Enthousiaste De Ligt: Al die witte vlaggetjes, de spanning op de tribune…

    Enthousiaste De Ligt: "Al die witte vlaggetjes, de spanning op de tribune…"

    dinsdag 18 september 2018 om 16:43

    Matthijs de Ligt weet uit eigen ervaring hoe bijzonder Champions League-avonden zijn voor de fans en dus heeft de captain extra veel zin in het duel met AEK Athene van woensdagavond. Dat liet De Ligt dinsdag tijdens een persconferentie blijken. 

    Als jonge supporter zat de Oranje-international op de tribune in Amsterdam tijdens Europese avonden. Nu is hij aanvoerder van het Ajax dat na jaren z'n rentree maakt in de groepsfase van de Champions League. 

    "Als jonge jongen zat ik al op de tribune bij Champions League-wedstrijden", aldus de verdediger, geciteerd door Ajax Life"Al die witte vlaggetjes, de spanning op de tribune… Ik weet hoe het voelt om als supporter wedstrijden van Ajax in de Champions League bij te wonen."

    Welke wedstrijd hem vooral is bijgebleven? "Die wedstrijd tegen FC Barcelona die Ajax met 2-1 won in de Arena. Dat was een wedstrijd met veel gezichten. Ajax was fantastisch in de eerste helft, maar de tweede helft was lastig, onder andere door een rode kaart."

    Poll

    Gaat Ajax winnen van AEK Athene?

    (9294 stemmen)

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +39225
    dinsdag 18 september 2018 om 16:47
    Ja die 2-1 was geweldig. Dat is nu bijna 5 jaar geleden. Dan te bedenken dat onze Matthijs nog maar een 14 jaartjes was...

    Wat was die Serero toen goed zeg.
    Vind ik leuk
    13 +13187
    dinsdag 18 september 2018 om 16:51
    Ja, heb die wedstrijd toen ook gezien en ervan genoten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:20
    Een positieve reactie op Ajax !


    Kan iemand een screenshot maken en dit naar de telegraaf sturen ?!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:20
    Niet nodig Milan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    Te laat
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:25
    Gewoon niet van dat soort opmerking maken. Een beter milieu begint bij jezelf
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:29
    Oke moeder Teresa,


    Ik zeg wat ik wil en denk ! Ik hoef de wereld niet te verbeteren zoals jij !

    Ik verbeter en corrigeer alleen mensen die zich met een club bemoeien en zelf voor de rivaal zijn !

    Fijne avond
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:32
    Ok Milan, jij ook een fijne avond toegewenst.
    Vind ik leuk
    2plebeian +197
    dinsdag 18 september 2018 om 17:33
    Kijk, jij houdt het leuk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:44
    Dat kinderachtige gedoe moet toch een keer gaan vervelen.
    Vind ik leuk
    13 +13187
    woensdag 19 september 2018 om 12:28
    Er zijn sites die bedoeld zijn om je onder medesupporters te begeven. In jouw geval bijvoorbeeld AS en in het mijne bijvoorbeeld FR12. Sites als Voetbalprimeur zijn voor mensen die het leuk vinden om te discussiëren met voetballiefhebbers in het algemeen. Als ik op bijvoorbeeld een Ajax-gerelateerd item reageer ben ik me niet met een club aan het bemoeien, maar doe ik waarvoor deze site bedoeld is. Ik heb ook geen fetisj dat je mijn reacties louter onder Ajax-items kunt vinden. Ik zou het dan ook prettig vinden als je ophoudt met je kruistocht jegens mij. Zo niet, veel succes ermee.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:07
    Jou mening of opmerkingen over Ajax kloppen sowieso van geen kant.

    Ik irriteer me daar aan, en in zeg dat. Net zoals jij mag zeggen wat je wilt.

    Maar het valt inderdaad op, negatief of afzeikend op Ajax !

    Sorry dat ik zo direct ben. Kan je dat niet hebben ?

    Jou fetisj is aandacht zoeken op een voetbal site.

    Doe dat lekker bij secondlove ofzo
    Vind ik leuk
    13 +13187
    woensdag 19 september 2018 om 13:23
    Aha, dus als ik schrijf dat ik een CL-wedstrijd van Ajax heb gezien en ervan heb genoten, dan klopt dat van geen kanten, is dat negatief en afzeikend? Jij zoekt spijkers op laag water.
    Verder ben jij begonnen met mij lastig vallen en doe je dat bij dit artikel weer zonder enige aanleiding daartoe. Wie is er dan op zoek naar aandacht? Je gedraagt je als een ruziezoeker en stoker, wilt zelfs negatief reageren naar aanleiding van een positieve opmerking. Wel, je zult me blijven tegenkomen waarschijnlijk, alleen zal ik in het vervolg zo min mogelijk contact met je hebben.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2800
    dinsdag 18 september 2018 om 18:12
    Ik zat de eerste helft op werk te kijken ,in de rust racen naar huis leuke avond was dat
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:35
    Vooral blind was heel goed op het middenveld
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:38
    Thulani was destijds Cruijffiaans goed. Wat te denken van ene Danny Hoesen? Wát een klasse droop er van hem af. En wat is er merkwaardig weinig van hem overgebleven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    James655 +881
    dinsdag 18 september 2018 om 21:55
    Serero, precies! En dat wordt nog wel eens vergeten.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +430
    dinsdag 18 september 2018 om 16:50
    Ajax moet het morgen laten zien hoe ver ze zijn word hoe dan ook weer heerlijk Om de wedstrijden te kijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:52
    ik heb ze tegen Kiev gezien , en het gaat helemaal goed komen morgen met Ajax
    succes alvast
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +430
    dinsdag 18 september 2018 om 16:53
    Ik hoop het ze Laten het wel zien de laatste tijd maar der kan altijd een dippie komen bij Ajax
    Vind ik leuk
    Echt? +3382
    dinsdag 18 september 2018 om 16:55
    Hetzelfde Kiev dat het altijd lastige Zorja thuis op 1-1 wist te houden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:59
    dat maakt toch niet uit
    het gaat toch om het spel dat Ajax toen liet zien
    en ik denk dat Feyenoorders echt de laatsten moeten zijn , die dit seizoen gaan oordelen over de prestatie's van Nederlandse clubs in Europa
    want Kiev is altijd nog veel sterker als dat bedrijfs elftal van een metselbedrijf waar jullie tegen gespeeld hebben
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Echt? +3382
    dinsdag 18 september 2018 om 17:04
    Ieder team in de eredivisie is sterker dan dat team. Maar wat heeft dat met Ajax te maken?!?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:05
    Wat heeft Zorja met Ajax te maken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:06
    Behalve Feyenoord 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:07
    dat je het trollen hier ook kan overdrijven
    ik ben voor PSV , maar Ajax speelde tegen Kiev gewoon goed punt .
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    dinsdag 18 september 2018 om 17:37
    Succes aan jou met je cluppie vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:45
    thnx Tfoe
    en als ik je niet meer spreek , jullie ook veel succes voor morgen
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    Weet je wat jij moet doen en niks meer of minder?
    Ajax succes wensen voor morgenavond.
    Vind ik leuk
    13 +13187
    dinsdag 18 september 2018 om 17:07
    Ja zeg, toen PSV en Ajax zich vorig seizoen niet Europees kwalificeerden, vonden veel aanhangers het desalniettemin nodig om aan Feyenoordje in de CL bashen te doen. Maar nu moeten wij onze mond houden? Volgens mij zijn dit soort voetbalsites er om je mening te geven, en is dat niet voorbehouden aan mensen die de ‘juiste’ club aanhangen.
    Niet dat je van mij last zult hebben, want ik hou niet van bashen. Maar zie nogmaals niet in dat ik mijn mening niet zou mogen geven over CL-wedstrijden van PSV en Ajax.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:10
    laat ik het anders formuleren dan
    Feyenoorders zijn dit seizoen de laatsten die provocerende reactie's moeten plaatsen over de prestatie's van Ajax en PSV in Europa
    en ik bash nooit een Nederlandse club in Europa
    dat doen alleen kleuters en eencelligen , die niet begrijpen dat we onze CL plaatsen aan het verliezen zijn
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1583
    dinsdag 18 september 2018 om 17:26
    De reden waarom er zo gereageerd werd op Feyenoord vorig seizoen is omdat ze gewoon echt heel erg slecht waren. Let wel, ik heb ze echt niet uitgelachen, zo zit ik niet in elkaar, maar als je zo kansloos bent dan verdien je toch ook geen respect?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:04
    Hoe laat speelt Feyenoord donderdag? Oh nee, zij waren uitgeschakeld 😂
    Vind ik leuk
    Echt? +3382
    dinsdag 18 september 2018 om 17:06
    Mooi man, ga zo maar jullie prijzenkast afstoffen want die is al meer dan 1600 dagen niet open geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:15
    Beter vier jaar droog dan per 19 jaar 1 landstitel 😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    dinsdag 18 september 2018 om 17:19
    Daar heb je hem ook weer.
    Ga ergens anders trollen kneus.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2800
    dinsdag 18 september 2018 om 18:14
    Jij ook vanavond ! Ik zit al klaar ,joint gerookt op balkon ,zo een pils open trekken ,psv succes !
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    dinsdag 18 september 2018 om 16:50
    Ik zat achter het doel.
    Was inderdaad spannende wedstrijd.
    De nederlandse competitie is wat achteruit gegaan.
    Hoop dat door Ajax en PSV alles een boost krijgt.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 16:50
    WIJ horen in de CL!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:54
    jij hoort in een kliniek
    of in de Efteling , als tovertrol
    kijk anders ff naar mijn bovenstaande reactie , waar ik Ajax gewoon succes wens
    en zo hoort het ook
    maar maak dat zo'n misselijk makende nietsnut zoals jij maar eens wijs
    zelfs een gedeelte van de Ajacieden kotst op jou
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +430
    dinsdag 18 september 2018 om 16:57
    Ook top dat het zo kan gewoon elkaar succes wensen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:00
    zo hoort het ook gewoon , we hebben elkaar gewoon nodig in Europa , anders speelt de kampioen voortaan EL ipv CL
    maar sommige van die weekdieren hier , die snappen dat niet
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +430
    dinsdag 18 september 2018 om 17:09
    Zo hoort het zeker
    In Europa elkaar gewoon steunen in de competitie beetje rivaliteit
    Vind ik leuk
    Echt? +3382
    dinsdag 18 september 2018 om 17:05
    Klopt , je hebt groot gelijk. Ik wens AEK veel succes💪
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:12
    Shit codes en jij zijn gewoon dezelfde persoon of niet
    het enige doel van jou is trollen op VP
    word best vermoeiend Echt? / cheat Codes
    word eens een vent onderhand
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1583
    dinsdag 18 september 2018 om 17:28
    Millwall, leer nou eens dat je er gewoon niet op moet reageren, want daar zijn ze juist op uit. Beperk je discussies gewoon met mensen die wel objectief kunnen zijn, is toch veel gezelliger?
    Veel succes vanavond pik, en veel plezier!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:47
    sorrie maat
    thnx , en jullie ook vast veel succes morgen
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1583
    dinsdag 18 september 2018 om 17:49
    Thanks!
    Ik heb deze speelronde iets meer vertrouwen in Ajax maar das duidelijk door het verschil in tegenstander he? 😁

    Hopelijk kunnen we vanaaf en morgen genieten. Ik zit er al bijna klaar voor. Pilsje erbij, bakkie chips en gaan 👍🏻👍🏻
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:18
    eerlijk gezegd heb ik ook iets meer vertrouwen in Ajax
    maar als we vanavond strijdend ten onder gaan , ben ik tevreden
    ik wilde lekker in de kroeg kijken , maar daar is het iemand niet mee eens hier , omdat ik zondag ook ga ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:34
    Moet je doen. Misschien krijg je je zin en dan ligt Ajax er vroeg uit. Dan speelt Feyenoord helemaal geen Europa meer omdat ze steevast tussen plek 3 en 6 spelen. Maar wat kan het jou verrotten. Dat jij slecht presteren van Ajax de voorkeur geeft boven het succes van Feyenoord toont echt aan dat je een droeftoeter eersteklas bent. Weet je wat trouwens mooi is, jullie held Van persie vind Ajax wel een mooie club. 😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:49
    je slaat inderdaad de spijker op zijn kop
    Echt? moet echt hopen dat Ajax en PSV punten pakken
    anders spelen ze over een paar jaar alleen nog maar oefen toernooien in juli , en voor de rest alleen nog maar ED en KNVB beker
    jullie veel succes morgen in ieder geval
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:10
    Jullie ook vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:13
    thnx !!!
    Vind ik leuk
    Echt? +3382
    dinsdag 18 september 2018 om 16:57
    Het ultieme voorbeeld van nietszeggendheid 😂
    Vind ik leuk
    Deck010 +7308
    dinsdag 18 september 2018 om 17:00
    Nee...jij niet, Ajax hoort in de CL. Als ze verliezen ben jij waarschijnlijk de eerste die roept dat "zij" verloren hebben.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3762
    dinsdag 18 september 2018 om 17:01
    Hoop dat Ajax gewoon wint van AEK. Eén voordeel voor ons PSV is wel dat er bij ons geen verwachtingen zijn. Ajax hoort in deze poule in principe gewoon minstens derde te worden, met een vrij grote kans ook nog op de tweede plaats.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1583
    dinsdag 18 september 2018 om 17:30
    Ik denk zelfs dat als het meezit ze een heel klein kansje hebben om poulewinnaar te worden. Ik weet niet of je Bayern heb zien spelen de afgelopen weken maar het is niet het Bayern van een jaar of 3 a 4 geleden.

    Het is allemaal oud. Muller, Robben, ze kunnen het geen 90 minuten meer belopen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:31
    Normaal gesproken zouden ze inderdaad 3e moeten worden. Benfica wordt hier nogal onderschat, alsof je daar ook wel even van wint.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:42
    Nou, ik had Benfica ook niet zo hoog zitten toen ze 0-0 gelijk speelden thuis tegen Paok. Maar toen het nodig was, wonnen ze uit wel met 1-4 en dat ie een hoop mensen denk ik ontgaan..
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2800
    dinsdag 18 september 2018 om 18:17
    Succes vanavond ! 👍🏾
    Vind ik leuk
    De fries +768
    dinsdag 18 september 2018 om 18:02
    Over een week of 6 zijn het witte zakdoekjes ...
    Vind ik leuk
    Purist01 +638
    dinsdag 18 september 2018 om 18:02
    Die spanning op de tribune....tegen het grote AEK Athene???
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:51
    Is er nog geen Frenkie nws vandaag?😨
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws