Verdriet om overleden dochter De Graafschap-speler: Het is heel emotioneel

Verdriet om overleden dochter De Graafschap-speler: "Het is heel emotioneel"

Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 16:14wo 19-09-2018 om 16:14

De Graafschap-speler Jordy Tutuarima zit de laatste dagen in een achtbaan van emoties. Hij werd vader van een tweeling, maar één van de meisjes haalde het niet. De Graafschap-trainer Henk de Jong leeft mee.

Tutuarima werd dinsdag vader van dochter Jordan. Het andere meisje, Nyla, overleed. "Het is heel emotioneel", reageert De Jong bij Omroep Gelderland. "Vorige week was het bij ons al bekend, maar gisteren zijn de twee meisjes gekomen. Aan de ene kant kunnen ze gelukkig ook genieten, maar aan de andere kant moeten er natuurlijk dingen geregeld worden en is er het verdriet."

"Daarom is het ook goed dat het nu zo naar buiten komt", vervolgt de trainer van De Graafschap. "Dan kun je het ook samen verwerken. Het geluk mag je hebben, maar voor het verdriet krijg je heel veel warmte uit de voetballerij. Ze zeggen vaak dat dit wereldje kil en betrekkelijk is. Dat is ook wel eens zo, maar op dit soort momenten is de voetballerij juist heel warm."

Tutuarima stond afgelopen zaterdag tegen VVV-Venlo nog wel in de basis, maar werd na één helft gewisseld. In de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo (vrijdag) zal de middenvelder ontbreken. De uitvaart is volgende week maandag.

Plaats een reactie

Roodbergen +9828
woensdag 19 september 2018 om 16:19
Sterkte Jordy maar toch veel geluk met je gezin. Er is niks erger dan het verliezen van je kind..... 😳

Voetbal is maar bijzaak.....
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
Always PSV +17029
woensdag 19 september 2018 om 16:57
Kippenvel als ik dit lees, vreselijk. Sterkte.
Vind ik leuk
Janste +356
woensdag 19 september 2018 om 16:20
Sterkte
Vind ik leuk
2cents +61654
woensdag 19 september 2018 om 16:20
Sterkte
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:21
Dat is wel heel wrang en ongetwijfeld erg onwerkelijk voor de ouders. Op latere leeftijd ook voor het meisje dat nog wel leeft waarbij het gevaar dreigt te ontstaan dat ze (ten onrechte) een schuldgevoel krijgt en zich afvraagt waarom zij nog wel leeft en de ander niet.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 19 september 2018 om 16:22
Soms word je ineens met beide beentjes op de grond gezet en blijkt voetbal toch maar een bijzaak in het leven.
Heel veel sterkte enerzijds en heel veel geluk anderzijds met jullie dochter Jordan.
Vind ik leuk
Leonardus +175
woensdag 19 september 2018 om 16:22
Verschrikkelijk om dit mee te maken. Heel veel sterkte Superboer. De fans van de Graafschap zullen je zeker ondersteunen met dit verlies.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2401
woensdag 19 september 2018 om 16:25
Verschrikkelijk om mee te maken zoiets, vooral in een dergelijke setting. Alle sterkte en liefde toegewenst Jordy...
Vind ik leuk
barry m +546
woensdag 19 september 2018 om 16:27
sterkte
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
woensdag 19 september 2018 om 16:27
Voetbal is zo een nutteloze bijzaak.

Veel sterkte!
Vind ik leuk
Semmy2014 +303
woensdag 19 september 2018 om 16:33
Triest nieuws ja
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:36
Sterkte met dit verlies. Het moet écht een rotsituatie zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 17:28]
Vind ik leuk
benny-boys +2031
woensdag 19 september 2018 om 16:47
gebruik dan ook normale woorden Naccer
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 17:29
Aangepast, je hebt gelijk.
Vind ik leuk
FSCeara +9418
woensdag 19 september 2018 om 16:40
Dit blijven klote berichten die ons laten inzien dat voetbal maar bijzaak is en moet zijn. Jordy,sterkte met dit verlies !
Vind ik leuk
benny-boys +2031
woensdag 19 september 2018 om 16:47
Hier nog zo een.
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:42
Kippenvel
Vind ik leuk
Roy_87_ +1574
woensdag 19 september 2018 om 16:44
Heel veel sterkte voor hem en zijn vrouw en de rest v d familie met dit verlies.

Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:46
😭🙏🕊️👼💙 fuckzooi echt kut dit om te lezen gecondoleerd Jordy en je gezin ook en ook gefeliciteerd met je andere dochter
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
woensdag 19 september 2018 om 16:52
Pfff wat triest dit!
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:53
sterkte
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 17:05
heel veel sterkte jullie allemaal
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 17:43
Dan is voetbal inderdaad bijzaak. Veel sterkte!
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 17:47
ik heb vorige week het geluk mogen ervaren van de geboorte van mijn eerste kleinkind.....zo een wondertje....hoe afschuwelijk moet het zijn om je baby af te moeten geven..sterkte!
Vind ik leuk
JWK +797
woensdag 19 september 2018 om 18:21
Gecondoleerd en sterkte💪🏻
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 18:46
Veel sterkte
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 21:26
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
Vind ik leuk
038power +225
donderdag 20 september 2018 om 22:23
Verschrikkelijk, veel sterkte voor de nabestaanden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws