Ten Hag wijst Hendriks terecht: 'Jullie zijn heel onrustig, helemaal niet nodig'

    Ten Hag wijst Hendriks terecht: 'Jullie zijn heel onrustig, helemaal niet nodig'

    woensdag 19 september 2018 om 21:17

    Ajax-trainer Erik ten Hag was na de 3-0 overwinning op AEK Athene vol lof over zijn team. De 48-jarige Tukker vond dat de Amsterdammers volwassen hadden gespeeld en prees vooral de bijdrage van de invallers.

    Ten Hag stond na afloop van de Champions League-wedstrijd Veronica te woord. "We hebben meer dan elf basisspelers. Onze kern is breed en iedereen gaat mee in het niveau", liet de trainer weten tegenover interviewster Hélène Hendriks. Deze stelde dat Ajax voor rust slordig met zijn kansen omging, maar werd gecorrigeerd door Ten Hag. "Jullie zijn heel onrustig, dat is helemaal niet nodig. Ik ken de Europese wetten. Je moet investeren in je kansen en ze benutten wanneer het moment daar is.

    De trainer had Donny van de Beek buiten de basis gelaten en de voorkeur gegeven aan Carel Eiting. "Ik heb het vooraf uitgelegd aan Donny. We spelen tegen een gesloten ploeg, dus ik heb gekozen voor voetballend vermogen van achteruit", motiveert Ten Hag zijn keuze. "Bovendien speelt Carel het hele seizoen al geweldig."

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Poll

    Gaat Ajax overwinteren in de Champions League?

    (9802 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18854
    woensdag 19 september 2018 om 21:20
    Ik zie liever vd Beek spelen dan Eiting
    Vind ik leuk
    Foebele +55063
    woensdag 19 september 2018 om 21:25
    Maar het gaat niet om wat we liever zien, maar wat beter is voor het team.

    Ik snap het wel dat je met Eiting voor meer controle kiest, Carel is toch meer een CVM en met de Jong die veel opkomt zal je dan toch een middenvelder moeten hebben die minder drang naar voren heeft.

    De kwaliteiten van Donny zijn juist voorwaarts, zo bewees hij ook vandaag weer.

    Hij vecht met Tadic en Ziyech en inmiddels ook Neres om de 10 positie en dat is gewoon even lastig, maar hij speelt wel iedere wedstrijd zo ongeveer.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:14
    Hij is toch echt een lopende middenvelder, box to box. In mijn ogen beslist geen 10.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2147
    woensdag 19 september 2018 om 21:37
    Beter beide spelen en Blind wissel
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6989
    woensdag 19 september 2018 om 22:18
    Ten Hag en ik niet. Wij hebben voor Carel gekozen, omdat we speelden tegen een gesloten ploeg, dus hebben we gekozen voor voetballend vermogen van achteruit.
    Vind ik leuk
    Mo +11527
    woensdag 19 september 2018 om 23:04
    De meeste wel maar dit was de juiste keuze. Eiting speelt iets defensiever en dat had je wel nodig met Daley en Frenkie centraal. Tegen deze ploeg maakte het niet heel veel uit maar tegen de betere zoals Benfica en Bayern is De Ligt gewoon onmisbaar.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4773
    woensdag 19 september 2018 om 23:26
    Het ging er niet om over wie er beter was maar om de balans op het middenveld waarbij Eiting verdedigend wat sterker is en v.d. Beek aanvallend beter. En Schöne hoefde meters te maken en speelde sober en dan kan je zijn ervaring best goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:36
    Ik kijk graag naar Hélène;))
    Vind ik leuk
    Futre +2931
    donderdag 20 september 2018 om 06:52
    Van de Beek investeert gewoon niet genoeg in kansen. Ken jij de Europese wetten niet ofzo?
    Vind ik leuk
    Smash +3234
    woensdag 19 september 2018 om 21:20
    Hij krijgt Van Gaal trekjes; Ik, ik, ik!
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    woensdag 19 september 2018 om 21:22
    Alleen van Gaal heeft iets meer voetbal verstand en ervaring.
    Vind ik leuk
    Foebele +55063
    woensdag 19 september 2018 om 21:26
    Het is ook nooit goed he, de ene keer is ie weer te timide en dan is ie weer een van Gaal kopie?

    Het boeit me geen bal hoe hij voor de camera is, punten en goed voetbal, dat interesseert me en voorlopig begint het steeds beter te draaien.
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    woensdag 19 september 2018 om 21:38
    Ten Hag loopt al echt lang mee in het betaald voetbal en tot hij bij Ajax kwam waren zijn optredens nooit aanleiding voor discussies.

    Ik vind al dat op de persoon spelen van mensen tegen Ten Hag een beetje onwaardig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +55063
    woensdag 19 september 2018 om 21:40
    Ach, ze moeten al heel het seizoen zoeken naar gezeik, spelers zouden weg willen, Ziyech en Tadic zouden elkaar niet liggen, bla, bla, bla.
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    woensdag 19 september 2018 om 21:42
    ...en wij zijn ondertussen blij met wat we zien, is het niet?

    ;-)
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    woensdag 19 september 2018 om 22:19
    Van Gaal had het juist over wij; wij zijn de besten van Amsterdam, Rotterdam en dus ook Eindhoven, wij zijn de beste van de hele wereld. ;)
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6989
    woensdag 19 september 2018 om 22:19
    Beter dat dan het toneelspel van die hond van een Van Bommel
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    woensdag 19 september 2018 om 23:22
    Pleur lekker op met je laffe commentaar. Hypocriete lutser.
    Vind ik leuk
    Smash +3234
    donderdag 20 september 2018 om 21:34
    Heel volwassen JonathanAjax! 12 Jaar oud zeker!?
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    woensdag 19 september 2018 om 21:21
    Offtopic: Kluivert op de tribune gezet hahahaha

    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    woensdag 19 september 2018 om 21:22
    Staat al op VP. Gebruim dat topjc ofzo
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    woensdag 19 september 2018 om 21:26
    Maar het schijnt dus dat hij er niet bij zit omdat zijn trainer zegt dat Kluivert zichzelf al goed vindt terwijl hij dat niet is
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    woensdag 19 september 2018 om 21:27
    Dat is wel mooi te lezen natuurlijk haha
    Vind ik leuk
    JustH +15351
    woensdag 19 september 2018 om 21:37
    Schijnt is weer een aanname!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    woensdag 19 september 2018 om 21:23
    Is al een topic van hier.
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    woensdag 19 september 2018 om 21:28
    Ja zag ik niet excuus
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    woensdag 19 september 2018 om 21:21
    Zo krijgt hij nu ook praatjes-:)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    woensdag 19 september 2018 om 21:21
    Nou, succes met uitleggen als je hem zondag passeert...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    woensdag 19 september 2018 om 21:23
    ETH moet je gewoon laten lullen. Je weet dat er biks nuttigs uit zal komen maar zolang de punten gescoord blijven worden maakt het niet uit natuurlijk
    Vind ik leuk
    JustH +15351
    woensdag 19 september 2018 om 21:38
    Er komt veel nuttigs uit, maar als je het niet snapt is het vervelend.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 21:44
    Nou, ik probeer het te begrijpen wat-ie hier zegt. En doorgaans lukt me dat, zelfs als-ie het over het proces heeft. Of hoog-in-de-concentratie.

    Maar dit keer vind ik 'm poep praten.

    "Jullie zijn heel onrustig, dat is helemaal niet nodig. Ik ken de Europese wetten. Je moet investeren in je kansen en ze benutten wanneer het moment daar is."

    Gemaakte zelfverzekerdheid of echt te arrogant. "Investeren in je kansen en benutten wanneer het moment daar is".... Dat laatste is kul.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    woensdag 19 september 2018 om 21:49
    Slaap gelul allemaal en zo'n cliche weer dat ie straks weer met een bek vol tanden staat.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 21:50
    Tsja, als ie bovenstaande nu eens losjes met een knipoog had gezegd. I.p.v. het volkomen serieus te verkondigen alsof-ie de enige is in het stadion die weet wat Europese wetten zijn...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    woensdag 19 september 2018 om 21:52
    Hij zit zelf nog steeds in een proces..
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    woensdag 19 september 2018 om 21:57
    Het lijkt er meer op dat jullie weer iets gevonden hebben om over te zeiken.

    Hij doet het prima en dat doe je niet als je zo beroerd communiceert als hier vaak beweerd wordt.

    Als jullie praten, is het dan altijd 'bingo'? In die zin dat je altijd exact zegt wat in je gedachten hebt?
    Vind ik leuk
    JustH +15351
    woensdag 19 september 2018 om 22:19
    Stuk spelen, afmatten, en dan toe slaan, snap je het nu?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 22:23
    Ja, hehehe. Dank je wel.

    Waarom zegt-ie dat dan niet i.p.v. de wijsneus uit te hangen ("Jullie zijn onrustig, ik ken de Europese wetten").

    Maar reageren met "kansen benutten wanneer het moment daar is" op de opmerking dat Ajax slordig met de mogelijkheden om gaat, is er om heen lullen.

    Overigens alle lof voor Ajax. Speelde goed, ook Daley Blind waar ik normaal kritisch over ben. Zit echt prima in elkaar (complimenten voor die wijsneus ;-)).
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    woensdag 19 september 2018 om 22:23
    Toen de Jong bij Utrecht zulke onsamenhangende praat ging doen werd hij ontslagen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 22:24
    Die was classic. Verschil is alleen dat Ten Hag wel een goeie trainer is en z'n team goed in elkaar zet. Kon je van De Jong (helaas) niet zeggen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    woensdag 19 september 2018 om 23:26
    Mwoah... nu wel ja. Afgelopen zes maanden lukte hem dat niet. Niet te vroeg juichen. Wedstrijden tegen VVV en Heracles zijn nog niet zo lang geleden...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:22
    De kracht van Ajax is o.a. die breeje bank, Psv ook trouwens.. Vergelijk dat eens met Feyenoord.
    Heracles heeft ook een breeje bank, maar die is van Ikea, rotzooi dus.
    Vind ik leuk
    bartjeee +683
    woensdag 19 september 2018 om 21:25
    Ahhahaahhaahhahaha feyenoord bank is praxis rotzooi😂😂
    Vind ik leuk
    Nuance +9051
    woensdag 19 september 2018 om 21:29
    Leuk man, helemaal zelf bedacht? Ik zou gewoon lekker genieten van deze welverdiende overwinning. Feyenoord er lekker buiten laten.
    Vind ik leuk
    bartjeee +683
    woensdag 19 september 2018 om 21:31
    Ik geniet er idd van maar dan niet voor ajax wel voor het no voetbal! (Gefeliciteerd alle ajaxieden)!!
    Vind ik leuk
    Nuance +9051
    woensdag 19 september 2018 om 21:58
    Tja, toen wij de laatste UEFA cup wonnen, was jij nog niet geboren denk ik.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    woensdag 19 september 2018 om 22:24
    Dat B-bekertje hebben wij ook staan, best grappig voor erbij.. ;)
    Vind ik leuk
    bartjeee +683
    woensdag 19 september 2018 om 22:54
    Zeker niet nee
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 21:42
    "breeje bank".

    Wie stelt PSV op als Dumfries wegvalt? Of centraal achterin?
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    woensdag 19 september 2018 om 22:04
    Behich..Issimat..Obispo..Saintsbury
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    Dat bedoel ik. Is Isimat van PSV niveau? Obispo? Kunnen zij rechtsback spelen?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:24
    Klasse trainer die Ten Hag gewoon ongeslagen in Europa dit seizoen
    Vind ik leuk
    3Bier +8642
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    En hij lijkt het verdedigend wel aardig voor elkaar te hebben. Nu voor de 5e wedstrijd achter elkaar de 0.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:24
    Eigenlijk had hij willen zeggen; ' mens ga koken. '
    Maar we leven in een humorloze tijd, kan niet meer, voor je het weet heb je de grouwe eeuw of Simons of Denk achter je aan.
    Vind ik leuk
    Broes +1007
    woensdag 19 september 2018 om 21:25
    Lekker lange neus maken Ten Hag, zeker naar Genee en zn clubje. Mooi dat Dick Advocaat niet meeging met Genee na zijn suggestieve vragen over de keuze voor Eiting.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    woensdag 19 september 2018 om 21:44
    Nee logisch Dick heeft heel zijn leven al verdedigend gedacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:25
    Tsja, vreemd dat het pas een beetje begint te lopen als Donny erin komt. Misschien jezelf achter de oren krabben, Erik
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 21:41
    Hehe, dit dus ja.
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    woensdag 19 september 2018 om 21:28
    Ten Hag met zijn team heeft het geweldig gedaan. Hij verdient alle credits maar interviews blijft lastig
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    woensdag 19 september 2018 om 21:31
    Ik ken de Europese wetten!! Zou ten Hag rechten gestudeerd hebben??
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    woensdag 19 september 2018 om 21:34
    Liever Donny. Die heeft de boel in een paar minuten vlot getrokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:38
    Volgens mij kan Ajax in de CL overwinteren?
    Duidelijk een NEE.
    EL wel maar de CL is te hoog gegrepen.
    Tegen AEK had PSV ook wel met een nulletje of 3a4 gewonnen.
    Zeer matig Elftal.
    Vind ik leuk
    JustH +15351
    woensdag 19 september 2018 om 21:41
    Stel je nou jezelf een vraag, en die ga je dan beantwoorden?
    Je lijkt Mart Smeets wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:45
    Hahaha mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!!! (Lol)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:48
    Tsja, iedere wedstrijd staat op zich. Dit was geen goede wedstrijd van Ajax en toch winnen ze met 3-0.. Dat zegt ook wel iets. Vitesse, die ik ook wel redelijk hoog inschatte, wonnen ze ook eenvoudig. Dus alles is relatief...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    Jullie wonnen idd verdiend van Vitesse.
    Maar zeg eerlijk is AEK CL waardig?
    Ze zijn trouwens er in gekomen omdat PAOK de eerste plaats kwijt raakte door de incident van de Eigenaar van PAOK.
    En nee ik acht Bayern en Benfica sterker dan Ajax.
    Europa L.zullen jullie uiteraard halen na de winter.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    woensdag 19 september 2018 om 22:27
    Volgens mij zitten ze er gewoon bij doordat ze de playoff hebben gewonnen..
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:51
    Ook maar in eerste instantie was PAOK de Kampioen van Griekenland.
    Maar door de Pistool van de eigenaar de Titel ontnomen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    woensdag 19 september 2018 om 22:53
    Ze hebben daarna toch echt zelf die beslissings wedstrijden gewonnen en zullen vast vlak achter PAOK hebben gestaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:59
    Begrijp je het nog niet als de eigenaar niet had misdragen.
    Dan had AEK helemaal niet uitgekomen voor de CL voorronde.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    woensdag 19 september 2018 om 23:21
    Jij begrijpt niet dat het zeker meespeelt, maar niet doorslaggevend is.. zonder de playoff te winnen hadden ze er alsnog niet geweest. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:50
    Krijgen we dit weer.
    Vind ik leuk
    Gilze +181
    woensdag 19 september 2018 om 23:27
    Ik bespeur wat frustratie van een Calimero
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:32
    Heb ik geen last van Vitesse zal nooit Ajax worden.
    En als ze dat wel zou worden.
    Zal het zeker niet zo arrogante Club zijn.
    Wat denk je zelf Gilze?
    Weet je waarom jullie door heel Nederland zowat gehaat wordt.
    Door die Arrogante gedoe.
    Ik zal zeggen doe normaal doe je Gek genoeg.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +466
    woensdag 19 september 2018 om 21:39
    AEK is verre van een topploeg. Eerst zondag maar van PSV zien te winnen. Hoop dat de ligt er weer bij is want de jong/ blind tegen Psvkomt niet goed. Vragen om goals tegen. Daarna Bayern en als je daar een punt weghaalt heb je prima gespeeld. Dus borst bescheiden vooruit is prima maar er komt een spannende week aan
    Vind ik leuk
    Broes +1007
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    AEK is geen topploeg maar Ajax wint dan ook met 3-0 dus dat is gewoon goed. Als Ajax dit niveau ook zondag haalt, gaan ze gewoon winnen in Eindhoven. Ajax heeft op elke positie een betere speler lopen dan PSV ...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:17
    PSV is sterker dan PAOK.
    En ik weet niet betere spelers maakt nog geen betere Elftal.
    De Counters die AEK in de eerste helft kreeg.
    Had PSV jullie afgestraft.
    Nee als jullie om de Titel wil meedoen zal jullie minimaal 1 punt uit Eindhoven moeten halen.
    Verliezen is geen optie 5 punten is een groot gat.
    Want ik zal dan niet weten wie PSV anders pijn doet,jij.
    Ajax en PSV zal dit seizoen niet veel punten verliezen van de kleintjes.
    Sterker nog ze gaan bijna alles winnen.
    Dus je wordt dit Seizoen niet Kampioen om van de kleintjes te winnen.
    Maar van onderling resultaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:34
    Ehm ... twee puntjes:

    1) Wat heeft PAOK hier mee te maken ?
    2) Lees jij je eigen verhaal wel eens terug voordat je op het blauwe knopje klikt ? 'T is nogal warrig namelijk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:55
    Ik reageer op Broes
    Die komt met PSV aan krijg hij daarop een antwoord.
    Dus eerst even natrekken waar ik op reageer.
    En niet zo snel reageren op mij.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:50
    Dat zie ik ook wel dat jij op Broes reageert.

    Broes heeft het over de wedstrijd Ajax - AEK en jij haalt PAOK erbij ? Dus vandaar mijn eerste vraag.

    En vervolgens komt er een hoop wartaal uit, lees het maar eens terug, dan snap je mijn 2e vraag ook meteen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:35
    Idd het moet AEK zijn sorry.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:38
    En wat is de Wartaal.
    Dat ik zeg als Ajax kampioen wil worden moeten ze minimaal een punt uit Eindhoven meenemen.
    Zoniet dan vergeet de Titel maar.
    Omdat PSV en ook Ajax bijna alles gaan winnen inde ED.
    Dus de titel wordt beslist door onderling resultaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 04:58
    Dit is in elk geval geen wartaal. Dat andere stukje moest ik 2x terug lezen voordat het enigszins duidelijk was wat er stond.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    woensdag 19 september 2018 om 23:30
    Tuurlijk Broes. Slaap lekker verder jongen. Ajax heeft een prima team. En PSV ook. Maar de kansen die Ajax de eerste helft weg geeft zijn bij Lozano en Pereiro wel goals...
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    woensdag 19 september 2018 om 21:39
    Ten Hag bewijst nu dat hij de goede keuzes maakt, hij wint, en de basis zal toch wel per tegenstander verschillen. Gelijk heeft hij.0
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    woensdag 19 september 2018 om 21:40
    "Jullie zijn heel onrustig, dat is helemaal niet nodig. Ik ken de Europese wetten. Je moet investeren in je kansen en ze benutten wanneer het moment daar is."

    Pfoe, tikkeltje arrogant is het wel. "Investeren in je kansen"... "Benutten wanneer het moment daar is". Simpel, elke kan moet je benutten.
    Vind ik leuk
    Broes +1007
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    Hij zegt het wellicht wat ingewikkeld, maar wat hij zegt is precies zoals Barcelona voetbalt. Dominant spelen, geduld hebben en dan komen de kansen wel ...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    woensdag 19 september 2018 om 23:33
    Hahaha. Nog ff en Ten Hag heeft Barcelona leren voetballen. Hou toch op met je ‘investeren in je kansen’. Toen Fred Rutten het had over ‘geil zijn voor de goal’ lachte heel Nederland. En terecht. Ten Hag kan zo in het rijtje. Tis te hopen dat PSV zondag wint. Anders gaat hij nog in zijn eigen grootsheid geloven. Praat normaal man. Dat is toch niet teveel gevraagd van een coach van één van de grootste clubs van het land?
    Vind ik leuk
    Broes +1007
    donderdag 20 september 2018 om 08:32
    Rutten staat bekend als een goede trainer/coach maar komt niet aan de bak vanwege zijn presentatie in de media. Helaas wordt een coach daar meer op beoordeeld dan op zijn vakmanschap. Geldt ook voor Ten Hag, Dat is nogal triest en zo onterecht. Ik hoop juist daarom dat PSV wordt omver geblazen door Ajax....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    rexxo +806
    woensdag 19 september 2018 om 21:46
    Ligt toch echt aan haar dat er zulke reacties volgen. Zij blinkt niet uit in sterke vragen, zondag ook een akkefietje met GVB. Trainers zitten na een wedstrijd nog vol met adrenaline en dan krijg je dat soort k.... vragen.
    Correctie vagina vragen.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +596
    woensdag 19 september 2018 om 21:51
    Het hele seizoen? We zijn net 5 wedstrijden onderweg!!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:57
    Niet gezien, maar als niet Ajax supporter ben ik toch zeer content met deze prestatie! Ook vind ik het fijn dat het onder Ten Hag toch echt wel aardig aan het draaien is.
    Vind ik leuk
    BariAFCA +228
    woensdag 19 september 2018 om 22:09
    Toch vond ik het een vreemde keuze. Je had ook frenkie op het middenveld kunnen laten en wober achterin. Frenkie speelt dan tientallen meters meer vooruit en dat is goed voor je voetballend vermogen. Niks tegen eiting, die moet langzaamaan schone gaan vervangen.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    woensdag 19 september 2018 om 22:16
    ten hag heeft nog veel te bewijzen de eerste helft was niet goed genoeg maar dat is in de comp ook nog vaak grote delen van de wedstrijd matig maar er zit nog veel rek in de spelers maar er zijn nog flinke stappen te zetten door dit team maar of deze trainer dat kan betwijfel ik
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:17
    Al die zure appels die lopen te roeptoeteren, ik zou zeggen lekker belangerijk en een hele lange Neus trekken. We hebben vandaag gewoon lekker gebalt, 3-0 gewonnen, en dus 3 punten gepakt. Dat is waar het omgaat. En jullie lullen wel over Ten hag dit,zus en zo. Maar verlopig mankeert er niks aan die man, gewoon 7 x ongeslagen in de Cl. Dus waar hebben we het over. Dus iedere Ajacied en voetbal liefhebber van harte. En nog een fijne avond.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    woensdag 19 september 2018 om 22:25
    Ik zie liever Eiting spelen. Wat een topper wordt dat
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2487
    woensdag 19 september 2018 om 23:20
    Raar dat ik eredivisie wedstrijden van Ajax nooit langer dan een minuut of 4 kan kijken voordat ik afhaakt, maar bij Europese wedstrijden altijd aan de buis gekluisterd zit. Bij PSV haak ik bij beide al na 4 minuten af....
    Vind ik leuk
    Chinto +96
    donderdag 20 september 2018 om 06:06
    Zo geweldig was het allemaal écht niet. AEK wel heel erg zwakjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:28
    Met zo'n trainer wordt je wel onrustig
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:05
    Terecht Ten Hag. Die Hélène Hendriks is totaal niet geschikt voor het programma. Slappe open deur vragen en erg aantrekkelijk is ze ook niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag wijst Hendriks terecht: 'Jullie zijn heel onrustig, helemaal niet nodig'