijg je zeker 1 a 2 kansen per wedstrijd en die moet je gewoon maken
Vind ik leuk
wattenstaafje +23531
dinsdag 18 september 2018 om 15:56
Spelen voor wat je waard bent! Dood of de gladiolen
Vind ik leuk
Fc hamkel +1499
dinsdag 18 september 2018 om 15:56
Laten we gewoon genieten Barça tegen PSV een supermooie pot! hoelang geleden is dat.
Vind ik leuk
Marcelcocu +136
dinsdag 18 september 2018 om 16:04
Let op... man of the match word Jeroen Zoet😉
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 16:07
wanne faggot psv gaat gewoon winnen jonge
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 16:36
You never know, zoals de Fransen zeggen. Tegen Barça acht ik de kans klein dat er punten worden gehaald, maar verder... We zullen zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws