Enthousiaste De Ligt: Al die witte vlaggetjes, de spanning op de tribune…

    Enthousiaste De Ligt: "Al die witte vlaggetjes, de spanning op de tribune…"

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 16:43di 18-09-2018 om 16:43

    Matthijs de Ligt weet uit eigen ervaring hoe bijzonder Champions League-avonden zijn voor de fans en dus heeft de captain extra veel zin in het duel met AEK Athene van woensdagavond. Dat liet De Ligt dinsdag tijdens een persconferentie blijken. 

    Als jonge supporter zat de Oranje-international op de tribune in Amsterdam tijdens Europese avonden. Nu is hij aanvoerder van het Ajax dat na jaren z'n rentree maakt in de groepsfase van de Champions League. 

    "Als jonge jongen zat ik al op de tribune bij Champions League-wedstrijden", aldus de verdediger, geciteerd door Ajax Life"Al die witte vlaggetjes, de spanning op de tribune… Ik weet hoe het voelt om als supporter wedstrijden van Ajax in de Champions League bij te wonen."

    Welke wedstrijd hem vooral is bijgebleven? "Die wedstrijd tegen FC Barcelona die Ajax met 2-1 won in de Arena. Dat was een wedstrijd met veel gezichten. Ajax was fantastisch in de eerste helft, maar de tweede helft was lastig, onder andere door een rode kaart."

    Poll

    Gaat Ajax winnen van AEK Athene?

    (9296 stemmen)

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +41618
    dinsdag 18 september 2018 om 16:47
    Ja die 2-1 was geweldig. Dat is nu bijna 5 jaar geleden. Dan te bedenken dat onze Matthijs nog maar een 14 jaartjes was...

    Wat was die Serero toen goed zeg.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3317
    dinsdag 18 september 2018 om 18:12
    Ik zat de eerste helft op werk te kijken ,in de rust racen naar huis leuke avond was dat
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:35
    Vooral blind was heel goed op het middenveld
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:38
    Thulani was destijds Cruijffiaans goed. Wat te denken van ene Danny Hoesen? Wát een klasse droop er van hem af. En wat is er merkwaardig weinig van hem overgebleven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    James655 +913
    dinsdag 18 september 2018 om 21:55
    Serero, precies! En dat wordt nog wel eens vergeten.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +438
    dinsdag 18 september 2018 om 16:50
    Ajax moet het morgen laten zien hoe ver ze zijn word hoe dan ook weer heerlijk Om de wedstrijden te kijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:52
    ik heb ze tegen Kiev gezien , en het gaat helemaal goed komen morgen met Ajax
    succes alvast
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +438
    dinsdag 18 september 2018 om 16:53
    Ik hoop het ze Laten het wel zien de laatste tijd maar der kan altijd een dippie komen bij Ajax
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    dinsdag 18 september 2018 om 16:55
    Hetzelfde Kiev dat het altijd lastige Zorja thuis op 1-1 wist te houden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:59
    dat maakt toch niet uit
    het gaat toch om het spel dat Ajax toen liet zien
    en ik denk dat Feyenoorders echt de laatsten moeten zijn , die dit seizoen gaan oordelen over de prestatie's van Nederlandse clubs in Europa
    want Kiev is altijd nog veel sterker als dat bedrijfs elftal van een metselbedrijf waar jullie tegen gespeeld hebben
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    dinsdag 18 september 2018 om 17:04
    Ieder team in de eredivisie is sterker dan dat team. Maar wat heeft dat met Ajax te maken?!?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:05
    Wat heeft Zorja met Ajax te maken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:06
    Behalve Feyenoord 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:07
    dat je het trollen hier ook kan overdrijven
    ik ben voor PSV , maar Ajax speelde tegen Kiev gewoon goed punt .
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 18 september 2018 om 17:37
    Succes aan jou met je cluppie vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:45
    thnx Tfoe
    en als ik je niet meer spreek , jullie ook veel succes voor morgen
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    Weet je wat jij moet doen en niks meer of minder?
    Ajax succes wensen voor morgenavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:04
    Hoe laat speelt Feyenoord donderdag? Oh nee, zij waren uitgeschakeld 😂
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    dinsdag 18 september 2018 om 17:06
    Mooi man, ga zo maar jullie prijzenkast afstoffen want die is al meer dan 1600 dagen niet open geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:15
    Beter vier jaar droog dan per 19 jaar 1 landstitel 😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 18 september 2018 om 17:19
    Daar heb je hem ook weer.
    Ga ergens anders trollen kneus.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3317
    dinsdag 18 september 2018 om 18:14
    Jij ook vanavond ! Ik zit al klaar ,joint gerookt op balkon ,zo een pils open trekken ,psv succes !
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    dinsdag 18 september 2018 om 16:50
    Ik zat achter het doel.
    Was inderdaad spannende wedstrijd.
    De nederlandse competitie is wat achteruit gegaan.
    Hoop dat door Ajax en PSV alles een boost krijgt.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 18 september 2018 om 16:50
    WIJ horen in de CL!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:54
    jij hoort in een kliniek
    of in de Efteling , als tovertrol
    kijk anders ff naar mijn bovenstaande reactie , waar ik Ajax gewoon succes wens
    en zo hoort het ook
    maar maak dat zo'n misselijk makende nietsnut zoals jij maar eens wijs
    zelfs een gedeelte van de Ajacieden kotst op jou
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +438
    dinsdag 18 september 2018 om 16:57
    Ook top dat het zo kan gewoon elkaar succes wensen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:00
    zo hoort het ook gewoon , we hebben elkaar gewoon nodig in Europa , anders speelt de kampioen voortaan EL ipv CL
    maar sommige van die weekdieren hier , die snappen dat niet
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +438
    dinsdag 18 september 2018 om 17:09
    Zo hoort het zeker
    In Europa elkaar gewoon steunen in de competitie beetje rivaliteit
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    dinsdag 18 september 2018 om 17:05
    Klopt , je hebt groot gelijk. Ik wens AEK veel succes💪
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:12
    Shit codes en jij zijn gewoon dezelfde persoon of niet
    het enige doel van jou is trollen op VP
    word best vermoeiend Echt? / cheat Codes
    word eens een vent onderhand
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1993
    dinsdag 18 september 2018 om 17:28
    Millwall, leer nou eens dat je er gewoon niet op moet reageren, want daar zijn ze juist op uit. Beperk je discussies gewoon met mensen die wel objectief kunnen zijn, is toch veel gezelliger?
    Veel succes vanavond pik, en veel plezier!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:47
    sorrie maat
    thnx , en jullie ook vast veel succes morgen
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1993
    dinsdag 18 september 2018 om 17:49
    Thanks!
    Ik heb deze speelronde iets meer vertrouwen in Ajax maar das duidelijk door het verschil in tegenstander he? 😁

    Hopelijk kunnen we vanaaf en morgen genieten. Ik zit er al bijna klaar voor. Pilsje erbij, bakkie chips en gaan 👍🏻👍🏻
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:18
    eerlijk gezegd heb ik ook iets meer vertrouwen in Ajax
    maar als we vanavond strijdend ten onder gaan , ben ik tevreden
    ik wilde lekker in de kroeg kijken , maar daar is het iemand niet mee eens hier , omdat ik zondag ook ga ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:34
    Moet je doen. Misschien krijg je je zin en dan ligt Ajax er vroeg uit. Dan speelt Feyenoord helemaal geen Europa meer omdat ze steevast tussen plek 3 en 6 spelen. Maar wat kan het jou verrotten. Dat jij slecht presteren van Ajax de voorkeur geeft boven het succes van Feyenoord toont echt aan dat je een droeftoeter eersteklas bent. Weet je wat trouwens mooi is, jullie held Van persie vind Ajax wel een mooie club. 😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:49
    je slaat inderdaad de spijker op zijn kop
    Echt? moet echt hopen dat Ajax en PSV punten pakken
    anders spelen ze over een paar jaar alleen nog maar oefen toernooien in juli , en voor de rest alleen nog maar ED en KNVB beker
    jullie veel succes morgen in ieder geval
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:10
    Jullie ook vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:13
    thnx !!!
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    dinsdag 18 september 2018 om 16:57
    Het ultieme voorbeeld van nietszeggendheid 😂
    Vind ik leuk
    Deck010 +8070
    dinsdag 18 september 2018 om 17:00
    Nee...jij niet, Ajax hoort in de CL. Als ze verliezen ben jij waarschijnlijk de eerste die roept dat "zij" verloren hebben.
    Vind ik leuk
    De fries +984
    dinsdag 18 september 2018 om 18:02
    Over een week of 6 zijn het witte zakdoekjes ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:51
    Is er nog geen Frenkie nws vandaag?😨
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws