Spierballentaal uit Amsterdam richting PSV: Volgende week staan wij bovenaan

    Spierballentaal uit Amsterdam richting PSV: "Volgende week staan wij bovenaan"

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 23:50wo 19-09-2018 om 23:50

    Na de Champions League-overwinning op AEK Athene is het vizier bij Lasse Schöne meteen gericht op zondag. Ajax gaat op bezoek bij PSV.

    Schöne kijkt uit naar de krachtmeting tussen de nummers één en twee van de Eredivisie. "Ik speel het liefst grote wedstrijden, dus PSV is wel één van de leukere tegenstanders", zegt hij tegen Voetbal International. Wie de favoriet is, weet Schöne niet. "Het is lastig te zeggen, omdat we nog niet tegen elkaar hebben gespeeld. We hebben nu een reeks achter de rug met veel goede wedstrijden en dat kunnen we zeker meenemen."

    Ajax won woensdagavond met 3-0 van AEK Athene, terwijl PSV dinsdag onderuit ging bij FC Barcelona (4-0). Schöne: "Wij zijn nu natuurlijk blij met het goede resultaat en de drie punten, maar wij speelden thuis tegen AEK. Zij uit tegen Barcelona. Dat kun je niet met elkaar vergelijken."

    De Deen beseft dat Ajax er zondag moet staan. "Het is natuurlijk heel vroeg in het seizoen, maar je moet zulke wedstrijden winnen. Dan staan wij bovenaan en dat wil je. Je wil het liefste dat ze achter jou aan gaan, dus die wedstrijd moet gewonnen worden. We hebben ook natuurlijk nog wat recht te zetten van vorig seizoen. Volgende week staan wij bovenaan."

    Plaats een reactie

    BariAFCA +332
    woensdag 19 september 2018 om 23:53
    Normale reactie tot die laatste zin. Die praatjes vooraf hebben totaal geen zin
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    Dit idd. Hilarisch en tegelijkertijd intens triest.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    woensdag 19 september 2018 om 23:57
    Schone snapt het!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    donderdag 20 september 2018 om 01:18
    Die woorden hoor je al 4 jaar. Het ontbreekt alleen aan daden 😂
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    donderdag 20 september 2018 om 02:17
    Nee hoor
    Vind ik leuk
    Freddyst +290
    donderdag 20 september 2018 om 06:21
    Diepe zucht
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:20
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 08:21]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    donderdag 20 september 2018 om 08:27
    kijk ff lekker naar jezelf met je arrogantie.....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:29
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    donderdag 20 september 2018 om 08:59
    Je verlaagt je tot schelden omdat je geen fatsoen en respect hebt meegekregen en omdat je geen argumenten hebt.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1436
    donderdag 20 september 2018 om 11:15
    Nou nou nou wat een taal zeg pppffff
    Gooi je frustratie er maar uit jongentje vanavond mag je weer naar de kelder met papa voor jullie '' geheimpje ''
    Vind ik leuk
    Obl93 +2548
    donderdag 20 september 2018 om 12:35
    Het is weer zover...
    nouja het mooie voor PSV is, als schone dit roept, gaat Ajax sowieso verliezen!
    Vind ik leuk
    Entombed +1208
    donderdag 20 september 2018 om 08:42
    En een paar jaar eerder had Ajax diezelfde 7 jaar droogte. Wat probeer je nou te zeggen? Want ik begrijp je gedrag niet...

    BTW alleen kleuters noemen PSV, pisvee. Dat vertelt me al veel over je mentale leeftijd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 08:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:17
    En 45 jaar geleden had Ajax drie keer achter elkaar Europacup I gewonnen en waar was PSV? Wat probeer jij mij te zeggen(zal geen pisvee zeggen want dan komt mijn mentale leeftijd in gevaar) Al maanden zuigen jullie op de Ajacieden (in mijn ogen ook kleutergedrag) Nu het lekker gaat met Ajax beginnen de supporters jullie te starren en wat gebeurt er. Jullie gaan janken als een biggetje voor de slachting.

    Loop niet te zuigen als een big maar houdt het bij voetbal en deel elkaars respect

    M.v.g.
    de kleuter
    Vind ik leuk
    Entombed +1208
    donderdag 20 september 2018 om 17:23
    Zegt diegene die bij elke kans die hij ziet een belediging moet maken. Ik hebmeer respect voor Ajax en haar supporters dan jij dat voor PSVers vertoond. Begrijp dat het een spelletje is, zelfs die gekat hier in de comments is een spelletje. Maar speel het wel als een volwassene aub.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    vrijdag 21 september 2018 om 00:28
    "starren"????

    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:50
    Ajax al 4 jaar op het 2de plan, nu eindelijk weer een resultaat tegen een grieks laagvliegertje en ze hebben weer een grote mond. Zondag staat PSV weer 4 puntjes los van dat clubje uit Diemen Noord
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    zondag 23 september 2018 om 18:56
    5 vlg mij....... 3-0 man man
    Vind ik leuk
    Ari as +291
    donderdag 20 september 2018 om 17:38
    Lachen met Lass(i)e. Nieuw tv programma.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    donderdag 20 september 2018 om 18:44
    Ja we hebben het gemerkt deze week.
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    woensdag 19 september 2018 om 23:57
    Als je stelt dat je bij winst bovenaan staat en de verslaggever vraagt je waar je verwacht te staan volgende week, wat moet je dan antwoorden?

    Stel een PSVer die vraag na een vergelijkbare inleiding en zij zeggen hetzelfde. Alleen is het weer Schöne, zoals gewoonlijk bijna.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33115
    woensdag 19 september 2018 om 23:59
    Hij trapt er elke keer weer in.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:00
    Zulke vragen stellen naar een wedstrijd met emotie kan je verwachten. Had Ajax verloren dan had schöne anders gereageerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:29
    Dan zeg je: ik denk dat we een goede kans hebben
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:03
    Het is wel amsterdam he ;)
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    donderdag 20 september 2018 om 07:11
    Dat is geen voorspelling toch?
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:02
    Ik mag die schone wel!
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    donderdag 20 september 2018 om 00:00
    Hij werd ook uitgelokt door de interviewer
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:30
    Hij had die antwoord ook niet hoeven te bevragen
    Vind ik leuk
    Maan88 +4528
    donderdag 20 september 2018 om 00:39
    En als VBommel of Jorrit iets gevraagd wordt in een interview dan zijn het arrogante kwallen????
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:03
    Die zullen anders antwoorden
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:02
    Ha, ha, ha
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:43
    Daar doelde ik ook op.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:14
    Vind ik ook, PSV heeft twee opties om bovenaan te blijven staan, Ajax één...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10653
    donderdag 20 september 2018 om 07:23
    Vooral ook omdat het niet de eerste keer is dat het Lasse is die blaft (maar meestal niet bijt).
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    Nou nou, het vuurtje opsteken.
    Vind ik leuk
    rinirat +2915
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    We gaan het zien ,interessante wedstrijd!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    Ik moet het nog maar zien.... Ik heb er in iedergeval zin in!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    Kan niet zeggen wie zondag gaat winnen maar PSV had van dit AEK gewonnen, wat waren ze zwak zeg....ppfff
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:55
    Kan het zo zijn dat Ajax de kracht heeft om het gros van de tegenstanders er als een dwaas stel rukkers te laten uitzien?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:58
    Kan...deed Ajax en PSV ook met hun tegenstanders in de voorrondes van de CL...
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    donderdag 20 september 2018 om 00:04
    Dat is het precies.
    Luik is echt wel een goede ploeg maar wisten niet wat ze in Amsterdam met Ajax moesten, Kiev net zo. AEK speelde super verdedigend… geven weinig… weg maar tegen Ajax wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:08
    Dit idd. Ajax is echt heel goed. En dan missen we nog een zooi kansen waar een goudvis de hik van krijgt.
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:06
    Ajax is ook goed, denk alleen dat psv zich niet onder doet.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 20 september 2018 om 12:48
    Dus eigenlijk was AEK heel sterk ?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:56
    Die keeper had trouwens wel een aantal ballen goed...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:00
    Zeker...Was ik de enige die het geweldig vond hoe van de Beek zijn goal vierde, geweldiger dan die kut-telefoongebaartjes...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:03
    Nee. Ik vond het origineel en leuk. Zie je niet zo vaak. Dat geZiecht telefoneren heb ik mijn buik wel van vol om eerlijk te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:05
    Heeft hij niet nodig...
    Hij doet Donny maar na (-;
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    woensdag 19 september 2018 om 23:59
    Ook dat kun je niet zeggen...

    Hoe makkelijk of moeilijk heeft PSV het over het algemeen tegen ploegen die zich zo ingraven als AEK?
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:06
    Niet
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    donderdag 20 september 2018 om 07:10
    Niet makkelijk inderdaad...
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:20
    Al zegt de history dat psv thuis wel 9 van de 10 keer won, uit ook trouwens
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    donderdag 20 september 2018 om 07:25
    Van ultra verdedigende ploegen in de CL?
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 08:18
    nee, griekse tegenstanders ;)
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    donderdag 20 september 2018 om 08:25
    Ajax heeft ook een goede balans tegen Duitse clubs. Dat betekent dus dat er hoop is op een goed resultaat tegen Bayern. Zeker thuis. ;)
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 08:42
    Thuis zie ik Ajax ook wel winnen, uit is denk ik een ander verhaal, al ben ik blij dat het niet het bayern van een aantal jaar geleden is :) dat biedt zeker mogelijkheden voor ajax.

    maar waarom de twist naar ajax? daar hadden we het toch niet over :p
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    donderdag 20 september 2018 om 08:52
    De twist naar Ajax omdat je me hoop gaf richting Bayern.

    Dat het niet het Bayern is van een paar jaar terug maakt niet heel veel uit.
    *twist naar PSV*
    Barca is ook niet het Barca van een paar jaar terug. Dat maakte uiteindelijk ook niets uit.

    *terug naar originele discussie*

    PSV heeft het ook heel lastig tegen ploegen die zich ingraven, zoals dit AEK. Ploegen die mee willen doen in het spelen maar van minder niveau zijn slacht PSV af. Willem II had notabene meer balbezit in Eindhoven, daarmee een ideale tegenstander voor PSV. Den Haag ging gewoon 1 op 1 achterin spelen. Dat is echt koren op jullie molen.
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 09:00
    ik zeg ook niet dat psv het niet lastig heeft, PSV trek zulke wedstrijden gelukkig ook vaak over de streep.

    willem2 had inderdaad meer balbezit maar op eigen helft en vaak bij de keeper en de aftrap ;)

    maar he, prima gedaan van ajax!
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    donderdag 20 september 2018 om 09:15
    De heatmap van Willem II en PSV in die wedstrijd ziet er nagenoeg hetzelfde uit. :P
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    donderdag 20 september 2018 om 00:00
    Wanneer zal Ajax eens winnen zondercdst de tegenstander zwak is?
    Sturm,Standard,Kiev,aek.....
    Zonder nederlaag....Dan verdien je wel wat meer credits...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:03
    Zondag en tegen Bayern wordt Ajax pas uitgedaagd maar inderdaad, ze lieten Kiev als schooljongetjes voetballen...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:43
    Gaat nooit gebeuren, zelfs al speelt Ajax Bayern over 2 weken van de mat dan zal het aan andere dingen liggen dan aan het goede spel van Ajax.

    Zie ook mensen die vinden dat de jong 'zich nou echt eens moet gaan bewijzen'.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:10
    O jawel hoor, als ajax psv van de mat speelt dan ben ik de eerste die je feliciteer
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:15
    Dat vind ik sportief van je!

    Maar het gaat mij meer om dat van te voren worden onze tegenstanders heel groot gemaakt en als we dan met gemak winnen was het 'maar' sturm hraz, luik, kiev of aek.

    Zelfde gebeurde met psv toen ze thuis tegen bate moesten.
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 11:02
    weet ik, ik doe daar niet aan mee. ja als je het over topclubs als munchen of barvca heb dan geef ik clubs als PSV en Ajax minder kans om te winnen. Al denk ik dat ajax thuis wel van Bayern kan winnen door de gunstige loting ;)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8444
    donderdag 20 september 2018 om 06:16
    Ach, gebeurd toch over en weer. Bate was ineens ook een skechte ploeg. Al verloren ze bijna nooit thuis. Barca speelde ook maar op 80% tegen PSV...

    Schöne moeten ze vaker interviewen. Zorgt altijd voor net dat beetje extra motivatie bij ons. Morgen Ten Hag er nog overheen met “ik denk wel dat ze bang zijn ja”, of iets dergelijks. Van Bommel hoeft zo weinig meer te doen..
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:09
    Kan wel uitleggen hoor, zal ik bij sturm beginnen? Die verloren van AEK larnaca met 2-0 en 5-0. Sorry geen hoge pet van op
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 07:11]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    donderdag 20 september 2018 om 12:12
    Ja en nu verder....Win maar eens 4 van due potjes op rij...zowiezo eerste ploeg ooit die 3 voorrondes overleefd.
    Je moet het nog wel doen.
    Dat lukt niet als je geen goede ploeg hebt.
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    donderdag 20 september 2018 om 12:37
    Klopt, maar de indeling is ook veranderd. Vorig seizoen kreeg je nog de nr4 van een topland.
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 13:23
    Luik, de nummer 6 van Belgie, ik schat ajax veel hoger in dan Luik.
    Kiev, de nummer 2 in de comp die 4x 1-0 heeft gewonnen en de andere potten gelijk gespeeld of verloren scoort heel moeilijk en is alles behalve in vorm. Wel een prestatie hoor! Ik ben vooral blij dat Ajax zich weet te plaatsen voor de CL maar wereld ploegen hebben ze natuurlijk niet gehad.In alle wedstrijden was ajax natuurlijk de favoriet.

    BATE is ook geen wonderploeg maar wel een ploeg die dit seizoen maar 1x verloren heeft in de comp en stijf bovenaan staat. maar ook in deze was PSV gewoon de favoriet dus mag je het wel verwachten.

    Dat is makkelijk, hiervoor hoefde we er maar 2 te spelen ;) waarvan de laatste ronde als ongeplaast waardoor je een erg goede tegenstander treft.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    Eforisch gelul na een overwinning...psv heeft gewoon een geweldig elftal wat bovendien beter als team draait dan ajax op het moment..Ik ben gewoon realistisch en ik ga niet als een schaap met de kudde mee hobbelen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:15
    Ben jij wel voor Ajax offe...?? Een trol..??
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 02:30
    Ik ben een voetballiefhebber ;) en als je niet snapt wat ik probeerde te zeggen,bevestig je voor mij dat je een sjonnie bent. Daag
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:41
    Een Sjonnie..? Hahaha
    Oke, dus je meende het? Prima
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:53
    Ja een sjonnie, dat houd in dat ik je een lapzwans vind. Blijkbaar ben je ook nog is zwakbegaafd.. het valt niet mee he.. bel gewoon je begeleider op. Die weet wel raad met je. Aju
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:04
    Jouw reactie: 'is' moet 'eens' zijn en denk aan je interpunctie.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:37
    Jouw reactie laat me koud ;) nogmaals, als een oud wijf op alles en iedereen reageren en andere verbeteren is niet waar deze site is bedoeld. Ga lekker je wasje op hangen en het groots op Facebook delen ofzo mislukte mbo docent🖐
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:05
    Hoho, vriend, ben HBO'er...
    En heb niks met social media. Leuk voor huisvrouwen...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:59
    Hahah ja je zet ook echte hbo teksten neer joh je komt over als een slimmerik hahaha. Je reageerde anders behoorlijk t zelfde als een huisvrouw =) zie dat je soms al heel vroeg reacties geplaatst heb zieligerd. Likes verzamelen ofzo haha pff wat heb ik een hekel aan mensen zoals jij jij xD!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:09
    Als ik een 'likehoer' zou zijn zou ik wel als favoriete club Ajax hebben ingevuld en niet de club die velen haten.
    Trouwens, HBO stelde niet veel voor. En een MBO-4 opleiding is een veredelde VMBO-t opleiding. Desondanks heb ik respect voor MBO'ers want soms is het niet het gebrek aan capaciteiten maar het gebrek aan motivatie omverder te gaan studeren. Mijn taalgebruik houd ik hier simplistisch want anders zouden mijn stukjes parels voor de zwijnen zijn. Naast mijn vele maatjes hier geniet ik het meest van Schwalbe. Zijn reacties zijn geweldig.
    Ik heb geen hekel aan jou, want ik ken je niet persoonlijk. Dit is mijn laatste reactie op jou, Liefhebber, want ik gun jou het laatste woord. Fijne wedstrijd zondag. Peace out...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:42
    Dampoe
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:45
    Mijn maatjes zijn echt en niet mensen van internet die ik amper ken =) haha ja zo kan ik ook vrienden maken xD
    Pannekoek hahah
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:54
    Waar woon je? Kom ik een keer pannenkoeken bakken voor jou...
    Zal wel zo'n klein plaatsje in de polder zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:00
    Dacht dat je mij het laatste woord zou gunnen ;) ben klaar met jouw kleine man.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:01
    Oke, de groeten, Cruijffiaans 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:01
    Ga maar pannekoeken bakken voor je incest familie daag
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:11
    Wie ben je nou? 'Zwitserland', 'Cruijffiaans' of beiden?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:28
    Whahah imbeciel ik ben net nieuw hier en jij denkt meteen dat ik iemand anders ben waar je ruzie mee hebt gehad ofzo?! Hahaha zielig!!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:30
    Hahaha ga maar lekker zoeken naar iets wat er niet is xD! Ik ben niet zo een zielige gast die een extra account maakt om te trollen ofzo. Dat jij nou zo bent
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:54
    Ja hoor, daar gaan we weer... Ik hoop dat dit uit zijn verband is getrokken...
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:12
    Bij schone is het in het algemeen met een lach. Vooral niet druk om maken
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:55
    Misschien worden zij kampioen, maar zeker niet tegen ons. Aldus onze lasse
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    donderdag 20 september 2018 om 00:15
    Wat een fantastische dag was dat! :)
    Ajax verslaan met 3-0 in een rechtstreeks duel om het kampioenschap: een dikke kers op de taart.
    Ik zit dichtbij het uitvak en keek in de ogen van de ajax fans en natuurlijk alles daar omheen in extase.
    Een fantastische en unieke dag! :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    krul +254
    woensdag 19 september 2018 om 23:56
    ik moet wel zeggen deze duitser past wel bij ajax aleen jammer dat ie zo grote bek hebt! maar thuis met de grootste begroting geen prijs kan pakkenn
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1697
    woensdag 19 september 2018 om 23:58
    Praatjes vullen geen gaatjes. Mooi toch wat ie zegt. Laat psv dan met hun voeten spreken toch
    Vind ik leuk
    DeSjaak +168
    woensdag 19 september 2018 om 23:59
    Duitser?
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +289
    donderdag 20 september 2018 om 00:17
    Geen kampioen geworden? Duitser? Waauw
    Vind ik leuk
    krul +254
    donderdag 20 september 2018 om 11:12
    Je bent toch niet zon supporter die aan de eindd van de rit op plek 2staat ennzich kampioen voelt??
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +289
    zaterdag 22 september 2018 om 16:04
    Of eerst even goed Informeren voor men domme dingen roept
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1697
    woensdag 19 september 2018 om 23:57
    Groot gelijk wat ie zegt. Je wil winnen. Het probleem van Ajax kan van Bommel zijn,die zijn spelers door dit soort uitspraken nog meer kan motiveren..2-1 psv zeg ik(thuisvoordeel)
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    woensdag 19 september 2018 om 23:58
    Hij leert t ook nooit
    Vind ik leuk
    Leeds United +1071
    woensdag 19 september 2018 om 23:58
    Wat een domme kerel is dit ook. Dit is niet de eerste, ook niet de tweede, maar derde keer dat hij, uitgerekend de zwakste schakel van Ajax, zoiets roept. De vorige keren waren zijn voorspellingen erg onbetrouwbaar. Ik zou zeggen, ga lekker voetballen en laat het maar een keertje op het veld zien. Voor mooi weersvoorspellingen hebben we andere personen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:14
    Iets met korrel zout
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1482
    woensdag 19 september 2018 om 23:58
    Lasse is daar ieder seizoen een paar keer op te betrappen. Dat heeft zowel negatief als positief uitgepakt. Maar ik zou zeggen maak je lekker druk om jezelf en lul niet te veel!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13260
    woensdag 19 september 2018 om 23:58
    Schone is een goede kerel, maar zulke uitspraken moet hij niet doen..
    Vind ik leuk
    Mr bien +3889
    donderdag 20 september 2018 om 00:00
    We moeten wachten op de mening van Aad de mos.
    Vind ik leuk
    McRobbos +876
    donderdag 20 september 2018 om 00:01
    Lekker bezig in Adam. Winnen in eigen huis van een middelmatig ploegje en meteen PSV 200% motiveren (als ze dat al niet waren). Kijk al uit naar de topics zondagmiddag!
    Vind ik leuk
    R94 +1997
    donderdag 20 september 2018 om 00:03
    Gewoon 100 keer een grote bek hebben, komt het vast wel een keer uit is het motto van Schöne.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +498
    donderdag 20 september 2018 om 00:04
    Schöne kan beter niks zeggen. Die heeft hij vorig jaar ook gezegd ook toen waren we beter maar toch verloren we. Dit kan alleen maar tegen ons werken en hiermee maak je PSV nog meer gemotiveerd mee. Door deze sukkel gaan we dus verliezen.

    Maar om dit te baseren vanwege een winst partijtje van de nummer 2 van Griekenland kom op zeg. Dit soort wedstrijden hoor je te winnen. Maar zegt niks over het niveauverschil. We verliezen er bijna altijd. Een gelijkspelletje zou ik al blij mee zijn. PSV is thuis bijna niet te verslaan in de eredivisie en draait gewoon beter dan Ajax.

    We zijn helaas geen Barcelona en we hebben niet eens echte tegenstand gehad.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    John040 +2438
    donderdag 20 september 2018 om 00:05
    Dat zeiden ze vorig seizoen elke keer maar ja realiteit is anders Schöne dan sta je weer 5 punten achter.
    Vind ik leuk
    yuuup +9903
    donderdag 20 september 2018 om 00:06
    Hoe oud is die vent nou? Ruim 30 in ieder geval. Hij roept dit nu elk jaar. En telkens lijkt het voor extra motivatie te zorgen bij PSV. En dan toch telkens weer opnieuw roepen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15430
    donderdag 20 september 2018 om 00:08
    Met De Ligt heb ik vertrouwen voor een overwinning.
    Zonder hem wordt het moeilijk daar Frenky dan weer achterin staat.
    Met Frenky op het middenveld kun je psv pakken.

    Makkelie als scheidsrechter en Nijhuis als VAR moeten scherp zijn tegen de schwalbe-koningen de Jong en Lozano.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:23
    Dek je eigen in voor een eventuele nederlaag.
    Jij vergeet Huntelaar en Neres erbij te noemen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15430
    donderdag 20 september 2018 om 00:26
    Indekken "No Way".
    Hoop op een leuke pot voetbal waar 2 teams strijden voor de overwinning. Maar denk dat het weer van 1 kant af moet komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:46
    Ieder ze eigen speelstijl Pietje 2015.
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 07:16
    Ik hoop ook dat ajax op volle sterkte is want anders komen de smoesjes weer als ajax verliest
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 00:49
    Die komen er toch.
    Dat moet je wel weten.
    De eerste Kut smoes OFF Day.
    En de eventuele nederlaag van Ajax.
    Ligt altijd aan Ajax zelf en nooit aan de tegenstander.
    Dus bereid je vast maar voor.
    En ik ben wel zo moge de Beste winnen.
    Hoop op PSV,alleen al voor de Media en zijn aanhangers.
    Het zijn net Papegaaien Let maar op.
    Als PSV wint zeggen ze PSV titel.kandidaat No 1.
    Ik ben geen grote Voetbal kenner maar dat zei ik al moest de Competitie nog beginnen.
    Veel geluk Zondag ik kijk erna uit.
    Vind ik leuk
    John040 +2438
    donderdag 20 september 2018 om 21:42
    Ja ook met lee towers Huntelaar en swalbe koning Ziyech en de vuil spelende kaarte pakker Taglioflikkero
    Vind ik leuk
    deir712 +424
    donderdag 20 september 2018 om 00:09
    Leren we het nou nooit..... #tegenstandermotiveren
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:10
    Als PSV gaat winnen wil ik geen excuses horen. Ik vind dit hooguit irritant zeker omdat hij al 1 van de langste Ajax speler is in dit elftal. Hij zal als geen ander moeten weten dat je in het voetbal nooit weet hoe dit afloopt. Kijk naar bijvoorbeeld naar de graafschap Ajax (kampioenswedstrijd) ook vind ik dat schöne de minste speler is in dit zelfde elftal. (Ik zou altijd Donny opstellen)simpelweg omdat hij jong is(langer termijn denken) meer drive,is zowel voor als achter een goede speler,en wat mij opvalt is dat desondanks hij niet word opgesteld toch altijd positief blijft,en ook vaak nog scoort als hij dan wel mag invallen.. dus schöne als je mee leest zou ik maar winnen met je mede spelers,want met een gelijkspel sta je ook niet bovenaan,en met een nederlaag hoop ik persoonlijk dat VDB weer in de basis komt.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    Ze kunnen het niet laten die Groot bekken.
    En ze zijn al helemaal niet in de positie omdat uit te spreken.
    Mag ik erop wijzen 4 jaar totaal niets.
    Geen enkele prijs de kortste weg de KNVB Beker was voor Ajax een onneembare Vesting.
    Hoop echt nu dat PSV eens en voor altijd hun bek snoeren.
    Vind ik leuk
    base +2408
    donderdag 20 september 2018 om 01:31
    Mag ik jou wijzen op 33 kampioenschappen dus de grote beken zijn jullie met eindhoven voetbal hoofdstad van Nederlands.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:33
    Die laatste zin, die gaat er voor zorgen dat we een pak rammel gaan krijgen en dat is dan ook helemaal terecht. Leren ze het dan nooit?!?@
    Vind ik leuk
    Blac-ca +442
    donderdag 20 september 2018 om 00:33
    Normaal gesproken als mr Schöne dit soort taal spreekt wint PSV dus ik kijk er naar uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:41
    Alleen al door die domme kutopmerking zou het goed voor hem zijn als ze verliezen. Hou gewoon je tering bek en ga die wedstrijd spelen. Zeg dat je boven aan wilt staan en ervoor gaat strijden. Dat klinkt beter en krijgt respect. Hiermee doe je je team geen goed. Domme kutezel!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    donderdag 20 september 2018 om 00:42
    Kom maar we lussen jullie rauw het wordt oorlog in Eindhoven kom maar op............
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:34
    Schone, vorig jaar ook een grote bek voor de wedstrijd tegen PSV en ze werden vernederd. Pas nou op weer met je grote bek gast 🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    Sunil010 +239
    donderdag 20 september 2018 om 02:13
    Wordt gewoon eem bloedeloze 0-0...
    Vroeg in het seizoen gaan geen vam beide risico's nemen.
    Vind ik leuk
    John040 +2438
    donderdag 20 september 2018 om 21:44
    0-0 hahaha 3 - 0
    Vind ik leuk
    Sunil010 +239
    vrijdag 21 september 2018 om 01:26
    Hoop echt dat het ook zo wordt...😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 02:42
    Whahaha sommige mensen gaan echt veels te hard op deze site...en dan maar aan te nemen dat het volwassenen zijn..xD
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:19
    En daar zwelt die nek gelijk weer op,tijd om het wederom weer af te straffen.
    Vind ik leuk
    RR12 +543
    donderdag 20 september 2018 om 05:24
    Dat roept Schone al jaren haha, heeft m geen geluk gebracht.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:35
    PSV ruikt angst...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8444
    donderdag 20 september 2018 om 06:21
    Het zal eerder Ziyech zijn knoflookadem zijn denk ik...
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    donderdag 20 september 2018 om 05:45
    Des de meer plezier als het niet zo is zondag.
    Vind ik leuk
    guilleaume +880
    donderdag 20 september 2018 om 05:53
    Ze hebben niet alleen van vorig seizoen wat recht te zetten.
    Volgens mij al meerdere seizoenen op rij... :D
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22121
    donderdag 20 september 2018 om 05:54
    Ga gewoon voetballen Schone en kap met dat domme gelul.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:04
    Waarom wist ik bij het lezen vd titel dat dit door schone gezegd zou zijn...?

    DEJA VU
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 06:05]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    donderdag 20 september 2018 om 06:12
    Oh god gaan we weer met de arrogantie.
    Vind ik leuk
    Niers +51
    donderdag 20 september 2018 om 06:18
    Vorig jaar riep hij ook het hele seizoen dat ze kampioen zouden worden. Ik heb niet zo'n hoge pet op van Lasse
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    donderdag 20 september 2018 om 06:20
    Waar 2 honden vechten om een been, gaat de derde mee heen!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8444
    donderdag 20 september 2018 om 06:24
    Dit lijkt me nou typisch zo’n seizoen waar één van de twee vechtende honden er met het been vandoor gaat. De derde en vierde hond weten niet eens waar ze het been überhaupt moeten zoeken. Laat die nog maar lekker aan elkaars kont snuffelen voordat ze zich met de echte teams gaan meten...
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    donderdag 20 september 2018 om 07:14
    Haha je kan ook gewoon zeggen dat als je in elke hand een strootje hebt om te trekken, dat er geen derde strootje is!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:34
    er is maar een team die voetbalt en dat is ajax. dat psv meekomt is omdat de andere teams geen vuist kan maken...
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    donderdag 20 september 2018 om 06:30
    Hahahhaa heerlijk dit, in Amsterdam leren ze het nooit he!
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1279
    donderdag 20 september 2018 om 06:32
    Het ergste hij leert het nooit elk jaar doet ie dit en zo vaak heeft ie al een klap te verwerken gehad en nog leert ie er niks van stoer ventje
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1279
    donderdag 20 september 2018 om 06:31
    Schone de staatsmongool is weer begonnen met zijn grote mond en straks krijgt die een kei harde deksel op zijn neus en is t weer janken!
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +260
    donderdag 20 september 2018 om 06:49
    Daar gaan ze weer. Al jaren hetzelfde en PSV en Feyenoord staan bovenaan en- of pakken de prijzen. Als PSV 75% van het behaalde niveau tegen Barca aantikt wordt Ajax gewoon geslacht en is de titlel, het benoemde hoofddoel, alweer uit zicht. Eerlijk is eerlijk tegen het caféelftal waar men gisteren tegen speelde had PSV thuis ook met 3/4/5 tegen 0 gewonnen. Hoogmoed komt voor de val en die val volgt a.s. zondag.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 06:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:51
    Lasse Schone is een mannetje wat tijdens zijn vrijgezellenfeest op Ibiza zelfs de meest lelijke vrouwen van plezier opgetrommeld wilde zien worden omdat mijnheer nog geen normaal mokkel kon regelen. In Amsterdam lijken ze structureel een grote waffel te hebben voorafgaand aan PSV uit. Zelfs Ten Hag dacht vorig jaar zijn beste Engels te moeten laten horen. Sindsdien is hij een hit op youtube. https://www.youtube.com/watch?v=AIdvFXRc5IY
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3151
    donderdag 20 september 2018 om 07:07
    Ach gut, daar hebben we lasse weer met z'n uitspraken. Bijna net zo voorspelbaar als sjakie.
    Na zondag gewoon op 5,5 punt achterstand na 7 wedstrijden.
    Game over..... alweer.....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:38
    Schone leert het nooit. Vorig jaar had hij gelijke teksten en wekelijks benadrukte hij dat PSV wel punten zou verliezen en Ajax alles zou winnen. Dus als ik op die voorspellingen van Schone inga, wint PSV!
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    donderdag 20 september 2018 om 07:42
    Gelijk heb je
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    donderdag 20 september 2018 om 07:42
    Gewoon normaal doen. Eerst voetballen en daarna kijken waar je staat.
    Vind ik leuk
    pos +8834
    donderdag 20 september 2018 om 07:47
    Hehe het is weer lekker wakker worden met opperkneus Schone. Wat een kansloze toevoeging weer die laatste opmerking.
    Vind ik leuk
    Vak-T +799
    donderdag 20 september 2018 om 07:53
    Schone, bedankt we staan weer op scherp!!!!!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27533
    donderdag 20 september 2018 om 07:53
    Realistisch als altijd Schone. Goede en verstandige teksten.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5564
    donderdag 20 september 2018 om 08:01
    Het zal Schone ook weer eens niet zijn.... hij heeft er wel vaker naast gezeten :)

    3-1 PSV, zij hebben een beter elftal.
    PSV heeft met Angelino en Dumfries geweldige backs, een betere keeper, betere voorhoede.

    Ik ga voor Bergwijn, de Jong, Lozano met Pereiro erachter.

    Ajax moet het hebben van Ziyech en Tadic.

    3-1 PSV
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:40
    je vergeet Neres, Eiting, Mazaroui, Frenkie, de Jong, de Licht, Tagliafico,Blind, van de Beek en zelf Onana die meestal wel de nul houd...
    Vind ik leuk
    frankn27 +5564
    vrijdag 21 september 2018 om 10:12
    sterkte zondag met de teleurstelling.... wederom

    en nee ik ben geen psv fan...
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    donderdag 20 september 2018 om 08:14
    Wat hoop ik dat die snavels op hun muil gaan!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13785
    donderdag 20 september 2018 om 08:18
    Het was een jaartje stil, maar daar is Schöne weer, met zijn blufpraatjes.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    donderdag 20 september 2018 om 08:21
    Valt nu nog niks van te zeggen!

    PSV is ook behoorlijk in vorm
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5534
    donderdag 20 september 2018 om 08:26
    Arrogantie ten top en nergens op gebaseerd.

    We gaan het zien.

    Een tip. Hoogmoed komt ten val
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:39
    Als psv fan snap en respecteer zijn mening. Maar qua voetbal is psv qua team een stapje verder. We zullen zien. Succes allen.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1265
    donderdag 20 september 2018 om 09:28
    En daar is die weer SCHONE! zat er al op te wachten..
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2366
    donderdag 20 september 2018 om 09:57
    dan zullen we meer moeten laten zien als tot nu toe in de comp want daar is het nog echt niet 90 min geweldig
    Vind ik leuk
    michelhx +3788
    donderdag 20 september 2018 om 10:17
    Schöne heeft duidelijk niets geleerd van voorgaande jaren. Zelfs een ezel stoot zich niet 3x aan dezelfde steen.
    Vind ik leuk
    michelhx +3788
    donderdag 20 september 2018 om 10:21
    Als ik van Bommel was zou ik deze uitspraak even 20x uitprinten en bij iedere speler boven z'n plek hangen in de kleedkamer.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:28
    Voor mij als Feyenoorder ja ik weet we liggen op dit moment kwa voetbal en talenten achter op beiden zou een gelijkspel het beste zijn maar wat hoop ik eigenlijk dat PSV met ruime cijfers wint.Alleen door deze uitspraak van die arrogante eikel. Jongens als de Ligt en de Jong worden geprezen om hun voetbalkwaliteiten en doen geen domme uitspraken. Dus laat maar 3_0 worden voor PSV
    Vind ik leuk
    DeNeutrale +107
    donderdag 20 september 2018 om 10:33
    Er komt altijd poep uit de mond van Schone. Tot nu toe heeft hij (en dus Ajax) geen enkele voorspelling waar gemaakt. Kreeg op 15 april 2018 met 3 -0 klop van PSV, terwijl alle Ajax spelers toen zeiden dat PSV in ieder geval niet tegen Ajax kampioen zou worden. Ten Hag maakte het nog bonter: PSV is bang voor ons. Na de laatste fluitsignaal droop Ajax, met de staart tussen de benen, af
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    donderdag 20 september 2018 om 10:52
    Hij hoord zelf op de bank te zitten. Donny moet spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:20
    Als het een wedstrijd PRAATJESMAKEN was, dan wonnen de Amsterdammers hem altijd!!!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2026
    donderdag 20 september 2018 om 14:18
    👍🏻 Vertrouwen in TG/ MVB/ PSV Team 👍🏻

    Barcelona (Messi) is van wereldklasse. PSV stond goed. Ik heb vertrouwen in deze selectie PSV Machina 👍🏻
    Vind ik leuk
    hassel +812
    zondag 23 september 2018 om 17:19
    Dit is extra leuk nu, hoe vaak moet je het deksel op de NEUS krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws