Bergwijn houdt kleding aan: 'Er komt nog een return in Eindhoven. Wie weet dan'

    Bergwijn houdt kleding aan: 'Er komt nog een return in Eindhoven. Wie weet dan'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 22:29di 18-09-2018 om 22:29

    Hij had de 0-1 op zijn schoen, maar de bal ging nét naast. Steven Bergwijn baalt dat hij PSV niet op voorsprong kon zetten tegen FC Barcelona. De kansen waren er zeker, zei de PSV-aanvaller na afloop tegen VoetbalPrimeur.

    Bennett van Fessem
    BARCELONA

    PSV kreeg een aantal kansen om Barcelona met de rug tegen de muur te zetten. Onder meer Bergwijn miste. "Ja, ik dacht kut, waarom gaat-ie er niet in? We hadden van tevoren besproken dat daar de mogelijkheden zouden liggen", vertelt Bergwijn aan VoetbalPrimeur.

    "We hebben zeker vier of vijf van zulke kansen gehad. Als je wat zorgvuldiger bent, kun je een of twee goals maken. We waren niet helemaal kansloos. We moeten hiervan leren."

    Na afloop van de met 4-0 verloren wedstrijd was Bergwijn niet van plan om zijn shirtje weg te geven. Ook collega Pablo Rosario deed dat niet. "Nee, ik heb m'n shirtje gehouden. Er komt nog een return. Wie weet dan", aldus Bergwijn. 

    Bekijk hieronder het hele interview met Bergwijn!

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +16139
    dinsdag 18 september 2018 om 22:32
    Wat zal Messi balen dat hij het shirtje van Bergwijn niet te pakken heeft gekregen na afloop.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    dinsdag 18 september 2018 om 23:27
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:32
    Onkunde
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    dinsdag 18 september 2018 om 22:32
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:33
    Ik vond een 1 - 0 geweldig maar ja, zondag komen we gelukkig op vijf punten voorsprong...
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 18 september 2018 om 22:35
    Of op 1 punt achterstand :) Wees maar nog niet zo zeker van die 5 punten! :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:37
    Zekerheid heb je nooit, Niels...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:41
    Klopt, ondanks een ruime nederlaag 5 punten voor op de nummer 3. Aangezien Feyenoord ook gaat verliezen.
    Vind ik leuk
    Leeds United +1133
    woensdag 19 september 2018 om 00:18
    Hallo zeg! We spelen thuis hoor...
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    dinsdag 18 september 2018 om 23:28
    Droom verder
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:42


    Na ADO kwamen de meest bizarre uitslagen voor vanavond nog voorbij hahaha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1291
    dinsdag 18 september 2018 om 22:45
    Hoezo jij bent er toch?!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:47
    hoezo
    Ajaxopleidingsinstituut is toch op VP
    dat is de vader van de wannabee amsterdammertjes , die hier elke dag lopen te piepen als ze ff uit hun trollen darkroom zijn
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    dinsdag 18 september 2018 om 23:01
    Haha jij hebt hier zo lang onder verschillende namen de oppertrol uitgehangen en nu ga je ineens de grote moraalridder zijn?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:06
    och daar is de praatjeslip weer met zijn grote bek
    wanneer maak jij je praatjes een keer waar , en kom je naar Eindhoven , zoals je 2 maanden geleden al een keer gedreigt hebt
    vies gedrochtje dat jij bent , je profielnaam zegt eigenlijk al hoe ziek jij bent , en dat je in een kliniek thuis hoort
    ik zal het nog 1 keer zeggen broekeschijterd
    Arnaudinaplein in Eindhoven moet je zijn , en doe onderhand maar eens wat je 2 maanden geleden beloofd hebt , anders gewoon je bek dichthouden en oprotten , frettegezichtje

    ps ; welke accounts zijn hier dan nog meer van mij lafaard
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    dinsdag 18 september 2018 om 23:18
    Je denkt toch zeker niet dat ik voor Jan Lul naar Eindhoven ga rijden 😂 Als ik jou moet opzoeken moet ik bij een of andere kliniek zijn. Dat dolgedraaide, opgefokte taalgebruik van je verklapt jammer genoeg voor je een beetje teveel. Daar ben je precies aan te herkennen, zelfs de grootste mongolen hier schrijven nog beter. Voor de zoveelste keer: ik moest volgens jou thuis bij je langs komen (toen je weer eens doordraaide) en dat wil ik best doen maar jij durft je adres niet te geven stoere bink. Tot die tijd kun je hysterisch blijven schreeuwen hier, ik vind het alleen maar vermakelijk. CR7-LOZANO was jij ook en de rest heb ik niet opgeschreven want zo boeiend ben je nou ook weer niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:22
    hahahahahaha ga weg stumperd
    als ik een trollennaam ga verzinnen gaat daar zeker niet CR7 in voorkomen
    en jij was degene die zij dat je mij wel ff face to face wou spreken , dus ga hier nou niet het verhaaltje omdraaien
    jij hebt grote praatjes hier , maar je bent gewoon een lafaard en een schijterd
    en daar ga ik jou nog heel vaak aan helpen herinneren hier
    broekeschijterd
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    woensdag 19 september 2018 om 08:23
    Is goed man lachen. Je gaat je gang maar. Dat hysterische autisten-getetter van je herken uit duizenden, maar blijf maar lekker ontkennen. De enige die hier de boel omdraait ben jij en je durft gwn je adres niet te geven als je zo vreselijk stoer was had je dat zo gedaan. Groetjes verder.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:31
    arnaudinaplein , wat moet je nog meer weten broekeschijterd
    zorg dat je daar staat en ik kom naar buiten gelopen frettekop
    zeg maar waneer en hoe laat
    en blijf jij maar lekker lullen over nog een account trollekop
    zorg jij eerst maar eens dat je een keer voetbalinhoudelijk reageerd , voordat je anderen een trol noemt
    oh nee , dat gaat niet als je nooit voetbal kijkt , en nog nooit in een stadion geweest bent
    maar kom maar vlug naar Eindhoven , anders blijf ik je achtervolgen hier , poeplaars
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    woensdag 19 september 2018 om 08:54
    Je bent hooguit 15 joh 😂 met een geestelijke achterstand. Wat wil je gaan doen dan? Met je skelter tegen mn been aanrijden? Blijf jij maar lekker achtervolgen, ik vind het om te gieren 😂 doorgedraaid peutertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:57
    kijk naar je profielnaam
    of je komt uit een zieke familie
    of je hebt zelf een zieke geest
    eerst kwam je niet omdat ik mijn adres niet gaf
    nu kom je niet omdat ik volgens jou pas 15 ben
    je blijft maar smoesjes verzinnen om niet langs te komen , poeplaars
    jij zou naar Eindhoven komen , maar je bent nog steeds niet geweest
    jij bent dus gewoon een grote schijterd , die vanaf zijn zolderkamertje een grote bek op internet heeft , punt .
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:02
    Waar de mond van vol is, loopt het hart van over. Ik veroordeel je niet, ieder zijn ding. Wel handig dat je een lampje bent in een donkere kamer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:09
    hahahaha kneus
    je denkt interessant te doen , door een nederlands gezegde te roepen , maar zelfs dat kan je niet
    vraag morgen maar aan je jufrouw van groep 6 , hoe het gezegde echt moet knulletje
    ik zal je een hint geven
    waar het hart vol van is, loopt ......
    vul de rest zelf maar in knulletje
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 06:35
    In deze heb ik hem speciaal voor jou dat aangepast, lieve psv-supporter. Aangezien je mond waarschijnlijk vol zat op moment van typen 😊
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:30
    yeah right ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:44
    Ik dacht ook Kut..

    of dat met de kans van Bergwijn te maken had of dat shot van die dames op de.tribune waardoor we als tv-kijkers bijna een corner miste... dat laat ik in het midden
    Vind ik leuk
    040Dazal! +275
    dinsdag 18 september 2018 om 23:10
    Tering wat een zielig zooitje negatieve mensen zitten hier op VP bah. Alleen maar zuur zijn en lekker negatief. Triest volk! Voor de fans van Ajax: pak die 3 punten van die Grieken. Ik zal juichen! Als Nederlander steun ik Nederlandse clubs en wat men er ook van vindt : ik heb er schijt aan. Zondag is een ander verhaal. En ja ik heb genoten van het veldspel en lef van mijn PSV. Laterz!!!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 23:11]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    dinsdag 18 september 2018 om 23:25
    Had je maar met jong oranje mee moeten spelen ipv zogenaamd een blessure te hebben kwalbak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:45
    Slaat nergens op die reactie.

    Die Koeman moet is stoppen met over het paard getilde Kluivert erbij te halen ipv Bergwijn die tegen Barca weer laat zien een hoog niveau aan te kunnen.

    Dan doen die spelers miss ook een keer hun best in Oranje. Vreselijke Amsterdamse arrogante lucht moet daar hangen in Zeist zeg...

    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:41
    Ik hou me maar vast aan de mensen met hersens hier XD al zijn dat er niet veel. In europa juich ik voor ajax én psv. Zondag alleen voor ajax ;) goed partij geboden van psv. Jammer van de geflatteerde uitslag.
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    woensdag 19 september 2018 om 00:56
    Als jongst ploeg met de minste begroting ongeveer hebben ze het echt niet slecht gedaan. En daar is iedereen over eens. Maar inderdaad na 1 uur spelen De Jong en Perreiro eraf en Guti en Ramselaar erin was beter en later Malen erbij
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 07:19
    Met alle respect. Je kan heel goed spelen maar 4-0 als eindstand is toch niet goed! Laatste 10min nog 10 tegen 11. Dan dan nog scoren ze. Je kan lullen wat je wil maar is het voetbal van Nederland zo ver gezakt. Roep het al paar maanden. Maar Nederland en Hollandse clubs hebben geen spitsen. Geen goede nummer 9. Maar goed dan roepen de meeste hier... ja ze hebben 30min goed gespeelt. Haha je koop er geen reet voor. Kost je weer 3 punten en een 4-0 nederlaag. Pfff word wakker mensen. Nederlands voetbal is slecht. Iedereen wil tegen PSV loten zo.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:07
    ook tegen ajax ;)

    over dat laatste doelpunt kan je kort zijn, psv ging aanvallender wisselen en barca is gewoon 10 maten te groot.

    Zondag komt er weer een tegenstander die wel te pakken is.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 08:29
    Zondag word 50/50. Verlies PSV dan zijn de rapen gaar. En vraagt iedereen om ontslag van van Bommel. Wint PSV deze verbloemen ze de wedstrijd van gisteren. Denk eerlijk gezegd dat Barca niet eens voluit ging.

    Je kan aanvallend wisselen. Maar tellen die doelpunten dan niet als Barca gaat score. Als je aanvallend gaat wisselen en spelen. Kortom je staat weer met lege handen en iedereen heeft het erover dat ze 30min goed hebben gespeeld. Draai de boel eens om en zeg... de eerste 30min heeft Barca slecht gespeeld. Na 30min begonnen ze te spelen. Snap dat je je ergens wil aan vasthouden wat hoed is in de wedstrijd. Maar Barca heeft geen minuut getwijfeld dat ze niet gingen winnen. De voorhoede van Barca is dodelijk. En verdediging van PSV was gewoon slecht. Triest maar waar.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:54
    Barca is ook geen graadmeter. Als je dat wel gaat doen dan heb je werkelijk geen verstand van voetbal en geen idee hoe nederland er voor staat. Zondag kan het inderdaad alle kanten op alleen denk ik dat PSV wint. Dan wordt er niks verbloemd want ik schat Ajax ook niet hoger in dan PSV.
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    woensdag 19 september 2018 om 10:12
    Ik merk dat je PSV inderdaad hoog hebt zitten en dat mag als supporter.. maar over zondag is toch echt iets heel anders.
    50-50 wordt het echt.
    Ze zullen aan elkaar gewaagd zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 10:22
    dat denk ik ook, alleen het thuis voordeel gaat doorslag geven (denk ik)
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:07
    PSV heeft zich kranig geweerd, verschil tussen nederlandse top en de europese top is gewoon gigantisch!
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 08:33
    Nederlands top is onderkant EU top. Dus slecht. Zeker wat PSV gisteren liet zien. 4-0 op je flikker. Denk dat dit heel slecht is voor zelfvertrouwen. Alles is Lozano. Kan een team nooit alleen op bouwen
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:50
    denk dat het wel mee valt hoe jij het schets. sterker nog ik denk zelfs dat PSV vertrouwen heeft getankt.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 09:26
    Meen je dat echt Korm???
    Is het echt zo slecht gesteld met het Nederlands voetbal. In dit geval gelukkig PSV. 4-0 op je flikker krijgen en ze hebben juist door deze zware nederlaag vertrouwen getankt. Ik hoop niet dat je dit meent. Lol.

    Kan jij het jaar 95 nog herinneren dat Ajax dat als een test jaar ziet. Iedereen zei dat v Gaal er niks van bakte. Cruijff moest terug etc. Kortom ze wonnen de CL. En dat in een testjaar met AC Milan in de poule. Destijds AC Milan een top ploeg in EU en nu nog. Wat ik wil zeggen is dat je altijd kan winnen als je goed bent. Zie Ajax in 95 en 2 jaar terug EL finale. Maar laat me niet lachen als je kansloos 4-0 verliest en je bent nog trots dat ze verloren hebben met 10-11 waaruit ze nog met 10 man scoren. Dan ben je pas aan het lullen. Recht praten wat krom is en krom praten wat recht is. En dan denken nogvdat je verstand van voetbal hebt. Haha sorry moest er echt uit. Vind het echtvzielig worden Korm. Fijne dag.

    Ps ik was voor PSV gisteren. Hoop dat jij voor Ajax gaat juichen vanavond als ze winnen.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 10:20
    Tja je komt aan met gouden tijden dat het nederlands voetbal nog wat voorstelde. PSV heeft precies gedaan wat ik dacht, kansloos verloren maar niet op een laffe manier. Ja met voetbal zijn we zo ver gedaald. Ajax had hier ook niet van gewonnen, als je dat wel geloofd dan geloof je ook in sprookjes. PSV heeft tot de 75 minuut gewoon goed gevoetbalt, zelfs kranten benoemen dat en de analisten zijn ook er over eens dat het geflatteerd is. PSV moet zich vooral niet meten met Barca, wel met Ajax. Hoop ook dat PSV zondag wint zodat ook jullie terug op je benen gezet worden want ik schat Ajax namelijk niet hoger in dan PSV.

    PS: ik ben zeker voor ajax vanavond! denk aan een 3-0.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 10:27
    3-0 is een top resultaat Europees gezien. Nee denk dat Ajax ook niet had gewonnen. Ajax won weliswaar wel van Barca aantal jaren terug. Toen was de hele wereld verbaasd. Haha. Ik zou eerlijk gezegd de Ligt willen zien tegen de spitsen van Barca. Ronaldo had die in zijn tas. Maar Messi?
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 10:36
    Ja ajax won ook van barca maar was dat niet de laatste wedstrijd? toen er niks meer op het spel stond? Blijft een mooie prestatie hoor, begrijp mij niet verkeerd!
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 10:29
    Ps Korm. Dat was gouden tijd van Ajax. EL winnen EC1 winnen en een finale verloren. Ajax was top.. de rest lifte een beetje mee van het grote Ajax suc6
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 10:41
    zeker gouden tijden van ajax maar vergeet niet dat PSV in de jaren 90 ook gewoon in de 8ste finales stonden van de europacup 2 en uefacup.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 12:35
    Dat noem ik meer bronze tijd haha
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 13:06
    voor nederlandse begrippen waren het gouden tijden
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    woensdag 19 september 2018 om 09:46
    Je was gewoon wel kansloos ondanks dat je zelf 3 ballen op doel wist te krijgen in 2x 45 minuten.
    Had je hem wel gemaakt dan hadden ze er even goed 5 gemaakt.
    Barca speelde zuinig en op de handrem....
    Was geen beste wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 09:57
    Inderdaad kansloos. En moedeloos word je ervan. En PSV was fantasieloos, inspiratieloos en waardeloos. Effe serieus was 3x niks. Vond het jammer.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 10:21
    wel altijd leuk dat je deze geluiden hoort uit het Ajax kamp. We gaan meemaken wat het zondag gaat worden. ik ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    woensdag 19 september 2018 om 10:24
    Was gisteren voor PSV Korm. Vond het ook oprecht jammer. Dat kampioen van Nederland zo werd vernedert door Barca.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 10:27
    ik had niet anders verwacht!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws