Pochettino ziedend: 'Waarom toon je geen respect? Alsof die spelers sh*t zijn'

    Pochettino ziedend: 'Waarom toon je geen respect? Alsof die spelers sh*t zijn'

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 08:05wo 19-09-2018 om 08:05

    Mauricio Pochettino is dinsdagavond na de 2-1 nederlaag bij Internazionale in groep B van de Champions League uit zijn slof geschoten. De Argentijnse oefenmeester maakt een moeizame periode door met Tottenham Hotspur.

    De Spurs leken op weg naar een gelijkspel in Milaan, maar in de 85e minuut maakte Mauro Icardi gelijk en in blessuretijd deelde Matías Vecino een enorme dreun uit. De Londenaren verloren onlangs in de Premier League al van Watford en Liverpool.

    Na de valse start in de Champions League werd Pochettino geconfronteerd met het ontbreken van Toby Alderweireld en Kieran Trippier, die waren thuisgelaten. "Je toont een gebrek aan respect aan de spelers die vanavond hebben laten zien dat zij beter waren dan hun tegenstanders", reageerde de boze manager. "Wat een gemakkelijke vraag, zeg. Het is wel heel makkelijk om te beginnen over spelers die er niet bij waren."

    "Ik denk dat we het maar gewoon over de wedstrijd moeten gaan hebben, want jij dwingt me nu om iets te zeggen wat niet goed is", vervolgde Pochettino. "Waarom toon je geen respect voor de spelers die op het veld stonden? We hebben 25 spelers en jullie doen soms alsof we maar elf spelers hebben die kunnen voetballen. Alsof die andere spelers sh*t zijn. Ik ben daar zeer teleurgesteld over. Ik respecteer jullie én mijn spelers."

    Pochettino begreep er niets van. "Jullie zijn aardige mensen, dus ik begrijp dit soort vragen niet. Waarom? Het is zo pijnlijk als jullie beginnen over spelers die er niet bij waren. Daarmee vernietig je de spelers die op het veld stonden en alles hebben gegeven. Ik vind het echt oneerlijk."

    Plaats een reactie

    MaxFR010 +1361
    woensdag 19 september 2018 om 08:10
    Ik wacht op een bericht van Sara North London en White Hart Lane.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:12
    Weet niet of deze uitslag juist gunstig is voor PSV of ongunstig??? wat vinden jullie?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13976
    woensdag 19 september 2018 om 08:15
    You tell them, Pochettino!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 19 september 2018 om 08:18
    Ze komen er wel.weer bovenop
    Vind ik leuk
    pos +8852
    woensdag 19 september 2018 om 08:21
    Spurs leek op weg naar een gelijkspel maar Icardi maakte 1-1. Fraai zinnetje weer.
    Vind ik leuk
    Springbok +1310
    woensdag 19 september 2018 om 10:49
    Precies dat, haha. Je was de eerste hiermee, dus +1
    Vind ik leuk
    Gilze +546
    woensdag 19 september 2018 om 08:28
    Vind je t gek
    Bijna heel zn selectie heeft wk gespeeld
    Beetje rust zou wonderen doen
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:07
    Idd en Son speelde daarna ook nog Asian Games. Komt allemaal weer goed met Spurs!
    Vind ik leuk
    Leeds United +1133
    woensdag 19 september 2018 om 08:30
    Goede response van Porchettino. Deze man neemt het op voor zijn selectie die gisteren onverdiend verloor.
    Vind ik leuk
    Johnnie +857
    woensdag 19 september 2018 om 08:52
    “De Spurs leken op weg naar een gelijkspel in Milaan, maar in de 85e minuut maakte Mauro Icardi gelijk”

    Ja oke inderdaad, precies goed geschreven dit....
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    woensdag 19 september 2018 om 09:03
    Ik dacht precies hetzelfde hahaha
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    woensdag 19 september 2018 om 09:02
    'De Spurs leken op weg naar een gelijkspel in Milaan, maar in de 85e minuut maakte Mauro Icardi gelijk'

    Niet alleen het niveau van de Eredivisie daalt steeds verder.....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:29
    Lekkere tekst weer:
    ''De Spurs leken op weg naar een gelijkspel in Milaan, maar in de 85e minuut maakte Mauro Icardi gelijk en in blessuretijd deelde Matías Vecino een enorme dreun uit.''
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:39
    falen van transferbeleid he. Weer de schuld van eigenaar Levy. Wou weer wachten op het allerlaatste moment zoals gewoonlijk en viste daardoor achter het net
    Vind ik leuk
    Springbok +1310
    woensdag 19 september 2018 om 10:53
    Levy is volgens mij de voorzitter en niet de eigenaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 10:40
    Hij heeft natuurlijk een punt maar t is wel de makkelijkste manier om onder de vraag uit te komen he
    Vind ik leuk
    Springbok +1310
    woensdag 19 september 2018 om 10:52
    Was dat van Alderweireld met opzet dan, zonder embleem spelen afgelopen zaterdag?

    Ik ben ook een Spurs-fan en weer wordt een 0-1 lelijk weg gegeven. Komend weekend Brighton uit: 0-1 voorkomen en dan weer 2-1 verliezen? Niet te hopen. Uiteindelijk gaat het wel weer draaien en dan roept iedereen weer dat ze leuk voetballen.
    Vind ik leuk
    Christiano +1084
    woensdag 19 september 2018 om 11:03
    Maar weer eens een trainer die bezwijkt onder de druk. Lijkt me helemaal geen rare vraag van die journalist.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    woensdag 19 september 2018 om 15:03
    Makkelijke baan, journalist... verloren dus waren die thuis mocht blijven degenen die het verschil hadden gemaakt. Derksen zegt ook, Bommel speelt als zelfmoord. En als PSV dan 3 leuke kansen krijgt, dan zegt hij dat Barca niet scherp is. Dan draait hij alles negatief.
    PSV probeert en verliest, maar hulde voor de poging.
    Ik denk dat een Cambuur meer kans tegen PSV heeft
    dan PSV tegen Barca, de verschillen zijn te groot.

    Terugkijkend is het pad om te lopen duidelijk Derksen,
    maar een trainer neemt de beslissing vantevoren.
    Vind ik leuk
    badeend. +1465
    woensdag 19 september 2018 om 17:36
    Als dit Mourinho overkwam stonden alle kranten vol maarja... Spurs heeft geluk met de media, net als Liverpool.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:25
    De grootste verrassing tot nu toe in de Champions League, Inter verslaat Spurs. Ik had toch wel echt een overwinning van Spurs verwacht, zeker omdat Inter totaal niet in vorm is. Dat zag je ook wel afgelopen weekend 1-0 thuis verloren van Parma. Dus het was nogal een grote verrassing voor mij dan. Ik ben benieuwd of we het Spurs van vorig jaar nog te zien krijgen. Die zo fantastisch speelde tegen Real onder andere in de CL en ook nog is wonnen. Maar het is nog vroeg in het seizoen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +516
    zaterdag 22 september 2018 om 11:35
    Hij heeft groot gelijk
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws